Szóval:
- 727 km
- 49,6 liter gázolaj
Nagy részben 135 tempomattal. Ja, és az első 300 km-en durva ellenszélben. A légzsákok vízszintesen álltak.
Forum >> 159
Piritu - 1.000.00027-02-2012 20:56:23 // 19640
'''''27-02-2012 20:46:55 // 19639
Nekem ennél nagyobb a lábam.Nem bírom megállni,hogy ne toljam neki,főleg amióta kidobtam a két hátsó dobot is.
Sotime27-02-2012 20:20:02 // 19637
Ez egy elég költségkímélő megoldás!:)
sxr8527-02-2012 20:13:29 // 19636
Sziasztok! Utólag lehet-e tempomatot szerelni a gépjárműbe? Ha igen, hogyan és mennyibe van kb?
Pityukoma27-02-2012 19:38:31 // 19635
Ja és még valami a kutas pedig azt hitte: ez egy igazi barom, fényképezgeti a saját műszerfalát :-D
Pityukoma27-02-2012 19:32:11 // 19634
Sziasztok :-) Megvan a mérésem a remap utáni első fogyasztásról. A remap előtti utolsó fogyasztásom 8.6l/100km volt a comp. szerint csak és kizárólag városi forgalomban. A comp. jelzéséhez képest a valós érték +0.2l-el volt több. Sajnos fényképekkel dokumentálni nem tudom, nem voltam felkészülve hogy mást is érdekel rajtam kívül. Az ECU átírását követően tele tankoltam és nulláztam a menüt. Ma volt azóta az első itatásom és a következőket állapítottam meg: megtett km:812.8 ; tankolt üza. mennyiség:66.31 liter a comp.szerinti fogyi 7.5l/100 km. A tényleges fogyasztás pedig 8.1l/100km. Tehát a comp. és a valós érték között +0.6l különbség van. Vagyis a "chippelés" után a fogyim -0.7l-el csökkent. Ezek az értékek szintén csak és kizárólag városi használat következményei. Ezalatt az idő alatt 1x regenerált az elektronika. Mindent összevetve maximálisan meg vagyok elégedve az eredménnyel. A vas rugalmassága és ereje pedig összehasonlíthatatlan az eredeti állapothoz képest. Köszönet Tibcsi166-nak a címért és a biztatásért :-)
Azért ezt a képernyőt sokkal szívesebben nézegetném mindig:
Azért ezt a képernyőt sokkal szívesebben nézegetném mindig:
SKrisz27-02-2012 11:22:15 // 19633
.......................27-02-2012 08:24:16 // 19632
Ja vegyél újakat,ha már újak a felnik
.......................27-02-2012 08:22:45 // 19631
nincs rozsdamentes,mert az nem lesz sose 10.9 es!
marad a festés
vagy ha nagyon van idöd galvanizáltasd le,de a tüzihorgany nem jó mert 0,2mm megvastagszik
marad a festés
vagy ha nagyon van idöd galvanizáltasd le,de a tüzihorgany nem jó mert 0,2mm megvastagszik
droberto26-02-2012 23:28:09 // 19630
Vagy szerezzek sima horganyzott csavarokat?
droberto26-02-2012 23:26:42 // 19629
Tudja valaki kerékcsavar rozsdásodás ellen a megoldást? Létezik kerékcsavar rozsdamentes (A2, A3) anyagból? Vagy csak tréhh krómozott van?
Decemberben rozsdátlanítottam, passziváltam RO55-el, de a rozsda visszatért! GRRRR!!!
A ti-be csak nem tehetek rozsdabogját...
Decemberben rozsdátlanítottam, passziváltam RO55-el, de a rozsda visszatért! GRRRR!!!
A ti-be csak nem tehetek rozsdabogját...
Tibcsi16626-02-2012 22:30:11 // 19628
Igen, erről írtam én is. Én sem a 20ezres kategóriában csináltattam. A minőségnek ára van ! :)
De még így is olcsóbb mint a Novitec.
Nekem 1-2 év alatt visszajön az ára a fogyasztás miatt. Majd ha lesznek pontos adatok (20-30 mérés) akkor írok.
De még így is olcsóbb mint a Novitec.
