Forum >> 159

Roll198305-11-2013 18:15:07 // 43114
A váltóáttétel biztos más, főleg, hogy 59-ben hatos van, de azt, hogy lomhább azt nem tartom valószínűnek, mert könnyebb ráadásul dpf-se fojtogatja.
.......................05-11-2013 18:01:33 // 43113
ami a 159 mellett szól ,az 5csillagos törészteszt,
messze erösebb biztonságosabb kaszni,
megnövelt torziós és hajlítási merevség
szerintem a 156 ból a Berlina a telitalálat,
de a 159 böl az SW t
Piritu - 1.000.00005-11-2013 17:59:15 // 43112
Mindkettő volt, a 159-re szavazok.
ALFI15605-11-2013 17:46:52 // 43111
Ezeket a tunningboxokat fogd meg azt hajítsd el jó messzire.Hacsak nem novitec.
Norby05-11-2013 16:59:38 // 43110
Chiptuningan otthon van valaki?
Mi érthető el vele?
Inkább a fogyaszás érdekelne nem a le.
Tuningdobozok?
Pl.:
powetuning
vzolee05-11-2013 16:39:58 // 43109
Semekkorát, egyenes szakaszon mentem, ha jól emlékszem Gyöngyös környékén ;) Gondolom más a váltó. Én régebben egy jóval régebbi 1,9 8V 156 sw-t próbáltam, de az sokkal lomhább volt, mint az enyém.
Roll198305-11-2013 16:18:19 // 43108
56-ban ez a motor épp, hogy megfutja a 200-at, ráadásul a 56 egy karcsú teremtés az 59-hez képest. Szóval mekkor lejtőt képzeljek az 59-ed alá? :D
WarbiRunner (Gyuri)05-11-2013 16:03:06 // 43107
Aha, megnéztem a bejegyzést amit írsz, így már helyén van kb, hogy mit tudnak. Utánnanézek majd a chip lehetőségeknek..:-)
David | Centocinquantanove05-11-2013 15:54:48 // 43106
Hát nem tudom, mondom én mentem az enyémmel egyszer 180 körül és még a piros közelében sem voltam olyannyira, hogy ne ment volna el legalább 200-ig, pedig papíron 193 km/h a vége.
Több youtube videjón is láttam ezt a 230 körüli sebességeket (saját órája szerint), de nem tudom, hogy a 120 vagy a 150 lovas produkálja e, csippelt vagy sem, stb.
WarbiRunner (Gyuri)05-11-2013 15:25:59 // 43105
Ok, köszönöm! Még nincs belőve az árkategória sem, az még sokmindentől függ. Azt látom a ha.hu-n is hogy nagy választék nincs, főleg hogy csak berlina jöhet nálam szóba 59-ből és 56-ból is. Sietni sehova nem sietek, egyelőre ötlet szinten mozog a dolog, nálam innen még egy év is eltelhet mire döntésre jutok :-).
A Piritu blogjába bekukkantok, mert ha csere lesz, akkor előfordulhat, hogy 56 - 59 dilemma lesz.
vzolee05-11-2013 14:37:21 // 43104
Egyszer próbáltam, nem forgattam el pirosig. Váltottam volna én és megnéztem volna mi a vége, csak kijöttek elém :/ Ja és ez óra szerinti 200 volt.
vzolee05-11-2013 14:35:10 // 43103
Nem tudom, azóta nem próbáltam, akkor meg feltartottak :/ Nem szoktam amúgy gyorsan menni, nem járok a németekhez ;)
.......................05-11-2013 14:22:34 // 43102
szétpörgeted ?
jót nem tesz neki
.......................05-11-2013 14:18:57 // 43101
állítóla (ha lehet hinni a német fórumokban ) a 2,0 jtdm fékpadi mérések szerint akár 185 lovat is tud alapból,
ami nagy pozitivum,hogy a DPF a Motor nyakán van igy már NINCS vele gond,ami a 159 ben nagon nagy szó!!!

