Forum >> 159

David | Centocinquantanove08-02-2013 16:58:48 // 30464
Szeretnék megkérdezni egy optimális guminyomás értéket tőletek? Nyári / téli, első/ hátsó.
Zömmel ketten használjuk az autót, elhanyagolható súllyal a csomagtartóban (max 50 kg). Egy 2007-es 159 SW-ről van szó.
Előre is köszi.
mizooo08-02-2013 16:31:37 // 30463
Scan for interfaces-nél pedig ezt írja:
Scanning ...

VagCom/KKL interface found at port COM3
ELM 327 v1.3+ (Bluetooth) interface found at port COM6, speed 115200bps
This interface is compatible with ELM 327 1.4! Should connect properly with all CAN modules.

COMPLETED
mizooo08-02-2013 16:10:40 // 30462
Sziasztok, itt ülök az autóban próbálnám az ELM327-et, de nem akar kommunikálni az ECU-val. A test ok, baud 36400-ra állítva. Több verzióst FES-t is próbáltam. NO ecu response check your cable and port settings. Kicsit kezd hideg lenni, szerintem holnap folytatom :). Amúgy fel lehet simán csukni a burkolatot ha be van dugva.
Liquid08-02-2013 14:17:25 // 30461
én láttam anno Alfacityben olyan kiállított, 159-et (asszem a Rieglerék standjánál) aminek már kopott volt az emblémája.
Az enyémen vagy cserélve volt az első, vagy a hátsó kapott több napot, nemtom. De a hátsó volt full szintelen, az elsőn csak a lakk kezd lejönni
David | Centocinquantanove08-02-2013 13:57:31 // 30460
Még annyit, hogy én amikor cseréltem az enyémen az első emblémát, akkor lehetett látni, hogy a dombornyomott lemezen a "szintkülönbségek" és élek sokkal kisebbek és lágyabbak voltam mint az új logon. Elmondani jobban nem tudom ,ezt érezni, látni lehet.
De a tévedés jogát fentartom! :D :D
David | Centocinquantanove08-02-2013 13:54:40 // 30459
Hát jó de ha csak a nap "koptatná" akkor ugyanolyan mértékben koptatná hátul is, ahol a fotók alapján sokkal jobb állapotú az embléma.
Szerintem az első embléma kopását a menetközben nekiütődő apró részecskék okozzák, valahogy úgy képzelem, mintha homokfújnád, csak sokkal kisebb porszemekkel...
Norby08-02-2013 13:50:34 // 30458
Az az emblémát nem a km koptatja, hanem a nap :)

Az meg 5 évig sütehette ( vagyis 2,5 mert éjjszaka is volt!)
David | Centocinquantanove08-02-2013 13:43:16 // 30457
Meg futott 50 egynéhányezer kilómétert és az első emblémán már nincs szín...
Ami tény hogy, hogy a fotókról igen mutatós a verda, de vigyázni kell a kereskedőkkel.
2007/11-es a gép és annyit futott mint egy 3 éves a megadott adatok alapján. Akkor vagy valahol állt 2 évet egy garázsban vagy mahinált az órája... Lehet hogy tévedek de jobb féni mint megijedni...
Norby08-02-2013 12:31:20 // 30456
A motorháztetőn van horpadás, 1 kulcs van és nincs szervízkönyv.
Ez sem jelet jót!
.......................08-02-2013 12:19:21 // 30455
Te is írtad ,mert megbízható japàn kisautót akartak..
Ezek a mítoszok alapjàn vàlaszt a vàsàrlók több mint fele..
Pityukoma08-02-2013 11:53:25 // 30454
Minden eladható. Páromnak volt egy Daihatsu Cuore-ja. Meghirdettem, vevő jött és azonnal fizetni akart, de mondtam neki hogy próbaútra mindenképpen megyünk mert ez már a diósgyőri kohóba való inkább mint az utakra. Jobb oldali ülés előtt lemez nem volt lábnál, az olaj ömlött belőle, váltóban csak 3-4 volt semmi más a lökhárítót drót tartotta.... és még sorolhatnám. Mire vissza értünk már 3-an álltak a kapuba és mindenki meg akarta venni. Egymásra licitáltak a megbízható japán kisautó miatt. Én meg csak pislogtam hogy ezek hülyék? :-)))
Pityukoma08-02-2013 11:38:45 // 30453
Szia,
Én mindenképpen elmennék megnézni. A képek és a leírás alapján jónak tűnik.
Norby08-02-2013 10:57:46 // 30452
Nem, Dura-tech.

