Forum >> 159

_ÁRPÁD_07-02-2013 22:23:47 // 30414
Értem :) Nézegettem és írtak 5,2-s kombináltat is. de az összes Eco-t tényleg 170 lóra hirdették ezen az oldalon. Két napja nézegetem... keresgélek és nem tudtam mire vélni. Mint a TS-nél 1.6 120 paci az Eco meg 105 , ezt vágom :) De tényleg felakadtam a hirdetéseken és ezért kérdeztem.
Piritu - 1.000.00007-02-2013 22:20:25 // 30413
Más se stimmel, a fogyi adatok a sedanhoz tartoznak, nem az SW-hez :-(
136 LE SW 4,3/6,8/5,2
170LE SW 4,4/7,1/5,4
136LE 4,2/6,6/5,1
170LE4,3/6,9/5,3
_ÁRPÁD_07-02-2013 22:17:13 // 30412
De bármelyiket nézem mindet 170 pacinak írták :^)
Piritu - 1.000.00007-02-2013 22:15:38 // 30411
Ez a 136 lovas, annak 5,1 a gyári fogyasztás adata vegyesben, a 170 lovasé 5,3l/100km.
_ÁRPÁD_07-02-2013 22:12:42 // 30410
Akkor pl itt elírták? vagy én értelmezek valamit rosszul.
Piritu - 1.000.00007-02-2013 22:09:24 // 30409
Illetve a könyve szerint létezik még egy 163 lovas változat is.
Piritu - 1.000.00007-02-2013 22:06:08 // 30408
Mindkettő 2 lityis mjet. Az ECO 136 lovas, míg a nem eco 170.
_ÁRPÁD_07-02-2013 21:53:20 // 30407
Kérdés... Mi a külömbség 159 2.0 JTDm 16v és az ECO között? Mind a kettő 125kW teljesítményű.
Erhard 242 (Pure Energy)07-02-2013 21:13:18 // 30406
ha láncos akkor az is lehet vagy a módosítók pl
Piritu - 1.000.00007-02-2013 21:01:14 // 30405
A vezérműtengely kopáson kívül mi van még?
droberto07-02-2013 20:53:58 // 30404
Mondd neki, hogy vegyen csápos emelőt! :)
Erhard 242 (Pure Energy)07-02-2013 20:50:41 // 30403
a JTS-nek sajnos vannak hibái amit ha kifogsz költségesek mellette meg még eszik is, a dejzelnek is vannak hibái csak azokat már ismerjük :)
Liquid07-02-2013 20:45:56 // 30402
én gondolkodtam rajta, de aztán tetettem róla, igaz sose próbáltam. Konkrétan rosszat nem mondtak róla, csak annyit hogy nem olyan életteli mint a TS, nincs szép hangja, mindenki azt mondta a 2.4 dízel sokkal jobb választás.
Erhard 242 (Pure Energy)07-02-2013 20:43:49 // 30401
mögöttünk a mesetrműhelyben van is egy úgy nevezett rozsdálókamra ahol már 2 éve 90%-os páratartalom és 15%-os sótartalom mellett rohasztják a 2es acéllemezt 16 fokon :P majd szólok ha elrohadt...
Piritu - 1.000.00007-02-2013 20:42:17 // 30400
Nem nagyon van itt senkinek :-(
Sőt benzines se nagyon van.
Erhard 242 (Pure Energy)07-02-2013 20:36:19 // 30399
ezért jó a net a sok infó és a végén mindenki tudós :)))
GTPeti07-02-2013 20:36:05 // 30398
Pont a cartársnak nincs amúgy félnivalója, mert jófajta szerekkel csinált/csinál alváz- és üregvédelmet. B)
Liquid07-02-2013 20:33:50 // 30397
pl. az hogy inkább hagyjuk kint az autót, mint betegyük egy mondjuk 16 fokos garázsba mert reggelre elporlad
Liquid07-02-2013 20:31:53 // 30396
nagyon ráérsz :)
Liquid07-02-2013 20:30:56 // 30395
bocs főnök, többé nem fordul elő :))
Totti (NagyVad)07-02-2013 20:23:52 // 30394
65 os az agy közép!
Norby07-02-2013 20:20:20 // 30393
Hello mindenki!

2.2 JTS-ről mit tudtok mondani?
Érdemes benne gondolkodni?
Alfonis07-02-2013 19:44:53 // 30392
Father mondta, hogy akar egy aknát majd csinálni... Zoli bácsi aki 600 méterre lakik, egy sörér szívesen rendelkezésünkre adja a szerelő műhelyét. Mondtam neki nincs nekünk garázsra szükségünk hát itt az akna, olajcsere bármi jöhet sőt még szerszámai is vannak. Úgy vettem észre, h ez nem volt meggyőző érv. Abszolut nincs szükségünk aknára :D de majd most felvetem ezt h ne párolja már a suzut alulról. Ha kiröhög az tudjuk kinek a nevén fog száradni!!!! áá :D
droberto07-02-2013 17:46:59 // 30391
Így van, ezért szárítja a klíma a levegőt.
'''''07-02-2013 17:39:08 // 30390
Szép felnik!Szerencséd,hogy nem nagyfékes verdád van,mert arra nagyon kevés felni megy fel.ET szám és furat osztókör stimmel?
Piritu - 1.000.00007-02-2013 17:29:14 // 30389
Nem azért, az általad mért 70% vs 35% teljesen normális arány. A magasabb hőmérsékletű levegő több párát tud elnyelni. Ha ugyan annyi van benne a magasabb hőmérsékletű levegő relatív páratartalma alacsonyabb. ezért fele a benti. (A relatív páratartalmat mutatja a műszer).
