Nem hinném.
Én a helyedben megtartanám. Előfordulhat olyan eset, hogy egyszerűbb belenyomni, mint kereket cserélni. (pl. szakadó eső) Arról nem beszélve, hogy a kompresszora jó, lehet vele szükség esetén pumpálni. A pótkereket mindig elfelejti az ember a benzinkúton.
Anno pont ezért vettem a pótkerék mellé.
Forum >> 159
Piritu - 1.000.00026-12-2016 10:27:13 // 89065
Martin Kovacs26-12-2016 10:22:05 // 89064
Még egyiket sem ! Akkor ők lesznek a következők karácsony után...
SZerinted beszámolja a készletet ? Bontatlan
SZerinted beszámolja a készletet ? Bontatlan
Piritu - 1.000.00026-12-2016 10:21:07 // 89063
Phon-t kérdezted? Tatai bontó?
Piritu - 1.000.00026-12-2016 10:19:06 // 89062
Martin Kovacs26-12-2016 10:17:03 // 89061
Cartarsak !
Valakinek esetleg nincs elfekvőben egy nem használatos 17"-es felnije akár gumival akár gumi nélkül ! Nagy fékes alfára kellene ugyanis nincs pótkerekem csak a defekt javító készlet...
Ha nem lenne senkinek segítenétek légyszi milyen méret való rá ?
5*110 17" talán et 41 ?
Peace
Valakinek esetleg nincs elfekvőben egy nem használatos 17"-es felnije akár gumival akár gumi nélkül ! Nagy fékes alfára kellene ugyanis nincs pótkerekem csak a defekt javító készlet...
Ha nem lenne senkinek segítenétek légyszi milyen méret való rá ?
5*110 17" talán et 41 ?
Peace
WarbiRunner (Gyuri)26-12-2016 10:07:45 // 89060
Köszönöm!
konigla26-12-2016 09:51:16 // 89059
Ok, köszi srácok.
Piritu - 1.000.00026-12-2016 09:36:32 // 89058
Arra az esetre, ha jelez itt is van emlekeim szerint utasitas a hasznalatiban.
Piritu - 1.000.00026-12-2016 09:35:23 // 89057
Mert felesleges. Majd a legkozelebb folytatja, ha leallitod.
Ha bajban van es azt szeretne, hogy ne allitsd le, akkor majd jon a narancssarga figyelmezteto lampa.
Ha bajban van es azt szeretne, hogy ne allitsd le, akkor majd jon a narancssarga figyelmezteto lampa.
159 Indigo Gray 2.4 Monster26-12-2016 09:35:23 // 89056
A Bravoba biztos hogy volt benne DPF. Pillanatnyi fogyasztásból tudod hogy mikor regenerál vagy a meg emelkedett fordulatszámból.
konigla26-12-2016 09:30:51 // 89055
Opelekben, Insignia, Astra. Akkor honnan tudom meddig tart, vagy meddig kell menni és milyen fordulat számtartományban? Ha most kocsiba ülök akkor biztos elkezdi vagy csak legközelebb, amikor a rendszer. Volt egy 1.9 Mjet Bravo-m de ott nem volt ilyen bár nem vagyok biztos, hogy ott volt egyáltalán DPF, nem emlékszem már a motorkódra.
yani🍀26-12-2016 09:22:06 // 89054
Nem tudom, milyen típuson láttad, itt biztosan nincs.
konigla26-12-2016 09:19:14 // 89053
Köszönöm! Viszont akkor miért nincs valami visszajelzés a műszerfalon erről, mondjuk hajtsak tovább regeneration is in progress. Valami ilyesmit láttam más kocsikon.
Shadin26-12-2016 09:05:27 // 89052
Kipufogó rendszer hibája nem lehet, ha középtől levágod, nem veszed észre a hiányát. Amit írsz az elég regenerálás szagú.
Shadin26-12-2016 09:02:40 // 89051
Képtelenség napi használat mellett tisztán tartani.
yani🍀26-12-2016 08:32:42 // 89050
Mindig csinálja, vagy csak egyszer hallottad? Nincs alattuk valami nagy kipufogó rendszer.
