Forum >> 159
Tozo11-08-2012 17:37:43 // 23339
FES-el Body computerben a következő hibákat találtam. Vkinek volt már hasonló? Érdemes ezekkel foglalkozni?
B1029 - W soros vezeték
U1600 - Minicrypt
B1021 - ködfényszóró relé
B1023 - távolsági relé
Üdv Zoli
B1029 - W soros vezeték
U1600 - Minicrypt
B1021 - ködfényszóró relé
B1023 - távolsági relé
Üdv Zoli
Tozo11-08-2012 17:33:37 // 23338
Erre nekem is hibát ír ki, remélem megnyugtató a válasz :-).
.....11-08-2012 17:10:29 // 23337
Valaki megnézné nekem a FES-ben a Delphi climate control (Dual/three zone) -ban a Bal keverőlap helyzetére mit ír ki? Nálam csak % jel van,az összes többi értéket is ír, a tesztben nem jelentkezik,de hibakód nincs.
EXECUTING ACTUATOR...
Bal keverés mozgató motor
HIBA A VEGREHAJTASBAN
EXECUTING ACTUATOR...
Bal keverés mozgató motor
HIBA A VEGREHAJTASBAN
ALFI15611-08-2012 16:57:42 // 23336
Csinálsz a kormányról egy közeli képet?Ennyinél még teljessen gyárinak kell lenni.Sőt még a gyári tárcsáknak,betéteknek gyári gumiknak kell fent lenni.Erős,hogy nincs benne semmi?Miért?
GTPeti11-08-2012 16:48:20 // 23335
Ilyen autókat nem szeretek látni. :) Mert "szerelembe esek". B)
.......................11-08-2012 16:46:17 // 23334
Tozo11-08-2012 16:42:40 // 23333
ha szeretsz bütykölni, akkor kellemes időtöltögetés :-D
.......................11-08-2012 16:37:53 // 23332
én megértem a kollegát,nem akar kínlódni a 150 ezer+ km eresekkel
Alfa156SW11-08-2012 16:29:31 // 23331
végig lett ellenőrizve rendesen nem kapkodtam el))
Tudod szart nem veszek)
Tudod szart nem veszek)
Alfa156SW11-08-2012 16:25:39 // 23330
ebben kivételesen tényleg annyi van)
egyébként az,hogy nincsen benne semmi az azért egy kicsit erős)))
egyébként az,hogy nincsen benne semmi az azért egy kicsit erős)))
ALFI15611-08-2012 15:44:07 // 23329
Hát nem ahogy látom :)
De te tudod.Mindenki azt vesz és annyiért amit akar.Én biztos nem adtam volna egy 2006-osért 3.3-at.Amibe nagyon semmi nincs.És ezek a Gödöllői alfa darázs körül meg nagy simlik vannak.Ennél én is majdnem alászaladtam egyszer.Pont egy éve.Akit említettem az hozta a kocsit.És mindig így van,hogy a gyártási év mondjuk 2006 de a forgalombahelyetés 2009.Meg harmincvalahányezer kilóméter.
De te tudod.Mindenki azt vesz és annyiért amit akar.Én biztos nem adtam volna egy 2006-osért 3.3-at.Amibe nagyon semmi nincs.És ezek a Gödöllői alfa darázs körül meg nagy simlik vannak.Ennél én is majdnem alászaladtam egyszer.Pont egy éve.Akit említettem az hozta a kocsit.És mindig így van,hogy a gyártási év mondjuk 2006 de a forgalombahelyetés 2009.Meg harmincvalahányezer kilóméter.
Alfa156SW11-08-2012 15:38:49 // 23328
ja inkább fizetek érte többet vásárlásnál de nekem megfeleljen minden szempontból))
sajnos nem vagyok egyszerű eset)))
sajnos nem vagyok egyszerű eset)))
Alfa156SW11-08-2012 15:37:15 // 23327
BÉKÉSCSABÁRA kellett lemenni érte))
Alfa156SW11-08-2012 15:36:38 // 23326
nekem is új dolog volt az automata elég nehéz volt kompromisszumot kötnöm,mivel ez idáig csak manuális váltós autóm volt,de nem bántam meg egyáltalán sőt)))))
Alfa156SW11-08-2012 15:35:00 // 23325
nekem az volt a fontos,hogy újszerű legyen kevés KM-rel na ez össze jött lehetett volna 2001-es évjárat is ha Magyarországi leinformálható STB.... ez mindennél többet ér mint a behozott Import szarok!!!!
