Forum >> 159

Csosznorbert31-07-2011 20:31:59 // 15064
és köszi a HELP-et. :)
Csosznorbert31-07-2011 20:31:07 // 15063
A technika világa most nem akar partner lenni. Futok pár kört majd másirányba. bekukkantok a sógorokhoz Oberwartba is.
Piritu - 1.000.00031-07-2011 20:30:45 // 15062
Itt megint filozófiai szintű a dolog. Naiv userként meg vagyok győződve, hogy a Novitec (mint "hivatalos" tunincég) megbízhatóbb, mint egy itt-ott írt progi és tudja hogy mit miért csinál.
GTPeti31-07-2011 20:14:44 // 15061
Nem azt mondtam, hogy nem mehet, hanem ne menjen. Ha már komoly beavatkozás van, akkor a remap az út. Emiatt.
GEORGE31-07-2011 20:13:50 // 15060
Próbáld EZT :-)

De csak Internet explorer böngészővel működik jól
Erhard 242 (Pure Energy)31-07-2011 20:11:23 // 15059
az hogy előbb eltömődik....
Erhard 242 (Pure Energy)31-07-2011 20:10:32 // 15058
s honnan tudják hogy mennyinek kell lennie egy adott típusban a korom kibocsájtásának? van náluk táblázat minden típushoz? ez is csak egy urbanlegenda :D elmondom neked hogy a legtöbb 2006-2007-es pásszát is olyan szép kis kormoscskát tol ki pedig DPF-es majd az utcáról mindegyiket küldik műszakira :)))
Csosznorbert31-07-2011 20:08:47 // 15057
mert a google csak az ehető epret adja :)
Csosznorbert31-07-2011 20:04:33 // 15056
alvázszám meg miegymás alapján tudni fogják milyen kell bele. (remélem)
Csosznorbert31-07-2011 20:03:53 // 15055
Mi pontosan ez az ePer?
GEORGE31-07-2011 20:02:21 // 15054
Alvázszámot írd be az ePer-be az kidobja, hogy milyen motorkóddal és motorszámmal hagyta el a gyárat.
Piritu - 1.000.00031-07-2011 19:59:37 // 15053
Amiben nem ugyan olyan motor van. Mondjuk az 1,9 mjet-é nem jó a 2,4-hez, de a sima 1,9 jtd-hez sem.
Csosznorbert31-07-2011 19:55:18 // 15052
Másfajta alatt a nem Alfát érted?
Csosznorbert31-07-2011 19:54:33 // 15051
Tökéletesen hangzik. :))))))))))))
És gondolom a csatlakozás helye is megvan mindenhol.
Na ha lesz fölös 400 € akkor belepróbálom. Csak ahhoz már valóban 4 jó gumi kell. Mostani téli szutykokat esőben még 3-ban is kirugja maga alól. :D
Piritu - 1.000.00031-07-2011 19:53:52 // 15050
DE! A Novitec a kocsihoz való szoftvert tölti a boxba a szállítás előtt, tehát motorspecifikus, nem rakható át egy másfajta motoros kocsiba.
Piritu - 1.000.00031-07-2011 19:52:19 // 15049
A doboz mindent tud, nem kell belenyúlni a motorba. Pár ponton csatlakozik a rendszerhez. Gyorsan beszerelhető és még hamarabb el is távolítható.
Csosznorbert31-07-2011 19:35:19 // 15048
DPF kidob... pufi végére meg egy harisnya :D
No, komolyra véve a szót. Ha én bevállalok egy ilyen... dobozkát 400 ajróért, akkor máshoz nem is kell nyúlni a kocsin? Értem ez alatt a szoftvert.

Más!
Felfigyeltem egy érdekes dologra! Ugyebár papir szerint az enyém 100kW/136HP.
Ha valahol keresek alkatrészt a neten, sokszor benn van a listában ez is. 100kW és a 110kW-os is. Külön. De!!! A 100 kW-osnál a 937A8000 motorszámot irja. (múltor a Fiatban is furcsán nézték a forgalmit) Abban a 939A8000 szerepel, ami tudomásom szerint a 150 lovas moci. A motortérben is a 939 szerepel azonosítószámként.
Viszont forgalmi szerint 939A8000 és 100kW....

