Forum >> 159
Piritu - 1.000.00011-01-2011 14:19:24 // 10840
Nekem egyenlőre az a furcsa, hogy egy adott tempóhoz nem ugyan arra az értékre áll be a pillanatnyi fogyasztás. 100 körüli tempomattal járok oszágúton, és 5,4-től 7-ig terjedő értékekre áll be sík úton, pár száz méter után. Ugyan azon a szakaszon kétszer hajtva két kölönböző értékre áll be. Érdekes.
ALFI15611-01-2011 14:18:48 // 10839
Nem 18 csak 17 nem 235 csak 225
Piritu - 1.000.00011-01-2011 14:15:19 // 10838
Kisebb kerék? Akkor a megtett 100 km se 100 km, hanem kevesebb :-)))
Piritu - 1.000.00011-01-2011 14:13:50 // 10837
Állandó tempónál mindegy a súly :-)
Az egy hengerrel több a motor veszteségeit (súrlódás) növeli. Tényleg fogyinövelő.
A 235-ös nagyon játszik, nem véletlen, hogy minden gumitesztben mérik a gördülési ellenállást.
Másfél lityi nyál 100 km-re durván 525Ft-ot jelent. 200.000 km-en 1.000.000 Ft-ot.
Most se sok? :-)))
Az egy hengerrel több a motor veszteségeit (súrlódás) növeli. Tényleg fogyinövelő.
A 235-ös nagyon játszik, nem véletlen, hogy minden gumitesztben mérik a gördülési ellenállást.
Másfél lityi nyál 100 km-re durván 525Ft-ot jelent. 200.000 km-en 1.000.000 Ft-ot.
Most se sok? :-)))
ALFI15611-01-2011 14:08:33 // 10836
DPF bent van.Viszont erősebb a kocsi ezáltal kevésbé erőlködik.Meg kisebb a kerék mint Erhardnak.Ezért van nekünk (ALFA159) 7L alatt.Mondjuk én úgy vagyok vele,hogy szerintem 8-ig belefér.
Piritu - 1.000.00011-01-2011 14:06:03 // 10835
Az tényleg jó, tehát nem fél lityit tesz ráa DPF :-((
ALFI15611-01-2011 14:05:58 // 10834
Viccelsz?Sok a 7.7?
Erhard 242 (Pure Energy)11-01-2011 14:05:35 // 10833
fene tudja az 56-om 6-6,5-tel produkálta ugyan ezt....no már most itt egy hengerrel több lakik meg vagy 400kg-val több meg van DPF meg 235-ös a gumi...ehhez viszonyítva már nem olyan rossz szerintem...
GTPeti11-01-2011 14:03:25 // 10832
A 6,48 liter nagyon jó érték!
Piritu - 1.000.00011-01-2011 14:01:34 // 10831
A helyzet az, hogy szerinem sok :-(
Ha tartósan adott tempóval mész a veszteségek és a motor hatásfoka határozza meg a fogyasztást, nem a maximális teljesítmény.
A 200 loval benzinessek meg nem "illik" összehasonlítani - bár mindig jó érv a benzines ellen - a más működési elv és a más energiasűrűségű üzemanyag miatt miatt.
Ha tartósan adott tempóval mész a veszteségek és a motor hatásfoka határozza meg a fogyasztást, nem a maximális teljesítmény.
A 200 loval benzinessek meg nem "illik" összehasonlítani - bár mindig jó érv a benzines ellen - a más működési elv és a más energiasűrűségű üzemanyag miatt miatt.
ALFI15611-01-2011 14:00:55 // 10830
Amióta megvan én azóta írom a költségeknél a fogyasztást.Azóta írom a kilómétert és a tankolt üzemanyagot.Ott láthatod.
GTPeti11-01-2011 13:58:19 // 10829
A tiedben van DPF-okosítás. Mérted már hasonló körülmények között a fogyasztást?
Erhard 242 (Pure Energy)11-01-2011 13:44:24 // 10828
igen ha nem lenne DPF akkor 7 alatt lenne a fogyi az biztos...sokat fog rajta
ALFI15611-01-2011 13:43:00 // 10827
Én csak erre reagáltam.És annyit mondtam,hogy szerintem így se rossz.De ha te zt úgy érzed,hogy kitekerem a szavaidat akkor grat.
GTPeti11-01-2011 13:42:32 // 10826
Egy 7-hez konvergáló fogyasztás már egész jó egy 2.4-es 159-től! Relatív és abszolút értelemben is!
GTPeti11-01-2011 13:40:08 // 10825
Ne tekerd ki a szavaimat. Nem ezt mondtam!
