Forum >> 159

.......................27-11-2012 07:50:57 // 27414
A lökhàrító milyen műanyag a 159 en?
Abs ,ppropilén,vagy mi?
GTPeti27-11-2012 00:03:33 // 27413
OFF
Azt egyébként ki nem állhatom NNG-ékban, hogy egyszerűen nem akarják, hogy az ember vegyen tőlük valamit... (Ez már régen is így volt. Még a 8-as fénykorában.) Tőlük azt az egy nyamvadt iPhone app-et lehet megvenni, még a 8-ast, vagy az Amigo-t sem árulják. Nehogy valaki egy régi Win Mobile-os gépet updatelhessen.
Régebben majdnem megírtam nekik, hogy egyáltalán ne lepődjenek meg azon, hogy boldog-boldogtalan másolja a programmjukat, hiszen legálisan megvenni nem lehet... Max vmi noname Navival kombinálva. Márpedig minek vegyen vki egy noname navit, ha van egy márkás PDA-ja (ok, már kicsit régimódi dolog).
ON
GTPeti26-11-2012 23:49:01 // 27412
Miben jobb? Én még nem próbáltam a Primo-t, a 8-at viszont ismerem.
.......................26-11-2012 23:26:50 // 27411
Szerbiàban ezek szerint nem kénmentes a gàzolaj
droberto26-11-2012 23:04:20 // 27410
Szép vidék és kalandos egy út! :)
Miért nem Primo-t használsz? Sokkal jobb mint a 8.
GTPeti26-11-2012 22:07:02 // 27409
Manapság ami 100%-ban TY (vagyis made in Japan), az a JVC csomagolású CD-R és DVD.
Liquid26-11-2012 21:49:35 // 27408
így van, audiot minél lassabban ír annál jobb, annyit fűznék hozzá kiegészítésként, hogy a Verbatim is általában Taiyo Yuden.
Piritu - 1.000.00026-11-2012 21:04:43 // 27407
ezt speciel nem biztos hogy Mo-n tankoltam! :-P
GTPeti26-11-2012 20:54:31 // 27406
Ha egyvalamit utálok Mo-ban, az a tankolás. Annyival jobb az osztrák (Bp) nafta, hogy zongorázni lehet a különbséget. A Fehérvári úti OMV és Egér úti MOL-nál egyaránt vackot árulnak.
Piritu - 1.000.00026-11-2012 20:51:44 // 27405
blogot írtam róla :-)
Piritu - 1.000.00026-11-2012 20:50:57 // 27404
Én is a kénre gyanakszom, de honnan? Vépúder? MOL? Százezreket mentem molos üzemanyaggal, sose volt ilyen. Vagy egyszerűen Szerbiában más a cucc?
Más kérdés, hogy mit művelhetett a katalizátor/DPF párossal?
Mondjuk pár decivel több is fogyott, kicsivel szarabbul is ment a Párduc, de ezt a nagyobb terhelésre írtam. (4 fő, sok pakk) Aztán a bolgár határon kapott shelles nyálat és minden visszatért a régi kerékvágásba.
droberto26-11-2012 20:49:47 // 27403
Öntanuló funkciók nullázása.
Nem mentem még rá, de SZVSZ nem árthatsz vele!
droberto26-11-2012 20:48:42 // 27402
Egyébként milyen az út és a közlekedési kultúra arra felé?
droberto26-11-2012 20:47:32 // 27401
Ez szerintem is a kén jelenklétére utal.
Vagy lehet, hogy a Balkánon még mindig ilyen puskaporos a levegő?
droberto26-11-2012 20:45:53 // 27400
Tényleg lehet a változó bitsűrűség mint probléma forrás...
Az Mp3 minőségét már 1x fejtegetted nekem. Sajnos most nincs semmi amin tesztelhetném. Az autóban építkezés előtt állok, a szobába meg csak egy ilyen kis gagyi hangszóróm van. :)
Vicett félretéve 256 kb/s felett tényleg van már élet, de van néhány audio CD-m, aminek olyan komoly frekvencia átvitele van, hogy még Kodály Zoltán is vigyázva állna tőle. :)
Csosznorbert26-11-2012 20:38:13 // 27399
akkoriban a gázolajszőkítési balhénál nem kén volt az egyik főszereplő? tudtommal az sárgás zöldes... :-O
panza26-11-2012 20:35:57 // 27398
Biztos elkapta a sárga irigység a MOL gázolajat, mikor meglátta, hogy milyen társaságba (vépúder) keveredett!
Piritu - 1.000.00026-11-2012 20:27:16 // 27397
Először is üdv mindenkinek Plovdivból. Ideértünk a Párduccal.
Viszont egy érdekes dolgot vettem észre! Sárgás-zöld színű a kipufogó!

