A kulcstoll zàrja minden ajtót,ha van feszkó
Nekem a menüben be lehet àllítani ,hogy tàvval csak a vezetőoldali ajtót nyissa,
Azt pedig akkufesz nélkül is be tudom zàrni
Forum >> 159
.......................27-10-2012 23:40:21 // 26239
Liquid27-10-2012 23:19:40 // 26238
megy az 170-et is teszteltem :) igaz klíma nélkül volt :)
Dömpi (il dottore)27-10-2012 23:18:54 // 26237
csak annyit mondok, hogy nyisd fel egy alfa és egy ford motorháztetejét. már a géptetőn érezni, hogy benne van az anyag.
De mondok mást. Még a Fiat Mareámmal történt:
- egyszer rámhúzta a kormányt egy opel vectra-s csaj. Neki szarrátört a lökhárítója, nekem csak fényeztetni kellett a hátsó ájtót
- egyszer kiugrott elém egy őz, nekem csak elrepedt a lökhárítóm
- egyszer jobbról parkolási pozícióból kifordult valaki úgy, hogy mindkét kocsi eleje ütközött össze. Nekem újra csak a lökös tört, géptetőt meg jobb sárvédő elemet kellett fényezni, a Ford mondeo-t traileren vitték, mert aláfordult a kerék és rommátört az eleje.
Szóval az olasz kocsikban van anyag...a többi mrg papír
De mondok mást. Még a Fiat Mareámmal történt:
- egyszer rámhúzta a kormányt egy opel vectra-s csaj. Neki szarrátört a lökhárítója, nekem csak fényeztetni kellett a hátsó ájtót
- egyszer kiugrott elém egy őz, nekem csak elrepedt a lökhárítóm
- egyszer jobbról parkolási pozícióból kifordult valaki úgy, hogy mindkét kocsi eleje ütközött össze. Nekem újra csak a lökös tört, géptetőt meg jobb sárvédő elemet kellett fényezni, a Ford mondeo-t traileren vitték, mert aláfordult a kerék és rommátört az eleje.
Szóval az olasz kocsikban van anyag...a többi mrg papír
Zsolt15527-10-2012 23:14:24 // 26236
Azért elég sok kompromisszum kell hozzájuk.
droberto27-10-2012 23:08:59 // 26235
Hova kell száguldani? A-ból B-be tökéletes, és nem megy tönkre a kettőstömegű. :D
Dömpi (il dottore)27-10-2012 22:59:46 // 26234
Azt te csak hiszed!
Az asszonynak egy 1250 ccm fresh plus Fiestája van. Klímával nem akar 110 fölé menni, amúgy meg bezabál 8 litert százon országúti használatban!!!
Az asszonynak egy 1250 ccm fresh plus Fiestája van. Klímával nem akar 110 fölé menni, amúgy meg bezabál 8 litert százon országúti használatban!!!
Dömpi (il dottore)27-10-2012 22:55:04 // 26233
OFF
Nálunk válság van. A sorok félgőzzel, az operátorok 36-órában, a mérnökség átment powerpoint engineering-be, a projektjeim jegelve.
ON
Ma jobbhíjján amoreztam, meg kinyomtattam újra a 159 használati útmutatóját és szépen öszefűztem a spirálozóval.
No meg felhívtam egy pesti kereskedést ahol kinéztünk a feleségemnek egy 147-et.
Apropó! BP Üllői út környékén lakik valaki, aki szívesen eljönne velem jövő hét szombaton szemrevételezni az alanyt?
Nálunk válság van. A sorok félgőzzel, az operátorok 36-órában, a mérnökség átment powerpoint engineering-be, a projektjeim jegelve.
ON
Ma jobbhíjján amoreztam, meg kinyomtattam újra a 159 használati útmutatóját és szépen öszefűztem a spirálozóval.
No meg felhívtam egy pesti kereskedést ahol kinéztünk a feleségemnek egy 147-et.
Apropó! BP Üllői út környékén lakik valaki, aki szívesen eljönne velem jövő hét szombaton szemrevételezni az alanyt?
GTPeti27-10-2012 21:49:56 // 26232
Szerintem teflonszigetelésűek.
156er27-10-2012 21:45:59 // 26231
bele nem toldottam, volt ahol rövidebbre kellett vennem az ívet, hogy rendesen összeérjen. 156nál nekem űgy tűnt, hogy ez egy sima sodrott, hajlékony vezeték, csak éppen nem műanyag a bevonata hanem valami más anyag..
igazán nincs mit.... :)
igazán nincs mit.... :)
GTPeti27-10-2012 21:42:55 // 26230
Nagy ellenállású wolframhuzal szokott lenni. (A nagy persze relatív. Azt jelenti, hogy nagyobb, mint a rézé, így nem kell 5 km huzalt betenni ahhoz, hogy ne a százas szöggel vetekedjen az ellenállása.)
droberto27-10-2012 21:28:28 // 26229
Akkor nem toldottál bele.
