Forum >> 159
Marseus18-08-2020 16:31:45 // 122690
Most felbátorodtam,a végén még a fóliát sem szedem le az első ablakokról! :-)) Persze csak viccelek,mert arról fotó is lesz szal az esélytelen tudom de a többit hagyom. Köszi.
leopop317-08-2020 20:30:55 // 122689
Így van csak rosszul írtam:D
Ilyen ez ha az ember a Brerára figyel másra már nem is tud :DD
Ilyen ez ha az ember a Brerára figyel másra már nem is tud :DD
Roll198317-08-2020 19:07:45 // 122688
Kép alapján Tatán vagy, nem Tatabányán. :D
leopop317-08-2020 16:18:31 // 122686
leopop317-08-2020 06:59:14 // 122685
Én nem értem miért lenne baj a Ti felnikkel és a piros féknyereggel. Ezek teljesen gyári dolgok.
berobbantam17-08-2020 06:03:10 // 122684
Szia.
Az enyém alatt is ez a rugó van.Meg b8 gátló ami sárga.De sose szoltak még műszakin pedig rendes helyre hordom.Mikor behozták volt rajta 20 mm nyomtâvszélesítő.Avval ment kpm vizsgára és át ment😀
Az enyém alatt is ez a rugó van.Meg b8 gátló ami sárga.De sose szoltak még műszakin pedig rendes helyre hordom.Mikor behozták volt rajta 20 mm nyomtâvszélesítő.Avval ment kpm vizsgára és át ment😀
Marseus16-08-2020 22:20:40 // 122683
Erre már én is gondoltam,van is plasti dip feketém az könnyen le is jön ahová véletlen fújnék csak nagyon balkánnak gondoltam meg nincsenek tapasztalataim mert eddig mindig a szerelőm vizsgáztatta az épp aktuális vasat de sosem adtam neki ilyen feladatokat és most sem akartam szívatni vele azért akartam magam,főleg,h segítetek legalább ötletelni.Köszönöm is szépen! :-)
Piritu - 1.000.00016-08-2020 22:09:40 // 122682
Miért nem fested le feketére? Akár még a helyén is megoldható.
Liquid16-08-2020 22:05:08 // 122681
A TI felnierősen gyári és a rá való gumi is váltóméret, ezzel semmi gond nem lehet. A piros fék meg senkire se tartozik, így jött ki a gyárból :)
Piritu - 1.000.00016-08-2020 22:04:15 // 122680
Töltőpisztoly téma.
Próbáld különböző irányokba tartani. Ha eltalálod a leölő cső irányát, akkor az üzemanyag áramlása zavartalan és nem kapcsol le.
Próbáld különböző irányokba tartani. Ha eltalálod a leölő cső irányát, akkor az üzemanyag áramlása zavartalan és nem kapcsol le.
Smith16-08-2020 22:02:39 // 122679
Ha otthon lennék megnézném, de szerintem nincs feltüntetve. A használatiban szerepel a 19-es kerék is, több bizonyíték, hogy gyári, szerintem nem kell.
Amúgy is, a magyar forgalmi egy vicc, előző autóm kék volt, és az volt beírva szürke. Típushoz meg nem az volt, hogy 166, hanem hogy 2.4.
Amúgy is, a magyar forgalmi egy vicc, előző autóm kék volt, és az volt beírva szürke. Típushoz meg nem az volt, hogy 166, hanem hogy 2.4.
Piritu - 1.000.00016-08-2020 22:02:21 // 122678
A használati utasításodban benne vannak a gyári felniméretek, szerepel benne a felnid? Ha igen, akkor nincs para, megmutatod a vizsgán.
Nekem a Spideren elég volt hogy a felniben benne volt az Alfa logó.
Nekem a Spideren elég volt hogy a felniben benne volt az Alfa logó.
Marseus16-08-2020 22:00:18 // 122677
A rugók pedig pirosak,szal van gond:-))
Marseus16-08-2020 21:59:16 // 122676
Ez momentán sárga. A kerékkel azért gondoltam,h baj lesz mert a forgalmiba nincs a Ti, ha egyáltalán benne van az igazi Ti forgalmiban.
Smith16-08-2020 21:51:49 // 122675
Ugyanez a féknyereg festés, az is van gyárilag pirosban. Azzal mi baj lenne?
Smith16-08-2020 21:50:28 // 122674
A TI kerekekkel mi baj lenne? Gyári kerék.
Rugó: itt nálunk van vizsgabázis ahol ingyen átnézik, vizsga előtt, mintha vizsgálzna, de mégse. És megmondják mi nem felel meg. Én ezt az utat járnám, mielőtt fordíttatok.
Rugó: itt nálunk van vizsgabázis ahol ingyen átnézik, vizsga előtt, mintha vizsgálzna, de mégse. És megmondják mi nem felel meg. Én ezt az utat járnám, mielőtt fordíttatok.
