Forum >> 159
Piritu - 1.000.00020-04-2012 19:13:23 // 20840
Tetszett a szőnyeget védő szőnyeget védő szőnyeg :-DD
Piritu - 1.000.00020-04-2012 19:12:35 // 20839
Kérném a 40 Ft-os kérdést :-)
Kimentem megnézni, még csak nyomát se találtam a helyének.
Kimentem megnézni, még csak nyomát se találtam a helyének.
Pityukoma20-04-2012 18:53:26 // 20838
Szia :-) a dunaújvárosi talin nézgettük ALFA159 cartárssal az ő berlináját de nem láttuk sehol.:-( Talán Piritu cartárs tud segíteni :-)
DrB20-04-2012 17:06:58 // 20837
Ugyanez a berlinában is megoldható? Ott hol találom a heléyt?
droberto20-04-2012 12:52:34 // 20836
Tudjátok esetleg, hogy a berlina és az SW (nem tetőkorlátos) változatok tetőcsomagtartója közt mi a különbség?
Berlinások! Tudnátok képet küldeni a felfogatási pontokról? Valamint meg tudnátok mérni azok távolságát, illetve az első rögzítési pont távolságát az első szélvédőtől?
Segítségeteket előre is köszönöm!
Berlinások! Tudnátok képet küldeni a felfogatási pontokról? Valamint meg tudnátok mérni azok távolságát, illetve az első rögzítési pont távolságát az első szélvédőtől?
Segítségeteket előre is köszönöm!
Pityukoma20-04-2012 12:37:16 // 20835
Szia :-) Kérdésedre a válasz: A csomagtartó bal oldalán a kárpitozott lenyitható fedél felett találod a vakdugót/ vagy a csatlakozót. Én 3800ft-ért vettem a Fiat Kelet Pest-nél. (két színben létezik:fekete és bézs) A fedelet pattintsd ki, utána az izzó cseréhez kialakított fedelet szedd ki és nyúlj be a kárpit mögé. Ott lóg a gyári csatlakozó. Ezután dugd ki a kábelt a nyíláson és csatlakoztasd össze az aljzattal és nyomd vissza a helyére. Nekem nagyon hiányzott, mert az előző kocsimban volt és megszoktam.
Zsolt15520-04-2012 05:02:56 // 20834
Piritu - 1.000.00019-04-2012 22:33:07 // 20833
Zsolt15519-04-2012 22:29:24 // 20832
Erhard 242 (Pure Energy)19-04-2012 22:01:21 // 20831
azokat érdemes átnézni
Tozo19-04-2012 21:54:16 // 20830
Szia!
Hasonló gonddal küzdök én is. Gyertyákat végigmértem, ok (egyébként kb fél évesek). Kábelt a gyertyák és relé között lemértem, ok. Relé működik. Hibaüzenetek jönnek és sokszor nehezen is indul. Szamosiék sem találtak semmit.
Vmi ötlet? Kontakt hiba?? Összes csatit befújni, ez segíthet?
Köszi, Zoli
Hasonló gonddal küzdök én is. Gyertyákat végigmértem, ok (egyébként kb fél évesek). Kábelt a gyertyák és relé között lemértem, ok. Relé működik. Hibaüzenetek jönnek és sokszor nehezen is indul. Szamosiék sem találtak semmit.
Vmi ötlet? Kontakt hiba?? Összes csatit befújni, ez segíthet?
Köszi, Zoli
bonyesz19-04-2012 21:27:17 // 20829
Sziasztok van valakinek 159Sw-be a csomagtartóba szivargyújtó.156-os ba mind a kettöbe volt itt meg még a helyét se látom.
Alfa GT-Csaba19-04-2012 21:23:31 // 20828
fogj meg egy kábelt és érintsd hozzá a gyertyák végéhez és az akkumulátor +hoz ,ha nem szikrázik valamelyik az a szar!