Nekem 1-2 év alatt visszajön az ára a fogyasztás miatt. Majd ha lesznek pontos adatok (20-30 mérés) akkor írok.
Piritu - 1.000.00026-02-2012 19:47:13 // 19627
Holnap mi is pontos fogyasztásadatot tudunk adni. Egy tanknyi nyálnak járunk a végére autópályán :-))
GTPeti26-02-2012 19:26:29 // 19626
Melyik az a "kis fekete"?
Pityukoma26-02-2012 19:17:20 // 19625
Holnap tankolok és jelentkezem a remap utáni a pontos fogyi adatokkal. Azt viszont már most tudom hogy feltehetem a kezem mert csökkent a fogyasztásom :-) De pontosat majd holnap. (Rigotech / ATC műhelyében történt a remap).
DrB26-02-2012 09:28:36 // 19624
Aha, a "kis feketét" választottuk a páromnak. Kívül-belül passzol a nagytesóhoz. :)
A fogyira én is kiváncsi vagyok. Valszeg a kezdeti örömködés után majd a mindennapokban N-ben használjuk.
Megkérdeztük mi is az eladás okát. A tulaj egy nagy autókereskedés szervizvezető autószerelője. Árulnak Alfát, Lanciat, Fiatot, Audit, Skodát. Ezt a MiTo-t is főleg a barátnőjének állította össze. Most, ha jól értettem, egy RS Audi 3-ast fognak használni.
Az autó nagyon szép állapotban van kívül-belül. Mondjuk 13 e km után ezt is várja az ember. De belül sem találtam semmi karcot, egyéb sérülést, pedig alaposan átnéztem. Az első sárvédő alján lévő koptató gumi ill. a motorvédő lemez is egyben van, az ültetés ellenére nem verhették oda rendszeresen az alját. Igazság szerint, nekem elsőre fel sem tűnt az ültetés, annyira nem durva. Mondták, hány mm, de nem emlékszem pontosan. Mentönk vele egy félórás kört városban, szarabb utcákon, meg kint közúton is. Nem vertük oda az alját sehol, s egyáltalán nem rázott zavaróan a zötyögős helyeken sem. Nyári gumik vannak rajta, 17-esek, eddig csak avval használták, de egyáltalán nem kopottak. A téli gumik, 16-osak, alu felniken pedig vadi újak. A fékbetétek és tárcsák sincsenek megkopva, szóval, nem úgy tűnik, hogy rendszeresen állatkodtak volna vele. Szerintem a barátnő városi rohangálós kis kedvence lehetett. Az alap, két év gyári garival vették, az idén augusztusig él még. Valszeg veszünk hozzá plusz két év gari kiterjesztést.
A praktikum persze valamilyen 5 ajtós autót diktált volna, nézegettük ugye a 147-eseket is. De mikor a feleségem beleült egy bőrbelsős MiTóba, szívben eldőlt a dolog. :)
A fogyira én is kiváncsi vagyok. Valszeg a kezdeti örömködés után majd a mindennapokban N-ben használjuk.
Megkérdeztük mi is az eladás okát. A tulaj egy nagy autókereskedés szervizvezető autószerelője. Árulnak Alfát, Lanciat, Fiatot, Audit, Skodát. Ezt a MiTo-t is főleg a barátnőjének állította össze. Most, ha jól értettem, egy RS Audi 3-ast fognak használni.
Az autó nagyon szép állapotban van kívül-belül. Mondjuk 13 e km után ezt is várja az ember. De belül sem találtam semmi karcot, egyéb sérülést, pedig alaposan átnéztem. Az első sárvédő alján lévő koptató gumi ill. a motorvédő lemez is egyben van, az ültetés ellenére nem verhették oda rendszeresen az alját. Igazság szerint, nekem elsőre fel sem tűnt az ültetés, annyira nem durva. Mondták, hány mm, de nem emlékszem pontosan. Mentönk vele egy félórás kört városban, szarabb utcákon, meg kint közúton is. Nem vertük oda az alját sehol, s egyáltalán nem rázott zavaróan a zötyögős helyeken sem. Nyári gumik vannak rajta, 17-esek, eddig csak avval használták, de egyáltalán nem kopottak. A téli gumik, 16-osak, alu felniken pedig vadi újak. A fékbetétek és tárcsák sincsenek megkopva, szóval, nem úgy tűnik, hogy rendszeresen állatkodtak volna vele. Szerintem a barátnő városi rohangálós kis kedvence lehetett. Az alap, két év gyári garival vették, az idén augusztusig él még. Valszeg veszünk hozzá plusz két év gari kiterjesztést.
