Forum >> 159

ALFI15607-05-2013 15:27:15 // 35066
A műbizonylatot igazából adják de teljessen felesleges dolog.Úgy is csak a hátuljára szól.Azt meg lehet hivatalossan is.
Norby07-05-2013 15:22:36 // 35065
A fútiához tatorik a műbizonylat, vagy a műhely adja.
Én akarom felrakni csak azért kérdezem.
'''''07-05-2013 14:52:49 // 35064
Megnéztem a fóliát.Skyfol AF127-08 (HP05).Fényáteresztése 7%. Öt év gari van rá és műbizonylat.
Csabi06-05-2013 22:51:36 // 35063
Félrevezető lehet, de nem árt probálkozni :)
Arra kíváncsi leszek, h regenerál e sárga lámpa és letiltott EGR mellett,szerintem fog, de majd kiderül 2-300km múlva...
Kazes☻06-05-2013 21:29:40 // 35062
Ezt nekem írtad? Mi az a silk valami?! :)))
Dömpi (il dottore)06-05-2013 21:24:00 // 35061
Még hiányolok néhány nagyon aktív 159-fórumozó barátunkat a 159VTT jelentkezési listájáról: Coolby, Tibcsi166, Shadin159...???
Hé Fiúk! WTF?
Erhard 242 (Pure Energy)06-05-2013 21:08:34 // 35060
szerintem félre vezető ez a zárjuk le, húzzuk le, majdnem olyan, mint a kínai gyógyír ha fáj a lábad hátba csaplak és egyből nem a lábad fog fájni.... :P
amikor a DPF miatt rángatott az autó lehúztam a LMM-őt 2 hétig 1x sem rángatott...ezek szerint vészüzem módban nem is takarított...
David | Centocinquantanove06-05-2013 20:59:14 // 35059
de az... ez a silk valami... csak próbálgattam... :D
Kazes☻06-05-2013 20:50:18 // 35058
Hú, de szuper? Honnan van? Csak nem sk?! :)
Csabi06-05-2013 20:41:35 // 35057
Úgy ahogy mondod.
Piros Madaaar06-05-2013 20:35:56 // 35056
van a blogbejegyzesekben egy kep ahol ketto all egymas mellett..;-)
Shadin06-05-2013 20:34:16 // 35055
Check engine lesz, de nem vészüzem? Ha lehúzom a stekkert akkor kapcsol csökkentett módba?
Piritu - 1.000.00006-05-2013 20:34:03 // 35054
A tetődobozos képen nagyon vagány :-)
David | Centocinquantanove06-05-2013 20:33:00 // 35053
Piros Madaaar06-05-2013 20:30:20 // 35052
Hali, az albumomba van rola kep az fekete auto fekete sotetitessel szerintem nagyon jo. 5% gondolom mivel a bizonylaton skalan 05-10-15-20-25-50. gondoolom ez a fenyateresztes. hogy hasinlitani tudd hatul a belso vilagitas ledes, es halvanyan vilagit este.na ezt sem latod :-) este maceras vele tolatni.ezert tukorbol tolatok.azota a belso sotetites a visszapillanton nem mukodik:-) nekem azt mondta aki felrakta ennel sotetebb nincs.en elegedett vagyok.ha sikerul elmegyek a velencei talira.
Csabi06-05-2013 20:28:23 // 35051
Igen akkor nem lesz vészüzem, csak kérdés mennyire jól viseli a mágnes. (?)
Jobb megoldás ha teszel egy zárólemezt az EGR és a szívósor közé. Pár kilométer után jön a "check engine" és letiltja az EGR-t...nem kap villanyt.
Shadin06-05-2013 20:27:10 // 35050
Hát ezaz, nem tudod mit kellene cserélni. Jut eszembe ha már az egész féket kicseréltem, van egy ate főfékhengerem ha valakinek szétment. Igaz ez volt az autómban, de nem ez volt a baja. Egyébként a vadi újjal is be lehet tuszkolni a pedált tövig :-)
Shadin06-05-2013 20:24:14 // 35049
Ha leszedem a mágnes testet a szelepről akkor az jó ugye? Zárva marad az egr és elektromosan sem lesz "szakadt"?