GTPeti11-01-2011 13:35:04 // 10823
Nekem nem leosztva számít (majd). Hanem úgy, hogy mennyit fizetetek a kútnál.
ALFI15611-01-2011 13:32:34 // 10822
Sőt.Ha leosztva nézzük a fogyasztást akkor kevesebb mint a tiéd.
ALFI15611-01-2011 13:31:51 // 10821
Szerintem meg a 7.7-es fogyasztás se rossz egy 200lovas kocsitól.Egy benzines 200-loas mennyit fogyasztana?
W.11-01-2011 13:28:27 // 10820
Ha nem kell szóljál, átveszem! :)
GTPeti11-01-2011 13:26:17 // 10819
Ha azt vesszük, hogy DPF nélkül ebből lejön legalább 0,5 liter, úgy nem is rossz.
Piritu - 1.000.00011-01-2011 13:25:47 // 10818
Keresdd a hsz-ed feletti hozzászólót a témában :-))
Piritu - 1.000.00011-01-2011 13:24:44 // 10817
Attól hogy nincs keret, még szigetelnie kell. Ott valami nem stimmel. A Pók-on sincs keret, mégsincs huzat és fütyülés 200 felett sem.
Erhard 242 (Pure Energy)11-01-2011 13:10:03 // 10816
ma nyugisra vettem a figurát pálya 140 tempomat, város 50-60...7,7L a fogyi
Matta15611-01-2011 12:50:46 // 10815
Na meg az embléma, honnan vagyek rá előre emblémát, mert a Fiatnál csak a krómozott résszel akarják adni 16ezerért, az egy picit sok :(
Matta15611-01-2011 12:29:31 // 10814
Hahó, ha már dB akkor fejegység, hogy lehet kiszedni a 159-es ből a nagy navis egységet?
Jimmi T.11-01-2011 12:03:15 // 10813
Semmi gond csak egy jó sisak kell. Egy Schuberth ?
Sporter11-01-2011 11:50:10 // 10812
Kíváncsi lennék a GT-ben hány dB lenne....170 felett, a keret nélküli ajtók miatt majdnem olyan mintha lehúzott ablakkal mennék :D
Erhard 242 (Pure Energy)11-01-2011 08:19:09 // 10811
ebben is van valami tegnap mentem egy A8 3.0TDI kotróval elég fasza az a moci ...
Tibe10-01-2011 22:30:55 // 10810
Van benne anyag, örüljetek neki! :) Én most sem értek egyet azokkal akik szerint a 159 túl nehézre sikerült, inkább kevés az erős motor hozzá. :)
Erhard 242 (Pure Energy)10-01-2011 21:11:24 // 10809
nem egy hangos autó az biztos :)
Piritu - 1.000.00010-01-2011 20:56:53 // 10808
Ma végeztem pár zajszint mérést a Párducban. Álló helyzetben, járó motornál a két ülés között, fejmagasságban 48-49 dBA-t mértem.
Menet közben 80-120 között gyakorlatilag állandó értéket, 52-53 dBA-t. Ezért nem érezni a sebességet, nem lesz hangosabb a sebesség növelésével a beltér.
Még méricskélek párat, kíváncsi vagyok a 156-hoz képest, objektíven mérve mennyire csendes.
Menet közben 80-120 között gyakorlatilag állandó értéket, 52-53 dBA-t. Ezért nem érezni a sebességet, nem lesz hangosabb a sebesség növelésével a beltér.
Még méricskélek párat, kíváncsi vagyok a 156-hoz képest, objektíven mérve mennyire csendes.
Piritu - 1.000.00010-01-2011 20:35:27 // 10807
Holnap csinálok párat nappali fényben. A vakus képeken, amit a garázsban csináltam, szürke színű.
'''''10-01-2011 20:32:57 // 10806
Megnézném már a sötét tetőkárpitot.Raksz fel képet a belsőről?
Piritu - 1.000.00010-01-2011 19:12:54 // 10805
Nekem a tapadókorongos eddig nagyon bevált. Le se szokott esni, meg könnyű átrakni a másik kocsiba. Ezért gondoltam arra, hogy nem fixen kötöm be, hanem valahová alulra rakatok egy aljazatot.
Nem utolsó sorban a jó öreg mio720 nagyon hozzám nőtt, bár már a kamera nem műxik benne :-)
Nem utolsó sorban a jó öreg mio720 nagyon hozzám nőtt, bár már a kamera nem műxik benne :-)
ALFI15610-01-2011 19:07:17 // 10804
Például.Csak akkor is az a fránya kábel.Ha én annyit mennék mint te biztos ilyenem lenne.Így az évi 12ezerrel jó a tapadókorongos megoldás is.
