Forum >> 159
droberto11-02-2014 22:02:12 // 47821
A csavarok bevonatáról már ne is tegyünk említést.
droberto11-02-2014 22:00:29 // 47820
A gyerkőcök elárultak a Rékának? Többet nem ülhetnek be mellém.
Utána szégyelltem magam. Dalma mondta is, hogy gyerekkel nem vezethetek így majd.
Kb ilyen fejük lehetett.
Utána szégyelltem magam. Dalma mondta is, hogy gyerekkel nem vezethetek így majd.
Kb ilyen fejük lehetett.
Erhard 242 (Pure Energy)11-02-2014 21:59:13 // 47819
a bölcső ...nincs ott keret :P
GTPeti11-02-2014 21:59:04 // 47818
A bölcsőről olvastam már én is. Igen klassz a korrózióvédelme. A Q4-es barátom ilyenkor azt szokta hajtogatni, hogy egy ilyen remek autó és a kidolgozást ennyire elrontották... Ja meg felhozza a CRV-jüket, hogy abban még a legeldugottabb helyen is rozsdamentes csavar van. (Ez a ma esti idézet volt.)
droberto11-02-2014 21:56:23 // 47817
:)))
Viszont a motor alatti keretet az szívesen kicserélném. :)
Viszont a motor alatti keretet az szívesen kicserélném. :)
Erhard 242 (Pure Energy)11-02-2014 21:55:50 // 47816
mi lenne? kinéztem egy Brera-t remélem ez már össze jön :P
Ákos (dewvil)11-02-2014 21:54:39 // 47815
hát gyerekek nem tudom mi lesz :( ....
Dömpi (il dottore)11-02-2014 21:50:12 // 47814
Te??? Nagy könyv szerint?
A múltkor úgy elállítottad (lesüllysztetted/hátratoltad/hátrabillentetted) az ülésemet, hogy majd 100 km alatt mindig igazgattam, mire megtaláltam a régi pozíciómat :-)
Feleségem végig azt nevette, hogy mit össze szenvedek. :-)
A múltkor úgy elállítottad (lesüllysztetted/hátratoltad/hátrabillentetted) az ülésemet, hogy majd 100 km alatt mindig igazgattam, mire megtaláltam a régi pozíciómat :-)
Feleségem végig azt nevette, hogy mit össze szenvedek. :-)
GTPeti11-02-2014 21:49:52 // 47813
A fene, pedig már készültem egy szaftos kis blogposztra. :)
Dömpi (il dottore)11-02-2014 21:44:25 // 47812
így
droberto11-02-2014 21:42:49 // 47811
Csak műszaki kíváncsiság. :)
GTPeti11-02-2014 21:34:09 // 47810
Miért, cserélni akartad? :)
Erhard 242 (Pure Energy)11-02-2014 21:34:02 // 47809
jó a meglátás egy 33-as siófoki cartárs kb 2 hete anyázott, hogy eltörött a kuplung munkahengerre menő csöve gyári kéne... hát nincs, gyártassa le, mondta már kettőt legyártatott de szar, most mi legyen? Mondtam három a magyar igazság...
droberto11-02-2014 21:30:14 // 47808
Ez jó. Pont most néztem: az alváz ami már nem kapható az ePer szerint. :(
GTPeti11-02-2014 21:29:25 // 47807
Majd ő elmagyarázza. B)
Chianti11-02-2014 21:28:01 // 47806
igazából csak eljátszottam a gondolattal mi lenne ha... abból indultam ki hogy a mi topicunk a legfiatalabb...azért ahogy nézem pl. 33-as tulajok bőven vannak még az Amorén...meg gondolom azon kívül is...akkor ők mit szólnak ha alkatrész kell? ...persze tudom a régebbi modellek jóval egyszerűbb konstrukciók, talán valamivel strapabíróbbak is...na de a legfiatalabb 33-as is pont 20 éve gördült ki a gyárból... :o)
Erhard 242 (Pure Energy)11-02-2014 21:15:08 // 47805
azt írta a fosvágenhez van minden szaré-hugyé ...mire mond ellent? :DDD
GTPeti11-02-2014 20:53:24 // 47804
Spec. pont ellentmondott neked a cartárs. :))
GTPeti11-02-2014 20:51:16 // 47803
Én is benthagynám. A házát... B) :PPP
Erhard 242 (Pure Energy)11-02-2014 20:50:30 // 47802
régen a szekér volt a divat ma már ez :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)11-02-2014 20:49:58 // 47801
ennyi :P
Piritu - 1.000.00011-02-2014 20:49:05 // 47800
" max mindből ki kell herélni a dpf-et... " - az oldtimer lényege, hogy gyári állapotú, tehát herélésről szó se lehet.
mex8611-02-2014 20:44:10 // 47799
mi lenne a modern turbódizelekkel?
az első EDC adagolós TDI-k meg TDS-ek stb-k 22-23 éven is túl vannak, és mégis mennek még mindig, ha meg kell, van hozzá fillérekért porlasztó, adagolóhoz felújítókészlet stb...
amikor kijött az is űrtechnika volt a korábbiakhoz képest...
