Sya!
A 720 is bőven tökéletes.
Én is most nézegetem az akksikat és lemértem a helyét és a gyári adatokat kukkolva keresgélek.
Itt mazsolázz az adatok között. Lehet, hogy van benne megoszló dolgok, de az itt lévő rutinosabbak biztos észreveszik azt. :)
http://autokotua.com/muszaki/alfa-romeo/159/
Forum >> 159
Revitox21-12-2016 12:33:25 // 88821
Revitox21-12-2016 12:25:28 // 88820
Helló!
Csabinak köszönhetően segítségét, tényleg izzó a probléma.
Nos a kérdés az, hogy hogy a viharba tudom azt kiszedni? :) Én megmondom őszintén próbálkoztam ésszerű határokon belül.
Kérdésen ehhez ki kell szedni a lámpatestet? Vagy van neki valami trükje?
Vagy vigyem szervizbe.
A másik kérdésem h a könyv el 55W-ost ír de akárhól nézem 35w-os van mindenhol. Ilyenkor mi van? :)
Hány K-es izzót érdemes venni?
Üdv Mindenkinek!
Csabinak köszönhetően segítségét, tényleg izzó a probléma.
Nos a kérdés az, hogy hogy a viharba tudom azt kiszedni? :) Én megmondom őszintén próbálkoztam ésszerű határokon belül.
Kérdésen ehhez ki kell szedni a lámpatestet? Vagy van neki valami trükje?
Vagy vigyem szervizbe.
A másik kérdésem h a könyv el 55W-ost ír de akárhól nézem 35w-os van mindenhol. Ilyenkor mi van? :)
Hány K-es izzót érdemes venni?
Üdv Mindenkinek!
David | Centocinquantanove21-12-2016 11:18:13 // 88819
72/680 már okés!
Chianti21-12-2016 10:35:39 // 88818
Szintén zenész... Bár még csak 3 éves (ez a negyedik tele), de bírja. Nemrégiben megpróbáltam szétfeszegetni a tetejét, hogy feltöltsem deszt vízzel, egy regeneráló töltés miatt, de sajnos nem jött össze. Kapott ugyan egy töltést, de nem érzem hogy sokkal bikább lenne. Nyugodtabb lennék, ha sikerült volna bele deszt vizet varázsolni, de tönkretenni nem akartam. Mindenesetre egyelőre teszi a dolgát, szóval nekem is bevált az Exide.
Erhard 242 (Pure Energy)21-12-2016 10:21:14 // 88817
valamit benéztél, a sprintmonitor szerint lehetetlen az 10,5 a valóságban :)))
ethanol21-12-2016 10:15:19 // 88816
Néhány napja négy éve, hogy nálam van a TBI. 89197 km alapján az átlagfogyasztás 9,7 L/100 km. Jó döntésnek érzem azóta is :)
159 Indigo Gray 2.4 Monster21-12-2016 07:19:33 // 88815
Exide Premium 72Ah 720A Nekem ez van benn. Minél nagyobb annál jobb :D
szlobod9521-12-2016 01:40:22 // 88814
Sziasztok!
A 159-esembe (1.9 jtdm, 150le) akksicsere ideje jött el.
Jelenleg egy 540-es Banner van benne, ami nagyon gyenge.
A kérdés, hogy mekkora akksit ajánlotok, ugye a gyári az 600-as lenne.
Én az indítóáram miatt a Várta Silver típusában gondolkoztam. Abból esetleg elég a 630-as, vagy az eggyel nagyobb, méretben is nagyobb 740-es kéne? Beférne?
Köszi: Bence
A 159-esembe (1.9 jtdm, 150le) akksicsere ideje jött el.
Jelenleg egy 540-es Banner van benne, ami nagyon gyenge.
A kérdés, hogy mekkora akksit ajánlotok, ugye a gyári az 600-as lenne.
Én az indítóáram miatt a Várta Silver típusában gondolkoztam. Abból esetleg elég a 630-as, vagy az eggyel nagyobb, méretben is nagyobb 740-es kéne? Beférne?
Köszi: Bence
WarbiRunner (Gyuri)20-12-2016 19:05:15 // 88813
Ezért érdekes amit Tocsa linkelt a múltkor... Ezen az autón megcsinálták a váltó hűtő modot és most közel 800Nm-rel elbír!