Nyáron 3x fokban a mostani vízmennyiség többszörösét is fel tudja venni a levegő. Annyi ritkán van. (Amit ha a klíma lehűt megugrik 100%-ra, kicsapódik és kicsöpög a kocsiból a víz.)
droberto07-02-2013 17:22:56 // 30388
OFF topic, és itt a folytatása.
Piritu - 1.000.00007-02-2013 17:20:29 // 30387
Te nem szoktad lemosni, mielőtt minden este beállsz? :-OO
irgumburgum :-DD
droberto07-02-2013 17:20:09 // 30386
Gondolom azért mert most olvad a hó.
Kitettem du a mérőt a garázs elé 20 percre, 10 centire a nedves betontól és 70%-ot mutatott. Most a szobába 35 van! :) Lehet most elviszem magammal az usziba is! :)))
Egyébként azt mondják, hogy 70-ig optimális.
Piritu - 1.000.00007-02-2013 17:17:55 // 30385
Én meg örültem, hogy NEM tettek a Párducba, pedig a felszereltség része volt :-DD
Piritu - 1.000.00007-02-2013 17:11:10 // 30384
Most éppen több helyen is 90% felett van az országban. Ha ez a száraz, mennyi a nedves? :-DD
droberto07-02-2013 17:01:05 // 30382
Köszi az észrevételt, még megfontolom.
Kazes☻07-02-2013 16:40:28 // 30381
Látod milyen szerencse! De nem a garázsról van szó, hanem a rossz, párás aknáról, szvsz! :)))))
Tibcsi16607-02-2013 16:36:19 // 30380
Még jó hogy nincs garázsom! Így legalább nem rohad olyan gyorsan a vas a sok párától :):):)
Csaszi07-02-2013 16:27:42 // 30379
Sziasztok!
Hogy egy kicsit félbeszakítsam a fűtött-nem fűtött garázs vitát (amit egyébként jó olvasni, :) és ha már választanom kéne, a nem fűtött mellett szavazok!), megkérdezném, hogy a kerékagy tehermentesítőnek mekkora az átmérője?
Na csak mert találtam egy szépséges alufelni (és ez itt), amiért elindulnék csak nem akarok feleslegesen 250 km-et autókázni!
droberto07-02-2013 16:11:00 // 30378
Lemosom mindig garázsba állás előtt, ha nedvesek (voltak) az utak, vagy ha túl poros!
droberto07-02-2013 16:08:43 // 30377
Melyik része vicces? Még a szerző neve is kint van.
Így van a szellőztetés a fontos, hogy a párás levegő cserélődjön.
Liquid07-02-2013 15:49:04 // 30376
tehát a só a problem, nem a "meleg" meg a páratartalom, viszont télen max akkor nem lesz sós ha minden garázsba bejárás előtt lemosod
Liquid07-02-2013 15:47:34 // 30375
vicces egy cikk ez :)
Egyébként benne van hogy a szellőzés hiánya a probléma, de ha ennek hiszek akkor azokon a téli napokon, mikor épp nem fúj szél, és nincs min -10 fok, iszonyúan rozsdásodik akkor is ha kint áll
Verdesca07-02-2013 15:24:34 // 30374
OK, köszi a tanácsokat, majd dokumentálom a szerelést hátha valakinek hasznos lesz.
Alfonis07-02-2013 15:23:41 // 30373
véleményem szerint 99%, hogy kicsi lesz a venti. A 3 könyök tuti betesz neki ha a 3 m cső nem is. Menni fog vele de tényleg nagyon kevés légmennyiségről lesz szó.
droberto07-02-2013 15:18:07 // 30372
Laikusként végiggondolva elég neki egy 12V.
A tükörben van egy fényérzékelő és egy ki/be kapcsoló.
Ajánlom figyelmedbe az eLeart. Ott meg kell találj mindent (működési leírás, kapcsolási rajz ...stb.) elméletileg.
droberto07-02-2013 15:15:07 // 30371
A fizika miatt. :)
Ha nekem nem hiszel olvasd el ezt, vagy olvass utána német vagy skandináv fórumokon.
droberto07-02-2013 15:12:49 // 30370
"nem a fütött garázs miatt rohad a kocsi" - Ezt nem is mondtam!
A fémalkatrészek elsősorban a korrozív savas síkosságmetesítő anyagoktól (legyen az só, vagy bármi más) oxidálódnak, másodsorban a nedvességtől, ami a fűtött garázsban fokozottan jelen van. Arról nem is beszélve, hogy a kémiai folyamatok is gyorsabban végbemennek a nagyobb hőmérsékleten.
.......................07-02-2013 15:05:57 // 30369
ÉN EZT NEM MONDTAM,
most melyikröl beszélünk?
a belsö tükörröl?
Vermacy07-02-2013 14:57:11 // 30368
Hali!
Ilyen, fényre sötétedős tükröt Én is szeretnék a cabrióba. Elég neki +12V, oszt működik is? Ez nagggggyyyon jó hír...
Liquid07-02-2013 14:46:13 // 30367
mi a rákért korrodálódna jobban akkor ha mondjuk 16 fokra van fűtve a garázs és nem -5 van bent? ennyi erővel nyáron qurvásul kéne korrodálódnia, mivel van vagy 40 fok a garázsomban.
.......................07-02-2013 14:06:03 // 30366
nekem más a tapasztalatom,
nem a fütött garázs miatt rohad a kocsi
hanem az útra kiszórt sótól,
az elektolizises horganyt 5-6 év alatt simán lekapja a csavarokról
droberto07-02-2013 14:01:37 // 30365
SZVSZ a fűtött garázsnak van sok előnye és van hátránya is.
A korrózió szempontjából bizonyosan hátrányos.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.