fogyi ugyanaz mint az 1,9 es jtdm

a váltó a Kritikus hogy húzható e még,
ha az M40 váló van rajta (ami a 2,4 jtd em van) akkor simál csippelhetö 200 lóra
a Motor maga húzható simán
Liquid05-11-2013 13:59:40 // 43100
a 2.0JTdm elég ritka, Piritu blogjait nézegesd meg, Ő hasonlítgatta az 1.9-es 156-tal.
WarbiRunner (Gyuri)05-11-2013 13:57:01 // 43099
Én is, csak a 146-al, annak nem kell akkora kifutó ehhez :-P
Node komolyra véve, érdekelne a tapasztalat a 170 lovas mJet-ekről. 150 lovast vezettem pár 100km-t hegyek közt, az nekem kevés volt dinamikára. Mi a helyzet a 170 lovassal? Nézegetem "titokban" a 159-eket (is). Milyen motorral érdemes? A 170 lovas szimpatikus, de fogalmam nincs mit tud (esetleg húzható e még tovább). Mennyire bevált motor ez? Van olyan tartós mint az 1.9?
Liquid05-11-2013 13:15:45 // 43098
231? azt még a 2.4 se biztos hogy megfutja GPS szerint
ValeRossi4605-11-2013 12:30:21 // 43097
ha az a német szutyok nem jön ki elém,meg is tudtam volna nézni...de utána már forgalom volt és mire felgyorsult volna,el kellett vennem...
de megyek még arra :D
David | Centocinquantanove05-11-2013 12:04:54 // 43096
Hatodikban végülis mennyi a vége? Hallottam már 231-ről is meg 237-ről is...
GPS szerint kérdezem, mert az a tuti...

Nálam csak 170-180 felé volt a csúcs amit mentem vele, nem szeretem agyonhajtani, de érdekelne, hogy végülis mennyi az 1.9-es 8V v. 16V végsebessége...
mex8605-11-2013 11:53:03 // 43095
ez a menetdinamika kérdés engem is érdekel mert a próbauton nem annyira tudtam eldönteni mi lesz, de gyengébbnek tünt a 159 mint a mostanim.
én egy alapol 150 lovas de picit valszeg huzott 2.4-es 166bol ülök ät 2.4es 159be, hät kiv leszek.
a probauton gyengébbnek érzödött meg a fogyi több de egyältalän nem vészes 7,4et mutatott a fedcomp
és ez már meg van okositva olyan téren hogy egr dugozva, szivosor cserélve azután
szal a sullyal nem lehet sokmindent kezdeni.

viszont csütörtökön hozom el végre :):):)

és ma beszéltem a volt tulajjal ismét, a leömlö miatt sem kell aggodnom mert azt is megcsinältäk hengerfejcserekor :)
tök jo szinte minden tipushiba kipipälva, kormänymü, leömlö, AGR, szivosor :)
mi várhat még, DPF, kéttömegü, xenon bär ezek bärmilyen OFFosnäl elöjöhetnek
vzolee05-11-2013 11:49:19 // 43094
Én is mentem az 1,9 8V-vel 5.ben 200at. Tovább én sem tudtam nézni, mert engem is feltartottak :/
ValeRossi4605-11-2013 11:25:08 // 43093
Óra annyit mutatott,kicsit a piros határán volt már :D
David | Centocinquantanove05-11-2013 11:20:18 // 43092
1.9-es 5.ben 210km/h???!
Az igen!

:O
ValeRossi4605-11-2013 11:16:16 // 43091
Rángatás nekem is volt,de amióta ledugóztam az EGR-t nincs..sokkal jobb a vas.
Most hogy voltam vele Svájcban,végre tesztelhettem pályán ilyen távon (2100 km)
az adatok : átlag sebesség 104 ,átlag fogyi 5,8 liter.. teljesen megvagyok elégedve...

