Forum >> 159
Coolby04-03-2013 15:13:11 // 32090
gondolom te sem látod munka előtt, mert szervíz beszerezte, beszereli és kész... node mindegy is, majd kiderül.
Csabi04-03-2013 15:05:45 // 32089
A csavarok adatai sajnos nincsenek meg, kár hogy az ePer nem írja...
Longman04-03-2013 14:48:31 // 32088
Még egy kérdés a T. Nagyérdeműhöz, egri SW-s kolléga nincsen itt köztetek, aki meg tudná mutatni a gépet? A csomagtartó érdekelne leginkább
Longman04-03-2013 14:47:11 // 32087
Szia, köszönöm szépen az infot, eddig nálam is felejtős, a két barna lenne az igazi..
Gábor7904-03-2013 14:32:20 // 32086
Sziasztok!
Tegnap megnéztem az "Inj.correction" értékeket és az alábbi ábra jött ki... viszont nekem nem mond semmit. Segítenétek értelmezni? Ez most jó vagy nem?
Egy kis háttérinfó:
81. mp-ig: beindítottam, alapjáraton ketyegett
285. mp-ig: lakott területen jöttem-mentem, lassan, 20-40km/h
kb. 340. mp-ig: országút, 90-110km/h
kb. 380. mp-ig: visszafordultam, tehát lassú, 2-5km/h
kb. 500. mp-ig: országút, 130km/h
kb. 574. mp-ig: 50km/h, elgurultam a házig
615-től a végéig: alapjáraton ment, vártam hogy alakulnak az értékek
Köszi előre is!
Tegnap megnéztem az "Inj.correction" értékeket és az alábbi ábra jött ki... viszont nekem nem mond semmit. Segítenétek értelmezni? Ez most jó vagy nem?
Egy kis háttérinfó:
81. mp-ig: beindítottam, alapjáraton ketyegett
285. mp-ig: lakott területen jöttem-mentem, lassan, 20-40km/h
kb. 340. mp-ig: országút, 90-110km/h
kb. 380. mp-ig: visszafordultam, tehát lassú, 2-5km/h
kb. 500. mp-ig: országút, 130km/h
kb. 574. mp-ig: 50km/h, elgurultam a házig
615-től a végéig: alapjáraton ment, vártam hogy alakulnak az értékek
Köszi előre is!
Coolby04-03-2013 14:28:15 // 32085
örök hála az infókért... a csavarok műszaki adatai megvannak esetleg, hossz, méret, ami alapján akár legyártható is?
Gábor7904-03-2013 14:25:05 // 32084
Szia! Nekem a 3. ismerős (a bordó), szerintem ezt próbáltam ki tavaly nyáron, mikor megvettem az enyémet. Azt hiszem akkor 2.950eFt volt az ára. Rendben volt az autó első ránézésre műszakilag (leszámítva, hogy egy kulcs volt akkor hozzá és a kereskedő saját bevallása szerint sem ennyi a km benne), viszont nagyon alap felszereltség, ezért kiesett a "kalapból".
Csabi04-03-2013 14:16:30 // 32083
Csináltam képet:
Nagyjából a nyílnál bekukkantva meglátod azt az egy tőcsavart amit látni lehet, általában ez az első ami eltörik...
Ott a lyuk, vagyis a csavar és az anya helye...nálam kiesett, de még semmi hangja nincs
10Tőcsavar van benne...én cseréltetem mind a 10-et annál inkább is mert csak 5ösével lehet rendelni a csavarokat...
Két féle csavarkészletet rendelhetsz hozzá:
1. eredeti tőcsavarok tömítéssel együtt ~20.000ft
2.Módosított tőcsavarok(hosszabb) plusz minden csavarhoz egy 10mm magas alátét(gondolom a hőfeszültséget jobban lekezelik..) ~30.000ft
Én az eredetit rendeltem, úgymond rábeszélt a szervizes, h az is kifog bírni legalább ennyit(7évet), és h kérdés mennyi időre tervezek az autóval....meg is lepődtem , h spórolni akar nekem...tetszett a hangvétel :)
Pont most értem haza átadtam az autót a szervíznek(Bonyhád Fiat Stoll)....2nap munka, de ~10óra munkadíjban állapodtunk meg,persze ha minden simán megy
Megjegyzésként Pécsen AR szervíz 7800+ÁFA ért dolgozik
Bonyhád FIAT Stoll 4000+ÁFA (számla igény szerint)
Nagyjából a nyílnál bekukkantva meglátod azt az egy tőcsavart amit látni lehet, általában ez az első ami eltörik...
