Bocs, hogy kívülállóként beleszólok, de a blogodat követem, annyira rémisztő..
Utoljára én a gumi választásodon lepődtem meg. Eszembe nem jutna 255ös gumikat felrakni, pláne 5 éveseket. Tudom, hogy a pénz nagy úr, de így könnyen pénzkidobás lesz a spórolásból. Ennyi nyűggel a chip tuningot sem erőltetném :)
Arra vannak itt a topikok, hogy kérdezz, mielőtt megveszel valamit :) És vidd rendes szerelőhöz a kocsit. Sztem 170 km-nél már többet autóztál feleslegesen a "szakik" között..
Forum >> 159
BeeGee10-07-2012 10:28:41 // 22371
Dömpi (il dottore)10-07-2012 09:36:49 // 22370
Fel fogom vele venni a kapcsolatot. De mivel nekem az 170 km (csak oda), ezért először távlatilag konzultálok majd vele.
Mindenesetre hálásan köszönöm a tippet.
Tegnap sokat gondolkodtam és arra jutottam, hogy lehet hogy az összes 159-es között az enyém a leggyengébben felszerelt, de tapasztalatlanságomnak köszönhetően az ár-érték arányt tekintve én vettem a legdrágábban, és még a tetejébe sokat is szívok vele, de akkor is imádom, és akkor is végigcsinálom, és csakazértis lesz egy fasza autóm! Egyébként sokan ezért is ölni tudnának :)
Mindenesetre hálásan köszönöm a tippet.
Tegnap sokat gondolkodtam és arra jutottam, hogy lehet hogy az összes 159-es között az enyém a leggyengébben felszerelt, de tapasztalatlanságomnak köszönhetően az ár-érték arányt tekintve én vettem a legdrágábban, és még a tetejébe sokat is szívok vele, de akkor is imádom, és akkor is végigcsinálom, és csakazértis lesz egy fasza autóm! Egyébként sokan ezért is ölni tudnának :)
Csosznorbert10-07-2012 00:51:17 // 22369
Huzzál Csőrihez Várpalotára...... Alfa-klinika..... :)
droberto09-07-2012 23:32:30 // 22368
Ha én centír után megjelennék egy futóművesnél, hogy ráz a vas és nem bírná megcsinálni, akkor én tuti, hogy nem fizetnék!
Rázógépre felrakták?
Rázógépre felrakták?
droberto09-07-2012 23:19:10 // 22367
Ezt úgy is lehetne mondani, hogy észbontó!!!
Vidd el a vasad egy normális! szerlőhöz, aki megfelelő diagnosztikát végez és csináltasd meg vele! Ennek így tényleg nincs értelme!
Csörit sokan favorizálják...
Olvastam a blogodat de ez egy vicc! A szerelőid egyszerűen Kóklerek!
Vidd el a vasad egy normális! szerlőhöz, aki megfelelő diagnosztikát végez és csináltasd meg vele! Ennek így tényleg nincs értelme!
Csörit sokan favorizálják...
Olvastam a blogodat de ez egy vicc! A szerelőid egyszerűen Kóklerek!
13709-07-2012 22:56:57 // 22366
Ez rázásos mizériád nekem már egyértelműen a szerelők hibájának tűnik. Nehogy már neked kelljen kitalálni, hogy mi a baja, arra vannak a szervízek.
Ez van akkor, amikor elviszed egy gumishoz, meg egy futóműveshez, meg még egy mittudomén kihez. Mindegyik csak a saját részterületére hajlandó rálátni, persze csak a megfelelő pénzért. Ha kifizetted neki a lóvét, és esetleg mégsem az volt a hiba, akkor meg csak széttárja a kezét.
Véleményem szerint jobban járnál egy tisztességes márkaszervízzel, akár Fiat szervízzel, vagy valamilyen nagyobb szervízzel, ahol leadod, elmondod mi a probléma, és megmondod, hogy oldják meg. Ha nem oldják meg, akkor meg nem fizeted ki.
A lényeg, hogy olyan helyre vidd, ahol felelősséggel vállalják a problémamegoldást.
Ez van akkor, amikor elviszed egy gumishoz, meg egy futóműveshez, meg még egy mittudomén kihez. Mindegyik csak a saját részterületére hajlandó rálátni, persze csak a megfelelő pénzért. Ha kifizetted neki a lóvét, és esetleg mégsem az volt a hiba, akkor meg csak széttárja a kezét.