Na ha ezt valaki érti, megtapsolom, mert én nem. (most olyan hülyén nézek)
Piritu - 1.000.00031-07-2011 19:31:22 // 15047
"mit állapít meg róla?" - azt hogy nem felel meg a gyári emisszós értékeknek. Némi bírság és műszaki vizsgára kötelezés, ott már értenek hozzá.
Piritu - 1.000.00031-07-2011 19:28:15 // 15046
Az enyém kb 1000 km-enként éget. Na bumm, mi van ha ezt 500-anként teszi?
Erhard 242 (Pure Energy)31-07-2011 19:01:29 // 15045
és akkor mi van ha tudják menet közben mérni? mit állapít meg róla? alá néz és ott a DPF vagy a helyszínen leszedi? :) nálam is csak akkor kormol ha fullon nyomom a gázt amúgy meg semmi korom sincs....
Erhard 242 (Pure Energy)31-07-2011 18:58:40 // 15044
egy adagolós autót sokkal jobba lehet húzni mint egy magasnyomásút a 150-ből 200 ló csak programmal baromság ...ilyen nincs :)
Erhard 242 (Pure Energy)31-07-2011 18:56:00 // 15043
a teljesítmény növelést csak plusz üzem anyag befecskendezéssel lehet elérni az meg több kormot jelent, mese habbal hogy nem tömíti el előbb a DPF-et...
Piritu - 1.000.00031-07-2011 18:11:08 // 15042
Az V-ös dobozka mehet a DPF-es kocsikba is :-)
mreni31-07-2011 14:33:39 // 15041
ezt be szokták méretezni jobb helyeken,hogy mekkora kell:D
így képről ezt nem nagyon lehet megmondani,meg ugye nagyba függ a motortól is+hogy milyen módosításokat csináltak a mocin.
nagy jelentősége van a csövezés átmérőjének is meg egy csomó más dolognak
mreni31-07-2011 14:19:13 // 15039
értem én:)
de viszont a túl nagy cooler sem jó,el kell találni a megfelelő méretet
GTPeti31-07-2011 14:17:57 // 15038
Én csak azt mondtam, hogy azokkal kéne kezdeni. Ja meg egy bazi intercoolerrel.

(A Novitec doboz ugye felejtős, mivel a DPF miatt úgyis bele kell nyúlni a gyári programba.)
mreni31-07-2011 13:50:50 // 15037
főleg hogy variálni kell vele elég sokat, 2.4 ráadásul 5 hengeres ugye
mreni31-07-2011 13:50:04 // 15036
"200ló"
mreni31-07-2011 13:49:46 // 15035
ezt én sem értem,de hogy egy chipel és kiiktatott részecskeszűrővel,katalizátorral nem lesz 20ló felett az 100%:D főleg hogy tudja a gyári emissziós normát...mese habbal
GTPeti31-07-2011 13:42:41 // 15034
Nem vágom, miért kell az 1.9-be 2.4-es computert tenni, mikor egy remappal elég tág határok között lehet bűvészkedni.
stukker198731-07-2011 13:05:55 // 15033
Én csak annyit tennék hozzá ehhez a tuning dologhoz, hogy szerintem turbo csere és átprogramozás biztosan kell 200+ lóerős 1,9 dejzelhez. Csupán box beszereléssel már önmagában nagyon szép teljesítmény a 170-180le is.

Ha biztosan tudnám, hogy a motor és váltó/kuplung alkatrészek huzamos ideig bírják a Novitec dobozt akkor én is beszereznék a későbbiekben egyet.