Mindjárt a leömlőnél van a DPF egybeépítve a katalizátorral utána egy hosszú cső az autó alatt, majd a végdob. A 2.0-án képes 3-4 év alatt lerohadni a végdob, ezt érdemes megnézni, de ennek nem sok hatása kell legyen az alapjáratra. Inkább azt hallhattad, hogy regenerál.
Mindjárt a leömlőnél van a DPF egybeépítve a katalizátorral utána egy hosszú cső az autó alatt, majd a végdob. A 2.0-án képes 3-4 év alatt lerohadni a végdob, ezt érdemes megnézni, de ennek nem sok hatása kell legyen az alapjáratra. Inkább azt hallhattad, hogy regenerál.
konigla26-12-2016 07:58:39 // 89049
"gyorsításkor nyers, szokatlan hangra lettem figyelmes az autó hátulja felől. Az alapjárat fel-fel ugrik 1000-re, a kipufogó pedig puffogó hangot hallat. Szerintetek ez egyértelműen a kipufogó rendszer hibája vagy lehet más is?" erre van valakinek tippje?
Csabi25-12-2016 22:55:16 // 89048
Csabi25-12-2016 22:46:11 // 89047
A fűtéshez csatlakozom én is, nálam is ilyen...17fokra van állítva, az indulásnál max két vonásig állítom,,,így nem tolja nagyon a meleget, és hamarabb visszább veszi....ha hosszabb útra megyek, és csökken a fűtés akkor feltekerem 22-23-ra ...a full auto mód amúgy meg katasztrófa, ott a zsalukkal is játszik, így még nagyobb a légáram egy helyen...Valószínű az utastér hőmérséklet-érzékelő egy kicsit lomha.....
Egyébként már rutinná vált a gombok nyomkodása észre sem veszem...
Egyébként már rutinná vált a gombok nyomkodása észre sem veszem...
Haddel25-12-2016 22:43:37 // 89046
Köszönöm szépen!
Liquid25-12-2016 22:32:34 // 89045
Nálam is csak kompromisszumokkal működik, megvétel óta...
Pl. teljesen mindegy hova van állítva, ha megmozdul a vízhőfok mérő felküldi 4-esre a ventit és tolja a levegőt, ami még alapvetően nem meleg, pl. hátra kifejezetten hideget fúj alul. Ha levezem 1-2-re a ventit akkor nincs gond, majd kicsit később visszateszem auto-ara. De egy kicsit idegesítő hogy mindig ezt kell tenni.
Pl. teljesen mindegy hova van állítva, ha megmozdul a vízhőfok mérő felküldi 4-esre a ventit és tolja a levegőt, ami még alapvetően nem meleg, pl. hátra kifejezetten hideget fúj alul. Ha levezem 1-2-re a ventit akkor nincs gond, majd kicsit később visszateszem auto-ara. De egy kicsit idegesítő hogy mindig ezt kell tenni.
Liquid25-12-2016 22:28:40 // 89044
az enyém is így néz ki :(
Angelo25-12-2016 22:27:37 // 89043
Köszönöm a tippet!Most volt nemrég olajcserén,gondolom csak kiszúrták volna,ha baj lenne.Nem tolja magából a fehér "füstöt" miután bemelegedett,nem fogyaszt többet,nem lett lomhább...inkább csak megijedtem a dologtól.Drasztikusan nem eszi a vizet,csak éppen annyit,ami észrevehető.Lassan komplett vezérlést kell cserélni a kocsin,úgyh jó lenne, ha csak vízpumpa lenne.Nem tudom,hogy termosztát cserénél milyen alkatrészeket érint a művelet,mert arra is gondoltam,hogy ha esetleg a termosztát csere után vmit esetleg rosszul raktak össze,és vhol engedi a vizet.
Még azt nem tudom,hogy merjek-e hosszabb útra menni,mert 29-én mennénk asszonnyal Hévízre Bp-ről,szilveszteri kikapcsolódásra.Most épp ezen elmélkedek.Lehet h 27-én begurulok a szerelőmhöz,hogy mit mond....