Erhard 242 (Pure Energy)19-04-2012 21:14:58 // 20827
kb 2 perc kimérni
'''''19-04-2012 21:01:28 // 20826
Csak géppel nézték meg.Mivel nem találtak hibaüzenetet és pont akkor nem jelzett ezért eljöttem.Ha nem javul meg,kimérik.
Erhard 242 (Pure Energy)19-04-2012 20:41:25 // 20825
mi az hogy fogalmuk sincs? nem tudnak rámérni az izzítógyertyákra? még ki sem kell venni hozzá...
'''''19-04-2012 20:29:04 // 20824
Hétvégén végigrángatok mindent.
Pityukoma19-04-2012 20:14:38 // 20823
Szia :-) Kérdezd meg imi156-ot neki mi volt a baja az izzításának. A KUL-on beszélgettem vele akkor említette, de már nem emlékszem pontosan. Az biztos hogy valamelyik csatlakozójával volt gondja.
'''''19-04-2012 20:00:50 // 20822
Nem lesz olyan szerencsém,hogy megjavuljon.
.......................19-04-2012 19:50:54 // 20821
szedd szét sz összes villanyos kontaktot az izzításnál
á relét
a izz gyertyákat
húzd sét a ECU t is
a testkábeleket is illik megnézni
nekem is ez volt
semmi hibakód
aztán mégsem akart izzítani
sem a relé sem az izz gyertyák nem voltak rosszak
egyszerüen addig próbálgattuk míg megjavult
én se tudom mitöl
á relét
a izz gyertyákat
húzd sét a ECU t is
a testkábeleket is illik megnézni
nekem is ez volt
semmi hibakód
aztán mégsem akart izzítani
sem a relé sem az izz gyertyák nem voltak rosszak
egyszerüen addig próbálgattuk míg megjavult
én se tudom mitöl
'''''19-04-2012 19:36:54 // 20820
Tegnap végre sikerült nulláztatnom az olajcserét.Még mindig kiírja ha hidegen indítom,hogy nincs előmelegítésem.Létezik,hogy ezt a hibaüzenetet nem tárolja?Nem találtak hibaüzenetet.Fogalmuk sincs,hogy a gyertya szar vagy valami más. :-(
Piritu - 1.000.00018-04-2012 22:20:05 // 20819
Erhard 242 (Pure Energy)18-04-2012 10:05:06 // 20818
no de biztos a "nem rendeltetés szerű használat" miatt van ...a béna sofőrök hm :P
Erhard 242 (Pure Energy)18-04-2012 10:03:39 // 20817
no akkor egy gyulladással kevesebb az esély
Buksi18-04-2012 07:36:22 // 20816
Nem szép látvány! :-(
.......................17-04-2012 22:26:30 // 20815
német fórumról linkeltem,DPF túlmelegedett,így "valahogy " meggyullatt felette minden
Csöri17-04-2012 21:51:28 // 20814
Én amit eddig láttad az mind 2.4 volt.
droberto17-04-2012 21:44:21 // 20813
Most rosszat fogok álmodni...
Piritu - 1.000.00017-04-2012 20:15:53 // 20812
Gondolom, majd eladáskor sérülés mentesnek hirdetik :-)
Piritu - 1.000.00017-04-2012 20:14:59 // 20811
százötvenkilenc17-04-2012 20:08:50 // 20810
Mi lett ezzel a szépséggel?
százötvenkilenc17-04-2012 20:06:29 // 20809
Üdv a rángatósok klubjában.
Még dolgozom rajta,nem adom fel.Ma egy kicsit előrébb jutottam de még nem kerek a történet.Ha megvan a megoldás jelentkezem.Alfabuzi vagyok énis mint ti is de az élet úgy hozta hogy az utóbbi 10 évben inkább német francia autókba vájkálódtam .Ezekből van az ügyfélkörömben sok,de azért azelőtt elég jól" beszéltem" olaszul is.
