Forum >> 159
Giuntini10-04-2014 16:52:22 // 51470
Én erre nem is gondolok. Amikor én megvettem az autót, megnéztem amit meg lehetett nézni, a motor finoman ketyegett, a váltó szépen kapcsolt, a többi pedig a felsőbb hatalmakra bízva. Használtautó, az HASZNÁLT AUTÓ, és így is kell hozzá állni. Húgom jött velem, amikor megnéztem az autót, ő észrevett egy- két esztétikai dolgot, egy keveset tudtunk alkudni. Én például kimondottan örültem, hogy az Alfa embléma elöl teljesen kopott volt (most is az), ez is bizonyította(nemcsak a műszer), hogy nem volt törve. Ha kint vettem volna autót, ahogy terveztem, még plusz költségek bejöttek volna, valószínűleg nem az első autó lett volna a befutó, biztos több napot kellett volna kint maradnom, plusz útiköltség, tehát drágább lett volna. És nem volt kompromisszum: csak fekete 2.4 aut. sw, és a piros bőr egy plusz álom volt. Képzelheted amikor megláttam az autóm hirdetését...
Chianti10-04-2014 16:27:02 // 51469
Abszolút igazad van! Sajnos aki az általunk imádott típusra teszi le a voksát, egyre nehezebb helyzetben van és igen komoly kompromisszumokat kell kötnie. Kissé elcsépelt mondás, de nagyon igaz, hogy csodák márpedig nincsenek. Talán egyetlen olyan használtautó kereskedés van Budapesten - a Bécsi úti Tesco melletti Opel Maxabo - ahol viszonylag korrekt állapotú és a valós km futástól nem extrém módon eltérő példányokat lehet találni. Én a leges legelején - amikor még nagyon képlékeny volt a dolog, hogy a 159-es lesz a befutó - jártam náluk, ott láttam először testközelből 159 SW-t. Aztán később még1szer meglátogattam őket, mivel épp 1 ígéretes példány tűnt fel, de sajnos mire odaértem, már lefoglalózták. De nagyon korrektek voltak, amikor elmondtam hogy milyen elképzelésem, meg elvárásaim vannak, azt mondták, hogy bár nem nagyon szoktak ilyesmit csinálni, akár rendelésre is hoznak autót nekem. Egyébként ha az ügyfél kéri, semmi akadálya a vevő által választott!!! szervizben történő átvizsgálásnak (na ez az ami Csontiéknál kizárt!), akkor még minden autóra volt 1 év garancia, és azt is elmondták, hogy ők elsősorban maximálisan leinformálható, korrekten szervizelt kocsikat hoznak be olaszországból, egy megbízható partnertől. Na persze messziről jött ember ugye... azt mond amit akar, de mégis... 1 ilyen helyről az ember talán valamivel nyugodtabb szívvel vásárol használt kocsit. Amióta megvan a Démon, nem nagyon jártam náluk, nem tudom mennyiben változott a helyzet, de egy próbát mindenképp megér annak, aki kizárólag itthonról szeretne használtautót venni. Bevallom őszintén, a külföldi autókat nem sokáig nézegettem - vagy nem jó helyeken - mert abszolút nem olyan árfekvésben voltak fenn a verdák, ami nekem belefért volna. Amúgy elképzelésem sincs mi lesz, ha majd egyszer meg kell válnom ettől az élményautótól... mi lehetne az utód?
.......................10-04-2014 16:12:34 // 51468
a 2,4 nek hátul van az olajszüröje ,viszont van egy levegö-olajhütöje a lökhárítóban
,aminek az olaj csövezetékei pont ott mennek elöre ahol az 1,9 ben a generátor van
az 1,9 ben pedig az olajütö víz-olaj höcserélö a szürövel egybeépítve
(nincs külön a lökhárítóban olajhütö)
egyábként a Mito nak is hátul van a generátora,mégis szétrepedt ,és kibányászni Sem egyszerü,bár ott nem kellett a lököst levenni
(amúgy a lökös le és hütök ki nem olyan nagy munka,a miton is cseréltünk vízhütöt,és egy délelött megvolt fel le)
,aminek az olaj csövezetékei pont ott mennek elöre ahol az 1,9 ben a generátor van
az 1,9 ben pedig az olajütö víz-olaj höcserélö a szürövel egybeépítve
(nincs külön a lökhárítóban olajhütö)
egyábként a Mito nak is hátul van a generátora,mégis szétrepedt ,és kibányászni Sem egyszerü,bár ott nem kellett a lököst levenni
(amúgy a lökös le és hütök ki nem olyan nagy munka,a miton is cseréltünk vízhütöt,és egy délelött megvolt fel le)
Chianti10-04-2014 15:34:23 // 51467
Köszi... köszi!!!
