Forum >> 159

Liquid23-09-2016 12:00:39 // 85879
hol, hogyan kell kérni? Mert engem simán eltanácsoltak, azzal, hogy csak azt tudják amit náluk végeztek el. Anno 2 vagy 3 Alfa szervízt is felhívtam.
Végül Pityukoma kapcsolata oldotta meg.
Erhard 242 (Pure Energy)23-09-2016 11:44:51 // 85878
a tulajnak kiadják
Liquid23-09-2016 11:16:38 // 85877
sajna kishazánkban relatíve nehéz ilyen infóhoz hozzájutni
Erhard 242 (Pure Energy)23-09-2016 11:13:01 // 85876
jaja minden látszik amit garisan csináltak rajta... sok új autóhoz már nem is adnak szervizkönyvet, mert nincs értelme pecsételgetni központilag mindent jegyeznek alvázszámra....
Erhard 242 (Pure Energy)23-09-2016 09:34:20 // 85875
én szeretem a delejeket a Transitok (2012-es 150e km-rel) is fogyasztják a leömlő utáni DPF-et ...
tdemeter23-09-2016 08:12:43 // 85874
Nem lehet, hogy csak a 2009 utaniak esetében? A saját szememmel láttam egy rendszerben hogy csak dátumok hozott fel a gép...
Liquid22-09-2016 22:32:00 // 85873
háát, az előző tulaj fogta ki nálam :)
Erhard 242 (Pure Energy)22-09-2016 22:26:36 // 85872
Én másra emléxem 2009-10böl itt a forumon :)
Csabi22-09-2016 22:21:44 // 85871
Dehogynem látszik, tételesen fel van sorolva milyen km állásnál mit csináltak.
tdemeter22-09-2016 22:12:13 // 85870
Azt egyébként honnan lehet lekerni? En amikor vettem azt mondták h nem lehet csak annyit h mikor volt garanciális javítások, de hogy mit csináltak az nem látszik.
Csabi22-09-2016 22:06:38 // 85869
Á, Ilyenek ezek a 2,4ek, Te fogtad ki :)
Erhard 242 (Pure Energy)22-09-2016 22:03:11 // 85868
Szerecsés ember vagy esetleg kevés a város :)
Csabi22-09-2016 22:02:05 // 85867
Dehogynem, megvan minden amíg garanciás volt...szívósor, meg bal első kerékcsapágy, jobb hátsó ablakemelő csere...a szokásos.
DPF eredeti
Erhard 242 (Pure Energy)22-09-2016 21:57:46 // 85866
Nem kérted le a szervizelözményeket?
Erhard 242 (Pure Energy)22-09-2016 21:55:59 // 85864
Mennyivel vetted?
Csabi22-09-2016 21:54:58 // 85863
200hoz nagyon közel...óra szerint , de elvileg valós.
Csabi22-09-2016 21:53:21 // 85862
mesterdarab:D
Erhard 242 (Pure Energy)22-09-2016 21:53:18 // 85861
Hány km van az autodban?
Liquid22-09-2016 21:46:07 // 85860
a hiba az ön készülékében van :D
Csabi22-09-2016 21:45:02 // 85859
néha már én is azt hiszem, hogy az enyém is át van "hiltizve" mert már lassan 11éves és semmi bajom a DPF-el, meg amúgy semmivel :) és ráadásul a brembo-brembo fék párosítás jobban harap mint a brembo-textar előd...
Erhard 242 (Pure Energy)22-09-2016 21:40:41 // 85858
Dpf kiirás után sem ment.... aztán jött a nagy hilti aztán ment :))))
Csabi22-09-2016 21:36:25 // 85857
jah az is érdekes, megért volna egy misét ..:)
Erhard 242 (Pure Energy)22-09-2016 21:31:23 // 85856
Nekem sosem volt hibakód...érdekes nem?
tdemeter22-09-2016 21:13:37 // 85855
Nem, de utána sem. Ez most lett 2 hete kb.
A doki talált olyat, hogy el volt dugulva dpf szenzor csöve és masszívan 0-át mutatott.
Kitsztította de azóta is dobálja ezt. Ettől függetlenül regenerál
droberto22-09-2016 21:10:42 // 85854
Az jó. 13-ra emlékszem.
Vagy falazd le ez egeret, vagy szedd le róla a fekete működtető részt, ahogy a Zoli is csonálta annó. Igy kizárható annak hibája.
Csabi22-09-2016 20:58:59 // 85853
sokat kidobtak úgy is hogy nem kellett volna, mint ma...erre céloztam.
Elég csak itt megnézni a fórumon, hányan kaptak DPF es hibákat aztán kiderült a DPF nek semmi baja..... hol egy szoftverfrissítés, hol egy kilyukadt cső, vagy eldugult nyomásszenzor volt a hiba...nem pedig a mumus DPF
Erhard 242 (Pure Energy)22-09-2016 20:58:16 // 85852
EGR csere elött is voltak ezek a tünetek?
tdemeter22-09-2016 20:57:54 // 85851
asszem 7
droberto22-09-2016 20:47:09 // 85850
Néztétek a mért nyomáskülönbséget? Hány mBar volt alapjáraton?
tdemeter22-09-2016 20:38:24 // 85849
Most jön a neheze majd: Hétfőn letöltjük Shadinnal a vas programját, hogy kiderüljön miért nem kapcsol az egér.
De fog kelleni majd egér lefalazás, map és maf szenzor csere is.
Ezeket még szereznem kell...
Liquid22-09-2016 20:29:53 // 85848
így van, mikor megvettem akkor 300-400e körül volt egy DPF, eszem ágában sem volt a vételár legalább 10%-t ere költeni, volt más is.. Most ha jól csalódom, jóval olcsóbb most
Liquid22-09-2016 20:25:59 // 85847
nem baj az ha pörög a topik és megvitatjuk a dolgokat :)
Örülök, hogy legalább azzal nincs gond.
Erhard 242 (Pure Energy)22-09-2016 20:21:05 // 85846
az 1.9-nél nem is volt annyira gáz a 2,4-nél elég soknál cseréltek gariban már 20-40-60e km-nél....régen azért dobták ki a DPF-et, mert 3-4 kiló volt egy új a kiírás meg 25e...
tdemeter22-09-2016 20:19:29 // 85845
Mentem most 1 kört és indításkor megint bedobta a p2544-es dpf pressure sensor hibát....
Ezt a torque-val ki tudtam olvasni. Ez még jó kérdés, hogy miért van, ha jól emlékszem 33% korul volt eltomodve a dpf...
Csabi22-09-2016 20:12:40 // 85844
Itt csak két tüske van a diagram elején és végén...becsapós mert az EGR a vörös színű, a kék a fordulat. Csak 23%ig tér ki, ha megszorult volna akkor 100%-ig megy ki valahogy így