Ott a lyuk, vagyis a csavar és az anya helye...nálam kiesett, de még semmi hangja nincs
10Tőcsavar van benne...én cseréltetem mind a 10-et annál inkább is mert csak 5ösével lehet rendelni a csavarokat...
Két féle csavarkészletet rendelhetsz hozzá:
1. eredeti tőcsavarok tömítéssel együtt ~20.000ft
2.Módosított tőcsavarok(hosszabb) plusz minden csavarhoz egy 10mm magas alátét(gondolom a hőfeszültséget jobban lekezelik..) ~30.000ft
Én az eredetit rendeltem, úgymond rábeszélt a szervizes, h az is kifog bírni legalább ennyit(7évet), és h kérdés mennyi időre tervezek az autóval....meg is lepődtem , h spórolni akar nekem...tetszett a hangvétel :)
Pont most értem haza átadtam az autót a szervíznek(Bonyhád Fiat Stoll)....2nap munka, de ~10óra munkadíjban állapodtunk meg,persze ha minden simán megy
Megjegyzésként Pécsen AR szervíz 7800+ÁFA ért dolgozik
Bonyhád FIAT Stoll 4000+ÁFA (számla igény szerint)
Coolby04-03-2013 13:36:16 // 32082
ettől félek én is... ma este ránézek, meglátjuk én látok-e valamit... édesapám jó kapcsolatokkal van ellátva (esztergályos, hegesztőtechnikus volt), így ha javítható a leömlő akkor meg lesz javítva, nincs olyan szerszám, gép, technológia, amit valahogy ne érne el, de reméljük csak szétszedéssel járó rengeteg munka lesz, utána már nem sok...
amúgy ilyenkor mind az 5 csavart cserélitek vagy csak, ami eltört?
amúgy ilyenkor mind az 5 csavart cserélitek vagy csak, ami eltört?
Vermacy04-03-2013 13:18:27 // 32081
Sziasztok!
1 hónapja vittem nagyszervizre a verdát, egy rakat pénzt ott hagytam. Olajcsere, vezérlés csere, új féktárcsák-fékbetétek; kormánymű csere (sajnos kellett) és elektromos bekötése a vonóhorognak. Egy 156-ost tudtam volna venni az árából, de nem is ez a lényeg, hanem!!!
Turbó alatti tartományban (1750 RPM alatt) nem akar húzni. Utána megindul, mint a veszedelem! Németországi oda-vissza 2000 km-en nem is nagyon hagyott le senki, csak M-es, AMG-s és Brabusos felirattal.
Eddig nem volt ilyen erőtlenségi gondom. 5-ikben 50-ről egészen tűrhetően fel tudtam gyorsítani 90-re. Jelenleg padlógázzal 50-nél nem sok mindent csinál...
Olyan emelkedőkön, ahol eddig 6-ikban 90-el feltempomatoltam, ott most vissza kell váltanom 4-esbe...
Van ötletetek, hogy mit kérdezzek a szervíztől, mihez nyúltak hozzá? Lehet, rakott bele EGR szűkítők és az így viselkedik? Mindenképpen beszélek az emberrel, de szeretnék rá felkészülni!
1 hónapja vittem nagyszervizre a verdát, egy rakat pénzt ott hagytam. Olajcsere, vezérlés csere, új féktárcsák-fékbetétek; kormánymű csere (sajnos kellett) és elektromos bekötése a vonóhorognak. Egy 156-ost tudtam volna venni az árából, de nem is ez a lényeg, hanem!!!
Turbó alatti tartományban (1750 RPM alatt) nem akar húzni. Utána megindul, mint a veszedelem! Németországi oda-vissza 2000 km-en nem is nagyon hagyott le senki, csak M-es, AMG-s és Brabusos felirattal.
Eddig nem volt ilyen erőtlenségi gondom. 5-ikben 50-ről egészen tűrhetően fel tudtam gyorsítani 90-re. Jelenleg padlógázzal 50-nél nem sok mindent csinál...
Olyan emelkedőkön, ahol eddig 6-ikban 90-el feltempomatoltam, ott most vissza kell váltanom 4-esbe...
Van ötletetek, hogy mit kérdezzek a szervíztől, mihez nyúltak hozzá? Lehet, rakott bele EGR szűkítők és az így viselkedik? Mindenképpen beszélek az emberrel, de szeretnék rá felkészülni!
