eddig csak 6e km-et nyomtam bele szerencsére nincs ilyen tapasztalatom egy zavaró hang van csak ha balra kormányzásnál teljesen alászedem fémes hang jön a jobb keréktől....olyan mint ha a betét beleérne a tárcsába pedig az nem lehet...
szélvédő ha már reped akkor kukás...
Forum >> 159
Erhard 242 (Pure Energy)01-10-2009 20:11:54 // 5790
DrB01-10-2009 19:42:59 // 5789
Ez megnyugtató.
Kb. kétszer éreztem, akkor is csak pár pillanatig, s érdekes módon, mindig ugyanazon a szakaszon. Ott egyébként van egy rakás szélerőmű is. :)
Más. Nem tudom, melyik topikba való kérdés, így itt próbálom meg először. Van egy kis kőfelverődés okozta sérülés a szélvédőn, 2-3mm az egész, s kiindul belőle egy kb. 2-3mm hosszú repedés. Érdemes próbálkoznom a javíttatásával vagy csere? Ha érdemes javíttatni, van különbség az evvel foglalkozó cégek módszerei között? Van olyan eljárás, amit jobban ajánlatok?
Kb. kétszer éreztem, akkor is csak pár pillanatig, s érdekes módon, mindig ugyanazon a szakaszon. Ott egyébként van egy rakás szélerőmű is. :)
Más. Nem tudom, melyik topikba való kérdés, így itt próbálom meg először. Van egy kis kőfelverődés okozta sérülés a szélvédőn, 2-3mm az egész, s kiindul belőle egy kb. 2-3mm hosszú repedés. Érdemes próbálkoznom a javíttatásával vagy csere? Ha érdemes javíttatni, van különbség az evvel foglalkozó cégek módszerei között? Van olyan eljárás, amit jobban ajánlatok?
gekki01-10-2009 19:02:47 // 5788
Corn01-10-2009 17:17:45 // 5787
Automata autóról van szó, ezért nem annyira én döntöm el, hogy milyen fordulaton járjon a motor. Illetve ha akarom belenyúlhatok, de azért vettem automatát, mert nem akarok belenyúlni.
A váltó jellemzően 2000-2200 körül már felvált, olyankor 1500-ig esik a fordulat. Nem pörgeti halálra, az biztos.
A másik autóm egy Smart Roadster, az pont az ellenkezője: 3000 alatt soha nem vált, de inkább elforgatja 4-5000-ig. Igaz, az csak 700ccm :)
A váltó jellemzően 2000-2200 körül már felvált, olyankor 1500-ig esik a fordulat. Nem pörgeti halálra, az biztos.
A másik autóm egy Smart Roadster, az pont az ellenkezője: 3000 alatt soha nem vált, de inkább elforgatja 4-5000-ig. Igaz, az csak 700ccm :)
Corn01-10-2009 17:14:55 // 5786
Koromszűrő nem lehet gond - bár többnyire városban járok vele, azért 2-3 hetente meg szoktam kínálni 400 km vágtával (Bukarest-Brassó), tehát ki tud égni a filter. Egyébként városban is kiégeti magát, jellegzetesen megváltozik a hangja a regeneráló ciklusban, ilyenkor hagyni szoktam, amíg végez. Lehetőleg nem álló helyzetben alapjáraton, mert olyankor nagyon büdös.
Corn01-10-2009 17:11:52 // 5785
Egyetértek, hozzáértő szerelő kellene. Sajnos Bukarestben élek, itt a legelemibb dolgokért is meg kell küzdeni a szervizzel, ha nem márkaszervizben javíttatom kb. lehetetlen lenne érvényesítenem a garanciát. A városban két márkaszerviz van, és ez még mindig kevésbé szutyok, mint a másik. Ez van, Bukaresttől ne várjunk csodát.
Corn01-10-2009 17:09:36 // 5784
Szívósorcsere megvolt, emlékeim szerint 20e km körül. Autópályán egy pillanat alatt elment az erő, erőlködve 100-110 körülig tudott gyorsítani.
Most hogy említed, a kormánymű is gyanús, hipochonder lennék?