Csabi10-04-2014 15:26:50 // 51466
Miért milyen óradíjban dolgoznak?
mex8610-04-2014 15:15:49 // 51465
még én is reménykedek hogy 400 euro alatt kijön a munka.....
talän kreativak a sräcok....
talän kreativak a sräcok....
Csabi10-04-2014 15:14:20 // 51464
addigra biztos meglesz, ha nem kell plusz alaktrészt beszerezni akkor hamar megvan...1nap... pl most 7órát mondtak...vagyis annyit számolnak fel rá...
Mostanában sűrűn teszem fel a kérdést magamban, h az 1,9-nél elfért a generátor a motor és a tűzfal között, akkor 2,4nél miért nem?
Mostanában sűrűn teszem fel a kérdést magamban, h az 1,9-nél elfért a generátor a motor és a tűzfal között, akkor 2,4nél miért nem?
mex8610-04-2014 15:04:37 // 51463
hät nem...
kiv leszek meddig ülnek majd még rajta.
jövö csütörtökön mennénk vele haza....
akkor neked több sikert, gyorsabb munkät :D
kiv leszek meddig ülnek majd még rajta.
jövö csütörtökön mennénk vele haza....
akkor neked több sikert, gyorsabb munkät :D
Csabi10-04-2014 14:55:04 // 51462
aha, hát akkor nem kapkodják el...
Nálam majd kedden történik meg a beavatkozás, kap egy újat...így akkor ez a hibaforrás kipipálva...szakszervizben csináltatom, nagyon kiváncsi leszek a fejleményekre, és hogy hogyan fogok távozni onnan...
Nálam majd kedden történik meg a beavatkozás, kap egy újat...így akkor ez a hibaforrás kipipálva...szakszervizben csináltatom, nagyon kiváncsi leszek a fejleményekre, és hogy hogyan fogok távozni onnan...
mex8610-04-2014 14:48:06 // 51461
tegnap este voltam a szerelönél, a kocsim még kint äll és várja a sorät :(
nälad volt mär ujraszétbomba?
nälad volt mär ujraszétbomba?
Csabi10-04-2014 14:40:25 // 51460
Generátor csere kipipálva?
Giuntini10-04-2014 14:29:10 // 51459
166-al nem mentem, de 164-el igen, és az tény hogy annak sokkal nagyobb volt.
Giuntini10-04-2014 14:27:19 // 51458
Még reagálnék az általad leírtakra. Sajnos idén, ahogy kíváncsiságból nézegettem a Használtautót, látom hogy kezdenek betörni a külföldön leirtott, egykor törött, kilométer visszatekert 159-esek. Sajnos jobban megnézve a fotókat, lehet látni hogy a kitűnő állapot valójában a valóságban minek felel meg. Hogy van bőr a pofájukon leírni hogy kitűnő állapot amikor valójában az autó törött, nagyon durván visszatekert kilométerű autó. Tavaly szeptemberben amikor én vettem az autót, sokáig az olasz Auto Scouton böngésztem, és akkoriban még elég sok 2006-2007 évjáratú autó volt, általában 160-220000km. körüli futással, 8-9000€ körüli áron, de tényleg jó állapotban. Most tavasszal hirtelen kint is lementek az árak 5-70000€ köré, és ugyanaz az évjárat átlagos futásteljesítménye is lecsökkent 100000km köré vagy alá. Ismerve az olaszokat ez képtelenség, hiszen ők általában rengeteget autóznak főleg ilyen jellegű dízelekkel. Szerintem tavaly futottak ki nagyrészt a még otthon jól eladható 159-esek, és most már a keleti piacokat veszik célba, és megindult a gátlástalan kilométer mahinálás. És ebben nagyszerű partnerek a magyar kereskedők. Ez a fehér Alfa pl. ennek a mintapéldánya, de ha a a többi magyarországi 159 hirdetést megnézzük jó részt hasonlóakat találunk. Én itt vettem a kocsimat, viszonylag korrekten, normál állapotúnak volt hirdetve, és valóban az autó nem volt törött, hiszen végig mértem rétegvastagságmérővel, és hihető 188 ezer km. futásteljesítménnyel. És természetesen kellett rá költeni. A második nap az EGR megadta magát, kerékagycsapágyat és felső lengőkarokat kellett cserélni. De azért ezek más hibák mint a szándékos átverések. Ha a használtautók között megnézzük az Audikat és BMW-ket azok általában a 2007-es évjáratúak 200000km körülési futásteljesítménnyel vannak, jórészt hazai forg. helyezéssel. Mégis jobban eladhatók. Ha valaki megveszi gyanútlanul az Alfát 90-100ezer km-rel és utána szétugrik, szerencsétlen kit fog szidni? Természetesen az autót. És így vágják agyon a kereskedők a használt 159-esek árát és hírnevét.
