Forum >> 159
Haddel27-12-2016 17:39:18 // 89149
Pár napja volt belinkelve egy gyönyörű fehér ti tbi.
Smith27-12-2016 17:37:01 // 89148
2017-ben 252 munkanap lesz, ez 252 x 55 km = 13860 km (ha nem rúgnak ki és nem kell messzebbre/közelebbre menni)
Plusz kb. havonta hazamegyünk szülőkhöz, az 12 x 326 x 2 km = 7824 km
Meg az extra körök erre-arra. Nagyjából tehát évi minimum 20.000-re kell számitani.
Plusz kb. havonta hazamegyünk szülőkhöz, az 12 x 326 x 2 km = 7824 km
Meg az extra körök erre-arra. Nagyjából tehát évi minimum 20.000-re kell számitani.
Erhard 242 (Pure Energy)27-12-2016 17:02:19 // 89147
attól függ mennyi a rövid városi szakasz, mennyi a hosszú távos szakasz, mennyi az éves futás...na és mennyit szánsz autóra
yani🍀27-12-2016 17:00:20 // 89146
Nekem volt-van mindkettő, így talán van tapasztalatom a kérdésben. Ezek alapján a TBi mellet szavazok.
Liquid27-12-2016 16:08:57 // 89145
Ha minden igaz akkor 6l a tartály, és a lámpamosó miatt fogyasztja is rendesen.
Piritu - 1.000.00027-12-2016 15:55:15 // 89144
Egy szavazat a 2.0-ra. :-)
Piritu - 1.000.00027-12-2016 15:52:39 // 89143
A Giuliettánál (ha addig elég a menetfény) elég a lámpát lekapcsolni és akkor csak az ablakra nyom.
Smith27-12-2016 15:50:48 // 89142
Minél többet olvasom ezt a fórumot, annál többet agyalok hogy 2.0 JTDm vagy 1.8 TBi. Nem könnyítitek meg a dolgomat.
És nehéz nemkapkodni is, főleg hogy dec. 2 óta nincs Alfám. És súlyosbodnak az elvonási tünetek :(
És nehéz nemkapkodni is, főleg hogy dec. 2 óta nincs Alfám. És súlyosbodnak az elvonási tünetek :(
WarbiRunner (Gyuri)27-12-2016 15:43:06 // 89141
Durva mennyi ablakmosót használ ez a masina :-) Egy szezonra valót megvettem. Ez nálam a két autóra volt 6 liter eddig. Na a 159 egyedül benyelte a nagyját. Elsőre egy 2l-est beöntöttem, kb 200km múlva panaszolta, hogy fogytán. Mondom miii? HAzafelé még 2l-t ellocsolgatott. Most fogtam, 3 flakonnal beletöltöttem (vettem még..). Ennek semennyi nem elég :-)
Kérdés..lehet úgy ablakot mosatni, hogy a lámpákat kihagyja? Egy spricc az ablakra, fél liter a lámpákra. Durván pazarol és semmi értelme.
Kérdés..lehet úgy ablakot mosatni, hogy a lámpákat kihagyja? Egy spricc az ablakra, fél liter a lámpákra. Durván pazarol és semmi értelme.
Ricsi 14727-12-2016 15:42:17 // 89140
Pl.: http://totalcar.hu/tesztek/2016/12/27/az_adocsalok_donald_trumpja/
"Mire végzek, az amperás épp kiszáll, és köszön. Kik is szoktak köszöngetni-integetni? Hát a sorstársak. Alfások, zaporozsecesek, akiket ver az élet."
Inkabb nem mondom, hogy mit verjen neki az elet...
"Mire végzek, az amperás épp kiszáll, és köszön. Kik is szoktak köszöngetni-integetni? Hát a sorstársak. Alfások, zaporozsecesek, akiket ver az élet."
Inkabb nem mondom, hogy mit verjen neki az elet...
theBanyai27-12-2016 15:26:53 // 89139
Szerintem nincs már meg, legalábbis elég régen már néztek is egy lexust helyette (azt nem vette meg)
Peeeti8527-12-2016 15:01:43 // 89138
Winkler meg ott rúg az alfába és az olasz autókba ahol tud.
Gyapi Ɨ|ѯ27-12-2016 14:16:48 // 89137
a 2.2 JTS nekem 10.5-11-et eszik.
reggeli dugó és esti sportos átlaga
Pestre bevezető út és Pesten
reggeli dugó és esti sportos átlaga
Pestre bevezető út és Pesten
Haddel27-12-2016 14:16:06 // 89136
Csikósnak meg 33-as😃
konigla27-12-2016 14:12:39 // 89135
Karottának 159-e van...
