No a tegnapi rakoncátlankodás hatására megejtettük Banánnal a tesztet. Noti fel a csatira és kiválasztottuk az EGR, Turbónyomás, LMM, DPF értékeket, a DPF 84%-on volt...elkerülő 1,2,3,4-ben szépen ment aztán 120-nál 5-6-ban rángatás, vissza lassulás a LMM a névleges érték felét tudta szállítani aztán vissza 4-be padlógáz nincs rángatás, 170-nél 5-6-ban 40-50mp múlva utolérte a LMM a névleges értéket a tényleges....körforgalom vissza nagy gáz a DPF 86%-on sima 1,2,3,4,5,6 az autó robog 220-szal kb 10km-en keresztül semmi hiba közben a DPF 20%!
Nagyon úgy néz ki hogy a LMM rossz mert bizonyos tartományban a felét szállítja a levegőnek mint ami kéne...a DPF tisztítását nem vettük észre menet dinamikában és mivel 20%-ra kipucolta nincs eltömődve...az összes mért adat ezen kívül megegyezett a névleges értékkel tehát minden más ok!
Ez a teszt természetesen Németországban zajlott :)
Forum >> 159
Erhard 242 (Pure Energy)20-08-2010 13:56:19 // 7690
Erhard 242 (Pure Energy)20-08-2010 13:44:59 // 7689
Target LT400 hivatalosan európában kapunyitó tehát ezt lehet alkalmazni bármelyik európai országban...csak ennek van ilyen megnevezése! Én ilyet fogok venni mert frissíthető a szoftvere, tudja blokkolni az összes lézert és viszonylag árbarát 110-120e ft beépítve egy kétfejes előre ...
Kareszka198420-08-2010 13:34:32 // 7688
azt nemtommm :D :P
.....20-08-2010 13:28:56 // 7687
ok, köszi, nem megyünk arra :) ,de milyet vegyek?
Kareszka198420-08-2010 12:25:41 // 7686
ha erre jöttök felénk, jobb lesz otthon hagyni mindenféle lézerblokkolót/radardetektort!!!!
Nálunk a rendőrnek jogában áll átkutatni a kocsit, ha fenn áll a gyanú, hogy van benne ilyen ketyere, annak ellenére, hogy nem müködik. A bírság 300eurónál kezdődik... :)
Nálunk a rendőrnek jogában áll átkutatni a kocsit, ha fenn áll a gyanú, hogy van benne ilyen ketyere, annak ellenére, hogy nem müködik. A bírság 300eurónál kezdődik... :)
.....20-08-2010 12:15:50 // 7685
Milyen lézerblokkolót érdemes venni? Mi a tapasztalat ez-ügyben? véleményetek erről?
enká19-08-2010 22:59:16 // 7684
Na ezen az órán hiányoztam én a suliból :))).
Erhard 242 (Pure Energy)19-08-2010 22:56:36 // 7683
egyébként persze hogy kezd villogni az ABS vissza jelző mivel külön kapja a tápot és ha nincs meg a kellő feszkó egyből visít :)
Erhard 242 (Pure Energy)19-08-2010 22:55:22 // 7682
neked legalább kibírt 4 és fél évet :) Mondtam már hogy az Exide kezd lealacsonyodni a Jászakku szintjére :DDD
enká19-08-2010 22:43:55 // 7681
Hümm. Lehet megmosolyogtató, amit most írok, de hat év dízel alfa tapasztalata vezeti most soraim, vagy mi :).
Ma akkumulátort cseréltem a gépben. Miért is érdekes ez?
Pár hónapja jelezgetett mindenféle hibát indításkor a gép (abs, filter, dbc, meg mittudoménmégmit; ráadásul ezeket is hol egyenként, hol csokorba szedve, hol így, hol úgy). Ezek a hibák nem éltek igazán, csak felvillantak indításkor, így pl. benneteket nem is fárasztottalak velük. Azért persze hívtam az előző tulajt, nézegettem neten a hibajelenségeket, szöszölgettem külföldi alfás oldalakon. Aztán egyszer csak az egyik kollégám benézett a motortérbe és valami isteni sugallattól vezérelve megmozgatta az akkumulátor hátsó, eldugott sarujának csatlakozását. Nos, lötyögött. Az aksit 220-ról korrektül feltöltöttük, a sarut meghúztuk: a felvillanó hibaüzenetek a múlt ködébe vesztek. Tán igazak sem voltak...
A ma reggeli indításkor - régi barátként - újra rámkacsintott egy abs és vmi system protect, meg kissé tovább is kellett nyomnom a gombot a szokásosnál. Hümm. Aztán kora délután már be sem indult a drága, csak nyösszentett egy végtelenül szomorkásat. (Gyári) aksi ki, új aksi be: pöccre indul, és semmi dekadens hangvételű kósza üzenet.
