Forum >> 159

mizooo05-05-2014 17:50:30 // 52866
Mivel gyengébb a gép mint a 16V lehet magasabb a turbónyomás kicsivel. Vagy enyhe emelkedő stb.
David | Centocinquantanove05-05-2014 17:46:44 // 52865
Giri 2000, 6. sebesség, tempomat, de én csak 118-cal megyek óra szerint, turbo bar 0,8.
Akkor ez most hogy van? Kerék R16.
bizsó15905-05-2014 17:41:51 // 52864
akkor szerintetek nem váltja be a hozzáfűzött reményeket 20-30% teljesítménynövelés és 0.5-1 L fogyasztáscsökkenés. na mind 1 majd meglátjuk hogy muzsikál
Manky95605-05-2014 17:15:56 // 52863
Igazad van,DPF-es gépet teljesen máshogy kell megírni, figyelni kell hogy ne nyomja tele korommal a részecskeszűrőt, ez a box majd a rail-t jól elcsalja alsó tartományban majd tól egyet jól televágja a szűrőt utána meg olyan buta lesz hogy csak na. De hát ez van ilyenekből és rossz chipből tanul az ember.
Piritu - 1.000.00005-05-2014 17:11:08 // 52862
Szerintem kár volt megrendelni, eléggé egyszerű kategóriának tűnik. A csati alapján csak a rail nyomást változtatja. DPF-es gépnél nem ártana a turbónyomást is. Ha box, akkot Novitec Powerrail 5.
bizsó15905-05-2014 16:58:21 // 52861
üdv ma rendeltem ilyet valaki használta már közületek? http://tuning-box.hu/alfa-romeo-tuningbox-tuning-box/141-alfa-romeo-159-tuningbox.html
Laosz15605-05-2014 16:35:10 // 52860
140-es temponal 2500-as fordulat 6.sebessegben tempomattal nem egesz 1 bar a turbonyomasom... 1.9 8V
David | Centocinquantanove05-05-2014 14:56:05 // 52859
Te egy Úriember vagy! :)
Shadin05-05-2014 13:47:33 // 52858
riszpekt :-D
Alfonis05-05-2014 13:46:30 // 52857
Elozo heten vasarnap tettem ey kis kiterot :P igy felrealltam h teloval raugorjak par muholdra ami majd tovabb vezet. :P ... ami fel sem tunt, hogy ahol felrealltam allt egy masik auto is akik odajottek hozzam h merre kell menniuk. Szegeny idos hazaspar volt elveszve a nagyvilagba nagyon nem ismertek ki magukat. Hatul van ez ezer eves gps em tartalekba mindig hatha... beirtam nekik a cimet ahol laknak felcuppantottam a szelvedojukre jo utat kivantam :) persze megkertem oket h a gpst kuldjek vissza majd. Este telefonaltak h megerkeztek es milyen nagy segitseg volt ez a gps blablabla. Es h kuldik is vissza nagyon koszonik. :)
Na ilyenek az alfasok! ;)
David | Centocinquantanove05-05-2014 12:53:33 // 52856
No ezt ma megnézem én is csakhogy legyen egy 8V is a képben.
Ákos (dewvil)05-05-2014 12:21:02 // 52855
mint a vonatfütty olyan hosszú :)
mzo05-05-2014 11:50:59 // 52854
Igen errol irtam tegnap hogy az automatanak mennyivel hosszabb az attetele 6-osban ;)
Shadin05-05-2014 10:57:48 // 52853
Nekem jobban pörög 140-nél.
mzo05-05-2014 10:38:26 // 52852
Ilyen van nekem is :)


Ma en is megneztem meg egyszer M0 140 0,9
Shadin05-05-2014 09:27:46 // 52851
Köszi, ez is kevesebb mint az enyém.
Shadin05-05-2014 09:25:48 // 52850
Nekem új van benne és nem is fúj ki.
Ákos (dewvil)05-05-2014 09:17:36 // 52849
Joreggelt:-)
Giuntini05-05-2014 08:19:25 // 52848
Persze hogy okozhatta. Nekem a végén nem indult be.
ValeRossi4605-05-2014 07:17:27 // 52847
Kíváncsi lettem és megnéztem ma reggel az M5-ön
140/2500 ez stimmel,de a tb nyomás nálam 1,1 volt. Kocsi írva,EGR falazva,de még nincs kiírva,és DPF sincs.
Piros írt gyári 1,9 adatot lejjebb,ha jól olvastam.
Lexlutor04-05-2014 21:12:14 // 52846
Egyszer kétszer én is földhöz vágtam volna szívesen a laptopot.
'''''04-05-2014 21:00:28 // 52845
Köszi.A héten szét lesz kapva az egész autó és akkor mindjárt ezt is megnézetem.
Norby04-05-2014 20:32:33 // 52844
2013-05-17 07:27:10 hozzászólás
Norby04-05-2014 20:28:13 // 52843
Hello!

