Hogy a fene enné is meg a tényeket :)
Hova lett a világ...traktorok száguldoznak 200 felett... :D
Na, nem cinkellek tovább.
Dizellel csak annyi a bajom h rühellem a szagukat bicajrol motorrol nemkicsit, nagyon.
Marja az orrom, es rohadtul rakkeltőek ráadásul....
http://www.youtube.com/watch?v=DYHBo7vTCbA
Egy kicsit hatasvadasz videó... de a mondanivalója sajnos valós. Pm2.5 / Pm10 kibocsátás jelentős részéért a modern dizelek felelnek. DPF meg egyebek ide vagy oda, az nem fogja meg sajnos kozel sem 100%-ban. :
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/szallopor/
stb...nem offolom már szét jobban a topicot... de van baja a dizeleknek sajnos.
Elvi szinten problémásak... mire mindent kiszűrsz megszűrsz addigra pont elvész az előnyük. 1-2-3 év és jönnek az EURO 6 stb normák...hullani fognak mint a legyek, és jönnek a hibridek meg a turbos benyasok. Joval tisztabbak es nem kell annyit hekkelni rajtuk ehhez. Mindenféle lötyikkel meg félig hatékony gyorsan romló DPF-ekkel stb-vel. Meg szerintem muszakilag is stabilabbak... dizelek valahogy nagyon gyorsan amortizalodnak. Menni megy sokaig féllábon is ha kell...de hamar elkezd kormolni....
Forum >> 159
Arno16613-09-2010 23:20:34 // 8109
GEORGE13-09-2010 23:15:51 // 8108
Tényleg komolyan gondolod, hogy a C 320Cdi 0-100-ra 8,2 majd 100-tól 120-ig 0,01 sec kell csak?
mert ha igen akkor nekem ilyen kell...
mert ha igen akkor nekem ilyen kell...
GEORGE13-09-2010 23:05:02 // 8107
Neked lehet, de ettől még ott liheg a nagyvadakkal együtt :-))
Tudom, hogy ez fáj egy benzines lekü Alfásnak, de ettől még tény :-)))
Tudom, hogy ez fáj egy benzines lekü Alfásnak, de ettől még tény :-)))
Arno16613-09-2010 22:57:50 // 8106
0-100... de lehet a 0-120 meg 8.21 :)
Viszont mercik joresze elegge a fogyasztasra megy. Szamomra dobbenet ami keveset kepesek fogyasztani. 2-3000 ccm-es benyások autopalyan 130-nal ismerosnel pl 6.x-et.
Hosszu loketu motorok. Az alfa meg "negyzetesebb" motor. Löket/furat közelebb van az egyformához. Ezek inkabb pörgősebb konstrukciók. (De ezt tudtuk :))
Megint csak Thesis. Ugyan az a 3.0 motor de "nyomatekosabb" vezermutengely.
Siman annyival jarok mint a 166-tal varosban pedig 400kg-mal nehezebb. Igaz 5-ös az automata, de az magaban nem indokolna. Varoson kivul pedig kevesebbet eszik.
Szoval sok mulik a hangolason. A benyas alfaknal gyanitom a fogyasztas volt az utolso szempont.
Viszont tovabbi erdekesseg hogy a 3.0V6 Thesis automata valtoja allitolag csont ugyan az mint a 2.4dizel Thesis valto attetelre. Ez elég sokmindent elmond.
Pl azt hogy ugyan abban a kaszniban a dizel nem mehet jobban. Igaz Thesisben csak a 175lovas JTD van.
Viszont mercik joresze elegge a fogyasztasra megy. Szamomra dobbenet ami keveset kepesek fogyasztani. 2-3000 ccm-es benyások autopalyan 130-nal ismerosnel pl 6.x-et.
Hosszu loketu motorok. Az alfa meg "negyzetesebb" motor. Löket/furat közelebb van az egyformához. Ezek inkabb pörgősebb konstrukciók. (De ezt tudtuk :))
Megint csak Thesis. Ugyan az a 3.0 motor de "nyomatekosabb" vezermutengely.
