Sziasztok!
Mit értetek az alatt, h egyesben és kettesben nem használható az autó? Nekem nem tűnt föl, h gond lenne. 1500-tól húz 6200-ig. Városban is simán megy egy "kútúrált" lámpás indulás...
Az EGR szűkítőtől nem lett gyakrabb a regen. Én 8000 Km-t mentem már a beszerelés óta, vasárnap szétszedtem és nyoma sincs koromnak. Állítólag ez valamilyen "örvény" elven dolgozik, ugyanis nem igazán szűkít. Ahova az EGR csatlakozik, az szerintem keresztmetszetben nem nagyobb mint a 4 luk a szűkítőn.
Lehet, hogy az "eredményt" csak beképzelem, de jobban húz alulról és lehet, hogy véletlen, de azóta egyszer sem tett LIMP-be. Ugyan ott és ugyan úgy járok vele. Fele város fele pálya. Az is lehet, hogy már piszkálták az ECU-t.
Jó estét!
Forum >> 159
Shadin17-10-2011 18:58:33 // 16640
Erhard 242 (Pure Energy)17-10-2011 14:12:56 // 16639
csak az fizikai képtelenség ... alacsony fordulaton kevés a levegő nézd csak meg mennyit mutat a turbónyomásmérőd 1500-ös fordulatnál de ha a novitec meg tudja emelni a nyomást 1.6-ra 1500-ös fordulaton akkor külön gratuláció nekik
Piritu - 1.000.00017-10-2011 13:48:05 // 16638
Német fórumokon olvasgattam a Novitec dobozka és 2,0 mjet kombóról. A tulajok szerint használható.
Szerintem se lehet gond, ha nem sokat városozol (azt is ésszel, nem forszírozott koromtermelő üzemmódban) és van ideje kiégni a rendszernek. Mondjuk a gyár sokat lendíthetett volna a dolgon, ha lenne egy is lámpák, ami ljelzi, ha éppen égeti a rendszert és nem csak akkor, ha már esetleg késő :-(
"várost senki sem tudja elkerülni." - nem is kell, csak ne az legyen a fő terep. Mondjuk ne taxizás, mondjuk városi ügynök, aki napi 8 órát mászkál a városban.
Szerintem se lehet gond, ha nem sokat városozol (azt is ésszel, nem forszírozott koromtermelő üzemmódban) és van ideje kiégni a rendszernek. Mondjuk a gyár sokat lendíthetett volna a dolgon, ha lenne egy is lámpák, ami ljelzi, ha éppen égeti a rendszert és nem csak akkor, ha már esetleg késő :-(
"várost senki sem tudja elkerülni." - nem is kell, csak ne az legyen a fő terep. Mondjuk ne taxizás, mondjuk városi ügynök, aki napi 8 órát mászkál a városban.
stukker198717-10-2011 13:42:49 // 16637
Én továbbra is azt mondom,hogy optimalizáció kis tuninggal lehetséges DPF-el együtt....
Hatékonyabb égéssel nem hiszem,hogy számottevően több korom kerülne a rendszerbe.
Jó lenne grafikont látni,arról hogy egy chipes autó fogyasztása és égéshatékonysága hogyan is alakul.
Hatékonyabb égéssel nem hiszem,hogy számottevően több korom kerülne a rendszerbe.
Jó lenne grafikont látni,arról hogy egy chipes autó fogyasztása és égéshatékonysága hogyan is alakul.
Piritu - 1.000.00017-10-2011 13:40:58 // 16636
A levegőfelesleg előállítása a gond. Kis fordulaton (2000 alatt) akkora turbólyuk van a Párducon, hogy öreganyám előbb ér fel a hegyre, mint a turbónyomás felépül :-(
Erhard 242 (Pure Energy)17-10-2011 12:46:15 // 16635
majd ráfogják a rossz üzemanyagra :P
stukker198717-10-2011 12:30:23 // 16634
Akkor ezzel azt mondod, hogy a Novitec is használhatatlanná teszi az autót,mivel az még több "erőt" csinál, így még több kormot és eltömődést eredményez!?
