Forum >> 159

'''''17-10-2013 11:47:33 // 42240
Egyszer lemázsáltattam és azt hiszem 1680kg volt. Ő nem írta,hogy a "hekkelés" kizáró ok! :-)
Liquid17-10-2013 09:55:31 // 42239
mennyi a tiéd tömege a forgalmiban?
Amúgy valszeg úgy lenne ahogy Erhard írta, 0-ról jobb lene a Tibi.
Bár a tiéd hekkelve van...:)
Erhard 242 (Pure Energy)17-10-2013 09:17:38 // 42237
alap esetben biztos jobb a benyás 1xx-ig én az osztrák szerpentinen meg hr-ban találkoztam tbi-vel nem tudtak ellógni sehol sem...100 fölött meg a nyomaték a dejzelé
'''''17-10-2013 09:11:41 // 42236
Egyébként,hogy a fenébe lehet 200kg különbség a 2.4 és 18 tibi között?
'''''17-10-2013 09:08:45 // 42235
Nekem nem gond! :-) Csak hosszú fékút legyen mert még nem koptak össze a fékeim.
Liquid17-10-2013 08:41:27 // 42234
rendezzük meg :))
'''''17-10-2013 07:35:11 // 42233
2.4-1.9 között szerintem jó egy liter a fogyi különbség.Teljesítményben meg nagyon más a kettő.Ha csak a fogyasztásra mész és normálisan autózol 1.9-et vegyél.Ha nyomod neki akkor 2.4-et.
'''''17-10-2013 07:31:00 // 42232
Akkor eladnám az enyémet egyből! :-)
Shadin17-10-2013 07:28:04 // 42231
Tétősínt leszeded, biztos kell itt valakinek... Tetőkárpitot le kell szedni és dugózni kell :-(
Extralistán volt anno az a Pio fejegység gyári kiépítésben. Jó lehet...
1.9 vegyesen (nekem) csippelve ~8L Visszamegy rá ma a gyári sw. kíváncsiságból.
2.4 nagyobb fíling.
Shadin17-10-2013 07:23:56 // 42230
Ha jó DPF-et akarsz kidobni akkor meg 3dl-t csökken :-) Ezt megmagyarázhatná valaki.
Erhard 242 (Pure Energy)17-10-2013 07:17:21 // 42229
dpf-fel 9L volt az átlag nélküle lement 7,5-re a fogyi
Zsombor17-10-2013 00:01:30 // 42228
Helló!

Nem fogom elvenni a többiek kenyerét válaszadás terén, az biztos... :) Mindazonáltal az én 2007-es Brerámban van ugyanez a motor. "Autóbuzerátor" gyűjtőtől vettem Belgiumban, szóval biztos, hogy gyári állapotú. Fantasztikusan megy, de cserébe meg kell etetni a lovakat :) A hideg idő beálltával, mintha valamit javult volna a helyzet, de városban azért mégiscsak imádkozni kell, hogy max. 10 körül legyen a fogyasztása :)
A DPF kiiktatásáról hallottam jót is, rosszat is. Szakszervizben nálam is neki akartak esni, hogy cserélik a részecskeszűrőt, mire Novoth mester mért és kijelentette, hogy csak szenzor rossz, a költség pedig töredéke a szűrőcserének. Átadnám a szót... :)
mex8616-10-2013 23:12:15 // 42227
szevasztok Srácok!

159 sw 2.4jtd vásárlás előtt állok, hétvégén elvileg meg is nézem.
Van egy kiszemelt példány, de tetőkorlátos, és én azt nem szeretném hogy legyen rajta. Szét gugliztam az agyam de nem birtam zöldágra vergődni hogy most akkor le kell vegyem a tetőkárpitot ha le akarom szerelni a korlátot vagy sem? Az tiszta hogy a menetes hüvely ott fog maradni és le kell dugózni, az még belefér.

Még kérdés, hogy szól egy 2006 végi vasban a gyári hangszórószett? A gépben egy utólagos Pioneer 2din-es fej van a gyári meghalt navi helyett. Az eladó szerint nem BOSE de így is jól szól. Kissé vájtabb fülű vagyok az átlagnál így a mostani 166osom hangzásától sem vagyok elájulva, viszont ugyanez DPS-vel már tetszett. Szerintetek milyen lehet a 159-ben?

A kiszemelt vas Muschio Green szinű, látott már valaki ilyet élőben? Fotók alapján jól mutat bár a kiszemelt vas épp vizes, de félek hogy élőben igen "erdészes" kinézete lesz. Aki látott már ilyet élőben annak milyennek tűnt? Inkább fekete mint zöld?