A 159-esem most négy és fél éves.
A 156-os mjetem négy és fél évesen állt meg szülővárosom főterén, mert örökre elfogyott a gyári akksija.
Ezek után mondja valaki, hogy nem kiszámítható és következetes az olasz gépjárműgyártás:).
Hacsak egyikőtöknek segítettem most akár egyetlen problémája megoldásában, már nem éltem, azaz ööö..., nem írtam hiába. (Persze a hálátok tárgyiasulhat egy palack finom félszáraz fehér formájában is. Címem az oldalamon :P.)
Ma akkumulátort cseréltem a gépben. Miért is érdekes ez?
Pár hónapja jelezgetett mindenféle hibát indításkor a gép (abs, filter, dbc, meg mittudoménmégmit; ráadásul ezeket is hol egyenként, hol csokorba szedve, hol így, hol úgy). Ezek a hibák nem éltek igazán, csak felvillantak indításkor, így pl. benneteket nem is fárasztottalak velük. Azért persze hívtam az előző tulajt, nézegettem neten a hibajelenségeket, szöszölgettem külföldi alfás oldalakon. Aztán egyszer csak az egyik kollégám benézett a motortérbe és valami isteni sugallattól vezérelve megmozgatta az akkumulátor hátsó, eldugott sarujának csatlakozását. Nos, lötyögött. Az aksit 220-ról korrektül feltöltöttük, a sarut meghúztuk: a felvillanó hibaüzenetek a múlt ködébe vesztek. Tán igazak sem voltak...
A ma reggeli indításkor - régi barátként - újra rámkacsintott egy abs és vmi system protect, meg kissé tovább is kellett nyomnom a gombot a szokásosnál. Hümm. Aztán kora délután már be sem indult a drága, csak nyösszentett egy végtelenül szomorkásat. (Gyári) aksi ki, új aksi be: pöccre indul, és semmi dekadens hangvételű kósza üzenet.
A 159-esem most négy és fél éves.
A 156-os mjetem négy és fél évesen állt meg szülővárosom főterén, mert örökre elfogyott a gyári akksija.
Ezek után mondja valaki, hogy nem kiszámítható és következetes az olasz gépjárműgyártás:).
Hacsak egyikőtöknek segítettem most akár egyetlen problémája megoldásában, már nem éltem, azaz ööö..., nem írtam hiába. (Persze a hálátok tárgyiasulhat egy palack finom félszáraz fehér formájában is. Címem az oldalamon :P.)
Erhard 242 (Pure Energy)19-08-2010 21:57:38 // 7680
ez spec biztos nem annak a baja...adott tartományban nem jó valami nem mechanikai hiba ...asszonynak úgy is kell lassan valami autó én GT-re gondoltam vagy 147-re...persze euro 3 szigorúan :)
GTPeti19-08-2010 21:54:45 // 7679
Szépen is mutatnál az Amorén egy ötössel... ://
Nagyon esedékes lenne már az ördögi szerkezet eltávolítása az autódból... Előtte a "sima" JTD-kkel nem volt semmi gond. Mikor a bmw-k halomra álltak az út szélén. :))
Nagyon esedékes lenne már az ördögi szerkezet eltávolítása az autódból... Előtte a "sima" JTD-kkel nem volt semmi gond. Mikor a bmw-k halomra álltak az út szélén. :))
Erhard 242 (Pure Energy)19-08-2010 21:38:12 // 7678
ne legyen kellemes ünnepem holnap megyek mérni menet közben az adatokat Banánnal mivel ma előjött a pályán ugyan az a tünet mikor új LMM-vel nem ment többel az autó mint 160 s közben rángatás majd vissza lassulás 120-ra...1x írt ki hibát a comuter LMM/MAP/Vákumszabályzó akkor kemény 80-nal tudtam csak menni lehúzott LMM röpült, akkor vettem egy új LMM-őt aminek nem lett beütve az új száma akkor csinálta hogy 5-6-ban nem ment többel mint 160 és rángatott...holnap rámérünk a LMM-re meg a nagynyomású-ra meg a MAP-ra is....kivi leszek...jövő 7en jön az új DPF is...miért nem vettem Bökőt? a barátomnak semmi baja sincs vele :)
enká19-08-2010 20:56:04 // 7677
yapp, sajnos, felnirokonok vagyunk lopellékkel :)
GabCsi19-08-2010 19:30:23 // 7675
mer opel :D
Erhard 242 (Pure Energy)19-08-2010 16:40:32 // 7673
van ha kérnek :)
Erhard 242 (Pure Energy)19-08-2010 16:40:05 // 7672
mert hüle az osztókör :P
enká19-08-2010 16:22:04 // 7671
yoyo :)
A 159-es 2,4-es, 17 collos gyári alfa felni paramétereit jól tudom:
17 / 7,5 és 5x110? Az ET szám az mennyi, skacok? 40?