Ezzel nem számoltak volna a cégnél, vagy nem érdekelte őket?!
Értem azt,aki városi használatra DPF-es autót nem ajánl,de napjainkban már az új autók nagy része DPF-el szerelt és a várost senki sem tudja elkerülni.
Ezzel nem számoltak volna a cégnél, vagy nem érdekelte őket?!
Értem azt,aki városi használatra DPF-es autót nem ajánl,de napjainkban már az új autók nagy része DPF-el szerelt és a várost senki sem tudja elkerülni.
Erhard 242 (Pure Energy)17-10-2011 12:20:17 // 16633
pont az alsó tartomány ahol termelődik a legtöbb korom ha van ilyen csipszes ember aki meg tudja oldani hogy teljesítmény növelést csinál 2200-ig de korom nélkül akkor istennek fogom hívni
Piritu - 1.000.00017-10-2011 12:17:13 // 16632
Hm, jó kérdés. Bár mintha azt mondták volna anno, hogy "a még csak tervezetben létező jövőbeli euro5 előírásait is teljesíti" vagy valami hasonló duma volt :-(
Erhard 242 (Pure Energy)17-10-2011 12:02:30 // 16631
kérdésedre a válasz lehet.
csak senki sem fog ilyen programozást kérni mivel az alapvető hiba maga az euró 4-es programozás...
csak senki sem fog ilyen programozást kérni mivel az alapvető hiba maga az euró 4-es programozás...
stukker198717-10-2011 11:46:49 // 16630
Nálam is ez a kérdés merült fel! Lehet-e jó chiptuningot csinálni DPF-el együtt?
Ha kevesebb a fogyasztás(v nem változik) chip tuning hatására,akkor elvileg nem kerülhet több korom a DPF-hez nincs igazam?
Ahogy az előttem szólók egyike említette is: nem feltétlenül akar több lóerőt(ami elvileg többlet fogyasztással járhat) csak az alsóbb tartományokban szeretné agilisebbé tenni az autót...
Ha kevesebb a fogyasztás(v nem változik) chip tuning hatására,akkor elvileg nem kerülhet több korom a DPF-hez nincs igazam?
Ahogy az előttem szólók egyike említette is: nem feltétlenül akar több lóerőt(ami elvileg többlet fogyasztással járhat) csak az alsóbb tartományokban szeretné agilisebbé tenni az autót...
Erhard 242 (Pure Energy)17-10-2011 09:51:14 // 16629
ha a 166 meg a 156 és a 147 tudta az euró 4-et DPF nélkül akkor minek? :)
Erhard 242 (Pure Energy)17-10-2011 09:38:28 // 16628
EGR szűkítőnek semmi értelme szerintem mivel még kisebb hely marad a lekormolódásnak ha meg működnek a lapátok akkor alapjárat közelében zárnak a ganyé meg menne de nem tud hova így lerakódik a szívósorban, a pillangóházban meg az EGR-nél...
DrB16-10-2011 22:41:10 // 16627
"Az autózhatóbb karakterisztika hiánya is inkább csak a városban zavar."
Ez (is) igaz.
Tulajdonképpen, de már ezt is sokszor leírtam/leírtuk, van olyan konstellációja a hőmérsékletnek, páratartalomnak, csillagok állásának, 'mittudomén', amikor a jelenlegi gyári felállással is megindul 1-esben, 2-esben is mint a disznó. Na, az lenne jó, ha ez állandóan meglenne...
Ez (is) igaz.
Tulajdonképpen, de már ezt is sokszor leírtam/leírtuk, van olyan konstellációja a hőmérsékletnek, páratartalomnak, csillagok állásának, 'mittudomén', amikor a jelenlegi gyári felállással is megindul 1-esben, 2-esben is mint a disznó. Na, az lenne jó, ha ez állandóan meglenne...
