Forum >> 159

Liquid26-04-2014 22:17:37 // 52416
megszerezted Ronnie-tól amit nyert AlfaCityben? :D
ja nem, az sárkányos volt :D
Giuntini26-04-2014 22:15:19 // 52415
Ez meg mi? Na hát ezt nem kéne.
Giuntini26-04-2014 22:13:43 // 52414
Nekem életem legnagyobb élményautózása a Ferrari 430 Spider volt, de egyszeri, és sajnos nem megismételhető. Talán még egyszer eljutok Maranellóba. De utána a 164 V6 TB. Egyszerűen azzal az autóval valami fantasztikus érzés volt Trentino hegyi útjain menni. Röfögött, hörgött, és úgy ment hogy az leírhatatlan. Utána ugyanazokon az utakon egy 528 BMW. Mit is mondjak, hát nagy kiábrándulás volt. Érdekes, nagy Alfázások után mindig kezembe akadt egy BMW, és a kiábrándulás a német csúcstermékből.
Grando26-04-2014 22:04:13 // 52413
Nagyszerű kormányvédő, csak tessék, tessék, folyvást, folyvást, amíg a készlet tart! :DD
mex8626-04-2014 21:49:15 // 52412
Liquid26-04-2014 21:43:56 // 52411
SKrisznek kb, bár lehet hogy az övé 2011-es
mex8626-04-2014 21:30:39 // 52410
na elkészült a generátor?
mex8626-04-2014 21:29:51 // 52409
én ha élményautózni szeretnék a 159el azt mindig inkább birkózásnak érzem a 166hoz képest (meg az előttük 4 évig használt 400kg-val könnyebb de csak 20 lóval gyengébb off után)
pedig a 166ból kevésbé leheetett kinézni ezt...

de azért ez sem rossz minél inkább ráérzek. futómű atom tényleg, bár jó gumi kell alá nagyon.
nagyon máshogy kell kezelni, vezetni és ez időbe telt mire rájöttem :)
Shadin26-04-2014 21:19:12 // 52408
Próbálok egy összeszedett blogot írni róla holnap. Még a notit pucolgatom :-(
Shadin26-04-2014 21:18:03 // 52407
Töltő szelepek járó motornál jobb hátulról bal előre irányban kombinálva klasszikus légtelenítéssel. Majd ue ürítő szelepekkel, és utána hagyományos légtelenítés már álló motornál.
Csabi26-04-2014 21:07:48 // 52406
Talált? :)
Piritu - 1.000.00026-04-2014 21:02:52 // 52405
ezt kicsit részletezhetnéd. Esetleg egy kiadós blog képernyőképekkel a MES-ből?
Shadin26-04-2014 21:00:19 // 52404
Naná hogy fel :-D
Shadin26-04-2014 20:59:57 // 52403
Fog a fékem! Tudok ABS-t légteleníteni MES-sel :-D Tudjátok, hogy a hagyományos fékolajcserénél az elektrohidraulikus blokkban bent marad a régi jó öreg olaj? Akkor is ha gyújtáson csinálod. Esetemben 7 éves és 200k km-t futott olajat mostam át rajta ami légbuborékot és némi sár jellegű szmötyit tartalmazott.
Csabi26-04-2014 20:59:48 // 52402
hiába, az EGR betűkombinációra mindenki felkapja a fejét...:D
Shadin26-04-2014 20:53:01 // 52401
Én mondtam harmadiknak :-D
Shadin26-04-2014 20:44:24 // 52400
Pontosan így látom én is.
Shadin26-04-2014 20:41:01 // 52399
Nem, alapból zárva van. (N.C.)
Giuntini26-04-2014 20:35:04 // 52398
Szeretem ezt a szöveget "egyszer kipróbáltam egy 159 2.4-et". Ezt meg kellene nekik mondani, hogy ezzel az autóval élni kell, és akkor mondjon róla véleményt. Az, hogy megy vele egy háztömb körüli kört, az még nem érzi az autót. Ez az autó brutálisan megy, de ez ott derül ki, ahol valóban lehet vele menni. Az emelkedőn úgy rohan fel mintha lejtőn menne. Nem érzed benne a sebességet. Az 1.9 és 2.4 közötti különbség városban nem jön ki. Én úgy érzem ezek csak utólagos megmagyarázások, választásunk igazolására. Aki sokat utazik autópályán nagy sebességgel, annak a 2.4, aki viszont viszonylag gazdaságosan akarja üzemeltetni az autóját annak az 1.9. Ennyi.
Erhard 242 (Pure Energy)26-04-2014 19:52:52 // 52397
van valakinek 2010-es TI 59-ce?
Erhard 242 (Pure Energy)26-04-2014 19:49:15 // 52396
a GT nem jó gyorsulásra a váltója miatt ezért is maradtam el ... nekem volt 156 150 lovas, 159 170 ló, 150 ló meg az írt 2,4 össze tudom hasonlítani mi, hogy, merre az 56 kb úgy ment, mint a 170 lovas 59 viszont ez a kettő 140-150 fölött sehol sincs a 2,4-hez képest, ami van most gyári 210 lovas-hoz sem....
Erhard 242 (Pure Energy)26-04-2014 19:40:44 // 52395
a melegeket nem sorolnám ide az genetika ....bár a faxság is örökölhető :)
mizooo26-04-2014 19:39:09 // 52394
Két pozitív élmény ma: Egy idősebb pár halad el az autóm előtt a parkolóban, mindketten sasolják az elejét. Megszólal az úr, Ó rómeó miért vagy te rómeo... :D