Én 440Nm-t találtam mint méretezési nyomaték, több helyen is, ezért is írtam a múltkor, hogy óvatosan. :-) És ezért gondolkodok én is módosított váltó hűtésben ill. érzem is, hogy van egy pont amikor legjobb a váltó, és az pont a bemelegedett, de még nem átforrósodott állapot. Ha már forró, autópálya vagy hosszabb út után, alig észrevehetően, de csúnyább a váltás. Nagyon óvatos közlekedésben érezni csak, alacsonyabb fokozatokban, hogy kicsit "lökdös". Ha dinamikosan nyomom neki, úgy már nem adja ki, csak "busz" módban :-)
A box nekem is elvileg 480NM-re húzza, ami azért nem elhanyagolhatóan felette van a 440-nek. Úgyhogy ha programot kap, akkor olyat, ami alul 440NM-en megfogja a nyomatékcsúcsot és tartja amíg lehet. Szép lapos. A 146-nál is rettentő jól autózható lett, hogy inkább lapos görbére törekedtem, mint a maximum púpra 2000-nél.
Én 440Nm-t találtam mint méretezési nyomaték, több helyen is, ezért is írtam a múltkor, hogy óvatosan. :-) És ezért gondolkodok én is módosított váltó hűtésben ill. érzem is, hogy van egy pont amikor legjobb a váltó, és az pont a bemelegedett, de még nem átforrósodott állapot. Ha már forró, autópálya vagy hosszabb út után, alig észrevehetően, de csúnyább a váltás. Nagyon óvatos közlekedésben érezni csak, alacsonyabb fokozatokban, hogy kicsit "lökdös". Ha dinamikosan nyomom neki, úgy már nem adja ki, csak "busz" módban :-)
A box nekem is elvileg 480NM-re húzza, ami azért nem elhanyagolhatóan felette van a 440-nek. Úgyhogy ha programot kap, akkor olyat, ami alul 440NM-en megfogja a nyomatékcsúcsot és tartja amíg lehet. Szép lapos. A 146-nál is rettentő jól autózható lett, hogy inkább lapos görbére törekedtem, mint a maximum púpra 2000-nél.
Giuntini20-12-2016 18:20:55 // 88812
A nyomaték miatt vagyok inkább érdeklődő, mert a 2,4 400Nm nyomatèkkal rendelkezik az Aisin 480 Nm-re van méretezve.
WarbiRunner (Gyuri)20-12-2016 17:37:27 // 88811
Todok róla. EDC 16 (c39). Egyébként a dízel befecskendező rendszereik viszonylag tényleg a tartósabbak közül valók. Viszont tény, hogy nagyon sok terméknél a márkanév sem minőséget, sem tartósságot nem takar.
Norby20-12-2016 17:18:10 // 88810
Nem, küberl.
http://www.powertuning.hu/192-dizel-chip-tuningdoboz/541-kuberl-chip-tuningdoboz
még az 1,9 ben használtam, megörökölte a 2,4, de DPF kiíráskor feleslegessé vált.
http://www.powertuning.hu/192-dizel-chip-tuningdoboz/541-kuberl-chip-tuningdoboz
még az 1,9 ben használtam, megörökölte a 2,4, de DPF kiíráskor feleslegessé vált.
Norby20-12-2016 17:15:27 // 88809
Nem tudom, kicsit kértem. 240 lehet.
Erhard 242 (Pure Energy)20-12-2016 15:35:10 // 88808
nekem nincs bajom a boschfossal, semmivel sem rosszabb, mint más gyártó, olyat gyártanak amit kérnek tőlük...
yani🍀20-12-2016 14:42:17 // 88807
Az elég baj, mert a pl az ECU is az a 159-ben.
David | Centocinquantanove20-12-2016 14:27:53 // 88806
Én is így vagyok vele, de amikor hirtelen kell a cucc, mert használnád az autót, de mondjuk épp beszart az izzítógyertya vagy éppen akksi akkor nagyon sok helyen a BOSCH képviseli magát mint ismert márkát, meg azt kapsz könnyen, egyszerűen, gyorsan, mert az van mindenhol...
Mindenki tudja, hogy a BOSCH nagyon kevés dolgot gyárt maga, szinte mindent alvállalkozó cégekkel gyártat és a saját neve alatt futtatja... Legyen szó autóba szinte bármiről az ablaktörlőtől az akksin át a mindenféle elektromos könyükig.
Úgyis van legalább 100 dolog mindannyiunk alfájába ami bosch, hiába hányik tőle mindenki...
