Forum >> 159

droberto17-11-2012 22:22:18 // 26964
Az a baj, hogy már megtehetik. :(
Jó dolgukban nem tudják, hogy mit csináljanak!
droberto17-11-2012 22:20:47 // 26963
Az kb. olyan lehet, mint a 159-el mondjuk a 360. :)
Erhard 242 (Pure Energy)17-11-2012 22:15:44 // 26962
a másik megdöbbentő eset ma úgy mértek az szfvári elkerülőn ami egyébként autóut hogy a belső sávba állt a rendőrautó sziréna villog és kirakták a háromlábút szembe a forgalommal mérni ....vicc
Erhard 242 (Pure Energy)17-11-2012 22:13:49 // 26961
ne szopassanak Depeche Moddal hirdetik az új fosvágent ...egy világ omlott össze bennem ...
Liquid17-11-2012 22:13:09 // 26960
a szamár korrekt gép, igazán jól olyan úton érezte magát ahová max terepjáróval merne menni a modern erőcsávó. Eszetlenül jól lehetett küldeni hepehupás földúton :)
Liquid17-11-2012 22:11:01 // 26959
mentünk vele 160-nal a tatabányai lejtőn :) durva volt :)
Liquid17-11-2012 22:10:14 // 26958
valóban sok összetevős a dolog de én nagyon pozitívan csalódtam a 159-ben, az üvöltő motorhangon (ami nagyon erős élményfaktor) kívül tudja mindazt amit a 156 csak a legtöbb dolgot kicsit gyorsabban/jobban és át is jön az érzés. Holnap tervezem hogy kicsit megjáratom a 156-ot, aztán majd beszámolok milyen volt 4hónap után visszaülni bele.
Piritu - 1.000.00017-11-2012 22:08:30 // 26957
Léptem, mindenkinek jó éjt! :-)
droberto17-11-2012 22:07:38 // 26956
Nem is tudom, hogy az 1-es Swiftnél létezett elavultabb futóművű autó az elmúlt 30 évben Európában! De ne is bántsuk, mert az tényleg másról szólt.
Liquid17-11-2012 22:07:29 // 26955
mé, abban aztán van élményfaktor, zabszemmel :))
Egy jóbarátom szüleinek van egy újkorától, no amikor a hugának friss jogsija volt segített neki betanulni, és volt egy olyan szitu hogy a csajszi nekiállt kamiont előzni, szépen visszakapcsolt majd mikor a kamion mellé ért felváltotta 5-be 80-nál, a szembejövő meg közeledett, na az felejthetetlen élmény lehetett :)
Piritu - 1.000.00017-11-2012 22:02:17 // 26954
Én is szerettem, ezerötös, ötajtós, metál zöld volt.
droberto17-11-2012 22:02:02 // 26953
Csacsija egy barátomnak volt! No, az amit kapott... le a kalappal előtte!
Erhard 242 (Pure Energy)17-11-2012 21:57:45 // 26952
a szamár egész jó kis autó volt én fater billegős faceliftes wareszát is bírtam :)
droberto17-11-2012 21:57:14 // 26951
Ez tényleg nem lehetett egy élmény.
Piritu - 1.000.00017-11-2012 21:56:01 // 26950
A faternak 1,3 volt. Emlékeimben csak a betonkemény rugózása maradt meg. A Samarám hozzá képest limuzin volt.
Erhard 242 (Pure Energy)17-11-2012 21:54:33 // 26949
nem egy élmény az biztos de hát egy Trabant után élmény, minden csak viszonyítás kérdése :) Egyébként jó 10 órás seggelés után hazaértem vele ...soha többet :P
Piritu - 1.000.00017-11-2012 21:52:56 // 26948
Ja, ja az A21 hazafelé, a lekanyarodás után nem kutya.
Piritu - 1.000.00017-11-2012 21:52:09 // 26947
Most sajnáljunk, vagy megdícsérjünk a kitartásodért? :-DD
Erhard 242 (Pure Energy)17-11-2012 21:51:12 // 26946
s Bécs után cifrább emelkedők vannak Mannheim után nem is beszélve ....
