Forum >> 159
Erhard 242 (Pure Energy)02-10-2013 21:23:53 // 41640
hányszor hallod az F1-ben pl hogy meghalt egy motorvezérlő? érdekes nem? pedig van ott Bosch, Magnetti, VDO stb....
dev16602-10-2013 21:22:49 // 41639
az, hogy hányat adtál el nem jelent egyet azzal, hogy ennyit kellett ténylegesen cserélni. A mai márkaszervizekben gyakran az első lépés a motorvezérlő cseréje, mert hozzáértés nincs, úgyis csak az ügyfél zsebe bánja, még ha nem is ez volt a hiba, akkor is cserélik.
Erhard 242 (Pure Energy)02-10-2013 21:20:44 // 41638
mindenki jót tudna gyártani de így kérik őket ...valamiből meg kell élni :P
Piritu - 1.000.00002-10-2013 21:18:34 // 41637
dev16602-10-2013 21:18:10 // 41636
Tudsz jó motorvezérlőt? Ki gyárt ilyet?
dev16602-10-2013 21:17:37 // 41635
pfffff. lehangoló. a 2009-es hipermodern (tehát gyorsan halálozó) Bosch technikát tetézi, hogy a 2.0 multijet ha nem is teljesen új konstrukció (mert a blokk 1.9 JTDM-é gondolom), de biztosan sok vadonatúj alkatrészt tartalmaz, így több a gyerekbetegség. Én biztosan maradok a 2.4-nél, amíg tehetem, annak legalább ismerem a nyűgjeit :)
Erhard 242 (Pure Energy)02-10-2013 21:17:33 // 41634
Fiatban Magnetti van jah ...hál istennek meg sem tudom számolni hány motorvezérlőt adtam el jöhetne az Alfába is a szar Bosch helyett :DDD
Piritu - 1.000.00002-10-2013 21:08:17 // 41633
dev16602-10-2013 21:06:01 // 41632
dev16602-10-2013 21:03:22 // 41631
Hát az is elég elszomorító, ha egyszer is cserben hagyott egy újonnan vett autó ennyi km alatt. Többet vártam ettől a motortól:( Ha jól látom, a tiedben a legújabb multijet van. Az még mindig Bosch vagy már Magneti rendszerű? Mik voltak a gondok?
Piritu - 1.000.00002-10-2013 21:03:04 // 41630
Átlag userként nem is kellene ilyennel foglalkoznod.
Elég lenne egy lámpa, hogy baj van. GOTO dealer. A gáz csak az, hogy ehhez a lámpához kellene még pár dolog, ami megint pénzbe kerül. (Még arra se vették a fáradtságot, hogy a regenerálást jelezze valahogy a vas.)
Az már egy másik dolog, hogy egyre inkább sz@rnak az emberek a lámpára. Hajtják amíg mozog a vas, aztán meg csodálkoznak, hogy mibe kerül. Végül megy a barkácsolás.
Elég lenne egy lámpa, hogy baj van. GOTO dealer. A gáz csak az, hogy ehhez a lámpához kellene még pár dolog, ami megint pénzbe kerül. (Még arra se vették a fáradtságot, hogy a regenerálást jelezze valahogy a vas.)
Az már egy másik dolog, hogy egyre inkább sz@rnak az emberek a lámpára. Hajtják amíg mozog a vas, aztán meg csodálkoznak, hogy mibe kerül. Végül megy a barkácsolás.
Piritu - 1.000.00002-10-2013 20:57:48 // 41629
Én csak a saját tapasztalatomról tudok beszélni.
Az meg az, hogy a 159-el 110ezer km alatt többször maradtam fekve, mint a többivel együttesen a majd 400e alatt. (Ha nem számolom azokat, amelyikek a kendácsoló szakszervizre voltak visszavezethetőek.)
Ennyit a fejlődésről.
Az meg az, hogy a 159-el 110ezer km alatt többször maradtam fekve, mint a többivel együttesen a majd 400e alatt. (Ha nem számolom azokat, amelyikek a kendácsoló szakszervizre voltak visszavezethetőek.)
Ennyit a fejlődésről.
dev16602-10-2013 20:52:48 // 41628
A DPF-et épp azért utálom a legjobban, amire kitalálták.:) ha nem látom mi jön ki a motorból, akkor nem veszem észre, mikor haldoklik az EGR vagy az LMM, mert nincs füst, pedig az fontos indikátor.
dev16602-10-2013 20:49:58 // 41627
Nem az autógyárakat akarom védeni általánosan, mert nem különbek, mint a több ipari termelő nagyvállalat a mai fogyasztó társadalomban. Inkább az Alfák becsületét igyekszem észérvekkel megvédeni más autókkal szemben.