Ez vajon mitől lehet????
Üzemanyagra gyanakszom. Kecskeméten tankoltunk vépúdert, majd Szerbiába átlépve MOL kúton normál gázolajat. Utána kb 400 km-el vettem észre.
'''''26-11-2012 19:39:31 // 27396
Épp ma délután mondja,hogy amióta hideg van,nem csinálja.
GTPeti26-11-2012 19:32:42 // 27395
A 156-nál ilyet diag nélkül is lehet csinálni. (Beindítani és vagy 15 percig hagyni ketyegni.) Szerintem lehet benne valami, lehet értelme.
Shadin26-11-2012 19:29:22 // 27394
Ilyet csinált már valaki? Valaki erősítse/cáfolja meg hogy jót tesz az autónak, hogy csak képzelődöm, hogy finomabban jár és jobb lett a gázreakció.

GTPeti26-11-2012 19:25:20 // 27393
A változó bitráta lehet még az, amit egy régebbi vagy gyári (értsd.: nem túl fejlett) autórádió megzavarhat.

Az mp3 amúgy messze nem olyan rossz 192kbps felett, mint bárki gondolná. A legutóbb vett hifi újságomban pont erről van egy cikk. Arra kérik a népeket, hogy csináljanak vaktesztet, ha tényleg tudni akarják mennyire "rossz". Jómagam elég komoly rendszereken hallottam tömörített zenéket, meglepően jó eredménnyel.
droberto26-11-2012 19:18:22 // 27392
Nem kamázom annyira az mP3-at, de ha csinálnom kellet a korai fázistól eltekintve (több mint 10 évvel ezelőtt, valami audioRIP programot használtam), WMP és Winampot használtam. Soha gondom nem volt ezekkel, vagy 320 kbps vagy változó bitrátával tömörítettem. :)
droberto26-11-2012 19:14:58 // 27391
Egyébként szerintem is tömörítési probléma!
GTPeti26-11-2012 19:03:43 // 27390
Lame. Ingyenes. Igazából egy DLL, sok CD rippelő programm (mint az Exact Audio Copy) is támogatja. Csak be kell állítani, hogy hol van és onnantól gyárthatsz pár kattintással MP3-at CD-ről. (Az EAC pedig az egyik legjobb CD rippelő programm. Ha nem a legjobb. És freeware.)
Dömpi (il dottore)26-11-2012 19:01:10 // 27389
na ezt pont most optimalizálom...
Dömpi (il dottore)26-11-2012 19:00:26 // 27388
A lemez márkája TDK. Írási sebesség 16x, ez a leglassabb a Nero 8-ban.
Milyen jó codec-kel kellene csinálni?
droberto26-11-2012 19:00:04 // 27387
Fájlnév/számcím nem túl hosszú?
GTPeti26-11-2012 18:55:49 // 27386
HA tényleg minden rendben és csinálja, akkor sajnos lehet szoftverhiba is. (Komoly szabályozási algoritmusok vannak a szoftverben, hogy minél egyenletesebb legyen az alapjárat. Ha ezek nincsenek rendesen paraméterezve, az bizony okozhat ilyet. Egy mai ECU szoftvere meglehetősen komplex.)
GTPeti26-11-2012 18:53:05 // 27385
"CD-R 52X 80MIN 700MB" Ez sajnos nulla információ magáról a lemezről. Amúgy is úgy van, hogy a nagy nevek "csak csomagolnak".

Lehet, hogy túl gyorsan írtad (értsd: 52x-esen). A lehető leglassabban kéne írni, amit az író még támogat.