De nagyon köszönöm a tippeket,remélem nem nagy a baj,mert tényleg nagyon jó dolga van nálam a kis Alfácskának,mindenből a legjobbat és időben megkapja:)
Még azt nem tudom,hogy merjek-e hosszabb útra menni,mert 29-én mennénk asszonnyal Hévízre Bp-ről,szilveszteri kikapcsolódásra.Most épp ezen elmélkedek.Lehet h 27-én begurulok a szerelőmhöz,hogy mit mond....
De nagyon köszönöm a tippeket,remélem nem nagy a baj,mert tényleg nagyon jó dolga van nálam a kis Alfácskának,mindenből a legjobbat és időben megkapja:)
Kolci25-12-2016 22:10:45 // 89042
a kesztyűtartó alatt leveszed a burkolatot, és ha jól emlékszem 1 csavar, vagy az sem és bejonettes megoldással kijön. az "előtétellenálásnál" szokott amúgy elégni a saru, de azt is ki tudod venni pikk-pakk, érdemes megnézni, hogy ott nincs e gond.
Haddel25-12-2016 21:52:52 // 89041
Megnéztem blogomat,60e kmt birt a vízpumpa. Ellenörizd azt is ,és a motortérben is keresd a rózsaszín foltokat,hátha valahol máshol szivárog a hűtőfolyadék.
Haddel25-12-2016 21:47:37 // 89040
Nekem épp mostanában lett hengerfejes az offos kisteherautóm , a hütőfolyadéktartály fekete az olajtól,de az olajba nem megy a víz.Januárban megy szerelőhöz,idénre már nem volt gépműhely..
Mikor a Bocinak fogyott a vize , a vízpumpa volt a ludas.Már nem emlékszem ,mennyi km volt benne. De érdemes megnézni a kiegyenlítőtartály sapkájánál a gumitömitést is ,nincs-e elöregedve.
Mikor a Bocinak fogyott a vize , a vízpumpa volt a ludas.Már nem emlékszem ,mennyi km volt benne. De érdemes megnézni a kiegyenlítőtartály sapkájánál a gumitömitést is ,nincs-e elöregedve.
Haddel25-12-2016 21:39:54 // 89039
Nekem meg csapágyas lett a fütőmotorom .Néha sípol ,mint állat.Szedte már ki valaki az övét? Kesztyütartó felöl ,vagy motortér felől kell?
Piritu - 1.000.00025-12-2016 21:22:53 // 89038
FES/MES?
Furcsa, hogy nem jelezte az izzót, kéne neki...
Furcsa, hogy nem jelezte az izzót, kéne neki...
WarbiRunner (Gyuri)25-12-2016 20:58:51 // 89037
Aha.. MES elvileg tudja. Nem találkoztam ilyen funkciókkal, de ha lesz egy kis időm megnézem.
WarbiRunner (Gyuri)25-12-2016 20:51:29 // 89036
Ezt hogy tudom megtenni? Addig jutottam, hogy 4 szenzora vannak a 3 zónás klímának, plusz egy fényérzékelőt is használ valamire.
Egyébként nem figyelmeztetett az izzó kiégésre sem.
Egyébként nem figyelmeztetett az izzó kiégésre sem.
Piritu - 1.000.00025-12-2016 20:18:37 // 89035
Akkor nem marad más, mint rámérni a klímavezérlőre, hogy milyen hőmérsékletet mér.
Angelo25-12-2016 20:13:56 // 89034
Sziasztok!
Kellemes Ünnepeket Kívánok minden Cartársnak:)
Kis alfám elkezdte kicsit szlopálni a hűtővizet.Kicsit beparáztam,megmondom őszintén és lecsekkoltam pár dolgot.Igaz most volt termosztátcserén,igaz utána egy héttel kezdte a folyadék benyelést:)
Lecsekkoltam a tartályban lévő vizet,és nem találtam benne semmi barna löttyöt,nemrég volt olajcsere,szóval letekertem a sapkát,és nem találtam semmi szart ott sem.Remélem nem lett hengerfejes a kis Drága :)
Ennek ellenére egy kérdés,hogy ezek mellett mi tud még arra utalni,hogy ha esetleg hengerfejes lenne?