.......................04-03-2013 13:12:21 // 32080
Rengeteg munka,a legnagyobb szívàs ,hogy a klímakompresszort is ki kell venni ,de nem férsz hozzà..
Készülj ,hogy nagy esélyel a leömlő is görbe,vagy repedt..
Nàlam az volt
Készülj ,hogy nagy esélyel a leömlő is görbe,vagy repedt..
Nàlam az volt
Jorjie04-03-2013 12:31:50 // 32079
Egyre több a 159-es a tagok közt, ennyire lement az ára, vagy mi van? :-)
Dömpi (il dottore)04-03-2013 12:06:44 // 32078
tégla? :-)
Liquid04-03-2013 11:56:02 // 32077
én is lepattantam
Erhard 242 (Pure Energy)04-03-2013 11:24:28 // 32076
most már nem adják ki csak a volt tulaj belegyezésével
Coolby04-03-2013 10:53:19 // 32075
Igen, telefonon beszéltem valakivel, aztán húzták a szájukat, kérte írjak emailt (alvázszám, motorszám kell), de nem biztos, hogy kapok adatot, végül jópár nappal később, de valaki elküldte ugyanazt a szervízmúltat, amit megkaptam olaszul is a kereskedésből...
Longman04-03-2013 10:51:43 // 32074
No, ez egy jó hír? A Fiat Mo. ügyfélszolgálatáról beszélünk? :)
Coolby04-03-2013 10:49:24 // 32073
Én kaptam központi ügyfélszolgálaton keresztül emailben is infót olaszban szervizelt autóról is, szóval szerintem tágabb már a rendszer.
Longman04-03-2013 10:40:44 // 32072
Persze, én sem. A nagydumás barna viszont K-s rendszámú, tehát elképzelhető hogy magyarországi, és ha céges volt ahogyan írja akkor lenyomozható, nem? A FIAT Mo. rendszere olyan sajnos ugye, hogy csak ott ellenőrizhető ahol valójában szervizelték?
'''''04-03-2013 10:38:41 // 32071
Az első kivételével,én nem akarom elhinni,hogy mind a négyben csak 80.000Km körül van.Sajna nem ismerem őket.
Longman04-03-2013 10:32:06 // 32070
'''''04-03-2013 10:31:17 // 32069
A motorblokk elejéig jön le minden,sajna.Lökös,hűtők,turbó.... Mindent kipucoltathatsz legalább még egyszer. :-)
Coolby04-03-2013 09:49:23 // 32068
nekem is csak terhelésnél és bemelegedve szinte elmúlik. én is csapágyra, turbóra gondoltam először, de most már nagyon egybevágnak a dolgok a tőcsavarról, ahogy írtok. Ha jól rémlik azt mondtátok, hogy nagy szopás cserélni, mármint nem bonyolult feladat, de sok munkaóra és autó orrát szét kell szedni full. Mert ha ez lesz a helyzet, akkor autó irány szülőfalumba és ottani srác óradíját fogom kifizetni, nem itt Pesten...
Most volt kb 2 hét, amíg hiba nélkül használtam az autót... ájhhh
Most volt kb 2 hét, amíg hiba nélkül használtam az autót... ájhhh
'''''04-03-2013 09:45:44 // 32067
Nálam is volt tőcsavar cser.Olyan hangot adott,mintha valami csapágyas lenne.Egyáltalán nem a kifújt levegő süvítésére hasonlított.Van alatta egy tömítő lemez.Az rezeg be ilyenkor és annak van ilyen buzi hangja.Ha szembe állsz az autóval,a jobb első csavart nézd,hogy megvan-e.Ja,alapjáraton nálam nem adott ki hangot csak terhelésnél.
Coolby04-03-2013 09:30:52 // 32066
no, ahogy nézem eper-ben (bár néha becsapós az egyszerűsített ábra), de motorburkolat leszedésével a leömlőt és talán a csavarokat is végig tudom nézni. este ránézek, hátha kiderül, hogy mi, honnan jön. csak egyedül leszek, így gázt nyomni és nézni egyszerre, hogy hol fütyül, nem fogom tudni...
Dömpi (il dottore)04-03-2013 08:52:27 // 32065
nekem 16-os acélfelni a téli és kis brembom van. Az elfér.
