Forum >> 159

Szabolcs 15908-05-2014 17:02:33 // 53066
hétvégén csere
Pityukoma08-05-2014 16:34:55 // 53065
Örülök hogy megoldódott:-)
Pityukoma08-05-2014 16:30:04 // 53064
Köszönöm a sok észrevételt, véleményt, infót a 2.4-el kapcsolatban. Jövő héten valamikor elgurulok megnézni.
Pityukoma08-05-2014 16:25:13 // 53063
Vasárnap? Nálam a garázsban? A műanyag bolhákért felelősséget nem vállalok:-D nekem a 4-ből kettő eltörött. Laci.73 Cartársnak csak 1 törött el, de azt is sikerült megragasztanunk.
KollerT08-05-2014 16:09:02 // 53062
[BUDAPEST, hátsó embléma]
Sziasztok!

Budapesten nem tud valaki segíteni a hátsó emlémámat lecserélni? (2008/08 sedan) Bármit megteszek érte, mert nagyon zavar! :)
Alfonis08-05-2014 15:26:35 // 53061
hú. nem rossz. a 2,4 engem is vonz a teljesítmény miatt. 1,9 8 V hez viszonyítva biztos jó lenne. viszont a fogyasztás visszatart :P mert általában ugyis unalmasak az ide oda utak. és csak 130 al lehet menni ezt meg az 1,9 is hozni tudja kevesebb gázöllel... 700 km egy kör amit hetente 2 hetente megteszek az csak 1 liter különbségen is 7 liter :P de szerintem több lenne :D
.......................08-05-2014 15:17:24 // 53060
a TBi nek öntöttvas a blokkja ,vagy alu?
Lexlutor08-05-2014 15:05:04 // 53059
Helló. Ti milyen üzemanyag szűrőt használtok? Ha jól tudom UFI a gyári? Melyik jó ár érték arányban? Milyen gyártmányt tudtok ajánlani?
TtK08-05-2014 14:54:35 // 53058
25k már nekem is beleszaladt és eddig semmi okom a megbánásra, sőt! :)
Giuntini08-05-2014 14:32:20 // 53057
Szia! A rugócsere megtörtént. Ebben is igazad volt. Gyári volt még minden, a telo csavarok úgy volt ahogy megmondtad. A futóműves haverom (nagy Merci párti) az elején még optimista volt, hogy jó minőségű minden, mert finoman lehetett kitekerni a csavarokat. Aztán jött az a fránya csavar . Valóban fordítva volt benne. Vakarták a fejüket, hogy mit kéne tenni. Már jöttek a flexel, gondolom hatottak az autó lelkivilágára, mert valahogy kijött flex nélkül. A másik oldal jóval könnyebben ment. Utána futómű ellenőrzés, szinte tökéletes volt, egy icipicit kellett a hátulján állítani. Most már remélem rendben lesz az autó. Hét hónapja vettem, ezekről a hibákról tudtam, apránként minden helyre lett hozva. Költöttem rá rendesen, de ki mondhatja, hogy használt autóra nem kell költeni. A motorolajat lecseréltem, a múlt héten, 10 ezer km. után, valóban a vételkor le volt cserélve, de így jobb. Levegőszűrőt, gázolajszűrőt mindent. A váltóolajat a vétel után rögtön cseréltem. A futóművel voltak problémák, két agycsapágy, két felső lengőkar, és a rugók. Úgy gondolom, most olyan amilyennek lennie kell. A VTT-n majd beszélünk.
ethanol08-05-2014 14:09:53 // 53055
A TBI-t nem fogod megbánni. 30ezer km-t tettem bele, és igazi élményautó, regenerálás nélkül. Az eddigi átlag fogyasztás 9,6 liter körül, ennek bő fele pálya.
Ákos (dewvil)08-05-2014 12:55:49 // 53054
nem csak annál, a 20dnél is szeretnek...
.......................08-05-2014 11:32:14 // 53053
pedig vannak hírek ,hogy a BMW 330d elszakad a lánc 200e nél
Dömpi (il dottore)08-05-2014 11:12:25 // 53052
de ott fizetsz annyit a kocsiért, hogy hosszú évekig jó legyen...az olcsóbb katzegóriákat, meg úgy gyártják, hogy 5-6 év után cserélned kelljen (mármint a kocsit), vagy szívsz a folyamatos javításokkal és döntöd bele a pénzt. Az autógyárak mindenképp jól járnak.
Erhard 242 (Pure Energy)08-05-2014 09:47:57 // 53051
a mercié meg a sor6 bökőé most is ilyen 500-600e-nél cserélik
Dömpi (il dottore)08-05-2014 09:44:24 // 53050
beépített avulás...
mex8608-05-2014 09:33:35 // 53049
inkább legyen szijas mint ezek az ujkori elcseszett láncos rendszerek...
ez gondolom nem kis lé mire ledobálja vki róla
bezzeg régen normálisabb márkáknál örökéletüek, me´g 500e-nél sem zörög
mex8608-05-2014 09:15:44 // 53048
nem minden TI volt olyan!
meglepö de igy van, többnél is láttam.