A praktikum persze valamilyen 5 ajtós autót diktált volna, nézegettük ugye a 147-eseket is. De mikor a feleségem beleült egy bőrbelsős MiTóba, szívben eldőlt a dolog. :)
Piritu - 1.000.00026-02-2012 09:15:26 // 19623
Ahol olcsóbb, ott nem véletlenül. Pl. kétlem, hogy az én esetemben egy laptoppal felfegyverkezett 20ezerért csippelő emberke bármit is tudott volna kezdeni. Hívhattam volna trélert és fizethettem volna még rendesen a többszörösét.
Tibcsi16626-02-2012 00:59:03 // 19622
Sziasztok,
Volt egy kis időm és végigolvastam a vitát a remap-ról és a box-ról . Szerintem is mindegyik lehet jó!! Csak a megfelelő helyről kell venni. :) Viszont a remap kicsit olcsóbb..
És valaki kérdezte, hogy a remap csökkenti-e a fogyasztást. IGEN!! A régi vasammal (166 2.4JTD) kb. 70eKm-t mentem gyári programmal és kb. 30at remap-al. Elég sok mérésem van a fogyasztásról. Az eredmény 0,4-1 liter csökkenés!!! Íme a két rekord kb. ugyan azon az útszakaszon, azonos időjárás, gumik .. szóval minden azonos, csak a második kép remap után készült. Itt a legkisebb a különbség (Főúton).
Viszont vársoban jelentős volt a különbség, ott kb 1 liter. Autópályán stabil 130 tempomattal kb. 6-7 deci.
Ja és ami még fontos, a vas sokkal jobban ment!
Volt egy kis időm és végigolvastam a vitát a remap-ról és a box-ról . Szerintem is mindegyik lehet jó!! Csak a megfelelő helyről kell venni. :) Viszont a remap kicsit olcsóbb..
És valaki kérdezte, hogy a remap csökkenti-e a fogyasztást. IGEN!! A régi vasammal (166 2.4JTD) kb. 70eKm-t mentem gyári programmal és kb. 30at remap-al. Elég sok mérésem van a fogyasztásról. Az eredmény 0,4-1 liter csökkenés!!! Íme a két rekord kb. ugyan azon az útszakaszon, azonos időjárás, gumik .. szóval minden azonos, csak a második kép remap után készült. Itt a legkisebb a különbség (Főúton).
Viszont vársoban jelentős volt a különbség, ott kb 1 liter. Autópályán stabil 130 tempomattal kb. 6-7 deci.
Ja és ami még fontos, a vas sokkal jobban ment!
droberto25-02-2012 22:29:03 // 19621
Azt veszitek akkor amit linkeltél?
Az pofás darab!
Ha majd a kútra ér, majd vissza kapcsolja N-be! ;)
Miért akarják eladni 1,5 évesen 13K km-rel?
Ezekre nem 4 év gar van már?
Az pofás darab!
Ha majd a kútra ér, majd vissza kapcsolja N-be! ;)
Miért akarják eladni 1,5 évesen 13K km-rel?
Ezekre nem 4 év gar van már?
droberto25-02-2012 22:23:44 // 19620
Ez így igaz! Nem szeretem az előítéleteket. Nyílván box-ból is és Chipből is van gyengébb minőségi szintet képviselő. Az biztos, hogy egy jól megírt program csodákra képes, de az drága is! A box meg stabilan, megbízhatóan hozza, azt amire kitalálták.