Igen, ez is egy fontos tényezője az egyenlegnek.
.......................08-02-2013 10:35:40 // 30451
Senkinek nem fogod tudni eladni a benzines 159 est,
Itt is szinte mindenkinek diesel van,
Én megtartanàm a mondeot,
Az a coswort v6?
Norby08-02-2013 10:14:55 // 30450
Van hírük!
Voltam én is náluk, amikor az 159-et cseréltem a Fordra. Akkor egy thesis-t néztem, de nem nagyon akart beindulni. :)
Csaszi08-02-2013 10:08:34 // 30449
A Csonti Carral vigyáznék a helyedben, csak alapos körültekintéssel, mert személyes tapasztalat alapján nem szívbajosak, ha át kell b.szni az embert!!!
Csaszi08-02-2013 10:03:06 // 30448
Köszi szépen!!!
W.08-02-2013 09:54:42 // 30447
Én tőlük vettem a Saabot. Nem volt semmi sumákság és többszázezerrel olcsóbb volt mint máshol a hasonló Saab.
Liquid08-02-2013 09:44:19 // 30446
én is 2.5V6-ot szerettem volna fészliftes 156-ban, de sajna a fehér hollónál is ritkább
Piritu - 1.000.00008-02-2013 09:26:05 // 30445
A 2,5 V6-al az Alfában sem lenne gondod :-P
Ezek már kicsit korszerűbb, jobban kihegyezett, több "ketyerével" felvértezett motorok, innen van a több lehetséges gond is.
Évi 10.000 km-hez bőven lehet jó megoldás a benzines autó.
Az autót szerintem érdemes megnézni, a képeken jól néz ki. Viszont a kereskedés híre óvatosságra int...
Erhard 242 (Pure Energy)08-02-2013 08:29:30 // 30444
ebben az esetben aligha cserél vezérlést ezen s ne csodálkozz ha csak az anyagköltséged olyan 2 kiló lesz...
Coolby08-02-2013 08:24:18 // 30443
nekem kicsit olcsónak tűnik, hogy jó legyen... ez a futásteljesítmény-felszereltség-ár így biztos nem stimmel.
Liquid08-02-2013 08:16:42 // 30442
Inkább 7-8, a Q4-nél 8.5-9.5 a 2.4 fogyasztása, a 2.2JTS-re is (meg úgy általában) a benzinesekre is lehet költeni adott esetben, de tény hogy a dízel veszélyesebb etéren.
simán lehet jó választás, hogy konkrétan ez a csonticáros az-e, abban nem vagyok biztos, nézz meg azért mást is
Norby08-02-2013 07:09:31 // 30441
Konkrétan erről lenne szó!
159 2.2 JTS

A 2.4 Jtd is eszik 10l körül, de ha javításról van szó, akkor azért a diesel veri költségben a benzinest.

De lehet, hogy ezt csak bemagyarázom magamnak. Van egy Ford Mondeom, 2.5 V6. 260 000 km és semmi gondja. 10 000 km sem mentem vele egy év alatt.

Lehet jó választás is a benzines!?
Piritu - 1.000.00008-02-2013 06:56:51 // 30440
Korán van még :-)
Szóval a többiek
Piritu - 1.000.00008-02-2013 06:55:46 // 30439
Hm, a 2.0 mjettel, a magam 6,74-ével egész jól állok a többiekhez képest :-)
Liquid08-02-2013 00:13:31 // 30438
simán, még akár többet is
.......................07-02-2013 23:52:14 // 30437
Sokat eszik bizony a 3,2

