Forum >> 159

droberto24-02-2012 22:19:02 // 19565
Jó dolog a gyorsulás! De a legjobb az oldalgyorsulás! ;) Legalábbis nekem!
Száguldozni nem szeretek egyenesben, annál is inkább gyorsan kanyart bevenni!
A legjobb viszont az 5 henger! :)
droberto24-02-2012 22:09:54 // 19564
Én is azt választanám, a Mito az törpe! Ellenben a Mito gyönyörű, igazi Alfa. A Giu is szép, de lehetne Alfább. SZVSZ.
Erhard 242 (Pure Energy)24-02-2012 22:09:03 // 19563
melyik törvény tiltja a 0-50-60-ra való gyorsulást pár mp alatt vagy a városon kívül 60-nal tötyörgő kocsisor villámgyors előzését? :)
droberto24-02-2012 22:06:16 // 19562
Egyébként tökéletesen elégedett voltam a lovacskákkal, ez most csak úgy jött! Ki akartam próbálni. Ha nincs hátrány a benzinkúton, marad, ha van, megy!
A második mondatodon, már többször agyaltam, de mindig arra jutottam vissza, hogy nekem elég a 150 ló. Bár amikor írjátok a 7,5-8-as átlagot, akkor azért mindig irigy vagyok egy picit! 5 henger, meg 200 ló két kipufogón jó dolog. Az más kérdés, hogy hazánkban ezt már nem nagyon lehet kihasználni. Max. csak a tudat alattira hat! :)
Nekem most a sok várostól 500 km-en 7,5-öt mutat a TripA.
'''''24-02-2012 21:55:08 // 19561
Látom nem elég a ménes.Jobban jártál volna egy 2.4-el.
Erhard 242 (Pure Energy)24-02-2012 21:54:00 // 19560
nekem nem gyere be a Mito, nem kéne, nem tetszik...az ára meg horror, inkább elszívom az árát :)
droberto24-02-2012 21:53:36 // 19559
Ezt azért most bevitték! :))
droberto24-02-2012 21:51:29 // 19558
OKs! Köszi!
droberto24-02-2012 21:49:05 // 19557
Akkor ez egy nyomós érv! A régi vasamban volt direkt szűrő, de én semmi hasznát nem láttam!
ALFI15624-02-2012 21:45:36 // 19556
Szerintem ezt te se gondolod komolyan.Ha meg igen akkor nem sok rálátásod van.
'''''24-02-2012 21:36:27 // 19555
Sietsz valahová? Addig lemegy legalább az ára.
Erhard 242 (Pure Energy)24-02-2012 21:35:01 // 19554
20 év alatt? :)
'''''24-02-2012 21:26:25 // 19553
Smucig!Letennéd a cigit és megspórolnád, :-)
Erhard 242 (Pure Energy)24-02-2012 21:10:22 // 19552
őszintén? igen
Erhard 242 (Pure Energy)24-02-2012 20:58:00 // 19550
inkább úgy fogalmaznék hogy a szar chip nem jobb mint a novitec box ...a novitec is csinál nagyon jó kis verdákat de nem boxszal ha nem turbóval, kompresszorral, progival :D
Erhard 242 (Pure Energy)24-02-2012 20:52:09 // 19549
egy malacpersely 5 mihály? raknak a csomagtartóba 3milla kp-ét? :P
.......................24-02-2012 19:52:09 // 19548
A chip program nem rossz,
csak nem jobb mint a Novitec
.......................24-02-2012 19:50:39 // 19547
fújd be szilikonspayal a gumit
akkor nem jön le
Pityukoma24-02-2012 17:27:06 // 19546
Köszönöm a felvilágosítást :-) Most már mindegy késő bánat. Azóta már átirattam az ECU-t itt:Rigotech. Még kb 100km-em van hátra tankolásig, utána beszámolok a fogyasztás változásáról.
Piritu - 1.000.00024-02-2012 17:20:39 // 19545
Az egyik fórumban csináltunk nemrégiben egy felmérést. A sportbetét használói általában cseréltek LMM-et, mert az esetlegesen leváló olaj nem tesz jót neki. Gyári légszűrővel alig volt, aki jelentkezett.
droberto24-02-2012 12:33:05 // 19544
M100 egy cikkszám a rendelésnél, a Z100 - ... pedig a sorozatszám!
Magyarul: egy termékről beszélünk! A lényeg, hogy Powerrail 5 és ezekhez a JTD motorokhoz jó! A 30K az nagyon jó ár, meg kellet volna venned!
Pityukoma24-02-2012 10:32:32 // 19543
Szia, M100 és a Z100 között mi a különbség? A Novitec a 159-hez az M100 ajánlja, a képekről úgy látom amit vettél az Z100. Nemrég itt az amore-n hirdetett egy cartárs 30k-ért Z-st. Nem mertem megvenni, mert közösen kutakodtunk a net-en és nem találtunk infot a különbségről ezért meghiúsult az üzlet. Neked van infod?
'''''24-02-2012 08:07:23 // 19542
Csajos,piros színben 5.3M.Akkor már inkább a Julist választottam.
Mito
droberto23-02-2012 23:05:38 // 19541
Lehet, megpróbálom FBS-el beleragasztani!
DrB23-02-2012 22:59:28 // 19540
Nekem is ott marad. :)
droberto23-02-2012 22:37:50 // 19539
Összekendácsoltam egy kis írást a boxról!
droberto23-02-2012 22:33:00 // 19538
Neketek is tréhhül' jön le a felső motor burkolat? Ha leszedem, akkor mindig ott marad a felfogató gumi darab a motoron a tüskén. Próbálkoztam már zsírral olajjal, de mindkettő, csak az első leszedésig működött, illetve csak a rárakást könnyítette meg!
Ragasszam bele a fedélbe a gumi darabokat!
Ötlet, tapasztalat?
droberto23-02-2012 22:21:13 // 19537
Akkor rohanok is egyért! :)
Neem tudom! Én inkább maradok a gyári papírszűrőnél!
Másnak esetleg van sportlevegő szűrője? Tapasztalat?
droberto23-02-2012 22:18:46 // 19536
Nem! Szerintem, az azért túlzás, hogy kötelező! Bár biztos jobb lenne tőle, de én nem vagyok híve a sportlégszűrőknek. Vannak fenntartásaim azok szűrőképességükkel kapcsolatban...
Néztem most, 49 EUR az ára! Én mondjuk K&N néztem 15-20 körül!
DrB23-02-2012 22:18:21 // 19535
Az alfisti.net online boltjában is ezt írják a boxnál:

"It is recommended to exchange the original air filter against a K&N or Novitec sports replacement filter to reduce the particulate emissions and to achieve full power."
DrB23-02-2012 22:13:48 // 19534
Droberto, légszűrőt is cserélted sportlégszűrőre a Novitec Boxxal együtt. Egy német fórumon az egyik alfás srác "kötelezőként" írta, ha boxot rak be az ember. Igaz ez vagy hülyeség?
Erhard 242 (Pure Energy)23-02-2012 20:26:19 // 19533
mennyi egy új mito?
'''''23-02-2012 20:05:14 // 19532
A Mitó jól fog menni.Nekünk a gyerek miatt kellett a négy ajtó.Néztem új Mitót is 135le-vel,tct váltóval majdnem annyi volt mint a Julis.
ALFI15623-02-2012 20:03:59 // 19531
Jó helyen írhatták a chipet.
'''''23-02-2012 20:02:45 // 19530
Holnap regisztrál ő is.Koszos lett,csak azért nincs még kép. :-)
droberto23-02-2012 19:49:40 // 19529
Szép vas!
droberto23-02-2012 19:47:18 // 19528
Grat! Képek? Akkor Ő is tag lesz? :)
DrB23-02-2012 19:46:36 // 19527
Ha a 120 lovas Julis érzetre ilyen jól megy, kiváncsi leszek a 135 lovas MiTora, amit szombaton nézünk meg a feleségemnek. :)
DrB23-02-2012 19:44:15 // 19526
Droberto, Szosza, kösz az infót a Novitec Boxról. Érik nálam is egynek a beszerzése. Ha tényleg nincs benne komolyi kockázat, nekem az egyszerű be- és kiszerelhetősége szól mellette.
Kompressz úr23-02-2012 19:19:50 // 19525
Én GPunto-ban próbáltam ezt a motort. A turbó sokat segít abban, hogy erősebbnek érződjön.
'''''23-02-2012 18:58:29 // 19524
Ma elhoztuk az asszonykámnak az új Julist.Kellemes meglepetés volt.Nagyon jól fekszi az utat és a 120le is érzetre több.
Erhard 242 (Pure Energy)23-02-2012 17:51:41 // 19523
benne van a balos tükörben, a chipre gondoltam hogy mi baj van vele? amúgy milyen a brera? gondolom tiszta 159...
.......................23-02-2012 17:09:40 // 19522
Most pl. a külsö hömérö mutat hülyeséget,vagy 6 fokkal többet,
nem tudod véletlenül hol van beépítve
A bravoban a jobb tükörben volt,de itt nem látok olyan csöcsöt alul
Erhard 242 (Pure Energy)23-02-2012 14:58:46 // 19521
én ismerek csak olyan 2 kiló...még a szalonokban is elfogadják nincs gari vesztés sem....
droberto23-02-2012 14:50:35 // 19520
Mit számít, hogy mit ver át? Nem a végeredmény a lényeg! Egy jól megírt és letesztelt (nem két körre gondolok itt) remap biztosan jobb egy boxnál, de ennek ára is van és nagyobb a rizikófaktor!
Konkrétan: Te pl. ismersz olyan Chippert aki olyan programot ír, ami a DPF-et is óvja?
.......................23-02-2012 14:15:28 // 19518
Ja ha eladod az alfádat ,nem kell vele adni a Novitecet is ,
késöbb azt is el tudod adni,így nem marad a kocsiban,
tehát semmivel nem olcsóbb a Chippelés!
.......................23-02-2012 14:06:41 // 19517
Még is jobban müködik,
szopok állandóan a brérával ,meg van csippelve

volt benne a Novitec is azzal semmi baja nem volt
mivel 2 csatlakozós ezért a töltönyomás ,és a Rail nyomás is ugyanígy emelkedik a Novitecnél
a csippel sem csináltak mást
és azzal bármikor vissza lehet alakítani ha nem tetszik,vagy ha a Vizsgán nem megy át!!
ALFI15623-02-2012 14:00:25 // 19516
"szerintem jobb mint a chippelés" Csak szerinted.Ez semmi mást nem csinál mint egy hamis adatot közöl.Nincs felül írva az üzemanyag befecskendezés,a töltőnyomás,a gázpedál elektronika.....stb....Meg mindnek az együtes keveréke.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.