Shadin24-04-2014 17:55:52 //
52254
Ill. ha összejön, akkor olcsóért eladom az azonos méretű 5-5,5mm-es 2012-es Michelin Primacy HP gumiaim...
Shadin24-04-2014 17:53:33 //
52253
És 38-nál?
Köszönöm a tapasztalatokat! Akkor nem locsolkodok a motor körül, tényleg nem érné meg!
Shadin24-04-2014 17:06:44 //
52251
Tud valaki Continental SportContact 5 225/50 R17 94Y gummát 40/db-nál olcsóbban? Köszi. Z.
Shadin24-04-2014 16:59:56 //
52250
Én csak vödörrel öblögettem le a fékolajat az ABS kockáról és már az is ártott neki.
Csabi24-04-2014 16:29:29 //
52249
Hasonló véleményen vagyok, semmi pénzért nem mosnám magasnyomásúval , meg úgy általában semmivel...Törölgetéssel is el lehet érni a ragyogó motorteret, igaz az időigényesebb...
Elég egy nem jól záró csati, aztán jöhetnek a bonyodalmak...nem kockáztatnék.
Igazából az tart vissza, hogy nem lehet tudni, hogy minek árt a víz és hová mehet be. Az egész motortér tele van elektronikával, és mint a Sider példája is mutatta, az alu burkolat alá, a gyertyapipa által is tömített részbe is bejutott a víz.
Szigorúan tartom magam ahhoz, hogy motorteret nem mosunk.
Ha nem tetszik inkább rongyot ragadok.
(A Spider motorterét eladás előtt kimosatta a tulaj. Érezhető bajt nem okozott, de a gyertyák vízben álltak, nem kis idő volt kitunkolni.)
Ezt mindjárt gondoltam... :P
Ki kell takarni nájlonnal a dolgokat és mehet bele a slag vége vagy inkább csak ronggyal törölgessem? Szó ami szó belülről is elbírna egy kis kényeztetést a paripa.
Az elektronika nagyon nem szereti a vizet...
Motortér mosást hogyan ajánljátok, ha ajánlott egyáltalán?
A minap láttam, hogy a csávó a tecsónál névő aprópénzes mosónál felcsapta a motorházat, aztán küldte neki magasnyomásúval...
Tényleg enniyre egyszerű lenne? Nem ázik be sehol ahol nem szabad? Nem ül meg belül sehol a víz, ahol nem szabadna rozsdásodásilag?
Liquid24-04-2014 13:28:12 //
52243
ugye :)
én se vagyok egy nagy matrica fan, de a találkozós matricák meg a kélgyó fentvan, na meg persze a bambini-s :)
KollerT24-04-2014 13:03:17 //
52242
Köszönöm meg is rendeltem párat.
Egyébként nem támogatom ezt a matricázást, de jó érzés volt a forgalomban látni egy amore tagot. :)
KollerT24-04-2014 12:19:28 //
52240
[MATRICA]
Ne haragudjatok az offért, de kitől lehet rendes Sporitovoos, amores, stb matricát rendelni? Nem találom az emailjeim között, pedig emlékszem, hogy kaptam róla infót. :(
akkor a mitot egy 50 kilós vezeti a brerát meg egy 115 kilós :-)
nem is azt mondom,
igazad van
de gyári adatban nincs benne a vezetö súlya,
amiket írtam abban benne van
gyári könyv szerint a
Mito 1255kg
Brera 1605 kg
itt van a gt-m gyári könyve 1365 ,nem szoktam vaktába beszélni.
GT jtdm 1405 kg
a mito 1,6 jtdm is 1305 kg
nekem ilyen számok vannak
ja a Brera 2,4 jtdm 1720kg !!
Bravo 1,9td Saját tömeg
1140 kg
KollerT24-04-2014 11:47:53 //
52234
Nekem mintha 1480 lenne az 59, de lehet rosszul emlékszem.
Liquid24-04-2014 11:43:11 //
52233
az enyém nem fogy el, kormol ugyan de nem eszetlenül. Az enyém hirtelen padlónál küld kormot. Bár hozzáteszem hogy nem sokszor láttam kívülről :)
a gt 1365 a bravo kisebb ,nehogy már nehezebb legyen?
Én még beleszámoltam 2 nagy cicis nőcit is az 59be ;)
159 1660 kg
bravo 1455 kg
akáhogy számolom ez csak 200kg
Akkor ott valami el van Qrva ha 3500-nál elfogy és kormol!
ezért gondolkoztam, hogy megtartom a 2.0 bravot az 170 ló...+ chip 200..meg nincs 1400 kg ...ceffenet :)
Igazad van, még ennél is nagyobb a különbség azt hittem nehezebb a Bravo.
sosem fogod meg jó progival sem 2-300kg-mal könyebb a Bravo
a novitec nagy nyomatékot csinál,sokaknak a kuplung sem bírja
a 2,4 csippelt,de nem lett öle erösebb felül,amúgy Sem használható 3500 felett ,mert elfogy a luft és csak kormol
Liquid24-04-2014 11:06:38 //
52224
biztosan, de nagyon jó kell legyen, ha a Bravo is csippelt :)
Szerintem jó programmal fogható.
Liquid24-04-2014 10:42:49 //
52222
az Övé 1.9, tehát kijött a Bravo súlyelőnye :)
Huh *racing programmal azért illet volna megszorongatni. Hiaba könnyebb egy box lent tol nagyot fent elfogy, a 2.4 eseitek meg ott tér észhez.
a 159 es légellenállása nem az élvonalba tartozik,úgy emlékszem cW 0,3 vagy 0,33
a homlokfelület is nagy
erre írtam anno mikor átültem a rosso 56-ból ami ugyi 150+ le volt a gyári 200le-59-be , hogy az nem megy...
Shadin24-04-2014 10:05:24 //
52218
A 116 lovas box-szal is jobban ment.
kb pont olyan mint egy 150 lovas 56 box-szal ...
Shadin24-04-2014 09:30:34 //
52216
Robertó és barátja járt nálam tegnap, a barát Bravo-jával. Gyilkos.
Hogy Te mindig belefutsz valakibe :D
novitec nélkül is alul maradsz :( kicsit könnyebb a Bravo
Nem leányálom? De az! Egy renyóhoz képest mindenképp! :)
Egyébként annak a rögzítő drótnak nem úgy van, hogy nem szabadna kiesnie a helyéről? Cseréltem már izzót és nálam sose volt gond, pikk pakk megy.
szuper akkor. a kis valtozas is jo.
Shadin24-04-2014 07:46:40 //
52211
Tegnap esti tapasztalat, lehetünk szépek, de okosak nem. Ne versenyezz Bravo JTDm 150HP+Novitec párossal mert alul maradsz :-(
Chianti23-04-2014 23:37:56 //
52210
Nagyon szurkolok!!!
Chianti23-04-2014 23:36:32 //
52209
Nem kell levenni... csak koppra kinyitni az ajtókat, aztán amennyire hozzá lehet férni, bezsírozni alul-felül. Persze nyilván attól is függ a hatás, kinek mennyire van megkopva a rendszer. Nálam elég volt a zsír... :o)
GTPeti23-04-2014 23:21:17 //
52208
The Erhard-way. :))
Liquid23-04-2014 23:13:31 //
52207
nekemis :)
Megnézem,hátha nekem is ott lehet,bár figyeltem,amikor cseréltem... :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.