Forum >> 159

admirális13-09-2011 17:40:41 // 16014
Kegyetlen ez a felni. Amit még állati az a Giulietta Turbina, én hanyatt estem amikor láttam felszerelve 159-re.
Csosznorbert12-09-2011 23:15:15 // 16013
No én pont az figyeltem..... :P
De majd keritek valamit eme becses ünnepre. :)
Piritu - 1.000.00012-09-2011 21:57:42 // 16010
A 16000-dik (=16k) hozzászóláshoz :-)
Ilyen alkalomra képet is szoktak tenni :-))
Piritu - 1.000.00012-09-2011 21:03:18 // 16008
OFF
A hét végén 500+ km-t mentünk, voltunk a gyorsulásin is, most is meglátszik az arcunkon a napszemüveg helye. Ma a melóban nagy tetszést arattam :-)
ON
admirális12-09-2011 20:59:54 // 16007
Köszi.
VAG-COM kábellel próbálta valaki?
Kompressz úr12-09-2011 20:58:51 // 16006
Kellemes is a B oszlop nélküli élet :)))
Csabi12-09-2011 20:57:12 // 16005
ELM327 v1.4 van nekem és tudom nullázni. Lehet FES(2.3) verziótól is függ...
admirális12-09-2011 20:45:38 // 16004
Ja még az maradt ki hogy 159-esen.
admirális12-09-2011 20:45:17 // 16003
FES-ben a Service Interval Reset-et ki milyen kábellel próbálta?
Piritu - 1.000.00012-09-2011 20:39:05 // 16002
A faceliftes 156-ban a comp + és a - együttes benyomásával lehetett resetelni.
admirális12-09-2011 20:35:26 // 16001
Szerviztől független a kérdés.
Piritu - 1.000.00012-09-2011 20:35:09 // 16000
Addig is pihen a Párduc :-)
Piritu - 1.000.00012-09-2011 20:34:21 // 15999
Csak nem hivatalos szakszervizben jártál? :-DD
Kompressz úr12-09-2011 20:34:09 // 15998
No, nem az 159-ben lobog :-)
ALFI15612-09-2011 20:31:20 // 15996
Ahol csináltatod kinullázzák nem?
admirális12-09-2011 20:29:13 // 15995
Sziasztok, olajcsere nullázás kinek milyen kábellel megy?
Piritu - 1.000.00012-09-2011 20:25:25 // 15994
gratula a k-hoz! :-))
Csosznorbert12-09-2011 20:16:58 // 15993
Ritka ha hosszú távon meg tudom hajtani. Néha rákényszerülök a jövőben is. Ezért is akarom majd kidobni belőle. Érdeklődtem is ezügyben a faladon.
Csöri12-09-2011 20:15:15 // 15992
A DPF pucolással csak óvatosan. Ezt a funkciót csak végszükségben, mert megviseli a technikát. Inkább ki az útra aztán el kell kenni neki.:-)
Piritu - 1.000.00012-09-2011 20:13:48 // 15991
Szép idő van, lobog a hajunk :-)
Csosznorbert12-09-2011 20:07:29 // 15990
Na mi van 59-esek???Megint alszik mindenki? :DDD
Csosznorbert11-09-2011 23:01:46 // 15989
Csak egy példa volt az ABS, de a többi semmi. Viszont lejebb irtak valami hackelésről és jó a kábel, de ez egyelőre meghaladja a képességeimet.
Csabi11-09-2011 22:59:59 // 15988
Az ABS nekem sem megy, de a többi igen amit leírtam.
Csosznorbert11-09-2011 22:55:25 // 15987
Nem, sajna, nem tudom miért, csak a motor opciót tudom használni.
Pontosabban csak arra csatlakozik fel. Ha az ABS-t választom és katt. a kapcsolódásra, akkor hibaüzenettel kikosaraz a gép. Gondolom nem kell járó motor hozzá, elég a gyújtás.
Csabi11-09-2011 22:33:19 // 15986
Nekem az ABS, parkszenzor, kivételével minden elérhető (hack nélkül, Légzsákok, ablakemelő, visszapillantó, szerviz menü)
ELM 327+Fiat Ecuscan 2.3
Ezek nálad nem mennek?
Csosznorbert11-09-2011 21:57:24 // 15985
Üdv.
Amiket felsoroltál azt mind tudja a cuccos. Fiat ECU Scan nevü progi kell hozzá, amit mellékelnek CD-t az csak a belső visszapilácsra jó dísznek.

Progi telepit a lopira, beállitod a portot, sebssséget stb. aztán kocsira gyújtást, (minimum) és kapcsolódás...
Onnan kezdve lehet belemerülni a részletekbe.
Egyenlőre csak a motor opciót tudod választani, a többihez meg kell "hackelni" a kábelt, de ehhez más cartársak tudnak hozzászólni, akik téll. profik ebben.
Én tegnap csináltam egy DPF regen.t 7 perc alatt végzett...
imi15611-09-2011 10:13:34 // 15984
Üdv a Cartársaknak:-)!

