Forum >> 159

Shadin22-11-2013 13:11:55 // 44064
Na de most a párásodásból indultunk ki, persze hogy van szitu mikor tök felesleges, mondjuk én nem gyilkolom rövid távon, arra a párom Micrája tökéletes, a 159 pedig alkalmatlan. Pont ezért nem szoktam kapcsolgatni, nem megyek rövidet. Viszont nem érzem a működésének teljesítmény csökkentő hatását, pedig direkt figyeltem a múltkori kerregős állapotában. Pontosan tudtam mikor ment a kompresszor, figyeltem és semmi extra ami miatt a kardomba dőlnék. Pedig akkor még olaj sem volt benne. Mondjuk gáz sem sok :-)
David | Centocinquantanove22-11-2013 13:04:44 // 44063
Igen, de a kívánt hőfok és a befújt levegő hőfoka között egy darabig nagy különbség is lehet...
A másik, meghogy nyáron a hőségben 15 perc mire hazaérek mondjuk munkából; ha induláskor bekapcsolom a klímát, akkor mire hazaérek pont kezdem érezni a hatását. Ezért tök felesleges, hogy menjen.
Csabi22-11-2013 13:03:29 // 44062
Pedig észrevehető alacsony fordulaton, amikor még kevés a nyomaték.... Azért nem kevés teljesítményt vesz fel...3-5kW
ha már szóba hoztad a 156 1.6TS-t többek között ezért cseréltem le..., mert nagyon észre lehetett venni a bekapcsolt klímát, ...lámpánál nagyobb gáz, jobban kellett pörgetni h életre kelljen...
Norby22-11-2013 13:03:08 // 44061
nekem a 225/50 r 17 nem fért be. Ennek tükrében nem valószínű.
David | Centocinquantanove22-11-2013 13:01:25 // 44060
A 215-ös gumijaim csont nélkül beférnek hátra állítva egymás mellé, csak az előrehúzható takarót nem bírod behúzni.
.......................22-11-2013 12:58:19 // 44059
Kedves SW tulajok
kérdés:
a 159 SW be befér a 4 gumi 19 es gumi a hátsó támla lehajtása nélkül?
Shadin22-11-2013 12:58:13 // 44058
Semmit sem spórol az ember fia ha kikapcsolja az automata klímát olyan körülmények közt, mint pl. kint 10Fok van és a bent a kívánt hőfok 21. De így is szárít.
Shadin22-11-2013 12:55:34 // 44057
Olyan időben amikor párásodás van, akkor már nem nagyon dolgozik a klíma kompresszor. Én nem érzem...
David | Centocinquantanove22-11-2013 12:54:56 // 44056
Ha "nem kell kapcsolgatni", minek van rajta kapcsológomb? :)
Jó, hogy te a 200 HP-nál nem érzed, énsem nagyon a 120-nál, de anno a 74 lovas fábiában úgy volt, hogy vagy haladtál a melegben, vagy szütymögtél a hűvösben. Előzés előtt 1 perccel ki kellett kapcsolni, hogy meg tudd csinálni a menővert...

Amit spórolok a kikapcsolással, abból veszek egy sört már jobban jártam :))
Indításkor is szerintem jobb, ha nincs bekapcsolva... Ki hogy szokja meg...
Liquid22-11-2013 12:49:03 // 44055
azé van a a digitklíma hogy ne kelljen kapcsolgatni, amúgy meg kizártnak tartom hogy érezhető legyen 200 lóerőnél, legalábbis én még sose éreztem, még a 156-nál se
David | Centocinquantanove22-11-2013 12:46:49 // 44054
Ezzel én is így vagyok. Meg ugye havonta 3-4 alkalommal bekapcsolom egy 10-20 percre, hogy ne száradjon ki, aztán nóta. Nem kell, hogy egyfolytában menjen.
Nyáron meg csak hosszabb távra.
Erhard 242 (Pure Energy)22-11-2013 12:27:52 // 44053
nekem egyszer motoztak ...a táskámat... de azt úgy irányítottam, jól össze baszta a kezét :DDD
Csabi22-11-2013 12:08:20 // 44052
Valószínűleg már megszoktad, de nem zavar, h megfogja az autót? A turbolyuk közelében azért észre lehet venni, h be van kapcsolva...engem zavar vagyis jobb nélküle...csak akkor kapcsolom be amikor muszáj a pára, vagy a meleg miatt.
Csabi22-11-2013 11:59:03 // 44051
A végletek elkerülésével, a kettő között. :)
Liquid22-11-2013 11:53:43 // 44050
detto
Shadin22-11-2013 11:52:42 // 44049
Nem kapcsolom ki a klímát sosem. Nincs is pára meg para.
David | Centocinquantanove22-11-2013 10:39:29 // 44048
Páramentesítés az autóban...

