Forum >> 159
Shadin22-11-2013 11:52:42 // 44049
Nem kapcsolom ki a klímát sosem. Nincs is pára meg para.
David | Centocinquantanove22-11-2013 10:39:29 // 44048
Páramentesítés az autóban...
Az utolsó előtti (nyomaték kontra fordulaszám) bekezdés nekem kicsit ködös... Most akkor mi a jobb? Ha pörgetem, vagy ha ovatosban megyek? :))
Az utolsó előtti (nyomaték kontra fordulaszám) bekezdés nekem kicsit ködös... Most akkor mi a jobb? Ha pörgetem, vagy ha ovatosban megyek? :))
ValeRossi4622-11-2013 10:16:31 // 44047
aszonták...ruházat átvizsgálása,és a gépjármű átvizsgálását is megtehetik..
Gondolom nem csak úgy fogják,de ha belegondolunk simán találhat rá ürügyet....
Gondolom nem csak úgy fogják,de ha belegondolunk simán találhat rá ürügyet....
David | Centocinquantanove22-11-2013 10:11:53 // 44046
Naja, még ha van is motozás a kopasz hústorony terepjárósokat meg sem merik közelíteni, de a 40 kilós nőkkel nagyon bátrak a rend őrei... Tapasztalat!
Erhard 242 (Pure Energy)22-11-2013 09:48:56 // 44045
motozás? azért az nem csak úgy van..
ValeRossi4622-11-2013 09:34:48 // 44044
Ma hallottam a rádióba,hogy megint 3napos razzia lesz mától,sebességmérés,alkoholteszter és még motozás is lehet...jön a karácsony kell a prémiumra a píííííz....
Dömpi (il dottore)22-11-2013 09:30:05 // 44043
Én ma reggel vetettem sűrű kereszteket hálát adva Gabriel Arkangyalnak, mert úgy néz ki tényleg vigyáz a róla elnevezett vasamra :)
Az történt ugyanis, hogy sűrű ködben a négysávoson ereszkedtem 125-130-cal a belső sávban, mikor is Cegléd alatt a felüljáró tövében hirtelen megláttam a yard-ot. Na, gondoltam, Karácsony előtt, f@sza lesz a célfotó meg a csekk. Már nem is fékeztem - úgyis mindegy.
Mikor azonban közel értem, láttam, hogy épp akkor szerelik rá a 3-lábúra a berendezést...uhhhh
Nem gondoltam volna, hogy a ködben is képesek/tudnak mérni.
Az történt ugyanis, hogy sűrű ködben a négysávoson ereszkedtem 125-130-cal a belső sávban, mikor is Cegléd alatt a felüljáró tövében hirtelen megláttam a yard-ot. Na, gondoltam, Karácsony előtt, f@sza lesz a célfotó meg a csekk. Már nem is fékeztem - úgyis mindegy.
Mikor azonban közel értem, láttam, hogy épp akkor szerelik rá a 3-lábúra a berendezést...uhhhh
Nem gondoltam volna, hogy a ködben is képesek/tudnak mérni.
ValeRossi4622-11-2013 09:23:23 // 44042
azaz,de most már kiállnak,miután a fészen kirakta valaki a fényképet,h ott állnak :)
kalo166TB22-11-2013 07:48:48 // 44041
a nagykőrösinél nem csak ott, hanem ahogy kezdődik az 50es szakasz, bebújnak a hang gátló fal mögé. Van ott egy rész, ahol mag van szakítva, pont egy autó fér be oda...hát a szemetek nem beállnak..?? észrevehetetlen....
ValeRossi4622-11-2013 07:30:49 // 44040
előnyös kép :) legalább tudom hogy mutat majd az enyém is ha megkapom a csekket..remélem 30-al megúszom Én is :D
Jelzem,h IX ker. Vágóhíd és Haller között rendszeresen mérnek,addig 70es a tábla de onnan 50..ja és a Nagykőrösin is az 50-es tábla után a felüljáró alá állnak már Wekerlei részen.
Jelzem,h IX ker. Vágóhíd és Haller között rendszeresen mérnek,addig 70es a tábla de onnan 50..ja és a Nagykőrösin is az 50-es tábla után a felüljáró alá állnak már Wekerlei részen.
mex8621-11-2013 22:10:14 // 44039
na ha már izzó hibaüzi.
múltkor már kérdeztem de nem volt tipp, hátha.
hátsó ködlámpa bal oldal sikít hogy rossz
izzó jó szemre, cseréltem azért, ugy is maradt a hiba
aztán biztosítékot kerstem de csak úgy találtam hogy ködlámpa (gondolom az első mégis független) azért ami játszhatott még azt megnéztem mindet.
mi lehet a baja? van valami tipikus?
ja másik, volt tulaj mesélte és tapasztaltam is ha ráraksz egy utánfutót (ó jaj :D ) utána pár napig meggajdul a jobbos index, gyorsabban villog a visszajelző és azt jelzi hogy kiégett vmi a jobb oldalon, ehhez képest minden rendben van kintről nézve :D
ez baj?