Marseus16-08-2020 21:37:34 // 122673
Ja,és a TI kerekek,gondolom azokkal is gond lesz,ugye?
Marseus16-08-2020 21:33:09 // 122672
Sziasztok,jó estét!
Rugót cseréltem eibach pro-kitre és kaptam is hozzá műbizonylatot de német.Azt halottam,h le kell fordíttatnom hivatalosan de ez 70k-be fáj. Igaz lehet ez? Tudtok ebben segíteni, gondolom nem én vagyok az első sem a 100.!? Műszaki vizsga közeleg és rendesen vissza kell alakítgatnom egy-két optikai változtatást de semmi komoly,ezt kivéve. Remélem egy féknyereg festés nem jelent gondot a műszakin. Lámpa fóliázást tuti le kell szednem meg az első ablakok fóliáját de az be volt kalkulálva viszont a fordítással nem számoltam,főleg ezzel a horror összeggel. A rugó szettet megúsztam 52k ből de ez így durva.
Rugót cseréltem eibach pro-kitre és kaptam is hozzá műbizonylatot de német.Azt halottam,h le kell fordíttatnom hivatalosan de ez 70k-be fáj. Igaz lehet ez? Tudtok ebben segíteni, gondolom nem én vagyok az első sem a 100.!? Műszaki vizsga közeleg és rendesen vissza kell alakítgatnom egy-két optikai változtatást de semmi komoly,ezt kivéve. Remélem egy féknyereg festés nem jelent gondot a műszakin. Lámpa fóliázást tuti le kell szednem meg az első ablakok fóliáját de az be volt kalkulálva viszont a fordítással nem számoltam,főleg ezzel a horror összeggel. A rugó szettet megúsztam 52k ből de ez így durva.
Liquid16-08-2020 12:20:15 // 122671
Szerintem ez nem olyan gázos :) De mindjárt megnézem, az enyém mit mutat.
samu12616-08-2020 09:01:01 // 122670
samu12615-08-2020 23:19:13 // 122669
RomeoOne15-08-2020 23:07:35 // 122668
Típushiba, de nekem csere után is viszonylag hamar megjelent. Először télen, a hidegben kezdi, ez a tömítőgyűrű kikeményedik és elsőre nem veszi fel az olajat. Aztán egyre lágyabb időben is. Ha már ezt csinálja ebben a kánikulában is, akkor már elég régóta lesz.rhatja a tulaj, hogy ez mindig csipog indításnál. Azért nem túl jó ómen.
TnS15-08-2020 21:13:19 // 122667
Üdvözlet mindenkinek egy új Alfa Romeo tulajdonostól! :)
Valakinek esetleg volt már olyan problémája, hogy az üzemanyag töltőpisztoly egyből kikattan normál sebességű tankolásnál? Most kb. 5 perc alatt tudok 10 litert tankolni. Több kútnál is próbáltam, 95-ös és 100-as benzinnel is.
Valakinek esetleg volt már olyan problémája, hogy az üzemanyag töltőpisztoly egyből kikattan normál sebességű tankolásnál? Most kb. 5 perc alatt tudok 10 litert tankolni. Több kútnál is próbáltam, 95-ös és 100-as benzinnel is.
WarbiRunner (Gyuri)15-08-2020 20:14:18 // 122666
Akkor majd legközelebb 😄
leopop315-08-2020 17:11:55 // 122665
Lehet a Brera topikba is érdemes lenne beírnod
samu12615-08-2020 14:49:59 // 122664
NWS910 szép színe van a brerádnak :)
Liquid15-08-2020 09:52:20 // 122663
Köszi 😀
Már itthon vagyunk.
Már itthon vagyunk.
WarbiRunner (Gyuri)14-08-2020 23:44:02 // 122662
Gyertek be egy fröccsre 😄
Liquid14-08-2020 23:32:31 // 122660
úgyvan :)
leopop314-08-2020 23:26:22 // 122659
Szép spec 😁👌👍
Erhard 242 (Pure Energy)14-08-2020 22:51:00 // 122658
Legógyár :)))
Trombozis14-08-2020 22:33:44 // 122657
Nyíregyháza?
fazek14-08-2020 22:27:56 // 122656
Ezt passzolom :(
Liquid14-08-2020 22:17:12 // 122655
Liquid14-08-2020 21:55:13 // 122651
WarbiRunner (Gyuri)14-08-2020 20:34:41 // 122650
Sejted azért a választ, gondolom. A jó eset a valószínűbb, mert tudtommal típus hiba. A rossz eset meg nyilván egy motor generál, ez benne van, ha használt autót veszel. Mondjuk a jelenlegi tulaj saját érdeke is, hogy csinaltassa meg, és ilyen gyanús jel nélkül árulja. De ez magán vélemény. Egy használt autó részemről lehet kopott, itt ott apró bajos, de ne vilagitson az olajnyomás lámpája.
csokagm14-08-2020 18:31:38 // 122649
Megneztem egy 170lovas 2.0at. Hideg indításnal egy pillanatra felgyullad az alacsony olajnyomas lampa. Mikre lehet gyanakodni? Olvastam olajpumpa tomitogyururol is jó esetben. Rossz esetben mire lehet számítani?