Bemegyek a boltba megvenni az Alfissimo-t, mondom az eladó hölgynek egy alfissimo-t szeretnék. Erre odaadja az újságot és rám néz, azt mondja ő meg egy olyan autót szeretne... Kérdezem milyet? ... Hát ami ebben az újságban van.... Mondom neki itt áll kint a parkolóban :P, de már állt a sor mögöttem így csak pár szót váltottunk, hogy mennyire más dimenzió ez...

Azután felszedtem anyámat a cuccokkal és vigyorogva elindultunk haza, minden perc és Km élmény volt, nem hajtottunk de 100 alá nem mentem lakott területen kívül. Érdekes ebben nem veszi észre még kanyarokban sem ha nem veszem vissza.
Haddel26-04-2014 19:09:57 // 52393
Kicsit kocsikáztam a szép időben :-)
Piritu - 1.000.00026-04-2014 18:50:02 // 52392
Anno a 156 1,9 16V-t (150 LE) hasonlítottam a 159 2.0 16V-hez (170LE) a stopper szerint jól egyformán mentek.
Dömpi (il dottore)26-04-2014 18:45:39 // 52391
Ha már 156.
A múltkor Murphy466 CarTárs-sal konvojoztunk az M0-án. Jól odalépett a 2.4-es 156 SW-nek. Lihegve ugyan, de azért tudtam tartani a lépést, bár megelőzni nem tudtam volna.
Szóval azért ahhoz képest nem olyan rossz a 159 1.9.
Dömpi (il dottore)26-04-2014 18:41:44 // 52390
pont fordítva

ha alapjáraton nyitna, akkor lefojtaná a motort
Dömpi (il dottore)26-04-2014 18:38:41 // 52389
A 8V, köszi jól vagyunk! Ma az M0-án egy A7-es sorolt ki szélre előlem :)
Dömpi (il dottore)26-04-2014 18:35:47 // 52388
Négysávoson engem sem, de egy forgalmas 2x1 sávos úton kamion/busz mögül hogy a fenébe lehet vele előzni? ... értsd biztonságosan!

Szóval téged is csak addig nem zavar, amíg, frontálisan beléd nem szál egy - Isten Óvjon tőle!

Ez nekem valahogy olyan mint a homokosok. Amíg van egy kettő, kit érdekel? De mikor már divattá válik...
Piritu - 1.000.00026-04-2014 18:29:51 // 52387
"ebből a szempontból egyébként inkább a spider-féle vonulatot érzem frankónak. " - én is. Nem véletlen, hogy a nyári túrákra - ahol az autókázásé a szerep - a Spiderrel megyünk. (Ezért kapott örök kenyeret.) Ha meg "el kell ugrani" Nürnbergbe - ahol a gyors odaérés a lényeg - meg a Párduccal.
Wickey26-04-2014 18:09:42 // 52386
ebből a szempontból egyébként inkább a spider-féle vonulatot érzem frankónak.
Nem lehet végtelenségig megb@szni a fizikát, ráadásul sose nagyon érdekelt a sebesség, inkább az élmény. Most lehet, hogy rossz a példa, de egy mittudomén 127-es fityóval lehet 40-nél sikongatna mindenki a kanyarban, feleakkora a tempó mint a betontömb 159-é, de mégis abban érezné jól magát az ember. Mármint aki vezet természetesen, az utasok szerepe meg az, hogy alapesetben kussolnak, csak adogatják az üdítőt meg a szendvicseket, cserélgetik a cédéket, meg szóvaltartják az embert ha épp készülne elaludni a meglátásom szerint.

