Na, hogy tettszik nektek ebben a szinben?:-) 1.8 benzin


KollerT08-05-2014 18:52:21 //
53070
Szia!
Nekem tökéletes lenne, csak az a baj, hogy még nincs ilyen jelvényem. Szóval még nincs mit eltörni sem. :( :)
En tok jol elvagyok 1800-as fordulaton, bar az enyem 1.9 csak..
nemtelejsen ertem mi azzal a baj:) Teny , hogy 2000-tol van benne csak igazan nyomatek dehat minek az a dugoban?!
iagzából a 2,4 jtdm a Brerában 150 ..180 km eres utazósebbességnél optimális
lassabban elég simán az 1,9 is
városban mindenki tötymörög elöttem,az 50 meg vagy 3 asban szarakodás 1800 fordulaton
vagy 2 esben meg pörgetés
[img1][img2]hétvégén csere


hétvégén csere
Örülök hogy megoldódott:-)
Köszönöm a sok észrevételt, véleményt, infót a 2.4-el kapcsolatban. Jövő héten valamikor elgurulok megnézni.
Vasárnap? Nálam a garázsban? A műanyag bolhákért felelősséget nem vállalok:-D nekem a 4-ből kettő eltörött.
Laci.73 Cartársnak csak 1 törött el, de azt is sikerült megragasztanunk.
KollerT08-05-2014 16:09:02 //
53062
[BUDAPEST, hátsó embléma]
Sziasztok!
Budapesten nem tud valaki segíteni a hátsó emlémámat lecserélni? (2008/08 sedan) Bármit megteszek érte, mert nagyon zavar! :)
Alfonis08-05-2014 15:26:35 //
53061
hú. nem rossz. a 2,4 engem is vonz a teljesítmény miatt. 1,9 8 V hez viszonyítva biztos jó lenne. viszont a fogyasztás visszatart :P mert általában ugyis unalmasak az ide oda utak. és csak 130 al lehet menni ezt meg az 1,9 is hozni tudja kevesebb gázöllel... 700 km egy kör amit hetente 2 hetente megteszek az csak 1 liter különbségen is 7 liter :P de szerintem több lenne :D
a TBi nek öntöttvas a blokkja ,vagy alu?
Helló. Ti milyen üzemanyag szűrőt használtok? Ha jól tudom UFI a gyári? Melyik jó ár érték arányban? Milyen gyártmányt tudtok ajánlani?
TtK08-05-2014 14:54:35 //
53058
25k már nekem is beleszaladt és eddig semmi okom a megbánásra, sőt! :)
Szia! A rugócsere megtörtént. Ebben is igazad volt. Gyári volt még minden, a telo csavarok úgy volt ahogy megmondtad. A futóműves haverom (nagy Merci párti) az elején még optimista volt, hogy jó minőségű minden, mert finoman lehetett kitekerni a csavarokat. Aztán jött az a fránya csavar . Valóban fordítva volt benne. Vakarták a fejüket, hogy mit kéne tenni. Már jöttek a flexel, gondolom hatottak az autó lelkivilágára, mert valahogy kijött flex nélkül. A másik oldal jóval könnyebben ment. Utána futómű ellenőrzés, szinte tökéletes volt, egy icipicit kellett a hátulján állítani. Most már remélem rendben lesz az autó. Hét hónapja vettem, ezekről a hibákról tudtam, apránként minden helyre lett hozva. Költöttem rá rendesen, de ki mondhatja, hogy használt autóra nem kell költeni. A motorolajat lecseréltem, a múlt héten, 10 ezer km. után, valóban a vételkor le volt cserélve, de így jobb. Levegőszűrőt, gázolajszűrőt mindent. A váltóolajat a vétel után rögtön cseréltem. A futóművel voltak problémák, két agycsapágy, két felső lengőkar, és a rugók. Úgy gondolom, most olyan amilyennek lennie kell. A VTT-n majd beszélünk.
ethanol08-05-2014 14:09:53 //
53055
A TBI-t nem fogod megbánni. 30ezer km-t tettem bele, és igazi élményautó, regenerálás nélkül. Az eddigi átlag fogyasztás 9,6 liter körül, ennek bő fele pálya.
nem csak annál, a 20dnél is szeretnek...
pedig vannak hírek ,hogy a BMW 330d elszakad a lánc 200e nél
de ott fizetsz annyit a kocsiért, hogy hosszú évekig jó legyen...az olcsóbb katzegóriákat, meg úgy gyártják, hogy 5-6 év után cserélned kelljen (mármint a kocsit), vagy szívsz a folyamatos javításokkal és döntöd bele a pénzt. Az autógyárak mindenképp jól járnak.
a mercié meg a sor6 bökőé most is ilyen 500-600e-nél cserélik
mex8608-05-2014 09:33:35 //
53049
inkább legyen szijas mint ezek az ujkori elcseszett láncos rendszerek...
ez gondolom nem kis lé mire ledobálja vki róla
bezzeg régen normálisabb márkáknál örökéletüek, me´g 500e-nél sem zörög
mex8608-05-2014 09:15:44 //
53048
nem minden TI volt olyan!
meglepö de igy van, többnél is láttam.
nálam dönthetö, ez Distinctive.
nemtom mitöl függ.