DrB25-02-2012 22:19:04 // 19619
Ide is bemásolom, végülis a 159-es kistesót kap, ha minden igaz. :))
Ma elvittük egy körre a fekete MiTo-t. :) Nagyon tuti! Egyrészt dögös kívül-belül. Rengeteget dobnak rajta a QV design elemek, na meg a rosso bőrbelső. Meg is van kicsit ültetve, az eredeti rugók ott figyeltek a csomagtartóban. Féltünk emiatt ill. a 17-es felnik miatt, de nem rázott rosszabb úton sem. A 135 lóerő baromi jól mozgatja, főleg Dynamic állásban. A párom vissza se akarta állítani Normálba, mikor felkapcsoltam neki D-be. :D
Mindössze 13.600 km van benne. Nagyon egyben van, semmi zörgés, nyiszogás. Xenonon és napfénytetőn kívül szinte mindent beleraktak. Vadi új téligumik, titán színű alufelniken is járnak hozzá, gyári garancia még augusztusig. A közeli Alfa kereskedés szervizvezetője ill. a barátnője volt a tulaj. Ez sem rossz előéletet sejtet.
Érdekes, mikor pár hónapja a 159-es szervizelése miatt csereautónak kaptam ey MiTo-t, hasonló futásteljesítménnyel, akkor nagyon nem jött be. Annak lötyögős volt a váltója, zörgött itt-ott, s valószínűleg gyengébb motor is volt benne. Akkor az csalódás volt. De a mostani folyamatos mosolyt csalt az arcunkra. Már csak a kötelező papírmunka van hátra, s a párom is integethet a cartársaknak. :)
Ma elvittük egy körre a fekete MiTo-t. :) Nagyon tuti! Egyrészt dögös kívül-belül. Rengeteget dobnak rajta a QV design elemek, na meg a rosso bőrbelső. Meg is van kicsit ültetve, az eredeti rugók ott figyeltek a csomagtartóban. Féltünk emiatt ill. a 17-es felnik miatt, de nem rázott rosszabb úton sem. A 135 lóerő baromi jól mozgatja, főleg Dynamic állásban. A párom vissza se akarta állítani Normálba, mikor felkapcsoltam neki D-be. :D
Mindössze 13.600 km van benne. Nagyon egyben van, semmi zörgés, nyiszogás. Xenonon és napfénytetőn kívül szinte mindent beleraktak. Vadi új téligumik, titán színű alufelniken is járnak hozzá, gyári garancia még augusztusig. A közeli Alfa kereskedés szervizvezetője ill. a barátnője volt a tulaj. Ez sem rossz előéletet sejtet.
Érdekes, mikor pár hónapja a 159-es szervizelése miatt csereautónak kaptam ey MiTo-t, hasonló futásteljesítménnyel, akkor nagyon nem jött be. Annak lötyögős volt a váltója, zörgött itt-ott, s valószínűleg gyengébb motor is volt benne. Akkor az csalódás volt. De a mostani folyamatos mosolyt csalt az arcunkra. Már csak a kötelező papírmunka van hátra, s a párom is integethet a cartársaknak. :)
Piritu - 1.000.00025-02-2012 22:12:41 // 19618
Az a legnagyobb bajom, hogy gyári állapot hívő vagyok. :-)
Piritu - 1.000.00025-02-2012 22:09:31 // 19617
Nekem azért vannak kételyeim a remappal, mert rengetegen foglalkoznak vele, adott változtatással, adott motorral kevés a tapasztalat.
Jó dobozból meg azért adnak el párat, sok autó futkozik vele, ki van próbálva párszor. Ráadásul egy komoly cég áll mögötte, nem egy fickó egy laptoppal. (Komolytalan cégtől dobozt se vennék.)
Ettől függetlenül volt ilyenem és olyanom is és továbbra is azt mondom, hogy a végeredmény a fontos. Csak nagyon nem szeretem, amikor reklámozva a remapot (amit mondjuk csinált is az illető) leszólják a boxot.
Ismerek itt is Cartársat, aki finoman szólva terjesztette a box ellenes hitet, aztán párszáz km után bekerült egy a frissen vett kocsijába :-DD
Jó dobozból meg azért adnak el párat, sok autó futkozik vele, ki van próbálva párszor. Ráadásul egy komoly cég áll mögötte, nem egy fickó egy laptoppal. (Komolytalan cégtől dobozt se vennék.)
Ettől függetlenül volt ilyenem és olyanom is és továbbra is azt mondom, hogy a végeredmény a fontos. Csak nagyon nem szeretem, amikor reklámozva a remapot (amit mondjuk csinált is az illető) leszólják a boxot.