Van benne igazság. Az EGR (EURO3-ért) és a DPF (EURO4-ért) olyasmi, mint az AdBlue adalék (EURO7-ért?). Környezetkímélés címén jócskán megbonyolítják a motort, hogy utána még többet szedjenek be az alkatrészeken és javításokon. Félig összeesküvéselméket, félig meg pedig kőkemény üzlet.
Van benne igazság. Az EGR (EURO3-ért) és a DPF (EURO4-ért) olyasmi, mint az AdBlue adalék (EURO7-ért?). Környezetkímélés címén jócskán megbonyolítják a motort, hogy utána még többet szedjenek be az alkatrészeken és javításokon. Félig összeesküvéselméket, félig meg pedig kőkemény üzlet.
Piritu - 1.000.00002-10-2013 20:48:58 // 41626
Főleg úgy, hogy létezik más megoldás is...
Szabolcs 15902-10-2013 20:47:59 // 41625
ez igy van elbaszott egy találmány az bisztos
mzo02-10-2013 20:42:43 // 41624
Azért én egy EGR szelepe egy LMM jeladót és szívósor és társainak a hibáit inkább tervezési hibáknak gondolnám, mint sem gyártói hibáknak. Elvégre ez az egész kipufogó gáz visszavezetősdi EGR-estől meg DPF szűrőstől az autógyártás legelb@sztbb találmányai. Mekkora ötlet az égésterméket visszavezetni szűk csatornákon át a motorba nem? Töményen lenyomni a kormot mindenhol, aztán lehet csodálkozni hogy elromlik eltömítődik minden.
dev16602-10-2013 20:41:30 // 41623
Én a gyakoribb típusokra gondoltam, mint 33, 164, 145/6, 156, 166. Nyilván nehéz teljesen általános megállapításokat tenni, mivel egy autó jó pár ezer alkatrészből áll és egy típuson belül is sokféle variáns lehet. De a kivétel erősíti a szabályt:)
Az előtét tényleg ócska, árampazarló megoldás, ráadásul rosszul is van elhelyezve, mert kapja a vizet és port, de ez bőven kevés ahhoz, h emiatt elavultnak tekintsük bármelyik típust. Ahogy írtam is, ennek általában pont az ellenkezője igaz.
A Fiat-ok nagy része már Magneti rendszeren alapul, Alfában nem tudom van-e ilyen (MiTo, Guilietta talán?), de a tendencia mindenképpen biztató. A másik, hogy nem lehet csak úgy dobni egy üzleti partnert, akivel ilyen szoroson összefonódott a Fiat. Úgyhogy Bosch volt, van és lesz is sajnos. meg azért tudnak csodákat is művelni, ha akarnak, pl Farrari F40 ;)
Az előtét tényleg ócska, árampazarló megoldás, ráadásul rosszul is van elhelyezve, mert kapja a vizet és port, de ez bőven kevés ahhoz, h emiatt elavultnak tekintsük bármelyik típust. Ahogy írtam is, ennek általában pont az ellenkezője igaz.
A Fiat-ok nagy része már Magneti rendszeren alapul, Alfában nem tudom van-e ilyen (MiTo, Guilietta talán?), de a tendencia mindenképpen biztató. A másik, hogy nem lehet csak úgy dobni egy üzleti partnert, akivel ilyen szoroson összefonódott a Fiat. Úgyhogy Bosch volt, van és lesz is sajnos. meg azért tudnak csodákat is művelni, ha akarnak, pl Farrari F40 ;)
Piritu - 1.000.00002-10-2013 20:26:55 // 41622
Az EGR Pierburg. Egyébként úgy tűnik van rá megoldás, az én motoromban teljesen más megoldás van.
Az előtét ellenállás meg szerintem igenis gáz. Egyszerűen gagyi megoldás, műszakilag primitív és a Spiderben pl. kettő is van, ami 2xjópárezer Ft.
"a fordulatszám jeladó szinte mindig Bosch termék, mert ez egy komplett Bosch rendszer része." - Pont erről beszélek, ha ez a rendszer gondokat okoz, akkor más rendszert kell alkalmazni. Ha továbbra is használom, nem a foscht kell szidni. Ja, hogy az többe kerül? (Akkor meg létezik műszaki megoldás arra is, hogy mégis hazajusson vele az ember.)