ALFI15611-08-2012 15:34:05 // 23324
Nem az idős alfaneppertől vetted?Azt hiszem a 12.kerületbe laknak.50-es fickó akinek van egy fiatalabb gyereke.Általába elkiséri.
.......................11-08-2012 15:32:59 // 23323
irigylem az automatát
ALFI15611-08-2012 15:32:14 // 23322
3.3m.-ért vettél egy 2006-os 159-est?! Az komoly!
Alfa156SW11-08-2012 15:23:09 // 23321
Alfa156SW11-08-2012 15:16:56 // 23320
csinálok képeket belülről is
9 Lufi térd légzsákkal Fűthető Üllések,Eső szenzor,Automata,és a Többi szokásos egyedül Bőr belső nincsen benne,de azt nem bánom egyáltalán)))
9 Lufi térd légzsákkal Fűthető Üllések,Eső szenzor,Automata,és a Többi szokásos egyedül Bőr belső nincsen benne,de azt nem bánom egyáltalán)))
.......................11-08-2012 15:14:32 // 23319
szép
belsö felszerel´tség?
belsö felszerel´tség?
Alfa156SW11-08-2012 15:09:17 // 23318
3.300.000 Forintért
alkudtam nem keveset belőle 300.000 Forintot jól kitartották az árát!
na neki nem ég a Jobb oldali Xenon Izzója!
alkudtam nem keveset belőle 300.000 Forintot jól kitartották az árát!
na neki nem ég a Jobb oldali Xenon Izzója!
.......................11-08-2012 15:07:00 // 23317
mennyiért sikerült hozzájutni?
Alfa156SW11-08-2012 15:02:00 // 23316
2.4 JTD Distincitive
Alfa156SW11-08-2012 15:01:13 // 23315
Na végre haza hoztam az autót amit hosszas keresgélés után végre sikerült megtalálnom!
2006-os gyártású
2008-ig állt Olaszországban a szalonban majd haza jött
2008-tól 2010 .10.09 ig állt Gödöllőn A Fiat Darázsba,majd onnét adták el
első Forgalomba helyezés 2010.10.09
Valós KM 37880 Szervizkönyves műszerrel bevizsgált!
Erhard 242 (Pure Energy)11-08-2012 14:01:14 // 23314
a mito az mito, az 59 meg 59
.......................11-08-2012 13:58:24 // 23313
a Mito ban is a motor nyakán van,soha nem volt vele baj a 3,5 fél év alatt
Erhard 242 (Pure Energy)11-08-2012 13:56:34 // 23312
majd kiderül
droberto11-08-2012 13:17:37 // 23311
A 2.0 JTD leömlőjében jó helye van.
GTPeti11-08-2012 13:13:09 // 23310
(Egy kondenzátor ugye nem tranzisztor, egy IGBT pedig az.)
GTPeti11-08-2012 13:12:26 // 23309
Teljesen másról beszélünk. Egy IGBT-t még meg tudok különböztetni egy kondenzátortól. ;)
'''''11-08-2012 13:12:03 // 23308
Itt egy kerámia bevonat amit szerettél volna. :-) Egyébként azt nem egészen értem,hogy miért jó,ha meleg a motor?Régen bordázott hengerek voltak,most víz hűtés.
Dömpi (il dottore)11-08-2012 13:04:19 // 23307
nem kondenzátort raknak, hanem IGBT-modult, olyat, amit mi gyártunk (Infineon Cegléd). Nem szárad ki, mert egy DCB kerámia lapon microchip van, az egész meg szilikongyantával van kiöntve. Köze nincs a régi, hagyományos kondenzátorokhoz. Ez fog menni a hibridkocsikba is, és évek óta ezekkel a félvezetőkkel mennek a fél világ metrói, villamosai és superexpresszei.
GTPeti11-08-2012 12:57:10 // 23306
Én meg veszek egy másik 156 8V-t alkatrésznek a köv 20 évre. :PP
Erhard 242 (Pure Energy)11-08-2012 12:55:24 // 23305
még ha jól tudom nincs itt 1.8Tibi tulaj, egyről hallottam újonnan vette de 6e km után leadta mert 3x kellett trélerezni külföldről :(
Erhard 242 (Pure Energy)11-08-2012 12:53:41 // 23304
remélem valamennyi autót ezzel szerelik most már :)))
GTPeti11-08-2012 12:50:39 // 23303
Nem a mérnököknek, mert az kiadás. Hanem a (szak)szervízeknek, mert az bevétel. (Részesedés+gyári alkatrészek.)
