Forum >> 159
Erhard 242 (Pure Energy)21-09-2016 15:38:00 // 85765
helyes, akkor 20m előnyt kapsz :DDD
Shadin21-09-2016 15:35:24 // 85764
Hát ezt mondom én is :-)
Shadin21-09-2016 15:22:20 // 85763
Már nem csúszik, kicsit tatásabbra vettük a q zuzmók miatt :-)
droberto21-09-2016 14:37:52 // 85762
Nem is értem, hogy miért ne jönnél???
droberto21-09-2016 14:37:50 // 85761
Zsír! :) Akkor ott a helyem. :)
Liquid21-09-2016 14:22:20 // 85760
este is Győrben leszel még?
Erhard 242 (Pure Energy)21-09-2016 14:20:22 // 85759
ok kapsz némi előnyt a csúszós kuplungoddal csak hogy fair legyen a küzdelem :)))))))
Erhard 242 (Pure Energy)21-09-2016 14:17:54 // 85758
lehet, de azért nézzetek rá sajnos pierburgot gariztattunk már pár hét után, mert szar volt :(
tdemeter21-09-2016 14:10:50 // 85757
Bármire vevő vagyok, barkihez elmegyek, aki tud segíteni ...😀
droberto21-09-2016 14:08:17 // 85756
A MAP-ot és megnézném, ahogy a Kollega mondja. De nehogy vegyél. Szerintem itt sokan vagyunk akik odadják egy próbakörre. :)
droberto21-09-2016 14:04:33 // 85755
Asszem mondtam neked múltkor, hogy a kért/kapott levegő arányát kellene megnézni MES-el online adatdiaggal.
Amig ezt nem tudjuk addig nem igazán lehet megmondani merre kell elindulni.
Nem értem a szerelőket se, hogy lusták erre, vagy csak nem éri meg nekik egy próbakör ölükben egy Laptoppal?!?
ELM - nekem is kéne már egy jóféle. Sajnos ezek az újak már másabbak mint a régiek. :(
Amig ezt nem tudjuk addig nem igazán lehet megmondani merre kell elindulni.
Nem értem a szerelőket se, hogy lusták erre, vagy csak nem éri meg nekik egy próbakör ölükben egy Laptoppal?!?
ELM - nekem is kéne már egy jóféle. Sajnos ezek az újak már másabbak mint a régiek. :(
Csabi21-09-2016 13:44:31 // 85754
Ez igazán jó hír. Sajna nekem megint ki kell hagynom lagzi miatt...
Liquid21-09-2016 13:43:51 // 85753
az jóóó
Shadin21-09-2016 13:35:02 // 85752
Bakter akkor nekem is mennem kéne.
Shadin21-09-2016 13:33:44 // 85750
EGR nyitva pedig :-(
Shadin21-09-2016 13:32:49 // 85749
Ma már fél négytől nem vagyok. Holnap de. vagy du. 4-ig. jó lehet. Ebédidő fél 12 és fél egy között :-D
tdemeter21-09-2016 13:30:53 // 85748
Újat de nem gyarit. Erhard ajanlotta, gondolom neki lehet hinni😂
Erhard 242 (Pure Energy)21-09-2016 13:26:00 // 85747
Pityukoma is jön KUL-ra :)))
mezoba21-09-2016 13:21:10 // 85746
infópark csak nem telekom? :D
Giuntini21-09-2016 13:10:06 // 85745
Gyárit vettél vagy felújítottat? Mert ahogy hallom a felújított úhy szar ahogy van.
Csabi21-09-2016 12:43:03 // 85744
Kérdés mikor volt a csere, a csere után is megmaradt a teljesítmény csökkenés? Ilyen jellegű hibánál érdemes ránézni, mert ha kicsit is nyitva marad akkor még a szívósorod is elolvadhat, ha műanyag...
159 Indigo Gray 2.4 Monster21-09-2016 12:35:53 // 85743
Giuntini21-09-2016 12:32:04 // 85742
A V10 is olasz tervezés csak itt gyártják Győrben. Nem az Audi számára készült hanem a Gallardóba. Egyébként egy Ferrari mindenben jobb mint egy Lambo.
tdemeter21-09-2016 12:28:56 // 85741
Csere volt, újat kapott.