És miért van rettentő kevés ebből a méretből? :( Pl. ebből sem látok ilyet, pedig kép alapján tetszik
AEZ intenso
A 159-es 2,4-es, 17 collos gyári alfa felni paramétereit jól tudom:
17 / 7,5 és 5x110? Az ET szám az mennyi, skacok? 40?
És miért van rettentő kevés ebből a méretből? :( Pl. ebből sem látok ilyet, pedig kép alapján tetszik
AEZ intenso
enká19-08-2010 16:20:11 // 7670
Okkamokka, azt hittem van ilyesmid a boltban, azért szólítottalak meg :). Bár lehet ez a szelep csak tisztítós, és alkatrészként nem is kapható. Mindegy, a napokban kiderül, mi merre hány méter. Catacleant még valszeg dobok a gépbe és aztán kivárás. Annak örülök, hogy neked se ment bele 6,4 liter :), talán mégsem egy kövér patkány rejtőzik a motorteremben :).
Erhard 242 (Pure Energy)19-08-2010 07:20:20 // 7669
hali ...meglesem neked mibe fáj.... sok helyen még mindig 5w40-et ajánlanak :( a könyv is el van cseszve én is megvettem a 6,5L olajat 6L-nél néztük meg a nívót plusz 1,5cm volt :) le kellett engedni....
GTPeti18-08-2010 22:17:40 // 7668
Helyes. Az biztos, hogy én (sem) akarnám az életvitelemet a DPF-nek alárendelni. (Majd egyszer...)
ALFI15618-08-2010 22:13:40 // 7667
Van egy jó pár taxi A6 3.0 diesel meg BMW 530D is amiből ki van írva.Azt mondják tökéletes.Majd kiderül.Én kiíratom aztán meglátjuk.
GTPeti18-08-2010 22:08:35 // 7666
Akkor jó.
Egy csomószor szóba jött már és mindig azt mondta vki hogy mégsem kiírható...
Egy csomószor szóba jött már és mindig azt mondta vki hogy mégsem kiírható...
ALFI15618-08-2010 22:04:51 // 7665
De működik mert ki lehet írní,hogy ne figyelje a komp.Hét elején megyek ki Horvátba már hagyom így.De ha kijön akkor én azt csinálom,hogy kiszedem és kiíratom.Aztán majd beszámolok nektek,hogy mi újság.De szerintem már kint is ezt csinálják ahogy a képeken is látszik.
ALFI15618-08-2010 22:02:33 // 7664
Semmit nem értek belőle.Egy sima csövet hegesztettek be a helyére?Peti fordíts.
enká18-08-2010 21:56:45 // 7663
yoyo :)
Végül is turbónyomás szabályzó szelep (vagy vmi ilyesmi) hibát írt ki a Bosch diagnosztika (tehát nem szakszervizes diagnosztika), eszerint attól jött ki nekem a check engine. Megjegyzem, a 156-os mjet-emnél is volt ugyanilyen gondom a legelején. Azt hiszem. A hibát kiszedték, most itt tartunk. Ha újra előjön, akkor kiolvastatom rendes alfás diagnosztikával és megrendelem. Kb. mennyibe fájna ez nekem, Erhard kolléga?
Megjegyzem, a szaki alig akarta az 5w-40-es olajamat lecserélni 5w-30-ra. Mutatta a laptopján az alfámhoz tartozó 5w-40-es ajánlást én meg mutattam volna neki a selenia olasz honlapját, de nem ment fel a kedvemért a netre.
Még egy észrevétel az olajcserével kapcsolatban: csupán 5,5 liter ment bele a 6,4 liter helyett (szűrőt is cseréltettem).
Végül is turbónyomás szabályzó szelep (vagy vmi ilyesmi) hibát írt ki a Bosch diagnosztika (tehát nem szakszervizes diagnosztika), eszerint attól jött ki nekem a check engine. Megjegyzem, a 156-os mjet-emnél is volt ugyanilyen gondom a legelején. Azt hiszem. A hibát kiszedték, most itt tartunk. Ha újra előjön, akkor kiolvastatom rendes alfás diagnosztikával és megrendelem. Kb. mennyibe fájna ez nekem, Erhard kolléga?
Megjegyzem, a szaki alig akarta az 5w-40-es olajamat lecserélni 5w-30-ra. Mutatta a laptopján az alfámhoz tartozó 5w-40-es ajánlást én meg mutattam volna neki a selenia olasz honlapját, de nem ment fel a kedvemért a netre.
Még egy észrevétel az olajcserével kapcsolatban: csupán 5,5 liter ment bele a 6,4 liter helyett (szűrőt is cseréltettem).