Azért Brera mert 159 ből csak kettöt talàltam
GTPeti07-02-2013 23:40:46 // 30436
(Kieg, tudom, hogy más motor a kettő.)
GTPeti07-02-2013 23:40:05 // 30435
A 3.2es blokkra a 156-nál tuning nélkül mondtak többen 15 litert. Kompresszorral megfújva, egy 159 kasztniban, nem hiszem, hogy sokkal kevesebbre jön ki.
.......................07-02-2013 23:16:31 // 30434
Én vàrosi hasznàlatra simàn vennék egy 2,2 JTS t,
A 2,4 is bekapja a 8,5 felet vàrosban
.......................07-02-2013 23:14:52 // 30433
A végét nem tudom ,magyar autópàlyàn próbàltam
Liquid07-02-2013 23:12:47 // 30432
nem olyan sok az, 12-15max, az 1.8 TBI se sokkal kér kevesebbet
Ha lett volna értelmes eladó én kipróbáltam volna...
.......................07-02-2013 23:09:38 // 30430
A 163 lovas ECO a 170 lóerőnél kezdődő luxusadó miatt van
Liquid07-02-2013 23:09:34 // 30429
az érdekes, mennyi a vége? A 2.0 TS 156 forgott 6000 körül 200-nál
_ÁRPÁD_07-02-2013 23:04:32 // 30428
Jó éjszakát! Már csak kevesebb mint 6 órát aludhatok :(
.......................07-02-2013 23:02:41 // 30427
Könnyen pörög,halk,
Van benne erő,
Àllítólag sokat fogyaszt,
Én Breràban próbàltam,nekem tetszett ,elég hamar megvolt a 200kmh
Ami nagyon furi,hogy 6000 at forgott 200 nàl 6. Sebességben
GTPeti07-02-2013 23:02:39 // 30426
Ez tényleg jó. De mindenképpen kell rá vonóhorog. (A tartály-utánfutónak. :)
Dömpi (il dottore)07-02-2013 22:57:40 // 30425
Azért ha a fogyasztást "out of scope" helyezhetnénk, egy ilyet bevállalnék:

_ÁRPÁD_07-02-2013 22:55:03 // 30424
Igen, olvastam anno... De viszont akkor nálam kicsivel javulna a mérési adat, mert a 156 SW-d 150 lovas az enyém viszont csak 140 Le.
Dömpi (il dottore)07-02-2013 22:54:50 // 30423
Nem mondom, amíg én lehúztam ma 11,5 órát az irodában, elég aktív volt a 159-es csapat! Egy órába telt, amíg visszaolvastam mindent :)

Meg kell állapítsam tök jól állok garázsilag. Teteje van, hátulja van, de se oldala, se ajtaja. (Na jó, télen, oldalról van dekornád, így nem kavar be a hó). Egyszóval, nem tűz be a nap nyáron, nem áznak a vasak, folyamatosan szellőzik, és télen a só - mivel nem olvad - nem dolgozik...persze ha fagy.

Robi, én is inkább vágnék valami szellőzőrácsot a garázsajtóra, az aknát pedig leteríteném PVC-vel. Olcsó, és hatékony.
Piritu - 1.000.00007-02-2013 22:46:38 // 30422
Anno méricskéltem, a 156SW/159 150LE/170LE párost.
_ÁRPÁD_07-02-2013 22:43:57 // 30421
Persze, azt a 7Le különbséget nem is lehet, de a 136 és 170 között van :) erre mondtam nem veszek Eco-t A jelenlegi 140 pacival is meg vagyok elégedve nagyon. de azért a 159 pár kilóval nehezebb és elfér az a kis plussz ;)
Piritu - 1.000.00007-02-2013 22:40:30 // 30420
(Tényleg jó lenne egy adatbázis a műszaki adatokról itt az Amorén.)
Piritu - 1.000.00007-02-2013 22:39:04 // 30419
Komoly esetben kell kérni egy motorkódot, az alapján lehetne egyértelmű a dolog. Nem hinném, hogy a 163LE - 170Le különbséget érezni lehetne. Mindkettő 360Nm-t tud 1750-es fordulaton.
_ÁRPÁD_07-02-2013 22:34:00 // 30418
Igen, passzolnak a dolgok.... :D
_ÁRPÁD_07-02-2013 22:27:45 // 30417
Igen, végül is nem ezen bukik meg a vétel :) hanem hogy nem veszek Eco-t :D
Piritu - 1.000.00007-02-2013 22:25:54 // 30416
A megadott fogyi adatok alapján ez egy 163 lovas sedan :-)
(A 163 lovast is hívják ECO-nak)
Piritu - 1.000.00007-02-2013 22:24:11 // 30415
163LE 4,3/6,6/5,1
163LE SW 4,4/6,7/5,2
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.