Peeeti8527-12-2016 12:36:50 // 89134
szia.
Én is láttam azt a szar Totalcaros cikkel azokkal az elfogult japánbérencekkel :(
Nálam az autó az utóbbi fél évet kizárólag Berlin belvárosában töltötte, hát mit mondjak..evett szépen.. :) 11.5-12 l-el jártam... sokszor 4-5 km-es szakaszokat szinte mindig hideg motorral..
..ez van, ez ennyit eszik. pályán 130-140el járogatok úgy eszik 8.8-at.. (1.9JTS) kombi. Ennek ellenére szeretem és soha nem kellene diesel. Másfél éve van meg az autó. 40.000km-t raktam bele és csak kötelező szervizre hordom.
üdv.
Én is láttam azt a szar Totalcaros cikkel azokkal az elfogult japánbérencekkel :(
Nálam az autó az utóbbi fél évet kizárólag Berlin belvárosában töltötte, hát mit mondjak..evett szépen.. :) 11.5-12 l-el jártam... sokszor 4-5 km-es szakaszokat szinte mindig hideg motorral..
..ez van, ez ennyit eszik. pályán 130-140el járogatok úgy eszik 8.8-at.. (1.9JTS) kombi. Ennek ellenére szeretem és soha nem kellene diesel. Másfél éve van meg az autó. 40.000km-t raktam bele és csak kötelező szervizre hordom.
üdv.
Giuntini27-12-2016 11:43:10 // 89133
Nálam a hiba abból adódott, hogy senki nem láthatott bele az autó motorjába. A hengerfej le volt véve, és nem volt lesíkolva. Ezért történt a motorkár. Ha ez nekem megmondják, akkor megcsináltatom (bár akkor nem vettem volna meg), max. 100 ezer forintból, és tökéletesen ment volna. Szerintem is a 2,4-es motor nagyszerű, és az én esetem kirívó volt.
Erhard 242 (Pure Energy)27-12-2016 11:00:42 // 89132
Azért nagy átlagba elmennek 200e-et probléma mentesen a dezsök is, vannak kompromisszumok amikhez hozzá kell szokni .. az 59 az az Alfa amihez szinte csak kopo forgo alkatrészeket visznek
Shadin27-12-2016 10:28:36 // 89131
Azért én ebben a témában nem jó példa vagyok :-(
Én magamnak keresem a szopást, és ha nem találok, akkor generálok magamnak hibát.
Ki tudom jelenteni, hogy sem ez, sem pedig a korábbi kormos 159 nem volt hulladék, szerves hibájuk nem volt. Ezen sem kellett volna kuplungot cserélnem, ha 360Nm-rel használtam volna 420 helyett. Továbbá amik még hibák voltak az mind a hozzá nem értő qpecér szerelők műve és nem az autó hibája.
Előző autón kizárólag egy tényleges hiba volt, mégpedig az alacsony fordulaton finom gázadásra történő rángatás, A jelenlegin meg a korán szétrohadt kipufogó és az átszakadt EGR hűtő ház.
Én magamnak keresem a szopást, és ha nem találok, akkor generálok magamnak hibát.
Ki tudom jelenteni, hogy sem ez, sem pedig a korábbi kormos 159 nem volt hulladék, szerves hibájuk nem volt. Ezen sem kellett volna kuplungot cserélnem, ha 360Nm-rel használtam volna 420 helyett. Továbbá amik még hibák voltak az mind a hozzá nem értő qpecér szerelők műve és nem az autó hibája.
Előző autón kizárólag egy tényleges hiba volt, mégpedig az alacsony fordulaton finom gázadásra történő rángatás, A jelenlegin meg a korán szétrohadt kipufogó és az átszakadt EGR hűtő ház.
ProdyG27-12-2016 09:22:57 // 89130
2.4-es motorolaj cseréjénél a szerelő 5,5 liter új olajat használt fel. Én úgy tudtam 6 és fél körül kell bele. Ilyenkor valamennyi benne marad a régiből?
Illetve próbáltam szétszedni a hátsó, harmadik fékláma sort belülről (mert izzót kéne cserélnem), de nem akart sehogy sem kijönni onnan. A bekötött kábelt kellene valahogy lehúznom a sorról gondolom, de annyira rövid a kábel, hogy nem férek hozzá a csatlakozóhoz. A csomagtérben is kéne valamit csinálnom (látok egy csavart pont a féklámpa alatt). Nem akarok eltörni semmit...
köszi!