Még dolgozom rajta,nem adom fel.Ma egy kicsit előrébb jutottam de még nem kerek a történet.Ha megvan a megoldás jelentkezem.Alfabuzi vagyok énis mint ti is de az élet úgy hozta hogy az utóbbi 10 évben inkább német francia autókba vájkálódtam .Ezekből van az ügyfélkörömben sok,de azért azelőtt elég jól" beszéltem" olaszul is.
Kazes☻17-04-2012 19:25:59 // 20808
Uhhh..., hát mi lett ezzel?! : /
.......................17-04-2012 19:21:17 // 20807
.......................17-04-2012 19:17:58 // 20806
kíváncsi lennék milyen motorok vannak ezekben a rendör autókban?
Péter14517-04-2012 18:45:58 // 20805
Piritu - 1.000.00017-04-2012 17:53:51 // 20804
A Spider küszöbborítását tartó csavarok és alátétek 13 ezerben voltak. Igaz 10 és 12 darabok is voltak, tehát nem csak ötösével adták :-)
sas-15917-04-2012 16:43:14 // 20803
most olvastam imi156 kalandjait a szervo-val és hogy nála az olajtartály cseréje segített.
sas-15917-04-2012 15:48:38 // 20802
Szevasztok!
Nekem 52 ezer km van benne 2 év alatt.
Egy EGR csere volt, mert hibajelzés jött, de semmi tünetet nem produkált az autó.
Konkrétan a csere óta nekem is rángatós kedvében van a kicsike. Most éppen 2000 és 3000 közötti fordulatszámnál, ha a turbó nyomás 1,0 bar.
Mintha szakadozva megszűnne az üzemanyag ellátás pillanatokra. Ha hosszabb ideig tartom a kérdéses fordulatszámot és t.nyomást, akkor egészen addig.
Üzemanyag szűrő már lett cserélve, nem az a ludas.
Pár hónapja még 2000-es fordulatnál csinálta és 0,8 bar-nál. Csak ha mindkét feltétel adott. Ha jobban gyorsítok vagy alacsonyabb/magasabb a fordulatszám, akkor nem.
Hétvégén pedig egy szűkebb parkolóban való álló helyzetben sok kormánytekergetést igénylő manőver után érkezett meg a várva várt elég hangos sírás a szervo felől.
Amúgy a gépet imádom, ajánlom mindenkinek.
Futómű remek, kormányzás remek, megy is nagyon jól.
Szervónál mi lehet a gond? Az a múltkor emlegetett bizbasz, ami elszabadul a tartályban?
Amúgy üdv mindenkinek, jó a topic, sokat olvasom de viszonylag ritkán írok, mert az idő igényesebb.
Nekem 52 ezer km van benne 2 év alatt.
Egy EGR csere volt, mert hibajelzés jött, de semmi tünetet nem produkált az autó.
Konkrétan a csere óta nekem is rángatós kedvében van a kicsike. Most éppen 2000 és 3000 közötti fordulatszámnál, ha a turbó nyomás 1,0 bar.
Mintha szakadozva megszűnne az üzemanyag ellátás pillanatokra. Ha hosszabb ideig tartom a kérdéses fordulatszámot és t.nyomást, akkor egészen addig.
Üzemanyag szűrő már lett cserélve, nem az a ludas.
Pár hónapja még 2000-es fordulatnál csinálta és 0,8 bar-nál. Csak ha mindkét feltétel adott. Ha jobban gyorsítok vagy alacsonyabb/magasabb a fordulatszám, akkor nem.
Hétvégén pedig egy szűkebb parkolóban való álló helyzetben sok kormánytekergetést igénylő manőver után érkezett meg a várva várt elég hangos sírás a szervo felől.
Amúgy a gépet imádom, ajánlom mindenkinek.
Futómű remek, kormányzás remek, megy is nagyon jól.
Szervónál mi lehet a gond? Az a múltkor emlegetett bizbasz, ami elszabadul a tartályban?