"sokkal több bajt okoznak, az autó utóélete során beszerelt gyenge minőségű alkatrészek és elkapkodott elektromos szerelések." - ezzel mélységesen egyetértek. Elég végigolvasni a topikokat és égnek áll az ember haja.
Az előtét ellenállás meg szerintem igenis gáz. Egyszerűen gagyi megoldás, műszakilag primitív és a Spiderben pl. kettő is van, ami 2xjópárezer Ft.
"a fordulatszám jeladó szinte mindig Bosch termék, mert ez egy komplett Bosch rendszer része." - Pont erről beszélek, ha ez a rendszer gondokat okoz, akkor más rendszert kell alkalmazni. Ha továbbra is használom, nem a foscht kell szidni. Ja, hogy az többe kerül? (Akkor meg létezik műszaki megoldás arra is, hogy mégis hazajusson vele az ember.)
"sokkal több bajt okoznak, az autó utóélete során beszerelt gyenge minőségű alkatrészek és elkapkodott elektromos szerelések." - ezzel mélységesen egyetértek. Elég végigolvasni a topikokat és égnek áll az ember haja.
dev16602-10-2013 20:10:56 // 41621
Manapság inkább az LMM és egyéb jeladó, EGR szelep, tápszivattyú és injektor hibák jellemzőek. Ez mind Bosch termék.
Ventill előtét problémám nekem is volt, de súlyos hibának nem nevezném, mert a 2-es fokozat ettől még megy (tehát a víz nem forrhat fel, akkor sem ha kezeletlen a hiba) és egy forrasztás vagy 5eFt-os csere a javítás módja.
Van ellenpélda is, de a fordulatszám jeladó szinte mindig Bosch termék, mert ez egy komplett Bosch rendszer része. Ha nem az, akkor cserélve lett már utángyárira.
Azt aláírom, h testelési gondok adódnak és sok típusban tényleg kicsit túl van bonyolítva az egész elektromos rendszer, de sokkal több bajt okoznak, az autó utóélete során beszerelt gyenge minőségű alkatrészek és elkapkodott elektromos szerelések.
Ventill előtét problémám nekem is volt, de súlyos hibának nem nevezném, mert a 2-es fokozat ettől még megy (tehát a víz nem forrhat fel, akkor sem ha kezeletlen a hiba) és egy forrasztás vagy 5eFt-os csere a javítás módja.
Van ellenpélda is, de a fordulatszám jeladó szinte mindig Bosch termék, mert ez egy komplett Bosch rendszer része. Ha nem az, akkor cserélve lett már utángyárira.
Azt aláírom, h testelési gondok adódnak és sok típusban tényleg kicsit túl van bonyolítva az egész elektromos rendszer, de sokkal több bajt okoznak, az autó utóélete során beszerelt gyenge minőségű alkatrészek és elkapkodott elektromos szerelések.
Piritu - 1.000.00002-10-2013 19:55:13 // 41620
Tudod, amikor egy filléres nyomorult főtengely érzékelő miatt fekve maradtam a világ túlsó végén, nem Bosh mérnököket emlegettem, hanem a kocsi tervezőjének az anyukáját.
Száz éves technológiát tettek be a legújabb vasukba. (A 156 topikban is ez érzékelő a mumus.) Mi ez, ha nem fillérb@szás?
Ennek semmi köze a Bosh lépcsőihez. Ebben van igaza a Karottáéknak.
Régebbieknél sem igazából a vezérléssel van baj, hanem az egyébbel. Mondjuk egy csatlakozóval, egy biztosítékaljazattal, a hűtőventi előtét ellenállásával, kapcsolóval, légzsák kontakthibákkal, stb.
Száz éves technológiát tettek be a legújabb vasukba. (A 156 topikban is ez érzékelő a mumus.) Mi ez, ha nem fillérb@szás?
Ennek semmi köze a Bosh lépcsőihez. Ebben van igaza a Karottáéknak.
