Forum >> 159

Attie24-04-2014 18:42:01 // 52266
Köszi, ez segített :)
Shadin24-04-2014 18:40:49 // 52265
Köszi!
David | Centocinquantanove24-04-2014 18:40:14 // 52264
Csak magasnyomásúval és pihe puha ronggyal mosom, de így is néha ráfér egy kis felfrissítés.
Amúgy a köröm és egyéb apróbb karcokat nyom nélkül sikerült eltüntetni.
David | Centocinquantanove24-04-2014 18:37:09 // 52263
Van sajnos, nem is kevés... :-(

Ha egyszer erre gurulsz, hozz egy hatos csomag gyümis sört és mellette megcsináljuk. :-)
Nem nagy cucc, a teljes kaszni egy bő óra alatt megvan, sok sok rongy kell, erős alkar és kitartás...
Pityukoma24-04-2014 18:33:13 // 52262
Holnap megkérdezem neked.
David | Centocinquantanove24-04-2014 18:33:13 // 52261
Inkább meg se mondom :-P (Lidl féle W5 viaszos paszta)
Pityukoma24-04-2014 18:31:54 // 52260
Mint a Salamon töke...:-) Szép munka.
.......................24-04-2014 18:26:16 // 52259
fasza ,miért políroztad?
mosókefe nyomok miatt?
Pityukoma24-04-2014 18:20:37 // 52258
Nem, szerintem az 59-ben kifejezetten jól hozzáférni a tompított izzókhoz, csak én bénáztam akkor. Nekem eddig a húgom honda jazz-je volt a leg nagyobb szívás. Ott kerék le, majd a műanyag doblemez betét ki és már hozzá is férsz a lámpa hátuljához miután eltávolítottad mögüle a kábelköteget amitől nem jön le a fedél. A használati a kerék leszedését nem említi meg, csak vedd le úgy a doblemezt hogy fenn a kerék :-D és olyan patentok fogják amiknek először ki kell húzni a közepét hogy kijöjjön a helyéről -na most a kerékdob nem szokott ugye sáros lenni-. Az olaszok közül a Stilo volt nekem a leg problémásabb, de csak a bal oldal.i Ott akku és az akku doboz kiszerelése után férni hozzá. Úgyhogy a miénk igazán barátságos:-).
Shadin24-04-2014 18:09:25 // 52257
Bérmunkát vállalsz? Én neki nem állnék. Jól látom, hogy Neked is vannak kavicsfelverődések a motorház tetőn?
Piritu - 1.000.00024-04-2014 18:07:46 // 52256
Milyen pasztát használtál?
David | Centocinquantanove24-04-2014 18:00:56 // 52255
Íme a mai polírpaszta sztorim vége:
Shadin24-04-2014 17:55:52 // 52254
Ill. ha összejön, akkor olcsóért eladom az azonos méretű 5-5,5mm-es 2012-es Michelin Primacy HP gumiaim...
Shadin24-04-2014 17:53:33 // 52253
És 38-nál?
David | Centocinquantanove24-04-2014 17:49:19 // 52252
Köszönöm a tapasztalatokat! Akkor nem locsolkodok a motor körül, tényleg nem érné meg!
Shadin24-04-2014 17:06:44 // 52251
Tud valaki Continental SportContact 5 225/50 R17 94Y gummát 40/db-nál olcsóbban? Köszi. Z.
Shadin24-04-2014 16:59:56 // 52250
Én csak vödörrel öblögettem le a fékolajat az ABS kockáról és már az is ártott neki.
Csabi24-04-2014 16:29:29 // 52249
Hasonló véleményen vagyok, semmi pénzért nem mosnám magasnyomásúval , meg úgy általában semmivel...Törölgetéssel is el lehet érni a ragyogó motorteret, igaz az időigényesebb...
Elég egy nem jól záró csati, aztán jöhetnek a bonyodalmak...nem kockáztatnék.
Piritu - 1.000.00024-04-2014 16:13:39 // 52248
Igazából az tart vissza, hogy nem lehet tudni, hogy minek árt a víz és hová mehet be. Az egész motortér tele van elektronikával, és mint a Sider példája is mutatta, az alu burkolat alá, a gyertyapipa által is tömített részbe is bejutott a víz.
Piritu - 1.000.00024-04-2014 15:54:21 // 52247
Szigorúan tartom magam ahhoz, hogy motorteret nem mosunk.
Ha nem tetszik inkább rongyot ragadok.
(A Spider motorterét eladás előtt kimosatta a tulaj. Érezhető bajt nem okozott, de a gyertyák vízben álltak, nem kis idő volt kitunkolni.)
David | Centocinquantanove24-04-2014 15:46:22 // 52246
Ezt mindjárt gondoltam... :P
Ki kell takarni nájlonnal a dolgokat és mehet bele a slag vége vagy inkább csak ronggyal törölgessem? Szó ami szó belülről is elbírna egy kis kényeztetést a paripa.
Piritu - 1.000.00024-04-2014 15:42:42 // 52245
Az elektronika nagyon nem szereti a vizet...
David | Centocinquantanove24-04-2014 15:39:48 // 52244
Motortér mosást hogyan ajánljátok, ha ajánlott egyáltalán?
A minap láttam, hogy a csávó a tecsónál névő aprópénzes mosónál felcsapta a motorházat, aztán küldte neki magasnyomásúval...
Tényleg enniyre egyszerű lenne? Nem ázik be sehol ahol nem szabad? Nem ül meg belül sehol a víz, ahol nem szabadna rozsdásodásilag?
Liquid24-04-2014 13:28:12 // 52243
ugye :)
én se vagyok egy nagy matrica fan, de a találkozós matricák meg a kélgyó fentvan, na meg persze a bambini-s :)
KollerT24-04-2014 13:03:17 // 52242
Köszönöm meg is rendeltem párat.

