Akkor melyikeket jelzi?
Van az az ár... :))
Forum >> 159
David | Centocinquantanove16-09-2013 11:43:55 // 40990
Shadin16-09-2013 10:59:46 // 40989
Vegye meg valaki az MP3-as fejem, mert kell a pénz :-D
Shadin16-09-2013 10:54:19 // 40988
Tompítottat nem jelzi. Talán a távolságit sem.
David | Centocinquantanove16-09-2013 10:16:17 // 40987
Nekem sem jelezte amikor az első tompított kiégett... Onnan vettem észre, hogy sötétben alig láttam... :(
mzo16-09-2013 09:55:21 // 40986
Full kamu hirdetés, ne is foglalkozz vele. Le akarják húzni az embert, hogy utalj át előleget, vagy fizesd ki az árát és küldik az autót stb...
Az opel maxabo használtautói kozött van egy hasonló autó, kicsit idősebb picit drágább de legalább valós. :)
Az opel maxabo használtautói kozött van egy hasonló autó, kicsit idősebb picit drágább de legalább valós. :)
Shadin16-09-2013 09:49:46 // 40985
Még az angolja is szar. Bezzeg az autó jó lenne :-( A telefon kicsörög...
Shadin16-09-2013 09:13:20 // 40983
Helló
Még mindig eladó.Én vagyok az egyetlen tulajdonosa az autó.
Az autót, és már vásárolt Magyarország,Még mindig a magyar rendszám
Én költözött Sheffield, UK közelmúltban a családommal és Azt akarom eladni
Az autó fut bírság es ez kiváló állapotban,Sosem sérült,nemdohányzó tulajdonos.
Ha úgy dönt, hogy vásárol az autómat Én is gondoskodik szállítása Magyarországra es Én hagyom, hogy 5 napig próbaidoszak.
Minden szállítási költség ez benne van az eladási ár
Az autót fogják szállítani az összes dokumentumot,beleértve a felhasználói kézikönyv es karbantartása kocsi es Az eredeti kulcsok,hogy egyszeru a tulajdonosváltás.
Itt Az Egyesült Királyságban a nemzetközi hajózási társaság (www.shiply.com),nagyon népszeru,nagyon megbízható es gondoskodik az összes papírmunkát.
Hadd tudja, ha elfogadja es Adok minden részletet illetoen a hajózási es fizetés.
Ha azt szeretnénk, hogy hívjon fel,ez az én szám:00447827695910.
Köszönöm,
Roland
Hello
Still on sale.I am the only owner of the car.
The car and has been bought from Hungary ,still with Hungarian license plate
I moved in Sheffield,UK recently with my family and i want to sell it
The car runs fine and it's in excellent condition, never has been damaged,non smoker owner.
If you decide to buy my car I can arrange delivery in Hungary and I can let you for 5 days trial period.
All transportation cost it's included in the sale price
The car will be delivered with all the documents including the user manual and maintenance of the car and the original keys, to make easy the change of ownership.
Here In the UK the international shipping company (www.shiply.com) is very popular, very trustworthy and takes care of all the paperwork.
Let me know if you agree and I will give all the details regarding the shipping and payment.
If you want to call me,this is my number: 00447827695910.
Thanks
Roland
Még mindig eladó.Én vagyok az egyetlen tulajdonosa az autó.
Az autót, és már vásárolt Magyarország,Még mindig a magyar rendszám
Én költözött Sheffield, UK közelmúltban a családommal és Azt akarom eladni
Az autó fut bírság es ez kiváló állapotban,Sosem sérült,nemdohányzó tulajdonos.
Ha úgy dönt, hogy vásárol az autómat Én is gondoskodik szállítása Magyarországra es Én hagyom, hogy 5 napig próbaidoszak.
Minden szállítási költség ez benne van az eladási ár
Az autót fogják szállítani az összes dokumentumot,beleértve a felhasználói kézikönyv es karbantartása kocsi es Az eredeti kulcsok,hogy egyszeru a tulajdonosváltás.
Itt Az Egyesült Királyságban a nemzetközi hajózási társaság (www.shiply.com),nagyon népszeru,nagyon megbízható es gondoskodik az összes papírmunkát.
Hadd tudja, ha elfogadja es Adok minden részletet illetoen a hajózási es fizetés.