Ismerek itt is Cartársat, aki finoman szólva terjesztette a box ellenes hitet, aztán párszáz km után bekerült egy a frissen vett kocsijába :-DD
droberto25-02-2012 22:07:18 // 19616
Akkor itten most már mindenki csaló?!? ;))
droberto25-02-2012 22:02:47 // 19615
Ha ez így van, akkor a fogyasztásmérő valóban adhat eltérő adatot a megváltoztatott CR nyomás miatt.
Piritu - 1.000.00025-02-2012 22:01:07 // 19614
Pont Te mondtad, hogy a 156-ban max 1200 barral dolgozik a rendszer. Ezt emeli 1500-maxra a Bacar. Még mindig messze vagyunk a 2000-től :-P
Szerintem minden "csalás" mi nem a gyári végeredményhez vezet. (Ide sorolom a DPF kiírását is.)
Szerintem minden "csalás" mi nem a gyári végeredményhez vezet. (Ide sorolom a DPF kiírását is.)
droberto25-02-2012 21:57:33 // 19613
Köszönöm! :)
Ugyanezt írtam le 2x már másképpen!
Szerintem meg egyik sem csalás!
A Remap az jobb, de csak akkor, ha profi csinálja! Nyílván ennek ára is van!
Ugyanezt írtam le 2x már másképpen!
Szerintem meg egyik sem csalás!
A Remap az jobb, de csak akkor, ha profi csinálja! Nyílván ennek ára is van!
Piritu - 1.000.00025-02-2012 21:56:27 // 19612
A nyomásból meg a befecskendező nyitvatartási idejéből elég pontosan lehet kalkulálni. A FES mm3/impulzus-t ad meg pl a korrekciós értékre.
droberto25-02-2012 21:53:32 // 19611
:)
Piritu - 1.000.00025-02-2012 21:53:03 // 19610
Egy embert, aki fizetett már remapért sose fogsz meggyőzni :-DD
droberto25-02-2012 21:53:01 // 19609
Csalás, igen, mert ugyanaz a motor, csak az erősebbért 350K HUF-al többet kértek! ;)
Piritu - 1.000.00025-02-2012 21:50:12 // 19608
Az ellenállás szerintem urban legenda. Főleg, amikor azt mondják, hogy a vízhőfok jelét hamisítja, hogy hidegnek lássa a motort. Akkor nem a CR szenzorra lenne dugva. Anno engem is meg akartak győzni, hogy a Bacar is ezt csinálja. Mindig vannak okos emberek...
Erhard 242 (Pure Energy)25-02-2012 21:47:23 // 19607
no de mondjuk a porlasztó bírja az 1500-2200 bárig a nyomást akkor mi legyen a gyári érték? :))) mi számít csalásnak? Te mondjuk meg bírsz inni 10 üveg sört ...a többi már csalás? :D
Piritu - 1.000.00025-02-2012 21:47:16 // 19606
Ez azt jelenti, hogy a gazdi kicsit telhetetlen volt. A potit túlságosan feltekerte. Az pont azért van, hogy meg lehessen keresni a hibamentesség határát. A Bacaromon is volt. Fél állásnál kezdett el dadogni a motor. Negyeden ment vagy 50 ezer km-en át. Ráadásul nem i s füstölt, mert még tudta korrigálni az ECU a plust levegővel.
droberto25-02-2012 21:46:51 // 19605
Jó lenne pontosan tudni hogyan!
Piritu - 1.000.00025-02-2012 21:44:16 // 19604
Szerintem meg igen, csak nem az érzékelők jelét hamisítják, hanem a programban tárolt alap vezérlőadatok vannak meghamisítva :-P
A végeredmény ugyan az, több üzemanyag és több levegő megy be, több paci jön ki :-)
A végeredmény ugyan az, több üzemanyag és több levegő megy be, több paci jön ki :-)
Erhard 242 (Pure Energy)25-02-2012 21:44:05 // 19603
ez azért hülyeség így mert a 110 vagy 115 lovas jtd vagy a 180-185le Mjet között csak a program más....akkor az is csalás? :)
droberto25-02-2012 21:40:22 // 19602
Csak ámítás ;)
Egyezzünk már ki, hogy NT, sem csal! Lécci! :)))
Tudod mit!?! A remappal a te a 100-at nyomod, én a novitec-kel a 95-öt! Sose voltam a fekve nyomásba erős. ;)
Egyezzünk már ki, hogy NT, sem csal! Lécci! :)))
Tudod mit!?! A remappal a te a 100-at nyomod, én a novitec-kel a 95-öt! Sose voltam a fekve nyomásba erős. ;)
Erhard 242 (Pure Energy)25-02-2012 21:40:20 // 19601
igen azzal lehet erősíteni a jelet
Piritu - 1.000.00025-02-2012 21:39:34 // 19600
Szerintem az ECU a befecskendezett mennyiségekkel kalkulál. A FES pontosan írja, hogy egy-egy alkalommal mennyit ad be.
