Forum >> 159

.......................23-11-2013 22:54:12 // 44164
nem vagyunk egyformák a Pirituval,de ugyanazt az autót próbáltuk ,
és én is ugyanazt éreztem ,
a Guli ban nem volt Alfa érzés,nekem sem
talán a csúcsdiesellel
talán
Giuntini23-11-2013 20:00:06 // 44163
Nem hiszek a szememnek. Ma lent voltam a Balatonon, oda-vissza 280km, 140km/h-val végig tempomattal, a fedélzeti számítógép szerint 6.8l átlagfogyasztás.
mzo23-11-2013 19:43:59 // 44162
igen a vezérlőtömbről hallottam én is hogy típushiba, de a konverterről azt hallottam hogy elég strapabíró.
'''''23-11-2013 19:33:41 // 44161
Asszonynak a 120lovas benyás Giu van.Halkabb mint az enyém és városban meglepően fürge.Minimálisan kisebb a beltere mint az 59-ben.Kanyarodásban tud annyit mint az 59.Egyetlen nagy hibája,hogy rohadt kemény a futómű.Ha átmész egy ceruzán,azt már érzed.
.......................23-11-2013 18:58:37 // 44160
a kidobott dpf max a vizsgán lehet gond,de inkább előny mert legalább látod ,hogy füstöl vagy nem,igy tudod hogy az injektorok rendben vannak
zoltankublik23-11-2013 18:56:26 // 44159
100e után bármikor előjöhet a probléma
zoltankublik23-11-2013 18:55:05 // 44158
konvertert kellett felújítani és a vezérlő szeleptömb volt csereérett, gyári hibája mindnek
mzo23-11-2013 18:52:58 // 44157
MI baja volt a váltónak ha megkérdezhetem?
zoltankublik23-11-2013 18:45:40 // 44156
Hali,gondolkodom egy másik alfa vásárlásában(2.4jtdm sw ti) , érdekelne esetleg valakit az autóm? Voltak hibái, de már csak egy van amit jövőhéten orvosolnak. Teljesen felújított Q-tronic váltó(550E), benne van az egr és a részecskeszűrő is! Igazából majdnem fullos az autó, bőr, ülésfűtés, gyári xenon, gyári navi stb.... Kicsi pénzért nem eladó, az autó gyönyörű állapotban van, rengeteget költöttem rá hogy ilyen legyen, garantáltan költségmentes az autó! Ha valakit érdekel az kérem itt jelezze
kalo166TB23-11-2013 17:55:05 // 44155
lehet felhívom....köszi
.......................23-11-2013 17:43:57 // 44154
nincs,
nekem kifejezetten kiábránditó volt ahogy a nyomvályúkból felveri a vizet a kerék szörnyű hangos volt,ahogy a lemezekbe ütközik a víz
W.23-11-2013 17:38:36 // 44153
Zé talán több infoval is tud szolgálni.
mex8623-11-2013 17:23:09 // 44152
ez mit jelent?
mert mondjuk egy falazott egr vagy egy kidobott dpf-től, kiherélt szívósortól én annyira nem félnék.
vagy mondjuk ha egy hefej csere volt gariban.

mit lehet még mókolni?

mert ha ezeket annak vesszük, akkor sajnos fentiek miatt szinte mind mókolt
Piritu - 1.000.00023-11-2013 16:58:14 // 44151
Beszámolóm anno a tesztvezetésemről.
Dömpi (il dottore)23-11-2013 16:29:05 // 44150
Lehet, hogy valami hülye ISO-szabvány vagy egy még hülyébb EU-s rendelet ezt írja elő, mindazon által egy 3,5 éves gumiabroncs, ami még 1 métert sem gurult kocsi alatt, szerintem új.