Piritu - 1.000.00010-01-2011 19:03:48 // 10803
ALFI15610-01-2011 18:42:18 // 10802
ALFI15610-01-2011 18:40:30 // 10801
Én középre teszem a navit.Nekem valahogy ott van szem elött faszán.Bal oldalt nem esik szemre.Valahogy fére kell nézzek úgy érzem.De nem valami jól néz ki a vezeték.Ráadásul az 59-be jó hosszan mert messze van a szivargyújtó a szélvédőtől.Én a helyedbe ha ennyit mennék feltennék egy fasza tartót középre a középkonzolra.Persze olyat amihez nem kell fúrni-faragni,szétbarmolni.
'''''10-01-2011 18:22:01 // 10800
A ledeket még én sem vettem észre a tükörben,pedig nekem elég sok van mindenfelé.Nekem is kerékjavítóm van meg kompresszor.Kerékjavítót már többször használtam krosszmotornál.Kisebb lukaknál jó,akár extrém igénybevételnél is.Most a pótkerék helyén van a füstgép.(Ha lerohadok,legalább füstjeleket tudok küldeni.)
Piritu - 1.000.00010-01-2011 16:37:48 // 10799
Mára már megtanultam kiszállni:-)) Kicsit nagyobbat kell lépni, mint a 156-nál. Ültetés semmiképp sem akarok, a magyar utak nem érdemlik meg. Elég ha a Spiderrel kell lesnem a huplikat (a szabad hasmagassága 7,5 centi).
A tükör éjszakai állásában azok a LED-eket látom, amelyikek a váltót világítják meg a belső lámpa mellől.
A rádió helyére tett navival az a bajom, hogy nem esik a látótérbe, nem szertek menet közben lelesegetni.
Az illatot tényleg elfelejtettem, az ++++++++++++
Még a garázsban is érezni :-))
A tükör éjszakai állásában azok a LED-eket látom, amelyikek a váltót világítják meg a belső lámpa mellől.
A rádió helyére tett navival az a bajom, hogy nem esik a látótérbe, nem szertek menet közben lelesegetni.
Az illatot tényleg elfelejtettem, az ++++++++++++
Még a garázsban is érezni :-))
W.10-01-2011 16:26:16 // 10798
Olvastam a blogodat a kezdeti tapasztalatokról. Szerintem ültesd meg a gépet, úgy nem keni össze a nadrágodat. Nálam bevált, bár én kicsit nyúlánkabb vagyok, ahogy nézem. :))
Nekem a visszapill.-ban nem tükröződik semmi, a műszerfal viszont nagyon zavaró tud lenni, főleg nyáron, erős napfénynél. A navi korrekt megoldására nem jobb kicserélni a középkonzolt valami 2 dines cuccra, mint az oszlophoz odafabrikálni valamit? A hifi részével egyet értek, úgy ahogy van szar sajnos. Ez nálam is updradelődik tavasszal. Nekem defekt szettel van, de valóban sok hely van mellette, úgy hogy nem teszek bele pótkereket. Rengeteg mindent be lehet oda pakolni!
Amit szerintem kifelejtettél és sok++++, az az ÚJAUTÓ ILLAT! :))
Nekem a visszapill.-ban nem tükröződik semmi, a műszerfal viszont nagyon zavaró tud lenni, főleg nyáron, erős napfénynél. A navi korrekt megoldására nem jobb kicserélni a középkonzolt valami 2 dines cuccra, mint az oszlophoz odafabrikálni valamit? A hifi részével egyet értek, úgy ahogy van szar sajnos. Ez nálam is updradelődik tavasszal. Nekem defekt szettel van, de valóban sok hely van mellette, úgy hogy nem teszek bele pótkereket. Rengeteg mindent be lehet oda pakolni!
Amit szerintem kifelejtettél és sok++++, az az ÚJAUTÓ ILLAT! :))
DrB10-01-2011 15:29:30 // 10797
A navi nekem is ott van, ez az utólagos csatlakozás nekem is megfordult már a fejemben, csak halogatom, de az alap kiépítés akkor sem szerencsés...
Piritu - 1.000.00010-01-2011 15:27:38 // 10796
Nekem mankókereket adtak. Gondolkodtam a defektjavítón, így előtte konzultáltam a gumisommal. Ő nem ajánlotta, mert
- csak bizonyos esetekben segít, nagy lyuknál, oldalfal sérülésnél nem,
- a benne lévő anyag durván mérgező, horror szerelni utána,
- figyelni kell a lötty szavatosságára,
- gyakorlatilag a "kezelt" gumit ki kell dobni, nem célszerű javítani.
Szóval maradtam a vészpótkeréknél.