Dömpi (il dottore)10-04-2014 14:26:55 // 51457
A feszest POZITÍV értelemben írtam!
Pont arra akartam kihegyezni a dolgot, hogy egyben komfortos és kellőképpen feszes/stabil (=k*rva jó).
Egyébként az, hogy feszes vagy sem, már annak a kérdése, hogy mihez képest.
Én egy Skoda Superb-hez vagy F. Mondehoz képest értettem. Azok úgy hullámoznak az ember alatt, hogy tengeribeteg leszel.
A fordulókörhöz csak annyit, hogy a feleségem 147-esének nagyobb a fordulóköre, mint az én 159-emé :)
Pont arra akartam kihegyezni a dolgot, hogy egyben komfortos és kellőképpen feszes/stabil (=k*rva jó).
Egyébként az, hogy feszes vagy sem, már annak a kérdése, hogy mihez képest.
Én egy Skoda Superb-hez vagy F. Mondehoz képest értettem. Azok úgy hullámoznak az ember alatt, hogy tengeribeteg leszel.
A fordulókörhöz csak annyit, hogy a feleségem 147-esének nagyobb a fordulóköre, mint az én 159-emé :)
mex8610-04-2014 13:57:20 // 51456
nem mentél még 166al, ahhoz képest a 159 egyhelyben fordul :)
Giuntini10-04-2014 13:47:49 // 51455
Szerintem a 159 futóműve a világon az egyik legjobb, a kormányzása meg leírhatatlan. Csodálatos, hogy a legdurvább kanyarokba mint egy gokartot be lehet tenni, de ennek ára a nagy fordulókör, és a parkolókban a ki-be állás.
Haddel10-04-2014 12:47:07 // 51453
Én imádom a közvetlen kormányzását ,vicces hasonlat ,de olyan mint egy gokart .
.......................10-04-2014 12:37:14 // 51452
szerintem nem feszes,pont jó stabil,nem leng a kocsi akkor Sem ha rángatod
ülj be a Mito ba,vagy a GT be az feszes
vagy egy 1 es Bmw be,vagy Z4 be
a 159 a kategória legjobb futómüve ,még a 3as nál is jobb:
http://www.youtube.com/watch?v=zON4bWsl2Ek
ülj be a Mito ba,vagy a GT be az feszes
vagy egy 1 es Bmw be,vagy Z4 be
a 159 a kategória legjobb futómüve ,még a 3as nál is jobb:
http://www.youtube.com/watch?v=zON4bWsl2Ek
Zsunior10-04-2014 12:05:17 // 51451
Csak megerősíteni tudlak. Nagybátyám ex GT-jét vezettem, 17es kerekekkel. Ahhoz képest a Brera még 19es papucsokkal is komfortos. Bár a pesti utakat azért nem annyira szereti.... :))
Dömpi (il dottore)10-04-2014 11:53:56 // 51450
viszont feszes is egyben
.......................10-04-2014 09:45:04 // 51449
a Brera a GT hez képest egy konfort kupé
egyáltalán nem ráz,19 es kerekekkel 245/35 gumival Sem
míg a GT már a 225/45r 17 el ráz a 18 ne is beszéljünk
pont ezért nem vettem Gt t
ja ,és a 159 futomü jóval erösebb ,tartósabb
a 159 ben egy alapvetöen konfortra tervezett futómü van
egyáltalán nem ráz,19 es kerekekkel 245/35 gumival Sem
míg a GT már a 225/45r 17 el ráz a 18 ne is beszéljünk
pont ezért nem vettem Gt t
ja ,és a 159 futomü jóval erösebb ,tartósabb
a 159 ben egy alapvetöen konfortra tervezett futómü van
.......................10-04-2014 09:40:03 // 51448
érdemes csövet rakni a helyére,
így a vizsgán talán beveszik ,hogy eredetileg ilyen,és nem szarakodnak
így a vizsgán talán beveszik ,hogy eredetileg ilyen,és nem szarakodnak
Shadin10-04-2014 09:33:51 // 51447
Erről a DPF-ről tudni valami elérhetőséget?