Piritu - 1.000.00017-11-2012 21:50:51 // 26945
Csak arra senki sem mondta, hogy "elég" a teljesítménye :-P
Piritu - 1.000.00017-11-2012 21:50:07 // 26944
Nekünk ezres Corsánk volt. Három henger, tomboló 55ló. No utoljára azzal kapcsoltam vissza autópálya emelkedőn :-)
Erhard 242 (Pure Energy)17-11-2012 21:49:47 // 26943
miért 30 éve a trabant hogy vette?
droberto17-11-2012 21:49:35 // 26942
Bár az ezres még nem is halálfélelem, mert könnyű.
Erhard 242 (Pure Energy)17-11-2012 21:49:07 // 26941
voltam is kint vele Luxemburgban :)
Piritu - 1.000.00017-11-2012 21:48:41 // 26940
Elég? :-O
Azért megnézném, hogy hogyan veszi fel a tempót Pestről kifelé az M7 érdi emelkedőjén. Ott sok "komolyabbnak" mondott autó is elvérzik. :-DD
Erhard 242 (Pure Energy)17-11-2012 21:48:14 // 26939
jövő 7en megnézem a Phedra-t, aztán ha jó akkor mehet a háztól ....................................................................................................................egyenlőre a punto :DDD
droberto17-11-2012 21:47:12 // 26938
Előztél már ezres Swiftel?
Erhard 242 (Pure Energy)17-11-2012 21:44:59 // 26937
magyarországon bőven elég egy ezres Swift is vazz hivatkozz másra :)
Piritu - 1.000.00017-11-2012 21:43:01 // 26936
Tavasszal mellé teszem a Spider adatait is, csak most alszik :-)
droberto17-11-2012 21:39:57 // 26934
Igen jól megy a 2.4, az tuti, de SZVSZ Mo-n bőven elég a 1.9 teljesítménye. Egyenesben az OFF-ok több mint 90%-át lehagyom (ha akarom), viszont az élményfaktor kanyarban jön ki igazán ott az arány 99% feletti. :)))
Piritu - 1.000.00017-11-2012 21:39:32 // 26933
Nekem a vezetési élmény nem okvetlenül a gyorsulást, a sebességet és az erőt jelenti. A Trabi is felejthetetlen élmény volt. A 156 valahogy mindent idegesebben reagált le. Ugyan az a kanyarsebesség a 156-nál már necces lehetett, a 159 még csak meg se billen. A két autó karaktere más. (A Spider meg még "olyanabb" mint a 156.)
Gumi ügyben az Alfa elég "jól" választotta a méreteket. Szinte az összes típus gyári mérete nehéz ügy. Pl. a Spider 205/50x16 gyárilag, ha /55-öt keresek (és mondjuk a németeknél), akkor kevesebb, mint feléből kijön egy garnitúra.
droberto17-11-2012 21:33:07 // 26932
Az 1,9 vegyesben 6,8-7,2 l eszik 100 km-enként.
Erhard 242 (Pure Energy)17-11-2012 21:32:55 // 26931
a T5 2.5TD 170 lóval sem tartós ügyfelem 0 km-en vette 160e--él elkopott a vezérműtengely, hidrotőkék kukások meg mind az öt porlasztó cserés lett....a többi dologról nem is beszélve, egy igazi boltosokálma gép :DDD
droberto17-11-2012 21:32:35 // 26930
Persze simán vissza lehet tenni, már ha megvan. Ha nincs akkor én szívesen elküldöm az enyémet. :)
droberto17-11-2012 21:30:55 // 26929
Ez egy értékes blog! :)
Erhard 242 (Pure Energy)17-11-2012 21:29:47 // 26928
sose? 170 loval sose de még 200-zal sem kell hozzá a 220 vagy több és széles vigyor, mint nálam
Liquid17-11-2012 21:29:42 // 26927
kolegámnak is van egy T5 2.5TDI, csak 140ló , de megy korrektül, csak qurva sokat fogyaszt ha 110 fölé megy vele és kanyarodni nem tud :)
Erhard 242 (Pure Energy)17-11-2012 21:28:52 // 26926
a tapasztalat az alkatrész meghibásodása lenne de mivel ilyened nem volt ezen okból csak feltételezés :P
Liquid17-11-2012 21:28:06 // 26925
egyszer kipróbálhatod az enyémet és rájössz hogy van vezetési élmény csak motor kell hozzá :) Az tény hogy könnyű a tiltott tartományba kerülni.