Ugyanakkor az autó 2007-es gyártású.
Most hogy említed, a kormánymű is gyanús, hipochonder lennék?
Ugyanakkor az autó 2007-es gyártású.
Erhard 242 (Pure Energy)01-10-2009 16:58:40 // 5783
szívósori hiba a 2006.03-előtti gyártású autóknál van és kidobja egyből hibakódnak elméletileg...
DrB01-10-2009 15:39:08 // 5782
Köszi a választ, nagyon hasznos, figyelni fogok ezekre!
Párszor éreztem egy furcsa dolgot. Mindig hatosban és kb. 160 környékén. Néha, pár-pár másodpercre mintha elment volna az erő a motorból, lehelet finoman, de meg-megtorpant az autó. Ilyenkor tesztképpen visszaváltottam ötösbe és egy darabig úgy mentem, akkor nem jelentkezett.
Ami kicsit misztikussá teszi a dolgot, hogy mindannyiszor ugyanazon az autópályaszakaszon jelentkezett és a szél is erősebb volt olyankor. Arra gondolok, elképzelheteő, hogy azon a szakaszon olyan az uralkodó szélirány, s talán a terepviszonyok is felerősítik, ami végül erősebb széllőkéseket eredményez ott.
Gondoltam arra is, hogy lehet, épp akkor égeti ki a részecskeszűrőt.
Vagy ez lehet már a jele a szívosori hibának?
Párszor éreztem egy furcsa dolgot. Mindig hatosban és kb. 160 környékén. Néha, pár-pár másodpercre mintha elment volna az erő a motorból, lehelet finoman, de meg-megtorpant az autó. Ilyenkor tesztképpen visszaváltottam ötösbe és egy darabig úgy mentem, akkor nem jelentkezett.
Ami kicsit misztikussá teszi a dolgot, hogy mindannyiszor ugyanazon az autópályaszakaszon jelentkezett és a szél is erősebb volt olyankor. Arra gondolok, elképzelheteő, hogy azon a szakaszon olyan az uralkodó szélirány, s talán a terepviszonyok is felerősítik, ami végül erősebb széllőkéseket eredményez ott.
Gondoltam arra is, hogy lehet, épp akkor égeti ki a részecskeszűrőt.
Vagy ez lehet már a jele a szívosori hibának?
milli01-10-2009 14:00:39 // 5781
A szívósor hosszú úton jelentkezett először, elment az erő viszont ha leállítottad az autót és újból indítottad minden ok ( egy ideig)! Az egr: beindítás után leállt az autó a második indításnál már mined ok! A kormánymű: álló helyzetben ha tekered a kormányt érdekes ropogó hang ( a kormánykerék remeg ) késöbb már menet közben is hallható a hang!
DrB01-10-2009 13:49:05 // 5780
Köszi! Értettem! :)
DrB01-10-2009 13:47:44 // 5779
2006 decemberi a 159-esem, 63e km van benne. Hogyan jelentkeznek az említett hibák, milyen tünetekre figyeljek?
Ferko01-10-2009 13:46:56 // 5778
Én a 2.4 Mjetemben 15ezer km vagy egy év és olajcsere. Ártani nem árt.:-)
milli01-10-2009 13:39:31 // 5777
Az első generációs (2005-2006) 59-ekben konstrukciós hiba a szívósor a kormánymű és az egr szelep elvileg ezeket a hibákat 2007-től már orvosolták!
Az infóm 100% nagyon jó helyről van! Nekem már csak a kormánymű van hátra amit jővő héten cserélünk! A porlasztó érzékenységről már nem is beszélve!!!
Az infóm 100% nagyon jó helyről van! Nekem már csak a kormánymű van hátra amit jővő héten cserélünk! A porlasztó érzékenységről már nem is beszélve!!!
Erhard 242 (Pure Energy)01-10-2009 13:39:27 // 5776
15e-km-ként cseréld én is azt teszem :) a gázolajszűrőt meg minden második olajcserénél!
DrB01-10-2009 13:38:13 // 5775
Olaj kérdés:
A szervízkönyv 30e km-enként írja elő az olajcserét a 159 2.4 mJTD esetén. Ugye, ennél azért ajánlatosabb gyakrabban cserélni, mondjuk megfelezve a szervízperiódust, azaz 15e km-enként?