úgy ahogy 98ban a jtd mikor kijött, az se tegnap volt aztán mégse követnek el tömeges öngyilkot a tulajaik.... pedig lassan-lassan 20 éves lesz az is.
a ratyibb konstrukciók is kiforrják előbbutóbb magukat, max mindből ki kell herélni a dpf-et... :D
az első EDC adagolós TDI-k meg TDS-ek stb-k 22-23 éven is túl vannak, és mégis mennek még mindig, ha meg kell, van hozzá fillérekért porlasztó, adagolóhoz felújítókészlet stb...
amikor kijött az is űrtechnika volt a korábbiakhoz képest...
úgy ahogy 98ban a jtd mikor kijött, az se tegnap volt aztán mégse követnek el tömeges öngyilkot a tulajaik.... pedig lassan-lassan 20 éves lesz az is.
a ratyibb konstrukciók is kiforrják előbbutóbb magukat, max mindből ki kell herélni a dpf-et... :D
Piritu - 1.000.00011-02-2014 20:39:56 // 47798
GTPeti11-02-2014 20:36:00 // 47797
Értem amit mondasz.
De az állítás, miszerint, ahhoz, hogy valamiből oldtimer legyen biztos alkatrészellátás kell, egyszerűen nem állja meg a helyét. Mert nem ezen múlik. Lásd jelenlegi oldtimerek. Ennyit tudok hozzátenni.
De az állítás, miszerint, ahhoz, hogy valamiből oldtimer legyen biztos alkatrészellátás kell, egyszerűen nem állja meg a helyét. Mert nem ezen múlik. Lásd jelenlegi oldtimerek. Ennyit tudok hozzátenni.
Ákos (dewvil)11-02-2014 20:35:47 // 47796
rádugtam ma egy légtömegmérőt egy másikról, de azzal is ugyanazt produkálja 3000nél marad 700on az érték 1200 helyett. de ahogy néztem, emelem a fordulatszámot a kivánt és tényleges is növekszik, aztán 3000nél a kivánt érték felmegy 1200ra a tényleges meg marad, lehet azért mert üresjáratban pörgetem?
Egr működött kivezéreltem, működött nem szorult de ha már lent volt ki is pucoltam.
Lenulláztam a boardot hazafele sikerült is 9.5öt kiiratni vele.
Egr működött kivezéreltem, működött nem szorult de ha már lent volt ki is pucoltam.
Lenulláztam a boardot hazafele sikerült is 9.5öt kiiratni vele.
Ákos (dewvil)11-02-2014 20:29:45 // 47795
igen kettő van. Oxid? ahhoz nagy szerencse kéne. Majd kap jó öreg plusz minuszt aztán megnézzük mit csinál. az a legbiztosabb.
Erhard 242 (Pure Energy)11-02-2014 20:28:23 // 47794
az a baj Te nem érted, szívem szerint vennék egy 164-et is V6TB-t de nem veszek mert ahhoz sincs semmi, tudom gyártassam le kis pistinél hát ha harmadikra eltalálja drága pénzért ...zsír hasonló jő 5let? :P
Erhard 242 (Pure Energy)11-02-2014 20:23:43 // 47793
reszelj :) még pár bontóban van hozzá aztán ha nem lesz akkor meg max kitolod a garázs elé és gyönyörködsz benne aztán este meg vissza tolod ....esetleg ültethetsz benne muskátlit :P
GTPeti11-02-2014 20:19:27 // 47792
Megértem. Ha van hol tárolni, ez a legolcsóbb megoldás.
Piritu - 1.000.00011-02-2014 20:18:19 // 47791
Erősen gondolkodom egy újabb évjáratú, mondjuk motorhibás Spider beszerzésén, alkatrésznek.
GTPeti11-02-2014 20:16:21 // 47790
"egy CR pumpát/befecskendezőt azért lehet, hogy nehéz lesz"
Jólvanna, lassan beszezek egy-két tartalékot. :)
Jólvanna, lassan beszezek egy-két tartalékot. :)
GTPeti11-02-2014 20:15:21 // 47789
Nem értem, hogy nem érted. :)
A 70-es évekbeli autókból is van OT, pedig azokhoz sem kapni már nagyon rég óta semmit.