Mindenki tudja, hogy a BOSCH nagyon kevés dolgot gyárt maga, szinte mindent alvállalkozó cégekkel gyártat és a saját neve alatt futtatja... Legyen szó autóba szinte bármiről az ablaktörlőtől az akksin át a mindenféle elektromos könyükig.
Úgyis van legalább 100 dolog mindannyiunk alfájába ami bosch, hiába hányik tőle mindenki...
WarbiRunner (Gyuri)20-12-2016 13:27:23 // 88805
Nálam Bosch= mosogatógép :-) Ott bizonyított, más téren kevésbé.
emGéza20-12-2016 13:09:49 // 88804
A legtöbb újonnan vásárolt aksinak nem tudni a gyártási idejét .
Nem mindegy , hogy mennyit áll , itt-ott .
A Jászakkun van gyártási idő , hét és év is , számokkal .
A Banner és a legtöbb betűkódos .
Nekem napelemes rendszeren van 6db akku , közel 700 Ah .
Banner , Jász , Perion .
Van ami 2005-ös . Időnként szétkötöm őket pár napra , majd rámérek és ,
tudja a 12,8 V-ot . Lehet az indítóárama nulla lenne ... De a nap tölti , én meg
átalakítva 220 V-ra használom erre , meg arra .
Nem mindegy , hogy mennyit áll , itt-ott .
A Jászakkun van gyártási idő , hét és év is , számokkal .
A Banner és a legtöbb betűkódos .
Nekem napelemes rendszeren van 6db akku , közel 700 Ah .
Banner , Jász , Perion .
Van ami 2005-ös . Időnként szétkötöm őket pár napra , majd rámérek és ,
tudja a 12,8 V-ot . Lehet az indítóárama nulla lenne ... De a nap tölti , én meg
átalakítva 220 V-ra használom erre , meg arra .
David | Centocinquantanove20-12-2016 12:35:44 // 88803
A bannert használtam minden nap munkába, sőt havi 4 hétvégéből 3x használtam legalább az egyik nap, mégis bedöglött elég hamar. Ja és egyszer már volt újraélesztve...
David | Centocinquantanove20-12-2016 12:33:16 // 88802
Első körben, sőt a másodikban is én is a gyári Magneti Marelli akksit kerestem, de sehol nem lehet kapni hirtelen amikor kell...
Van egy sejtésem, hogy a 2006-ban gyártódott autóm ilyen akksival gurult ki a gyárból és végül 2013 végén adta be a kulcsot, ami szerintem egy teljesen jó eredmény, figyelembe véve, hogy egy kissé alulméretezett akksi volt (52-es)...
Ezek tükrében racionális döntés lett volna...
A BOSCH névtől a hideg futkos a hátamon, de ha ez van akkor ez van...
Van egy sejtésem, hogy a 2006-ban gyártódott autóm ilyen akksival gurult ki a gyárból és végül 2013 végén adta be a kulcsot, ami szerintem egy teljesen jó eredmény, figyelembe véve, hogy egy kissé alulméretezett akksi volt (52-es)...
Ezek tükrében racionális döntés lett volna...
A BOSCH névtől a hideg futkos a hátamon, de ha ez van akkor ez van...
Liquid20-12-2016 12:12:35 // 88801
Ha naponta használod akkor jobban bírja bármelyik.
Kolegám Ibizájában (10 éves) a gyári aksi van, naponta bejár vele melóba 15 km-ről, semmi gondja, egészen addig amíg nem áll pár napot...
Az én aksi problémáim is ott kezdődtek, hogy hűvösben 2 nap után már nem indult el, ha nem volt csepptöltőn.
Kolegám Ibizájában (10 éves) a gyári aksi van, naponta bejár vele melóba 15 km-ről, semmi gondja, egészen addig amíg nem áll pár napot...
Az én aksi problémáim is ott kezdődtek, hogy hűvösben 2 nap után már nem indult el, ha nem volt csepptöltőn.
WarbiRunner (Gyuri)20-12-2016 12:06:47 // 88800
Akkor nekem csak fekete 'nóném' aksit szabad vennem :-) A TD-ben az van, amivel vettük. Senki semmit nem tud róla, nincs felirata. Ellenben 5 éve bírja a napi sokszor indítós városi felhasználást gond nélkül. -7-ben is frissen teker egyet és már jár a motor. Hogy azelőtt miben volt és mennyi ideig, azt csak a jóég tudja :-)
Liquid20-12-2016 11:45:46 // 88799
Én se cseréltem soha, de a szerelő/szervíz igen :)
Nem feltétlenül vagy ufo, csupán pont úgy és annyit használtad mindegyik kocsidat hogy neked nem kellett cserélned.