vagy ez ilyen? :)
múltkor már kérdeztem de nem volt tipp, hátha.
hátsó ködlámpa bal oldal sikít hogy rossz
izzó jó szemre, cseréltem azért, ugy is maradt a hiba
aztán biztosítékot kerstem de csak úgy találtam hogy ködlámpa (gondolom az első mégis független) azért ami játszhatott még azt megnéztem mindet.
mi lehet a baja? van valami tipikus?
ja másik, volt tulaj mesélte és tapasztaltam is ha ráraksz egy utánfutót (ó jaj :D ) utána pár napig meggajdul a jobbos index, gyorsabban villog a visszajelző és azt jelzi hogy kiégett vmi a jobb oldalon, ehhez képest minden rendben van kintről nézve :D
ez baj?
vagy ez ilyen? :)
Dömpi (il dottore)21-11-2013 22:02:20 // 44038
nekem sima led van a helyzetjelzőmben, és hibát jelzett...maaajd rá lett kötve a helyzetjelzőre a led-sor - éééés nem jelez hibát, és nem égett ki már több mint 1 éve
megoldás tehát: sok sok sok led :)
megoldás tehát: sok sok sok led :)
Liquid21-11-2013 22:01:31 // 44037
na azt én is várom, :)
Erhard 242 (Pure Energy)21-11-2013 21:54:20 // 44036
a tavaszt már én is várom :)
Dömpi (il dottore)21-11-2013 21:51:57 // 44035
azért van kivétel :)
Ma elhoztam a gumikat! :) Alig várom a tavaszt!
Ma elhoztam a gumikat! :) Alig várom a tavaszt!
direttore21-11-2013 20:38:59 // 44034
részemről ok, mindig tanul az ember....:)
GTPeti21-11-2013 20:33:21 // 44033
Azt javaslom, felejtsük el ezt a TELJESEN HELYTELEN megnevezést. NINCS CAN-buszos LED, csak "műterheléses". (Ezért írtam, hogy "agyrém elnevezés". Mert az.)
Lexlutor21-11-2013 20:32:45 // 44032
Ludas köszöni! :-)
direttore21-11-2013 20:29:07 // 44031
Elnézést a helytelen fogalmazásért, az enyém sem canbus-os. De nem jelez hibát!
direttore21-11-2013 20:27:08 // 44030
:))
Liquid21-11-2013 20:15:56 // 44029
ha már LUD legyen kövér :D
Shadin21-11-2013 19:37:24 // 44028
Üdv a klubban.
Lexlutor21-11-2013 19:34:14 // 44027
Helyesbítek: enyém Can-buszos.
GTPeti21-11-2013 19:26:11 // 44026
"azt hiszem nekem nem ellenállásos van bent"
DE. Előtétellenállás mindegyikben van. Egy LED-re nem kapcsolhatsz direktbe 12V-ot, mert azonnal elég a belseje.
A plusz terhelés az az ami nem mindben van. (Ami az agyrém "CAN-buszos" elnevezés mögött van.)
DE. Előtétellenállás mindegyikben van. Egy LED-re nem kapcsolhatsz direktbe 12V-ot, mert azonnal elég a belseje.
A plusz terhelés az az ami nem mindben van. (Ami az agyrém "CAN-buszos" elnevezés mögött van.)
Lexlutor21-11-2013 19:18:20 // 44025
Enyém ellenállásos , de kell különben állandóan hibát jelez és ez idegesít. Kísérletezgetem meglátjuk mi lesz.
Lexlutor21-11-2013 19:14:01 // 44024
Nem muszáj nekem kínai. De hát más nem nagyon van. Majd én kifejlesztem és meggazdagodok belőle.
direttore21-11-2013 19:12:24 // 44023
azt hiszem nekem nem ellenállásos van bent, ha minden igaz az melegszik nagyon....ha jól emlékszem!
GTPeti21-11-2013 19:11:39 // 44022
Dehogynem lehet... A kínaiak CSAK akkor csinálnak jót, ha megfizeted. Ennyi.
Lexlutor21-11-2013 19:09:39 // 44021
21. században ezt nem lehet megoldani. Elég gáz.
Vermacy21-11-2013 19:08:42 // 44020
Én támogatlak! Leírtad, hogy kipróbáltad és jó! A többiek meg csak irígykedjenek... :o) Ém Köszönöm, hogy megosztod a tapasztalataidat!
GTPeti21-11-2013 19:07:23 // 44019
Egy barátom is szívott már LED-ekkel. Elkezdtek neki is vibrálni. Ahogy szosza írta a túlzott hőterhelés teszi. Elengednek a belső forrasztások.
Lexlutor21-11-2013 19:05:34 // 44018
Én mindig szívok ezekkel. Régi kocsimba is ez volt a bajom.
direttore21-11-2013 19:02:42 // 44017
több, mint egy éve az van bent nekem, semmi bajom nincs vele.Tökéletes. :))
Lexlutor21-11-2013 19:02:36 // 44016
Szerintem nem a feszültség nagy, inkább a ledek kínai, gyenge minőségűek. Nem igaz hogy sehol nem lehet normális minőségűt kapni. (illetve hozzá való megfelelő feszültség átalakitó elektronikát). Másképp nem tudnának ennyit eladni belőlük, egy embernek.