Csabi21-09-2016 12:28:25 // 85740
EGR-ről nem írtál, megnézte/pucolta a szaki?
tdemeter21-09-2016 12:13:40 // 85739
Szoval ideertem gyorbe es a helyzet az, hogy akarhogy nyomtam neki, egesz uton nem akart regeneralni... Ez persze normalis, de mikor beertem a varosba pont akkor jutott eszebe 30-nal:(((( mondanom sem kell mennyire felhuzott...
Igy most leallitottam, lesz ami lesz, pedig nem szoktam. hatha elkezdi hazafele is.
Ugyanakkor van egy eszrevetelem, az pedig, hogy a turbonyomas mero 130-nal mast mutat mint eddig. Ahhoz szoktam hozza, hogy mindig 0.8 felett mutat kicsivel, most viszont vegig 0.8 alatt mutatott valamennyit. Felhivtam a szakit, kerdeztem, hogy nezte-e hogy esetleg nem-e lyukas a cso, de azt mondja, hogy neztek es nem talaltak rajta semmit sem....
Mindenesetre vmi tuti valtozott....
Igy most leallitottam, lesz ami lesz, pedig nem szoktam. hatha elkezdi hazafele is.
Ugyanakkor van egy eszrevetelem, az pedig, hogy a turbonyomas mero 130-nal mast mutat mint eddig. Ahhoz szoktam hozza, hogy mindig 0.8 felett mutat kicsivel, most viszont vegig 0.8 alatt mutatott valamennyit. Felhivtam a szakit, kerdeztem, hogy nezte-e hogy esetleg nem-e lyukas a cso, de azt mondja, hogy neztek es nem talaltak rajta semmit sem....
Mindenesetre vmi tuti valtozott....
tdemeter21-09-2016 12:10:20 // 85738
Szia!
Koszi a lehetoseget. Barmikor elmegyek amikor jo neked. Most gyorben vagyok, hazafele is beugrok vagy barmikor amikor jo neked...
Koszi a lehetoseget. Barmikor elmegyek amikor jo neked. Most gyorben vagyok, hazafele is beugrok vagy barmikor amikor jo neked...
tdemeter21-09-2016 12:09:17 // 85737
nemhogy korom felho nincs, de olyan sincs h kormos kipufogo. Az konkretan fem szinu belurol amiota megvan a vas (lassan 3 eve)
tdemeter21-09-2016 12:07:38 // 85736
Jaigen, nem irtam, de a map szenzor tisztitas volt az elso, aztan meg a szaki tett bele egy masikat, aminek elvileg mas szeria szama volt, szerinte a 16 szelepeshez valo... Ettol meg belement, de jobb nem lett...
Kolci21-09-2016 11:48:17 // 85735
Azt is érdemes nézni, hogy miből mennyit igényel a motor, s ezel szemben mennyit kap (nafta, levegő, kipuffgáz)
Porlasztók, nagynyomású állapota.........
Porlasztók, nagynyomású állapota.........
159 Indigo Gray 2.4 Monster21-09-2016 11:48:09 // 85734
Így is lehet nézni :) De a tulaj Német, a Karosszéria elemeket németek csinálják, meg mi :)
Erhard 242 (Pure Energy)21-09-2016 11:46:35 // 85733
GM motoros pár benyás... a többi sosem volt az, elég olaszos
RomeoOne21-09-2016 11:38:17 // 85732
Ha a design és a motor is olasz, akkor az nem német. Sőt, lehet, hogy olaszabb, mint mondjuk a 159-eseink a GM motorral meg váltóval.
159 Indigo Gray 2.4 Monster21-09-2016 11:26:34 // 85731
A lambot meg vette kilóra az Audi, A Desing tervezés meg maradt az Olaszoknak, Az Aventador még olasz motoros, 2 -3 évig megy még ez a széria és jön a Facelift. A Huracan pl Német motoros, az R8 V10-es mocia van benne.
Shadin21-09-2016 11:11:40 // 85730
Ráadásul a 8V nem egy HP ezekre:-(
Fel tudjuk dugni itt nálam gépre, ha elgurulsz az Infoparkba.
Fel tudjuk dugni itt nálam gépre, ha elgurulsz az Infoparkba.
Erhard 242 (Pure Energy)21-09-2016 11:10:01 // 85729
nincs fekete korom felhő az autó mögött?