Véleményem szerint jobban járnál egy tisztességes márkaszervízzel, akár Fiat szervízzel, vagy valamilyen nagyobb szervízzel, ahol leadod, elmondod mi a probléma, és megmondod, hogy oldják meg. Ha nem oldják meg, akkor meg nem fizeted ki.
A lényeg, hogy olyan helyre vidd, ahol felelősséggel vállalják a problémamegoldást.
Buksi09-07-2012 22:26:27 // 22365
Gratula! Nagyon szép, főleg a beltér! :-)
Liquid09-07-2012 22:25:46 // 22364
köszi, igen leszűkült a kör, miután mindenki egybehangzóan a 2.4-et javallotta
'''''09-07-2012 22:23:09 // 22363
Látom mégiscsak 2.4 lett.Gratula hozzá!
Liquid09-07-2012 22:22:57 // 22362
a próféta szóljon belőled :)
droberto09-07-2012 22:16:01 // 22361
Hát akkor üdv itt!
Sok szép 59-es km-t! :)
Sok szép 59-es km-t! :)
Csabi09-07-2012 22:01:37 // 22360
pontosítva, volt mindegyik szilenten egy repedés, a szaki szakadásnak hívta, most a csere után nem vettem észre változást a futómű stabilitásán...Őszintén szólva nem is cseréltem volna rögtön, csak mivel meghalt a kormányművem így muszáj volt, h ne kelljen kétszer futóművet állíttatnom..
Dömpi (il dottore)09-07-2012 21:53:19 // 22359
nekem még nem szakadt, de jó úton van ezirányba...
Csabi09-07-2012 21:50:15 // 22358
Én most cseréltem alsó lengőkar szilenteket, 26e volt a kettő...nálam is futómű beállításnál vették észre hogy szakadtak a szilentek(még jó , h ezek cserélhetőek), ezért nem is vállalták a beállítást, mondván, felesleges mert csere után újra kell állítani a futóművet...
Dömpi (il dottore)09-07-2012 21:50:02 // 22357
Gyönyörű! Szívből gratulálok!
Liquid09-07-2012 21:43:40 // 22356
Dömpi (il dottore)09-07-2012 21:31:42 // 22355
az enyém is klattyan, de szinte már reflexből zártam a füleimet...jó hallani, hogy ez normális hang :)
Dömpi (il dottore)09-07-2012 21:29:59 // 22354
Kösz az infót!
Dömpi (il dottore)09-07-2012 21:29:28 // 22353
Hallottad a dübörgést odaát? Ahogya kő lezúdult a szívemről :)
Erhard 242 (Pure Energy)09-07-2012 21:26:10 // 22352
lehet szilentet is cserélni és nem kell párban!
Dömpi (il dottore)09-07-2012 21:23:09 // 22351
Sziasztok!
Ma megvolt a futóműbeállítás :) ...de továbbra is ráz :(
Amikor gyorsítok és terhelés alatt van, akkor alig alig érezhetően remeg. A futóműves szerint a job első féltengelycsukló kezdeti problémái. Azt mondta, ha erősödik a remegés cseréltessem majd ki. Ezt amúgy párban kell cserélni?
A másik remegés, szitálás olyan 120 magasságában jön elő. Viszont érdekes, hogy először kicsit erősebb, aztán alig érezhetőre csökken. Viszont ha visszaeresztem 110-re, akkor ugyanez - először erősebben szitál, aztán csökken. 160-nál tovább már nem mertem nyomni, mert nagyon rázott.
Mi lehet ez?
A futóműves még annyit mondott, hogy a jobb első futómű alsó lengőkar hátsó szilent eléggé kivan. A szilentet lehet a lengőkarban cserélni? Vagy a teljes lengőkart kell? Ezt párban szokás - ha a jobb cserés, akkor a bal is?
Erhard! ezek kb. milyen árfekvésű cuccok? Nagyságrendileg! Csak, hogy előre készülni tudjak!
Ma megvolt a futóműbeállítás :) ...de továbbra is ráz :(
Amikor gyorsítok és terhelés alatt van, akkor alig alig érezhetően remeg. A futóműves szerint a job első féltengelycsukló kezdeti problémái. Azt mondta, ha erősödik a remegés cseréltessem majd ki. Ezt amúgy párban kell cserélni?
