Forum >> 159

W.12-09-2010 18:27:37 // 7964
Az alkohol okozta májcirrozisban hamarabb elpusztulsz, mint a dízelfüst okozta tüdőbetegségben..:))))
Piritu - 1.000.00012-09-2010 18:13:57 // 7963
Nem szándékos, csak a cégnál OFF-ok vannak és ott megyek el mellettük naponta. A 118d-k is fémszínű kipuffosak :-)
Piritu - 1.000.00012-09-2010 18:11:35 // 7962
Akinek újabb 156-a van mint nekem, az csal :-))
Egyébként tudod mit legyen igazad, keress nekem egy 0 km-es gyári állapotút és megejthetjük az összehasonlítást az enyémmel, szerintem meglepődnél :-))
Amúgy a 159-ben is 43e km volt, és tesztautóként funkcionál, tehát az se volt makulátlan...
GTPeti12-09-2010 18:06:30 // 7961
Milyen jól informáltak itt egyesek bmw téren. :)))
.....12-09-2010 18:04:12 // 7960
Oké, köszi! Ismét tanultam valamit :)
Piritu - 1.000.00012-09-2010 18:04:03 // 7959
"még nem láttam ilyen nagy teljesítményű dízelt ami ne füstölne ha nyomják neki. "
akkor kicsit körül kellene nézni az autók közt :-)))
pl. OFF 535D se füstöl, pedig teljesítmény van bőven, és még csak nem is kormos a kipufogó vége, részecskeszűrő kérdése a dolog.
GTPeti12-09-2010 18:03:12 // 7958
Ahh... a kedves DPF. :)))
Piritu - 1.000.00012-09-2010 18:00:30 // 7957
A 159 nem füstöl, tudod részecskeszűrő :-)
GTPeti12-09-2010 17:55:10 // 7956
Teljesen megértelek, már ami a valós problémát illeti.
A célom csak az volt, hogy legalább mi tudjuk az igazságot! Azt tudom, hogy mindenhol így hirdetik. :)
Gyárilag, biztos hagyományos izzó van bent helyzetjelzőnek. És jól gondolod, én is ilyen "ellenállásos" LED-et tennék be első körben.
Tudtommal minden autó gyári xenonja 4300K-s. (Vagyis fehér LED-et kéne beapplikálnod.)
.....12-09-2010 17:49:13 // 7955
Aham, köszi a kifejtést. Számomra nem ez a valós probléma, hanem a helyzetjelző sárgán világít a gyári xenon mellett, mellesleg így hirdette meg a bolt ahol kinéztem ezt a led-et. Bár magyarázatod nagyon szakszerű volt, nem vitt közelebb a megoldáshoz. Mi az (égő, led, ...), ami a gyári xenon mellett a helyzetjelző helyén fehéren világít? Az is érdekelne, hogy a 159-ben a gyári xenon hány K?
Poló12-09-2010 17:48:21 // 7954
Nekem a Ducato részecskeszűrő nélküli, akkor szokott kormolni, ha mondjuk beragadok egy autó mögé és ott araszolok mögötte a motort kis fordulaton tartva. Majd mikor mehetek, visszaváltás, gázfröccs, na ekkor dob egy kis feketét. A héten a 2500 km alatt egyszer volt erre példa. Amúgy tehetek vele bármit, nyomhatom akárhogy, nem füstöl.

Új sebességi rekordot futottam vele, GPS szerint 169 km/h, óra szerint majdnem elérte a 180-at :)
Igaz, lejtőnek lefele volt, a pdtdi passat visszasorolt mögém 140 körül (100-ról indultunk).
GTPeti12-09-2010 17:45:51 // 7953
Tegnap éjjel én is otthagytam egy-két jelentkezőt és a mögöttem lévő lámpájának fényében jól látszott, hogy füstű a gépem. :((
Jó... a Novitec doboz sem a levegőből veszi a zenergiát.
Poló12-09-2010 17:44:02 // 7952
Lehet ha kipróbálnál egy 0 km-es 156-ot, aminek új minden alkatrésze a futóműben, a lengéscsillapítóktól a lengőkarokig minden, akkor arra is azt mondanád, hogy sokkal jobban csinálja, mint a te 156-od. Sokat számít az, hogy milyen régi alkatrészek vannak az autóban, milyenek a gumik állapota, márkája stb...
Don Gombóc12-09-2010 17:40:55 // 7951
Az Alfa legalább szép. :)
Múltkor jöttem haza a Balcsiról az M7-esen, egy 166 2,4 mJEt szenvedett a külső sávban mert nem tudott bejönni a belsőbe, mert minden 1000 köbcentis hoki szar lenyomta. :( Annyira kormolt, mint az állat. Látszott hogy szenvedett. Azért függetlenül attól hogy Alfa vagy sem az anyját megbaszhatná az aki ilyen autókat konstruál, és enged ki a forgalomba és a tömeggyártásba. Bár álljon az Alfa védelmében, hogy mindegyik típus ugyan így szopik. Még nem láttam ilyen nagy teljesítményű dízelt ami ne füstölne ha nyomják neki. Legyen az Audi Alfa BMW vagy bármi más. A régi kis jtd-k vagy más eccerű kis dízelek azok nem igen kormolnak, legalább is kevésbé.
Arno16612-09-2010 17:28:33 // 7950
Helyes... Van épp elég füstölgő retek.... (mondjuk az Alfa legalább szép autó :)