Ezzel az ELM327 diagnosztikai kábellel kapcsolatban gyűjtenék infókat.
Hogyan is használható a gyakorlatban?
Milyen adatok olvashatók ki vele?(elsősorban a dpf telítettsége és a motorolaj állapota érdekel)
Hibakódok törölhetőek-e vele?
Más autótípusokhoz is használható-e?
DPF tisztítást is lehet vele csinálni?
Hogyan lehet telepíteni a programot a laptop-ra?
Stb-stb......
Akinek vannak gyakorlati tapasztalatai ezzel kapcsolatban,kérem ossza meg velem:)!
Előre is köszönöm a segítséget!
Shadin11-09-2011 09:34:01 // 15983
A füstülés (kormolás) jelen esetben jó. Nekem nem füstölt (kormolt) és 87%-ról kb. 70-re vitte le, a differenciál nyomás 17-ről 11 mB-re esett csak. Ezután történt a cső kifújása.
Csosznorbert10-09-2011 20:55:34 // 15982
Majd ha egy Alfa talin összefutunk, megszakértjük :)
SKrisz10-09-2011 20:44:01 // 15981
Szerintem Ő is Progressionra gondolt, csak nem az jött ki a billentyűzetből :) Vagy nemtom... :))
Csosznorbert10-09-2011 20:39:19 // 15980
Ezért nem értem Lewes cartárs álláspontját..... Distinctive és nincs benn ESP???
Vagy nem Distinctive....
SKrisz10-09-2011 20:30:28 // 15979
A Progressionban nincs bent. A Distnctive-ben alap.
Csosznorbert10-09-2011 20:14:02 // 15978
Ez fura, enyém is Distinctive, és benne van. Vagy lehet utólagos extraként kérték bele. Sőt, biztos.
Csosznorbert10-09-2011 20:12:10 // 15977
DPF regen. hmmmm.... 7 percig bőgött a motor, kb. fél percig 2000 rp/m re emelte aztán utána felküldte 3500-re....
Elején jött kis szürkés füst, no meg a végén a jobb hátsó ajtónál a küszöb alól dőlt rendesen.... ez normális???
Mint az is, hogy 83 ról csak 70%-ra ment le tömődés??
De az ujságpapirt elégette amit mögétartottam :P

Aztán utána FES szerint 100.66 C fok volt a víz.... :-O
Lewes10-09-2011 16:14:39 // 15976
Szia!

Nincs, Distinctive felszereltségű, nem tartozéka. Perforálva van a gomb, oda akarok betenni 1 ugyanolyan méretű billenőkapcsolót, így nem gyújtásra lenne kötve a multimédia.
Csosznorbert10-09-2011 13:41:33 // 15975
Köszi, már nyomom is.... 83%-on vagyok.
Csosznorbert10-09-2011 13:41:09 // 15974
Nincs ESP-d? Mert amúgy annak a gombja van ott a kettő közt.
Shadin10-09-2011 10:23:38 // 15973
12 perc...
Lewes10-09-2011 10:21:41 // 15972
Sziasztok!

Szedett már szét valaki 159-esben váltó környéki konzolt? Szeretnék ACC kapcsolót beépíteni a központizár és az elakadásjelző gomb közötti ki nem használt üres helyre. Nem mertem nekiállni feszegetni, féltem a sérüléstől. Előre is köszönöm! Gábor
Csosznorbert09-09-2011 21:12:59 // 15971
Nálad meddig tartott a kézi regen.? Vagy ez a tömődés fokától függ? Csak mert lehet a szomszéd rámhivja a yardot ha több percig, vagy akár fél óráig bőgetem 3500-ön a motort. :)
Shadin09-09-2011 11:03:49 // 15970
Hali!

Bocs, hogy közbeszólok, de nekem ugyan ez volt a mizériám a DPF-el. A diff. press. 17mB volt, csináltam egy force regen-t ami közben cseppet sem füstölt. Diff. perr. nem változott... egészen addig, amíg a hozzá vezető csövet a szenzor felől ki nem fújtam kompresszorral... azóta semmi baja...

üdv
Csabi09-09-2011 09:35:09 // 15969
"actuators" menüpont alatt(utolsó előtti),simán csak gyújtáson. Ha ok, akkor indítsd be a motort és lassan emeld a fordulatot 800ról 3000 fölé, folyamatosan nyitnia kell az EGR-nek 3000-ig aztán 3000 fölött pedig le kell h zárjon teljesen (4%ig).
Alfa 159 Zico09-09-2011 08:41:28 // 15968
Erre már sajnos nem emlékszem - szerintem a motorház felől, asszony szerint bentről...:-) Mik a lehetőségek?
Alfa 159 Zico09-09-2011 08:39:36 // 15967
És ami még furább, hogy ha nem használom pár percig, akkor ismét teljesen visszakeményedik a pedál, majd használat mellett ismét jön a hiba. Olyan, mintha lassabban tudná visszanyomni a hidraulika a pedált, mint kéne (gyakori kuplungozásnál jelentkezik a hiba, ha "pihen", akkor teljesen visszakeményedik a pedál).
Erhard 242 (Pure Energy)09-09-2011 08:01:49 // 15966
elméletileg van egy szelep a két munkahenger között nézze meg azt is...
sxr8509-09-2011 06:08:49 // 15965
Igazából precízen nem olvastam végig, mert orültem mikor megláttam a hibakód első szavát ami részecskeszűrő volt. Az EGR-t a legutolso fülön kell ellenőrizni?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.