Jók ezek a fogyasztás adatok, az enyém 8,7-9,4 körül alakul :)
Egyébként gumi ügyben pedig érdemes a nem hivatalos de még tűrésen belüli méreteket is megnézni, mert a 19"-es gyári méret nagyon ritka, és drága.
droberto17-11-2012 21:27:21 // 26924
A 6,6 valós fogyasztás volt?
Az 56-od és az 59-ed gumija közt, szélességben 1, átmérőben 3,6 cm van. Sokat számít ez is.
Az én mini téli mini kerekemmel megy mint állat, és átlagban 0,5 l-el kevesebbet eszik a ti kerékkel.
'''''17-11-2012 21:16:12 // 26923
Az előbb vittek egy T5-ös Transzporterrel.Gyárilag 170ló és két tonna.Most kis ültetés és nagyobb kerék volt rajta.Motor felhúzva 240lóra (padon is mérve) és nagyobb turbót is kapott.Brutál,hogy ment!Az enyémnél is simán elment.És ezt tartósan tudta.Kollár Szabi írta a progit.Egyébként a srác most vesz még egy motort és egy váltót és azt 300ló fölé húzzák.Állítólag Turán Frici rallyversenyző csapatát irányítja.
.......................17-11-2012 21:05:37 // 26922
8 körül eszika 2,4 is ,és jobban megy mint a 156 1,9 es
Piritu - 1.000.00017-11-2012 20:54:27 // 26921
Itt vannak a mérési eredményeim a széria kivitelű kocsikról.
Zsolt15517-11-2012 20:48:18 // 26920
Szerintem nem lehetetlen, de kell egy kis kitartás hozzá míg találsz olyat amilyet nagyjából szeretnél magadnak.
Piritu - 1.000.00017-11-2012 20:40:40 // 26919
Nem feltételezés, tapasztalat. Érezhetően nem tetszik neki, akár a legkisebb terhelés sem. Gurulás az más, de előbb-utóbb lesz terhelés. Ráadásul a pill fogyi alapján nem is fogyaszt többet, ha visszakapcsolok és pár százzal feljebb kerreg a motor. Kint az autópályán a 80-as korlátozás határeset 6-ban, 70-nél már kéri az 5-öt.
Piritu - 1.000.00017-11-2012 20:30:13 // 26918
"volt benne Novitec box + Sprintbooster " - a tuningoltat kár a szériához viszonyítani :-(
Megkockáztatom, hogy volt annyi lovad, mint most.
Szerintem a 159 érzésre sose fog úgy menni, mint a 156. Tapasztalatom szerint a nagy és csendes kaszni és a stabil futómű eldugja a sebességérzetet. Úgy gyorsul fel az ember vele a "tiltott" sebességtartományokba, hogy észre sem veszi.
Emlékeim szerint már tisztázva lett itt már, hogy az új sw sűrűbben égeti ki a dpf-et, amihez több nyál kell. Azért a 8 liter nagyon sok, nehéz jobb lábad lehet :-))
Erhard 242 (Pure Energy)17-11-2012 20:22:11 // 26917
hibás feltételezés max akkor nem tesz jót ha vissza kapcsolás nélkül gyorsít 1500-as fordulaton amúgy semmi baja sem lesz
Piritu - 1.000.00017-11-2012 20:20:29 // 26916
Azért elbeszélgetnék azzal, aki 1500-on jár vele. Az még érezhetően nem tesz jót a kettőstömegűnek, mert dolgozik rendesen.
Shadin17-11-2012 20:04:50 // 26915
De egybe van építve a katalizátorral. Kíváncsi leszek ezekre később...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.