Forum >> 159

.....06-03-2014 20:19:04 // 49616
Nálam a kuplung tárcsa miatt volt. 1. fokozatba nehezen ment be.
Shadin06-03-2014 20:00:36 // 49614
Igen, ua. a cikkszám a tűzkarikához.
David | Centocinquantanove06-03-2014 19:59:00 // 49613
A jellemzök rovatban ott van, hogy 8V de igazad van, átírom fentre is.
Egyszer már nézegettem, talán 4 csavar tartja, de az alsókhoz elég nehéznek tartottam hozzáférni...
Dömpi (il dottore)06-03-2014 19:56:18 // 49612
biztos, hogy a 16V mérete egyezik a 8V-ével?
Dömpi (il dottore)06-03-2014 19:53:54 // 49611
Mivel a tiéd is 8V (bár a kocsid adatlapjáról ez nem derül ki), ajánlom figyelmedbe a blogom. A 16V-nél máshogy áll az EGR.
Ha én megtudtam csinálni, neked is menni fog!
David | Centocinquantanove06-03-2014 19:52:57 // 49610
Köszöntem szépen! Jövök eggyel! :-)
Shadin06-03-2014 19:51:49 // 49609
Most mondd, ha kíváncsi vagy még valami méretre.
Shadin06-03-2014 19:50:40 // 49608
to: David | Centocinquantanove :-)
Dömpi (il dottore)06-03-2014 19:43:05 // 49606
az 1.9 is, bár a váltóolaj csere után már nagyon-nagyon ritkán
David | Centocinquantanove06-03-2014 19:25:49 // 49605
Shadin tényleg tök rendes tőled, hogy előkotortad, de nem tudnád mégis megmérni a következőket?
- két szélső furat közepének távolsága
- lemezke teljes szélessége
- lemezke teljes magassága
és esetleg még az alsón, amin a nagy furat van, annak a nagy furatnak az átmérőjét.

Bocsi ha pofátlanul túráztatlak :D
David | Centocinquantanove06-03-2014 19:23:18 // 49604
Nálam sem vész, ahogy melegszik a motor úgy kezd lágyulni a sebességek bevétele, és ahogy a kolléga is mondta előbb, leginkább csak az 1-es és 2-es nehézkes hidegen.
Ami jobban aggaszt ezzel kapcsolatban, hogy van, hogy rendesen nyikorog néha a váltókar sebsségváltáskor, de azt is melegen elfelejti csinálni...
Shadin06-03-2014 19:22:37 // 49603
Nem rajzolom le mert átver. Szét kell szedni :-(
ALFI15606-03-2014 19:21:11 // 49602
Akkor nem értem.Nekem egyiknél se volt ilyen gond.
David | Centocinquantanove06-03-2014 19:20:33 // 49601
Tavaly ősszel, kb 4000 km-rel ezelőtt...
ALFI15606-03-2014 19:18:47 // 49600
Mikor cseréltél a váltóba olajat?
David | Centocinquantanove06-03-2014 19:17:33 // 49599
Lekapom, lekapom... :D Nem úgy van az nálam... :)
Kezdő autodidakta szerelő vagyok :) Még sosem szereltem le, így sejtésem sincs mi vár rám... :)
Erhard 242 (Pure Energy)06-03-2014 19:17:02 // 49598
simán lehet váltani hidegen, melegen....
Shadin06-03-2014 19:16:41 // 49597
előveszek egyet és megpróbálom méretezni, de nem kell előre szerintem. szét kell kapni és után bevágni...
Piritu - 1.000.00006-03-2014 19:13:28 // 49596
egr-t lekapod ott a minta :-)
(Vagy ha menni akarsz vele, lefényképezed és méretarányosan kinyomtatod.)
Piritu - 1.000.00006-03-2014 19:12:09 // 49595
Akkor a 2.0-nál már ezen a téren is fejlesztettek. Csak az 1-2 nyűgös hidegen :-)
David | Centocinquantanove06-03-2014 19:11:25 // 49594
nemigaz, hogy nincs fent a neten egy méretezett rajz erről a lemezkéről... :) Nem találok sehol...
David | Centocinquantanove06-03-2014 19:10:05 // 49593
A 159 nekem ugyanilyen tünetekkel (is) küzd.
LaciR06-03-2014 19:09:56 // 49592
Hát sajnos, igen. Az enyém is itt - ott rángat.
.......................06-03-2014 19:04:41 // 49591
az miért van hogy a Breránál hidegen tök nehezen megy sebességbe,
és melegen olyan mint a vaj ,tök könnyü váltani,
nektek is ilyen 2,4 jtdm tulajok?
Ricsi 14706-03-2014 19:03:12 // 49590
Ez a megoldas nem oldhatja meg az en neha napjan elo jovo, inditas utan egybol leallo gondomat??
David | Centocinquantanove06-03-2014 18:56:47 // 49589
Tud bizony.... sajnos.
Pedig benned van a reményem... Holnap elvileg pont meg tudnánk oldani ennek a lemezkének a legyártását, de ehhez még ma kéne az infó hozzá...
Shadin06-03-2014 18:55:38 // 49588
Őőőő, most megfogtál, 8V is tud rángatni? Bocsi benéztem a szelepek számát...
David | Centocinquantanove06-03-2014 18:48:51 // 49587
Igen ezt már énis megtaláltam, nekem 8V a vas, itt amit linkeltél azt írja hogy 8V esetén a megadott 3 lehetséges hely egyikén kell csak leszűkíteni, mindegy, hogy hol...
Ha kiveszek egy ilyen tömítő lemezkét és annak alapján kivágom lemezből a lapocskát és teszek a közepére egy 8-as furatot az úgy jó lesz?
Shadin06-03-2014 18:42:31 // 49586
A méret az EGR alsó kivezetésén lévő tűzkarika adja, megbontás után látni fogod. Itt pl. látni a 16V képen: link
Zsifi sw06-03-2014 18:33:37 // 49585
Uraim!

Z mesternek köszönhetően talpra állt az autó. Egyelőre a repedés betapasztva, foltozva... Most teknőkeresés projekt indul, biztos ami biztos alapon, azért jó ha van, és kíváncsi vagyok mennyi az annyi. A másik megoldás az alumínium hegesztés lesz.
A lényeg, hogy róhatjuk a km-eket. :)))))))))

Közben megjött a dupla kipufogó is egy 2.4-esről. Ezt már nem akartam visszamondani a mai projekt miatt, így fóliázás shiftelődik. Jövőhéten felkerül az új szerzemény.
David | Centocinquantanove06-03-2014 18:31:52 // 49584
0.4-es rugóacél lemezem van, mostmár csak a mérete kéne :D
David | Centocinquantanove06-03-2014 18:30:51 // 49583
tudsz linkelni képet lécci? Te jobban tudod miről beszélsz? :D
Ilyen darabot egy fémlemezből simán csinálok, be is raknám, csak kéne egy rajz, egy ábra vagy valami, hogy hogy néz ez ki és pontosan hova kell betenni.
Shadin06-03-2014 18:29:40 // 49582
0,5mm vastag elég
Shadin06-03-2014 18:27:55 // 49580
nem a szögletes, mert az gyárilag csak 4db D7mm-es lyukkal rendelkezik. Az is kell, meg olyan mint amit a 8V-be ajánl, csak egy db D8mm-es lyukkal.
David | Centocinquantanove06-03-2014 18:27:31 // 49579
Bocsi! Mobilról nem rakta be... Ez maradt le:
Zsifi sw06-03-2014 18:26:51 // 49578
Köszönöm! Ma az ideiglenes megoldás el is készült! :)
Használd egészséggel a paripát.
Shadin06-03-2014 18:25:50 // 49576
És ezúton jegyezném meg hogy ez az utolsó kétségbeesett lépésem volt miután pár ezret elköltöttem új EGR-re, szívósor felújításra/cserére, DPF eltávolításra és visszaállításra, néhány programra stb.
David | Centocinquantanove06-03-2014 18:24:58 // 49575


Ilyen (1-essel jelölt alkatrész) kell csak 1 db 8 mm-es furattal? Erre a helyre is?
Shadin06-03-2014 18:23:19 // 49574
Egy kb. 2 éves szopás eredménye. Nekem működik és a lemez kivágásával együtt negyed órás művelet.
David | Centocinquantanove06-03-2014 18:15:50 // 49573
Ez tuti megoldás?
Giuntini06-03-2014 18:06:04 // 49572
Már most utolérte a 159-eseket. Kint tele vannak 2006-os gyártásúak 100000 km futással. Ezek 90%-a tekert, De nem a km tükrözi az autó állapotát, hanem amit igazából nem tudunk meg, hogy ki volt az autó gazdája. Nem gond a 200000km, ha normálisan volt tartva.
Shadin06-03-2014 18:00:20 // 49571
EGR kilépő oldalra 8mm-es szűkítőt neki és jó lesz
David | Centocinquantanove06-03-2014 17:31:45 // 49570
Nálunk meg az első jó kis tavaszi meleg nap hatására előjött újra a rángatás... :-( Mondhatni menetrend szerint...
Ildiko06-03-2014 16:01:47 // 49569
:( részvétem
nálam kész a fényezés, csak ma nem tudtam érte menni, mert egész nap úton voltam - várom a holnapot!! :)
Chianti06-03-2014 15:06:20 // 49568
...az de durva!!! :o(
ValeRossi4606-03-2014 13:44:16 // 49567
ajjaj......
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.