Piritu - 1.000.00021-11-2013 18:55:49 // 44015
LED-nél nem játszik, amit írtam, ott nincs hideg/meleg ellenállás.
GTPeti21-11-2013 18:54:21 // 44014
Nem ettől égnek ki, főleg, ha LED-esek.
Ha olyan érzésed van, hogy túl magas a feszültség, akkor oszcilloszkóppal kéne rámérni (egy pontos!! multiméter mellett). A LED-ek (az előtétellenállás miatt) SOKKAL toleránsabbak a minimálisan magasabb feszültségre mint az izzók az autódban.
Nem véletlenül nem szokás ilyen túlfesz. védő kütyüket használni az autókban. Ui. egy generátor egy elég szívós állat. Ha ő magasabb feszt akar, akkor nem egy ilyen dobozolt dióda (?) fogja ebben megakadályozni. Mert a 120 Amper by the generátor az már komoly dolog. ;)
Ha olyan érzésed van, hogy túl magas a feszültség, akkor oszcilloszkóppal kéne rámérni (egy pontos!! multiméter mellett). A LED-ek (az előtétellenállás miatt) SOKKAL toleránsabbak a minimálisan magasabb feszültségre mint az izzók az autódban.
Nem véletlenül nem szokás ilyen túlfesz. védő kütyüket használni az autókban. Ui. egy generátor egy elég szívós állat. Ha ő magasabb feszt akar, akkor nem egy ilyen dobozolt dióda (?) fogja ebben megakadályozni. Mert a 120 Amper by the generátor az már komoly dolog. ;)
Lexlutor21-11-2013 18:54:19 // 44013
Jó vagy nem jó, de xenon mellett ez néz ki normálisan. Sima izzóba még nem láttam igazán fehéret.
Piritu - 1.000.00021-11-2013 18:52:54 // 44012
Ja kérem, a tuningért meg kell szenvedni :-))
.......................21-11-2013 18:50:24 // 44011
azért ég ki mert kb 10* es tulterhelésen müködtetik ma LED eket ,
egyszerüen a LED nem erre lett kitalálva
és persze elterjedt ,mert beveszik az emberek hogy jó ez nekünk
egyszerüen a LED nem erre lett kitalálva
és persze elterjedt ,mert beveszik az emberek hogy jó ez nekünk
Lexlutor21-11-2013 18:46:21 // 44010
Lámpát mindig utoljára kapcsolom be, mégis hamar tönkremegy. 3000ft volt. Egy próbát megér.
Lexlutor21-11-2013 18:44:43 // 44009
Ledes helyzetjelzőm hamar kiég, nincs kedvem állandóan cserélgetni.
Piritu - 1.000.00021-11-2013 18:43:11 // 44008
Jó cucc, mennyit gomboltak le érte?
Az izzók nem a működés közbeni feszültségcsúcstól égnek ki (honnan lenne ilyen a kocsiban?), hanem a bekapcsoláskori áramlökéstől. A hideg izzószál ellenállása kisebb és nagyobb áram folyik rajta amíg felizzik. Ezért nem mindegy, hogy először indítasz és járó motornál kapcsolsz lámpát, vagy fordítva. Előző esetben a teljes, már felállt generátor feszültségét kapja hidegen, ez utóbbinál az akku 1-2 Volttal alacsonyabb feszültségét. (Sose kapcsolom le a lámpát, így 2 évig tart a helyzetjelző, ami kb. 80e km.)
Az izzók nem a működés közbeni feszültségcsúcstól égnek ki (honnan lenne ilyen a kocsiban?), hanem a bekapcsoláskori áramlökéstől. A hideg izzószál ellenállása kisebb és nagyobb áram folyik rajta amíg felizzik. Ezért nem mindegy, hogy először indítasz és járó motornál kapcsolsz lámpát, vagy fordítva. Előző esetben a teljes, már felállt generátor feszültségét kapja hidegen, ez utóbbinál az akku 1-2 Volttal alacsonyabb feszültségét. (Sose kapcsolom le a lámpát, így 2 évig tart a helyzetjelző, ami kb. 80e km.)
Piritu - 1.000.00021-11-2013 18:33:18 // 44007
Gratula a k-hoz! :-))
GTPeti21-11-2013 18:29:39 // 44006
Erre mi szükség van?
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((21-11-2013 18:19:45 // 44005
Lexlutor21-11-2013 18:17:57 // 44004
Lexlutor21-11-2013 17:54:57 // 44003
Sajnos nem látszódunk benne :-(
GTPeti21-11-2013 17:50:23 // 44002
Egész jó képet csináltak rólatok. B)
(Bár inkább ne tették volna.)
(Bár inkább ne tették volna.)
Lexlutor21-11-2013 17:48:45 // 44001
Shadin21-11-2013 17:01:05 // 44000
Pedig nincs rossz (új) gumi csak nem elég széles :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
561
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?