Erhard 242 (Pure Energy)06-05-2013 20:20:24 // 35048
ki kell irtani ami nem oda való, a találgatás drága játék, meg a csere-bere szerintem ...
'''''06-05-2013 20:12:27 // 35047
Most kimentem a garázsba megnézni a műbizonylatot róla,hogy pontosan milyen.Sajna,sehol nem találom.Holnap megkérdezem,milyen.
'''''06-05-2013 20:10:33 // 35046
Na,pont ezt akartam mondani.
Csabi06-05-2013 20:04:29 // 35045
"Egyébként azok csak alapjáraton vannak nyitva, magasabb fordulaton rögtön zárnak."

Pont fordítva, alapjáraton zártak, felette rögtön nyitnak :)
Csabi06-05-2013 20:01:15 // 35044
Igen, ezt akartam még írni, ha jól emlékszem Pityukomának is 16V-je van és nincs a szívósorban lapátka...Egyébként azok csak alapjáraton vannak nyitva, magasabb fordulaton rögtön zárnak.
Én továbbra is EGR-re szavazok az apró rángatások kapcsán...2hete egr nélkül járok(tapasztalat gyűjtés gyanánt :)) és nincs semmilyen rángatás 1800-2000 fordulat körül...elötte volt.
ALFI15606-05-2013 20:00:37 // 35043
Ez jó kérdés,hogy hány %-os.Nekem LLumar fólia volt fent mindegyiken.Az 56-oson a legsőtétebb de mint írtem nem látni ki.Így az ezüst 59-re szintén LLumar ment de kettővel világosabb a legsötétebbtől.Előre semmiképpen ne rakj.Nem csak felétek vadásznak.Azonnal kivesznek itt is.
'''''06-05-2013 19:57:35 // 35042
Valami csak mozgatja a szívósor lapátjait.Szerintem csak nem vetted észre,még.
Shadin06-05-2013 19:51:55 // 35041
Ez miatt rángathat, vagy hagyjam a fenébe? Tutkeráj, hogy turbó közeli probléma semmi máshoz nem tudom kötni, csak a turbónyomás az állandó a rángatásoknál.

Mi más lehet még?
Lehet, hogy a 2007-es 100KW-os szériában nincs csappantyú a szívósoron? Pityukoma alvázszámára sem hozza az alkatrészeket.
Piritu - 1.000.00006-05-2013 19:50:30 // 35040
Mit takar a legsötétebb? Milyen fényáteresztő képességű?
A 156-on a szélvédőn nagyon sötét volt a nap miatt. (talán 10% vagy 25%?)
Hátul 25% vagy 40%-os volt, az a baj, hogy már nem emlékszem.
Az első ablak meg a pékek miatt nem jöhet szóba, Tapolca környékén erősen vadásznak.
ALFI15606-05-2013 19:49:35 // 35039
Elöttem a válasz:)
Csabi06-05-2013 19:44:45 // 35038
Turbónyomás szabályzó, két vákuumcső megy rá...közvetve ez működteti a turbó-geometriát
MES szerint ez az Overboost szelep
Shadin06-05-2013 19:42:52 // 35037
Ez csinálja a változó geometriát a turbónak?
ALFI15606-05-2013 19:41:28 // 35036
Nyomásérzékelő szenzor.
Shadin06-05-2013 19:38:17 // 35035
akkor mi?

ez mi? ez csinálhatja? Búg és rezeg villany alatt.
Shadin06-05-2013 19:36:18 // 35034
0,8-0,9bar-on rángat csak konzekvensen. Nem múlt el. Azt nem értem, hogy a "régi" műanyag szívósorhoz nem írnak egy csomó mindent ami kellene a csappantyú állításához. Nem értem én ezt.
'''''06-05-2013 19:34:01 // 35033
Csak egy keskeny csík van a szélvédőn.Sötétben tényleg nem nagyon látni ki a hátsó szélvédőn.Ezért nem rakattam a két első ablakra.Így legalább a két tükörben látok hátra.
Shadin06-05-2013 19:33:13 // 35032
Az tök tiszta volt és könnyen mozog.
ALFI15606-05-2013 19:19:18 // 35031
Nekem volt.Sötétben nem látsz ki.Az 59-en pedig már csak a kettővel világosabb volt.Na az volt a jó!