Az OT mindig is egy "küzdelem" eredménye volt. Mo-n az egyik ilyen ismert Don Quijote Csikós úr. :)
A 70-es évekbeli autókból is van OT, pedig azokhoz sem kapni már nagyon rég óta semmit.
Az OT mindig is egy "küzdelem" eredménye volt. Mo-n az egyik ilyen ismert Don Quijote Csikós úr. :)
Piritu - 1.000.00011-02-2014 20:15:07 // 47788
Majd reszelünk alutömbből alapjáratit. Elvégre az egyedi old timerekhez is kézzel készülnek az alkatrészek.
(Arről dumáltunk Liquid-del, hogy egy CR pumpát/befecskendezőt azért lehet, hogy nehéz lesz.)
Van pár angol autófelújítós film (pl.MG születik), mindig csodálkozom, hogy MINDEN van hozzájuk, akár komplett alváz is.
(Arről dumáltunk Liquid-del, hogy egy CR pumpát/befecskendezőt azért lehet, hogy nehéz lesz.)
Van pár angol autófelújítós film (pl.MG születik), mindig csodálkozom, hogy MINDEN van hozzájuk, akár komplett alváz is.
Erhard 242 (Pure Energy)11-02-2014 20:09:16 // 47787
alkatrész nélkül nehezen ...
Piritu - 1.000.00011-02-2014 20:08:19 // 47786
Így van :-(
Piritu - 1.000.00011-02-2014 20:07:46 // 47785
A Spiderből tuti lesz egy, a Pók marad :-)
Az viszont igaz, hogy az alkatrész már most is gond...
Az viszont igaz, hogy az alkatrész már most is gond...
Piritu - 1.000.00011-02-2014 20:06:12 // 47784
No, megérkeztünk a Fekete-Erdőbe.
Jelentem útközben az összes 2 literes német vas kipipálva: golf, passat, audi, bömös, merga. Előbb-utóbb mindegyik lehúzódott :-)
Átlagfogyasztás a német pályán: 9,2 liter :-P
(u.i. - Az össze magyar mutyukis elmehetne a fenébe, német autópályán csak ők közlekednek 100-al, volt amelyiket a teherautók is előzték.)
Jelentem útközben az összes 2 literes német vas kipipálva: golf, passat, audi, bömös, merga. Előbb-utóbb mindegyik lehúzódott :-)
Átlagfogyasztás a német pályán: 9,2 liter :-P
(u.i. - Az össze magyar mutyukis elmehetne a fenébe, német autópályán csak ők közlekednek 100-al, volt amelyiket a teherautók is előzték.)
Liquid11-02-2014 20:03:47 // 47783
előbb lesz egy GTV-ből mint egy 159-ből :(
Pirituval beszéltük hogy mit lehet majd kezdeni egy modern turbodízellel mondjuk 25 év múlva...
Pirituval beszéltük hogy mit lehet majd kezdeni egy modern turbodízellel mondjuk 25 év múlva...
GTPeti11-02-2014 19:54:45 // 47782
Alfákról beszélünk. Van régi Giuliából oldtimer? Van. Mert érdemes küzdeni velük és szenvedni az alkatrészbeszerzéssel.
Nem azt vontam kétségbe, hogy bizonyos modern Alfákhoz már nem gyártanak ezt-azt. Hanem azt, a kijelentésedet, hogy pl. egy GTV-ből nem lesz/lehet oldtimer. Ugyanúgy lehet, mint egy 70-es évekbeli Giuliából.
Nem azt vontam kétségbe, hogy bizonyos modern Alfákhoz már nem gyártanak ezt-azt. Hanem azt, a kijelentésedet, hogy pl. egy GTV-ből nem lesz/lehet oldtimer. Ugyanúgy lehet, mint egy 70-es évekbeli Giuliából.
Erhard 242 (Pure Energy)11-02-2014 19:42:59 // 47781
mivel amper vadász vagy ezért fogalmad sincs erről :)
Képzel múltkor 58-as Aston Martin-hoz rendeltek gyári cuccot és volt, egy barátom 88-as Audi-it újított fel minden volt hozzá (belső venti, műanyaggal, külső bizbaszok) 2 nap alatt, Merci, BMW szintén zenész 82-es 735-öt újított fel, gátlók spirálrugók, hűtőrács stb 4 nap alatt jött meg...soroljam még?
Alfa, Fiat szégyen betartják a 10 évet valamiben azt sem...pl 59-es 2,4-hez volt idő mikor nem volt hozzá termosztát, a legjobb példa a 66-os hátsó Y lengőkar azt sem gyártják....2008-as autóról beszélgetünk, soroljam még?
Képzel múltkor 58-as Aston Martin-hoz rendeltek gyári cuccot és volt, egy barátom 88-as Audi-it újított fel minden volt hozzá (belső venti, műanyaggal, külső bizbaszok) 2 nap alatt, Merci, BMW szintén zenész 82-es 735-öt újított fel, gátlók spirálrugók, hűtőrács stb 4 nap alatt jött meg...soroljam még?
Alfa, Fiat szégyen betartják a 10 évet valamiben azt sem...pl 59-es 2,4-hez volt idő mikor nem volt hozzá termosztát, a legjobb példa a 66-os hátsó Y lengőkar azt sem gyártják....2008-as autóról beszélgetünk, soroljam még?
GTPeti11-02-2014 19:36:02 // 47780
A régebbi vasakhoz van ma valami polcról? Nincs.
(Lehet, pár ellenpéldát mondani, de attól még ez a normál állapot.)
Egy GTV semmivel sem rosszabb alany azoknál. Ha valamiért, akkor nem ezért nem lesz belőlük sok oldtimer. Hanem azért, amit megfigyelhetünk manapság. Az emberek sz...ért-h...ért adják el az Alfákat. (És kicsivel többért vesznek újabbat.) A régi pedig leggyakrabban nem márkarajongó tulajra talál, akinek bejön a stílusos autó, de ettől még azért vette meg, mert ruppótlan és ennyire futotta (merthogy olcsó volt). Ebből kifolyólag nem fogja pátyolgatni, hajtja ameddig lehet és irány a roncstelep. Ez a 155-ök nagyrészének a sorsa, a 156-ok pedig rohamosan közelednek ehhez. Lehet, hogy tényleg működik a fogyasztói társadalom? (Persze. - a szerk. :)
(Lehet, pár ellenpéldát mondani, de attól még ez a normál állapot.)
Egy GTV semmivel sem rosszabb alany azoknál. Ha valamiért, akkor nem ezért nem lesz belőlük sok oldtimer. Hanem azért, amit megfigyelhetünk manapság. Az emberek sz...ért-h...ért adják el az Alfákat. (És kicsivel többért vesznek újabbat.) A régi pedig leggyakrabban nem márkarajongó tulajra talál, akinek bejön a stílusos autó, de ettől még azért vette meg, mert ruppótlan és ennyire futotta (merthogy olcsó volt). Ebből kifolyólag nem fogja pátyolgatni, hajtja ameddig lehet és irány a roncstelep. Ez a 155-ök nagyrészének a sorsa, a 156-ok pedig rohamosan közelednek ehhez. Lehet, hogy tényleg működik a fogyasztói társadalom? (Persze. - a szerk. :)
droberto11-02-2014 19:27:11 // 47779
Egyébként üdvözöltem, hogy a 159 volt több tíz éve az első olyan olasz verda (persze biztos volt kivétel), amiben végre nem az égben kell ülni. Ezt mindig irigyeltem a német modelleknél, de számomra ez tökéletes.
Ellenben az piszkosul zavar, hogy nem szakítottak azzal a hülye hagyománnyal, hogy a kormány nem az ülés középvonalában van. Emiatt ferdén ülök a fotelben és figyelnem kell, hogy ne az amúgy nagyon sérülékeny bal oldali oldaltámaszon pihentessem a lábam.
Ezek a mai szivacsok botrányosan gyatra minőségűek.
A céges 508SW-ben is összetörött 70-ezer után a szivacs.
Ellenben az piszkosul zavar, hogy nem szakítottak azzal a hülye hagyománnyal, hogy a kormány nem az ülés középvonalában van. Emiatt ferdén ülök a fotelben és figyelnem kell, hogy ne az amúgy nagyon sérülékeny bal oldali oldaltámaszon pihentessem a lábam.
Ezek a mai szivacsok botrányosan gyatra minőségűek.
A céges 508SW-ben is összetörött 70-ezer után a szivacs.
droberto11-02-2014 18:35:01 // 47778
Azért azt nem mondtam, hogy egyenesen ülök. :)
Mondhatni a nagykönyv szerint állítom be az ülést.
Egyébként brutál szinten billenthető a lap. Hosszabb utaknál hátra szoktam billenteni (mert akkor nem akad el a lábam és a hegyes orrú cipőm :) semmibe), de akkor olyan kényelmes, hogy majd elalszom. :)
@ Herék: Aki egyenesen ül annak nem lesz altáji vérbősége. :))) Lányok, neketek sehogysem... :)))
Mondhatni a nagykönyv szerint állítom be az ülést.