Siman annyival jarok mint a 166-tal varosban pedig 400kg-mal nehezebb. Igaz 5-ös az automata, de az magaban nem indokolna. Varoson kivul pedig kevesebbet eszik.
Szoval sok mulik a hangolason. A benyas alfaknal gyanitom a fogyasztas volt az utolso szempont.
Viszont tovabbi erdekesseg hogy a 3.0V6 Thesis automata valtoja allitolag csont ugyan az mint a 2.4dizel Thesis valto attetelre. Ez elég sokmindent elmond.
Pl azt hogy ugyan abban a kaszniban a dizel nem mehet jobban. Igaz Thesisben csak a 175lovas JTD van.
GEORGE13-09-2010 22:54:52 // 8105
Nézd meg a totalcaron, ott teszteltek is...
Arno16613-09-2010 22:50:54 // 8104
Zender a legellenallast rendbeteszi... vmi + 5-7km/h végsebességben.
Ami nagyon nem gyenge tekintve hogy a legellenallas negyzetesen aranyos a sebesseggel. Dupla a vegsebesseg ahhoz kb 4x akkora LE kell.
Sacckb 240LE-nek felel meg a geped vegsebesseg kornyeken ha jol szamolok.
(Nem, 200 körül ahol kergettétek egymást a dizellel ott nem tudom kiszamolni... de ott közel sem ennyi. 240-et szamoltam vegsebessegre 227LE-nel. 247-hez 240LE kellene ugyan ennel a kocsinal. Kb.)
Valamikor probaljuk mar ki a chippelt komputeremmel a geped. Aztan karacsonyra mondom havernak hogy masolja le occón ha tetszik. :) Nekem tetszett. Plane hogy -1 liter volt a fogyasztasom es tenyleg jobban ment sokkal. Csak normalis benzin kell bele.
Ami nagyon nem gyenge tekintve hogy a legellenallas negyzetesen aranyos a sebesseggel. Dupla a vegsebesseg ahhoz kb 4x akkora LE kell.
Sacckb 240LE-nek felel meg a geped vegsebesseg kornyeken ha jol szamolok.
(Nem, 200 körül ahol kergettétek egymást a dizellel ott nem tudom kiszamolni... de ott közel sem ennyi. 240-et szamoltam vegsebessegre 227LE-nel. 247-hez 240LE kellene ugyan ennel a kocsinal. Kb.)
Valamikor probaljuk mar ki a chippelt komputeremmel a geped. Aztan karacsonyra mondom havernak hogy masolja le occón ha tetszik. :) Nekem tetszett. Plane hogy -1 liter volt a fogyasztasom es tenyleg jobban ment sokkal. Csak normalis benzin kell bele.
GTPeti13-09-2010 22:46:26 // 8103
Csak 8,2? Ez most meglepett.
GEORGE13-09-2010 22:45:10 // 8102
A 320CDi c osztályban nem nagy durranás 8,2sec 0-100-ra...ez 0,1-0.2 vel jobb mint a 156 2,4 jtd20v.....többet vártam volna egy 3200cm3 motortól.
Ebben a kategóriában szerintem a bmw lényegesen jobb a mergától.
Ebben a kategóriában szerintem a bmw lényegesen jobb a mergától.
Erhard 242 (Pure Energy)13-09-2010 22:41:37 // 8101
nem is értem ...próbálkoznak a kisautókkal miközben ott érezni a válságot leginkább...
Arno16613-09-2010 22:36:22 // 8100
:)))
Írjunk már nekik egyet h huzzanak bele ;)
Lassan csinalni kene egy 169 topicot!
Írjunk már nekik egyet h huzzanak bele ;)
Lassan csinalni kene egy 169 topicot!
Erhard 242 (Pure Energy)13-09-2010 22:35:27 // 8099
már ki kellett volna jönnie hogy 2-3 év múlva lehessen venni féláron :)
Arno16613-09-2010 22:32:24 // 8098
Szerintem meg a Lancia Thesisről beszéltem épp.