A másik remegés, szitálás olyan 120 magasságában jön elő. Viszont érdekes, hogy először kicsit erősebb, aztán alig érezhetőre csökken. Viszont ha visszaeresztem 110-re, akkor ugyanez - először erősebben szitál, aztán csökken. 160-nál tovább már nem mertem nyomni, mert nagyon rázott.
Mi lehet ez?
A futóműves még annyit mondott, hogy a jobb első futómű alsó lengőkar hátsó szilent eléggé kivan. A szilentet lehet a lengőkarban cserélni? Vagy a teljes lengőkart kell? Ezt párban szokás - ha a jobb cserés, akkor a bal is?
Erhard! ezek kb. milyen árfekvésű cuccok? Nagyságrendileg! Csak, hogy előre készülni tudjak!
Kardosdoktor09-07-2012 20:15:01 // 22350
Szia Dömpi!
Szerintem egy impression felszereltségű modellről lehet szó az esetedben, amibe extraként beletettek egy navigációt. A felnit meg az előző tulaj utólag vehette rá. :-)
Üdv: Kardosdoktor
Szerintem egy impression felszereltségű modellről lehet szó az esetedben, amibe extraként beletettek egy navigációt. A felnit meg az előző tulaj utólag vehette rá. :-)
Üdv: Kardosdoktor
Erhard 242 (Pure Energy)09-07-2012 18:56:57 // 22349
mindegyik klattyan váltásnál ez a hidraulikus kinyomócsapágy meg a lendkerék játéka no para nagyon nagy csendben lehet hallani meg csak egyesben, kettesben
Shadin09-07-2012 17:23:22 // 22348
Úgy nincs gondom, csak váltáskor. Valami lóg, de nem tudom mi.
droberto09-07-2012 16:24:07 // 22347
Nekem gázadáskor és elvételkor klattyan finoman! Én féltengelyre, vagy motortartó bakra gyanakszom! Jó, hogy írod; egyre jobban idegesít... :)
Shadin09-07-2012 16:14:10 // 22346
Hali!
A féltengely zsírozás segíthet abban, hogy ne csattanjon valami a hajtásláncban minden sebváltáskor? Gázadáskor és elvételkor nincs hangja, de váltani normálisan csak megemelt fordulaton, odafigyelve tudok, különben, nem tudom máshogy mondani, dob egyet. Nem csattan, csak klattyan...
köszi
A féltengely zsírozás segíthet abban, hogy ne csattanjon valami a hajtásláncban minden sebváltáskor? Gázadáskor és elvételkor nincs hangja, de váltani normálisan csak megemelt fordulaton, odafigyelve tudok, különben, nem tudom máshogy mondani, dob egyet. Nem csattan, csak klattyan...
köszi
százötvenkilenc09-07-2012 12:48:20 // 22345
.......................09-07-2012 11:25:10 // 22344
..csak meleg van :)
Kazes☻09-07-2012 11:16:34 // 22343
Ejnye Moriarty a negatív hullámaid...! :D
Dömpi (il dottore)09-07-2012 11:03:44 // 22342
Hát ezt meg kell osztanom veletek!
Ma reggel bejövök dolgozni, erre a kollégáim elkezdik sorra:
- az egyik kolléganőm, aki otthon mellékesben gazdálkodó: "nekem a hétvégén lefüstölt a kombájnom és a kis dömperem is"
- az egy hete hozzám beosztott gyakornoksrác: "a hétvégén Ausztriában voltunk motorostúrán, félúton elszakad a hajtáslánc"
- a szomszéd irodából egy mérnök kolléga: "a hétvégén hazafelé Győrből az autópályán lefüstölt a Meganom turbója"
Lehet, hogy negatív hullámokat bocsájtok ki?
Ma reggel bejövök dolgozni, erre a kollégáim elkezdik sorra:
- az egyik kolléganőm, aki otthon mellékesben gazdálkodó: "nekem a hétvégén lefüstölt a kombájnom és a kis dömperem is"
- az egy hete hozzám beosztott gyakornoksrác: "a hétvégén Ausztriában voltunk motorostúrán, félúton elszakad a hajtáslánc"
- a szomszéd irodából egy mérnök kolléga: "a hétvégén hazafelé Győrből az autópályán lefüstölt a Meganom turbója"
Lehet, hogy negatív hullámokat bocsájtok ki?
