a Mito t diesellel vettem és 100 ezren spóroltam az üzemanyagon vagy 1,2 millát
ugye a benyás T jet Mito a pályán 8,5 et eszik,a diesel meg 5,5 öt
az 3 literx 400 Ft az 1200 szor 1000 akárhogyis számolom 1,2 milla
ha 200 ezret számolom akkor 2,4 millát spórolok,abból Meg kijön lassan egy 159 1,9 jtdm
Forum >> 159
.......................05-05-2014 21:46:00 // 52899
Erhard 242 (Pure Energy)05-05-2014 21:46:00 // 52898
és ez egy 2,4 és egy TBI-nél a duplája kb....
Piritu - 1.000.00005-05-2014 21:38:34 // 52897
Mindig érdekes dolgok jönnek ki, ha az ember számol:
200.000 km - 2 literes többletfogyasztással számolva 4.000 liter üzemanyag. 410 Ft/literrel számolva az 1.640.000 Ft (!!)
Ennyiből azért nagyon sok mindent ki lehet cserélni...
200.000 km - 2 literes többletfogyasztással számolva 4.000 liter üzemanyag. 410 Ft/literrel számolva az 1.640.000 Ft (!!)
Ennyiből azért nagyon sok mindent ki lehet cserélni...
Liquid05-05-2014 21:32:44 // 52896
valszeg sokat, ellenben a mai modern turbós fűnyíró illetve a közvetlen befecskendezéses benzinmotor se az a tipikus kimegy a világból szívómotor, tele van lambdával, kettőstömegűvel, egr-rel meg minden más jóval, ilyen a Holden JTS is.
Az egy dolog hogy fogyaszt de még gyenge és a hangja, karakterisztikája se az igazi. Egyedül a TIBI ami fel tud valamit mutatni, de az meg dízeles hangolású, nem tud többet semmiben a 2.4 JTD-nél, ellenben többet kér az arcába. Egyik se egy 2.0TS vagy régivágású V6. Igen tudom a V6 sokat fogyaszt a TS meg szar, de ez csak süket duma :)
És végére hagytam a legfontosabbat: Piritun és SKriszen kívül mindenkinek használt gépe van, az Isten se tudja mennyiről visszatekert órával, így simán be tud ugrani 1-2 javítás, és ezenkívül még ottvan az is amit szosza írt, vagy szinte nincs benyás, legalábbis aktív tagként nincs.
Az egy dolog hogy fogyaszt de még gyenge és a hangja, karakterisztikája se az igazi. Egyedül a TIBI ami fel tud valamit mutatni, de az meg dízeles hangolású, nem tud többet semmiben a 2.4 JTD-nél, ellenben többet kér az arcába. Egyik se egy 2.0TS vagy régivágású V6. Igen tudom a V6 sokat fogyaszt a TS meg szar, de ez csak süket duma :)
És végére hagytam a legfontosabbat: Piritun és SKriszen kívül mindenkinek használt gépe van, az Isten se tudja mennyiről visszatekert órával, így simán be tud ugrani 1-2 javítás, és ezenkívül még ottvan az is amit szosza írt, vagy szinte nincs benyás, legalábbis aktív tagként nincs.
Erhard 242 (Pure Energy)05-05-2014 21:26:32 // 52895
mondjuk egy idő előtti lánccsere munkadíjjal és módosítókkal olyan tíz tele tank nyál ....
.......................05-05-2014 21:21:02 // 52894
csak azért lehet a dieselekről hallani mert a 90% unknak ilyen van
abenyás 159 es igen ritka ,és nem is nagyon írogatnak ide
abenyás 159 es igen ritka ,és nem is nagyon írogatnak ide
avvocato05-05-2014 21:11:00 // 52893
Azért regényt lehetne írni a dízelmotorok átokcsapásairól, másról se lehet olvasni a topicban. Kiváncsi lennék, hogy 200 000 km alatt mennyit kellett átlagban költeni 1-1 autóra, abból hány liter benzint lehetne venni.
avvocato05-05-2014 21:10:22 // 52892
Azért regényt lehetne írni a dízelmotorok átokcsapásaikról, másról se lehet olvasni a topicban. Kiváncsi lennék, hogy 200 000 km alatt mennyit kellett átlagban költeni 1-1 autóra, abból hány liter benzint lehetne venni.