Rángatás megszüntetve.
EGR csere, mert nekem van pluszba 1.
Leszereléskor minta az egyik csavar laza lett volna.
Másik fel és minden ok.
A benne lévő le volt szűkitve, de nagyon kormos volt.

Okozhatta a nehéz indulást is?
'''''04-05-2014 20:25:11 // 52842
Ez még kellett,nagyon. :-(
Liquid04-05-2014 20:03:08 // 52841
nekem olyan gondom van vele, hogy a jobboldali mintha nem feszülne rá kellőképpen az üvegre. 1-2 hete figyeltem fel a zajra, susog. Most hogy nagy szél volt szemmel láthatóan rezgett. megnéztem és minden rendben van vele látszólag. Mi lehet a baja?
Erhard 242 (Pure Energy)04-05-2014 19:30:53 // 52840
a rugót eltörted ami rászorítja a kart a szélvédőre...bontó
'''''04-05-2014 18:50:38 // 52839
Ma nekem is sikerült elcsesznem az ablaktörlőt.Volt egy bogár alatta és megemeltem.Reccsent egyet és most a vezető előtt nem töröl.Működik csak nem szorul rá az üvegre.Tőben lötyög.Volt már valamelyikőtöknek ilyen?
Giuntini04-05-2014 17:45:03 // 52838
Ezek szerint neked nincs rajta a 2011-es frissítés?
David | Centocinquantanove04-05-2014 17:40:17 // 52837
Jó, hogy előhoztad, engem is szétb*sz az ideg.

-autó szépen lemosva, waxolva, minden, 10 km múlva vastagon befedve az egész eleje rovarral, és az egész befedve útszéli porral;
-szétszedtem a váltó körüli panelrészt, de összerakásnál a vészvillogó gomb paneljének egyik imbuszcsavarja beleesett a műszerfalba, nem lehet kiszedni;
-ELM327 kábelt rádugom, driver fent, FES 3.6.2 fent, kapcsolat a megfelelő porton észlelve, mégis baszik csatlakozni. Már majdnem földhözcsaptam a laptopot, az a szerencséje, hogy kölcsönbe van csak.

A mai nappal autó ügyben adtam a szarnak egy jó nagy pofont!
Shadin04-05-2014 15:09:08 // 52836
Pontosan, 18-20 külső hőmérsékletnél kezdi...
Shadin04-05-2014 15:08:29 // 52835
Köszi, ez is kevesebb mint az enyém 17-es pacskerokkal.
Lexlutor04-05-2014 15:05:36 // 52834
Abból próbáltam a demót.
Lexlutor04-05-2014 15:04:38 // 52833
Valami kompaltibilitási hibát magyaráz.
Liquid04-05-2014 15:04:37 // 52832
próbálj ki egy MES demo-t, töltsd le a weblapról
Lexlutor04-05-2014 15:03:38 // 52831
Nekem a demónál is ezt írta ki teszt futtatásakor, és persze AlfaOBD-is az nem crackelt szintén demó.
Liquid04-05-2014 14:59:36 // 52830
a crackelt EcuScan nálam is kilépegetett véletlenszerűen
Lexlutor04-05-2014 14:07:35 // 52829
Nekem is Win7 van. Enyém nem "hivatalos verzió". Hogy oldották meg? Kaptál valami drivert hozzá?
.......................04-05-2014 14:00:01 // 52828
Xp alatt ok,
Lehet a win7 a gond

Írj a supportnak ,én vas írtam neki és 10 perc múlva megoldotta
Lexlutor04-05-2014 13:57:40 // 52827
Helló.
Egy kis segítséget kérnék. Van egy Elm327 1.5a usb-s. (1.kép) Lezáró ellenállás kiforrasztva. ScanMaster-ELM v2.1 nevű progival simán felcsatlakozik, olvas mindent.
Fiat ecu scan v.3.6.2 regisztráltal nem megy. Illetve néha felcsatlakozik de kb.:10mp múlva kidob. Itt is csak úgy ment néha ha beállitásoknál OBD Linkre állitom és nem Elm 327 1.3+ ra. Azt irja ki hogy az intrface 1.4-el kompaltibilis. (2-3.kép) Alfa OBD-vel szintén hibát ír. (Próba verzió)(4.kép)
Most mit tegyek?
mzo04-05-2014 11:47:54 // 52826
Azért furi, hogy az automatának ennyivel hosszabb a váltó áttétele 6-ban.
GTPeti04-05-2014 11:32:46 // 52825
"Létezik hogy pályán ennyivel kevesebbet kormolna, hogy az általános táv 3x-osán regenerál csak?"
Persze, ha sokat mentél ugyanolyan tempóval, akkor meg pláne.
David | Centocinquantanove04-05-2014 11:31:11 // 52824
Én még ide venném is a hőmérsékelet is, szerintem az is közrejátszik.
Télen, amikor a hőmérő nem mutat többet 5-10 foknál, akkor sosem volt rángatás.
Tavasszal amikor az első nap megsüti az autót akkor jön elő...