Az utolsó előtti (nyomaték kontra fordulaszám) bekezdés nekem kicsit ködös... Most akkor mi a jobb? Ha pörgetem, vagy ha ovatosban megyek? :))
ValeRossi4622-11-2013 10:16:31 // 44047
aszonták...ruházat átvizsgálása,és a gépjármű átvizsgálását is megtehetik..
Gondolom nem csak úgy fogják,de ha belegondolunk simán találhat rá ürügyet....
David | Centocinquantanove22-11-2013 10:11:53 // 44046
Naja, még ha van is motozás a kopasz hústorony terepjárósokat meg sem merik közelíteni, de a 40 kilós nőkkel nagyon bátrak a rend őrei... Tapasztalat!
Erhard 242 (Pure Energy)22-11-2013 09:48:56 // 44045
motozás? azért az nem csak úgy van..
ValeRossi4622-11-2013 09:34:48 // 44044
Ma hallottam a rádióba,hogy megint 3napos razzia lesz mától,sebességmérés,alkoholteszter és még motozás is lehet...jön a karácsony kell a prémiumra a píííííz....
Dömpi (il dottore)22-11-2013 09:30:05 // 44043
Én ma reggel vetettem sűrű kereszteket hálát adva Gabriel Arkangyalnak, mert úgy néz ki tényleg vigyáz a róla elnevezett vasamra :)

Az történt ugyanis, hogy sűrű ködben a négysávoson ereszkedtem 125-130-cal a belső sávban, mikor is Cegléd alatt a felüljáró tövében hirtelen megláttam a yard-ot. Na, gondoltam, Karácsony előtt, f@sza lesz a célfotó meg a csekk. Már nem is fékeztem - úgyis mindegy.
Mikor azonban közel értem, láttam, hogy épp akkor szerelik rá a 3-lábúra a berendezést...uhhhh

Nem gondoltam volna, hogy a ködben is képesek/tudnak mérni.
ValeRossi4622-11-2013 09:23:23 // 44042
azaz,de most már kiállnak,miután a fészen kirakta valaki a fényképet,h ott állnak :)
kalo166TB22-11-2013 07:48:48 // 44041
a nagykőrösinél nem csak ott, hanem ahogy kezdődik az 50es szakasz, bebújnak a hang gátló fal mögé. Van ott egy rész, ahol mag van szakítva, pont egy autó fér be oda...hát a szemetek nem beállnak..?? észrevehetetlen....
ValeRossi4622-11-2013 07:30:49 // 44040
előnyös kép :) legalább tudom hogy mutat majd az enyém is ha megkapom a csekket..remélem 30-al megúszom Én is :D

Jelzem,h IX ker. Vágóhíd és Haller között rendszeresen mérnek,addig 70es a tábla de onnan 50..ja és a Nagykőrösin is az 50-es tábla után a felüljáró alá állnak már Wekerlei részen.
mex8621-11-2013 22:10:14 // 44039
na ha már izzó hibaüzi.

múltkor már kérdeztem de nem volt tipp, hátha.

hátsó ködlámpa bal oldal sikít hogy rossz
izzó jó szemre, cseréltem azért, ugy is maradt a hiba
aztán biztosítékot kerstem de csak úgy találtam hogy ködlámpa (gondolom az első mégis független) azért ami játszhatott még azt megnéztem mindet.

mi lehet a baja? van valami tipikus?