Alfa GT-Csaba05-05-2014 21:04:52 // 52891
0238 a hiba kód
mizooo05-05-2014 21:02:24 // 52890
Kérd meg Manky-t foglalkozzon kicsit a programoddal :) ennyiért talán megírja amilyenre akarod...
Ákos (dewvil)05-05-2014 21:02:07 // 52889
ha szorul a geo-d es leakad akkor leveszi a powert es szivo d lesz belole. mikor mar akkora a gaz nyomasa hogy a a geo allitana de nem tud, letilt es csak ujrainditassal lesz jo. hibanak is betarolja valami toltonyomas hatar atlepes cimu hibakoddal. check engint nem feltetlen gyujt. turbo le pucol a geo osszerak es mosolygas. tapasztalat.
Alfa GT-Csaba05-05-2014 21:02:01 // 52888
inkább keresd meg Manky cartársat és irass vele egy progit ,olcsóbb mint a box és jobb is!!!Tapasztalatból beszélek,nekem is csinálta!
tdemeter05-05-2014 21:00:40 // 52887
Ez nem valamilyen butor apolo?:)
bizsó15905-05-2014 20:59:53 // 52886
ok köszi a kimerítő válaszokat akkor hanyagolom inkább nem kell a baj így is kényesek, ahogy mondjátok nem akarom még fokozni :)
Erhard 242 (Pure Energy)05-05-2014 20:22:13 // 52885
igen vigyázatok rá, nyárig nem is lesz akkor gyártanak...azt hittem valami vicc de nem
Alfa GT-Csaba05-05-2014 20:10:38 // 52884
Legalább az éhes bontósok még jobban megkérhetik az árukat :-)!!Talán egy kilóra megvett kocsiból sikerül 2 millát kiárulni !!!
mizooo05-05-2014 20:07:14 // 52883
Ezt most hogy érted? :) Nagyon vigyázzunk rá ezentúl?
mizooo05-05-2014 20:05:07 // 52882
Igen itt megint köszönhet a műszerek pontatlansága :) kezeljük az adatokat tájékoztató jelleggel :) Lehet FES-ből kellene olvasni.
Erhard 242 (Pure Energy)05-05-2014 20:03:53 // 52881
az újabb olasz húzás....nincs első kerékcsapágy se gyári, se utángyártott semmilyen ...azért ez zsír :(((
Alfa GT-Csaba05-05-2014 19:58:39 // 52880
Szerintem 30%-ot nem emel de lehet hogy 10 %nál sem sokkal többet ,viszont érzetre azt érzed hogy fú de bivaly lett a gép,mivel a beérkező jelet csalja el ,ezzel megemelve az üzemanyag nyomást és mennyiséget!Rúg egy qrva nagyot ,aztán elfogy mint a gyertya az erő!Viszont ,jobban kormol és tele nyomja a turbó geot és a dpf-t .
Shadin05-05-2014 19:40:05 // 52879
Mint kiderült, nagyban függ a befecskendezett üa mennyiségtől is, de ehhez már nem (sem) értek. Készítettem lyukas lezáró lemezeket különböző lyukátmérővel és néztem hogy viselkedik. d8mm és d12mm között teszteltem, valamint teljesen zárt és teljesen nyitott verzióban. Ugyan olyan körülmények között (2500giri, 140km/h, 6-osban tempomattal) a kért és a tényleges tb nyomás közötti különbség a nyitott és a falazott állapot között ~0,4 bárral nőtt. A furi az hogy normál használatnál amikor nyitna az EGR, de nem tud, akkor van ez a differencia ami a képeken jól látható, padlógáznál pedig amikor zárna az EGR, ott pedig rendbe jön a két érték.