Összefüggést ne kérdezd, mert nem tudom... :)
Piros Madaaar04-05-2014 09:44:15 // 52823
Hali, 140nel es 2500giri, 1.0 bar.a 0.8utan elso csik fel.1.9,150le,es 19"papucsok.
Liquid03-05-2014 23:32:34 // 52822
így van ahogy mondod, biztosan bejátszik a kerékméret meg az egyebek
mex8603-05-2014 23:08:33 // 52821
érdekes dolgok ezek, ahányan írjátok hogy mennyit csal szinte mindenkinél más jön ki :)
bár persze ez kerékméret, szoftver meg miegymás függő is nyilván.
mex8603-05-2014 22:46:34 // 52820
ja még egy érdekesség.
diagoltam a kocsit picit.

nemrég jöttünk ugye vissza németbe, 900km autópályás szakaszunk volt.
az út elején úgy 100km után regenerált egyet.
aztán nem vettem észre hogy csinálná.
Voltam vele 2x dolgozni, ezután amikor diagoltam akkor 905km-t írt előző regen óta és 105%-os tömődöttséget, meg is ijedtem hogy most mivan? Lehalt valami azért nem regenerál? Bár hiba nem volt meg a 105% sem tűnt annyira durvának.
Létezik hogy pályán ennyivel kevesebbet kormolna, hogy az általános táv 3x-osán regenerál csak?

Ezután a diag utáni úton már regenerált is, ha nem tette volna, kezdtem volna félni is.
Ami még ott fura volt 80fokos víznél már elkezdte.
Ja és most is figyeltem a tükröt, és megint láttam regenkor a szürkés kékes füstöt gyorsításkor, és nem kellett talpalni sem hozzá :) Ilyenkor mindig lemaradnak a mögöttem jövők :D Szoktam ilyet OFF-oknál is látni, mindig azt hittem gatya a motor, de kb azok is csak regeneráltak :)
Liquid03-05-2014 22:42:33 // 52819
nálam kb. fél liter csal a computer, természetesen lefele :)
mindenesetre azt megfigyeltem hogy ha van az adott etapban, poroszkálós rész, mondjuk Bécs elkerülőn 80-100 közepes dugó akkor az nagyon le tudja húzni az átlagot.
mex8603-05-2014 22:40:03 // 52817
VW témához, én több PD-t is hajtottam nem is kevés km-t mind hosszmotoros A6 meg A4 Audik voltak, még a korai 8v-k 131lovasak, abban mindben volt üza.hűtés is.
Egyikkel sem volt üzemanyag ellátással gondom sem, és lendkerékkel sem.
Több ilyen még családban van, továbbra sincsenek motorikus gondjaik.
Adagólós 110lovas A4est is hajtottam 4 évig, felhúzva 180 lóra különböző dolgokkal, az is bírta, birja a mai napig is egyik jóbarátomnál, pedig nem mai csirke.
1-2 ismerősnek volt hengerfej gond hosszmotoros PD-nél, meg ilyen beszakadt hidrotőke és veztengely baja, de összességében szvsz az egy jól sikerült vmi nem is eszik és megy is. Sajna ezek is már mind km milliomosok.
Keresztmotorosnál sűrűbben hallani lendkerékgondokról, lehet hogy a karika jelhez komolyabb technika is járt ezért nem volt ilyennel bajom, meg ugye ott más a váltó, lendkerék stb.
2.0pd-ről viszont ne beszéljünk, az egy katasztrófa, ittkint olcsóbbak az ilyennel szerelt autók mint az elődök.
Összességében viszont a JTD-t lehet hogy jobbnak találom én is, ott nem voltak ilyen minőségi ugrándozások hogy eleinte jó, aztán nagyon szar, aztán vállalható.
Ezek sokáig szuperak voltak, bár aztán itt is szvsz a JTDm-el kicsit lejjebb mint a mérce vagy inkább az EU4 butaságai miatt.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.