Piritu - 1.000.00016-10-2011 22:26:20 // 16626
"Igaz, én alig városozok/dugózok vele." - Amikor vettem a Párducot felhívták a figyelmemet a kereskedésben, hogy NEM városi autó. Sok városi tötymörgésben gondok lesznek a kormolódás miatt. Mivel tudták, hogy inkább hosszú utakon járok, merték ajánlani.
Az autózhatóbb karakterisztika hiánya is inkább csak a városban zavar.
Az autózhatóbb karakterisztika hiánya is inkább csak a városban zavar.
Piritu - 1.000.00016-10-2011 22:22:32 // 16625
"Minek a DPF?" - mert a gyár tett bele.
Tudok pillanatok alatt találni érveket az ellen is, hogy az ABS növeli a féktávot, a légzsák öl, az öv hülyeség. Azokat is kidobjuk?
Bár mint tudjuk az Alfa gyárban mindent megmozgatnak, hogy szarabbnál szarabb autókat csináljanak ezekkel a hülye fejlesztésekkel. Pedig egyszerű dolguk lenne. Csak adagolós dejzelt kéne még mindig gyártaniuk, abban se EGR, se kettőstömegű, se DPF, se turbó, se LMM, se semmi...
Tudok pillanatok alatt találni érveket az ellen is, hogy az ABS növeli a féktávot, a légzsák öl, az öv hülyeség. Azokat is kidobjuk?
Bár mint tudjuk az Alfa gyárban mindent megmozgatnak, hogy szarabbnál szarabb autókat csináljanak ezekkel a hülye fejlesztésekkel. Pedig egyszerű dolguk lenne. Csak adagolós dejzelt kéne még mindig gyártaniuk, abban se EGR, se kettőstömegű, se DPF, se turbó, se LMM, se semmi...
DrB16-10-2011 22:11:37 // 16624
EGR szűkítőt nekem még a márkaszerviz ajánlotta fel és tette be.
DrB16-10-2011 22:10:20 // 16623
Igaz, nem jártam még utána, de tartok tőle, itt a németeknél szigorúbban ellenőrzik az ilyen módosításokat. Ezért nem opció sajnos a DPF kiszedése/átfuratása nálam...
A chiptuning nem a nagyobb teljesítmény miatt érdekelne, bőven elég a mostani lóerő és nyomaték, nekem is egy kellemesebben autózható karakteriszika hiányzik. Leginkább az alsóbb sebesség/sebességfokozat tartományokban. A chiptuninggal ezirányba módosított karakterisztika is nagyobb koromtermelődést eredményez?
A DPF nálam eddig nem reklamált az elmúlt 50 ezer km-eren, ahányszor megnézetettem az EGR-t, az sem volt vészesen lekormolódva. Igaz, én alig városozok/dugózok vele.
A chiptuning nem a nagyobb teljesítmény miatt érdekelne, bőven elég a mostani lóerő és nyomaték, nekem is egy kellemesebben autózható karakteriszika hiányzik. Leginkább az alsóbb sebesség/sebességfokozat tartományokban. A chiptuninggal ezirányba módosított karakterisztika is nagyobb koromtermelődést eredményez?
A DPF nálam eddig nem reklamált az elmúlt 50 ezer km-eren, ahányszor megnézetettem az EGR-t, az sem volt vészesen lekormolódva. Igaz, én alig városozok/dugózok vele.
mopa16-10-2011 22:07:07 // 16622
Le lettem szavazva. És hiszek nektek:) Arra gondolnék, hogy attól még, hogy van DPF-em lehet csiszolni a szoftveren, hogy élvezhetőbb legyen az autózás. Esetleg nem annyira jelentős lesz a különbség.
DE IGEN A DPF BŰN, A DPF AZ ELLENSÉGED!:)
DE IGEN A DPF BŰN, A DPF AZ ELLENSÉGED!:)
mopa16-10-2011 22:00:22 // 16621
A srác aki csinálta a DPF off-ot , mondta, hogy tetessek be EGR szűkítőt.