Ha azt szeretnénk, hogy hívjon fel,ez az én szám:00447827695910.
Köszönöm,
Roland
Hello
Still on sale.I am the only owner of the car.
The car and has been bought from Hungary ,still with Hungarian license plate
I moved in Sheffield,UK recently with my family and i want to sell it
The car runs fine and it's in excellent condition, never has been damaged,non smoker owner.
If you decide to buy my car I can arrange delivery in Hungary and I can let you for 5 days trial period.
All transportation cost it's included in the sale price
The car will be delivered with all the documents including the user manual and maintenance of the car and the original keys, to make easy the change of ownership.
Here In the UK the international shipping company (www.shiply.com) is very popular, very trustworthy and takes care of all the paperwork.
Let me know if you agree and I will give all the details regarding the shipping and payment.
If you want to call me,this is my number: 00447827695910.
Thanks
Roland
Liquid16-09-2013 08:10:24 // 40982
a hosszbordás környéke is cserélve volt, mi is a klímakompresszorra és a generátorra gyanakodtunk, de mivel nem fejlődött tovább az eltelt 50e km alatt így nem derült ki :)
Zsolt15516-09-2013 07:09:25 // 40981
Ez már az idei első hó, vagy még a tavalyi?
Piritu - 1.000.00016-09-2013 06:46:48 // 40980
... a 159-nek meg jelezni kellene.
Piritu - 1.000.00016-09-2013 06:45:14 // 40979
Nekem anno jelezte a hátsó izzókat a 147.
Alfonis15-09-2013 23:10:54 // 40978
szurkolok, h jó legyen! :)
Ma elmenetel után apum hívott, h valami nem ég hátul. Gondoltam az nem lehet- hát jelezné a COMP. (Azthittem csak a tompítottakat nem jelzi...!?) és tényleg hátul a jobb oldalon jobb oldali h.jelző égett ki... H lehet, h ezt nem jelzi?
Ma elmenetel után apum hívott, h valami nem ég hátul. Gondoltam az nem lehet- hát jelezné a COMP. (Azthittem csak a tompítottakat nem jelzi...!?) és tényleg hátul a jobb oldalon jobb oldali h.jelző égett ki... H lehet, h ezt nem jelzi?
mreni15-09-2013 23:09:26 // 40977
generátor szabadonfutó is tud ilyet vagy hosszbordás feszítő/vezető.
Liquid15-09-2013 23:00:55 // 40976
a 156-nak végig volt cicergő hangja, ami kb. fél perccel az indítás után kezdődött és addig tartott amíg a vízhőfokmérő el nem mozdult. Pedig cseréltem vezérlést meg mindent amit ilyenkor kell.
Dömpi (il dottore)15-09-2013 22:44:20 // 40975
Biztos nem az pedig. Ma este jött a szerelő haver, beindítottam és elsőre semmi nem hallatszott. Igaz, hogy volt vagy 19 fok - pár napja reggel 7-kor, mikor 10-13 fok van, akkor igazán markánsan hallatszik.
Most kitolattam a garázsból, majd visszaálltam, és akkor kezdte, pedig akkor már fel volt épülve rendesen az olajnyomás. Nyitott géptetővel egyértelműen a vezérléstől hallatszott. Tutira valamelyik görgő lesz, csak nem hallani honnan. Szombaton leakasztjuk a hosszbordás szíjat, akkor kiderül, hogy abban a körben van-e a gond, vagy a vezérlésnél.
Most kitolattam a garázsból, majd visszaálltam, és akkor kezdte, pedig akkor már fel volt épülve rendesen az olajnyomás. Nyitott géptetővel egyértelműen a vezérléstől hallatszott. Tutira valamelyik görgő lesz, csak nem hallani honnan. Szombaton leakasztjuk a hosszbordás szíjat, akkor kiderül, hogy abban a körben van-e a gond, vagy a vezérlésnél.
Piritu - 1.000.00015-09-2013 21:46:42 // 40974
Bence15-09-2013 21:44:48 // 40973
omg, zakkantak ezek az olaszok...
Erhard 242 (Pure Energy)15-09-2013 21:42:19 // 40972
passz olasz sajátosság mint a vízhűtő is
Erhard 242 (Pure Energy)15-09-2013 21:41:54 // 40971
2006-tól meg csak gyári vízhűtő van...100e...
