Forum >> 159

droberto24-03-2014 13:04:07 // 50716
Belsőség: Pont ezen morfondíroztam én is. :))) Aztán arra jutottam, hogy igazából ők sem szakmabeliek (újságírók javarészt - van kivétel). Ettől egyébként nekem nem kevésbé szimpatikusak.
Haddel24-03-2014 12:42:38 // 50715
Ujra tél van :(
Ildiko24-03-2014 12:36:02 // 50714
Nekem jobb első lengőkar csere volt, lemförder 70e felett.
Alfa GT-Csaba24-03-2014 12:33:23 // 50713
Lehet ezért érdemesebb felújítani egy lengőt ,mint venni egy újat! 13 körül megvan egy fölső lengő ,annyiért nem hiszem hogy lehet kapni újat és főleg nem jó minőségűt.
Ildiko24-03-2014 12:30:25 // 50712
Bocs, ezt nem tudtam. De szilentet lehet külön kapni.
droberto24-03-2014 12:27:49 // 50711
Az nem merült fel, hogy besüllyeszd a tárcsába a csavart (süllyesztés és vagy sf. csavar)?
Alfa GT-Csaba24-03-2014 12:25:50 // 50710
Gömbfejet is felújítanak 7500/db lehet olcsóbb mint egy új lengőkar
Ildiko24-03-2014 12:23:46 // 50709
Van külön is, nekem is cserés volt nemrég, de én kompletten cseréltem, mert ha a gömbfej elkopik, azt már nem lehet külön kapni, meg kell venni a lengőkart.
David | Centocinquantanove24-03-2014 12:17:18 // 50708
Nem mindegyik cink réteg annyira gyenge, az sem mindegy hogy mi az ötvöző és hány mikron a réteg. Van olyan ami sóködkamrában 70 óra alatt korrodál, és van ami 1500 órát is kibír.
Erhard 242 (Pure Energy)24-03-2014 12:04:21 // 50707
Piritunak Salzburgnál fél méteres hav van....
Shadin24-03-2014 10:30:55 // 50706
Inkább csak egyet.
ValeRossi4624-03-2014 10:16:54 // 50705
Jo reggelt. Lengokar szilent van kulon is vagy csak lengokart lehet cserelni ?
David | Centocinquantanove24-03-2014 09:50:14 // 50704
Hú hát ezek a tárcsák már tényleg elég gatyák voltak... :)
Shadin24-03-2014 08:50:35 // 50703
Én erre mondtam, hogy a Zimmermann és a Textar tárcsák ugyan azok. Az enyém Textar volt ugyanígy sűlyeszték nélkül, tök ugyanúgy néznek ki :-)
A hétre ígérték az EBC-ket, várom már.
.......................24-03-2014 07:05:56 // 50702
A Zink bevonat max 2 telet bír ki ,utána az is lerozsdásodik
Piritu - 1.000.00024-03-2014 06:57:13 // 50701
Volt szerencsém 1, azaz egy fékezés miatt tárcsát cserélnem! Még anno az OFF végsebességét keresgéltem amikor meg kellett állni. 5 ember, full csomag. Kék színű lett a tárcsa, ki kellett dobni.
Piritu - 1.000.00024-03-2014 06:51:56 // 50700
40% az a 80, és azért 140-180-ról megállni se kis igénybevétel. A Spider betétjét is 130e körül cseréltem. (Asszony városi OFF-jában tegnap néztem 40e és még több, mint a fele megvan a betétnek.)
Csabi23-03-2014 22:41:01 // 50698
:D Persze, kényszerhelyzetben voltál...a tárcsák kukák, akkor már persze betét is... no para :))
Csabi23-03-2014 22:38:16 // 50697
ott örökélet a tárcsa :)
Dömpi (il dottore)23-03-2014 22:38:10 // 50696
Na, most akkor az új tárcsához vissza kellett volna rakni a régi betéteket?