Nem tudom miféle vezeték ez, de ez tényleg kézenfekvő megoldásnak tűnik.
Több helyről hallottam, hogy nem volt hosszú életű a javítás...
Ha a tied már egy teljes szezont bizonyított, az már bizakodásra ad okot.
Minden esetre köszi még egyszer! :)
Nem tudom miféle vezeték ez, de ez tényleg kézenfekvő megoldásnak tűnik.
Több helyről hallottam, hogy nem volt hosszú életű a javítás...
Ha a tied már egy teljes szezont bizonyított, az már bizakodásra ad okot.
Minden esetre köszi még egyszer! :)
droberto27-10-2012 21:22:23 // 26228
Naná! :)))
Egyébként szerintem a FORD, egy nagyon racionális választás, kis- és alsóközép kategóriában mindenképp.
Egyébként szerintem a FORD, egy nagyon racionális választás, kis- és alsóközép kategóriában mindenképp.
156er27-10-2012 21:15:58 // 26227
eddig működik... kb 1 éve lassan,
technológia végtelenül egyszerű, megblankolás után összefogva a két vezetéket simán leforrasztottam mint akármelyik másik vezetéket, majd kapott egy kis zsugorcsövet(ezt nem árt előtte ráhúzni:D).
elképzelhető, van más megoldás is, de ez nekem ésszerűnek tűnt akkor.
technológia végtelenül egyszerű, megblankolás után összefogva a két vezetéket simán leforrasztottam mint akármelyik másik vezetéket, majd kapott egy kis zsugorcsövet(ezt nem árt előtte ráhúzni:D).
elképzelhető, van más megoldás is, de ez nekem ésszerűnek tűnt akkor.
Pityukoma27-10-2012 21:11:34 // 26226
De mégsem fordot vettünk valamiért ;-)
droberto27-10-2012 21:09:22 // 26225
Igen, ez az egy lehetőség van.
Viszont ha lemerül az akksi teljesen akkor van nemulass.
Ha lemerül a elektromos kulcsban az elem akkor, nem tudom, hogy a kulcstoll zárja-e az összes ajtót?!?
Csinálhatta volna úgy a gyár, ahogy a Fordnál, hogyha belülről benyomod a belső kilincset és becsukod az ajtót, akkor az bezáródik (Ha gombot, az esztétika és a biztonság miatt nem akartak).
Viszont ha lemerül az akksi teljesen akkor van nemulass.
Ha lemerül a elektromos kulcsban az elem akkor, nem tudom, hogy a kulcstoll zárja-e az összes ajtót?!?
Csinálhatta volna úgy a gyár, ahogy a Fordnál, hogyha belülről benyomod a belső kilincset és becsukod az ajtót, akkor az bezáródik (Ha gombot, az esztétika és a biztonság miatt nem akartak).
Pityukoma27-10-2012 20:48:26 // 26224
A saru levételt kifelejtettem (miután bezártad)... :-)
Pityukoma27-10-2012 20:42:11 // 26223
Szerintem úgy próbáld meg, hogy nyisd fel a gépházat, majd zárd be a távirányítóval és utána nyisd vissza kulccsal. Így a hátsó ajtók zárva maradnak.
droberto27-10-2012 20:38:18 // 26222
Igen a blogodból merítetem is. Köszi. :)
Két kérdésem azért van, ha már bejelentkeztél. :)
Máig működik a javított fűtőszál?
Pl. ezt a szakadást hogyan forrasztottad meg? Leírnád a részletes forrasztás technológiát!
Két kérdésem azért van, ha már bejelentkeztél. :)
Máig működik a javított fűtőszál?
Pl. ezt a szakadást hogyan forrasztottad meg? Leírnád a részletes forrasztás technológiát!
Pityukoma27-10-2012 20:22:17 // 26221
Irigyellek :-) nálunk nagyüzem volt ma is. Reggel 1/4 6-kor teljes harci díszben már bent voltam, és 18-kor végeztem :-(
156er27-10-2012 20:14:04 // 26220
én is így csináltam, nincs vele gond. nálam is fém gyűrűs volt(156).
droberto27-10-2012 18:53:33 // 26219
Áhhh...
Kezdek megbarátkozni a kábelkötegelős megoldással! :)))
Kezdek megbarátkozni a kábelkötegelős megoldással! :)))
GTPeti27-10-2012 18:52:13 // 26218
Súlycsökkentés. :)
droberto27-10-2012 18:48:59 // 26217
Ha addig nem jön jobb ötlet, akkor maradok a csípőfogós elcsípésnél és a kábelkötözőnél...
Úgy látszik, idővel áttértek a műanyagról a fémgyűrűs rögzítésre.
Úgy látszik, idővel áttértek a műanyagról a fémgyűrűs rögzítésre.