Utolsó kérdésem hogy a DPF eltávolítással a fogyasztás változik lefele ha szoftveresen is ki van ütve, valamint mennyiért szokták ezt a beavatkozást vállalni?
AGR már ki van iktatva benne.
A mostani 166osom szenzációsan fogyaszt a 159-ről hallhatókkal szemben, bár tudom hogy ez könnyebb meg az enyém valszeg okosítva is van, de szeretném ha annyira drasztikusan nem volna magasabb az utód fogyija se. Vagy nézzek inkább 1.9-et?


Köszi a ssegítségeket!
Alfonis16-10-2013 23:10:50 // 42226
szerintem én! mert átmennék a piroson! :D
Competizione16-10-2013 22:52:11 // 42225
Hivatalosan 7,7 alatt van százon de még nem mértem és mivel a te dízeled nehezebb,szerintem én lennék a nyerő.
droberto16-10-2013 22:31:35 // 42224
Igen, ezt már a Tipo is tudta.
Engem kimondottan idegesít, hogy fékezéskor kereszteződés előtt nem tudok előrehajolni, hogy jobbra nézzek. Főleg az újabb vasaknál, ahol méteres oszlopok vannak. :(
Alfonis16-10-2013 22:23:58 // 42223
nyilván nem lesz baj. valaki nem is foglalkozik vele.
de már a lábamban van h h kell gyorsulni és mikor meleg csak akkor nyomom jobban. Nyugis közlekedésre ha nulla 8 on áll a mutató akkor is gyorsul eléggé még.
1 éve van meg, de még sosem kellett sietnem sehova mikor hideg volt... :)
Autópálya után kiállónál meg arra a 3 percre le sem állítom vagy ha több akkor csak 2 perc után. EGyből sosem. Az autó van az emberért...persze.... de bízom benne h ezzel a pár dologgal kímélem :D
Liquid16-10-2013 22:19:38 // 42222
én is úgy érzem
Erhard 242 (Pure Energy)16-10-2013 22:15:19 // 42221
előbb lesz maserem mint 69...
Piritu - 1.000.00016-10-2013 22:05:44 // 42220
Akkor várjunk együtt! :-DD
Erhard 242 (Pure Energy)16-10-2013 22:03:54 // 42219
arra várhatunk ....
mizooo16-10-2013 22:03:29 // 42218
Mi van akkor ha véletlenül picit felé lendül? Gondolom ha egyszer véletlenül picitt nagyobb gáz kell és felé lendül nem lesz baj.
Alfonis16-10-2013 21:59:51 // 42217
hidegen 'nullanyolc' felé nem nem engedem! :P
Piritu - 1.000.00016-10-2013 21:55:35 // 42216
Ha ferdén állt a kocsi, akkor is reteszelődött.
Anno a Daciához utólag vett automata övet megnéztem belül is. Volt benne egy golyó, ami ha ferdén állt az autó kijött a helyéről és reteszelte. Egy komolyabb fékezésnél ugyan úgy ki tud mozdulni.
Csabi16-10-2013 21:40:34 // 42215
Jah, ha rántottál rajta akkor reteszelődött! :) Itt elég egy közepes fékezés, és már nem tudsz lazítani az övön. Nem hasonlít a Lada feelingre :)
mizooo16-10-2013 21:32:10 // 42214
Ez már a Fater 2104-ben is ilyen volt :) sőt ha ferdén állt a kocsi megcsavarodott a kasztni és akkor is reteszelődött :P
Csabi16-10-2013 21:16:11 // 42213
Ezt már én is próbáltam, és úgy van ahogy írod...elveszi a gázt hiába nyomod.
Az is új volt nekem, h erősebb fékezéskor reteszel a biztonsági öv, ergo az ülésben maradsz akkor is, ha valami folytán 'satufékezel' . Nagyon jó dolog, főleg az anyósülésen...nem tudod lefejeltetni az utassal a kesztyűtartót. (de valószínűleg ez, csak nekem új dolog)
'''''16-10-2013 20:54:30 // 42212
Háát,lassan már tényleg öreg.Jó lenne egy utód a láthatáron.Esetleg egy 169. :-)
'''''16-10-2013 20:52:38 // 42211
Kis város 14.000 fővel. Nem ismerem az ismerősöd,legalábbis így névről nem.
A tapasztalatokra a kocsidról én is kíváncsi vagyok.Kíváncsi lennék mit tudna,ha egyszer gyorsulhatnánk.
Piritu - 1.000.00016-10-2013 20:45:25 // 42210
Akkor inkább Fekete Péter Bá.
Elég táskás már a szeme alja :-DD
Liquid16-10-2013 20:34:59 // 42209
hinnye no, egy TiBi :) Milyen? Nekem nagyon szimpatikus, de nemigen volt abban az árkategóriában ahol én vadásztam.
Competizione16-10-2013 20:32:42 // 42208
Hát kedves Tamás, ezek szerint a Te Alfád is teljes értékű Fekete Párduc-Az ám.
Ja és Bonyhádon van egy kedves Omegás barátom a Vesztergombi Renáta,netán ismered? Vagy Bonyhád ettől nagyobb város?
'''''16-10-2013 20:21:43 // 42207
Na mennyetek már ezzel a párduccal!Akkor az enyém mi,Fekete Péter? :-)