Piritu - 1.000.00006-05-2013 19:17:38 // 35030
Már késő lesz, csütörtök/pénteken mennék. Attól függ, holnap mikorra kapok időpontot. A szélvédőre is tetettél?
'''''06-05-2013 19:03:56 // 35029
Az enyémen a hátsó szélvédő és a két hátsó ablak a legsötétebb fóliával van lefóliázva.Ha gondolod,a talin beülhetsz és megnézheted mennyire sötét.Este nem nagyon látok ki a hátsó szélvédőn.Viszont szép. :-)
direttore06-05-2013 18:13:11 // 35028
fojtószelep se segít rajta:))...
Alfonis06-05-2013 18:09:46 // 35027
na kíváncsi leszek az eredményre h marad e a rángatás!? majd írj mindenképp, a fejleményekről :)
Neked h rángat?
Piritu - 1.000.00006-05-2013 17:52:59 // 35026
Rászántam magam a fóliázásra. Mennyire lenne durva a fekete kocsit totál lesötétíteni? Persze előre kizárólag színtelen hővédő lenne, de hátul nagyon maffiás lenne.
Piritu - 1.000.00006-05-2013 17:51:34 // 35025
Az egr mágnesét is kipucoltad? Nekem anno az ragadt be, nem a kormos rész.
Shadin06-05-2013 10:10:19 // 35024
Tegnap fémtisztára pucoltam az EGR-t meg azt az érzékelőt a szívósor tetején és a rángatás megmaradt. A következő a fojtószelep és környéke lesz, utána passz.... talán szívósor csere :-(
Liquid06-05-2013 09:47:47 // 35023
üzemmeleg motornál, alapjáraton ketyeregve, kb. fél percenként tol egy pici gázfröccsöt a motorvezérlő, csak annyi mintha megbökném a pedált és a fordulatmérő gyakorlatilag nem mozdul, mi lehet ez? Egyáltalán érdemes foglalkozni vele?
Dömpi (il dottore)06-05-2013 09:44:27 // 35022
Ha sír, akkor lehet a tárcsája ment tönkre. Akkor csere éppúgy, mint egy feszítőgörgő esetében.
Nekem is tavaly "sírt", aztán kiderült, hogy nem a klímakompresszor volt a ludas, hanem ugyanabban a körben a motortartó bakon lévő görgő.
Piritu - 1.000.00006-05-2013 06:39:42 // 35021
Meghalt a hátsó teleszkóp, emiatt folyamatosan "pattogott" a kerék az úton. Ennek az lett a következménye, hogy fűrészfogasra kopott a gumi és iszonyú hangos lett.
DrB05-05-2013 23:21:25 // 35020
Kösz a választ! Ezek szerint lényegi különbség nincsen.
DrB05-05-2013 22:57:59 // 35019
Nálam is ilyen fémes hang jelentkezett, elôször csak a klíma bekapcsolásakor, majd egyre gyakrabban.
DrB05-05-2013 22:55:24 // 35018
Nálam volt visszatérô probléma ez a furcsa hang a klímakompresszor részérôl mindig a nagy melegek beköszöntekor, folyamatosan csökkenô hûtôteljesítménnyel. Többször újratöltettem a rendszert, hátha a gáz szökik vhol. Mindig csak rövid ideig segített, aztán kezdôdött elôrôl. A klímakompresszorban, fórumos (német) utánolvasás szerint, szeret tönkremenni a mágneskapcsoló. Ez is a lehetôségek között volt. Épp itthon voltam egy nyáron, mikor végleg beadta a kulcsot, csak az erölködô kompresszor hangja hallatszott, s max. langyos levegôt fújt. Egy mérnök ismerôs mért rá itthon a rendszerre, ami túlnyomást mutatott. Az ok az volt, hogy a hûtôfelület drasztikusan lecsökkent az évek alatt a bogárhullák millióitól, amit az addig eltelt 60-70 e km alatt szedett össze a vas. Egy alapos tisztítás után rendbe jött. Azóta - kb. 60 e km - gond nélkül mûködik. Nálam ez volt a gond és a megoldás.
Alfonis05-05-2013 22:53:04 // 35017
akkor jó akkor még tuti bírja valameddig :P MOst még az a kategória van h hátul ülve is figyelni kell :S
h h a gumi lett a hibás a teló miatt? mi történt?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.