Piritu - 1.000.00015-09-2013 21:41:48 // 40970
Karter? :-O
Az meg mi csudának más, mint a "sima" ?
Az meg mi csudának más, mint a "sima" ?
Erhard 242 (Pure Energy)15-09-2013 21:38:30 // 40969
pl karter, HF...
Piritu - 1.000.00015-09-2013 21:35:17 // 40968
Mi más még az ECO-ban? Nem csak a vezérműtengely?
Bence15-09-2013 21:34:28 // 40967
Mi az ami nincs az eco ts-hez?
Piritu - 1.000.00015-09-2013 21:34:05 // 40966
Arra gondoltunk többen is.
Erhard 242 (Pure Energy)15-09-2013 21:32:42 // 40965
nem is tudom minek gyártottak ECO TS-t nincs hozzá semmi ha baj van...erről jut eszembe ha baj van 166 hátsó jobbos lengőkar nincs,nem gyártják azért ez elég gáz 2008-ban még eladták új autónak...szánalmas az Alfa alkatrész ellátása :(((
Erhard 242 (Pure Energy)15-09-2013 21:29:04 // 40964
akkor meg biz a hidro amíg nem töltődik fel olajjal
Piritu - 1.000.00015-09-2013 21:26:30 // 40963
Erről jut eszembe, a Pók generátora is zenélt egy időben hidegen. Aztán elhagyta.
Piritu - 1.000.00015-09-2013 21:25:14 // 40962
Nincs neki, ECO TS :-)
Erhard 242 (Pure Energy)15-09-2013 21:21:03 // 40961
csapágynak tök mind1 hogy hideg vagy meleg ha szar szól ...az a vezmód lesz
Dömpi (il dottore)15-09-2013 21:11:06 // 40960
Ma ismét meggyőződtem róla, hogy jól működnek a rendszerek és teljesen jó az összhang.
3-ban kihúzattam 80-ig, majd 3000rpm-re a turbóm max. 1,39-ig ment ki és az EGR-em teljesen megfelelően nyitott és zárt, úgy ahogy kell.
Kisvártatva megjött a szerelőm, mert lassan készülünk a jobb alsó lengőkar cserére (ld. blog), de zavar két más dolog is, ami már egy ideje b*ssza a csőröm:
1) 2-dikban és 3-dikban - főleg kanyarodás után - gyorsításkor 2000rpm felett elkezd remegni. Felgyorsítva persze 5-dikben és 6-dikban már semmi, de ha egy ilyen eset eset után visszalassulok és visszaváltok 4-dikbe, akkor 2000 rpm-en tartva szintén remeg. Akkor is remeg, ha pl. 1000 rpm-ről nem visszaváltva, 3-dikból gyorsulok fel. Persze ilyet nem szoktam csinálni, de egyszer kipróbáltam, és beremegett.
2) jobb elölről valami éles, csipogó kopogás hallatszik és már egy apró kis útegyenetlenség is kiozza.
Ma este leteszteltük. Sikerült reprodukáln, úgyhogy 2 hét múlva 7végén nekiesünk: jobb első alsó lengőkar csere, és bal belső féltengelycsukló - jobbost tavaly szétszedtük, annak semmi baja nem volt. A csipogó zörgés okát még keressük. Majd beszámolok, ha kiderítettük.
Még néztük a 147-et, mert hidegen kerregő hangot ad, amíg be nem melegszik. Gondoltunk hidretőkére, de inkább valamelyik görgő lesz. Kérdés, hogy a hosszbordás körben, vagy a vezérlésnél. A 147 jövő hét szombaton megy vallatásra.
3-ban kihúzattam 80-ig, majd 3000rpm-re a turbóm max. 1,39-ig ment ki és az EGR-em teljesen megfelelően nyitott és zárt, úgy ahogy kell.
Kisvártatva megjött a szerelőm, mert lassan készülünk a jobb alsó lengőkar cserére (ld. blog), de zavar két más dolog is, ami már egy ideje b*ssza a csőröm:
1) 2-dikban és 3-dikban - főleg kanyarodás után - gyorsításkor 2000rpm felett elkezd remegni. Felgyorsítva persze 5-dikben és 6-dikban már semmi, de ha egy ilyen eset eset után visszalassulok és visszaváltok 4-dikbe, akkor 2000 rpm-en tartva szintén remeg. Akkor is remeg, ha pl. 1000 rpm-ről nem visszaváltva, 3-dikból gyorsulok fel. Persze ilyet nem szoktam csinálni, de egyszer kipróbáltam, és beremegett.