Hozzáteszem, hogy sajna sokan vannak akik csak hellyel-közzel, meg műszaki előtt végeztetik a szervizeket, ojacsere és minden más included.
Bár továbbra se értem mit vitázunk egy kötelező karbantratáson :)
Nem feltétlenül vagy ufo, csupán pont úgy és annyit használtad mindegyik kocsidat hogy neked nem kellett cserélned.
Hozzáteszem, hogy sajna sokan vannak akik csak hellyel-közzel, meg műszaki előtt végeztetik a szervizeket, ojacsere és minden más included.
Bár továbbra se értem mit vitázunk egy kötelező karbantratáson :)
Giuntini20-12-2016 11:43:17 // 88798
Ez csak saját tapasztalat! Aztán lehet, higy van akinek meg az Exide kuka. Nekem három találkozasom volt a Bannerrel. Köszönöm, több esélyt a részemről többé nem kap.
159 Indigo Gray 2.4 Monster20-12-2016 11:11:10 // 88797
Bátyám 11 éve vett egy brutális indító áramos Banner aksit mert autó hifihez kellett az erő, 10 évet bírt az aksi. igaz 11 éve volt 32eft lehet egyedi eset de én nem írnám le a Bannert :)
tirex20-12-2016 10:55:57 // 88796
Na összefoglalom a fékfolyadék témát. Ha valaki eszetlenül megy és szarrá tapossa a féket az cserélni fog fékolajat tuti, é az csak a jobbik eset. De szerpentinen az amatőrök vagy a versenyszelleműek fékpofát is szarrá égethetik és elmegy a fékhatás. Ez addig vicces míg valaki egy kanyarban le nem lök a szakadékba egy családot. Én életemben még féktárcsát se cseréltem, lehet ufo vagyok.
mex8620-12-2016 09:33:15 // 88795
anno Varta Silver vált be nekem, 6évet birt és azzal lett eladva az autó, még jó volt...
pár éve meg Gigawatt-ot veszek, állítólag Bosch által gyártott, sok helyen cikkszámra is ugyanazt hozza. csak az ára nem az.
eddig bevált
motorba meg kínai AGM-eseket szoktam venni, ott úgyis megkotlik a drága is ha olyanja van
pár éve meg Gigawatt-ot veszek, állítólag Bosch által gyártott, sok helyen cikkszámra is ugyanazt hozza. csak az ára nem az.
eddig bevált
motorba meg kínai AGM-eseket szoktam venni, ott úgyis megkotlik a drága is ha olyanja van
David | Centocinquantanove20-12-2016 09:28:57 // 88794
BOSCH Silver S4 lett a kiválasztott...
Elég jókat írtak róla.
Elég jókat írtak róla.
Giuntini20-12-2016 09:28:49 // 88793
Egyszer még a Croma TD-be azt (Banner) tettem a Bosch-ok után, másfél évet bírt ki. Annak idején a céges Suzukiba is az lett téve, egy évet bírt.
Én a Mareát Exide (eredeti olasz volt) prémium akksival vettem, 5 évet bírt ki. Akkor megfogadtam, hogy csakis Exide-t veszek a továbbiakban. 5év után itt vettem Exide prémiumot, az is 5 évet bírt. Megint Exide-tettem bele, de utána hamar eladtam a Mareát mert jött ez a gyönyörűség. Ebben Banner volt, állítólag egészen friss volt (osztrák hazaszeretet), a tavaly télen a részecskeszűrő tisztításnal adta meg magát két év után Szatyi műhelyében, de már előtte érezhető volt. Ennyit a Bannerről. Természetesen Exide prémium került bele. A jón ne változtass...!
Én a Mareát Exide (eredeti olasz volt) prémium akksival vettem, 5 évet bírt ki. Akkor megfogadtam, hogy csakis Exide-t veszek a továbbiakban. 5év után itt vettem Exide prémiumot, az is 5 évet bírt. Megint Exide-tettem bele, de utána hamar eladtam a Mareát mert jött ez a gyönyörűség. Ebben Banner volt, állítólag egészen friss volt (osztrák hazaszeretet), a tavaly télen a részecskeszűrő tisztításnal adta meg magát két év után Szatyi műhelyében, de már előtte érezhető volt. Ennyit a Bannerről. Természetesen Exide prémium került bele. A jón ne változtass...!