Régebbieknél sem igazából a vezérléssel van baj, hanem az egyébbel. Mondjuk egy csatlakozóval, egy biztosítékaljazattal, a hűtőventi előtét ellenállásával, kapcsolóval, légzsák kontakthibákkal, stb.
boli11102-10-2013 19:54:27 // 41619
A képeken elég szép :d
dev16602-10-2013 19:38:49 // 41618
A 33-ban már analóg Bosch L3-Jet motormenedzsment volt, miközben a legtöbb autó még az elektronikus karburátorral is épphogy csak ismerkedett. (csak összehasonlításképpen az Opel csak a zászlóshajónak számító Omega-ban alkalmazta ezt az L3-at). Az Alfa (és pl a Saab) sokat kockáztatott, mert elsők között alkalmazta a modern motorvezérlőket és ennek néha valóban az volt az ára, hogy a végtermék nem volt megbízható. Főleg a analóg-digitális átállások környékén, de szó sem volt spórolásról, mert a Bosch által szállított komplett motormenedzsment rendszerek (befecskendezés, gyújtás, indítás, üzemanyagrendszer, jeladók, stb.) a hagyományos megoldásokhoz képest méregdrágák voltak. Szóval a totalcar állítása sehogy sem állja meg a helyét. Ha az Alfánál spóroltak az inkább a beltéri anyagokat érintette, de a motort és a futóművet jellemzően nem. Ekkor a Bosch még nem szándékosan gyártott hamar elromló alkatrészeket, hanem, mert sok esetben nem volt jobb elérhető technológia (sérülékeny jeladók, öregedő diszkrét elemek a motorvezérlőben). De ott van pl a 164, amiben ott figyel teljesen digitális Motronic motorvezérlő, a gyújtásvezérlő páros. Ez 1988-ban nagy szó volt. Ja és az automata klíma, amit szintén mikrokontroller irányít. Ezek akkoriban durván megdobták az előállítási költségeit egy autónak.
Aztán jött az ezredforduló és a Bosch elkezdett szándékosan szart gyártani és bevezette a minőségi lépcsőket, hogy maximalizálja a profitot, ami azt jelenti, h ha egy Bosch alkatrész elromlik és új, gyárit teszünk bele, akkor is biztosan rosszabb lesz, mint az eredeti volt (még működő állapotában), mert más minőség jut a gyárnak és más a mezei halandóknak.
Aztán jött az ezredforduló és a Bosch elkezdett szándékosan szart gyártani és bevezette a minőségi lépcsőket, hogy maximalizálja a profitot, ami azt jelenti, h ha egy Bosch alkatrész elromlik és új, gyárit teszünk bele, akkor is biztosan rosszabb lesz, mint az eredeti volt (még működő állapotában), mert más minőség jut a gyárnak és más a mezei halandóknak.
mizooo02-10-2013 19:22:37 // 41617
Ma felkerültek a téligumik, nem akarok úgy járni mint Romániában... Mostanában vicces az időjárás.
zoltankublik02-10-2013 18:27:17 // 41616
Hali mindenki , nincs valakinek eladó erősítője?Digital designs 508 d4hez kellene
Piritu - 1.000.00002-10-2013 18:23:11 // 41615
"amik meg tényleg elromlanak az alfákban, azok szinte kivétel nélkül Bosch márkajelzéssel büszkélkedhetnek" - a Karottáék erre azt mondták a Totalcarban, hogy azért ilyen, mert ilyet tett bele az Alfa gyár, az esetleg 5 centtel drágább, de jobb alkatrész helyett :-(
A céges OFF-ok közül 5-ből 3-ban is meghalt egy éven belül az akku. Senki sem kérdezte, hogy milyen volt benne, hanem mindenki azon röhögött, hogy a parkolóban már megint bömbit tologatnak :-DD
A céges OFF-ok közül 5-ből 3-ban is meghalt egy éven belül az akku. Senki sem kérdezte, hogy milyen volt benne, hanem mindenki azon röhögött, hogy a parkolóban már megint bömbit tologatnak :-DD
Piritu - 1.000.00002-10-2013 18:17:59 // 41614
Hát igen, az az átjáró eléggé rapszódikus. Néha én se értem, hogy miért olyan szar, mert amúgy általában jó. Mondjuk én általában Jánosháza felől fordulok arra, tempóm még nem nagyon van, de láttam már ott szabályosan ugratni autót.
Norby02-10-2013 17:16:51 // 41613
Wifi-s ELM327 eladó. 2 jött meg.
Ha valakit esetleg érdekel, akkor jelentkezzen.
Ha valakit esetleg érdekel, akkor jelentkezzen.
ValeRossi4602-10-2013 13:12:54 // 41612
istenkirály :)
Kérhetek esetleg egy kis segítséget?
Kérhetek esetleg egy kis segítséget?
ValeRossi4602-10-2013 13:01:44 // 41610
Üdv Mindenkinek!