nálam dönthetö, ez Distinctive.

nemtom mitöl függ.
Liquid08-05-2014 09:08:58 // 53047
ez jó kérdés, én amúgy nem igazán érzem hogy 1500-nál már nyomatékcsúcs lenne
Erhard 242 (Pure Energy)08-05-2014 08:54:59 // 53046
plusz amit illik cserélni egy veztömb tömítés még
Giuntini08-05-2014 07:41:06 // 53045
Jó reggelt hölgyek, urak!
Én is utánanéztem, 2010 októberéig gyártották, de az utolsókat csak 200 LE-vel és automata váltóval. 2011-ben még ott volt a listán, tehát vannak belőle 2011-esek. Érdekes, hogy a 210 LE-vel rendelkezők soha nem voltak rendelhetők automata váltóval. Lehet, hogy a magasabb fordulaton jelentkező nyomatékcsúcs jobban harmonizál az automatával?
Erhard 242 (Pure Energy)08-05-2014 07:23:31 // 53044
igen két lánc van hozzá úgy komplett a teljes szett hogy, két lánc, 6 banán, 2 feszítő, 6 fogaskerék, szimering, sok, sok csavar :P
s igen viszik őket...
Alejandro08-05-2014 07:06:53 // 53043
Hölgyek-Urak!

159 1.9 JTS-nél a vezérműláncon kívül úgy tűnik van még egy lánc, ami a főtengely kiegyenlítőt hajtja (ha hülyeséget írok - sorry - laikus vagyok és amit a szerelőm mond sem mindig értem :) ). Volt már akinél ezt cserélni kellett? Nálam úgy tűnik igen...

Szintén ennél a típusnál a szelepfedél alatti olajsár mennyire jellemző? Nálam ez is játszik. A kézi tisztításon kívül, majd megfelelő olaj, megfelelő időközönként (1 év / 10-12e km) való cseréjével megelőzhető-e vagy van még más is amire figyelni szükséges? A különböző adalékos tisztításról nagyon megoszlanak a vélemények...