Dömpi (il dottore)04-03-2013 08:51:22 // 32064
Írtam róla blogot
.......................04-03-2013 08:17:06 // 32063
Fl utàn a csonkàllvàny aluból van,Fl előtt acél,
A külömbség a kettő között a lengőkar csatlakozàsoknàl van,
Màs a kúpossàg szöge a furatokban,
Mert màs az anyaga
Ha Fl utàni csonkàllvànytra cserélsz ,akkor lengőkarokat is kell,szerintem
A külömbség a kettő között a lengőkar csatlakozàsoknàl van,
Màs a kúpossàg szöge a furatokban,
Mert màs az anyaga
Ha Fl utàni csonkàllvànytra cserélsz ,akkor lengőkarokat is kell,szerintem
Boticselli04-03-2013 08:11:44 // 32062
Üdv emberek!
Egy kérdéssel fordulnék Hozzátok!
Le szeretném festeni a féknyergeket, tippeket szeretnék, hogy lehet a legkönnyebben megvalósítani? köszii
Egy kérdéssel fordulnék Hozzátok!
Le szeretném festeni a féknyergeket, tippeket szeretnék, hogy lehet a legkönnyebben megvalósítani? köszii
Shadin04-03-2013 08:11:22 // 32061
Beindult a vezéregér?
Shadin04-03-2013 08:08:45 // 32060
2005-2006-ban még mikrofon is volt benne a Bose-hoz :-( Automatán állítgatta magát...
Coolby04-03-2013 07:19:16 // 32059
Ma nem kocsival jöttünk végül. Tőcsavarra rálátni szabadon? Le kell szedni hozzá valamit? Vagy felnyitom és nagyobb küszködés nélkül megnézhető? Ha igen, ezért nem tolom szervízbe, mert tőcsavar miatt megint vidékre vinném....
Erhard 242 (Pure Energy)04-03-2013 07:10:08 // 32058
bakker össze számoltad mennyit költöttél már az update-re szerintem lassan ott tartasz mint ha vettél volna egy TI-t aztán arra nem kéne mit ....
Csabi03-03-2013 23:24:50 // 32057
Ha kifúj akkor sípolhat főleg gázadásra, és hidegen ahogy írtad.Persze lehet még ezer más oka is, de mivel ez nálunk típushiba én ezért első körben erre gyanakszom.
szerintem holnap világosban azért pillants rá, lehet neked is már nincs a helyén az egyik tőcsavar...
szerintem holnap világosban azért pillants rá, lehet neked is már nincs a helyén az egyik tőcsavar...
Coolby03-03-2013 23:16:33 // 32056
Tőcsavar miatt is így sípol? Annyira összefüggőnek érzem a turbónyomás mutatójával, hogy ahhoz kötöttem, de meglátjuk. Szerintem betolom valahova, mert így én hiába nézegetem, hogy vajon honnan jön...
Csabi03-03-2013 23:04:44 // 32055
Szerintem ez tőcsavar probléma lesz, annál inkább is, mert neked is 2,4-ed van és 2006-os évjárat...szóval szerintem nálad is beérett ez a típushiba...Én arra várok, h megjöjjenek az új csavarok és viszem cseréltetni őket...de ne legyen igazam...
Nézd meg a leömlőt,a hővédő lemeztől csak a jobb szélső tőcsavar látszik,pont az ami elöszőr szokott meghalni. (nálam kiesett az eltört csavar, csak egy lyukat látni)
Illetve ha már hangot ad akkor a nyomát is látni kellene...persze ha tőcsavar probléma van nálad is...
Nézd meg a leömlőt,a hővédő lemeztől csak a jobb szélső tőcsavar látszik,pont az ami elöszőr szokott meghalni. (nálam kiesett az eltört csavar, csak egy lyukat látni)
Illetve ha már hangot ad akkor a nyomát is látni kellene...persze ha tőcsavar probléma van nálad is...
Piritu - 1.000.00003-03-2013 22:50:47 // 32054
Akkor furcsa a dolog, mert én is.
Piritu - 1.000.00003-03-2013 22:49:53 // 32053
Nem, mindenkinél így van. Az oldal ilyen :-(
Alfonis03-03-2013 22:48:43 // 32052
fizethet?
az önrész asszem 20% ... vagy 10%? már nem is tom.
A kár... hát a lökhárítón a kis karcok lehet h polirral is lejönnek. A kis repedéseket fogalmam sicst h lehet. Nem tudom mennyiért javítanak ilyet.
Majd csinálok képeket meg én is megnézem nappal: Ha nem non látszik marad így :D
az önrész asszem 20% ... vagy 10%? már nem is tom.
A kár... hát a lökhárítón a kis karcok lehet h polirral is lejönnek. A kis repedéseket fogalmam sicst h lehet. Nem tudom mennyiért javítanak ilyet.