Korábban olvastam,hogy ha víz kerül az égéstérbe akkor hibakód is van?Minden esetben vagy csak a végső fázisban? :D
(200 km alatt iszik meg egy látható mennyiséget,kb 1 decit)
Boldog Karit Mindenkinek :)
Kellemes Ünnepeket Kívánok minden Cartársnak:)
Kis alfám elkezdte kicsit szlopálni a hűtővizet.Kicsit beparáztam,megmondom őszintén és lecsekkoltam pár dolgot.Igaz most volt termosztátcserén,igaz utána egy héttel kezdte a folyadék benyelést:)
Lecsekkoltam a tartályban lévő vizet,és nem találtam benne semmi barna löttyöt,nemrég volt olajcsere,szóval letekertem a sapkát,és nem találtam semmi szart ott sem.Remélem nem lett hengerfejes a kis Drága :)
Ennek ellenére egy kérdés,hogy ezek mellett mi tud még arra utalni,hogy ha esetleg hengerfejes lenne?
Korábban olvastam,hogy ha víz kerül az égéstérbe akkor hibakód is van?Minden esetben vagy csak a végső fázisban? :D
(200 km alatt iszik meg egy látható mennyiséget,kb 1 decit)
Boldog Karit Mindenkinek :)
WarbiRunner (Gyuri)25-12-2016 19:39:04 // 89033
Nem, sajnos nálam valami nem jól működik. 22 fokon hagyva indulás után befűt kegyetlenül , aztán kb beállítja a jó hőfokot. Aztán egy idő múlva, országúton, pályán gurulva elkezd rendesen hideg lenni. Fel kell tekerni 27-28-ra, akkor lesz kb kellemes 22 fok. Aztán van, hogy beérünk lakott területre, magához tér és jól befűt megint. Ekkor tekerhetem vissza 18-20-ra, akkor lesz jó
És egész úton változik, véletlenül sincs annyi fok, amennyit beállítok.
És egész úton változik, véletlenül sincs annyi fok, amennyit beállítok.
Hardy25-12-2016 19:31:34 // 89032
Én mikor megvettem beállitottam 23.5 fokra azota hozza se nyultam. A parom szokta neha felcsavarni 26 ra meg lábra. De ha kiszáll vissza nyomom mono uzemmodra.
Piritu - 1.000.00025-12-2016 19:17:42 // 89031
A hátsó izzók kiégésére nem figyelmeztetett a műszerfal?
Piritu - 1.000.00025-12-2016 19:15:55 // 89030
Az automata fűtést kicsit "szokni" kell.
Ha a beállított hőfok alatt van a kocsiban, akkor fűt ezerrel. Ha elérte akkor visszavesz, adott esetben sokkal hidegebbet is fújhat.
Ugyan ez a szitu, ha hidegebbre van beállítva. Először hűt, ami belefér.
Ha meg marhaság van neki beállítva, akkor azt is megpróbálja megoldani. (Bár tudtommal 7 fok különbséget enged csak meg beállítani.)
Szerintem nem kell vele foglalkozni. 21-23 fok között volt mindig full automata üzemben.
A Giuliettával már más a helyzet, ezzel többet kell játszani, ugyanis automata üzemben (hidegben) nem tudja befűteni az autót. Lábhoz fúj, de olyan kicsi a befúvó keresztmetszet, hogy sose lesz meleg, csak bőg a ventilátor.
Ha a beállított hőfok alatt van a kocsiban, akkor fűt ezerrel. Ha elérte akkor visszavesz, adott esetben sokkal hidegebbet is fújhat.
Ugyan ez a szitu, ha hidegebbre van beállítva. Először hűt, ami belefér.
Ha meg marhaság van neki beállítva, akkor azt is megpróbálja megoldani. (Bár tudtommal 7 fok különbséget enged csak meg beállítani.)
Szerintem nem kell vele foglalkozni. 21-23 fok között volt mindig full automata üzemben.
A Giuliettával már más a helyzet, ezzel többet kell játszani, ugyanis automata üzemben (hidegben) nem tudja befűteni az autót. Lábhoz fúj, de olyan kicsi a befúvó keresztmetszet, hogy sose lesz meleg, csak bőg a ventilátor.