Ha meg olcson akar kozlekedni az emberfia arra ottvannak a kivalo ~1000 ccm-es motorú benzines autók. F@szé kell flancolni ~200LE-s 2.4 dizelekkel az én tüdőm kárára. :) Nem sz@runk abba a tányérba amiből eszünk, nem? :)

Don jól beszél. :))
Don Gombóc12-09-2010 17:00:08 // 7949
Volt nálam pár napig, bár én nem néztem mennyit eszik. Ami kell neki az kell.
GTPeti12-09-2010 16:34:38 // 7948
Azt meg kell hagyni, hogy a "CAN-buszos LED" jobban hangzik, mint a "LED beépített műterheléssel".... Ettől még hülyeség.
GTPeti12-09-2010 16:32:50 // 7947
Szerinted? Akkor lenne CAN-buszos ha lenne a tápon kívül még egy legalább egyeres buszcsatlakozója... Ilyennel ezek nem rendelkeznek. Tehát ez egy LED beépített műterheléssel. A CAN-busz idekeverése elég szezont a fazonnal... (A boltok részéről.)

Az én autómban nincs CAN-busz, mégis ilyen műterheléssel egybeépített LED-et érdemes használni, hogy ne jelezzen izzóhibát. Na ezért nincs semmi köze a CAN-buszhoz. Az izzóhiba-felismerés nem egy mai találmány, 20 éves autók is tudtak ilyet... És akkor még a CAN-busz egy pajzán ötlet sem volt.
.....12-09-2010 16:06:52 // 7946
És ilyet láttál? Can-Bus kompatibilis LED, beépitett chip-el, mely automatikusan illeszkedik a Can-Bus rendszerekhez, ezáltal nem ír ki hibát a computer.
Poló12-09-2010 13:44:20 // 7945
Úgy, hogy pl levegőt nyomnak a kipufogóba, ezzel nem lesz olyan tömény a kipufogógáz, mert valamennyi tiszta levegő is jön ki a csövön. Az igaz, hogy a hengerből ugyanannyi jön ki, de a cső végén a műszer már azt látja, hogy milyen fasza minden. Azt hiszem ez a különbség az EU3 és EU4 között.
sparco12-09-2010 13:27:45 // 7944
13712-09-2010 13:21:00 // 7943
A 159 valós súlya sokkal több, mint a katalógusadatokban található. Pár hónapja voltam futóműállításon, ahol a cucc egyben 4-kerék mérleg is volt, 1780 kiló volt a 2.4 jtdm SW. 2006/12es gyártás. Nem, nem Q4. Igen, üresen. És nem, nem volt rossz a mérleg.
WarbiRunner (Gyuri)11-09-2010 23:46:42 // 7942
De ha az Eu norma miatt nő a fogyasztás, akkor hogy csökken a károsanyag kibocsájtás? Érzed az ellentmondást, nem? :-)
WarbiRunner (Gyuri)11-09-2010 23:45:47 // 7941
No ez engem is érdekel, mert az volt bennem, hogy az 59 egy jó autó, a Julis pedig egy műszakilag még magasabbra pozícionált igényes szerkezet kicsit csumpi orral. És ezzel a gondolattal a fejemben vártam hogy jöjjön a Giulia, ami hátha szebb, és akkor lehet gondolkozni :-)
Még mindíg nem tiszta, hogy mi legyen az utód autó. Az infó (és zseton) gyűjtést megkezdtem mindenesetre és remélem, hogy lesz az az Alfa, ami megint elcsábít :-)
GEORGE11-09-2010 23:42:47 // 7940
Szerintem több a különbség a 200kg-tól.
És igazából az Eu normák miatt nőttek meg a fogyasztások.
WarbiRunner (Gyuri)11-09-2010 23:38:35 // 7939
Jaja...azzal álmodok azóta is :-))