A.
tdemeter07-05-2014 21:50:20 // 53042
En a hasznaltauto.hu-n lattam mar olyan giulietta hiredetest amit sperr difivel hirdettek.
En ugy tudom, hogy olyan a qv-ben sincs...
Piritu - 1.000.00007-05-2014 21:16:53 // 53041
... no ez is szép! Egy Alfás oldalon is a Wikit kell belinkelni, ha valamit meg akarunk tudni a kedvencünkről :-(((
Liquid07-05-2014 20:41:59 // 53040
Nemrossz! A wikipedia szerint 2010-ig gyárották. Mondjuk fura a megadott súly, mert az enyém is csak 16xx kg, a súlycsökkentés (2008) előttiek voltak ilyen súlyban.
Meg szokásosan minden jobban felszerelt 159-et TI-ként hírdetnek, ez sem az.
Mindenesetre egy megnézést megérne a dolog.
Liquid07-05-2014 20:34:35 // 53039
hello elveszett CarTárs :)
Shadin07-05-2014 20:10:38 // 53038
Az enyém bőr+fapad és lehet billenteni.
Giuntini07-05-2014 19:50:15 // 53037
Azért az különös, hogy a Zalaegerszegre került 159 2.0-kat mind ugyanazzal a kilométer állással hirdetik. És ugyanaz a cég árulja őket. Használtautó.hu
Giuntini07-05-2014 19:31:24 // 53036
Igazad van, ez tényleg nem TI! Miért csinálják állandóan, hogy nem TI-t annak hirdetnek. Azért mert olyan kormány van benne.
Piritu - 1.000.00007-05-2014 19:29:55 // 53035
A 2011.novemberi prospektus szerint a Distinctive felszereltség része.
Giuntini07-05-2014 19:28:36 // 53034
Az enyém Distinctive, és lehet billenteni.
.......................07-05-2014 19:03:45 // 53033
világosítsatok fel ,
melyik felszereltségi szinttöl van billenthetö b e ülölap?
a TI olyan ,
de mi még?
Shadin07-05-2014 17:40:27 // 53031
Ezt is vak házaspár használhatta autósmoziban :-) Ma meg tegnap tettek fel egy valag 2.0-át is
Norby07-05-2014 17:33:09 // 53030
Vegyesben, ami nem tartalmaz autopályát 10 körül el lehet vele járni. Az pálya csak csökkenti.
Chianti07-05-2014 16:48:56 // 53029
Én a gépkönyv szerinti nyomással gurulok... 2.5 elöl-hátul...eddig minden rendben.
Piritu - 1.000.00007-05-2014 16:47:38 // 53028
A 2010 szeptemberi prospektusban benne van a 2,4 de csak az automata kivitel.
Chianti07-05-2014 16:47:12 // 53027
Ciao! Nnna vééégre! Már azt hittük eleged lett az Amore-ból! Üdv újra köztünk! :o)
Piritu - 1.000.00007-05-2014 16:45:43 // 53026
2010-ben már csak 2.0-át gyártottak. Korábban kellett leállniuk a 2,4-el.
Pityukoma07-05-2014 16:43:49 // 53025
A fogyasztás nem túlzottan érdekel:-) persze a 15-öt azért sokallnám.
Giuntini07-05-2014 16:38:30 // 53024
Ha jól emlékszem 2010 végén állították le, de 2011-ben lehetett kapni. Szerintem ez igen jó lehet, ha a valóságban is ilyen. A 2.4 automatával nagyon jó. A fogyasztásról ne beszéljünk.
Pityukoma07-05-2014 16:38:25 // 53023
No végre :-)))
Piritu - 1.000.00007-05-2014 16:36:51 // 53022
A zaj emelkedés még nem tűnt fel.
Giuntini07-05-2014 16:34:58 // 53021
Futóműves haverom fogja csinálni. Remélem neki van ilyen csavarja.
Pityukoma07-05-2014 16:34:07 // 53020
Sziasztok:-) Erről mi a véleményetek? Eljátszottam a gondolattal egy esetleges autó cserén. A 2.4-et mikor gyártották utoljára?
Pityukoma07-05-2014 16:29:20 // 53019
Szia:-) telo alsó csavarral készülj! Legalább olyan szinten hogy tudd hol van esetleg raktáron. Kíváncsi leszek neked melyik irányból vannak bedugva. Nekem mindkettőnek le kellett vágnom a fejét, és ellenkező irányba húztam ki.
Giuntini07-05-2014 16:20:08 // 53018
Én egy kicsit magasabban használom a gyári értéknél ( 2.7-2.8 bar ) , mert féltem a nagyobb kopástól. Létezik ha melegen emelkedik a guminyomás, akkor emelkedik a gördülési zaj? Lemegyek a gyári értékre.
Piritu - 1.000.00007-05-2014 16:12:37 // 53017
A gyári értékeket használom, az elmúlt 134e km-en nem volt rendellenes kopásom. (225/50x17)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.