(Mivel a 166-tal már nem tudom hajkurászni a dizel borzalmakat :))
(Mivel a 166-tal már nem tudom hajkurászni a dizel borzalmakat :))
GTPeti13-09-2010 22:32:05 // 8097
Ki nem... :)
Arno16613-09-2010 22:31:12 // 8096
Jahh, igy mindent ertek :)
Viszont ettől még szaros dizel :))))
Viszont ettől még szaros dizel :))))
Erhard 242 (Pure Energy)13-09-2010 22:30:56 // 8095
Erhard 242 (Pure Energy)13-09-2010 22:27:06 // 8094
egy 169 3.0JTDM-re hajtanék már :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)13-09-2010 22:26:19 // 8093
azért egy 320CDI vagy 350CDI csábító...de az Alfa az Alfa :)
GTPeti13-09-2010 22:25:02 // 8092
Mert Mergára hajtasz. :)
Erhard 242 (Pure Energy)13-09-2010 22:24:40 // 8091
bocsi de nem kívánok BMW-t mostanság :)
GTPeti13-09-2010 22:19:23 // 8090
Na. Lassan itt is alakul a BMW-flame. :)))
Erhard 242 (Pure Energy)13-09-2010 22:14:16 // 8089
bakker egy 2004-es Mjet-et nem fogok e39-hez hasonlítani :)
Andy13-09-2010 22:05:41 // 8088
250, mert ott van szabályozva, gondolom. :)) Csak valahogy mégsem jönnek vele! :))
Szabi(kispalinagyobbikfia)13-09-2010 22:04:59 // 8087
na hagyjuk is mert majd én is megkapom, h nem is szeretem az Alfákat :D
Szabi(kispalinagyobbikfia)13-09-2010 22:04:22 // 8086
arról, h mennyit megy az 530d kérdezd meg tesómat... nem keveset vezetett... és elárulom nem 240 a vége :D
tipoatti13-09-2010 21:59:52 // 8085
Igaz. Ennyi. :))) E60-at igazából eszembe sem jutott hasonlitgatni egy Alfához sem. E39-ből fingattam mindkettőt, csipszes 525TDS-t is nyúztam nem egyszer. Na az sem ment gyengén.
Andy13-09-2010 21:59:28 // 8084
El kell kedvetlenítselek! :))) Végre nem annyira jók azok a bájernek. Nem nagyon jött velem még egy sem 240 után... Bár lehet mindig béna sofőrt fogok ki! :))
Szabi(kispalinagyobbikfia)13-09-2010 21:58:07 // 8083
bajom :D
Szabi(kispalinagyobbikfia)13-09-2010 21:57:50 // 8082
és mégegyszer hangsúlyozom nincs bam a V6-tal sőőőőt :P
Szabi(kispalinagyobbikfia)13-09-2010 21:56:49 // 8081
Én E60-ról beszélek... 2003-tól az van...
tipoatti13-09-2010 21:53:09 // 8080
Ja, szerintem mindegyikünk az E39-re gondolt, az E60 már teljesen más mozi egy Alfának, az biztos sajnos.
tipoatti13-09-2010 21:50:37 // 8079
Az automatától nem dobtam el a maradék hajam, de kézi váltóval terror érzetem volt vele, az biztos...
Erhard 242 (Pure Energy)13-09-2010 21:50:27 // 8078
elmondom neked az 525d is majdnem pariban van velem :( éppen verem...
Szabi(kispalinagyobbikfia)13-09-2010 21:50:26 // 8077
és ezek a Touringok... a simák -0,2mp százra...
Szabi(kispalinagyobbikfia)13-09-2010 21:49:13 // 8076
direkt a régit írtam... ;)
Erhard 242 (Pure Energy)13-09-2010 21:48:41 // 8075
az újról meg ne i beszéljünk a 23X lóerejével :)
tipoatti13-09-2010 21:48:35 // 8074
ja, tényleg!!!! :)))
Szabi(kispalinagyobbikfia)13-09-2010 21:47:14 // 8073
nem akarok megbántani senkit, sőt nagyon beleszólni sem elvégre nekem "fűnyíróm" van de 530d-vel nincs igazán egy hullámhosszon a 3.0 V6 tök mindegy, h automata vagy kézi... a 2.4 JTD '56 meg főleg nem :D és ez még a 2004-es 218 lovas... 0-100 7.4 az automata, 7.2 a kézi... nyomaték 500Nm szal George még 100 és 200 között sem üti meg :D
GTPeti13-09-2010 21:43:31 // 8072
Írj csak egyszerűen SD-t. (SportDízel :)
GEORGE13-09-2010 21:43:14 // 8071
Aki nem hisz nekem nyugodtan megkérdezheti Andyt is.