Dömpi (il dottore)09-07-2012 07:56:11 // 22341
a jövőben én is Erhard-hoz fogok fordulni.
Egyébként nekem is sokat segítettek már a srácok.
Viszont én is elmondtam a véleményem, és tartom is: a tapasztalatot nem adják ingyen (sajnos).
Egyébként nekem is sokat segítettek már a srácok.
Viszont én is elmondtam a véleményem, és tartom is: a tapasztalatot nem adják ingyen (sajnos).
stukker198709-07-2012 07:15:04 // 22340
Nem vedd ennyire lelkedre a dolgokat!
Biztos vagyok benne ,hogy senki sem akart megbántani,csak őszintén elmondják a véleményüket...
Igaz,hogy személyesen nem ismerem az itteni fórumozókat,de bármi problémám volt mindig segítő szándékkal álltak a dologhoz.
Volt rá precedens hogy telefonon is felhívtak és elmondták náluk mi volt a megoldás adott esetben....
Erhard kolléga pedig korrekt eladó is,már többször rendeltem tőle,mert vásárlás előtt a véleményét is ki lehet kérni,ha többféle gyártótól van adott termék...
Biztos vagyok benne ,hogy senki sem akart megbántani,csak őszintén elmondják a véleményüket...
Igaz,hogy személyesen nem ismerem az itteni fórumozókat,de bármi problémám volt mindig segítő szándékkal álltak a dologhoz.
Volt rá precedens hogy telefonon is felhívtak és elmondták náluk mi volt a megoldás adott esetben....
Erhard kolléga pedig korrekt eladó is,már többször rendeltem tőle,mert vásárlás előtt a véleményét is ki lehet kérni,ha többféle gyártótól van adott termék...
Dömpi (il dottore)08-07-2012 23:33:34 // 22339
ja, és még egy meglepő dolog: a klíma manuális
szerintem kissé egyedi így összességében ... viszont ennek is megvan a maga varázsa.
szerintem kissé egyedi így összességében ... viszont ennek is megvan a maga varázsa.
Dömpi (il dottore)08-07-2012 23:29:39 // 22338
akkor most ez is megvolt :)
vm08-07-2012 23:27:25 // 22337
Dehogy húztam fel magam ;-)
Tetszett...
Annyi elcsépelt urban legend van, de ezt még nem hallottam.
Tetszett...
Annyi elcsépelt urban legend van, de ezt még nem hallottam.
Dömpi (il dottore)08-07-2012 23:19:31 // 22336
nem vagyok egy száguldozós fajta! amúgy meg a 101 lovas 1,6 benyás Marea után ez repül. meg különben is, csak Schritt für Schritt. a következő majd valami 5-hengeres erőgép lesz.
Amúgy sokan azt mondták a 16 szelepessel sok a baj, a 8 szelepes stabil motor kevés gonddal...márhogy motorikusan. Megítélni nem tudom ezt a véleményt, mert nincs ilyen jellegű tapasztalatom.
Amúgy sokan azt mondták a 16 szelepessel sok a baj, a 8 szelepes stabil motor kevés gonddal...márhogy motorikusan. Megítélni nem tudom ezt a véleményt, mert nincs ilyen jellegű tapasztalatom.
Dömpi (il dottore)08-07-2012 23:15:21 // 22335
ne húzd fel magad vmaast...már túl vagyunk rajta! Szégyellem, hogy elhittem néhány nem hozzáértőnek és főképp, mert le is írtam!
GTPeti08-07-2012 23:14:09 // 22334
Semmi, a te autód is lehet, hogy Opel. :PPPP
B)
B)
GTPeti08-07-2012 23:12:34 // 22333
A 120 lovat vásárláskor nem keveselted egy picit?
(156-ba elég a 8V, 159-be picit kevés a tömege miatt.)
(156-ba elég a 8V, 159-be picit kevés a tömege miatt.)
vm08-07-2012 23:12:14 // 22332
Hogy mi???? ;-)
Dömpi (il dottore)08-07-2012 23:05:54 // 22331
Tudom...és ha minden igaz, már látszik a fény az alagút végén!