Nem tudom látszik-e rajta minden, de ez a kért és kapott tb. nyomás a fordulat függvényében. Szerintem látszik a problémám:

Ez pedig az kért és kapott üa. mennyiség és a fordulatszám:

A meredek kék 4-esben padlógázon történő gyorsítás sík úton ~1500-4500giri között.
Nem tudom látszik-e rajta minden, de ez a kért és kapott tb. nyomás a fordulat függvényében. Szerintem látszik a problémám:

Ez pedig az kért és kapott üa. mennyiség és a fordulatszám:

A meredek kék 4-esben padlógázon történő gyorsítás sík úton ~1500-4500giri között.
Laosz15605-05-2014 19:18:08 // 52878
EGR megvan nekem,csak van benne az a 8mm-es furatu szukito rangatas miatt. Egyebkent mennyi lenne az idealis turbonyomas ezen sebesseg es fordulat mellett?
David | Centocinquantanove05-05-2014 19:17:02 // 52877
Jaja az eBay is televan ilyen csodadobozokkal. Egyiket sem raknám be, nem hiányzik, hogy kinyírjon ezt azt. Nem véletlen, hogy egy ilyenhez tizenhuszonezrekért lehet hozzájutni, egy komolyabb chiptuning meg lényegesen több.
Shadin05-05-2014 19:15:44 // 52876
Nem kiírt EGR-rel nincs gondom a tb nyomással....
.......................05-05-2014 19:03:48 // 52875
a Turbo nyomás gondok még a szabályzó szelep töl is lehetnek,és az összekötö kis vákuumcsövek miatt
de akkor kevés szokott lenni,nem fordítva
a Map szenzor is befolyásolja a Turbo nyomást
de akkor kevés szokott lenni,nem fordítva
a Map szenzor is befolyásolja a Turbo nyomást
Shadin05-05-2014 18:45:42 // 52874
Csak az nem volt még megnézve :-( Mi más jele lehet még?
.......................05-05-2014 18:43:28 // 52873
ha a Turbo geometria szorul akkor tölti túl 2 bar túlnyomással a motort
le van kormolódva a geom
vagy szorul
le van kormolódva a geom
vagy szorul
Shadin05-05-2014 18:42:37 // 52872
Személy szerint a kocsi közelébe sem vinném. Van elé gond e nélkül is.
Shadin05-05-2014 18:38:58 // 52871
Sirály, az 0.4-gyel kevesebb mint az enyém. Ha ki van írva az EGR és le van dugózva akkor mekkbolondul a rendszer egy kicsit, a kért tb nyomás és a tényleges között jelentős eltérés mutatkozik. A mutató nem is adja vissza annyira, de én log-olom elég régen és pl. 3200-as fordulatnál a kért 2500mBar (ez a maximum hyárilag) helyett simán tölt 2900-at, néha 3000-et is amikor viszont már letilt.
David | Centocinquantanove05-05-2014 17:59:16 // 52870
Piritu - 1.000.00005-05-2014 17:58:59 // 52869
Erősebb lesz, de kevesebbet nem fog fogyasztani. Főleg 1 literrel nem. Kérdés, hogy mit kapsz cserébe az "erőért". Nekem egy turbómba került a 156-on. Neked lehet, hogy ehhez jön még egy DPF...
David | Centocinquantanove05-05-2014 17:56:00 // 52868
Egyenes az út, ahol néztem. De ok, hogy gyengébb, de a váltóáttét ugyanaz nem? Vagy ha van is ennyi eltérés lenne? Amúgy a turbó az ha nagyon precíz akarok lenni, akkor 0,75 és 0,8 között szuszogott, és gyújtáson alapból felmegy az 1. osztás majdnem közepéig.
mizooo05-05-2014 17:50:54 // 52867
Vagy szembeszél :)....
mizooo05-05-2014 17:50:30 // 52866
Mivel gyengébb a gép mint a 16V lehet magasabb a turbónyomás kicsivel. Vagy enyhe emelkedő stb.