Egyébként nem támogatom ezt a matricázást, de jó érzés volt a forgalomban látni egy amore tagot. :)
Liquid24-04-2014 12:30:46 // 52241
hivatalosan itt találod
, de GT CarTárs is tud segíteni szerintem
KollerT24-04-2014 12:19:28 // 52240
[MATRICA]
Ne haragudjatok az offért, de kitől lehet rendes Sporitovoos, amores, stb matricát rendelni? Nem találom az emailjeim között, pedig emlékszem, hogy kaptam róla infót. :(
Alfa GT-Csaba24-04-2014 12:04:43 // 52239
akkor a mitot egy 50 kilós vezeti a brerát meg egy 115 kilós :-)
.......................24-04-2014 11:58:45 // 52238
nem is azt mondom,
igazad van
de gyári adatban nincs benne a vezetö súlya,
amiket írtam abban benne van

gyári könyv szerint a
Mito 1255kg
Brera 1605 kg
Alfa GT-Csaba24-04-2014 11:53:52 // 52237
itt van a gt-m gyári könyve 1365 ,nem szoktam vaktába beszélni.
.......................24-04-2014 11:51:54 // 52236
GT jtdm 1405 kg
a mito 1,6 jtdm is 1305 kg
nekem ilyen számok vannak

ja a Brera 2,4 jtdm 1720kg !!
Alfa GT-Csaba24-04-2014 11:50:34 // 52235
Bravo 1,9td Saját tömeg
1140 kg
KollerT24-04-2014 11:47:53 // 52234
Nekem mintha 1480 lenne az 59, de lehet rosszul emlékszem.
Liquid24-04-2014 11:43:11 // 52233
az enyém nem fogy el, kormol ugyan de nem eszetlenül. Az enyém hirtelen padlónál küld kormot. Bár hozzáteszem hogy nem sokszor láttam kívülről :)
Alfa GT-Csaba24-04-2014 11:42:06 // 52232
a gt 1365 a bravo kisebb ,nehogy már nehezebb legyen?
Manky95624-04-2014 11:41:16 // 52231
Én még beleszámoltam 2 nagy cicis nőcit is az 59be ;)
.......................24-04-2014 11:38:34 // 52230
159 1660 kg
bravo 1455 kg
akáhogy számolom ez csak 200kg
Alfa GT-Csaba24-04-2014 11:38:21 // 52229
Akkor ott valami el van Qrva ha 3500-nál elfogy és kormol!
Erhard 242 (Pure Energy)24-04-2014 11:38:16 // 52228
ezért gondolkoztam, hogy megtartom a 2.0 bravot az 170 ló...+ chip 200..meg nincs 1400 kg ...ceffenet :)
Manky95624-04-2014 11:28:05 // 52227
Igazad van, még ennél is nagyobb a különbség azt hittem nehezebb a Bravo.
Erhard 242 (Pure Energy)24-04-2014 11:13:02 // 52226
sosem fogod meg jó progival sem 2-300kg-mal könyebb a Bravo
.......................24-04-2014 11:08:37 // 52225
a novitec nagy nyomatékot csinál,sokaknak a kuplung sem bírja

a 2,4 csippelt,de nem lett öle erösebb felül,amúgy Sem használható 3500 felett ,mert elfogy a luft és csak kormol
Liquid24-04-2014 11:06:38 // 52224
biztosan, de nagyon jó kell legyen, ha a Bravo is csippelt :)
Manky95624-04-2014 10:52:19 // 52223
Szerintem jó programmal fogható.
Liquid24-04-2014 10:42:49 // 52222
az Övé 1.9, tehát kijött a Bravo súlyelőnye :)
Manky95624-04-2014 10:34:28 // 52221
Huh *racing programmal azért illet volna megszorongatni. Hiaba könnyebb egy box lent tol nagyot fent elfogy, a 2.4 eseitek meg ott tér észhez.
.......................24-04-2014 10:19:20 // 52220
a 159 es légellenállása nem az élvonalba tartozik,úgy emlékszem cW 0,3 vagy 0,33
a homlokfelület is nagy
Erhard 242 (Pure Energy)24-04-2014 10:12:04 // 52219
erre írtam anno mikor átültem a rosso 56-ból ami ugyi 150+ le volt a gyári 200le-59-be , hogy az nem megy...
Shadin24-04-2014 10:05:24 // 52218
A 116 lovas box-szal is jobban ment.
Erhard 242 (Pure Energy)24-04-2014 09:56:33 // 52217
kb pont olyan mint egy 150 lovas 56 box-szal ...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.