Kócosw20-12-2016 09:11:29 // 88792
Nekem a thesisben fogyott el a fek ,igez meg nem forrott fel de erezhetöen elfogyott.Olasz szerpentieneken kergettem a balnat , parommal 3 szor kellett megallni hogy hät na..felfordult a gyomra... mindig mire lenyomtam valakit visszaelözött par perc mulva..azt hihette szorakozom vele...
szar erzes mikor nem ugy fog a fek ahogy kene.A 156 on meg sajna nagyon hamar elfogy a gyari...lehet elöbb tuobb kene vmi nagyobb ra..
szar erzes mikor nem ugy fog a fek ahogy kene.A 156 on meg sajna nagyon hamar elfogy a gyari...lehet elöbb tuobb kene vmi nagyobb ra..
RomeoOne20-12-2016 09:11:00 // 88791
Nekem is az van a kocsiban, előtte cserélte az előző tulaj, hogy megvettem tőle. Megláttam, na mondom, biztos a hazaszeretet dolgozott benne és azért támogatta a hazait. Biztos nem azért, mert olcsó :D
De eddig még hibátlanul teszi a dolgát. Kérdés, meddig majd.
De eddig még hibátlanul teszi a dolgát. Kérdés, meddig majd.
Erhard 242 (Pure Energy)20-12-2016 08:42:07 // 88790
akkor tovább bírta, mint a gyári exide :) egyébként lassan tökmind1 milyen márkát veszel :( én Jászt veszek az is bírja 3-4 évig de legalább olcsó
mex8620-12-2016 08:41:32 // 88789
fékolaj témához...
nekem ment már el a fékem megforrt olaj miatt osztrák szerpentinen lefelé autón is, meg motoron is...
szóval nem játék.
az autónál én is ludas voltam mert lefele is eszetlenül mentem, fékeztem sokat, futómű engedte én meg élveztem, az eredmény beesett fékpedál a megforrt olaj miatt meg felüvegesedett betét lett...
akkoriban én is azt hittem nem kell cserélni.
osztrák műszakin mérik is a víztartalmat, ha nem jó, bukta a vizsga.
szerintem jogos is a dolog ott mindenképpen.
motoron meg idén forrt meg a Nockalmstrassén, 2fővel, mikor már a végén jártunk lefele, a hátsó fékem esett be.
cimborámnál ugyanúgy pedig neki friss olaj volt meg egyedül ment.
neki előtte Erdélyben is megforrt a motorján és beesett a pedál, akkor cseréltük is neki
szóval saját bőrömön is tapasztaltam hogy kell cserélni.
lehet aki az Alföldön jár egyedül és nem nyomja annak sosem lesz baja belőle, de elég ha egyszer elmegy az Alpokba és ott jobban ereszkedik... lehet nagy baj is belőle
nekem ment már el a fékem megforrt olaj miatt osztrák szerpentinen lefelé autón is, meg motoron is...
szóval nem játék.
az autónál én is ludas voltam mert lefele is eszetlenül mentem, fékeztem sokat, futómű engedte én meg élveztem, az eredmény beesett fékpedál a megforrt olaj miatt meg felüvegesedett betét lett...
akkoriban én is azt hittem nem kell cserélni.
osztrák műszakin mérik is a víztartalmat, ha nem jó, bukta a vizsga.
szerintem jogos is a dolog ott mindenképpen.
motoron meg idén forrt meg a Nockalmstrassén, 2fővel, mikor már a végén jártunk lefele, a hátsó fékem esett be.
cimborámnál ugyanúgy pedig neki friss olaj volt meg egyedül ment.
neki előtte Erdélyben is megforrt a motorján és beesett a pedál, akkor cseréltük is neki
szóval saját bőrömön is tapasztaltam hogy kell cserélni.
lehet aki az Alföldön jár egyedül és nem nyomja annak sosem lesz baja belőle, de elég ha egyszer elmegy az Alpokba és ott jobban ereszkedik... lehet nagy baj is belőle
Liquid20-12-2016 08:38:45 // 88788
Az exide is ugyanaz, épp kibírta a garanciaidőt a Pandában, igaz most én is azt vettem (Premium) az Alfába de csak mert jó áron volt.
mex8620-12-2016 08:37:16 // 88787
mi is szívtunk bannerrel.
több ízben is.
kb bármi jobb...
több ízben is.
kb bármi jobb...