Zolibácsi25-12-2016 19:01:28 // 89029
én télen nyáron 21-24 C fok között használom full automatán sosem volt bajom a klíma/fűtéssel
WarbiRunner (Gyuri)25-12-2016 18:34:56 // 89028
Megfejtettem pár dolgot a héten :-)
1. tudom, miért villogtak rám hátulról páran az elmúlt hónapban. 2-vel kevesebb izzó égett, mint kellett volna. Nekem fel nem tűnt, hogy 2 szeme van hátul, nem 4. De ezek szerint a közlekedők közt akadnak szemfülesek :-)
2. Felnyitott motorháztetőnél iszonyú magas hangon sípolás hallatszik. Végre a kezembe akadt a "bűnös". Tippeltem már mindenre, erre pont nem: rágcsáló riasztó van benne :-) Borzasztó idegesítő, de hátha nem másszák így össze a macskák a szépótóót. Lábnyom a környékén sincs egyelőre. Egyúttal asszem tudom miért volt garanciában motortéri kábelköteg csere. :-)
Amire nem jöttem rá: hogy hogy működik a fűtés. Egy konkrét káosz. 16 és 28 fok közt kell állandóan tekergetni, mert vagy kifagyaszt, vagy megfőz. Tök idióta ez a klímapanel... Valamelyik gyerek eltekerte hátul 16 fokra. Na ez még pluszban betett. Elöl okádta a meleget, hátul meg éreztük hogy mintha lyukas lenne az autó, húz a hideg. Marhaság :-)
Könnyű kikapni a klímavezérlő cuccot a középkonzolból? Szerintem valamelyik hőmérője teljesen kakukk.
1. tudom, miért villogtak rám hátulról páran az elmúlt hónapban. 2-vel kevesebb izzó égett, mint kellett volna. Nekem fel nem tűnt, hogy 2 szeme van hátul, nem 4. De ezek szerint a közlekedők közt akadnak szemfülesek :-)
2. Felnyitott motorháztetőnél iszonyú magas hangon sípolás hallatszik. Végre a kezembe akadt a "bűnös". Tippeltem már mindenre, erre pont nem: rágcsáló riasztó van benne :-) Borzasztó idegesítő, de hátha nem másszák így össze a macskák a szépótóót. Lábnyom a környékén sincs egyelőre. Egyúttal asszem tudom miért volt garanciában motortéri kábelköteg csere. :-)
Amire nem jöttem rá: hogy hogy működik a fűtés. Egy konkrét káosz. 16 és 28 fok közt kell állandóan tekergetni, mert vagy kifagyaszt, vagy megfőz. Tök idióta ez a klímapanel... Valamelyik gyerek eltekerte hátul 16 fokra. Na ez még pluszban betett. Elöl okádta a meleget, hátul meg éreztük hogy mintha lyukas lenne az autó, húz a hideg. Marhaság :-)
Könnyű kikapni a klímavezérlő cuccot a középkonzolból? Szerintem valamelyik hőmérője teljesen kakukk.
WarbiRunner (Gyuri)25-12-2016 18:26:19 // 89027
Ok, elfogadom, biztos több külföldi szervizkönyves autót láttál mint én. :-) Nem tudom ott milyen a szervizelés kultúrája, itthon nem túl jó ez tény. A digitális szervizkönyv említésén is jót röhögtek az Alfa szalonban. Aztán rendesek voltak, segítettek mert valójában a rendszerben ott volt ami nekem kellett.
Ettől függetlenül nem látom kisebb rizikónak a külföldről hozott autót sem, onnantól, hogy hazai kereskedő kezén fut át. Tudom, vannak kivételek. Csak ritka az a szerencsés helyzet, hogy tudod kitől veszel autót.
Ettől függetlenül nem látom kisebb rizikónak a külföldről hozott autót sem, onnantól, hogy hazai kereskedő kezén fut át. Tudom, vannak kivételek. Csak ritka az a szerencsés helyzet, hogy tudod kitől veszel autót.