Kérdés: eléggé érdekes a kocsim felszereltsége
ugyebár 2008 júni. 30-i
1,9 8V-s
nincs xenon
de 19"-os TI-hez hasonló felni
belül nincs króm karika a szellőzők körül
csak elöl van el. ablakemelő
nincs bőrkárpit
csak ABS és ASR
a telefon nem Blue&Me, hanem a SIM-kártyát kell beletenni
nincs ülésfűtés
az elülső ülések csak manuálisan pozícionálhatóak
de van nagy navi
és a konzol borítása bordázott, nem pedig sima
Akárhol keresgettem, nézelődtem, ilyen érdekesen összerakott felszereltséggel sehol sem találkoztam.
Volt aki azt mondta, hogy biztosan reptéri bérautó volt - alap felszereltség + navi
Mi a véleményetek?
Kérdés: eléggé érdekes a kocsim felszereltsége
ugyebár 2008 júni. 30-i
1,9 8V-s
nincs xenon
de 19"-os TI-hez hasonló felni
belül nincs króm karika a szellőzők körül
csak elöl van el. ablakemelő
nincs bőrkárpit
csak ABS és ASR
a telefon nem Blue&Me, hanem a SIM-kártyát kell beletenni
nincs ülésfűtés
az elülső ülések csak manuálisan pozícionálhatóak
de van nagy navi
és a konzol borítása bordázott, nem pedig sima
Akárhol keresgettem, nézelődtem, ilyen érdekesen összerakott felszereltséggel sehol sem találkoztam.
Volt aki azt mondta, hogy biztosan reptéri bérautó volt - alap felszereltség + navi
Mi a véleményetek?
GTPeti08-07-2012 22:56:18 // 22330
OK, a lényeg tényleg csak annyi, hogy a tapasztalatok csak korlátozott számú hibát mutatnak. Ezek olyanok, mint a "gyermekbetegségek". Általában egyszer esel (vagyis az autód) túl rajtuk, utána nyugalom van.
Persze, ez nem azt jelenti, hogy onnantól nulla ráköltés lesz.
Persze, ez nem azt jelenti, hogy onnantól nulla ráköltés lesz.
Dömpi (il dottore)08-07-2012 22:51:26 // 22329
jaj! elfelejtettem a végére biggyeszteni, hogy SZERETEM A 159-EM!
Dömpi (il dottore)08-07-2012 22:50:28 // 22328
vágom én, csakhogy mielőtt megvettem annyit sem tudtam, mi a külömbség egy 156, egy 166 és egy 159 között.
Előtte sohasem volt alfám és nem is ismertem az alfákat. És hát 11 évvel ezelőtt vettem utoljára kocsit. Bevallom őszintén, meglepett, hogy 11 év alatt mennyit aljasodott az autókereskedelem.
Másrészt azért valljuk be, akinek már van valamilyen alfája, és rendszeresen olvasgatja pl. az amore-t és az egyes topikokat, óriási előnyben van. Van esélye felkészülni ezekre a dolgokra.
Amikor én megvettem, egyszerűen csak megtetszett, beleszerettem, rózsaszín köd - majd kifizettem és elhoztam. Utána kezdtem olvasgatni az amore-t.
A következő alfámnál már sokkal felkészültebb leszek, mert olyan chartársak vesznek körül, akik tudják miről beszélnek és adni lehet a véleményükre.
Sőt, sokszor olvasom, hogy a hozzáértőbbek el is mennek szemrevételezni a kiszemelt kocsit, mielőtt a chartárs megveszi.
Hát ilyen összetartó háttérrel azért nehéz megszívni.
Előtte sohasem volt alfám és nem is ismertem az alfákat. És hát 11 évvel ezelőtt vettem utoljára kocsit. Bevallom őszintén, meglepett, hogy 11 év alatt mennyit aljasodott az autókereskedelem.
Másrészt azért valljuk be, akinek már van valamilyen alfája, és rendszeresen olvasgatja pl. az amore-t és az egyes topikokat, óriási előnyben van. Van esélye felkészülni ezekre a dolgokra.
Amikor én megvettem, egyszerűen csak megtetszett, beleszerettem, rózsaszín köd - majd kifizettem és elhoztam. Utána kezdtem olvasgatni az amore-t.
A következő alfámnál már sokkal felkészültebb leszek, mert olyan chartársak vesznek körül, akik tudják miről beszélnek és adni lehet a véleményükre.