Amúgy meg végre új gumim van, ne rontsd el az örömemet!
Alfonis23-11-2013 16:20:07 // 44149
hey! vannak valakinek tapasztalatai Alfa Giulietta val kapcsolatban?
Van olyan halk belül mint a 159?
W.23-11-2013 13:33:58 // 44148
Mókolt motor....
Shadin23-11-2013 13:17:37 // 44147
Viszont meseszerű az ára, meg kell nézni a szerviz előzményét a Néró M5-nél, ha igaz a sztori. Ránézésre best buy.
Shadin23-11-2013 13:14:42 // 44146
Erre az autóra korábban már reagált egy kartárs itt a fórumon. Valami nem stimmelt vele.
Alfonis23-11-2013 13:02:51 // 44145
én mikor 159 et kerestem voltam ebben a kereskedésben. elég unszimpatikus volt a faszi. semmit nem engedett volna. a hirdetésben minden álom volt a helyszínen már nem.
kalo166TB23-11-2013 12:39:16 // 44144
erről tudtok valamit?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_sw_2.4_jtd_20v_distinctive_automata_bor._ulesfutes._navigacio._pdc-7356509
Alfonis23-11-2013 11:41:32 // 44143
nem rossz. :P
Shadin23-11-2013 09:26:14 // 44142
OK, de (:-)) ott van lyuk, a "mi" esetünkben nincs lyuk csak folyamatos felépülés aminek nincs káros/kellemetlen/nemkívánt lyuk hatása, hála a VGT-nek :-D
Befejeztem.
Shadin23-11-2013 09:15:11 // 44141
Zsolt15523-11-2013 08:19:04 // 44140
Egy gumiabroncsot a gyártástól számított 24 hónapig újként, 24-36 hónap között újszerűként, 36 hónap után pedig már csak használtként lehet eladni.
mex8622-11-2013 22:34:16 // 44139
ártól függetlenül nekem is igen tetszett.

vaj belső meg ritka, azt vadásztam sokáig aztán beértem a feketével.
de most a 159-ben majdnem összejött már :D
Dömpi (il dottore)22-11-2013 22:27:16 // 44138
az tetszett benne, hogy reálisnak tűnik a km, a belső pedig brutál... nekem
de úgysem veszek 166-ot...most legalább is biztosan
mex8622-11-2013 22:16:54 // 44137
pff ez milyen rég fennvan már..
2éve vettem lassan az enyémet már akkor is fennvolt vmi eszement áron

sőt 1-2 hónapja is még 1,79M-ért volt

ugyanilyen színű az enyém is asszem :)

nekem ez a párosítás van: 166 2.4jtd és 159 2.4jtdm :D
jó mi? bár jobb volna a 66 v6-al :D
bár sajna ez az állapot csak ideiglenes
Dömpi (il dottore)22-11-2013 22:15:52 // 44136
már álmodozom róla, hogy beszerezzek egy 3.0 V6 24V-t...de asszem meg kell várnom, hogy a fiam felnőjjön, mert csak akkor lesz mire fogni :)
(a lányom előbb lenne jogsiérett, de ő brera-ról álmodozik)
mex8622-11-2013 22:15:18 // 44135
szenzorokat le lehet valahgoy csekkolni a helyükön
offos bajor vasnál vmi hangot ad ki (viccen kívül) működési elvből adódóan, sztem itt is kell legyen ilyen.
bár lehet ha egyik se megy akkor ezt így nehéz lesz :D
kalo166TB22-11-2013 22:13:16 // 44134
eléggé hasonlóan gondolkodunk:)))
W.22-11-2013 21:51:18 // 44133
Viszont a 159 mellé csakis V6-os 166-ot ajánlok! :)
Csabi22-11-2013 21:49:37 // 44132
Köszi! :)
W.22-11-2013 21:48:14 // 44131
Ezt évek óta árulják. Ritka az ilyen belsős 166. Most már az ára is leszaladt csöppet.
W.22-11-2013 21:44:45 // 44130
Ma kiolvastattam a masinát. Mind a 4 hátsó tolatószenzort hibásnak írja. Mondjuk nem is működik. Hol lehet a gond? Azt kizártnak tartom, hogy egyszerre mind elromlott. Viszont más hiba nincs!
Norby22-11-2013 21:44:35 // 44129
Igen, most minden ok,remélem így is marad egy darabig.
Majd figyelek és jelentek.
Dömpi (il dottore)22-11-2013 21:44:34 // 44128
Anno, mikor feleségem eladatta a Fiestát, én is agyaltam rajta, hogy megkapj a 159-et, én meg veszek egy 166-ot, de aztán 159-147 párosítás lett belőle.