Erhard 242 (Pure Energy)18-08-2010 19:42:23 // 7662
bár ilyen egyszerű lenne :)
GTPeti18-08-2010 18:53:41 // 7661
Nem bonyolították agyon a dolgot. (Legalább a látszatra adhattak volna. :) Állítólag ez, ilyen formában nem működik az elektronika miatt.
.....18-08-2010 18:47:33 // 7660
Erhard 242 (Pure Energy)17-08-2010 22:35:32 // 7659
igen de meg fogom csinálni én is mert nincs kedvem most újat venni....BMW-nél 160e km-nél cserélni kell pl ...
ALFI15617-08-2010 22:32:43 // 7658
Na ezt mondták nekem is csak én nem tudtam elmondani.Azért ez már nagyobb meló nem?Pár órát igénybe vesz gondolom.
Erhard 242 (Pure Energy)17-08-2010 22:29:47 // 7657
nem, csak a szívósor nem alul ha nem felül van...van benne 5db műanyag dugattyú ami állítja a levegő beáramlást...azok kokszolódnak le.
DrB17-08-2010 22:23:22 // 7656
asszem, inkább nem olvasom tovább, hogy megmaradjak a boldog tudatlanságban... :)))
ALFI15617-08-2010 22:20:03 // 7655
Akkor csak nem kérdeztem hülyeséget a 7615-ös hozzászólásba.De ott mit kell tisztítaní?
Erhard 242 (Pure Energy)17-08-2010 22:15:22 // 7654
most jutott eszembe :) hallottam mert szívósort is kerestek nem egyet :(
ALFI15617-08-2010 22:00:18 // 7653
7900 helyett 6900-ba van egy flakon ha 3-at rendelünk.
ALFI15617-08-2010 21:53:42 // 7652
A múltkor még nem hallotál ilyenről.Utánaolvastál vagy hallottál valamit?
DrB17-08-2010 20:28:41 // 7651
Azóta, hogy Csöri foglalkozott vele, nem jött elő a dolog. Közvetlen előtte olajcsere is volt, az új előírás szerinti került bele. Azóta kb. 2500 km-t tettem bele. Csörivel beszélgetve, ő is ajánlott egy ilyen tisztító adalékot, sajnos, elkevertem a papírt, amire felírtam.
GTPeti17-08-2010 18:59:43 // 7650
"elméletileg akkor a 140 lótól mindegyik csak felhúzott "
Én ilyet ám nem mondtam!
Én ilyet ám nem mondtam!
.....17-08-2010 16:03:11 // 7649
Milyen OBD2 csatlakozót és programot használsz hozzá ???
Erhard 242 (Pure Energy)17-08-2010 15:45:44 // 7648
más a főtengely is, a hajtókar, a dugó....szóval sok minden más...
Erhard 242 (Pure Energy)17-08-2010 14:16:25 // 7647
más a turbó, porlasztó, magasnyomású és a program...elméletileg akkor a 140 lótól mindegyik csak felhúzott :P de ez így nem igaz....
13717-08-2010 13:33:49 // 7646
Olyasmi. A marketinges duma az volt, hogy ennyi meg annyi befecskendezési ütem van a jtdm-ben, de ugyanez megvolt a 2.4-ben. Alfaowneren asztat írták, hogy az egyetlen lényeges különbség a megaméretű turbo. Ettől olyan mega a turbólyuk is.
GTPeti17-08-2010 13:03:58 // 7645
Az első mondatomhoz: konkrétan a 159 210 lovas kettőnégyese nem egy felhúzott 156 motor?
GTPeti17-08-2010 13:02:26 // 7644
Nagyobb teljesítmény? Egy a 156 MKII enyhén felhúzott 2.4-ese is tud ennyit.
A DPF megkerülélst már pedzegettem. Ha orrba-szájba mér az autó mindenhol, lehet, hogy egy méretezett cső még beleférne. Úgy, hogy pl. 1/4 "áramlás" jusson a DPF-re. (DPF Bypass). Esetleg egy szeleppel kapcsolhatóvá tenni.
A DPF megkerülélst már pedzegettem. Ha orrba-szájba mér az autó mindenhol, lehet, hogy egy méretezett cső még beleférne. Úgy, hogy pl. 1/4 "áramlás" jusson a DPF-re. (DPF Bypass). Esetleg egy szeleppel kapcsolhatóvá tenni.
Erhard 242 (Pure Energy)17-08-2010 12:37:21 // 7643
Notebook + program + OBD2 :P
Erhard 242 (Pure Energy)17-08-2010 12:36:46 // 7642
tényleg mi lenne ha a DFP előtt berakna az ember egy csövet ami kikerülné a szűrőt és a vákumcsövet rövidre zárná?
enká17-08-2010 12:35:14 // 7641
Honnan látsz te ilyen százalékokat, Erhardó? :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
506
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?