Sőt, sokszor olvasom, hogy a hozzáértőbbek el is mennek szemrevételezni a kiszemelt kocsit, mielőtt a chartárs megveszi.
Hát ilyen összetartó háttérrel azért nehéz megszívni.
Dömpi (il dottore)08-07-2012 22:39:14 // 22327
ismerek olyat, (olasz az illető) aki szalonból vette 0 km-el, és 50ezernél halt meg a kettőstömegű.
Szerintem ez nem biztosan km függő.
Az én kocsim is előző tulaja is olasz volt. Lehet, hogy az olaszok máshogy tapossák...ki tudja?
Mielőtt megint rám szálltok megint, ki kívánom hangsúlyozni, hogy azt, hogy tudok olyanról, akinél 50ezernél szállt el a kettőstömegű, nem a 159 hibájának tartom!!!
(lehet, hogy a félreértések elkerülése végett, ezután minden bejegyzésemhez oda fogom írni, hogy szerteme a 159-et és nem szapulásként írom, amit írok)
Szerintem ez nem biztosan km függő.
Az én kocsim is előző tulaja is olasz volt. Lehet, hogy az olaszok máshogy tapossák...ki tudja?
Mielőtt megint rám szálltok megint, ki kívánom hangsúlyozni, hogy azt, hogy tudok olyanról, akinél 50ezernél szállt el a kettőstömegű, nem a 159 hibájának tartom!!!
(lehet, hogy a félreértések elkerülése végett, ezután minden bejegyzésemhez oda fogom írni, hogy szerteme a 159-et és nem szapulásként írom, amit írok)
GTPeti08-07-2012 22:38:30 // 22326
Nem azt mondta, hogy k...a okos, hanem, hogy nem voltál elég körültekintő. Ebben szerintem nincs semmi rosszindulat. Úgyhogy nyugi.
Másrészről pedig... azok a problémák, amik előjöttek (a klímakomp-on kívül), mind ismert dolgok, olyanok, amikre egy használt 159 előre készülni lehet és érdemes.
Másrészről pedig... azok a problémák, amik előjöttek (a klímakomp-on kívül), mind ismert dolgok, olyanok, amikre egy használt 159 előre készülni lehet és érdemes.
Dömpi (il dottore)08-07-2012 22:32:16 // 22325
Szállj már le a magas lóról te mindenttudó!
Nem lehet mindenki olyan k*rva okos, mint te!
Mellesleg az ember nem úgy születik, hogy mindent tud az autóvásárlásról. Ezt nem az anyatejjel adják.
Hidd el, a következő kocsim vásárlása során...remélhetőleg jó néhány év múlva...már sokkal körültekintőbben fogom kiválasztani a megfelelő alfát. Sokat tanultam, tanulok.
Viszont, ha már majd olyan piszkosul dörzsölt autóvásárló is leszek egyszer, akkor sem fogom leszólni azokat, akik tapasztalat hiányában beleugranak valamibe.
Amúgy meg nem is biztos, hogy annyira megszívtam. A motorral semmi gond, a kipuffban egy gramm korom sincs, rohadtul megy, belülről olyan mintha új lenne stb, stb.
Volt most egy kis hiszti - részéről is (az alfámra gondolok) és részemlről is. Mi már csak ilyen hisztisek vagyunk! De így szeretjük egymást! Így illünk össze!
Nem lehet mindenki olyan k*rva okos, mint te!
Mellesleg az ember nem úgy születik, hogy mindent tud az autóvásárlásról. Ezt nem az anyatejjel adják.
Hidd el, a következő kocsim vásárlása során...remélhetőleg jó néhány év múlva...már sokkal körültekintőbben fogom kiválasztani a megfelelő alfát. Sokat tanultam, tanulok.
Viszont, ha már majd olyan piszkosul dörzsölt autóvásárló is leszek egyszer, akkor sem fogom leszólni azokat, akik tapasztalat hiányában beleugranak valamibe.
Amúgy meg nem is biztos, hogy annyira megszívtam. A motorral semmi gond, a kipuffban egy gramm korom sincs, rohadtul megy, belülről olyan mintha új lenne stb, stb.
Volt most egy kis hiszti - részéről is (az alfámra gondolok) és részemlről is. Mi már csak ilyen hisztisek vagyunk! De így szeretjük egymást! Így illünk össze!