Lörke14-08-2020 15:02:47 // 122648
Vagy nem esett teljesen szét, de elforog a fém rész a gumiágyban.
Lörke14-08-2020 14:59:15 // 122647
Főtengely ékszíjtárcsa szakadt le valószínű.
gyugya14-08-2020 13:28:11 // 122646
Sziasztok!
Tegnap 35 fokban az M0-án dugózva egyszer csak azt éreztem, hogy nincs szervó, majd töltés se, aztán klíma se. Arra gondoltam beállt a klímacsapágy és kinyomtam a klímát és lett is töltés meg szervó. De aztán hol volt - hol nem volt, meg villogtak is rám hátulról (és persze éreztem is) hogy valami füstöl. Megálltam és láttam hogy a hosszbordás szíj környékén szét van verve az olaj, és az füstölgött ott nagy vidáman. Maradék 2 kilométert még hazacsavartam vele, de végig füstölt. Meg valami olyan furán kolompol is.
2.0 JTDm
Van ötletetek?
Tegnap 35 fokban az M0-án dugózva egyszer csak azt éreztem, hogy nincs szervó, majd töltés se, aztán klíma se. Arra gondoltam beállt a klímacsapágy és kinyomtam a klímát és lett is töltés meg szervó. De aztán hol volt - hol nem volt, meg villogtak is rám hátulról (és persze éreztem is) hogy valami füstöl. Megálltam és láttam hogy a hosszbordás szíj környékén szét van verve az olaj, és az füstölgött ott nagy vidáman. Maradék 2 kilométert még hazacsavartam vele, de végig füstölt. Meg valami olyan furán kolompol is.
2.0 JTDm
Van ötletetek?
leopop314-08-2020 13:21:18 // 122645
_Ata_13-08-2020 08:19:22 // 122644
Igen, szerintem nekem is ez lesz a probléma. Úgy láttam színtelen az olaj, szóval csak ez lehet. Holnap megy a klímáshoz, jól rámijesztett.. :D
mizooo12-08-2020 19:49:42 // 122643
Bele fogok próbaképpen tölteni + 0.4 L olajat, illetve a tanácsodra rendeltem Xado váltó revitalizálót, az is megy bele. Ha tovább búg, le lesz véve és megy váltóshoz.
Erhard 242 (Pure Energy)12-08-2020 18:02:59 // 122642
Töltsd bele ami belefér és ha szerencsés vagy elmúlik a búgás
mizooo12-08-2020 17:30:52 // 122641
Ajajj :) megtaláltam Erhard, van egy bontatlan 1L flakonom. De nem véletlenül 2L-t töltöttem bele. Az enyém az utolsó szériás 2.0, C635 váltóval.
Shadin ezt írja a témáról:
"A Fiat a 75w85 Selénia olajat ajánlja bele, a feltöltési érték meg totál kaotikus, még a kézikönyv évjáratok is eltérő megtévesztő adatokat tartalmaznak. Enyém TBi a legfrissebb leírás és az Autodata szerint is 2 litert igényel, az 1.9 ami ue. váltóval már 2.3-at, majd ott a 2.0 JTDm amibe hol 2 litert, hol pedig 2,8-at írnak, de valójában a C635-ös váltóba amit a végén tettek bele, mindössze 1,65 liter kell.
Feltöltési értékek a gépkönyv szerint (3. kép):
2,8L az F40-be, 2,3L az M32-be kell. 1,65L pedig a C635-be, amit nem is tartanak"
Most akkor mi van?? :D
Shadin ezt írja a témáról:
"A Fiat a 75w85 Selénia olajat ajánlja bele, a feltöltési érték meg totál kaotikus, még a kézikönyv évjáratok is eltérő megtévesztő adatokat tartalmaznak. Enyém TBi a legfrissebb leírás és az Autodata szerint is 2 litert igényel, az 1.9 ami ue. váltóval már 2.3-at, majd ott a 2.0 JTDm amibe hol 2 litert, hol pedig 2,8-at írnak, de valójában a C635-ös váltóba amit a végén tettek bele, mindössze 1,65 liter kell.
Feltöltési értékek a gépkönyv szerint (3. kép):
2,8L az F40-be, 2,3L az M32-be kell. 1,65L pedig a C635-be, amit nem is tartanak"
Most akkor mi van?? :D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
388
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?