Liquid08-05-2014 09:08:58 //
53047
ez jó kérdés, én amúgy nem igazán érzem hogy 1500-nál már nyomatékcsúcs lenne
plusz amit illik cserélni egy veztömb tömítés még
Jó reggelt hölgyek, urak!
Én is utánanéztem, 2010 októberéig gyártották, de az utolsókat csak 200 LE-vel és automata váltóval. 2011-ben még ott volt a listán, tehát vannak belőle 2011-esek. Érdekes, hogy a 210 LE-vel rendelkezők soha nem voltak rendelhetők automata váltóval. Lehet, hogy a magasabb fordulaton jelentkező nyomatékcsúcs jobban harmonizál az automatával?
igen két lánc van hozzá úgy komplett a teljes szett hogy, két lánc, 6 banán, 2 feszítő, 6 fogaskerék, szimering, sok, sok csavar :P
s igen viszik őket...
Hölgyek-Urak!
159 1.9 JTS-nél a vezérműláncon kívül úgy tűnik van még egy lánc, ami a főtengely kiegyenlítőt hajtja (ha hülyeséget írok - sorry - laikus vagyok és amit a szerelőm mond sem mindig értem :) ). Volt már akinél ezt cserélni kellett? Nálam úgy tűnik igen...
Szintén ennél a típusnál a szelepfedél alatti olajsár mennyire jellemző? Nálam ez is játszik. A kézi tisztításon kívül, majd megfelelő olaj, megfelelő időközönként (1 év / 10-12e km) való cseréjével megelőzhető-e vagy van még más is amire figyelni szükséges? A különböző adalékos tisztításról nagyon megoszlanak a vélemények...
A.
En a hasznaltauto.hu-n lattam mar olyan giulietta hiredetest amit sperr difivel hirdettek.
En ugy tudom, hogy olyan a qv-ben sincs...
... no ez is szép! Egy Alfás oldalon is a Wikit kell belinkelni, ha valamit meg akarunk tudni a kedvencünkről :-(((
Liquid07-05-2014 20:41:59 //
53040
Nemrossz! A
wikipedia szerint 2010-ig gyárották. Mondjuk fura a megadott súly, mert az enyém is csak 16xx kg, a súlycsökkentés (2008) előttiek voltak ilyen súlyban.
Meg szokásosan minden jobban felszerelt 159-et TI-ként hírdetnek, ez sem az.
Mindenesetre egy megnézést megérne a dolog.
Liquid07-05-2014 20:34:35 //
53039
hello elveszett CarTárs :)
Shadin07-05-2014 20:10:38 //
53038
Az enyém bőr+fapad és lehet billenteni.
Azért az különös, hogy a Zalaegerszegre került 159 2.0-kat mind ugyanazzal a kilométer állással hirdetik. És ugyanaz a cég árulja őket. Használtautó.hu
Igazad van, ez tényleg nem TI! Miért csinálják állandóan, hogy nem TI-t annak hirdetnek. Azért mert olyan kormány van benne.
A 2011.novemberi prospektus szerint a Distinctive felszereltség része.
Az enyém Distinctive, és lehet billenteni.
világosítsatok fel ,
melyik felszereltségi szinttöl van billenthetö b e ülölap?
a TI olyan ,
de mi még?
Shadin07-05-2014 17:40:27 //
53031
Ezt is vak házaspár használhatta autósmoziban :-) Ma meg tegnap tettek fel egy valag 2.0-át is
Norby07-05-2014 17:33:09 //
53030
Vegyesben, ami nem tartalmaz autopályát 10 körül el lehet vele járni. Az pálya csak csökkenti.
Chianti07-05-2014 16:48:56 //
53029
Én a gépkönyv szerinti nyomással gurulok... 2.5 elöl-hátul...eddig minden rendben.
A 2010 szeptemberi prospektusban benne van a 2,4 de csak az automata kivitel.
Chianti07-05-2014 16:47:12 //
53027
Ciao! Nnna vééégre! Már azt hittük eleged lett az Amore-ból! Üdv újra köztünk! :o)
2010-ben már csak 2.0-át gyártottak. Korábban kellett leállniuk a 2,4-el.
A fogyasztás nem túlzottan érdekel:-) persze a 15-öt azért sokallnám.
Ha jól emlékszem 2010 végén állították le, de 2011-ben lehetett kapni. Szerintem ez igen jó lehet, ha a valóságban is ilyen. A 2.4 automatával nagyon jó. A fogyasztásról ne beszéljünk.
A zaj emelkedés még nem tűnt fel.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.