ja másik, volt tulaj mesélte és tapasztaltam is ha ráraksz egy utánfutót (ó jaj :D ) utána pár napig meggajdul a jobbos index, gyorsabban villog a visszajelző és azt jelzi hogy kiégett vmi a jobb oldalon, ehhez képest minden rendben van kintről nézve :D
ez baj?
vagy ez ilyen? :)
Dömpi (il dottore)21-11-2013 22:02:20 // 44038
nekem sima led van a helyzetjelzőmben, és hibát jelzett...maaajd rá lett kötve a helyzetjelzőre a led-sor - éééés nem jelez hibát, és nem égett ki már több mint 1 éve

megoldás tehát: sok sok sok led :)
Liquid21-11-2013 22:01:31 // 44037
na azt én is várom, :)
Erhard 242 (Pure Energy)21-11-2013 21:54:20 // 44036
a tavaszt már én is várom :)
Dömpi (il dottore)21-11-2013 21:51:57 // 44035
azért van kivétel :)

Ma elhoztam a gumikat! :) Alig várom a tavaszt!
direttore21-11-2013 20:38:59 // 44034
részemről ok, mindig tanul az ember....:)
GTPeti21-11-2013 20:33:21 // 44033
Azt javaslom, felejtsük el ezt a TELJESEN HELYTELEN megnevezést. NINCS CAN-buszos LED, csak "műterheléses". (Ezért írtam, hogy "agyrém elnevezés". Mert az.)
Lexlutor21-11-2013 20:32:45 // 44032
Ludas köszöni! :-)
direttore21-11-2013 20:29:07 // 44031
Elnézést a helytelen fogalmazásért, az enyém sem canbus-os. De nem jelez hibát!
Liquid21-11-2013 20:15:56 // 44029
ha már LUD legyen kövér :D
Shadin21-11-2013 19:37:24 // 44028
Üdv a klubban.
Lexlutor21-11-2013 19:34:14 // 44027
Helyesbítek: enyém Can-buszos.
GTPeti21-11-2013 19:26:11 // 44026
"azt hiszem nekem nem ellenállásos van bent"
DE. Előtétellenállás mindegyikben van. Egy LED-re nem kapcsolhatsz direktbe 12V-ot, mert azonnal elég a belseje.

A plusz terhelés az az ami nem mindben van. (Ami az agyrém "CAN-buszos" elnevezés mögött van.)
Lexlutor21-11-2013 19:18:20 // 44025
Enyém ellenállásos , de kell különben állandóan hibát jelez és ez idegesít. Kísérletezgetem meglátjuk mi lesz.
Lexlutor21-11-2013 19:14:01 // 44024
Nem muszáj nekem kínai. De hát más nem nagyon van. Majd én kifejlesztem és meggazdagodok belőle.
direttore21-11-2013 19:12:24 // 44023
azt hiszem nekem nem ellenállásos van bent, ha minden igaz az melegszik nagyon....ha jól emlékszem!
GTPeti21-11-2013 19:11:39 // 44022
Dehogynem lehet... A kínaiak CSAK akkor csinálnak jót, ha megfizeted. Ennyi.
Lexlutor21-11-2013 19:09:39 // 44021
21. században ezt nem lehet megoldani. Elég gáz.
Vermacy21-11-2013 19:08:42 // 44020
Én támogatlak! Leírtad, hogy kipróbáltad és jó! A többiek meg csak irígykedjenek... :o) Ém Köszönöm, hogy megosztod a tapasztalataidat!
GTPeti21-11-2013 19:07:23 // 44019
Egy barátom is szívott már LED-ekkel. Elkezdtek neki is vibrálni. Ahogy szosza írta a túlzott hőterhelés teszi. Elengednek a belső forrasztások.
Lexlutor21-11-2013 19:05:34 // 44018
Én mindig szívok ezekkel. Régi kocsimba is ez volt a bajom.
direttore21-11-2013 19:02:42 // 44017
több, mint egy éve az van bent nekem, semmi bajom nincs vele.Tökéletes. :))
Lexlutor21-11-2013 19:02:36 // 44016
Szerintem nem a feszültség nagy, inkább a ledek kínai, gyenge minőségűek. Nem igaz hogy sehol nem lehet normális minőségűt kapni. (illetve hozzá való megfelelő feszültség átalakitó elektronikát). Másképp nem tudnának ennyit eladni belőlük, egy embernek.
Piritu - 1.000.00021-11-2013 18:55:49 // 44015
LED-nél nem játszik, amit írtam, ott nincs hideg/meleg ellenállás.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.