Nagyon régen jártam már itt,nem nagyon van időm sajna. Most egy kis segítséget kérnék.Van közülünk győri lakos ? :)
Nagyon régen jártam már itt,nem nagyon van időm sajna. Most egy kis segítséget kérnék.Van közülünk győri lakos ? :)
Pityukoma02-10-2013 11:51:05 // 41609
Pityukoma02-10-2013 11:49:32 // 41608
Szerintem megint a belső csillag. Majd ha szétszedik többet tudok mondani. Holnapra Ígérték hogy kész lesz.
Erhard 242 (Pure Energy)02-10-2013 11:26:41 // 41607
majdnem, EGR Pierburg, szívósor szintén egyébként német az is :P
dev16602-10-2013 11:00:39 // 41606
ezeket a véleményeket szinte mindig az autókhoz nagyon felületesen vagy sehogy nem értő emberek fogalmazzák meg, akik általában eközben még abban is hisznek, h a német autóipar termékei csak évről évre jobbak lesznek. Pedig a minőség és megbízhatóság terén elképesztő a visszaesés a 80-as évekhez képest a germánoknál, csak a hibátlan marketing ezt feledteti a vásárlókkal.
Amúgy azok az elektromos/elektronikus alkatrészek, amik meg tényleg elromlanak az alfákban, azok szinte kivétel nélkül Bosch márkajelzéssel büszkélkedhetnek :)
igazából jelentős részben ennek a márkának "köszönhető" a rossz megítélés.
Amúgy azok az elektromos/elektronikus alkatrészek, amik meg tényleg elromlanak az alfákban, azok szinte kivétel nélkül Bosch márkajelzéssel büszkélkedhetnek :)
igazából jelentős részben ennek a márkának "köszönhető" a rossz megítélés.
Liquid02-10-2013 10:49:32 // 41605
mert mindenkinek az van a fejébe kódolva hogy az olasz autóknak szar az elektronikája :(
dev16602-10-2013 10:49:25 // 41604
Ha nyugaton autópályán használták, gond nélkül lehet benne 2-szer ennyi futás. Első tulajosnak írják. Ha ez az állítólagos tulaj magyar, akkor jó eséllyel le tudod ellenőrizni, h igazi-e a szervizkönyv és az autó sztorija pár telefonnal. Ha nem, akkor szervízkönyvet érdemes meglesni, melyik pecsét mikori, hány km és, hogy meddig vezették. Ha hihető a történet, akkor csörögd fel a külföldi szervizeket, h járt-e ott az autó. ha ezeken mind túl vagy és az eredmények pozitívak, akkor akár igaz is lehet a km állás, de biztos sosem lehetsz benne, mert a legvalószínűbb, hogy kicsit törötten hozták be 3-4e euróért, kijavították és visszatekerték. Majdnem minden kereskedő így jár el itthon, ezért nem kedvelem őket.
sas-15902-10-2013 10:42:46 // 41603
vezérműszíj, görgők, vízpumpa, stb. cserém volt kb. 2 hónapja, amit összekötöttünk szívósor, egr takarítással, ha már amúgy is minden szét van szedve.
az előtte meglévő egr rángatás egy csapásra eltűnt és azóta sem tért vissza.
ez gondolom csak átmeneti, de egyelőre még kitart.
szóval tökéletesen hasít a gép, így lassan 90 ezer felé.
mindenki az elektromos problémákról érdeklődik és meglepődik, hogy még csak egy darab első izzóm égett ki.
az előtte meglévő egr rángatás egy csapásra eltűnt és azóta sem tért vissza.
ez gondolom csak átmeneti, de egyelőre még kitart.
szóval tökéletesen hasít a gép, így lassan 90 ezer felé.
mindenki az elektromos problémákról érdeklődik és meglepődik, hogy még csak egy darab első izzóm égett ki.
SKrisz02-10-2013 10:38:51 // 41602
Pedig nagyon is az (volt) 80 -as tempóval pont olyan helyen kaptam el, ahol (valszeg kamion) elmozdította az elemet és mind a 2 oldalt megütötte. Azóta érezhetően remeg a kormány 130 -as tempó környékén, Nincs nagy baj, mert sem a gumi, sem a futómű nem ment el, de a felni görgőzést szerintem nem úszom meg. Ez rövidesen kiderül, mert amikor felmennek a téli felnik, akkor úgyis átforgatom a nyári kerekeket.
.....02-10-2013 10:32:12 // 41601
Így képről a 2. képen érdekesek a színek...
.....02-10-2013 10:28:07 // 41600
Mi történt ott? Annyira nem rossz a vasúti átjáró.