Teljesen normál módon használom az autót, semmi tuning, semmi gyakori őrültködés. A városi, városon kívüli, ez sokszor autópályát jelent, utaim aránya kb. 50/50%.
Mit tanácsoltok?
A szervízkönyv 30e km-enként írja elő az olajcserét a 159 2.4 mJTD esetén. Ugye, ennél azért ajánlatosabb gyakrabban cserélni, mondjuk megfelezve a szervízperiódust, azaz 15e km-enként?
Teljesen normál módon használom az autót, semmi tuning, semmi gyakori őrültködés. A városi, városon kívüli, ez sokszor autópályát jelent, utaim aránya kb. 50/50%.
Mit tanácsoltok?
Ferko01-10-2009 13:36:47 // 5774
Nekem is az autószerelő barátom hívta fel rá a figyelmet. Ő meg tudja csinálni a kötelező szervízeket is. Ergo nem fogok márkaszervízbe menni sohasem.:-)
DrB01-10-2009 13:34:15 // 5773
Korábban épp itt a fórumon volt egy eszmefuttatás arról, hogy épp az esetleges lerakódások miatt nem tanácsos tartósan 2000-es fordulat alatt pöfögni. Igyekszem is ehhez tartani magam. Vagy, ha több napig csak városi tötyörgés jutott az autónak, akkor 2-3 naponta teszek vele egy városon kívüli, alkalmanként autópályán, 10-15km-es kihuzatós gyorskört.
BeeGee01-10-2009 12:11:17 // 5772
Ez így van, EU jogszabály, csak itthon szeretik elhallgatni ezt. Sőt, tudatlan vevőre rá is verik a balhét miatta.
Megfelelő engedélyekkel rendelkező szervizekben (nem pistabá pincéjében) márkafüggetlenül lehet szereltetni.
Megfelelő engedélyekkel rendelkező szervizekben (nem pistabá pincéjében) márkafüggetlenül lehet szereltetni.
BadBoy30-09-2009 23:23:55 // 5771
Kopogjuk le, azóta megint olyan mint a svajci óra,, és remélhetőleg ez így marad.
De azért annyit el kell mondani, hogy a szervizben annyit elárultak, hogy a kormánymű csere, nem egyedi eset, elég sok 159-ben volt, csak azokban 70 ezer km korul.
De azért annyit el kell mondani, hogy a szervizben annyit elárultak, hogy a kormánymű csere, nem egyedi eset, elég sok 159-ben volt, csak azokban 70 ezer km korul.
Ferko30-09-2009 23:10:45 // 5770
Egyetértek Veled Szőke Gandalf. De lehet, hogy ha elvitte volna egy normális szerelőhöz, akkor egyből rájött volna a bajára; nem pedig kísérletezgettek volna az autóval.
Jó példa a márkaszervízek balfaszságára egy Volvo-s ismerősöm, akinek állandóan ki-ki villant az ABS lámpa a műszerfalon. Volvo márkaszervízben mondtak neki rá egy 300.000 Ft-os javítási költséget, mert ilyen meg olyan nagy a baj. A haver szerelő meg meghúzott két csavart, kicserélt valami szart és utána soha nem villogott. Belekerült 2.000 Ft-ba.
Jó példa a márkaszervízek balfaszságára egy Volvo-s ismerősöm, akinek állandóan ki-ki villant az ABS lámpa a műszerfalon. Volvo márkaszervízben mondtak neki rá egy 300.000 Ft-os javítási költséget, mert ilyen meg olyan nagy a baj. A haver szerelő meg meghúzott két csavart, kicserélt valami szart és utána soha nem villogott. Belekerült 2.000 Ft-ba.
Vinnie30-09-2009 23:09:47 // 5769
Akkor okké. Csak az írásodból ezt olvastam ki...
A pechsorozat meg nagyon nem jó. Remélem nem lesz több probléma a géppel.
A pechsorozat meg nagyon nem jó. Remélem nem lesz több probléma a géppel.