Ha jól végiggondolom ez egy kettős játszma,mert akár jót is tehet az autónak,ha picit nagyobb levegő és üzemanyagmennyiség áramlik át egyes helyeken(illetve jól van optimalizálva),mert az öntisztulásra pozitív hatással lehet, viszont ezzel vissza is kanyarodtam az eredeti problémához miszerint a gyári alkatrészek nem biztos, hogy ekkora igénybevételre lettek tervezve.
kistotya31-07-2011 09:44:14 // 15032
Hát én nem tudom 10 % ??? + 15 lovat nagyon nem lehetne érezni !!! meg ha így van akkor nagyon jól csalnak a pados mérésnél !!!
kistotya31-07-2011 09:41:30 // 15031
hát nekem át ment én csak ennyit tudok és hogy csinálták az nem érdekel !!!
Piritu - 1.000.00031-07-2011 09:31:43 // 15030
Eddig úgy tudtam, hogy az 1,9-ek közül Imi gépe van a legjobban felhúzva, de neki comp csere is volt.
ALFI15631-07-2011 08:18:54 // 15029
Hogy tudná a gyári érteéket ha több üzemanyagot meg több levegőt kap?Valahol és valahogyan el kell égetni nem?Szóval ami megy az füstől is mert ahol a füst ott az erő :) Főlleg ha se kat se dpf ahogy írod.Hogy tudná a gyári értéket?Hogy menne át csont nélkül műszakin?Főlleg most már,hogy tiltásig forgatják és háromszor egymás után kell határon belül jónak lenni.
ALFI15631-07-2011 08:15:53 // 15028
Így van!
ALFI15631-07-2011 08:15:09 // 15027
De ezekre mindere van emelve.Így tud még 10%-ot.De ha nem cserélsz semmit sose lessz 200egynéhány lovas egy 1.9-ből.
kistotya31-07-2011 00:01:00 // 15025
2 hónapja volt a skoda superb müszakin mert az is van otthon nem tudom az asszonyt rá beszélni alfára !!:)se katalizátor chip van bent és tudta értéket teljesen hivatalos volt a műszaki nekem ennyi elég !!!
Piritu - 1.000.00030-07-2011 23:58:52 // 15024
Jó éjt, léptem :-)
Piritu - 1.000.00030-07-2011 23:55:30 // 15023
Hááát ez számomra kicsit furcsa...
A Spider-nél - ami ugyan benzines és euro2, de - szépen lehetett látni méréskor, hogy mikor indul be a kat. Onnantól tudta az emmissziós értékeket. Ha nem lett volna benne, kétlem, hogy eléri. A korommérés is érdekes, mert akkor mi a francnak van benne gyárilag a dpf, ha egy 15 éves tapasztalattal rendelkező tuningcég meg tudja oldani a problémát. A gyárakban nincsenek szakemberek? :-(((
kistotya30-07-2011 23:50:17 // 15022
Mert nem találtam ennyi pénzért normálisat én hitel meg nem veszek fel meg 3 éve épültem és erre futotta !! Csupán ennyi ennyit engedett a családi kassa nem volt 4 milliom vagy még talán több is kellet volna 2.4 re sajna !!!
kistotya30-07-2011 23:46:25 // 15021
igen olvastam !! az én tapasztalatom az hogy tudják a gyári értéket műszakin!!! chipel meg kat nélkül persze Alfi még ott nem volt de az eddigi Foswageneim tudták mind egytől egyig
Piritu - 1.000.00030-07-2011 23:43:30 // 15020
Ha ennyire a teljesítmény a fontos számodra miért nem 2,4 lett?
Piritu - 1.000.00030-07-2011 23:42:08 // 15019
Részemről ismét csak hsz 15012.
kistotya30-07-2011 23:37:05 // 15018
Nekem nincs bent se kat se dpf se szívósor lapát egr ki kapcsolva ezek ki estek turbó van otthon a fejeket nézettem ki lettek tisztítva és eddig rendben vannak de majd ki derül !!!
Piritu - 1.000.00030-07-2011 23:33:11 // 15017
Mint írták a fiúk, soktényezős a játék. Nem csak a túró jöhet szóba, szívósor, kettőstömegű, befecskendező, rail szivattyú, DPF, katalizátor... Egyik sem olcsó.
Persze mindenki maga dönt, és fizet.
kistotya30-07-2011 23:33:10 // 15016
Én is szívesen ki probálnám végülis nem fogunk össze veszni rajta :) akkor legalább lenne mihez hasonlítani és fény derülne mindenre !!!
kistotya30-07-2011 23:28:16 // 15015
320 d bmv super b mindegyik 170 ló a nyomomba sem értek eddig pedig a bömös az egy jó autó de lámpától lámpáig is nagyon sokat rá vertem !!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.