2) jobb elölről valami éles, csipogó kopogás hallatszik és már egy apró kis útegyenetlenség is kiozza.
Ma este leteszteltük. Sikerült reprodukáln, úgyhogy 2 hét múlva 7végén nekiesünk: jobb első alsó lengőkar csere, és bal belső féltengelycsukló - jobbost tavaly szétszedtük, annak semmi baja nem volt. A csipogó zörgés okát még keressük. Majd beszámolok, ha kiderítettük.
Még néztük a 147-et, mert hidegen kerregő hangot ad, amíg be nem melegszik. Gondoltunk hidretőkére, de inkább valamelyik görgő lesz. Kérdés, hogy a hosszbordás körben, vagy a vezérlésnél. A 147 jövő hét szombaton megy vallatásra.
Liquid15-09-2013 20:34:05 // 40959
kolegám vett hasonlót, neki nincs vele gondja...eddig :)
kb. 1 éve van meg neki
kb. 1 éve van meg neki
Shadin15-09-2013 19:24:22 // 40958
Ezzel az a baj, hogy van is meg nincs is. Írtam egy pár eladónak, egyik fele nem is válaszolt, a másiknál meg éppen nem volt rendelhető. De ettől még a gyári fej minőségét sem lehet elvárni, max a szolgáltatásaival tud hódítani.
GTPeti15-09-2013 18:45:05 // 40957
Én egy 3ajtós (ős) A5-ben ültem. Gyerekeknek való helyek ezek. Mint a GTV-ben. :)
Dömpi (il dottore)15-09-2013 18:41:12 // 40956
nem rossz...egyik ismerősömnek van egy A7, azt mondja, k*rva sz@r hátul ülni. Nagyon alacsony.
GTPeti15-09-2013 18:33:36 // 40955
Kínai cucc, ismeretlen gyártótól, nulla supporttal. :(
David | Centocinquantanove15-09-2013 18:31:05 // 40954
Én egy ilyenben gondolkodtam, de nem merek belevágni...
GTPeti15-09-2013 18:18:19 // 40953
Bevallom egy Mo-n használt "mászkálós" autóba félnék komoly rendszert tenni. Kivéve, ha csak a saját garázsom, a céges őrzött parkoló és max. egy gyors Lidlaldis bevásárlás ovóda/iskola lenne a menetrend. Szóval belváros, utcán parkolás, ilyenek nélkül.
GTPeti15-09-2013 18:12:18 // 40952
Nem tudom. Én beszereléskor egyszer belőttem a P88-at, ez kb. 5 éve lehetett. Azóta csak hallgatom és hallgatom. Persze közben élvezem, de nagyon. B)
Egy rendszeren mindig lehet optimalizálni ezt-azt jobbra cserélni, de a legfontosabb, hogy élvezni lehessen. Ugye erről szól ez az egész.
Egy rendszeren mindig lehet optimalizálni ezt-azt jobbra cserélni, de a legfontosabb, hogy élvezni lehessen. Ugye erről szól ez az egész.
Shadin15-09-2013 18:08:36 // 40951
Akkor bennem van a hiba. Ezeket végigjátszottam és sosem volt az igazi :-(
GTPeti15-09-2013 17:59:46 // 40949
"Én úgy gondolom hogy elkúszik a hangkép mondjuk felhúzott ablakokhoz és álló autóhoz belőtt rendszeren, ha elindulsz vagy lehúzod az ablakot." Hát ilyet még nem hallottam... :)))
A hallgatási pozíció egyrészt nem változik, másrész zenét felhúzott ablakok mellett halgatunk.
"Ne mondd nekem hogy azt a sok paramétert belőtted fülre mérőszalaggal és biztos hogy az a tökéletes és nincs jobb"
Na most erre mit lehet mondani? A távolságot, ami a futásidőt meghatározza még a legnagyobb spílerek is mérőszalaggal mérik... Bár van a fejhez gyári bemérőmikrofon, ami segítségével maga is szépen le tudja mérni. (Ideális esetben a két érték egybe esik.) Vonatkozik ez az EQ-ra. Nekem emellett van egy utóbbi célra készített mérőmikrofonom is. (Fél No. ezt használja.)