Illetve a szívósor lapatkáit köttessem fel. Mit gondoltok erről? Jobb lesz úgy nekem?
Illetve a szívósor lapatkáit köttessem fel. Mit gondoltok erről? Jobb lesz úgy nekem?
direttore16-10-2011 21:58:37 // 16620
Ercharddal egyetértek. Minek a DPF? Kicsit füstöl, de megy is.
Szivosor EGR LMM tisztitás jön nálam is. és akkor tutira kész minden.
Szivosor EGR LMM tisztitás jön nálam is. és akkor tutira kész minden.
Erhard 242 (Pure Energy)16-10-2011 21:40:44 // 16619
szerintem meg nem sok, mert a nagyobb teljesítményhez több üzemanyag kell a túltöltés meg több korommal jár ha már így is ennyire alultervezett az 59 DPF-je akkor előbb tömődik el...
mopa16-10-2011 21:36:56 // 16618
Persze , hogy van. A két dolognak annyi köze van egymáshoz, hogy ha kiveszed a DPF-et, akkor programot is írni kell.
DrB16-10-2011 21:32:51 // 16617
DPF kivétele/átfúrása nélkül van értelme a chiptuningnak?
mopa16-10-2011 21:16:33 // 16616
Tegnap megvolt a DPF-em kiiktatása, és a chiptuning:)
Érdekes dologra derült fény. Ugyanis a szoftver letöltése után kiderült, hogy már meg volt piszkálva a gép computere. Viszont "hübele-balázs" módjára. Csak az üzemanyag befecskendezésen volt állítva, a turbón és a többin semmi. Így volt egy kis plusz ereje az autónak, de a gázolaj nem tudott megfelelően elégni. Több mint valószínű , hogy a DPF szopásom is emiatt volt ennyire szignifikáns.Ennek ellenére már olyan állapotban volt a szűrő, hogy mindképpen átfúrattam.
A chiptuning így nagyon sokkal több LE-t nem adott, viszont az általam kért karakterisztika nagyon megváltoztatta a menetdinamikát. Nehéz leírni, még elmondani is, de sokkal jobban megy. Folyamatosan van erőtartalékom, lentebről húz, autózhatóbb a kicsike. NAGYON JÓ! :) Mindenkinek csak ajánlani tudom a chiptuningot. Nem feltétlen az erő növelésére, hanem, hogy rád legyen kalibrálva az autó.
A másik releváns dolog, hogy úgy néz ki a fogyasztásban is nagy változások lesznek. Hazafelé a pályán 160-al végig, maradt 9. Viszont egy nullázás után , 70-80 kmet mentem Pesten és az agglomerációban, 7,9 átlaggal. Ez eddig, 10-12 volt:) És nem kíméltem most sem:) Persze majd holnaptól meglátjuk, hogy a dugóban araszolásnál is ilyen baráti lesz-e.
A BEJEGYZÉS TANULSÁGA:
chiptuningoljatok , mert az móka és kacagás:) Ha valakit érdekel, szívesen adok kontaktot.
Érdekes dologra derült fény. Ugyanis a szoftver letöltése után kiderült, hogy már meg volt piszkálva a gép computere. Viszont "hübele-balázs" módjára. Csak az üzemanyag befecskendezésen volt állítva, a turbón és a többin semmi. Így volt egy kis plusz ereje az autónak, de a gázolaj nem tudott megfelelően elégni. Több mint valószínű , hogy a DPF szopásom is emiatt volt ennyire szignifikáns.Ennek ellenére már olyan állapotban volt a szűrő, hogy mindképpen átfúrattam.
A chiptuning így nagyon sokkal több LE-t nem adott, viszont az általam kért karakterisztika nagyon megváltoztatta a menetdinamikát. Nehéz leírni, még elmondani is, de sokkal jobban megy. Folyamatosan van erőtartalékom, lentebről húz, autózhatóbb a kicsike. NAGYON JÓ! :) Mindenkinek csak ajánlani tudom a chiptuningot. Nem feltétlen az erő növelésére, hanem, hogy rád legyen kalibrálva az autó.