Giuntini21-09-2016 10:46:25 // 85728
Nem rögtön a DPF-re kell gondolni. Ezt megtanultam és futottam a hiábavaló köröket. Pedig nálam tipikusan olyan volt a jelenség. Ha a DPF rossz, akkor minél jobban küldöd annál kevésbé megy. Ahogy el van tömődve a keresztmetszet csökken. Nagyon hasonlít a VGT hibára, ami nekem volt. A turbó és a DPF hibát nem írja ki, csak a következményt. És akkor keveri bele az EGR-t, és a légtömegmérőt. Mielőtt újabb fölösleges köröket futna, el kéne vinni egy tesztútra, ahogy az én estemben Robi és Shadin segítségével megtörtént. Ott menet közben lehet látni a diagrammot. Szerintem a DPF-nek semmi baja.
pettinke21-09-2016 10:40:38 // 85727
egyvalamit nem látok, hogy a MAP-szenzort néztétek-e?
a DPF nyomásérzékelő az összekötő cső dugulása vagy elégése miatt típushiba :-(
a DPF nyomásérzékelő az összekötő cső dugulása vagy elégése miatt típushiba :-(
RomeoOne21-09-2016 10:07:04 // 85726
Vidd el Csörihez Várpalotára. Szerintem lesz egy-két jó ötlete hozzá. Gyanús ez a DPF.
Giuntini21-09-2016 09:34:36 // 85725
Szívósor nem volt levéve?
tdemeter21-09-2016 09:26:05 // 85724
Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni.
Bár már korábban írogattam részleteket, de most kezd elegem lenni az autóból, pedig imádom a drágaszágomat.
Kb júli közepe óta nem akar menni a dög. 2500-ig olyan, mint a reumás kiscsiga, de onnantól repül.
Először azt vettem észre, hogy lomha, aztán néha meg ment. Hibaüzi nem volt.
Itt a fórumon sokan egér szelep cserét javasoltak, vettem hát egyet - tök feleslegesen, -változás nuku.
Aztán jött, hogy talán légtömeg mérő. Elvittem szervizbe, kicserélték a légtömegmérőt egy másik, használt (de elvileg hibátlan) darabra, változás nulla...
Kitakarították a pillangó szelepet ami tele volt retekkel, változás nulla.
Átnézték, turbó szaki megnézte, hogy dolgozik-e rendesen benne a pumpa, dolgozik, szabályozza a turbót. Be is lett fixálva a szabályozó, akkor sem ment alacsony fordulaton.
A héten ezért levették a turbómat és kitakarították. Teljesen hibátlan volt, változás szerintem nulla.
Két érdekesség azonban van vele: Egyrészt egyik reggel csak kidobott (életében először) egy check-engine lámpát, ami DPF nyomásérzékelő szenzor hibát (p2455) jelzett. A szaki rájött, hogy a szenzor fixen 0 nyomást mutat, ami a cső eldugulása miatt volt.
Ráadásul a comp szerint 150 KM-enként regenerált ami kurvasok. A legutóbbi fogyasztásom 9.5 liter /100 ami rengeteg!
Kidugult most, de szerintem semmivel sem megy jobban mint azelőtt.
Tegnap este megint előjött ugyanaz a hiba, nemtom miért egyenlőre.
Egyetlen dolgot érzékelek én, hogy a kocsi akkor megy, ha hideg van.
Ma reggel 13 fokban tök jól gyorsult. De tegnap kint állt a napon, utána lomha dög lett...
Volt, hogy 38 fokban állt kint, olyankor olyan volt, hogy leírhatatlan. 0-50-ig 20 másodperc...
Talán mégis légtömeg mérő, de már nemtom hova vigyem, hogy valaki ezt meg tudja mondani róla. Sajnos az itteni szakinak nincs mobil műszere, én meg eddig 3-at vettem az ebayről, de egyikkel sem mennek a szoftverek....
Most elindulok Győrbe, jól meghúzatom, hátha regenerál egyet, de már ehhez sem fűznék sokat.
Még annyit, hogy a turbós szerint nagyon sok korom volt a turbóban, több mint kéne. Ugyanez volt a pillangó szelepnél is és ugye a nyomászenzor csöve is attol dugult el.
Szóval sok a korom, ez is lehet baj talán....
Szóval most van elegem kissé a dizel viágból. Lassan énis TIBIre váltok, ha nem találja meg senki a hibát:(
Ha valaki segítene, annak nagyon hálás lennék. Bárhová hajlandó vagyok elvinni...
Köszi
Szeretnék segítséget kérni.