A fogyasztásra visszatérve a TBi fogyija is mihez képest. Soknak tűnik, de valójában az 1.9 mjet fogyasztott a teszt túra során majd 9 litert (8,8 talán?). Országúton! Jó, volt küldve, de nem az a végig padlózzuk menet volt, kicsit meg lett táncoltatva, de alapvetően ésszel mentünk. Az öreg autóm ezt 7-ből hozza. A sokkal modernebb motorú 159 miért 9? A 200 kiló ennyit talán nem indokolna...És innen nézve szerintem nem sok a TBi fogyasztása.
Más szemszögből viszont kicsit fura, hogy Euro rengeteg környezetvédelmi normákról beszélünk, meg 100km-enként szűk 2l-rel nagyobb fogyasztásról és csirke menetteljesítményekről...hogy is van ez?
Direkt befecskendezéssel, elvileg hatásfok növelő turboval, majd egy V6 fogyasztását hozza. akkor már Pentastart bele MA hengerfejjel, és mindenki boldog (kivéve az elcseszett grínpíszeseket és környezetvédelmi mendemondanorma kitalálókat)
GEORGE11-09-2010 23:20:58 // 7938
Kár, hogy nem tudtad kipróbálni, mert most ott állnál a kasszánál, hogy kifizesd.
A TI futóműve nagyon brutál, szorozd meg 2vel azt amit az a 159 tud amit kipróbáltál.
Ha nekem 159-em lesz, az csakis TI csomagos lehet.
GEORGE11-09-2010 23:19:11 // 7937
Jól látod, a 2.0 Mjet 16V az már egy újabb generációs diesel moci
GEORGE11-09-2010 23:17:19 // 7936
Selénia pályabejáráskor, amikor kínosan ügyeltünk a KRESZ betartására, mert szint időt mértünk, akkor ivott 8,0 L/100km az 1,4 TBI MiTo
A max sebesség 90km/h!
De ezt sem muszáj elhinned. Mike tudja még igazolni ezt a szintén száraz tényt.
GEORGE11-09-2010 23:14:55 // 7935
Akkor nem mondok igazat...
GTPeti11-09-2010 23:08:42 // 7934
Értem. Még szerencse, hogy a Nyolcszemű eddig is jobban bejött. :)
Piritu - 1.000.00011-09-2010 23:02:11 // 7933
Az egyik olcsóbb autónak készült (pl. a festett műszerfal, nagyon elméretezett hátsó fejtér a kiszállásnál) és a konkurenciának való megfelelési kényszert érzem mindenhol. Lelketlen lett.
A másik ehhez képest luxushangulatot áraszt, ráadásul úgy viselkedik az úton mint a 156, csak kicsit (nagyon) jobban csinálja.
GTPeti11-09-2010 22:47:13 // 7932
"Egyszerűen más a filozófiája a kettőnek."
Ezt kifejtenéd? Thx.
Piritu - 1.000.00011-09-2010 22:45:48 // 7931
Nem jobb, vagy rosszabb egyik se. Egyszerűen más a filozófiája a kettőnek.
ALFI15611-09-2010 22:26:10 // 7930
Annyival jobb az 59?Nem próbáltam még a Julit de még nem is ültem benne.
Piritu - 1.000.00011-09-2010 22:16:27 // 7929
Nincs "partiban" a két autó, csak az árcédula is erősen eltér :-(
ALFI15611-09-2010 22:05:39 // 7928
Akkor nagyobb az esély,hogy 59 lessz mint Julis.
Piritu - 1.000.00011-09-2010 21:42:17 // 7927
volt egy fehér SW Ti is, de azzal nem lehetett menni, csak nézni. A feka belső nagyon ott van, még a tető is fekete. Nyami-nyami :-)
Piritu - 1.000.00011-09-2010 21:40:07 // 7926
nem tudom, csak elmentem kipróbálni a Juliskát, meg mivel volt 159 azt is. Egy tuti, a 159 előbbre lépés a 156-hoz képest :-)
Erhard 242 (Pure Energy)11-09-2010 21:38:16 // 7925
ezért nem hiszek a meséknek az eur5-tel :)
Cgo11-09-2010 21:37:27 // 7924
csak nem az utod lathato a kepeken?
Piritu - 1.000.00011-09-2010 21:36:52 // 7923
hihi, az enyém is tudja :-))
Erhard 242 (Pure Energy)11-09-2010 21:33:29 // 7921
jah ma próbáltam gyök kettővel menni csak a kedvetekért (többet nem fogok) hogy fillérbszó fogyasztást csinálhassak :) városon kívül szigorúan 100, városban meg 50-60 ...így 7,4 :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)11-09-2010 21:30:30 // 7920
nem tudom...az utolsó 156 meg 166 DPF nélkül hogyan tudja az euró 4et? :)
Piritu - 1.000.00011-09-2010 21:25:45 // 7919
A 2,0 mjet-be akko miért nem kell lötty? Ezek szerint nem egyszerűen az 1,9 "felfúrt" változata?
Piritu - 1.000.00011-09-2010 21:23:44 // 7918
Mondjuk érdekes lenne, hogy miben nem teljesíti a határértéket, mondjuk a kormos, ha már koromszűrős. Azt hittem ez csak programozás kérdése.
BeczA11-09-2010 21:21:07 // 7917
adBlue ez a kék löttyött kell beletankolni :)

A nagyköbcentis diselekbe , mint a Buszok vagy Teherautók , már az Euro 4-es besoroláshoz is ezt kell használniuk, és a kibocsátott korom mennyiségét csökkenti.
satya11-09-2010 21:20:05 // 7916
Az 1.6 CRTDi szintén 105Le-vel fogyaszt 5,5L-t maximum.

ezt a baromságot. LOL
Erhard 242 (Pure Energy)11-09-2010 21:03:58 // 7915
van sok pozitív javulás meg kb ugyan annyi negatív is...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.