Dömpi (il dottore)27-10-2012 18:48:18 // 26216
Ez olyan, mint a Luis de Funes Fantomas filmjeinek utópisztikus citroen-je ... szerintem k.va sz@r.
droberto27-10-2012 18:44:12 // 26215
Végül is...
Tartani tartana az, is és el is férne a feje, van hely.
Tartani tartana az, is és el is férne a feje, van hely.
droberto27-10-2012 18:42:18 // 26213
Tévedtem ismét ő nyert! :(
A fém karikák végtelenítettek, körbetekertem őket.
Kihúzni meg próbáltam a huzatban levő drótot. Vagy 10 kg-al húztam de nem mozdult, széttépni nem akartam. A visszafűzésről nem is beszélve.
Azt hiszem alszok rá egyet.
A fém karikák végtelenítettek, körbetekertem őket.
Kihúzni meg próbáltam a huzatban levő drótot. Vagy 10 kg-al húztam de nem mozdult, széttépni nem akartam. A visszafűzésről nem is beszélve.
Azt hiszem alszok rá egyet.
Csabi27-10-2012 17:47:15 // 26212
Nálam műanyag volt, simán csak elcsípte a Szaki, aztán gyorskötözövel meg pótolta, gyors és egyszerű volt, vagyis Nekem annak tűnt:) Sok sikert!
droberto27-10-2012 17:21:50 // 26211
Próbáltam, de most jól visszamegyek - 2 langallóval a hasamban - és legyőzöm! :D
.......................27-10-2012 17:14:38 // 26210
a hosszani rudat nem lehet kihúzni?
.......................27-10-2012 17:12:41 // 26209
de a fullextrás 190euró
sok
sok
droberto27-10-2012 17:11:28 // 26208
Köszi megpróbálom, sok más lehetőségem nincs. Elég feszes ott a cula, egy élmény lesz az összerakás... :(
droberto27-10-2012 17:10:23 // 26207
Ez azért elég nevetséges! :(
.......................27-10-2012 17:09:55 // 26206
már 40euert kapsz
atu
atu
.......................27-10-2012 17:06:52 // 26205
már árulnak 2,2 milert is 159 5hengerest
159
159
.......................27-10-2012 17:05:57 // 26204
az a karika fel van hasítva ,két fogóval szét kell fordítani ,
és a hosszani rúdról lejön
de a rudat pedig alulról fogja egy másik ,alul kell kiakasztani
és a hosszani rúdról lejön
de a rudat pedig alulról fogja egy másik ,alul kell kiakasztani
.......................27-10-2012 17:03:54 // 26203
nincs,villany nélkül nem lehet bezárni
GTPeti27-10-2012 16:58:50 // 26202
Elég lett volna a biztosítékot kivenni.
'''''27-10-2012 16:54:57 // 26201
Zárd le és utána vedd le a sarut.Ez csak tipp!
droberto27-10-2012 16:52:43 // 26200
Lehúztam a sarut az ülésfűtés projekt miatt!
droberto27-10-2012 16:51:33 // 26199
GTPeti27-10-2012 16:44:12 // 26197
Hány sima emelő árát kérik el ezért? :)
droberto27-10-2012 16:41:52 // 26196
Please Help Me!
Két kérdésem van:
Akksi nélkül van lehetőség - a sofőr és a csomagtér ajtón kívüli - ajtók bezárására?
Nyitva kellet most hagynom az autót... :(
Két kérdésem van:
Akksi nélkül van lehetőség - a sofőr és a csomagtér ajtón kívüli - ajtók bezárására?
Nyitva kellet most hagynom az autót... :(
Liquid27-10-2012 16:27:02 // 26195
ez jóarcú szerszám :)
Liquid27-10-2012 16:26:47 // 26194
komolyabban szerencsére még nem, kop-kop
a motorvétő műanyag már leért párszor, meg 1x a lökös, de már megtanultam, hogy orral kell felmenni a veszélyes helyekre, és tolatva lejönni, akkor nincs nagy veszély.
Most hogy cseréltem kerekeket, a garázsba betolatáskor valami leér középtájon, majd holnap megnézem mi az
a motorvétő műanyag már leért párszor, meg 1x a lökös, de már megtanultam, hogy orral kell felmenni a veszélyes helyekre, és tolatva lejönni, akkor nincs nagy veszély.
Most hogy cseréltem kerekeket, a garázsba betolatáskor valami leér középtájon, majd holnap megnézem mi az
.......................27-10-2012 15:58:37 // 26193
.......................27-10-2012 15:51:46 // 26192
az ültetéssel hogy boldogulsz?
csaptad már oda az alját?
csaptad már oda az alját?
imi15627-10-2012 15:27:48 // 26191
Igen:-)!Ebből is látszik,hogy van benne anyag:-)).
GTPeti27-10-2012 15:23:25 // 26190
Szépek ezek a téli kerekek is.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
351
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?