Megakartam nézni a végét is,de mire 5ből felváltottam volna 210nél kijött elém egy Panamera...hogy szidtam..és még nem is ment :(
Shadin05-11-2013 10:36:53 // 43090
Én a 116 lovas 156-ból ültem át a159-be és egy darabig rosszul éreztem magam. Bár a 156-ban Novitec doboz dolgozott a 159 pedig a buta belga. Utóbbinak nem tett jót ebben a tekintetben a plusz 2-300Kg.
Shadin05-11-2013 10:31:59 // 43089
A rángatás maradt sajna ugyan olyan, ezért leszűkítettem az EGR-t. A menetdinamika lett jobb. Nincs benne egy deka hullámzás sem, folyamatosan gyorsít. Egyébként nem tudom mennyit számíthat az hogy a lapátkás szívócsatornán kb. harmadával több levegő tud áramolni, merthogy a lapátok oldalairól eltűnt 4-4 mm korom a tisztítást követően.
Szabolcs 15905-11-2013 06:49:36 // 43088
Bayorba rosenheimbe vagyok
_ÁRPÁD_04-11-2013 23:25:01 // 43087
Igen olvastam már , de én konkrétan arra az időszakra gondolok amíg fel nem épül a túrónyomás. Ott ez a 140paci könnyedebben vinné az 56-ost, mint a 170paci az 59-est. De lehet hogy érzéki csalódás. :D
Piritu - 1.000.00004-11-2013 23:16:56 // 43086
Anno a 150 lovassal hasonlítottam össze: klatty
_ÁRPÁD_04-11-2013 23:12:48 // 43085
Köszönöm Cartásak !
Még egyenlőre csak ismerkedünk :) de azt már tudom hogy az 56-om (ami most a páromhoz került) alsó tartományban "szerintem" fürgébb.
Liquid04-11-2013 22:57:52 // 43084
Isten hozott! :)
Piritu - 1.000.00004-11-2013 22:53:03 // 43083
Üdv a klubban! :-)
_ÁRPÁD_04-11-2013 22:30:59 // 43082
Sziasztok! A mai nappal csatlakoztam az '59-ek táborába :)
Dömpi (il dottore)04-11-2013 22:24:02 // 43081
Ne viccelj, én a 2 alfára fizetek ennyit itthon!
Dömpi (il dottore)04-11-2013 22:22:09 // 43080
Nagyon kevés? Egyet mondj! Csak egyet!
(nem a 1972-es mustangra gondolok...az újakra)
Dömpi (il dottore)04-11-2013 22:20:56 // 43079
Remélem nem így fog kinézni, mert akkor nem sokáig maradok alfás :-(, csak amíg az Arkanyal szét nem esik alattam.
GTPeti04-11-2013 21:54:11 // 43078
Na az durva. Úgy tudom arrafelé (BeNeLux) emiatt divat a lízingelés.
mizooo04-11-2013 21:49:05 // 43077
Hát igen de ez azért nem főzés ;) kíváncsi vagyok sikerül e letölteni egyenlőre és értelmezni valamit belőle.
Alfonis04-11-2013 21:42:46 // 43076
csoda, hogy annyian szívnak. Máshogy hogyan :D
Svéd04-11-2013 21:36:03 // 43075
Itt hollandiában,az állam felé fizetendő összköltség,a 2.4-es 159-re 369€/hó!!!!!!!!!
mzo04-11-2013 21:31:52 // 43074
Ha ilyen lesz akkor nekem tetszik! :) Egyébként szerintem a formatervel nem lesz baj, bármilyen is lesz.
Azon hogy jobb lett az autó mit értesz, enyhült esetleg a rángatás, vagy menetdinamika?
GTPeti04-11-2013 20:48:29 // 43073
Erhard, itt is megkérdezném, hogy miért nem méltatsz egy rövid válaszra, ha privátban kérdezlek? Nem létkérdés, de csak ismerjük egymást vagy 7 éve, emiatt zavar egy kicsit.
Tisztelettel: GTP
Piritu - 1.000.00004-11-2013 20:37:12 // 43072
Az előző képen hátulról egy északi szomszédunk autója jutott eszembe, erről meg egy négykarikás. Ha a belseje is ilyen lesz elvesztettek egy vevőt.
Csabi04-11-2013 20:35:38 // 43071
Meg kell hagyni, itthon (Mo) jól lementek az árak. Ma megnéztem a 2014-es tarifákat 10ezer párszáz forintért van kötelező a 2,4-re, persze éves. (Allianz, Bónusz 6)
Teljes körű Casco 100-ért, 50ezer önrésszel, ez már nem annyira olcsó, de az alkatrész árak sem...:)
GTPeti04-11-2013 20:33:30 // 43070
A kiolvasás kb. annyi mint főzésnél elővenni a fiókból a fakanalat. :)
Csabi04-11-2013 20:30:43 // 43069
Bátor vagy! :) Nem mernék kísérletezni vele...
GTPeti04-11-2013 20:21:23 // 43068
Te hol vagy No-n belül?

Eddig azt hittem, hogy a GTV-m drága adó és biztosítás szempontjából, de azért még így is alig több, mint a felére jön ki cakk-pakk, mint a tiéd. (Bónusz 0)
(Ebből az adó nálam 150 euro/év, az Euro 4 + benzin miatt.) Ez az egész teljes casco-val értendő.
mizooo04-11-2013 20:21:14 // 43067
Jött egy ilyen interface csájnából, állítólag tud EDC16 programot olvasni és írni, majd meglátjuk. :)
Szabolcs 15904-11-2013 20:14:16 // 43066
140per hó igen
Shadin04-11-2013 20:12:15 // 43065
Képzeljétek, EGR és szívósor csere után sokkal jobban viselkedik az autó, még annak ellenére is, hogy vissza van téve az eredeti 136 lovas sw. Nem olyan jó, de majdnem, ott ahol én autózom...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.