Majd csinálok képeket meg én is megnézem nappal: Ha nem non látszik marad így :D
droberto03-03-2013 22:37:36 // 32051
Egyébként részvét és jobbulást nektek! :)
A Casco fizethet csak kérdés a kár nagysága és az önrész...
A Casco fizethet csak kérdés a kár nagysága és az önrész...
droberto03-03-2013 22:35:46 // 32050
"Hjaj most mit csináljaK?" - Én a helyedben elzárnám előle a kulcsot! :)
Alfonis03-03-2013 22:30:49 // 32049
Tesóm Réka ma beletolatott egy Citroenbe :S ááá :D A tolatás nem az erőssége :S
Az eset benzinkúton volt szegény fószer tankolt, megálltunk pisiszünetre addig én vezettem, aztán nyújtóztam átültem anyósülésre. Réka beszállt beállította az ülést. Tolatás->és puff :D
Hjaj most mit csináljaK?:D hát mondom parkolhatunk is vissza :D 5 métert tolattunk egyenesen és ott állt :D nem vette észre a tükörbe. :S Neki a rendszámtáblája sérült más nem is látszott rajta. De lehet kis karcok mellette még. Nekünk a hátsó löki. Ahogy nei mentünk és elnyelte az ütést amerre hajolt a műanyag berepedezett a festés. Meg 1-2 kisebb karc.
Kitöltöttük a lapot, gyorsan. Holnap még fényben kiderül mennyire látszik. A Casco ilyenkor fizet nem? (ha megcsináltatjuk) meg hát AT ben volt ugye most ilyenkor majd küldenek levelet vagy mi ? a csávó normális volt am. Céges autója volt. Lefényképezgettem a szitut am. Ő kocsiját is az fénybe volt a miénk mársötétbe. na hát ewwan.
pedig szépen lemostam a nagynyomásúval... Szőnyegeket is. csillog villog kívül belül. Bőrt is leápoltam. és lám
Az eset benzinkúton volt szegény fószer tankolt, megálltunk pisiszünetre addig én vezettem, aztán nyújtóztam átültem anyósülésre. Réka beszállt beállította az ülést. Tolatás->és puff :D
Hjaj most mit csináljaK?:D hát mondom parkolhatunk is vissza :D 5 métert tolattunk egyenesen és ott állt :D nem vette észre a tükörbe. :S Neki a rendszámtáblája sérült más nem is látszott rajta. De lehet kis karcok mellette még. Nekünk a hátsó löki. Ahogy nei mentünk és elnyelte az ütést amerre hajolt a műanyag berepedezett a festés. Meg 1-2 kisebb karc.
Kitöltöttük a lapot, gyorsan. Holnap még fényben kiderül mennyire látszik. A Casco ilyenkor fizet nem? (ha megcsináltatjuk) meg hát AT ben volt ugye most ilyenkor majd küldenek levelet vagy mi ? a csávó normális volt am. Céges autója volt. Lefényképezgettem a szitut am. Ő kocsiját is az fénybe volt a miénk mársötétbe. na hát ewwan.
pedig szépen lemostam a nagynyomásúval... Szőnyegeket is. csillog villog kívül belül. Bőrt is leápoltam. és lám
droberto03-03-2013 22:28:05 // 32048
A FIAT-os terminológiára hajaznak a magyar hatóságok! :)
GTPeti03-03-2013 22:26:01 // 32047
NAV-os vagy navis? :)
Az előbbitől tartanék egy kicsit. :))
Az előbbitől tartanék egy kicsit. :))
droberto03-03-2013 22:25:06 // 32046
A hangod sok minden lehet. Csinálnod egy videót róla és a hang helyét detektáljad, mert így nehéz bármit mondani.
Minden vezető és feszítő gördőt cseréltél?
Dayco szíjak vannak fent?
Főtengely ékszíjtárcsát cserélted?
Ne feledd, ezt a vasat egyszer már valaki "elhasználta". Ha kicseréled a kopó, fogyó dolgokat, nem lesz vele bajod jó sokáig. :)
Minden vezető és feszítő gördőt cseréltél?
Dayco szíjak vannak fent?
Főtengely ékszíjtárcsát cserélted?
Ne feledd, ezt a vasat egyszer már valaki "elhasználta". Ha kicseréled a kopó, fogyó dolgokat, nem lesz vele bajod jó sokáig. :)
droberto03-03-2013 22:13:53 // 32045
Tekerj bele egy hosszú metrikus csavart és azzal húzd ki.