Dömpi (il dottore)08-07-2012 22:22:04 // 22324
hát én inkább hiszek nektek, mint bárki másnak :)
Csosznorbert08-07-2012 22:20:18 // 22323
Tuti hogy az opelesek tévednek.... fater haverjának a zafirájában is alfa sziv dobog, és a vectrák is ugyanezt a 150 lovas mocit kapták.
5x110 osztókör lehet máshol is, nem csak Alfánál...
5x110 osztókör lehet máshol is, nem csak Alfánál...
Dömpi (il dottore)08-07-2012 22:04:04 // 22322
Nem leszóltam a 159-et! Csak leírtam amit hallottam, olyantól, aki sok autótípust szerel...bár én nem javíttam nála.
Ezek szerint félreinformált.
Amúgy sok opeles mondja, mivel sok opelban van olyan motor, mint az alfákban, hogy GM - ezek szerint ők tévednek - és tényleg fordítva van.
A futóművet pl. egy gumis mondta, hivatkozva az 5x110-es osztókörre.
Ezek szerint sokan hülyaségeket beszéltek, én meg elhittem és én is hülységeket írtam. Így szerez tapasztalatot az ember.
Bocs, ha valakinek a lelkébe gázoltam, nem volt szándékos.
Mindenesetre amit írat nem negatívumként akartam megemlíteni. Pont azt akartam vele mondani, hogy nem rosszabb a többinél, mint ahogyan beállítják.
Egyébként igenis büszke 159 tulaj vagyok, mert egy másik német, francia vagy japó sem ér a nyomába. Ezt a külsőt mindenki megcsodálja és hát vezetni sem utolsó érzés.
Igen, volt egy mélypont, amikor a pokola kívántam, mert EGYSZERRE jött sokminden. Mostmár kifelé megyünk a gödörből, de együtt. És ez a lényeg!
Nem tudom mennyien házasok közöttetek, de a legjobb házasságban is van, amikor úgy érzed: elég volt! Miért pont őt vettem el!...Aztán persze rendbe jön minden, újra megtaláljátok a közös hangot és dúl a love.
Na, én pont így voltam az Alfámmal.
És igazából pont ez a lelki kapocs az, ami számomra megkülönbözteti az Alfát minden mástól. Egy alfának lelke van, az alfa egy élőlény. Neki is vannak rossz időszakai, néha rakoncátlan, aztán meg amikor vezeted, úgy ülsz az ülésben a volán mögött, mintha eggyé válná az autóval.
Ezt semmi más márkájú autróban nem éled meg. Azok lelketlen gépek.
Ezek szerint félreinformált.
Amúgy sok opeles mondja, mivel sok opelban van olyan motor, mint az alfákban, hogy GM - ezek szerint ők tévednek - és tényleg fordítva van.
A futóművet pl. egy gumis mondta, hivatkozva az 5x110-es osztókörre.
Ezek szerint sokan hülyaségeket beszéltek, én meg elhittem és én is hülységeket írtam. Így szerez tapasztalatot az ember.
Bocs, ha valakinek a lelkébe gázoltam, nem volt szándékos.
Mindenesetre amit írat nem negatívumként akartam megemlíteni. Pont azt akartam vele mondani, hogy nem rosszabb a többinél, mint ahogyan beállítják.
Egyébként igenis büszke 159 tulaj vagyok, mert egy másik német, francia vagy japó sem ér a nyomába. Ezt a külsőt mindenki megcsodálja és hát vezetni sem utolsó érzés.
Igen, volt egy mélypont, amikor a pokola kívántam, mert EGYSZERRE jött sokminden. Mostmár kifelé megyünk a gödörből, de együtt. És ez a lényeg!
Nem tudom mennyien házasok közöttetek, de a legjobb házasságban is van, amikor úgy érzed: elég volt! Miért pont őt vettem el!...Aztán persze rendbe jön minden, újra megtaláljátok a közös hangot és dúl a love.
Na, én pont így voltam az Alfámmal.
És igazából pont ez a lelki kapocs az, ami számomra megkülönbözteti az Alfát minden mástól. Egy alfának lelke van, az alfa egy élőlény. Neki is vannak rossz időszakai, néha rakoncátlan, aztán meg amikor vezeted, úgy ülsz az ülésben a volán mögött, mintha eggyé válná az autóval.
Ezt semmi más márkájú autróban nem éled meg. Azok lelketlen gépek.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
496
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?