Ferko30-09-2009 23:07:30 // 5768
Akkor pláne nem fogom ezek után 1800-2000 alatt járatni az enyémet.
BadBoy30-09-2009 23:06:35 // 5767
Itt a futóműnek, és a szívófélen lévő szelepnek nincs egymáshoz köze. Csak azt akartam ezzel demonstrálni, hogy ha a pechsorozat jön, akkor az hosszabb ideig is eltarthat. Csak az volt az egészben a kellemetlen, hogy hazavittük az autót, és utána vettem észre, hogy húz, és előtte nem volt egyáltalán jele sem.
A szerviz előtt meg le a kalappal, mert én más helyre nem vinném az autómat, mert tudom, hogy mindent megpróbálnak orvosolni, amilyen gyorsan csak lehet, és tudom, hogy nem az a legfontosabb nekik, hogy átverjenek bárkit is.
A szerviz előtt meg le a kalappal, mert én más helyre nem vinném az autómat, mert tudom, hogy mindent megpróbálnak orvosolni, amilyen gyorsan csak lehet, és tudom, hogy nem az a legfontosabb nekik, hogy átverjenek bárkit is.
Vinnie30-09-2009 22:37:43 // 5766
Nehéz elhinnem, hogy 10 szervízben eltöltött nap alatt kopott ki a kormánymű....
Ilyenkor elsőként az merül fel az emberben, hogy csak nem csere volt?
Remélem nem...
Ilyenkor elsőként az merül fel az emberben, hogy csak nem csere volt?
Remélem nem...
BadBoy30-09-2009 22:31:19 // 5765
Ha szívás, akkor itt a következő rövid szösszenet:
Apum üzleti úton volt, hazafelé tartott kb. 200 km-el a házunktól kigyulladt a motor kontroll jel a kijelzőn, és az autó elvesztette az erejét. 90-re kigyorsítani kb. 4km -re volt szükség. Egy buszt nem tudott megelőzni. Szerviz azonnal diagnosztika, valami a motorban van. Hat akkor keresés, 2 munkanap után lett meg a hiba. Egy szívó oldali szelep adta meg magát. Alkatrész megrendelés, és 4 munkanap várás mikorra Olaszországból megjött a cucc. Beszerelés, és 10 munkanap után vihettük az autót haza pénteken. Apum mondta, hogy menjek az autóval, és jól hajtsam meg, hogy minden jól működik e. A motor okés, de észrevettem, hogy az autó húz balra. Hétfőn vissza a szervizbe. Mondtam, hogy nézzek meg a geometriát. Autó emelőre, 15 perc múlva bevittek a műhelybe. Na az már nekem nagyon nem tetszett, mert ezt akkor szoktak, ha nagy a gond. Az is volt :(. Kikopott a kormánymű, teljes csere. De mivel nem volt garancia az autón, mert hat ugye mar 135 ezer km volt akkor benne, mindent fizetni. Az összes javítási költség baráti áron 1600 euro úgy, hogy a szelepre 50% kedvezményt kaptunk azért mert még az autó előtte nem volt szervizben.
A legbosszantóbb az, hogy előtte semmi gond nem volt az autóval, egyáltalán semmi.
Apum üzleti úton volt, hazafelé tartott kb. 200 km-el a házunktól kigyulladt a motor kontroll jel a kijelzőn, és az autó elvesztette az erejét. 90-re kigyorsítani kb. 4km -re volt szükség. Egy buszt nem tudott megelőzni. Szerviz azonnal diagnosztika, valami a motorban van. Hat akkor keresés, 2 munkanap után lett meg a hiba. Egy szívó oldali szelep adta meg magát. Alkatrész megrendelés, és 4 munkanap várás mikorra Olaszországból megjött a cucc. Beszerelés, és 10 munkanap után vihettük az autót haza pénteken. Apum mondta, hogy menjek az autóval, és jól hajtsam meg, hogy minden jól működik e. A motor okés, de észrevettem, hogy az autó húz balra. Hétfőn vissza a szervizbe. Mondtam, hogy nézzek meg a geometriát. Autó emelőre, 15 perc múlva bevittek a műhelybe. Na az már nekem nagyon nem tetszett, mert ezt akkor szoktak, ha nagy a gond. Az is volt :(. Kikopott a kormánymű, teljes csere. De mivel nem volt garancia az autón, mert hat ugye mar 135 ezer km volt akkor benne, mindent fizetni. Az összes javítási költség baráti áron 1600 euro úgy, hogy a szelepre 50% kedvezményt kaptunk azért mert még az autó előtte nem volt szervizben.