SKrisz02-10-2013 09:52:26 // 41599
Én azóta minden töltőt (GPS, telefon, DVD) cseréltem, nem kínai gagyi xarra, de meg is szűnt a para.
2 hét múlva 90K-s szervizre megyek, kiváncsi vagyok nekem milyen állapotban lesz a TI futómű... Az szinte biztos, hogy a felniket görgőzni kell egy Jánosházi vasúti átjáró affér miatt :-(
2 hét múlva 90K-s szervizre megyek, kiváncsi vagyok nekem milyen állapotban lesz a TI futómű... Az szinte biztos, hogy a felniket görgőzni kell egy Jánosházi vasúti átjáró affér miatt :-(
Erhard 242 (Pure Energy)02-10-2013 09:30:47 // 41598
ez is hihetetlen, kis hazánkban az összes bontott autó csak 20e futott :)))
Dömpi (il dottore)02-10-2013 09:16:38 // 41597
Én holnap hozom el a bontott féltengelyeket. Kompletten (külső/belső csuklóstól) 25k per oldal. Állítólag 12ezret futott a donor.
Jön velem a szerelőm is, csak akkor hozzuk el, ha jó.
Jön velem a szerelőm is, csak akkor hozzuk el, ha jó.
Erhard 242 (Pure Energy)02-10-2013 08:17:08 // 41596
mi van a féltengelyeiddel hogy gatyára mennek?
Erhard 242 (Pure Energy)02-10-2013 07:16:40 // 41595
van az kevés méterrel csak vicces áron ...
Pityukoma02-10-2013 00:52:42 // 41594
Ma úgy jártam mint SKrisz Cartárs a múltkor. Bedugtam a vacak kínai töltőt a szivargyújtóba, és nem működött. Félre álltam, bedugtam a csomagtartóban lévő aljzatba és hallottam a kárpit mögül ahogy kipattan a biztije :-(
Apropó bizti: tesco, kúton kapató biztit nehogy berakjatok -mind kínai. Az 5A-es 34A-nél pattant el!!! (Villanyász haverom potival növelte az áram erősséget). Miután kicserélte egy gófban a komplett köteget. Csak Marelli v. Hella v.Bosch.
Holnap viszem kórházba a vasat, és ott is hagyom :-( Kiújult a lumbágója.... padlógáznál rángat. Kíváncsi leszek mit találnak megint a féltengelyeknél. 30K ment el :-(
Apropó bizti: tesco, kúton kapató biztit nehogy berakjatok -mind kínai. Az 5A-es 34A-nél pattant el!!! (Villanyász haverom potival növelte az áram erősséget). Miután kicserélte egy gófban a komplett köteget. Csak Marelli v. Hella v.Bosch.
Holnap viszem kórházba a vasat, és ott is hagyom :-( Kiújult a lumbágója.... padlógáznál rángat. Kíváncsi leszek mit találnak megint a féltengelyeknél. 30K ment el :-(
Szabolcs 15901-10-2013 22:50:10 // 41593
Hát igen bratyom. Is körülnézett itt németbe akart venni 1 fosvágen passat ot évjárat 2003 tol 2006 ig. Egy darabt se talált 280 ezer km alatt. Sokba 300 400 ezer van nem semmi mondtam neki. vegyen 159 et most azokat nézegeti várja a lehetö legjobb alkalmat. Mint ahogy én is tettem és találtam, multkor haza menet éjjel 6 db foswágen vittek p rendszámmal na. Mondom mire haza ér lesz benn 180 ezer bocs hogy ide irok más márkát. De. Nem semmi. Ami a használtauto piacon folyik, csak le informálhatot érdemes meg venni. Ahogy én is tettem legelsö alfa szerviz és tudtam mindet a kocsirol és láss csodát nem tekerték vissza az orát. garázsba ált és csak vasárnap vették elő, kirándulni na mondom nem semmik ezek a németek,ja hétkőznapi kocsijuk 147 volt az még a mai napig meg van nekik. Udv
Dömpi (il dottore)01-10-2013 22:32:22 // 41592
érdekes, hogy Magyarországon szinte minden használt autó 110-140ezer km-et futott ... hmmm :)
Dömpi (il dottore)01-10-2013 22:26:49 // 41591
miért van az, hogy a legtöbb vas alatt 1-2 mérettel kisebb kerék van, mint aminek a kaszni méreteihez képest lennie kellene...legalább is összképileg
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
424
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?