Második lehetőség: Használj másik (jobb minőségű) lemezt. A Taiyo Yuden gyártmányúak manapság a normál kategória legjobbjai, az adatoldal türkiz (tehát nem sárgás!) színéről ismerhetőek fel. Általában a TDK és a Maxell "color" néven árult CD-i ilyenek.

A további lehetőség, hogy nem túl nyerő codec-kel tömörítették az mp3-akat.
'''''26-11-2012 18:35:56 // 27384
Ebben nem tudok segíteni.Hála istennek még nem kellett cserélnem.
Dömpi (il dottore)26-11-2012 18:34:15 // 27383
Sziasztok!

Kiírok MP3 zenéket lemezre, de a kocsi lejátszója néhány számnál kiírja, hogy a fájlformátum nem értelmezhető, pedig ugyanaz, mint az előző számé, amit meg lejátszott.
Ilyenkor WTF?

Használt lemez: CD-R 52X 80MIN 700MB
Írási formátum: Adat CD

Mit csinálok rosszul?
Coolby26-11-2012 15:11:02 // 27382
Nem kértem még tőlük árat, de nem is velük fogom csináltatni, ha oda jutunk... lényegében most egy telefonos diagnosztikát kaptam csak... Alkatrész beszerzést megoldom majd magam (Erhard vagy amit találok még jó áron esetleg), szerelést pedig vidéki szerelőm oldja majd meg legalább fele annyiért mint itt Pesten bárki...

Egyelőre nem kapkodok, még szokom a gondolatot, hogy mennyit kell belelapátolni (bár én tudtam, hogy ez benne van, csak örültem volna, ha nem idén már), asszonykám lesz még kiakadva, mert ő ezt tudta, csak nem sejtette... (ahogy Oscarban mondták...)

Kettőstömegű, kuplungban van olyan márka, ami preferált vagy ami kerülendő?
'''''26-11-2012 14:59:38 // 27381
Mit mondott,mennyi lesz?
'''''26-11-2012 14:58:07 // 27380
Rolinak még mindig ugyanazt csinálja.Múlt héten volt Veszprémben az alfásoknál.Átnéztek mindent de minden rendben volt.Minden érték rendben,nincs eldugulva semmi és frissíteni sem kellett a programját.A motor ennek ellenére a napi első indításnál 10-20mp-ig egyenetlenül jár.
Csabi26-11-2012 14:53:26 // 27379
Sajnos ez nem ilyen egyszerű...pl egy Kartárs(nem regisztált,Alfa 159 barátja, alias Roli :) ) elmondta KULon , h az Ő 1.9JTD-je is hasonlót produkál , kiszereltette az injektorokat, próbapadon bemérette őket és nem találtak eltérést, injektorok vissza, a hibajelenség megmaradt...Ezt az esetet a brit társoldalon(alfaowner) többen is leírják...rengeteg felvetés, és teória létezik erre...de mivel a hiba nem állandósult, ezért elég nehéz a diagnosztizálása is...eddig még senki nem tudott beszámolni arról, h a hiba megszűnt volna, pedig összességében lezajlottak...injektor, szívósor, egr off, dpf off, Lmm, map, izzítógyertya csere, és semmi javulás...Egy azonban közös mindenkinél ha 2-3x-i gyújtásráadás után indítanak akkor szépen jár motor...
Egyébként a levegősödés elég jellemző a kisnyomású körre...pusztán csak gugliba rákeresve több száz oldal jön fel a CR levegősödés problémáira...
Liquid26-11-2012 13:54:57 // 27378
volt valami nyáreleji akció, olyan 6-8e volt asszem
ALFI15626-11-2012 13:53:01 // 27377
Én biztos,hogy már kicseréltetném a kettőstömegüt kompletten kumplungal együtt kinyomócsapágyastól.Pát ezer kilóméter után úgy is ki kell.Addig meg nehogy szétrázzon valamit plussz nyugodtan autózok.
Coolby26-11-2012 13:48:28 // 27376
No, beszéltem telefonon Nadin Bt-vel, merthogy ez úgyse kerül semmibe. Elmondtam jelenséget ürgének (csak annyit, hogy üresben kuplung-ki-be ugyanúgy morog és remegnek a pedálok). Már ő kérdezte meg, hogy bemelegedés után elmúlik-e, mondtam igen és mondta, hogy akkor kezdődő kettőstömegű lendkerék lesz.... Azt mondta ilyenkor még a hőtágulással, bemelegedéssel elmúlik, aztán a végén már sehogysem fog. Kérdeztem bemenjek-e ránéz-e, azt mondta, hogy élőben sem tudna többet, ha az van, amit elmondtam, akkor az feltehetőleg az lesz, szétszedés nélkül úgy sem tud többet...