Amúgy meg ne irkálj ilyeneket, mert ha a feleségem elolvassa, leszedi a fejem, hogy "feleslegesen cseréltem" valamit, pedig nem is.
Csabi23-03-2014 22:36:16 // 50695
Jah, igazad van, azok tényleg csere érettek voltak...
Dömpi (il dottore)23-03-2014 22:34:00 // 50694
de a tárcsa!!!
Erhard 242 (Pure Energy)23-03-2014 22:32:43 // 50693
jah nem igazán aki sokat pályázik elmegy 150e km-t is Gábor barátom konkrétan 200e-t
Csabi23-03-2014 22:32:16 // 50692
Szerintem ezzel még elmentél volna 10-15ezret...a képet nézve,azok még sacra 5-6mm vastagok, pont mint nálam, most.
Erhard 242 (Pure Energy)23-03-2014 22:30:41 // 50691
eddig én sem a dohányzás és a rák összefüggésére de a koleszterin meg az érszűkületre sem :)
Csabi23-03-2014 22:30:32 // 50690
Jó, de Te 80%ban pályázol(?)...az nem hétköznapi használat:)
Dömpi (il dottore)23-03-2014 22:22:04 // 50689
A betét még bírt volna vagy 2ezret, de a tárcsa már nagyon gáz volt.
Mostanság sokat megyek.
A suli miatt vagy most cseréltem, vagy majd június végén, ha lemennek a vizsgáim.
Gáz lett volna, ha pont csak május végéig bírják a betétek.
Piritu - 1.000.00023-03-2014 22:21:39 // 50688
ezek 110ezret mentek, még nem érték el a kopásjelzőt:
Csabi23-03-2014 22:19:24 // 50687
Azok a betétek még elég jók voltak, feltéve ha mindegyik oldalon ilyen vastagok...
Mostanában nézegettem a sajátjaimat, és rácsodálkoztam,h 30e km után lassan cserélhetem őket megint... de gondolom a 40e km/betétgarnitúra az normális...vagy tévedek? :)
Piritu - 1.000.00023-03-2014 22:10:28 // 50686
Ez a cikk (is) a szokásos pletykák összefoglalása.
Ráadásul ezer éves alapokkal.
A német Wikipédia ennél ezerszer jobban összefoglalja a témát. Legalább azt elolvasta volna mielőtt megírja. Ott már hivatkozik a szövegben dolgokra, bár belinkelve ott sincs semmi érdemi.
Amúgy mióta végighallgattam a belsőség adásokat (most jön a 111.), kicsit megváltozott a csapatról a véleményem. Élőben beszélgetve olyan alap dolgokat nem tudnak, és kérdeznek vissza, hogy néha fáj.
mzo23-03-2014 21:55:37 // 50685
Azert az autos ujsagirasban ha valakirol a Csikosrol biztos nem lehet azt mondani hogy hiteltelen figura lenne es hulyesegeket irkalna ossze vissza.
Dömpi (il dottore)23-03-2014 21:50:29 // 50684
Hello Urak!

Készen van a ma esti munka: fékbetét/-tárcsa csere és j.e.felső lengőkar csere.