Shadin10-04-2014 09:32:48 // 51446
Cserébe elcsúszik a kuplung ha odalépek :-(
Liquid10-04-2014 08:11:09 // 51445
biztos hogy a tiédben még megvan? Mert ha csak városban járkálsz akkor igencsak észre kellett volna már venned hogy regenerál.
Amúgy meg sztem vagy vegyél egy gyárinak megfelelő DPF-et, vagy iktasd ki, de nem érdemes másfajtával játszani.
Amúgy meg sztem vagy vegyél egy gyárinak megfelelő DPF-et, vagy iktasd ki, de nem érdemes másfajtával játszani.
KollerT10-04-2014 03:11:11 // 51444
Egyébként ez a művelet mennyibe kerül? (Chiptuning Rigotechnél + DPF kivétel + kiírás)
DPF-el melyiket érdemesebb?
1) Csövet rakni a helyére, majd kiíratni.
2) Nagyobb fúvókás, ritkább szűrőt rakni be, ami ne dugul el. Kívülről ez úgy nézne ki, mintha gyári lenne. 65000Ft, nem dob hibát a gép elvileg.
Köztes megoldásnak tűnik, de szerintem a számítógép nem fogja tudni, hogy másik fajta szűrő van benne és nem kell regenerálnia. (Nem mintha eddig bármikor is észrevettem volna, hogy csinálja. :) )
Csak városban járok az a probléma.
DPF-el melyiket érdemesebb?
1) Csövet rakni a helyére, majd kiíratni.
2) Nagyobb fúvókás, ritkább szűrőt rakni be, ami ne dugul el. Kívülről ez úgy nézne ki, mintha gyári lenne. 65000Ft, nem dob hibát a gép elvileg.
Köztes megoldásnak tűnik, de szerintem a számítógép nem fogja tudni, hogy másik fajta szűrő van benne és nem kell regenerálnia. (Nem mintha eddig bármikor is észrevettem volna, hogy csinálja. :) )
Csak városban járok az a probléma.
Tibcsi16610-04-2014 00:40:23 // 51443
Na igen erről beszélek több mint 2 éve. Ezért teljesen más a profi chip tuning, mint egy sima doboz. Azt lehet csinálni amit szeretnél, és amúgy pedig nincs is két egyforma motor sem. EGR-DPF-pillangószelepek-sportlégszűrő … stb. rengeteg tényező amit egy doboz nem fog figyelembe venni.
Látom már egyre többen kezditek belátni, hogy ez a profi megoldás. Ricsi nem csak letölt valamit valahonnan és eladja jó pénzért. Ő tényleg bele tud írni a programba bárhová-bármit…
Látom már egyre többen kezditek belátni, hogy ez a profi megoldás. Ricsi nem csak letölt valamit valahonnan és eladja jó pénzért. Ő tényleg bele tud írni a programba bárhová-bármit…
GTPeti09-04-2014 23:42:27 // 51442
"Ha van rá lehetőség, akkor inkább csak a gumit cserélném más méretre."
Nincs. Legalábbis nem érnél el vele semmit... Az átmérő adott a futóműgeometria miatt. Az oldalfal magassága a döntő tényező, ez emiatt közel ugyanaz, az adott felnire passzoló gumiknál.
Nincs. Legalábbis nem érnél el vele semmit... Az átmérő adott a futóműgeometria miatt. Az oldalfal magassága a döntő tényező, ez emiatt közel ugyanaz, az adott felnire passzoló gumiknál.
Valentino8409-04-2014 23:14:11 // 51441
Az a téli garnitúra... A nyárik 17-es felnin vannak, meg a kocsit is azzal vettem. Ha van rá lehetőség, akkor inkább csak a gumit cserélném más méretre.
Giuntini09-04-2014 23:09:30 // 51440
Nagyon jól néz ki a szerkezet.
Giuntini09-04-2014 23:07:19 // 51439
Én is így vagyok vele. Már a képeken lehet látni (159-re szégyen ilyet mondani), hogy hulladék. Rengeteg ilyen van. Visszatekert kilométer, törött autó sérülésmentesnek mondva. A futott kilométer manapság semmit sem tükröz.
GTPeti09-04-2014 22:59:54 // 51438
Tegyél a GT-re 16-os kerekeket, egyből más lesz a helyzet.
Valentino8409-04-2014 22:41:49 // 51437
Sziasztok!