Használni így még lehet, ez még nagyon a kezdeti, aztán ha romlik, akkor csere...

véleményetek?
.......................26-11-2012 13:14:24 // 27375
mennyiért töltötték?
szétpukkadt egy gumicsö,
valszeg a töcsavarcserekor megkínoztuk,mikor a hütöket levettük
eddig bírta
Liquid26-11-2012 12:48:01 // 27374
A Marso-hoz vittem legutóbb tisztításra/töltésre a 156-ot. Mit kellene szerelni?
.......................26-11-2012 11:38:29 // 27373
tud valaki Györ közelében olcsó klimaszerelöt?
Pityukoma26-11-2012 11:11:16 // 27372
EZT Gecsa Cartárs blogjában találtam. Erhard és ALFA159 ördögszekereinek a harca?
Coolby26-11-2012 10:33:02 // 27371
Alapvetően nem zárkóznám el tőle, de így is halál menedzselni mostanság a dolgaimat, így praktikus lenne a kb séta távolságra lévő szerelő... meglátjuk, még érlelődik bennem a gondolat, hogy hogy is legyen és mikor...
Dömpi (il dottore)26-11-2012 09:54:12 // 27370
Nem akarlak rábeszélni, de fontold meg az én szerelőmet is. Budapest-Abony csak 70 km.
Coolby26-11-2012 08:24:17 // 27369
Nagyon gondolkodom, hogy hozzá vigyem vagy a Nadin Bt-hez... mert most tippre a három hibámból 2 mechanikus (morgás-rezgés, plusz nyikorgás alacsony fordulaton) és az alapjárat ingadozás, füst az, ami lehet, hogy komolyabb diagnosztikát jelent ténylegesen (ráadásul erre a hibára a Nadin Bt. légtömegmérő hibát mondott, amivel elvileg nincs is gond), a másik kettőhöz viszont lehet az Alfás rutin többet ér...
.......................26-11-2012 07:31:13 // 27368
Az egyik injektor elengedi a nyomàst,elég ha csak egy rossz és nincs rail nyomàs ,
Amikor leàll mérj rà a cr nyomàsra ODB keresztül,
vagy a rail cső végén a nyomszabàlyzó koszos,
A CR motor azért àll le,nem tud belevegősödni
GTPeti25-11-2012 23:00:12 // 27367
A szerelő barátom az EU-csatlakozáskor a 4500 alá odabiggyesztette, hogy EUR. :))
Csabi25-11-2012 22:22:02 // 27366
Ha pesti lennék tuti csak hozzá vinném a vasat ilyen ügyben...a weboldala szerint nem dolgozik drágán 4500+ÁFA/óra , Szakszervízben pl pécsen 7800+ÁFA/óra..
Nekem most újra elkezdte csinálni(pedig télen eddig soha nem jelentkezett), de érdekes módon csak "félmeleg" motornál, hidegen nincs rángatás, melegen szintén nincs, viszont amikor áll 4-5órát akkor van, 2-3s után néha le is áll a motor...viszont ha 2-3x ráadom a gyújtás és utána indítok akkor semmi gond...egyre jobban azt gondolom h levegösödik az üzemanyag rendszerem....
GTPeti25-11-2012 22:01:07 // 27365
A helyedben nagyon nem forszíroznám ezt a dolgot... Már az első alkalommal, amikor rendellenesen gyorsan felment a mutató, akkor felhagytam volna az autó használatával, amíg nem tisztázódik ez a kérdés. Vagy levegős a rendszer vagy vízpumpa... Macera meg minden, de nem akkora akció a vezérlést sem leszedni.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.