Másrészt az ú tárcsák miatt picit módosítani kell a nyomtávszélesítőmet.
Liquid23-03-2014 21:50:03 // 50683
valahol láttam egy újabbat, de most hirtelen nem tudom hol
Mindensetre én hiszek ebben
Piritu - 1.000.00023-03-2014 21:47:52 // 50682
Ugye ezt te sem tekintet hiteles forrásnak.
Az első link tizenvalahány éves, a másik meg nem működik. Mérési eredmény sehol, csak elmélet.
Piritu - 1.000.00023-03-2014 21:42:36 // 50681
Ezért mondtam, hogy érdemi mérési eredményt nem találtam.
Erhard 242 (Pure Energy)23-03-2014 21:25:25 // 50679
hm internet... Dzseko meghalt még is láttál már egy páran
Piritu - 1.000.00023-03-2014 21:21:36 // 50678
Az internet erről szól, azt teszel fel, amit akarsz. Különben nem létezhetnének bizonyos oldalak.
Erhard 242 (Pure Energy)23-03-2014 21:15:45 // 50677
mert ha lenne szerinted engednék? :)
Piritu - 1.000.00023-03-2014 21:14:11 // 50676
No, erre az elméletre még nem találtam hihető mérési eredményt, még a nagyon zöldek oldalain sem. Ha tudsz megköszönném.
Amit eddig találtam, az egy svájci munkavédelmis mérése volt (alagútban dolgozó gépek miatt), ahol is minden méretben legalább az eredeti 5%-a alá csökkent a mennyiség.
Liquid23-03-2014 20:56:15 // 50675
ez így nem fedi a valóságot, ugyanis a helyzet az hogy a DPF sikeresen kiszűri a látható részecskéket, de a modern befecskendező rendszereknek hála a részecskék sokkal kisebbek, ezek nagy hányada nem látható méretű és a DPF se szűri ki, tehát tökmindegy hogy van vagy nincs, csak annyi hogy látszik korom vagy nem látszik de van.
Szóval egy régebbi dízel valszeg büdösebb, de max zavaró a füstje, míg a modern dpf-es nem zavar de rákkeltő
mzo23-03-2014 20:51:44 // 50674
:) Jó ezeket én is tudom, de ha jól belegondolunk erre az igazi megoldás az elektormos autó lenne. Bár azoknak az üzemanyagát meg szintén a környezetet károsítva termelik ki, szóval.... Nem könnyű. Ha jól belegondolunk mi magunk vagyunk önmagunk legnagyobb károsító tényezője. Környezett szennyezés, élővilág kiszipolyozása, nem megújuló energia források kiszívása, stb... És mindezt pusztán alantas anyagi indokokból. Vagy ha igazán pusztítani akarod magad, menj be egy mekibe, edd végig a kínálatot, aztán öblítsd le egy színezéket cukrot adalékanyagokat mesterséges aromákat rákkeltő szereket tartalmazó löttyel, utána gyújts rá egy cigire és már mehetsz is a kemóra. Jó persze sarkítottam, nehogy valaki magára vegye. :)
Viszont az is igaz hogy soha nem fogunk előrelépni ez ügyben, ha mindig a másikra mutogatva meg a leszrom tablettát bevéve tojunk mindenre.
Sajnos a pénz diktál, nem az ész. Bocs az offért.
mzo23-03-2014 20:30:29 // 50673
Ajánlom a DX.com -ot, nagyon olcsó és megbízható. Igaz 2-3-om hét mire kiszálítják. ;)
GTPeti23-03-2014 20:29:57 // 50672
Az klassz. Félszint (alatti) 10W40... Remek. Olyan teszek a szívó Uno-ba. (Bár már ezen is gondolkodom...) Nem értem, hogy gondolták. (A 156-nak is az az egyik ajánlása.)
Zsolt15523-03-2014 20:22:28 // 50671
orr szőröd = orrszőröd
Zsolt15523-03-2014 20:19:38 // 50670
A DPF - részecskeszűrő - feladata a káros részecskék felfogása és égetéssel történő megsemmisítése. Leegyszerűsítve a katalizátor a durvaszűrő, míg a DPF a finom. Míg a régi dízel motoroknál a "klasszikus" koromszemcse gombostűfejnyi nagyságú, addig az új dízelrmotorok kipufogógázában a részecske szabad szemmel nem látható méretű.
A finomszűrőre ezért van szükség, mert a szervezeted - orr szőröd - ezt már nem tudja felfogni, ergo közvetlenül belélegzed és megy a tüdődbe.
A gyerekek esetében ez még veszélyesebb, mert a magasságuk miatt közelebb vannak a kipufogóhoz.

Ezért jó ha benne van. :-))
Zsifi sw23-03-2014 20:19:14 // 50669
Köszönöm, holnap rendelek egyet. :)
Liquid23-03-2014 20:07:43 // 50668
nem is akkor kezd gondolkodni az ember a belezésen amikor minden működik rendesen. Ellenben egy akkora rollerezés után amit te produkáltál, én biztos nem ragaszkodnék a buzgár környzetvédelmi normákhoz.
Liquid23-03-2014 20:04:38 // 50667
bármelyik ELM jó lesz. Nekem van normál kábeles, és mini bluetooth-os, a 3. verzió amit Shadin linkelt. Ezek szerint mindegyik jó :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.