- csak bizonyos esetekben segít, nagy lyuknál, oldalfal sérülésnél nem,
- a benne lévő anyag durván mérgező, horror szerelni utána,
- figyelni kell a lötty szavatosságára,
- gyakorlatilag a "kezelt" gumit ki kell dobni, nem célszerű javítani.
Szóval maradtam a vészpótkeréknél.
Piritu - 1.000.00010-01-2011 15:23:43 // 10795
A navihoz - mivel azt a bal oldali A oszlop mellé teszem - csináltatok csatlakozást valahova oda a műszerfal aljára, vagy fixen beköttetem. Nem lehet esztétikusan elvezetnia jelenlegi aljazattól a drótot.
"Sima" lámpám van, semmi extra. A 156-hoz képest sokkal jobb, bár azon emberek közé tartozom, akik azzal is láttak :-)
"Sima" lámpám van, semmi extra. A 156-hoz képest sokkal jobb, bár azon emberek közé tartozom, akik azzal is láttak :-)
Erhard 242 (Pure Energy)10-01-2011 15:05:47 // 10794
az a baj ha felszakad a gumi és van nálad gumicsónak akkor max annak a felfújásához tudod hasznosítani a kompresszor kombót...amúgy ha szögbe mész akkor jó :)
BeeGee10-01-2011 14:55:58 // 10793
Nekem 156ban volt szett. Nem próbáltam, mert sosem lyuk miatt lett defektem, hanem kátyú miatt. Az ellen pedig nem használ.. :) Szerintem biztonságosabb pótkereket betenni.
DrB10-01-2011 14:42:14 // 10792
Jut eszembe. Melyikőtök kapott a vashoz pótkereket ill. ki kapott gyorsjavító szettet, vagy hogyis kell ezt a kompresszor - defektbetömő folyadék kombót hívni? Nekem az utóbbi van. Tapasztalat vele? Mennyire megbízható? Vagy érdemesebb pótkereket beszerezni?
DrB10-01-2011 14:39:40 // 10791
Piritu, gratula még egyszer a Párduchoz. Jó mutat ez a szedán feketében. ;)
Kiváncsian várom a további élménybeszámolóidat. Érdekes összevetni a sajátommal, csak pár megjegyzés:
- Pohártartó: mivel ott van a szivargyújtó, amin rendszeresen a naviként használt teló lóg, érdemben nem tudom használni. De annyi baj legyen! :)
- Pakolóhely: hát az tényleg kevés. De annyi baj legyen! :)
- Tükröződő műszerfal: ahogy Alfi156 is írta, tényleg csak frissen tisztított műszerfalnál zavaró, különben észre sem veszem.
- Zene: nekem Bose-val volt szerencsém venni, az szépen szól.
- Tompított fény: nem tudom, milyen lehet az '56-osban ill. milyen került most az '59-esedbe, de a mai napig nem vagyok vele igazán megelégedve. Nálad Xenon van? Mert nálam hagyományos halogén. Kb. egy évig emelt fényerejűnek marketingelt Philipsek voltak benne, amik egy hajszálnyival talán jobbak voltak a korábbi izzóknál. Egy hónapja Osramok kerültek bele, ezek már láthatóan jobban teszik a dolgukat, de nekem még mindig messze nem ideálisak. Gondolom, a Xenon az igazi megoldás.
- Belső tükörben tükröződő piros LED-ek: eddig sosem vettem észre, majd figyelem. :)
Kiváncsian várom a további élménybeszámolóidat. Érdekes összevetni a sajátommal, csak pár megjegyzés:
- Pohártartó: mivel ott van a szivargyújtó, amin rendszeresen a naviként használt teló lóg, érdemben nem tudom használni. De annyi baj legyen! :)
- Pakolóhely: hát az tényleg kevés. De annyi baj legyen! :)
- Tükröződő műszerfal: ahogy Alfi156 is írta, tényleg csak frissen tisztított műszerfalnál zavaró, különben észre sem veszem.
- Zene: nekem Bose-val volt szerencsém venni, az szépen szól.
- Tompított fény: nem tudom, milyen lehet az '56-osban ill. milyen került most az '59-esedbe, de a mai napig nem vagyok vele igazán megelégedve. Nálad Xenon van? Mert nálam hagyományos halogén. Kb. egy évig emelt fényerejűnek marketingelt Philipsek voltak benne, amik egy hajszálnyival talán jobbak voltak a korábbi izzóknál. Egy hónapja Osramok kerültek bele, ezek már láthatóan jobban teszik a dolgukat, de nekem még mindig messze nem ideálisak. Gondolom, a Xenon az igazi megoldás.
- Belső tükörben tükröződő piros LED-ek: eddig sosem vettem észre, majd figyelem. :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
492
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?