A legbosszantóbb az, hogy előtte semmi gond nem volt az autóval, egyáltalán semmi.
GEORGE30-09-2009 21:19:13 // 5764
minden márkánál vannak olyan példányok, amelyek szarok....sajnos....
Mint már sokszor írtam korábban újként vett bora és golf4-ben 4x.ezer km futás teljesítménynél kettétört a vezérműkerék.......de van nissanos sztorim is.....
Így van olyan Alfa is ami valamiért nem okés.......
Mint már sokszor írtam korábban újként vett bora és golf4-ben 4x.ezer km futás teljesítménynél kettétört a vezérműkerék.......de van nissanos sztorim is.....
Így van olyan Alfa is ami valamiért nem okés.......
Satti30-09-2009 21:11:13 // 5763
Igazán az lenne a jó, ha egyáltalán semmi szerelő nem kellene, mert egy fiatal, kis km-es autóval nem szabadna normális esetben semmi problémának lennie.
Persze vannak kivételek, de ennyi bosszúság az már baj, az biztos.
Más márkával is előfordul az ilyen, de ez nem megnyugtató.
Persze vannak kivételek, de ennyi bosszúság az már baj, az biztos.
Más márkával is előfordul az ilyen, de ez nem megnyugtató.
GEORGE30-09-2009 21:05:04 // 5762
Neked egyedi eseted van, abszolut nem ez a jellemző......én 90ezert mentem 2 év alatt és már lassan 200 lesz benne.
Eddig csak 1 turbót cseréltem a múlt hónapban, meg egy LMM-et.
Eddig csak 1 turbót cseréltem a múlt hónapban, meg egy LMM-et.
pettinke30-09-2009 20:58:14 // 5761
2.4es tádéval tele van a német fórum, főleg AGR panaszokkal.
az a moci nagyon arra csábítja az embert, hogy szinte alapjáraton ketyegjen vele (van nyomatéka, és olyankor a fogyi is jó). a kipuff visszavezetés miatt meg ilyenkor sajna mindenféle olajos korom gyűlik mindenhol, mert nincs hőfoka meg ideje elégni.
én az 1.9be belepakoltam 20e km-t kicsit több mint 1 év alatt, kutya baja.
nem hinném, hogy bárki is fikázásnak venné a soraidat, egyébként.
az a moci nagyon arra csábítja az embert, hogy szinte alapjáraton ketyegjen vele (van nyomatéka, és olyankor a fogyi is jó). a kipuff visszavezetés miatt meg ilyenkor sajna mindenféle olajos korom gyűlik mindenhol, mert nincs hőfoka meg ideje elégni.
én az 1.9be belepakoltam 20e km-t kicsit több mint 1 év alatt, kutya baja.
nem hinném, hogy bárki is fikázásnak venné a soraidat, egyébként.
Grando30-09-2009 15:50:09 // 5760
Nem értek a típushoz, csak ötlet gyanánt:
Eltömődött részecskeszűrő nem okozhat ilyesmit? Ki van kormolva rendesen a gép? Városban, rövid utakra használod csak, vagy néha adsz neki úgy igazán hosszabb távon is? ;))
Eltömődött részecskeszűrő nem okozhat ilyesmit? Ki van kormolva rendesen a gép? Városban, rövid utakra használod csak, vagy néha adsz neki úgy igazán hosszabb távon is? ;))
Erhard 242 (Pure Energy)30-09-2009 15:49:54 // 5759
de egy jó sütésben benne vagyok :)
Erhard 242 (Pure Energy)30-09-2009 15:40:30 // 5758
most voltam kiolvastatni a computert szakszervizben 95e km van az autóban semmi hiba a tárolóban és garanciában soha nem nyúltak hozzá....
