Forum >> 159

Erhard 242 (Pure Energy)21-09-2016 15:38:00 // 85765
helyes, akkor 20m előnyt kapsz :DDD
Shadin21-09-2016 15:35:24 // 85764
Hát ezt mondom én is :-)
Shadin21-09-2016 15:22:20 // 85763
Már nem csúszik, kicsit tatásabbra vettük a q zuzmók miatt :-)
droberto21-09-2016 14:37:52 // 85762
Nem is értem, hogy miért ne jönnél???
droberto21-09-2016 14:37:50 // 85761
Zsír! :) Akkor ott a helyem. :)
Liquid21-09-2016 14:22:20 // 85760
este is Győrben leszel még?
Erhard 242 (Pure Energy)21-09-2016 14:20:22 // 85759
ok kapsz némi előnyt a csúszós kuplungoddal csak hogy fair legyen a küzdelem :)))))))
Erhard 242 (Pure Energy)21-09-2016 14:17:54 // 85758
lehet, de azért nézzetek rá sajnos pierburgot gariztattunk már pár hét után, mert szar volt :(
tdemeter21-09-2016 14:10:50 // 85757
Bármire vevő vagyok, barkihez elmegyek, aki tud segíteni ...😀
droberto21-09-2016 14:08:17 // 85756
A MAP-ot és megnézném, ahogy a Kollega mondja. De nehogy vegyél. Szerintem itt sokan vagyunk akik odadják egy próbakörre. :)
droberto21-09-2016 14:04:33 // 85755
Asszem mondtam neked múltkor, hogy a kért/kapott levegő arányát kellene megnézni MES-el online adatdiaggal.
Amig ezt nem tudjuk addig nem igazán lehet megmondani merre kell elindulni.
Nem értem a szerelőket se, hogy lusták erre, vagy csak nem éri meg nekik egy próbakör ölükben egy Laptoppal?!?
ELM - nekem is kéne már egy jóféle. Sajnos ezek az újak már másabbak mint a régiek. :(
Csabi21-09-2016 13:44:31 // 85754
Ez igazán jó hír. Sajna nekem megint ki kell hagynom lagzi miatt...
Shadin21-09-2016 13:35:02 // 85752
Bakter akkor nekem is mennem kéne.
Shadin21-09-2016 13:34:25 // 85751
DE! :-)
Shadin21-09-2016 13:33:44 // 85750
EGR nyitva pedig :-(
Shadin21-09-2016 13:32:49 // 85749
Ma már fél négytől nem vagyok. Holnap de. vagy du. 4-ig. jó lehet. Ebédidő fél 12 és fél egy között :-D
tdemeter21-09-2016 13:30:53 // 85748
Újat de nem gyarit. Erhard ajanlotta, gondolom neki lehet hinni😂
Erhard 242 (Pure Energy)21-09-2016 13:26:00 // 85747
Pityukoma is jön KUL-ra :)))
mezoba21-09-2016 13:21:10 // 85746
infópark csak nem telekom? :D
Giuntini21-09-2016 13:10:06 // 85745
Gyárit vettél vagy felújítottat? Mert ahogy hallom a felújított úhy szar ahogy van.
Csabi21-09-2016 12:43:03 // 85744
Kérdés mikor volt a csere, a csere után is megmaradt a teljesítmény csökkenés? Ilyen jellegű hibánál érdemes ránézni, mert ha kicsit is nyitva marad akkor még a szívósorod is elolvadhat, ha műanyag...
159 Indigo Gray 2.4 Monster21-09-2016 12:35:53 // 85743
igen a ferkó az ferkó :) Ezt a szépséget láttam Németeknél, tudják ők mi a tuti :)
Giuntini21-09-2016 12:32:04 // 85742
A V10 is olasz tervezés csak itt gyártják Győrben. Nem az Audi számára készült hanem a Gallardóba. Egyébként egy Ferrari mindenben jobb mint egy Lambo.
tdemeter21-09-2016 12:28:56 // 85741
Csere volt, újat kapott.
Csabi21-09-2016 12:28:25 // 85740
EGR-ről nem írtál, megnézte/pucolta a szaki?
tdemeter21-09-2016 12:13:40 // 85739
Szoval ideertem gyorbe es a helyzet az, hogy akarhogy nyomtam neki, egesz uton nem akart regeneralni... Ez persze normalis, de mikor beertem a varosba pont akkor jutott eszebe 30-nal:(((( mondanom sem kell mennyire felhuzott...
Igy most leallitottam, lesz ami lesz, pedig nem szoktam. hatha elkezdi hazafele is.