Amúgy üdv mindenkinek, jó a topic, sokat olvasom de viszonylag ritkán írok, mert az idő igényesebb.
droberto17-04-2012 15:33:35 // 20801
És még valami! A szénacél kötőelemek bevonatának tartóssága kritikán aluli! Egy számítógépben különb csavarok vannak!!!
Nem láttam még ilyen bevonatot sehol. Matt szürke trutyi....
Nem láttam még ilyen bevonatot sehol. Matt szürke trutyi....
droberto17-04-2012 15:29:46 // 20800
Mondok még jobbat: Vezérműszíj feszítő görgő csavar, melynek mérete M8x~60 2013,-Ft!!!
Ha kéne, 10 db-ot kéne vegyek belőle!
Ez egy vicc... ugye???
Kínába a kis sárga mókusok max. 30 fillérért legyártják darabját!
Ha kéne, 10 db-ot kéne vegyek belőle!
Ez egy vicc... ugye???
Kínába a kis sárga mókusok max. 30 fillérért legyártják darabját!
droberto17-04-2012 15:22:47 // 20799
Miért van az, hogy a kötőelemeket (csavar, patent) a nagyon kedves márkakereskedő/gyártó több száz Ft-os darabáron kínálja?
Ezen felül, miért kell 0,8,-Ft-ból előállított
620,-Ft-ért adott patentot ötösével árulni, ha csak egyre van szükségem???
Milyen üzletpolitika ez? Kíváncsi lennék, hogy ők is ötösével veszik-e, ha egy sérült haspáncél csavart pótolnak...?
Így váljon a kedves ügyfél elégedetté???
Így várják el, hogy fellendüljenek az eladások??? Terméktámogatás a javából...
Kíváncsi lennék, hogy ez hogy megy más márkánál???
GRRRR!!!
Ezen felül, miért kell 0,8,-Ft-ból előállított
620,-Ft-ért adott patentot ötösével árulni, ha csak egyre van szükségem???
Milyen üzletpolitika ez? Kíváncsi lennék, hogy ők is ötösével veszik-e, ha egy sérült haspáncél csavart pótolnak...?
Így váljon a kedves ügyfél elégedetté???
Így várják el, hogy fellendüljenek az eladások??? Terméktámogatás a javából...
Kíváncsi lennék, hogy ez hogy megy más márkánál???
GRRRR!!!
droberto16-04-2012 22:10:08 // 20798
droberto16-04-2012 21:37:34 // 20797
Igen, ismerek egy embert, aki szintén nála csináltatott!
százötvenkilenc16-04-2012 21:12:07 // 20796
Sziasztok
Még mindig rángat ez a bontószökevény.
Kezdek gyanakodni a Chipmester munkájára.Kb azóta van ez a szakaszos gyorsulás.és rángatás.
Valakinek van tapasztalata a szászvári mágussal?
Még mindig rángat ez a bontószökevény.
Kezdek gyanakodni a Chipmester munkájára.Kb azóta van ez a szakaszos gyorsulás.és rángatás.
Valakinek van tapasztalata a szászvári mágussal?
sxr8516-04-2012 20:10:01 // 20795
Szia, nekem van egy bosal horgom, ha érdekel írj.
droberto15-04-2012 21:35:28 // 20794
Érdekes, a bosal is belga!
Meglesem őket! :)
Meglesem őket! :)
droberto15-04-2012 21:30:39 // 20793
Én már több mindenre használtam, szerintem hasznos szerszám!
Pityukoma15-04-2012 20:53:56 // 20792
A második linknél elütöttem GVW=GDW . azért a link működik :-)
Pityukoma15-04-2012 20:52:00 // 20791
Szia :-) vonóhorog ügyben ezeket találtam: 159 vonóhorgok ami nekem van az úgy néz ki hogy Belga gyártmány. Nézd meg van nekik bicaj szállítójuk is:GWV horog Jó böngészést :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
532
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?