Ferko30-09-2009 15:28:24 // 5757
Egyetértek!
Lehet, hogy csaj egy jó szerelő kellene.
Hozzáteszem, hogy állítólag már nem csak márkaszervíz végezhet szerelést az autón. Vannak paraméterek, amiket be kell tartani, és akkor nem márkaszervíz is elvégezheti a szerelést. De kötelező szervízet tutkó. A gari meg nem ugrik.
Lehet, hogy csaj egy jó szerelő kellene.
Hozzáteszem, hogy állítólag már nem csak márkaszervíz végezhet szerelést az autón. Vannak paraméterek, amiket be kell tartani, és akkor nem márkaszervíz is elvégezheti a szerelést. De kötelező szervízet tutkó. A gari meg nem ugrik.
Kompressz úr30-09-2009 14:37:02 // 5756
Elsőként nem egy hozzáértőbb szervízt kellene keresni? Általános tapasztalat, hogy a "szakszervizeknek" lövésük nincs az olajcserén túlmutató bonyolultságú feladatokhoz.
Corn30-09-2009 14:26:47 // 5755
Ha felgyújtom a 159-emet, jön valaki szalonnát sütni?
Tegnap hoztam el a szervizből, ahol két év és 43ezer km után ismét eltöltött 2 hetet, ezzel begyűjtve a 12. pecsétet a szervizkönyvbe. És a hiba persze megmaradt...
Néhány hónapja hidegen beindítva egyenetlenül járt a motor, mintha kihagyott volna 1-2 henger. Pár perc használat után, vagy melegen beindítva rendben, nagyjából egyenletesen ment. Júliusban emiatt kicseréltek valami szenzort a kipufogóban, persze a probléma megmaradt. Most két hét "szerelés" után kitalálták, hogy valamelyik hengerben gond van a kompresszióval, és várják az importőr jóváhagyását a hengerfej levételéhez. Aztán ha meglesz a hiba, akkor a javításhoz is jóváhagyás kell majd. Gyors jóváhagyásra persze ne számítsak, 4-5 napot mindenképpen várni kell majd ledöntött hengerfejjel. Mindenesetre amíg nincs meg az első OK, inkább hazahoztam a kocsit.
Komolyan mondom, a hócipőm tele van már ezzel az autóval, annyit szívtam vele két év alatt. Kezdődött a zörgésekkel, aztán egy kis olajfolyás, szívósorcsere, megint zörgés-hegyek, most meg ez a rángatás. Összeadtam, összesen 58 napot töltött a szerelőnél eddig, évente majdnem egy hónapot úgy, hogy nem törtem. Újonnan vettem, 43e km alatt, kímélő használat és rendszeres karbantartás mellett nem ezt vártam... Jövőre lejár a lízing, és legfőképpen lejár a garancia. Azt hiszem azonnal szabadulni fogok az autótól :(
Lehet hogy ennek a pár sornak nem fog a többi tulaj örülni, de szerintem néha a szívásokat is meg kell osztani egymással.
Tegnap hoztam el a szervizből, ahol két év és 43ezer km után ismét eltöltött 2 hetet, ezzel begyűjtve a 12. pecsétet a szervizkönyvbe. És a hiba persze megmaradt...
Néhány hónapja hidegen beindítva egyenetlenül járt a motor, mintha kihagyott volna 1-2 henger. Pár perc használat után, vagy melegen beindítva rendben, nagyjából egyenletesen ment. Júliusban emiatt kicseréltek valami szenzort a kipufogóban, persze a probléma megmaradt. Most két hét "szerelés" után kitalálták, hogy valamelyik hengerben gond van a kompresszióval, és várják az importőr jóváhagyását a hengerfej levételéhez. Aztán ha meglesz a hiba, akkor a javításhoz is jóváhagyás kell majd. Gyors jóváhagyásra persze ne számítsak, 4-5 napot mindenképpen várni kell majd ledöntött hengerfejjel. Mindenesetre amíg nincs meg az első OK, inkább hazahoztam a kocsit.