Ugyanakkor van egy eszrevetelem, az pedig, hogy a turbonyomas mero 130-nal mast mutat mint eddig. Ahhoz szoktam hozza, hogy mindig 0.8 felett mutat kicsivel, most viszont vegig 0.8 alatt mutatott valamennyit. Felhivtam a szakit, kerdeztem, hogy nezte-e hogy esetleg nem-e lyukas a cso, de azt mondja, hogy neztek es nem talaltak rajta semmit sem....
Mindenesetre vmi tuti valtozott....
tdemeter21-09-2016 12:10:20 // 85738
Szia!
Koszi a lehetoseget. Barmikor elmegyek amikor jo neked. Most gyorben vagyok, hazafele is beugrok vagy barmikor amikor jo neked...
tdemeter21-09-2016 12:09:17 // 85737
nemhogy korom felho nincs, de olyan sincs h kormos kipufogo. Az konkretan fem szinu belurol amiota megvan a vas (lassan 3 eve)
tdemeter21-09-2016 12:07:38 // 85736
Jaigen, nem irtam, de a map szenzor tisztitas volt az elso, aztan meg a szaki tett bele egy masikat, aminek elvileg mas szeria szama volt, szerinte a 16 szelepeshez valo... Ettol meg belement, de jobb nem lett...
Kolci21-09-2016 11:48:17 // 85735
Azt is érdemes nézni, hogy miből mennyit igényel a motor, s ezel szemben mennyit kap (nafta, levegő, kipuffgáz)
Porlasztók, nagynyomású állapota.........
159 Indigo Gray 2.4 Monster21-09-2016 11:48:09 // 85734
Így is lehet nézni :) De a tulaj Német, a Karosszéria elemeket németek csinálják, meg mi :)
Erhard 242 (Pure Energy)21-09-2016 11:46:35 // 85733
GM motoros pár benyás... a többi sosem volt az, elég olaszos
RomeoOne21-09-2016 11:38:17 // 85732
Ha a design és a motor is olasz, akkor az nem német. Sőt, lehet, hogy olaszabb, mint mondjuk a 159-eseink a GM motorral meg váltóval.
159 Indigo Gray 2.4 Monster21-09-2016 11:26:34 // 85731
A lambot meg vette kilóra az Audi, A Desing tervezés meg maradt az Olaszoknak, Az Aventador még olasz motoros, 2 -3 évig megy még ez a széria és jön a Facelift. A Huracan pl Német motoros, az R8 V10-es mocia van benne.
Shadin21-09-2016 11:11:40 // 85730
Ráadásul a 8V nem egy HP ezekre:-(
Fel tudjuk dugni itt nálam gépre, ha elgurulsz az Infoparkba.
Erhard 242 (Pure Energy)21-09-2016 11:10:01 // 85729
nincs fekete korom felhő az autó mögött?
Giuntini21-09-2016 10:46:25 // 85728
Nem rögtön a DPF-re kell gondolni. Ezt megtanultam és futottam a hiábavaló köröket. Pedig nálam tipikusan olyan volt a jelenség. Ha a DPF rossz, akkor minél jobban küldöd annál kevésbé megy. Ahogy el van tömődve a keresztmetszet csökken. Nagyon hasonlít a VGT hibára, ami nekem volt. A turbó és a DPF hibát nem írja ki, csak a következményt. És akkor keveri bele az EGR-t, és a légtömegmérőt. Mielőtt újabb fölösleges köröket futna, el kéne vinni egy tesztútra, ahogy az én estemben Robi és Shadin segítségével megtörtént. Ott menet közben lehet látni a diagrammot. Szerintem a DPF-nek semmi baja.
pettinke21-09-2016 10:40:38 // 85727
egyvalamit nem látok, hogy a MAP-szenzort néztétek-e?
a DPF nyomásérzékelő az összekötő cső dugulása vagy elégése miatt típushiba :-(
RomeoOne21-09-2016 10:07:04 // 85726
Vidd el Csörihez Várpalotára. Szerintem lesz egy-két jó ötlete hozzá. Gyanús ez a DPF.
Giuntini21-09-2016 09:34:36 // 85725
Szívósor nem volt levéve?
tdemeter21-09-2016 09:26:05 // 85724
Sziasztok!