A hallgatási pozíció egyrészt nem változik, másrész zenét felhúzott ablakok mellett halgatunk.
"Ne mondd nekem hogy azt a sok paramétert belőtted fülre mérőszalaggal és biztos hogy az a tökéletes és nincs jobb"
Na most erre mit lehet mondani? A távolságot, ami a futásidőt meghatározza még a legnagyobb spílerek is mérőszalaggal mérik... Bár van a fejhez gyári bemérőmikrofon, ami segítségével maga is szépen le tudja mérni. (Ideális esetben a két érték egybe esik.) Vonatkozik ez az EQ-ra. Nekem emellett van egy utóbbi célra készített mérőmikrofonom is. (Fél No. ezt használja.)
Shadin15-09-2013 17:57:05 // 40948
Én mást nem találtam, pedig öltem bele időt...
Shadin15-09-2013 17:56:24 // 40947
Én úgy gondolom hogy elkúszik a hangkép mondjuk felhúzott ablakokhoz és álló autóhoz belőtt rendszeren, ha elindulsz vagy lehúzod az ablakot. De nyilván az is ott van hogy csak amatőr vagyok a témában, csak 6-8 rendszert tettem össze baráti alapon olyan helyen ahol nem számított a pénz. Nekik tetszett. Szerintem nem volt tökéletes. Ne mondd nekem hogy azt a sok paramétert belőtted fülre mérőszalaggal és biztos hogy az a tökéletes és nincs jobb :-) Én a saját 9855R-emet két évig reszeltem és a végén eladtam a kocsival együtt kompletten az Emphaser ETBR12-es ládával meg satöbbi. Kurva boldog volt az új tulaj. Azóta nem akarok rendszert építeni.
GTPeti15-09-2013 17:52:58 // 40946
Ez ilyen szempontból pl. ugyanazt tudja, mint az enyém. Igen, tud korrekt futásidő korrekciót. Hang szempontjából egy nagyon jó és elérhető áron kínált készülék.
GTPeti15-09-2013 17:46:08 // 40944
Mi nem elég?? Már miért ne lenne elég? Pontosan be tudod lőni a távolságokat.
"Elég csak lehúzni az ablakot és tolni kettőt a SUB-on felfelé és máris máshol van..." Ezt nem értem, mit akartál mondani. A sub-on egy jó rendszerben nem kell állítgatni. A futásidőkön pedig pláne nem.
"Elég csak lehúzni az ablakot és tolni kettőt a SUB-on felfelé és máris máshol van..." Ezt nem értem, mit akartál mondani. A sub-on egy jó rendszerben nem kell állítgatni. A futásidőkön pedig pláne nem.
Shadin15-09-2013 17:44:14 // 40943
Szerintem az nem elég. Elég csak lehúzni az ablakot és tolni kettőt a SUB-on felfelé és máris máshol van...
Shadin15-09-2013 17:42:43 // 40942
Kell egy olyan 1 v. 2 DIN-es fej ami "negatív" piros kijelzővel ill. piros gombokkal és (minimum )2 pár (minimum) 5V-os pre out-tal rendelkezik, van hozzá fullos kormány és kijelző illesztő modul, tudja fogadni a B&M-t. Egyenlőre ennyi...
Ha kisebb a vonalkimenet akkor illeszteni kell a Bose-hoz, kicserélni a hangszórókat ezekre
Ha nem illeszthető a Bose-hoz akkor újrakábelezés, polcról erősítő beszerelés gyári helyen mélyláda kialakítás és szintén hangszórók cserélye Hertz típusúra.
Na ehhez már qva öreg vagyok...
Ha kisebb a vonalkimenet akkor illeszteni kell a Bose-hoz, kicserélni a hangszórókat ezekre
Ha nem illeszthető a Bose-hoz akkor újrakábelezés, polcról erősítő beszerelés gyári helyen mélyláda kialakítás és szintén hangszórók cserélye Hertz típusúra.
Na ehhez már qva öreg vagyok...
GTPeti15-09-2013 17:35:34 // 40941
Erre való a futásidő-korrekció a fejegységben. Az összes hangszóró távolsága a hallgatási ponttól külön van beállítva.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
397
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?