Komolyan mondom, a hócipőm tele van már ezzel az autóval, annyit szívtam vele két év alatt. Kezdődött a zörgésekkel, aztán egy kis olajfolyás, szívósorcsere, megint zörgés-hegyek, most meg ez a rángatás. Összeadtam, összesen 58 napot töltött a szerelőnél eddig, évente majdnem egy hónapot úgy, hogy nem törtem. Újonnan vettem, 43e km alatt, kímélő használat és rendszeres karbantartás mellett nem ezt vártam... Jövőre lejár a lízing, és legfőképpen lejár a garancia. Azt hiszem azonnal szabadulni fogok az autótól :(
Lehet hogy ennek a pár sornak nem fog a többi tulaj örülni, de szerintem néha a szívásokat is meg kell osztani egymással.
Ferko28-09-2009 22:32:16 // 5754
Sziasztok!
Kis meglepetés az 1.9 Mjettől: Az utca áldozatai topic, 20420 hsz.:-))
Kis meglepetés az 1.9 Mjettől: Az utca áldozatai topic, 20420 hsz.:-))
pettinke25-09-2009 10:45:47 // 5753
izé, csak a lényeget hagytam le: szóval ilyenkor ne állítsd le a motort, mert megszakítod vele az égetési folyamatot (ha mégis, és többször teszed ezt, akkor harmadszor már a kijelző is felszólít, ha meg ekkor is, akkor mehetsz a szervizbe kiégettetni jópénzér').
de érdekes módon ilyen eseteket csak a német fórumokon olvasok, talán ott hülyébbek a népek :-)
de érdekes módon ilyen eseteket csak a német fórumokon olvasok, talán ott hülyébbek a népek :-)
pettinke25-09-2009 10:43:54 // 5752
van mégegy jele: ha megállsz, üresbe teszed, elereszted a gázpedált, akkor alapjáraton is van egy kicsi (talán 0.2) turbónyomás
pettinke25-09-2009 10:37:45 // 5751
hát van olyan beosztás is, hogy Folders, az a könyvtárak szerinti.
vagy ha nem arra gondolsz, hogy egy-egy könyvtárat válassz ki, akkor kapcsold ki a Media Player beállításai alatt a véletlen sorrendű lejátszást - most így a gép mellől nem tudom, hogy Random vagy Shuffle néven fut-e :-)
vagy ha nem arra gondolsz, hogy egy-egy könyvtárat válassz ki, akkor kapcsold ki a Media Player beállításai alatt a véletlen sorrendű lejátszást - most így a gép mellől nem tudom, hogy Random vagy Shuffle néven fut-e :-)
Erhard 242 (Pure Energy)25-09-2009 09:34:44 // 5750
valaki azt mondja meg hogy tudom könyvtárak szerint lejátszani a zenét az USB-ről...ez hogy össze vissza jön elég szar :) látom hogy a jobb oldali fel le gombbal tudom változtatni a lehetőségeket le is pörgetem az Albums-ig aztán?
Ferko24-09-2009 21:58:02 // 5749
NA akkor ma megint tanultam valamit.:-D
isa15624-09-2009 20:50:48 // 5748
Hogy kis időre megnől a fogyasztás teljesen normális. Ilyenkor tisztítja (úgy tudom égeti) a részecskeszűrőt. A hangja is morgósabb lesz, kb 5-10 percig tart. Használattól függ, hogy milyen sűrün jö rá. Nekem télen, vagy sok város után szokta többször csinálni.
Erhard 242 (Pure Energy)24-09-2009 10:54:22 // 5747
így van az 59 olyan csendes hogy ha vendégeket viszek nem merek alhangot adni mert kiderül a turpisság :D
Ferko24-09-2009 10:03:40 // 5746
De végülis nem süvít, csak olyan hang hallatszik a bal oldalon a műszerfal felől.
Kompressz úr24-09-2009 09:23:25 // 5745
A szél süvítése egyedi hiba. Amelyik autónak nincs igazi gazdája...
Ferko24-09-2009 09:09:58 // 5744
Azért hiányzik a 156....:-))) Nem csak az erő miatt, hanem mert imádom.:-)
Ferko24-09-2009 08:38:59 // 5743
Tegnap belepakoltam 458 km-t a 159-be.