Illetve próbáltam szétszedni a hátsó, harmadik fékláma sort belülről (mert izzót kéne cserélnem), de nem akart sehogy sem kijönni onnan. A bekötött kábelt kellene valahogy lehúznom a sorról gondolom, de annyira rövid a kábel, hogy nem férek hozzá a csatlakozóhoz. A csomagtérben is kéne valamit csinálnom (látok egy csavart pont a féklámpa alatt). Nem akarok eltörni semmit...
köszi!
Erhard 242 (Pure Energy)27-12-2016 08:43:33 // 89129
a legtöbb ideig és km-ig a 2,4 59-em volt meg 100e km-et toltam bele 3 év alatt, a kezdeti szopófaktor DPF kiiktatása után semmi nem ment rajta tönkre...
avvocato27-12-2016 07:48:11 // 89128
Nekem volt 2.2 jts, 10 literből ki lehetett vele jönni, 13-at sose fogyasztott, sok baja nem volt, pedig nápolyi autó volt, ki tudja mennyi volt benne. Ha a lánc le van cserélve, sok gondja nem lehet.Ráadásul jó áron meg is lehet venni, az 1.9 jts-nél jobb, mert azt tényleg hajtani kell, hogy menjen.
Marseus27-12-2016 00:38:20 // 89127
Jóéjt szevasztok.
Marseus27-12-2016 00:31:57 // 89126
csak még nem találtam meg.
Giuntini27-12-2016 00:28:34 // 89124
Várj, ilyet hogy mondhat egy szerelő, hogy a lendkerék van lelazulva, és elmegy. A lendkerék, ha lelazul, és hosszirányban lenne betéve a motor, az utastérben landolna. Ne haragudj, de ez nem szerelő. Olyanhoz kéne elvinned, aki ért az Alfákhoz. A 159-esnél nem lehet próbálkozni, mert minden egyes próbálkozás min. 60000 huf.
Liquid27-12-2016 00:28:25 // 89123
Attól függ mennyire tiporják neki, hogy milyen hosszú utakon használják satöbbi, azon felül meg az se mindegy mennyi ló küzd a kilókkal, egy nagyobb motor könnyebben viszi a bódét. A 156-nál is csak minimális a különbség a az 1.6-1.8-2.0 fogyasztása között.
Marseus27-12-2016 00:26:48 // 89122
viszont a 2.4 irgalmatlan jól megy,szal megérte:-)
Marseus27-12-2016 00:19:41 // 89121
1.9 jts totálkár teszt,átlag 14 liter volt és az még nem 2.2.
Liquid27-12-2016 00:16:40 // 89120
nemtudom sajna :(
a sprintmonitor szerint simán
a sprintmonitor szerint simán
Marseus27-12-2016 00:10:48 // 89119
mármint a 2.2jts- vel
Marseus27-12-2016 00:09:47 // 89118
szerinted sporttal 13 -ból ki lehet jönni?
Liquid27-12-2016 00:06:49 // 89117
az 1.9JTS a 160 lovas a 2.2-es 185, amúgy annyira nem nagy étvágyúak azok se
Marseus27-12-2016 00:02:57 // 89116
Nem bántam meg de a vétel után 4 hétre kezdődött ez a problémája pedig kifogástalan esztétikai állapotú és minden tapasztalatom latba vetve egy nagyon jó műszaki állapotú vasat vettem egy szerintem tisztességes szintén alfa tag eladótól,de kissé hamar utólérrt a baj.
Marseus26-12-2016 23:39:51 // 89115
Akkor teljesen őszinte leszek: a dizel parámat innen szereztem az amore-ról. Amit tudtam, az az volt,h mennyi van a zsebemben és,h mindenáron akarok a 156-os után egy 159-et, és nem jővőre meg azután,hanem most.Hónapokon át olvastam róla,hirdetésekre jártam, stb,stb..viszont az látszott,h a benzines egy állat amennyit zabál, mondom ezt úgy, hogy 2.0 TS-em volt ami nem a kis étvágyáról híres.A 10 liter kölül már jó lett volna a fogyasztás viszont a 2.2 jts nem kis étvágyú,főleg úgy,hogy kissé nehéz a lábam...szal nekem az legalább 13-14-et evett volna és ezért csak 160 LE-t kapok.Akkor nem maradt más mint a kormos.De akkor menjen is és hát így lett a 2.4.