David | Centocinquantanove05-05-2014 17:46:44 // 52865
Giri 2000, 6. sebesség, tempomat, de én csak 118-cal megyek óra szerint, turbo bar 0,8.
Akkor ez most hogy van? Kerék R16.
Akkor ez most hogy van? Kerék R16.
bizsó15905-05-2014 17:41:51 // 52864
akkor szerintetek nem váltja be a hozzáfűzött reményeket 20-30% teljesítménynövelés és 0.5-1 L fogyasztáscsökkenés. na mind 1 majd meglátjuk hogy muzsikál
Manky95605-05-2014 17:15:56 // 52863
Igazad van,DPF-es gépet teljesen máshogy kell megírni, figyelni kell hogy ne nyomja tele korommal a részecskeszűrőt, ez a box majd a rail-t jól elcsalja alsó tartományban majd tól egyet jól televágja a szűrőt utána meg olyan buta lesz hogy csak na. De hát ez van ilyenekből és rossz chipből tanul az ember.
Piritu - 1.000.00005-05-2014 17:11:08 // 52862
Szerintem kár volt megrendelni, eléggé egyszerű kategóriának tűnik. A csati alapján csak a rail nyomást változtatja. DPF-es gépnél nem ártana a turbónyomást is. Ha box, akkot Novitec Powerrail 5.
bizsó15905-05-2014 16:58:21 // 52861
üdv ma rendeltem ilyet valaki használta már közületek? http://tuning-box.hu/alfa-romeo-tuningbox-tuning-box/141-alfa-romeo-159-tuningbox.html
Laosz15605-05-2014 16:35:10 // 52860
140-es temponal 2500-as fordulat 6.sebessegben tempomattal nem egesz 1 bar a turbonyomasom... 1.9 8V
David | Centocinquantanove05-05-2014 14:56:05 // 52859
Te egy Úriember vagy! :)
Alfonis05-05-2014 13:46:30 // 52857
Elozo heten vasarnap tettem ey kis kiterot :P igy felrealltam h teloval raugorjak par muholdra ami majd tovabb vezet. :P ... ami fel sem tunt, hogy ahol felrealltam allt egy masik auto is akik odajottek hozzam h merre kell menniuk. Szegeny idos hazaspar volt elveszve a nagyvilagba nagyon nem ismertek ki magukat. Hatul van ez ezer eves gps em tartalekba mindig hatha... beirtam nekik a cimet ahol laknak felcuppantottam a szelvedojukre jo utat kivantam :) persze megkertem oket h a gpst kuldjek vissza majd. Este telefonaltak h megerkeztek es milyen nagy segitseg volt ez a gps blablabla. Es h kuldik is vissza nagyon koszonik. :)
Na ilyenek az alfasok! ;)
Na ilyenek az alfasok! ;)
David | Centocinquantanove05-05-2014 12:53:33 // 52856
No ezt ma megnézem én is csakhogy legyen egy 8V is a képben.
Ákos (dewvil)05-05-2014 12:21:02 // 52855
mint a vonatfütty olyan hosszú :)
mzo05-05-2014 11:50:59 // 52854
Igen errol irtam tegnap hogy az automatanak mennyivel hosszabb az attetele 6-osban ;)
Shadin05-05-2014 10:57:48 // 52853
Nekem jobban pörög 140-nél.
mzo05-05-2014 10:38:26 // 52852
Shadin05-05-2014 09:27:46 // 52851
Köszi, ez is kevesebb mint az enyém.
Shadin05-05-2014 09:25:48 // 52850
Nekem új van benne és nem is fúj ki.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
531
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV