Forum >> 159

Liquid07-03-2014 21:46:37 // 49716
én kélek elnézést dottolúl :D
Dömpi (il dottore)07-03-2014 21:45:34 // 49715
beszólni egy glófnak? "dobjátok a padlóla!"
Shadin07-03-2014 21:44:55 // 49714
Jelenleg széria. Megígértem Droberto-nak, hogy VTT előtt nem teszem vissza a ménest.
Shadin07-03-2014 21:42:05 // 49713
Ezt most miből vontad le? Én nem ezt írtam.
Liquid07-03-2014 21:41:32 // 49712
inkább 240 kontra neked is több van :)
Shadin07-03-2014 21:40:01 // 49711
Értem. 210 kontra 136 ló.
Erhard 242 (Pure Energy)07-03-2014 21:39:47 // 49710
és akkor vissza kanyarodtunk a beszélgetés elejére, nincs akkora különbség a 17-es és 16-os alu között ami miatt igazad lehet :))))))))
GTPeti07-03-2014 21:39:10 // 49709
A glóf úr nyomja neki. :)
Shadin07-03-2014 21:38:10 // 49708
Skacok Ti nem a városban rohadtok. Nem etalon átgurulni A városból B városba vidéken, és ez nem degradálás. Nem gyorsul az autó, nyomom neki, > fogyaszt :-(
Erhard 242 (Pure Energy)07-03-2014 21:37:17 // 49707
akkor valamit nem jól csinálsz :)
Liquid07-03-2014 21:32:48 // 49706
na az se gyenge :) Egyébként megy az hóban is csak akkor van gond ha meg kell állni, mert havas/jeges úton a téligumival se könnyű dolog, ilyen kijön a 159 súlya
Liquid07-03-2014 21:30:29 // 49705
pedig nem. Na jó 16-ról nem tudok regélni, de 17 és 19 között nem érzékeltem se gyengülést se fogyasztás változást
Giuntini07-03-2014 21:27:38 // 49704
Nekem még meg is kell venni. Téli gumikkal vettem, Michelin Primacy 3-at tervezek venni. Nem olcsó, 50 felé kacsintgat egy darab, de az ember nem egy szezonra veszi. A Michelin, amelyik autómon az volt, mindig finomabban futott mint más gumi.
Dömpi (il dottore)07-03-2014 21:27:26 // 49703
tévedés! nekem a téli 16-os lemezfelni és semmivel sem eszik kevesebbet, mint a nyári 19-essel.
Shadin07-03-2014 21:23:54 // 49702
Ez már személyeskedés ész érvek nélkül. Nincs akkora különbség 16-is lemez és alu között, ami miatt igazad lehet:-)
GTPeti07-03-2014 21:22:11 // 49701
Pedig a 159 Q4-es barátom havas mezőkön jár a nyárigumikon. A Q4 megoldja. :)
Giuntini07-03-2014 21:21:31 // 49700
Nekünk is volt vartyogónk, három is, 78-ban Ausztria, NSZK, Svájc. Megjértuk a hágókat, Grossglocknert, Sustent és a többit. Felfelé mindig meg kellett állni, mert a víz áll. fel akart forrni, lefelé meg a fék akart elmenni. Német autópályákon 140 és bírta. Hát ezek voltak az igazi kalandok. 81-ben Velencénél az olasz fószer nem akarta elhinni, hogy csak ezres motor van benne. Nem volt rossz autó.
Erhard 242 (Pure Energy)07-03-2014 21:21:04 // 49699
jah a 245-ös 19-es sem annyira durva inkább az a furcsa, hogy mászkál össze vissza ...
Szabolcs 15907-03-2014 21:20:38 // 49698
Jo lenne egy talälkozò
Shadin07-03-2014 21:20:21 // 49697
Senki ne mondja, hogy nem áll meg az autó mikor 16-is után felteszitek a 19-est...
Erhard 242 (Pure Energy)07-03-2014 21:18:54 // 49696
na miért, még is csak számít az optika? az előbb már majdnem meggyőztél :DDD
Lexlutor07-03-2014 21:18:29 // 49695
Engem érdekel a csere.
Liquid07-03-2014 21:18:24 // 49694
valami nem kerek akkor nálad vagy a veséd felfogatása nem jó :)
Liquid07-03-2014 21:17:07 // 49693
vasárnap én is átszerelem a kisautót, az Alfát még asszem nem, de köv. hétvégén az is sorra kerül
Shadin07-03-2014 21:17:07 // 49692
Jogos. Kb fele olyan nehéz, de az már rossz kompromisszum.
mzo07-03-2014 21:16:22 // 49691
Jovo penteken teszem fel en is a nyarit, aztan szombaton kiutik a Dpf Egr parost utana kedden meg kioperalljak a szurot. Mozgalmas napjai lesznek a kis Alfanak. :)
Erhard 242 (Pure Energy)07-03-2014 21:15:14 // 49690
akkor tudom ajánlani a 16-os lemezfelnit dísztárcsával az a legkönnyebb, nem tudod lehúzni és garantáltan ezzel fogyaszt a legkevesebbet :)
Shadin07-03-2014 21:12:53 // 49689
Én most tettem fel a nyárit és ugyanúgy 150-nel megyek az M6-oson, kúszás nélkül, csak néha leveri a vesémet meg a 17-és is.
Nimitz07-03-2014 21:12:52 // 49688
A németországira én is jönnék.
mzo07-03-2014 21:11:11 // 49687
Nekunk is volt wareszunk 10 ev Ladazas utan vette apam 92-93 korul... Komolyan gondolkoztam rajta hogy sose ulok bele annyira nem akartam azt az autot. Cikinek ereztem de Fater hajthatatlan volt. Pedig volt vagy 3-om eves es talan 10 e kmer volt benne. Mar a 4 utemu volt. Aztan ugy megszerettem! Amit az az auto kapott.... Konkretan azon eltem ki a fiatalkori vadsagomat. Ketfele uzemmodban vezettem padlogaz satufek. Zokszo nelkul birta. Nagyon jo kis motor volt az az 1,3-as vw. Es valoban olyan rugozasa volt hogy a grand canyon csak egy kis huplinak tunt benne. Plusszban meg az ulese is rugos volt. Cserebe kanyarban olyat dolt :) es mi lett a vege? Elloptak! Majd mar a 2000-es evekben apamek kaptak egy levelet a rendorsegtol hogy megvan az auto Oroszorszagban es meg hasznaljak!! Hogy ki volt az az allat aki megkockaztatott egy lopast , majd atvitte az orszagon hataron at... Talan meg azota is megy ha at nem mentek rajta egy krazzal
Bocs az Offert
GTPeti07-03-2014 21:10:49 // 49686
Na lassan már csak összehozunk egy "No-i magyar Alfások" találkozót. (NOMAT B)
Úgy tűnik leszünk már egy páran (természetesen Wikire is számítok).
GTPeti07-03-2014 21:08:55 // 49685
Tényleg könnyed lesz, ez tény. De valamit valamiért. A GTV is nagyon megy a 195-ös gumikon (átmeneti megoldás). Viszont ma egy várakozás utáni balrakanyarodáskor (amit kivételesen dinamikusan próbáltam meg abszolválni) kétszer is csikorogtak a gumik, sőt elkapartak. Még az ASR is csak pislogott, nem erre van belőve na.
Shadin07-03-2014 21:08:20 // 49684
Ez csak az optikáról szól, meg hogy kié nagyobb :-) nincs gyakorlati jelentősége. Jobban kúszik, na bumm. Nem teszi tönkre az autót és kevesebbet fogyaszt.
Szabolcs 15907-03-2014 21:06:10 // 49683
münchen böl Rosenheim be csak IGy birtam jönni hogy ez a sok Birka Hova megy még Most is
Dömpi (il dottore)07-03-2014 21:04:28 // 49682
nyárooonnn???
rakom fel a jövő héten!!!