Piritu - 1.000.00016-10-2013 20:12:57 // 42206
Gratula a Párduchoz :-)
Piritu - 1.000.00016-10-2013 20:10:38 // 42205
A B&M-nek külön van a használatija, az is ott van a belinkelt oldalon. Magyarul is :-)
Competizione16-10-2013 19:36:54 // 42204
Bizony ritka,nem csak a magyar piacon de egész Európában.Időbe is tartott míg rátaláltam.Engem valahogy mindig a benzin vonzott.Igaz többet fogyaszt,mint a diesel de nekem valahogy ez a szimpatikusabb.Egyébként 90-nel tempomattal 6literrel is lehet járni,de az nem az igazi.Nagyon megy az autó,hisz 200 ló van benne.A 147-es után más világ.Na szóval Cuore Sportivo-mindörökké.Üdv.
atesssz16-10-2013 19:27:32 // 42203
Lehet nyomni egyszerre a két pedál, csak fékezni fog, és nem gyorsulni :DD
A normálisabb autókban van ilyen bolondbiztos védelem.
mizooo16-10-2013 19:27:10 // 42202
Húú most nézem, hogy TBi-d van, mennyire vagy megelégedve vele? Nagyon ritka errefelé :)
Competizione16-10-2013 19:11:44 // 42201
Köszi szépen Piritu.Van benne B/M.Egyébként a Fekete Párduc--mert én is így hívom--ugyanaz az évjárat mint a tied és van hozzá könyvem is németül,csak ott valahogy nem találtam utalást USB-re.Holnap megpróbálom az SRC-vel ahogy írtad.Mégegyszer köszi.
'''''16-10-2013 19:06:58 // 42200
Fékbetét csere után kitaláltam,hogy kicsit összekoptatom a féket.Elkezdtem nyomni a gázt és bal lábbal a féket.Tudtátok,hogy ilyenkor automatikusan elveszi a gázt?Tehát a két pedált egyszerre nem lehet nyomni. :-)
Piritu - 1.000.00016-10-2013 18:08:26 // 42198
Ha van B&M-d akkor működik. Beindítod az autót (mert gyújtás nélkül nem megy), aztán a kormányon lévő SRC gombot addig nyomogatod, amíg az USB-de nem vált.
Érdemes lenne letölteni a használati utasítást :-)
Competizione16-10-2013 18:05:11 // 42197
Sziasztok.Szeretném megkérdezni,hogy működik az USB kulcs a 159-ben.Addig eljutottam,hogy bedugtam a helyére--- és hogy tovább???????????
Piritu - 1.000.00016-10-2013 18:01:57 // 42196
Azért sárgult, mert nem mentél elég gyorsan, hogy a zöldre odaérj :-P
(A 135-ről fogalmam sincs, mert addig nem nálam volt.)
Alfonis16-10-2013 18:00:04 // 42195
ennek tudatában mentem át már megint egy piroson :D még jó h itt a zöld is villog ugye(majd sárga és piri) ... :P
a fent említett 'már megint' abszolút nem igaz mert max sárgán surranok át piroson már nem is tom mikor mentem át utoljára.... (a main kívül.. :P)í
de a 135 ezer az nem városi használatok voltak!?
Alfonis16-10-2013 17:51:08 // 42194
énis :) de bízom benne, h nagyon... :)
'''''16-10-2013 14:01:52 // 42193
Nem tudom de még megmaradtak.Egy órája hoztam haza a vasat.
Csabi16-10-2013 09:55:03 // 42192
A féktárcsáid hogy vannak, azok még nem érettek meg a cserére? 100e körül már azok is eléggé elvékonyodnak...
David | Centocinquantanove16-10-2013 07:54:27 // 42191
A fék úgyis csak rossz hatással van a fogyasztásra... :))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.