Tényleg gyanús, elsőre nekem is az ugrott be, hogy ki van írva...
Csabi22-09-2016 20:07:03 // 85843
Az hogy középen van a DPF annyiban számít, hogy tényleg több idő és üzemanyag kell a felmelegítéséhez, de ettől még felmelegszik regenerációkor a kívánt hőfokra...
Amikor nem regenerál teljesen normális ha 150fokos a DPF alapjáraton...ez miatt ne aggódj :)...autópályás tempónál sem megy 400-450fok fölé.
Régen is ugyanazért dobálták ki a DPF-et akár a 2.4ekből vagy az 1.9ekből is amiért ma...egyszerűen a szerelők szarnak bele, nem törekednek a problémák megoldásán, mert időigényes, és nem fizet jól....ez a legegyszerűbb nekik...
Shadin22-09-2016 20:00:15 // 85842
Olyanhoz vidd aki nem azzal kezdi, hogy az olajat nem kell beletölteni, mert az nem tűnik el a rendszerből!
Itáliai üveges22-09-2016 19:49:49 // 85841
Sírkak vagy nevessek....

http://www.origo.hu/auto/20160922-reszeg-melygarazs-video.html#
tdemeter22-09-2016 19:45:22 // 85840
Kevés benne a gáz.
Erhard 242 (Pure Energy)22-09-2016 19:41:32 // 85839
a Tibihez egy kettőstömegű 80-90e ft (140e-nél semmi klattyanás vagy hang), DPF nincs, EGR nincs, Lambda 1db 30 rugó a gyári 5 vezetékes (delejhez 50e), nincs ua szűrő delejhez 12-15e, nincs változó szívósor, van mechanikus nagynyomású 60 rugesz az új...soroljam még? :)
Hardy22-09-2016 19:31:25 // 85838
Azért igen csak megnyugtató hogy vannak itt olyanok akiknek a kisujjukba van ez az egész ráadásul meg ilyen segitokeszek.
Martin Kovacs22-09-2016 19:28:09 // 85837
Cartarsak !

Szerintetek mi lehet ez ?
Elegge hangos az ac az autoban. Egy par napja jelentkezett a tunet.....

Nem akarja abbahagyni....

Koszi ;)
Shadin22-09-2016 18:52:28 // 85836
2500-nál akkorát tol hogy csak na :-)
tdemeter22-09-2016 18:36:16 // 85835
simán lehet
Mindig is jól ment, szerintem nagyon korrekt volt.
Ugyanakkor az nem lehet véletlen, hogy most kezdjen el ez hibát okozni.
droberto22-09-2016 18:15:13 // 85834
Akkor lehet, hogy tuningolt a vasad?
droberto22-09-2016 18:12:34 // 85833
Remélhetőleg meg lesz a hiba forrása és az már nem lesz drága.
tdemeter22-09-2016 18:06:47 // 85832
Várjál, az még nem biztos !:)
Shadin most szolt, hogy jó esély van rá, hogy az egr azért nem megy, mert ki van írva a compbol...
Ez azért új infó így cirka 3 év után:)
Most jön a neheze, szétszed, kiolvas, kicserél, szerválni mindenhonnan mindenféle alkatrészt....
droberto22-09-2016 18:00:42 // 85831
Mind kettő az az állat ami ha cincog kergeti a macska: alias Exhaust Gas Recircation. :)
Giuntini22-09-2016 17:59:24 // 85830
Örülök neki, hogy ilyen témával robbantottad fel a topicot, nem a hogy barkacsoljuk szét az autónkat témával. Örülök, hogy nem kell sok pénzt beleölnöd...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.