.......................11-08-2012 12:46:15 // 23302
Ezt csak azért csinálják,hogy a Mérnököknek legyen munkájuk,
+ az Erhardnak legyen haszon öszire :)
+ az Erhardnak legyen haszon öszire :)
GTPeti11-08-2012 12:40:52 // 23301
Valamelyik német gyártó találta ki, hogy kis akkut tesznek az autóba és mellé egy bazi kondenzátort. Így megspórolnak rémületes 5 kilót. És spec. akksi kell, no meg a kondenzátor is gondolom 5 évente kiszárad... "Autógyártás én így szeretlek..." B)
Erhard 242 (Pure Energy)11-08-2012 12:38:33 // 23300
na igen a start-stop rendszer igen jó lesz most kapunk hozzá akkukat gondolom nem 2ft lesz hozzá, amit megspórol az ember a ki-be kapcsoláson az akkun vissza hozza :P
.......................11-08-2012 12:34:20 // 23299
+ egy ötlet,mivel az a baj ,hogy nem éri el a 650 Cfokot ,meg lehetne próbálni a kipuf elsö szakaszát szigetelni a DPF ig,olyan anyaggal mint a gözvezetékeket sziegelik
így hamarabb elérné a megfelelö höm öt
lehet segít
így hamarabb elérné a megfelelö höm öt
lehet segít
GTPeti11-08-2012 12:34:03 // 23298
A DPF szerintem egy teljesen eltolt fejlesztés.
A kormot pl. tankoláskor kéne egy tartályból üríteni. Lennének ötleteim, hogyan lehetne a kipufogógázból kinyerni és megkötni.
A kormot pl. tankoláskor kéne egy tartályból üríteni. Lennének ötleteim, hogyan lehetne a kipufogógázból kinyerni és megkötni.
.......................11-08-2012 12:31:42 // 23297
Igazad van,az autó meghatározó,
gyakorlatilag nélküle ma nem lehet élni
én is kritikusan bírálom az Autógyárak fejlesztéseit,nem mindent úgy csinálnék mint ök
a DPF jó fejlesztés,mert nem lesz sok tüdörák a mai gyerekeknél
(sajna mikor én felnöttem még a Euro I kat is luxus volt)
gyakorlatilag nélküle ma nem lehet élni
én is kritikusan bírálom az Autógyárak fejlesztéseit,nem mindent úgy csinálnék mint ök
a DPF jó fejlesztés,mert nem lesz sok tüdörák a mai gyerekeknél
(sajna mikor én felnöttem még a Euro I kat is luxus volt)
GTPeti11-08-2012 12:26:42 // 23296
Féltem, hogy ide lyukadunk ki. Ebben a véleményedben Piritu is meg fog erősíteni.
Pedig valami mást próbáltam hangsúlyozni. Azt, hogy elértük, hogy az autó szabja meg, mennyit és hol használd.
Pedig valami mást próbáltam hangsúlyozni. Azt, hogy elértük, hogy az autó szabja meg, mennyit és hol használd.
.......................11-08-2012 12:22:19 // 23295
szerintem ,nem kellene ezt a diesel használatot eröltetni
a városban,
aki pedig állandóan ott használja minek vett gázolajost,
benzines sokkal jobb oda
mi azért vettünk dieselt mert 90% ban autópályán toljuk neki,amire való
nem a kocsi tehet róla,ha a vásárló nem megfelelö kocsit választja
a városban,
aki pedig állandóan ott használja minek vett gázolajost,
benzines sokkal jobb oda
mi azért vettünk dieselt mert 90% ban autópályán toljuk neki,amire való
nem a kocsi tehet róla,ha a vásárló nem megfelelö kocsit választja
.......................11-08-2012 12:18:29 // 23294
kiírja a kijelzöre,legalábbis a Mito
DPF is clogged,see handbook
DPF is clogged,see handbook
droberto11-08-2012 12:00:44 // 23293
GTPeti11-08-2012 11:58:40 // 23292
Erre azt szokták mondani, hogy ki lehet kapcsolni. :)
ALFI15611-08-2012 11:58:07 // 23291
Már mint nem az 59 meg a többi amibe van dpf.Az ténleg nem városba való!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
570
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?