A másik releváns dolog, hogy úgy néz ki a fogyasztásban is nagy változások lesznek. Hazafelé a pályán 160-al végig, maradt 9. Viszont egy nullázás után , 70-80 kmet mentem Pesten és az agglomerációban, 7,9 átlaggal. Ez eddig, 10-12 volt:) És nem kíméltem most sem:) Persze majd holnaptól meglátjuk, hogy a dugóban araszolásnál is ilyen baráti lesz-e.
A BEJEGYZÉS TANULSÁGA:
chiptuningoljatok , mert az móka és kacagás:) Ha valakit érdekel, szívesen adok kontaktot.
Csosznorbert15-10-2011 21:00:00 // 16614
kormos!
direttore15-10-2011 17:15:31 // 16612
Deani15-10-2011 14:46:10 // 16611
Köszi Alfi!
Igen, mindennel együtt menne a csere, mert. nálam új, de egyébként használt autóról van szó és nem mernék vele kockáztatni....!!!!
Igen, mindennel együtt menne a csere, mert. nálam új, de egyébként használt autóról van szó és nem mernék vele kockáztatni....!!!!
DrB15-10-2011 10:19:44 // 16610
Kösz a válaszokat!
Vezérlés cserén nem gondolkodom még, csak a vízpumpa van a fejemben. Azért, mert az előző 60 ezer km-nél dobta el magát. Akkor a netes fórumokat túrva, írták az egyik külföldi oldalon, hogy nem egyedi eset volt az enyém. 2006 decemberi a 159-esem, lehet, volt akkor egy széria, amibe gyengébb vízpumpa került. Valakinek itt az Amorén is volt hasonló gondja, csk nála időben kiderült. A javítást még egy nagy lipcsei márkaszervízben végezték, gondolom, gyári cuccok kerültek bele. Nem tudom, pl. vízpumpából milyen márkájú, mennyire megbízható.
Vezérlés cserén nem gondolkodom még, csak a vízpumpa van a fejemben. Azért, mert az előző 60 ezer km-nél dobta el magát. Akkor a netes fórumokat túrva, írták az egyik külföldi oldalon, hogy nem egyedi eset volt az enyém. 2006 decemberi a 159-esem, lehet, volt akkor egy széria, amibe gyengébb vízpumpa került. Valakinek itt az Amorén is volt hasonló gondja, csk nála időben kiderült. A javítást még egy nagy lipcsei márkaszervízben végezték, gondolom, gyári cuccok kerültek bele. Nem tudom, pl. vízpumpából milyen márkájú, mennyire megbízható.
'''''15-10-2011 10:06:57 // 16609
Én 74.000Km-nél most cseréltem.Már zakatolt minden.A szíj és a görgők is szarok voltak,viszont a vízpumpa még újszerű volt.
Kompressz úr15-10-2011 09:18:21 // 16608
Én 95 ezernél cseréltem és még bírta volna, szóval elvileg egy 40-est tényleg tudnia kellene még.
Erhard 242 (Pure Energy)15-10-2011 07:56:09 // 16607
nincs értelme nézegetni a vezérlést úgy sem látszik semmi sem rajta nyugodtan menj vele még 40e-et aztán csere
direttore15-10-2011 07:05:53 // 16606
köszi a választ!
Csosznorbert15-10-2011 00:38:54 // 16605
Vezérműszijra csak ránézni, azt ha leveszed már nem illik visszatenni. Gázolajszürőből tudomásom szerint alul le lehet engedni a felgyült kondenzvizet. A többi tél elötti reparációt, meg egy komolyabb szakinak illene tudnia. (mi tartozik bele)
DrB15-10-2011 00:14:49 // 16604
Srácok! Jövő héten felrakatom a téli gumikat. Gondoltam, ha már ott van a szervizben a vas, megejtek egy tél előtti átnézetést. Miket érdemes ilyenkor lecsekkoltatni ill. cseréltetni? Pl. az üzemanyagszűrőt? Az üzemanyagszűrőt 2010 decemberében cserélték, akkor be is fagyott a régi... Ajánlatos minden tél előtt cseréltetni?