Jelenleg egy Gt-t használok, de elég kemény a futóműve, így gondolkodom a cserén. A kérdésem az lenne, hogy a 159-nek puhább-e a rugózása? Feltéve, ha valaki utazott már mindkettőben... :) Válaszokat előre is köszönöm.
Jelenleg egy Gt-t használok, de elég kemény a futóműve, így gondolkodom a cserén. A kérdésem az lenne, hogy a 159-nek puhább-e a rugózása? Feltéve, ha valaki utazott már mindkettőben... :) Válaszokat előre is köszönöm.
Chianti09-04-2014 22:22:17 // 51436
Kösz szépen Pityukoma! Nos igen... úgy tűnik a vírus teljesen szétterjedt a testemben, különösen az agyra gyakorolt hatása életveszélyes... :o) ...és ami még meglepőbb, az asszony eddig egy rossz szót nem szólt, bármilyen tuningot említettem neki... persze mielőtt megvettük, megbeszéltük, nem sajnálunk TŐLE semmi olyat, amit megérdemel! :o)
Chianti09-04-2014 22:15:08 // 51435
Míg vártam a kipuffra, gondoltam átsétálok a Szentendrei út túloldalára és megnézem milyen a felhozatal a"híres-neves" Csonti - Car-nál. Természetesen ez a fehér Berlina volt a legfőbb motiváció. Nos úgy általában véve - és nem leszólni akarom az említett céget - azt kell mondjam, siralmas volt a választék. Még olyan laikus szemmel is mint az enyém, elképesztő dolgokat láttam az autókon. Ez a hófehér szépség, konkrétan elöl hátul törve volt, ami nem is lenne gond, ha szakszerűen rendbe hozták volna. Az első lámpáknál a fekete műanyag betéteken több helyütt látszik a fehér festék, hátul a lökhárító annyira pocsékul van felrakva, hogy a lámpabúrák között csaknem fél centi!!! szintbeli különbség van. Belül a fejegység helyén egy normál Pioneer rádió, alatta tátongó üresség, hátul téli, elöl nyári gumik, sofőroldali kilincs krómozása meggyűrődve, és csak kívülről néztem körbe a kocsit. Talán az egyetlen pozitív dolog a gyári turbina felni, de azt már meg sem akartam kérdezni, hol van és hogy néz ki? Tény hogy Csontiék marketingje szinte verhetetlen, de azért ez igen erősen kétélű fegyver... Úgyhogy ismét megerősítést nyert nálam, hogy nagyon jó vétel volt a Démon... Bízom benne hogy nem cáfol rám a kicsike...
Dömpi (il dottore)09-04-2014 22:02:14 // 51434
Ricsi 14709-04-2014 21:43:57 // 51433
Nekem az EGR mar falazva van, szerintem jobban erzi magat az auto nelkule...!
KollerT09-04-2014 21:25:38 // 51432
Akkor gondolom chiptuning-nál eldőlt, hogy RigoTech-hez érdemes vinni. :)
Mondjuk nekem egy évig van garancia a gépen, nem tudom ez mennyire befolyásolná. DPF kiszedéssel is emiatt várok, illetve az EGR-es dologgal, bár azt mintha nem lenne annyira érdemes kiírni/falazni stb..
Mondjuk nekem egy évig van garancia a gépen, nem tudom ez mennyire befolyásolná. DPF kiszedéssel is emiatt várok, illetve az EGR-es dologgal, bár azt mintha nem lenne annyira érdemes kiírni/falazni stb..
Pityukoma09-04-2014 21:25:13 // 51431
Pityukoma09-04-2014 21:04:29 // 51430
Info a faladon:-)
Pityukoma09-04-2014 20:52:59 // 51429
Rugalmas a helyszínt és az időpontot tekintve is. Nekem pl az ATC tuning műhelyében csinálta.
Ricsi 14709-04-2014 20:48:03 // 51428
Nekem viszont titokban kell majd megoldanom, ha beket akarok itthon... :D
Ricsi 14709-04-2014 20:45:49 // 51427
Akkor rácsörgök holnap, köszönöm az infokat :)!
Haddel09-04-2014 20:39:45 // 51426
Megköszönném ,érdekelne a dolog :-)
'''''09-04-2014 20:34:21 // 51422
Voltál Szekszárdon vagy Ő ment hozzád?
Shadin09-04-2014 20:33:24 // 51421
Egyszer fizettem és Nála tényleg él az örök garancia. Bár egyszer biztos meg fog verni :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
477
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?