GTPeti25-02-2012 21:36:44 // 19599
Gyúrunk vazze? B))
Piritu - 1.000.00025-02-2012 21:36:29 // 19598
Anno felületesen nézegettem az enyémet, emlékeim szerint abban is egy 555 volt. Valószínű a szonda jele egy változtatható kitöltésű négyszöggenerátort vezérel, amit integrálva kapjuk a tényleges vezérlő jelet. A generátorba még be lehet avatkozni egyéb vezérléssel is, hogy a kívánt eredményt kapjuk. Az enyémbe pl. ide avatkozott be a potméter, amivel "állítani" lehetett a teljesítményt.
Piritu - 1.000.00025-02-2012 21:31:03 // 19597
Az adathamisítás annyi, hogy a tényleges CR-nyomás helyett kevesebbet "lát" az ECU, tehát emel rajta, hogy annyit jelezzen vissza, mint amennyit szeretne. Magasabb nyomás több nyál, több teljesítmény. Hogy a kimeneti adat (lambda) jó legyen automatikusan több levegőt ad neki, a módosított turbónyomással. Magyarul minden más adatot hozzáigazít, hogy ne lehessen baj. (Gondolom a turbónyomás körében meg azért avatkozik be a doboz, hogy még több levegőt kapjon, mondjuk a DPF miatt.) A magasabb nyomás ráadásul tökéletesebb porlasztást, jobb égést jelent.
Erhard 242 (Pure Energy)25-02-2012 21:30:28 // 19596
francokat a remap olyan mint a konditerem...lejársz először örülsz ha tudsz 50km-mal nyomni aztán veszel "remap-ot" és a duplájával tudsz nyomni :) ez nem csalás :P
droberto25-02-2012 21:29:20 // 19595
Mindent félretéve, a sok támadás miatt, amit kapok - most komolyan -, szét fogom szedni majd lefotózom, és az összes kritikusomnak elküldöm, hogy nézd! Ez nem csak egy ellenállás...
droberto25-02-2012 21:26:56 // 19594
A szerelőm Galaxy-ja csinálta. Mikor meglátta a boxomat, csak húzogatta a szemöldökét! Mesélte a sztoryját, de én csak annyit mondtam, hogy ez Nem. Ez kérlek Novitec! :)
droberto25-02-2012 21:23:55 // 19593
Tág értelemben a remap is csalás, megváltoztatod az ECU-ba írt adatokat!
Tulajdonképpen ugyanaz történik, csak több változót befolyásol!
Viszont már múltkor is leírtam; tök mindegy mi és, hogy ver át mit, a végeredmény számít. Ha a fogyasztás nem nem nő, akkor minden + teljesítmény ajándék. Természetesen az élettartamot is figyelembe véve.
És ha jól emlékszem, a kiírt DPF-esek kivételével, senki nem tette fel a kezét, hogy az optimalizálás után neki csökkent a fogyasztása. Eddig legalábbis nem..
Tulajdonképpen ugyanaz történik, csak több változót befolyásol!
Viszont már múltkor is leírtam; tök mindegy mi és, hogy ver át mit, a végeredmény számít. Ha a fogyasztás nem nem nő, akkor minden + teljesítmény ajándék. Természetesen az élettartamot is figyelembe véve.
És ha jól emlékszem, a kiírt DPF-esek kivételével, senki nem tette fel a kezét, hogy az optimalizálás után neki csökkent a fogyasztása. Eddig legalábbis nem..
GTPeti25-02-2012 21:16:45 // 19592
Jól összefoglaltad. :)))))
droberto25-02-2012 21:16:05 // 19591
Értem, köszi!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
516
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?