M4-M5-M6, ezt nem tudom, de így jön ki a NAV-os fej.
M4-M5-M6, ezt nem tudom, de így jön ki a NAV-os fej.
Coolby03-03-2013 22:11:51 // 32044
Sziasztok!
Hétvégén kényeztettem kicsit vasat, kapott egy szép mosást, belső takarítást, szőnyegtisztítást. Édesapámmal a kormányon is elvarrtunk egy megindult öltést, nehogy végigfusson nekem a végén. Szóval, dédelgettük, szeretgettük. Kiolvastam kompot is, semmi hibaüzenet és igazolta komp, hogy most először jól éreztem, hogy hazafele Pestről kifele regenerált az autó (amúgy szörnyű volt, szar hangja volt, nem is ment úgy, furán viselkedett és ugye sokat fogyasztott, reméltem, hogy regen lesz, az volt hálisten). Regent visszanéztem, utolsó 5 regen átlaga közel 800 km-en van, ez nagyon durva, főleg, hogy kb városban használjuk és hétvégente megyünk csak vele ki városból...
Amúgy 6os úton krúzoltunk, 6,5 literes átlaggal értünk haza, amiben Pestről kifele benne volt regen fogyasztása...
Node, autó a simogatást nem igazán akarja meghálálni, hazafele indulva olyan sipító hangokat csinált gázra, hogy hihetetlen (nem tudom, mi, turbo, valami szíj, vagy csapágy, nem tudom)... Aztán út közben elmúlt, ahogy bemelegedett, jöttünk 130 kmt, semmi egyéb hiba... Letettük kocsit, majd 45 perc múlva újra mentünk és újra sípol, majd elmúlik, ugyanez mozi után kifele parkolóból... Ilyen hangja van, el kell vinnem vhova szervízbe, mert így nem merem használni... Nem tudom, mi ez, de kezdek besokalni, hogy már megint van valami...
Hétvégén kényeztettem kicsit vasat, kapott egy szép mosást, belső takarítást, szőnyegtisztítást. Édesapámmal a kormányon is elvarrtunk egy megindult öltést, nehogy végigfusson nekem a végén. Szóval, dédelgettük, szeretgettük. Kiolvastam kompot is, semmi hibaüzenet és igazolta komp, hogy most először jól éreztem, hogy hazafele Pestről kifele regenerált az autó (amúgy szörnyű volt, szar hangja volt, nem is ment úgy, furán viselkedett és ugye sokat fogyasztott, reméltem, hogy regen lesz, az volt hálisten). Regent visszanéztem, utolsó 5 regen átlaga közel 800 km-en van, ez nagyon durva, főleg, hogy kb városban használjuk és hétvégente megyünk csak vele ki városból...
Amúgy 6os úton krúzoltunk, 6,5 literes átlaggal értünk haza, amiben Pestről kifele benne volt regen fogyasztása...
Node, autó a simogatást nem igazán akarja meghálálni, hazafele indulva olyan sipító hangokat csinált gázra, hogy hihetetlen (nem tudom, mi, turbo, valami szíj, vagy csapágy, nem tudom)... Aztán út közben elmúlt, ahogy bemelegedett, jöttünk 130 kmt, semmi egyéb hiba... Letettük kocsit, majd 45 perc múlva újra mentünk és újra sípol, majd elmúlik, ugyanez mozi után kifele parkolóból... Ilyen hangja van, el kell vinnem vhova szervízbe, mert így nem merem használni... Nem tudom, mi ez, de kezdek besokalni, hogy már megint van valami...
droberto03-03-2013 22:11:47 // 32043
Geza223303-03-2013 22:06:53 // 32042
Néhány napja lettem egy Alfa 159 boldog tulajdonosa,viszont a gyári navival van egy kis gondom, az egyik gombja nem működik :( Szerencsére egy olyan gyárban dolgozom, ahol autórádiókat gyártanak, ezért valószínű ,hogy meg fogom ott tudni csináltatni, viszont ehhez ki kellene szerelni a navit valahogy a műszerfalból. Van rajta két lyuk, azt tudom, hogy oda kell bedugni vékony pálcákat, ezt ki is próbáltam, de hiába szorultak meg a pálcák, kihúzni nem tudtam az egységet a helyéről. Tudna valaki segíteni, hogyan lehet kivenni szakszerűen? Előre is köszi.
droberto03-03-2013 21:57:49 // 32041
Szép kis áruk van, mondhatom.
176 vs 139k.
176 vs 139k.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
470
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?