Vegyesek az érzések az autóval kapcsolatban. Mert egyik pillanatban azt mondom, hogy kellene, meg elég ez, a másikban meg azt, hogy ááááh, nincs benne anyni erő, amenyi nekem kell és mégsem. Illetve 2.4-el kellene.:-DDD
No a tegnapi kis túrában volt autópálya, város, szerpentin. Az autópálya 75%-át 120-as tempóban tettük meg, mert egy Toyota kockadobozzal mentünk együtt és az nem tudott menni. Viszont az uccsó 25%-ot megnyomtam és 170-180-al hasítottunk. A szerpentinen sem nagyon tudtam állatkodni, csak egy kicsit, amikor a Toyotától leszakadtunk.:-)
Az autó így evett 8 liter. A fedélzeti számítógép szerint 8 litert evett kereken, de a számítás 8,129-et hozott. Szal egy kcisit csal az óra, de ez elhanyagolhaó gondolom.
Ami zavaró volt, hogy 160 felett nagyon zavaró hangok vannak az autóban. Nem a szélzaj a gond, hanem jobb elől olyan, mint vha süvítene be a szél; legalábbis a hang alapján és bal oldalról is hallottam valami zizegős hangot.
Volt egy furcsa eset is. MIkor Miskolcórl kijöttünk, akkor az M30-ason majdnem a végéig a fedélzeti számítógép pillanatnyi fogyasztáskn 9-10 litert mutatott, holott 120-al mentünk ott végig. Utána hipp hopp helyreállt és 6-7 lityót mutatott. Gondolom valami pillanatnyi zavar lehetett.:-)
A szerpentinen persze élvezetes volt az út. Nagyon fekszik az autó. ÉLvezet vele vezetni itt.:-))
CSináltunk marha jó képeket is. Majd ezek is jönnek.:-)
Vegyesek az érzések az autóval kapcsolatban. Mert egyik pillanatban azt mondom, hogy kellene, meg elég ez, a másikban meg azt, hogy ááááh, nincs benne anyni erő, amenyi nekem kell és mégsem. Illetve 2.4-el kellene.:-DDD
No a tegnapi kis túrában volt autópálya, város, szerpentin. Az autópálya 75%-át 120-as tempóban tettük meg, mert egy Toyota kockadobozzal mentünk együtt és az nem tudott menni. Viszont az uccsó 25%-ot megnyomtam és 170-180-al hasítottunk. A szerpentinen sem nagyon tudtam állatkodni, csak egy kicsit, amikor a Toyotától leszakadtunk.:-)
Az autó így evett 8 liter. A fedélzeti számítógép szerint 8 litert evett kereken, de a számítás 8,129-et hozott. Szal egy kcisit csal az óra, de ez elhanyagolhaó gondolom.
Ami zavaró volt, hogy 160 felett nagyon zavaró hangok vannak az autóban. Nem a szélzaj a gond, hanem jobb elől olyan, mint vha süvítene be a szél; legalábbis a hang alapján és bal oldalról is hallottam valami zizegős hangot.
Volt egy furcsa eset is. MIkor Miskolcórl kijöttünk, akkor az M30-ason majdnem a végéig a fedélzeti számítógép pillanatnyi fogyasztáskn 9-10 litert mutatott, holott 120-al mentünk ott végig. Utána hipp hopp helyreállt és 6-7 lityót mutatott. Gondolom valami pillanatnyi zavar lehetett.:-)
A szerpentinen persze élvezetes volt az út. Nagyon fekszik az autó. ÉLvezet vele vezetni itt.:-))
CSináltunk marha jó képeket is. Majd ezek is jönnek.:-)
Ferko24-09-2009 08:30:52 // 5742
Na akkor azért megy így..-DDD
Hehe, ez jó.:-DDD Kis promo cucc akkor.:-D
Hehe, ez jó.:-DDD Kis promo cucc akkor.:-D
Erhard 242 (Pure Energy)23-09-2009 21:58:06 // 5741
a 156 16V húz mint a disznó érzésre :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
491
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?