(nem várok márc. 21-ig)
Liquid07-03-2014 21:00:49 // 49681
te tudod, é maradok a 19-nél nyáron :)
Shadin07-03-2014 21:00:09 // 49680
Téli kerekekhez tudom hasonlítani és bizony igen könnyed lesz tőle az autó
Erhard 242 (Pure Energy)07-03-2014 20:52:42 // 49679
nagyobb kanyarsebességnél mászik a magas falú gumi szóval inkább szarabb, mint jobb lenne
Liquid07-03-2014 20:50:03 // 49678
156-on a 16-os szerintem jó kompromisszum volt, a 15-ös se volt gáz, de semmi pluszt nem tudott adni.
GTPeti07-03-2014 20:47:52 // 49677
Ez ugyanolyan, mint a 156-nál 16-ról 15-re váltani. Szerintem is érezhető.
Bár még én a konzervatív is 16-on járok a 156-nál. :)
Dömpi (il dottore)07-03-2014 20:42:56 // 49676
Dacia 1310 tx - mint a tenger lágy hullámain :)

én szerettem, azon kezdtem el vezetni
Liquid07-03-2014 20:38:35 // 49675
Waresz rulesz :) Az tudott rugózni, egyébként ilyen téren a Samara is etalon, olyan földúton ahol más autóval már 30-cal is félsz menni, a szamár vígan elgurul 60-nal és észre se veszed :D
Liquid07-03-2014 20:37:04 // 49674
nem tudom elképzelni, hogy bármilyen komfortbeli javulást okozhat ez a váltás
Liquid07-03-2014 20:36:02 // 49673
én ne tenném, a TI kerék után a 17-essel is sután néz ki :)
Erhard 242 (Pure Energy)07-03-2014 20:24:26 // 49672
nekem nem volt csak faternak, komfortos volt a rugózása :)
Erhard 242 (Pure Energy)07-03-2014 20:09:17 // 49670
ne szopass a 17-es kerék is komfortos még a 18-as is jó, a 19-es már pattogós ...fogadjunk volt Wartburgod :)
Shadin07-03-2014 20:03:34 // 49669
Mert öreg vagyok már a hiúsághoz viszont a komfortra meg vágyom...
Shadin07-03-2014 19:53:33 // 49668
Az autó (motor és EU4 elemek) a kor előrehaladtával olyan rángatós betegségben kezd el szenvedni, hogy bizonyos (~10%) gázpedál állásnál, ~2000-es fordulaton és 0,8-as turbónyomásnál (ezek az én értékeim, másnál nem feltétlenül ezek) mintha kihagyna a "gyújtás" és csapkod közben a turbó nyomás mutató. Ez (szerintem) egy gyári programozási hiba miatt történik ami offos villámos ill. Svéd tesójánál nem jelentkezik ilyen formában, mert az olaszok a reakció idő csökkentése céljából úgy írták meg a programot, hogy az ~40+%-ban nyitja meg az EGR-t és a fent sorolt csillag együttállás esetében egy folyamatosan fenntartható rángatásba kezd ami szét @ssza a féltengelyeket stb... Az EGR teljes ledugózása és kiírása megszünteti ezt a tünetet, de aki ragaszkodik a "gyári közeli" és nem akarja végigszopni azt amiket leírtam a blogomban, az készít egy ilyen cuccot és beteszi oszt jó. A lyuk mérete nem feltétlenül egyforma mindenkinél, mint ahogy a rángatás sem egyformán jelentkezik. Én D4-től 0,4-ös lépésekben próbáltam végig, hogy melyik az a méret, ahol még nem rángat (vagy csak ritkán, extrém helyzetekben) és már nem dob sárgát a műszerfalra...
David | Centocinquantanove07-03-2014 19:51:59 // 49667
Elvileg nekem EGR okozta rángatás ellen való. Úgy gondolom, hogy a csökkentett áteresztő keresztmetszet miatt némileg felgyorsul a visszavezetett gáz, ami jobban tetszik a motornak. Vagy mivelhogy némileg hamarabb megnő a nyomás amit az EGR szelep vezérlője érzékel, kevesebb kipuffgázt vezet vissza az EGR szelep. De majd a nálam okosabbak, tapasztaltabbak kijavítanak ha mellélőttem.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.