Sokáig ez tetszett.
Csabi22-11-2013 21:38:28 // 44127
Akkor összeállt a vas! :) gondolom a DPF-ed megvan még...kíváncsi vagyok nálad is 300km-ként fog e regenerálni...
W.22-11-2013 21:30:46 // 44126
Ez úgy(így) szerintem is a legjobb párosítás! :)
kalo166TB22-11-2013 21:26:20 // 44125
ha a bal1 jó (márpedig az jó), asszem nem fog érdekelni a többi:) amúgy meg a tervek szerint megmaradna a 66 is...persze ez csak terv, de ha összejönne...:)
W.22-11-2013 21:23:48 // 44124
Ez kétségtelen :) Most hogy valósidejű összehasonlítási lehetőségem van, fotókkal fogom illusztrálni a 159 kontra 166 HELYzetet...:))
Liquid22-11-2013 21:22:43 // 44123
a turbolyuk az a tartomány amikor nincs elegnedő turbonyomás, tehát alapjáratóól mondjuk 1500-1700-ig a 2.4-nél
kalo166TB22-11-2013 21:19:32 // 44122
de annyira széééép, tudjátok milyen az amikor csak az jár a fejben: KELL! az utasok meg le vannak.... :))) örüljenek, hogy beülhetnek:)))))
Norby22-11-2013 21:17:38 // 44121
új motorvezélő program + új akksi és az 50 cfokos víznél lévő indítási probléma is megoldva
Csabi22-11-2013 21:04:04 // 44120
Amit idéztél...szerintem a mi verziónkat támassza alá...a 2-3000 fordulatot meg benzinesre érti a cikk, nemde?
Shadin22-11-2013 20:52:58 // 44119
Nem hinném, hogy azt hívják turbólyuknak.

"A turbólyuk egy jól körülírható jelenség, egyszerű magyarázattal. Ahhoz, hogy a megfelelő töltőnyomás felépüljön, bizonyos fordulatszámra van szükség – ez motortól függő érték, és általában 2000-3000 1/min között szokott bekövetkezni. Amikor alapjárattól indulunk, a turbó csak éledezik, és gyakorlatilag nem, vagy csak nagyon szerény mértékben érezhető a jelenléte, majd amikor a töltőnyomás felépül, a motor hirtelen erőre kap – az autó pedig rakéta módjára kilő. A lyuk tehát az a fordulatszám-tartomány, ahol a turbó − a fizikai tehetetlensége miatt − nem dolgozik teljes gőzzel, emiatt gázadásra nem tapasztalható meggyőző erőkifejtés, kvázi az autó lomhának tűnik."

"...elterjedtek a VGT, azaz a változó geometriájú turbófeltöltők, ahol a lapátállások fordulatszámfüggő változtatásával próbálják elérni a leghatékonyabb működést."

Nyilván ez megint okoskodásnak hat, de a klasszikus turbólyuk nem ez, itt alul lassan de folyamatosan épül fel a töltőlevegő nyomás, továbbá nincs szó rakétáról sem mikor felépült. Kerékpárt is nehezebben lehet "elindítani" álló helyzetből tekerve, nem turbós autó sem gyorsul alapjáratról, az egésznek van egy tehetetlensége, felesleges ezt a turbóra fogni egy olyan fordulatszámnál ami egészségtelen az autóra nézve...
Giuntini22-11-2013 20:41:15 // 44118
Sziasztok! Meg tudja valaki mondani, hogy lehet leereszteni az olajat az automata váltóból, hol van a leeresztő csavar?
David | Centocinquantanove22-11-2013 20:40:26 // 44117
Az én értelmezésemben a turbólyuk az a vakfolt, holtsáv, ott ahol a turbó hatása nem érvényesül (pl nincs kellő kompresszió). Jellenzően pl alacsony sebességi fokozatokban 1500 prm alatt, ahol nem jött létre még a turbo jótékony hatása a gyorsulásra :))
Shadin22-11-2013 20:39:59 // 44116
EGR nincs ledugózva ? :-D
Csabi22-11-2013 20:28:04 // 44115
nem ez a turbólyuk, h 1500tól indul meg, és alatta tehetetlen ahogy írod? :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.