Lenne egy másik, téltől függetelen kérdésem is. Még emlékeztek talán, hogy 60 e km környékén szart be a vízpumpám, s vitt magával mindent. Hengerfej és komplett vezérlés csere, ékszíjat is beleértve lett a vége. Azóta 50 e km-ert tettem bele. Rá lehet valahogy nézetni a vezérlés elemeire, hogy melyik milyen állapotban van?
Lenne egy másik, téltől függetelen kérdésem is. Még emlékeztek talán, hogy 60 e km környékén szart be a vízpumpám, s vitt magával mindent. Hengerfej és komplett vezérlés csere, ékszíjat is beleértve lett a vége. Azóta 50 e km-ert tettem bele. Rá lehet valahogy nézetni a vezérlés elemeire, hogy melyik milyen állapotban van?
ALFI15614-10-2011 20:07:44 // 16603
Vízpumpát mindenképpen!Alkatrész árba szét kell nézni mert nagy árkülönbségek vannak!
Piritu - 1.000.00014-10-2011 20:03:51 // 16602
Igen, így kell ezt csinál(tat)ni:-)
Piritu - 1.000.00014-10-2011 20:03:21 // 16601
Kérdés, hogy mit akarsz cserélni. Célszer pl a vízpumpát is, ha már szét van szedve. Gagyit nem érdemes berakni.
Tudom ajánlani Csörit (én is oda hordom) Várpalotán, alkatrészeket is tud szerezni.
Tudom ajánlani Csörit (én is oda hordom) Várpalotán, alkatrészeket is tud szerezni.
direttore14-10-2011 20:01:41 // 16600
Hali! A 159-est miért adtad el?
ALFI15614-10-2011 19:48:01 // 16599
80ezer a komplett vez.csere vízpumpástól meg az olaj,olajszűrő,levegőszűrő,pollenszürő,üzemanyagszűrő.
direttore14-10-2011 18:55:56 // 16598
Ehhez hasonló lett. Csak ez nem Alfa.
http://www.youtube.com/watch?v=_8G_q5lfcLg&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=_8G_q5lfcLg&feature=related
direttore14-10-2011 18:33:26 // 16597
Hali! Nem én Debrecenben csináltattam egy ismerősömmel.
Nekem az volt a gond, hogy sokaltam a városi 13 l-es fogyasztást. Állandóan kapta a a parancsokat hogy regeneráljon, ám mindez nem ment mindig normálisan végbe ezért többletüzemanyagot fogyasztott el.2 hónap alatt 2 szer világitott a lámpa, olyankor pályán kiégettem és ok...elvileg! Persze amikor nem világit is regenerál (ha kapja a parancsot) ha van üzemi hőfok és kellő idő neki! Gyakorlatilag a fogyasztás nem csökkent.
Mivel így szoftosan ki lett szedve minden parancs ami a DPF-hez kapcsolodik, így nincs ami letiltson, nincs nyomásnövekedés a rendszerben, az érzékelők nem jeleznek, mert nincs miért. Át lett furva, szabadon távozik az égéstermék a szabadba.
Nekem az volt a gond, hogy sokaltam a városi 13 l-es fogyasztást. Állandóan kapta a a parancsokat hogy regeneráljon, ám mindez nem ment mindig normálisan végbe ezért többletüzemanyagot fogyasztott el.2 hónap alatt 2 szer világitott a lámpa, olyankor pályán kiégettem és ok...elvileg! Persze amikor nem világit is regenerál (ha kapja a parancsot) ha van üzemi hőfok és kellő idő neki! Gyakorlatilag a fogyasztás nem csökkent.