Bár már korábban írogattam részleteket, de most kezd elegem lenni az autóból, pedig imádom a drágaszágomat.
Kb júli közepe óta nem akar menni a dög. 2500-ig olyan, mint a reumás kiscsiga, de onnantól repül.
Először azt vettem észre, hogy lomha, aztán néha meg ment. Hibaüzi nem volt.
Itt a fórumon sokan egér szelep cserét javasoltak, vettem hát egyet - tök feleslegesen, -változás nuku.
Aztán jött, hogy talán légtömeg mérő. Elvittem szervizbe, kicserélték a légtömegmérőt egy másik, használt (de elvileg hibátlan) darabra, változás nulla...
Kitakarították a pillangó szelepet ami tele volt retekkel, változás nulla.
Átnézték, turbó szaki megnézte, hogy dolgozik-e rendesen benne a pumpa, dolgozik, szabályozza a turbót. Be is lett fixálva a szabályozó, akkor sem ment alacsony fordulaton.
A héten ezért levették a turbómat és kitakarították. Teljesen hibátlan volt, változás szerintem nulla.
Két érdekesség azonban van vele: Egyrészt egyik reggel csak kidobott (életében először) egy check-engine lámpát, ami DPF nyomásérzékelő szenzor hibát (p2455) jelzett. A szaki rájött, hogy a szenzor fixen 0 nyomást mutat, ami a cső eldugulása miatt volt.
Ráadásul a comp szerint 150 KM-enként regenerált ami kurvasok. A legutóbbi fogyasztásom 9.5 liter /100 ami rengeteg!
Kidugult most, de szerintem semmivel sem megy jobban mint azelőtt.
Tegnap este megint előjött ugyanaz a hiba, nemtom miért egyenlőre.
Egyetlen dolgot érzékelek én, hogy a kocsi akkor megy, ha hideg van.
Ma reggel 13 fokban tök jól gyorsult. De tegnap kint állt a napon, utána lomha dög lett...
Volt, hogy 38 fokban állt kint, olyankor olyan volt, hogy leírhatatlan. 0-50-ig 20 másodperc...
Talán mégis légtömeg mérő, de már nemtom hova vigyem, hogy valaki ezt meg tudja mondani róla. Sajnos az itteni szakinak nincs mobil műszere, én meg eddig 3-at vettem az ebayről, de egyikkel sem mennek a szoftverek....
Most elindulok Győrbe, jól meghúzatom, hátha regenerál egyet, de már ehhez sem fűznék sokat.
Még annyit, hogy a turbós szerint nagyon sok korom volt a turbóban, több mint kéne. Ugyanez volt a pillangó szelepnél is és ugye a nyomászenzor csöve is attol dugult el.
Szóval sok a korom, ez is lehet baj talán....
Szóval most van elegem kissé a dizel viágból. Lassan énis TIBIre váltok, ha nem találja meg senki a hibát:(
Ha valaki segítene, annak nagyon hálás lennék. Bárhová hajlandó vagyok elvinni...
Köszi
Liquid20-09-2016 21:49:03 // 85723
na ez tény :D
Erhard 242 (Pure Energy)20-09-2016 21:48:30 // 85722
Egyik nö sem könmyü eset :)
Liquid20-09-2016 21:46:18 // 85721
nem szép dolog ilyeneket mondani szegény nejedről :D
Mike MH420-09-2016 21:40:42 // 85720
Azzal próbálkoztam, engem a lejátszás nem érdekel, csak a kihangosító, viszont az nem akar működni Iphone-nal, de ás telóval sem jött össze.
Mike MH420-09-2016 21:36:54 // 85719
A párosítás működik, de autómatikusan szétkapcsol. Gondoltam frissíteni kéne a szoftvert mert valószínűleg gyári, de nem sikerült eddig,
Shadin20-09-2016 21:35:52 // 85718
Ami a B&M boxon van USB csati az nem ua.
Volt B&M USB lejátszás nélkül is, de az amivel próbálkozol az tudtommal sw frissítésre van ott :-(
Volt B&M USB lejátszás nélkül is, de az amivel próbálkozol az tudtommal sw frissítésre van ott :-(
Erhard 242 (Pure Energy)20-09-2016 21:33:39 // 85717
Nem könnyü eset :)
Hardy20-09-2016 21:26:07 // 85716
A parositashoz nem kell usb. kijelzon tortenik.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
629
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?