Amúgy kipróbálnék egy 20V kombit, még mielőtt hülyeséget csinálnék és vennék egyet. Csak mert picit félek ettől amit írtál is... Amióta megvan a 145JTD azóta alig ültem a 156-ban, mert sokkal viccesebb a gyengébb és kisebb '45... Amellett, hogy kevesebbet is eszik. Kénytelen is vagyok rácsücssenteni a 156-ra is meg rámorcosítani a motorjára. Vagy, mint említettem: beszántom mindkettőt, és veszek helyettük egy 159-et. Hmmhmm...
Alfa GT-Csaba26-04-2014 18:06:39 // 52385
Meg az sem mondható el hogy 2004 be gyártották a 159 et !Fejlődnek a dolgok,de van amit jobban elbasznak mint amilyen volt!
ALFI15626-04-2014 18:05:52 // 52384
Ez teljessen igaz!Bár nem mindegyik aluberakásos.Sőt!A legtöbb műanyag.Az 59 nem is gyorsulgatásra van.Nem is városi rohangálásra.Ezt már töbször megbeszéltük.Az egy utazó autó.Arra van amire Piritu használja.
Wickey26-04-2014 17:59:41 // 52383
Tééényleg? Mesélj még. :P
.......................26-04-2014 17:57:52 // 52382
Bírom ezt a nem megy a 159 dumát,
De a 159 nek etalon a futóműve,
5 csillagos a töréstesztje,
És igazi alubetétes a műszerfala

Ezek a 156 ról,vagy a Gt ről nem mondhatók el
Piritu - 1.000.00026-04-2014 17:42:30 // 52381
Pont ezt mondja Erhard, a 159-ben ülve nem érzed, hogy megy. Egy tank. Sose felejtem el, amikor először vitt a pirossal. Majdnem megkérdeztem, hogy csak ennyi? Aztán ránéztem az órára és láttam hogy más dimenziókban mozgunk, mint a 156-al.
Kanyarba is bedöngethetsz, semmi. Van egy tesztkanyarom Sümegen (Tapolca felé), ott a Spiderrel 60-al megvan a hűűűűűűűűhaaa érzés, a 159-es 80-al sincs.
Alfa GT-Csaba26-04-2014 17:31:03 // 52380
Nem szoktam padlózni,még nem birja a szerencsétlen kuplungom :-)
Liquid26-04-2014 17:26:26 // 52379
én nem ültem GT-ben de az enyém durván megindul ha lepadlózom
Alfa GT-Csaba26-04-2014 17:10:34 // 52378
Ültem már 159 2,4 be és taposásnál sem éreztem azt a megindulást mint a gt-be
ALFI15626-04-2014 17:04:03 // 52377
Igen elmegy.
ALFI15626-04-2014 17:03:34 // 52376
Egy jól megírt Gt veri az 59 2.4-et.Emlékezz kaposon mikor te jöttél a gt-vel amibe csak egy box volt.Akkor én a kék 56-al voltam a 2.4m-jetel ami lazán verte az 59-eket.A GT a boxal ott volt a nyomomba.De a 156 16V egy novitec boxal is veri az 59 2.4m-jetet.
KollerT26-04-2014 15:53:28 // 52375
De ez az új szar skoda RS mindet veri nem? :D Vagy ez hülye kérdés? :)
Erhard 242 (Pure Energy)26-04-2014 15:09:55 // 52374
azért csalóka az 59 ha benne ülsz mivel tank feeling...a sima 2,4-et nem veri főleg 140-től sokkal nagyobb a nyomaték az 5 henger miatt ...tapasztalat :)
Alfa GT-Csaba26-04-2014 14:01:32 // 52373
nyomta neki ,nem lassult vissza ,de szerintem egy chippelt gt simán ver egy 159 1,9et ,de lehet hogy egy 2,4-es 200 lovast is ami gyári
mzo26-04-2014 13:45:59 // 52372
Eszembe lemaradt :)
mzo26-04-2014 13:42:55 // 52371
Pont ez jutott nekembe ez is, hogy ezeknél a lenyomásos eseteknél ki tudja mit csinál a másik fél.... :)
Piritu - 1.000.00026-04-2014 13:37:21 // 52370
" elhalt a tudomány" - ezen mit értesz? 130-ról visszalassult 100-ra? Vagy már nem gyorsult tovább? Biztos vagy abban hogy versenyezni akart?
Személy szerint imádom azokat a közlekedőket, akik hatalmas vigyorral "nyomnak" le miután felvettem az utazó sebességet és rányomtam a tempomatot.
Piritu - 1.000.00026-04-2014 13:26:52 // 52369
Alaphelyzetben van zárva. Egy rugó húzza vissza a zárólemezt. Ezért is lehet egyszerűen az elektromágnes leszedésével hatástalanítani.
Alfa GT-Csaba26-04-2014 13:24:57 // 52368
a múltkor budaörsnél egy 1,9 159 levillogott az egyenesbe hogy takarodjak előle,köszönni nem köszönt,de a hosszú érdi emelkedőnek fölfelé kb a 3/4 részénél elhalt a tudomány ,Gt -vel simán vertem
mzo26-04-2014 13:22:16 // 52367
Persze komfortra minőségre, menetkényelemre nézve jobb az 59, mint az 56. Viszont azonos motorral szerelve fogyasztást és dinamikát tekintve elmarad tőle. De ez nem katasztrófa, ez inkább kortünet. :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.