Egyébként brutál szinten billenthető a lap. Hosszabb utaknál hátra szoktam billenteni (mert akkor nem akad el a lábam és a hegyes orrú cipőm :) semmibe), de akkor olyan kényelmes, hogy majd elalszom. :)
@ Herék: Aki egyenesen ül annak nem lesz altáji vérbősége. :))) Lányok, neketek sehogysem... :)))
.......................11-02-2014 18:26:58 // 47777
jó lenne egy kicsit vizszintesebbre és alacsonyabra állítani az ülést a brerában,
de sajna nem lehet
de sajna nem lehet
droberto11-02-2014 18:25:37 // 47776
Szabi, arról beszélek, hogy hiába állítod le az ülőlapot minimumra, a billentéskor az jelenősen emelkedik. Ugyan Brera-ban még nem ültem, de az egy alacsony kupé (a 159-nél több mint 7,5 centivel alacsonyabb).
Talán tegnap Pettinke írta, hogy a kabin mennyire szűkül felefele. Ez így igaz, nem egy Mondeo, de hát a dizájn volt a fő szempont.
Egyébként szerintem a beltér magasságával van a legkisebb gond (bár én csak 1,78 vagyok).
Nem találtam ilyen belsős méregetős képet a típusokról. :(
Talán tegnap Pettinke írta, hogy a kabin mennyire szűkül felefele. Ez így igaz, nem egy Mondeo, de hát a dizájn volt a fő szempont.
Egyébként szerintem a beltér magasságával van a legkisebb gond (bár én csak 1,78 vagyok).
Nem találtam ilyen belsős méregetős képet a típusokról. :(
David | Centocinquantanove11-02-2014 18:22:28 // 47775
Dehogynem jó! Mondjuk nekem nincs nagy lábam, 178 magas vagyok, van térdlégzsák de sosem volt még ilyen bajom. A pedáloknál is elférek. Hansnak meg mondani kellett valamit, hogy miért nem jó a 159... :-)
mizooo11-02-2014 18:19:57 // 47774
Urak nagyon jó Carexpert ablaktörlő lapátokat vettem ma az auchanban az 59-hez.
A régi Bosch-ok valszeg még gyáriak lehettek a keméynségük alapján legalábbis :) egy -egy törlésnél néha elérték az üveget is két pattogás között. Hazafelé szemerkélő eső és semmi hangja nincs az új szerzeménynek de teljesen foltés csíkmentesen töröl :D nagyon boldog vagyok csak ajánlani tudom! Jah 4300 Ft volt az 59-re való 58 cm és 45 cm -es.
A régi Bosch-ok valszeg még gyáriak lehettek a keméynségük alapján legalábbis :) egy -egy törlésnél néha elérték az üveget is két pattogás között. Hazafelé szemerkélő eső és semmi hangja nincs az új szerzeménynek de teljesen foltés csíkmentesen töröl :D nagyon boldog vagyok csak ajánlani tudom! Jah 4300 Ft volt az 59-re való 58 cm és 45 cm -es.
.......................11-02-2014 18:18:06 // 47773
"Az autóban ülni kell és nem feküdni. :)"
ezzel nem értek egyet,
szerintem ha szögegyenesen ülsz az káros a láb vénás keringésére,mert megtörnek a csipödben a vénák,mint a kertislag ha behajtod
és a vérkeringés pangása =trombózis= kampec
nem is beszélve a herék vérkeringéséröl
ezzel nem értek egyet,
szerintem ha szögegyenesen ülsz az káros a láb vénás keringésére,mert megtörnek a csipödben a vénák,mint a kertislag ha behajtod
és a vérkeringés pangása =trombózis= kampec
nem is beszélve a herék vérkeringéséröl
.......................11-02-2014 18:12:18 // 47772
pont ezaz,a Brerában csak feküdni lehet,
nem tudsz vigyázba ülni
az én 183 cm el már majdnem kopp a tetönél
ja a Gajdánnak valahol igaza volt,sok némettel beszéltem,akiknek volt159 ,ök is ezt panaszkodták,hogy nem jó az ergonómia
nem tudsz vigyázba ülni
az én 183 cm el már majdnem kopp a tetönél
ja a Gajdánnak valahol igaza volt,sok némettel beszéltem,akiknek volt159 ,ök is ezt panaszkodták,hogy nem jó az ergonómia
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
555
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?