Erhard 242 (Pure Energy)25-12-2016 16:44:23 // 89026
Ezzel vitatkoznék, nyugaton a szervizköny mutatoban van csak elektronikusan vezetik alig pecsételnek már, a volt tibimhez is adtak könyvet volt benne 2 pecsét a 110e kmes autoba vvettem vezérlésszettet stb, stb de bontás után ott virított a vacsi új vezérlés pl... szóval kinnt viszik szervizbe és cserélik amit kell... nekem konkrétan a magyarprszági autó nem jó omen... lásd Sadin esetei
WarbiRunner (Gyuri)25-12-2016 16:31:53 // 89025
Igazából az a kérdés, hogy hogy hozza ki ezen az áron. Én nézegettem sokat (leveleztem is pár eladóval), külföldön is kb ennyi, vagy több a jó állapotúak ára. A TI felszereltség nagyon sokat dob az áron.
Azért ennek a fehérnek is ha megnézed a szervizkönyvét, nem volt agyon cserélgetve az olaja. Lehet hogy van előző oldal abban a füzetben, de 43e-nél elindult a rideg tartás. Szóval ugyanolyan lutri, mint minden használt autó :-) Vállalható, max nem jön be.
Azért ennek a fehérnek is ha megnézed a szervizkönyvét, nem volt agyon cserélgetve az olaja. Lehet hogy van előző oldal abban a füzetben, de 43e-nél elindult a rideg tartás. Szóval ugyanolyan lutri, mint minden használt autó :-) Vállalható, max nem jön be.
Shadin25-12-2016 15:08:28 // 89024
Erhard 242 (Pure Energy)25-12-2016 13:27:00 // 89023
Persze de egy jól felszerelt egyedi autót ami jó nem kapni olcsón ;)
Shadin25-12-2016 12:55:20 // 89022
Kb. De nem mindig, mint ahogy az olcsó sem mindig szar :-)
Erhard 242 (Pure Energy)25-12-2016 12:49:34 // 89021
Ami jó az nem olcsó....
Shadin25-12-2016 12:44:54 // 89020
Simán vállalható ezen az áron is. Eddig én csak drágáért vettem jó kocsit :-) Majdnem...
Marseus25-12-2016 12:28:44 // 89019
Boldog Karácsonyt Cartársak. 75-ös híján a kézifék is megtesz:-)..addig se rohad be:-)
Erhard 242 (Pure Energy)25-12-2016 12:18:30 // 89018
Nem sokáig,nincs ti tibi...
AR15925-12-2016 11:47:30 // 89017
Sziasztok Alfások. Először is boldog karácsonyt mindenkinek!
Uj vagyok köztetek, remélem, hogyhasznos tagja tudok lenni a közösségnek. Imádom az autókat,az első Alfámat kb. 2 hete birtoklom, de elötte is egy kivételével olasz autóim voltak, amit a legjobban szerettem az egy Fiat Barchetta volt :) Na de vissza a jelenbe, 159 sw, 1.9JTDm az erösebbik, jelenleg a szerelőnél van, vezérlés, turbó és kenőanyagcserén(nehezen telnek a napok nélküle).
Az elözőekhez annyit hozzatenék,hogy a GM az amerikai, nem angol :) a váltoval viszont vannak gondok, ha ugyanarról beszélünk. Korábban volt egy Fiat Cromám(II) az 1.9es multijet motorral, gondolom ugyanaz a 6 sebességes, vagy nagyon hasonló váltó volt benne.115ezer után vált váltócseréssé az autó.
Uj vagyok köztetek, remélem, hogyhasznos tagja tudok lenni a közösségnek. Imádom az autókat,az első Alfámat kb. 2 hete birtoklom, de elötte is egy kivételével olasz autóim voltak, amit a legjobban szerettem az egy Fiat Barchetta volt :) Na de vissza a jelenbe, 159 sw, 1.9JTDm az erösebbik, jelenleg a szerelőnél van, vezérlés, turbó és kenőanyagcserén(nehezen telnek a napok nélküle).
Az elözőekhez annyit hozzatenék,hogy a GM az amerikai, nem angol :) a váltoval viszont vannak gondok, ha ugyanarról beszélünk. Korábban volt egy Fiat Cromám(II) az 1.9es multijet motorral, gondolom ugyanaz a 6 sebességes, vagy nagyon hasonló váltó volt benne.115ezer után vált váltócseréssé az autó.
Shadin25-12-2016 10:51:55 // 89016
Kíváncsi leszek meddig marad fent. A korábbi két "drágább" is elment elég hamar.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
484
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?