Mivel így szoftosan ki lett szedve minden parancs ami a DPF-hez kapcsolodik, így nincs ami letiltson, nincs nyomásnövekedés a rendszerben, az érzékelők nem jeleznek, mert nincs miért. Át lett furva, szabadon távozik az égéstermék a szabadba.
mopa14-10-2011 18:18:29 // 16596
Örülök, hogy jól sikerült! Bennem van azért félsz, hogy vajon ez megoldja e problémáimat.
Vagy nem e más, olcsóbb szereléssel is megoldható lenne. Sajnos nem találtam megbízható szerelőt aki megmondaná, így marad az a képzet, hogy a DPF-re mindig rá lehet fogni a dolgokat. És semmi pozitívum sincs ha benne ha van.
Te hol programoztattad, ha meg szabad kérdezni? Pest közelében?
Alapvetően Neked mi volt a gondod, hogy a kiiktatásra adtad a fejed?
Vagy nem e más, olcsóbb szereléssel is megoldható lenne. Sajnos nem találtam megbízható szerelőt aki megmondaná, így marad az a képzet, hogy a DPF-re mindig rá lehet fogni a dolgokat. És semmi pozitívum sincs ha benne ha van.
Te hol programoztattad, ha meg szabad kérdezni? Pest közelében?
Alapvetően Neked mi volt a gondod, hogy a kiiktatásra adtad a fejed?
Halesz14-10-2011 18:11:48 // 16595
A Blikk autó cikke a 8C-piros 159-esről. Jó kis írás, bár a részletekben nem vesztek el:
http://www.blikk.hu/blikk_auto/hinned-tiz-millio-ez-az-alfa-kombi-2067663
http://www.blikk.hu/blikk_auto/hinned-tiz-millio-ez-az-alfa-kombi-2067663
Deani14-10-2011 16:07:30 // 16594
Helló Urak!
Olyan kérdésem van, hogy mennyibe kerül egy komplett vezérlés csere mindennel együtt a 2.4-s 159-re?
Olyan kérdésem van, hogy mennyibe kerül egy komplett vezérlés csere mindennel együtt a 2.4-s 159-re?
direttore14-10-2011 15:06:19 // 16593
Hello. Megcsináltattam első körben cca 25 LE-t kapott, most tesztelem, füstölés nincs csak egy pillre ameddig a turbó felpörög, minimális. Na persze a rendszer még kormos ki kell égetnem egy jókora távolság megtételével, ugyanis a DPF is ki lett iktatva szoftveresen is illetve, fizikálisan is át lett furva. Ezért a korom még a rendszerben, mert begyüjtötte a drága:))
Első tesztelésnek nem rossz, kegyetlenül megy, hétfőig tesztelem. Valszeg, mert már meg is beszéltem hétfőn egy kicsit erősebb progi lesz rátöltve cca 40 LE (cca240 LE lesz), majd azzal is tesztelem. Ha jó marad, ha nem akkor az első verzió lesz visszatöltve.
Márpedig Jó lesz:)
A szívósorból is ki lehet szedni a lapátokat , ezt megkérdeztem profi alfa szerelő haveroktól.
Első tesztelésnek nem rossz, kegyetlenül megy, hétfőig tesztelem. Valszeg, mert már meg is beszéltem hétfőn egy kicsit erősebb progi lesz rátöltve cca 40 LE (cca240 LE lesz), majd azzal is tesztelem. Ha jó marad, ha nem akkor az első verzió lesz visszatöltve.
Márpedig Jó lesz:)
A szívósorból is ki lehet szedni a lapátokat , ezt megkérdeztem profi alfa szerelő haveroktól.
ALFI15614-10-2011 10:22:59 // 16592
Akármilyen kártyával.Mondjuk bankártyával told le.Feszíts alá és told le.Majd chifel dörzsöld le a maradékot és jöhet a polír.
Erhard 242 (Pure Energy)14-10-2011 09:17:28 // 16591
persze kétoldalú ragasztóval van felrakva
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
514
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?