Liquid26-12-2016 23:24:47 // 89114
Talán egyszer rendbe kéne rakni és tudnál aludni :)
Amúgy meg nem gondoltam volna 6 éve hogy ezt fogom mondani, de lehet sportolni a dízellel, csak erő kell bele, de ezt egy 2.4-es tulajnak hadd ne kelljen már magyarázni :)
Én állandóan sportolok, sőt ha esik végre hó olyat fogok sportolni, hogy ihaj :D
Amúgy meg nem gondoltam volna 6 éve hogy ezt fogom mondani, de lehet sportolni a dízellel, csak erő kell bele, de ezt egy 2.4-es tulajnak hadd ne kelljen már magyarázni :)
Én állandóan sportolok, sőt ha esik végre hó olyat fogok sportolni, hogy ihaj :D
Marseus26-12-2016 23:21:58 // 89113
Kéne hozzá találnom valakit a közelemben aki autószerelő nem pedig alkatrész csereberélő mert azokkal tele van a tudatom már..
Liquid26-12-2016 23:20:58 // 89112
Nálam szűk 4.5 éve van a 2.4, és nem jöttek bajok csőstül, még egyesével se nagyon.
Shadin nem jó alany, mert Ő hobbiból is szétborítja az autót. Giuntini kivételével senkinél se volt komoly probléma, még talán Pityukoma esete volt necces, de Ő egyszerűbben kijött belőle.
Kezd dejavu-m lenni, 5-6 éve mindenki a TS-ekre volt rágerjedve negatív értelemben, most meg hogy jöttek a dízelbotrányok, hirtelen az addig istenített kormosok hirtelen fekete bárányok lesznek? Ez hülyeség, akkor is az volt, most is az.
Az hogy a topikot olvasgatva ez jön le sajna igen szomorú dolog, de nyilván van alapja, viszont ennyire nem sötét a helyzet. Ha az lenne akkor nem járna a tagok 90%-a dízellel.
Shadin nem jó alany, mert Ő hobbiból is szétborítja az autót. Giuntini kivételével senkinél se volt komoly probléma, még talán Pityukoma esete volt necces, de Ő egyszerűbben kijött belőle.
Kezd dejavu-m lenni, 5-6 éve mindenki a TS-ekre volt rágerjedve negatív értelemben, most meg hogy jöttek a dízelbotrányok, hirtelen az addig istenített kormosok hirtelen fekete bárányok lesznek? Ez hülyeség, akkor is az volt, most is az.
Az hogy a topikot olvasgatva ez jön le sajna igen szomorú dolog, de nyilván van alapja, viszont ennyire nem sötét a helyzet. Ha az lenne akkor nem járna a tagok 90%-a dízellel.
Marseus26-12-2016 23:20:27 // 89111
Bocs,ez elég negatívnak sikerült,de ettől az ALFÁK még mindig a legszebb,legstílusosabb, és legkülönlegesebb verdák a széria palettán de nagyon kell őket szeretni ami nagyon nem nehéz és ha egyszer beleülsz,"véged van"többé nem ereszt,de legyen lé a zsebben, és egy guru a közeledben, hogy ne valami kontárhoz keljen hordani.
Csabi26-12-2016 23:17:59 // 89110
miért használod így? Miért nem nézeted meg, mi a baj? Így tényleg nem nagy öröm a használata...
Marseus26-12-2016 23:10:00 // 89109
Én 2.4-en ülök,de nem volt más esélyem mivel nem bírtam a tibi árával,de sztem nem fér kétség a benyáshoz. Aki sportolni akar néha az tbi. A dizel az lutri,és tényleg nincs alapos választás,viszont ha gáz van akkor tényleg gáz van. A benzinesnél van időd az élvezetre a dizelnél marad a para. Amióta megvan,azóta nem volt nyugodt éjszakám. Most épp a kuplunggal szívok vagy lendkerék, v a tököm tudja mi van vele de kuplung holtponton olyan surlodó csapágyszerű hangot ad,h majd be fosok,h mi fog szétmenni. Szerelő azt mondja,h a lendkerék van lelazulva de még ettől sokat el megy. Hát ,hogy a picsba lehet,h le van lazulva de ettől még sokat elmegy. Most vagy és vok a hülye v a szerelő de ha le van lazulva valami akkor -mivel fojtatja a tendenciát- tovább lazul,ergo bármelyik pillanatban nyekk..jo jo tudom,h kettős tömegű a tbi-nél is van.
Csabi26-12-2016 23:08:02 // 89108
Mint minden autónak a dízeleknek is vannak típushibái, gyakrabban előforduló problémái...a JTS-eknél is vannak, és a TBi-k sem örökélettel jöttek a gyárból...Dízelekből lényegesen több fut, több a hiba, nem mondom, h nincsenek problémák...mint ahogy az enyém sem 6éve hibátlan...de ettől még nem tartom problémás autónak...