Szeretnék segítséget kérni.
Bár már korábban írogattam részleteket, de most kezd elegem lenni az autóból, pedig imádom a drágaszágomat.
Kb júli közepe óta nem akar menni a dög. 2500-ig olyan, mint a reumás kiscsiga, de onnantól repül.
Először azt vettem észre, hogy lomha, aztán néha meg ment. Hibaüzi nem volt.
Itt a fórumon sokan egér szelep cserét javasoltak, vettem hát egyet - tök feleslegesen, -változás nuku.
Aztán jött, hogy talán légtömeg mérő. Elvittem szervizbe, kicserélték a légtömegmérőt egy másik, használt (de elvileg hibátlan) darabra, változás nulla...
Kitakarították a pillangó szelepet ami tele volt retekkel, változás nulla.
Átnézték, turbó szaki megnézte, hogy dolgozik-e rendesen benne a pumpa, dolgozik, szabályozza a turbót. Be is lett fixálva a szabályozó, akkor sem ment alacsony fordulaton.
A héten ezért levették a turbómat és kitakarították. Teljesen hibátlan volt, változás szerintem nulla.
Két érdekesség azonban van vele: Egyrészt egyik reggel csak kidobott (életében először) egy check-engine lámpát, ami DPF nyomásérzékelő szenzor hibát (p2455) jelzett. A szaki rájött, hogy a szenzor fixen 0 nyomást mutat, ami a cső eldugulása miatt volt.
Ráadásul a comp szerint 150 KM-enként regenerált ami kurvasok. A legutóbbi fogyasztásom 9.5 liter /100 ami rengeteg!
Kidugult most, de szerintem semmivel sem megy jobban mint azelőtt.
Tegnap este megint előjött ugyanaz a hiba, nemtom miért egyenlőre.
Egyetlen dolgot érzékelek én, hogy a kocsi akkor megy, ha hideg van.
Ma reggel 13 fokban tök jól gyorsult. De tegnap kint állt a napon, utána lomha dög lett...
Volt, hogy 38 fokban állt kint, olyankor olyan volt, hogy leírhatatlan. 0-50-ig 20 másodperc...

Talán mégis légtömeg mérő, de már nemtom hova vigyem, hogy valaki ezt meg tudja mondani róla. Sajnos az itteni szakinak nincs mobil műszere, én meg eddig 3-at vettem az ebayről, de egyikkel sem mennek a szoftverek....
Most elindulok Győrbe, jól meghúzatom, hátha regenerál egyet, de már ehhez sem fűznék sokat.
Még annyit, hogy a turbós szerint nagyon sok korom volt a turbóban, több mint kéne. Ugyanez volt a pillangó szelepnél is és ugye a nyomászenzor csöve is attol dugult el.
Szóval sok a korom, ez is lehet baj talán....
Szóval most van elegem kissé a dizel viágból. Lassan énis TIBIre váltok, ha nem találja meg senki a hibát:(
Ha valaki segítene, annak nagyon hálás lennék. Bárhová hajlandó vagyok elvinni...

Köszi
Erhard 242 (Pure Energy)20-09-2016 21:48:30 // 85722
Egyik nö sem könmyü eset :)
Liquid20-09-2016 21:46:18 // 85721
nem szép dolog ilyeneket mondani szegény nejedről :D
Mike MH420-09-2016 21:40:42 // 85720
Azzal próbálkoztam, engem a lejátszás nem érdekel, csak a kihangosító, viszont az nem akar működni Iphone-nal, de ás telóval sem jött össze.
Mike MH420-09-2016 21:36:54 // 85719
A párosítás működik, de autómatikusan szétkapcsol. Gondoltam frissíteni kéne a szoftvert mert valószínűleg gyári, de nem sikerült eddig,
Shadin20-09-2016 21:35:52 // 85718
Ami a B&M boxon van USB csati az nem ua.
Volt B&M USB lejátszás nélkül is, de az amivel próbálkozol az tudtommal sw frissítésre van ott :-(
Erhard 242 (Pure Energy)20-09-2016 21:33:39 // 85717
Nem könnyü eset :)
Hardy20-09-2016 21:26:07 // 85716
A parositashoz nem kell usb. kijelzon tortenik.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.