Giuntini20-12-2016 08:32:24 // 88786
Én a Bannert tartom a vilag legrosszabb akksijának. Remélem valami Exide-hoz hasonló minőséget vettél!
Liquid20-12-2016 08:29:52 // 88785
Örülj neki, hogy kibírt annyit. A gyári szerelésű aksin kívül kb. mindegyikre igaz - márkától és prémiumságtól függetlenül -, hogy a garidő lejárta után minden nap ajándék.
David | Centocinquantanove20-12-2016 08:26:19 // 88784
Akksi volt a ludas, 40 hónapos Banner akksi ment a kukába. Ilyet se veszek többet...
Épp, hogy túléli a 3 évet és az első hidegnél megkotlik...
Épp, hogy túléli a 3 évet és az első hidegnél megkotlik...
Erhard 242 (Pure Energy)20-12-2016 08:17:21 // 88783
nem is annyira a kell e, persze hogy kell, ha nem honnan megy bele a pár A :P
Shadin20-12-2016 07:32:03 // 88782
Jól olvasom, hogy arról megy a diskurzus, hogy kell-e fékolajat cserélni? Nemár :-(
Kell fékolajat cserélni, sőt a kuplungét is le kell cserélni...
Nem találom ugyan a képet, de a kuplung körön lévő olaj konkrétan fekete SÁR volt és közös a fékével. Miután kicseréltem, újjászületett a kuplung és határozottabb fogáspontja lett a féknek is. Ami a fékkörből jött ki olaj, az is sötétbarna volt...
A fékolaj csere nem csak egy "megelőző" tevékenység, mint a szervó olaj és a váltó olaj cseréje, hanem kötelező karbantartási feladat.
Kell fékolajat cserélni, sőt a kuplungét is le kell cserélni...
Nem találom ugyan a képet, de a kuplung körön lévő olaj konkrétan fekete SÁR volt és közös a fékével. Miután kicseréltem, újjászületett a kuplung és határozottabb fogáspontja lett a féknek is. Ami a fékkörből jött ki olaj, az is sötétbarna volt...
A fékolaj csere nem csak egy "megelőző" tevékenység, mint a szervó olaj és a váltó olaj cseréje, hanem kötelező karbantartási feladat.
Shadin20-12-2016 07:22:40 // 88781
Piritu - 1.000.00019-12-2016 22:40:23 // 88780
Nekem anno 94-97 között volt egy odavalósi piros...
Tomi Stark19-12-2016 22:38:41 // 88779
Nem is gyártanak már komplett autókat :-) csak motorokat, meg azokat az elb**ott M32-es váltókat javítják.
Piritu - 1.000.00019-12-2016 22:33:46 // 88778
Mondjuk nemritkán látni erősen megkérdőjelezhető műszaki állapotú vasakat errefelé is. Főleg a szentgotthárdi Astrák képviselik magukat nagy számban :-(((
Kazes☻19-12-2016 22:29:58 // 88777
Igen, csak a körítés más... :)
Piritu - 1.000.00019-12-2016 22:28:52 // 88776
Ez azt jelenti, hogy akár a fékben lévő gumi tömítéseken keresztül is?
Mondjuk ez magyarázná, hogy hogyan kerül oda, ami felforr, mert a rendszerben nem kering a lé.
Mondjuk ez magyarázná, hogy hogyan kerül oda, ami felforr, mert a rendszerben nem kering a lé.
Tomi Stark19-12-2016 22:23:00 // 88775
Mindenhol, mivel a gőz kb 1000-szer kisebb mint a csepp, ezért nincs olyan, hogy valamit légmentesen lezársz. Minden csak idő kérdése...? Most nem akarok nagyon kémiai dolgokba belemenni, de ott ahol az atomok lazábban kapcsolódnak ott már befér a h2o, és ahol egy vízmolekula ott már több is. Nyilván még sok mindentől függ, de bemegy és ez a lényeg. Ha rosszul tévedek, akkor a leforrasztott üveg, na az nem engedi át.
Haddel19-12-2016 22:19:53 // 88774
Technoszobor😃
Piritu - 1.000.00019-12-2016 22:15:04 // 88773
Ha ott az a gumilap a motoron, akkor továbbra is marad a kérdés: Hol megy bele a víz?
Hardy19-12-2016 22:14:56 // 88772
Na ezt egyszerre írtuk :-) Nálunk is van ilyen akció. Nekem is ott mérték be az NKH emberei. Csak én önként mentem hogy ellenőrizzék le.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
425
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?