Most ha mondok én is két tagot aki még nem szívott az autójával akkor egálban vagyunk? :)
Sajnos rossz szokásunk, hogy a rossz dolgok jobban megmaradnak bennünk... Egyébként a következő Alfám benzines lesz, de nem a sz@r dízelek miatt..:)
Most ha mondok én is két tagot aki még nem szívott az autójával akkor egálban vagyunk? :)
Sajnos rossz szokásunk, hogy a rossz dolgok jobban megmaradnak bennünk... Egyébként a következő Alfám benzines lesz, de nem a sz@r dízelek miatt..:)
AR15926-12-2016 22:50:46 // 89107
A generátor témához senki, semmit????????
avvocato26-12-2016 22:33:59 // 89106
Azért egy 2.4-es dízelnél vannak rizikófaktorok rendesen, de az összes dízelnél is lényegesen több a hibalehetőség. Nem vitatom,hogy főleg a 2.4-el nagyon jókat lehet nyomatékból autózni és vannak olyan példányok, mint a tiéd, hogy hat éve használod és semmi baja nincsen. Én csak a fórumot olvasom, meg a blogbejegyzéseket-pl Giuntini, Shadin stb-hát azért költöttek rendesen az autóra.De ezen felesleges vitatkozni, kinek a dízel, kinek a benzines tetszik jobban, a lényeg, hogy Alfa legyen.
emGéza26-12-2016 22:24:17 // 89105
1.8 MPI . Örök darab...
Csabi26-12-2016 22:00:40 // 89104
"Olvasd a fórumon a dízeles kálváriákat, még a legprecízebben leszervízelt dízeleknél is csőstül jön a baj."
Ne haragudj, de ez egy hatalmas nagy baromság... ha így lenne , ki a bánat venne dízelt, és tartaná meg huzamosabb ideig, pedig elég sokan vagyunk akiknek nem 1éve van kormosuk... Hatodik éve hajtom minden nap a dízelt és soha nem jött csőstül a baj, valamint a közvetlen környezetemben ismert 159 tulajok is hasonló véleményen vannak. Nyilván vannak akik kifogtak egy leharcolt, agyonhajtott, kevésbé szervizelt darabot és nagyot szívtak vele...de ezt nem lehet általánosítani...
Ne haragudj, de ez egy hatalmas nagy baromság... ha így lenne , ki a bánat venne dízelt, és tartaná meg huzamosabb ideig, pedig elég sokan vagyunk akiknek nem 1éve van kormosuk... Hatodik éve hajtom minden nap a dízelt és soha nem jött csőstül a baj, valamint a közvetlen környezetemben ismert 159 tulajok is hasonló véleményen vannak. Nyilván vannak akik kifogtak egy leharcolt, agyonhajtott, kevésbé szervizelt darabot és nagyot szívtak vele...de ezt nem lehet általánosítani...
avvocato26-12-2016 21:40:57 // 89103
Amúgy a tbi sem városba való, de szerintem a 159 egyáltalán nem a városba való. Én egy 146-ost nyúzok a városban, nem kell jobb, erre a célra tökéletes.
Giuntini26-12-2016 21:40:40 // 89102
Még azt is hozzáteszem, a dízelek a TBI kivételével sokkal jobban autózhatók. A 3,2 más tészta, annak a fogyasztása miatt nem lehet konkurencia mondjuk a 2,4-el szemben.
WarbiRunner (Gyuri)26-12-2016 21:40:35 // 89101
Az automata meg tényleg tud. Nem hiányzott a szerpentinen a kapcsolgatás, ami nagy szó. Mondjuk nem gyengén kipörgette (4500-ig), de ment is, és okosan dobálta vissza kanyar előtti fékezéskor. Legközelebb kipróbálom fülecskékkel manuálban, szerintem az se lesz rossz :-)
WarbiRunner (Gyuri)26-12-2016 21:33:11 // 89100
Így is van, árnyaljuk azért. Pályán 150-nél a 2400-at forgó dízelnél megnyugtatóbb nem sok van. :-) Mindenes autónak csak TBi, ha változna nálunk is a helyzet és újra napi szinten kellene városoznom is, biztosan cserélnék. Így, hogy várost nem lát a 159, csak épp annyit, hogy ne kapja meg a felületi rozsda a féktárcsát, így nem biztos hogy cserélnék. Az elmúlt 2k km meggyőzött. Szerpentinen sem éreztem orrnehéznek, pályán meg álom.
Az ülést meg majd valahogy beállítom... :-)
Aztán csak remélem, hogy a sárga tengeralattjáró elkerül sokáig :-)
Az ülést meg majd valahogy beállítom... :-)
Aztán csak remélem, hogy a sárga tengeralattjáró elkerül sokáig :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
383
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?