( még soha nem kamuztam menetteljesítmény-fogyasztás és úgy bármi más terén )
igazából nem is kell elhinni nekem semmit se......a tény az tény.
Ezért irritál mikor olyanok mondják meg a frankót akik még nem is ültek az adott típusú autóban.....
( még soha nem kamuztam menetteljesítmény-fogyasztás és úgy bármi más terén )
igazából nem is kell elhinni nekem semmit se......a tény az tény.
Ezért irritál mikor olyanok mondják meg a frankót akik még nem is ültek az adott típusú autóban.....
tipoatti13-09-2010 21:40:22 // 8070
NEM, nem vagyok én olyan :P - csak a rutin, az évek, meg a tapasztalat ( Alfás is )!!! :)))
tipoatti13-09-2010 21:38:43 // 8069
Automata 530D verhető, kézi váltóval azonban SOKKAL jobban megy. Az már komoly matek a V6-nak is, mert ugye GEORGE is tudja cibálgatni a bajszukat a 2,4... -vel ( qrva hosszú kiírni... ;) )
GEORGE13-09-2010 21:37:57 // 8068
156-ról beszélek, nem 159-ről.
Az enyémben semmilyen chip vagy bármi más tuning nincs, full gyári.
Szerintem meg nincs 2T a 166 3.0v624v aut,
Az enyémben semmilyen chip vagy bármi más tuning nincs, full gyári.
Szerintem meg nincs 2T a 166 3.0v624v aut,
Erhard 242 (Pure Energy)13-09-2010 21:36:57 // 8067
mindig ezek a negatív hullámok :)
GEORGE13-09-2010 21:36:18 // 8066
Nem érdekel milyen váltó van benne...az egy 220 lovas nagyvad és kész, ez meg a "ti" olvasatokban egy szaros diesel, aztán még is partiban van.
Arno16613-09-2010 21:35:01 // 8065
Már csak azért mert a 2 tonnas automata váltós Thesis az 1.9JTDm 159-et eléggé veri úgy 50-től.... szóval fura ez nagyon...
3.0 166-om amig egyben volt 530D BMW-ket hagyogattam le a palyan vele rakasra.
Nemhinnem h a 2.4JTDm jobban menne egy 159-es kaszniban.
Sok itt szerintem a "körülmény". Váltó chip tömeg állapot stb.
3.0 166-om amig egyben volt 530D BMW-ket hagyogattam le a palyan vele rakasra.
Nemhinnem h a 2.4JTDm jobban menne egy 159-es kaszniban.
Sok itt szerintem a "körülmény". Váltó chip tömeg állapot stb.
tipoatti13-09-2010 21:34:05 // 8064
Nincs felvétel nálatok véletlenül? ;)
tipoatti13-09-2010 21:33:10 // 8063
Érzékeny egy moci az tudtommal is, manapság pedig gyak. lehetetlen normális állapotút találni belőle. A legfiatalabb is 9 éves...
tipoatti13-09-2010 21:31:51 // 8062
500K-val az órában valszeg csak gombokat kaphatott érte... Ha nem, akkor mágus volt! ;)
Arno16613-09-2010 21:30:10 // 8061
"Aztán amíg a 166 3.0V6 24v sem tud mit kezdeni a 156 2,0 jtd 20V-vel 100-tól indulva bármely sebességről 200km/h-ig, addig leszarom ha fűstől a diesel!"
váltó?
váltó?
GEORGE13-09-2010 21:14:11 // 8060
nem tudom miért nem esett le nekem :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
370
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?