hát most 155, elég bennfentesek az infóim :)
A dobozban is 155 ha minden igaz, de ha nem 155 akkor 150.
Most már nem lenne előnyöd, az objektívság miatt :)
Forum >> 159
Liquid20-05-2014 19:27:55 // 53727
Erhard 242 (Pure Energy)20-05-2014 19:18:40 // 53725
sokat számít a gumi
Giuntini20-05-2014 18:43:12 // 53724
Ma hìzott a màjam. Egy idős úriember amíg beparkoltam, végig nézte az autómat, és utàna megjegyezte, hogy ez nemcsak autó hanem egy valódi műremek.
Piritu - 1.000.00020-05-2014 17:45:04 // 53723
szélcsend volt.
.......................20-05-2014 17:39:22 // 53722
hátszeled Volt
Piritu - 1.000.00020-05-2014 17:30:24 // 53721
Köszönöm a jó kívánságokat :-)
Más:
A Conti Sportcontact 5 "C" besorolású, a korábbi Michelinemről nincs adat.
Tegnap a szokott 135-ös tempomatos menettel átgurultunk Ausztrián. Máskor 6,4-es átlagot szoktunk futni, most 6,1 lett. Lehet, hogy tényleg ennyit jelent a gumi?
Más:
A Conti Sportcontact 5 "C" besorolású, a korábbi Michelinemről nincs adat.
Tegnap a szokott 135-ös tempomatos menettel átgurultunk Ausztrián. Máskor 6,4-es átlagot szoktunk futni, most 6,1 lett. Lehet, hogy tényleg ennyit jelent a gumi?
Chianti20-05-2014 16:48:02 // 53720
bizony, bizony arrafelé érdemes figyelni a táblákat... már írtam párszor, de szegény páromat pont ott mérték be egy szép vasárnap délután, amikor első alkalommal vezette a Démont... 80-as táblánál 100... már jött is a 30.000-es csekk... mindez alig pár héttel az autóvásárlás után... mondanom se kell mennyire hiányzott ez akkor a költségvetésünknek... azóta valahogy én sem merem feszegetni a határokat, pedig egyszer úgy kipróbálnám mit tud a verda! :o)
mzo20-05-2014 14:41:56 // 53719
Nem egy ceg a ketto valoban. Magat a motort a Vm gyartotta. Az Fpt meg az innovaciot adta es osszefogta a fejlesztes. Mondjuk mindketto a Fiat tulajdona.. :)
mizooo20-05-2014 14:11:38 // 53718
Volt "M" betűs 156 is.
Giuntini20-05-2014 13:57:54 // 53717
Szerintem a 156 jtd volt a vilàg első CR dízelje, de nem akarok vitatkozni. Rosszul írtam az M betűt, azt valóban az 59-be rakták be először.
.......................20-05-2014 11:54:06 // 53716
csak a 3.2 Holden
a 2,2 Opel
b´r tök mindegy hisz mindkettö GM
a 2,2 Opel
b´r tök mindegy hisz mindkettö GM
VKG231!!! (156+75)20-05-2014 11:35:04 // 53715
A világ első common rail dízelje a 156 1.9 JTD-je volt 1997-ben :)
VKG231!!! (156+75)20-05-2014 11:34:09 // 53714
És azért ne keverjük a FPT-t a VM motorival, az egy külön cég még mindig. :)
VKG231!!! (156+75)20-05-2014 11:33:35 // 53713
Az 1.9 JTS-t mondtam :)))
Crea20-05-2014 11:03:18 // 53712
köszönöm a válaszokat :)
Természetesen az alfa bőrbe bujtatott opel sarkitás volt, de eddig ahova nyúltunk mindenhol a GM logó vigyorgott ránk :) Már néha identitás zavarban szenvedek :D
Természetesen az alfa bőrbe bujtatott opel sarkitás volt, de eddig ahova nyúltunk mindenhol a GM logó vigyorgott ránk :) Már néha identitás zavarban szenvedek :D
Giuntini20-05-2014 10:57:05 // 53711
Még annyit, a 2.4 jtdm teljes egészében FIAT motor, hiszen már az adagolós verzió benne volt a Kappában, a Mareában is. Az Alfa viszont a JTDM-et kapta, és ha jól emlékszem ez volt a világ első Common Rail dízel személyautóban. Az Opel csak áhítozott erre a motorra, de a FIAT sohasem adta oda.
Giuntini20-05-2014 10:49:58 // 53710
Így van, a 3.2 Holden blokk,a hengerfej és azon kívül minden Alfa. A 2.2 GM, de ott is a hengerfej Alfa.
mzo20-05-2014 10:39:19 // 53709
Az 1.9 Jtdm Gm-Fiat powertrain (Vm motori gyakorlatilag) fejlesztes, a 2,2 GM a 3.2 szinten Gm az ausztral Holdenekbol hoztak.
Joker 15620-05-2014 10:38:34 // 53708
Halihó! Segítsééééég! :)
Nagyfékes 159re milyen ET számos felni megy fel?
Köfike :)
Nagyfékes 159re milyen ET számos felni megy fel?
Köfike :)
.......................20-05-2014 10:25:26 // 53707
szerintem az 1,8MPI egy az egyben ugyanaz mint az Opelekben
VKG231!!! (156+75)20-05-2014 10:17:18 // 53706
Az 1.9 meg a 2.2 (meg a 3.2) az a blokkon kívül Alfa fejlesztés.
Giuntini20-05-2014 09:55:41 // 53705
Ebben igazad van részben, ami a motort illeti. De ez nem csak a köntösről szól. Olyan futómű van alattad, és olyan merev karosszéria körülötted amiről az Opel csak álmodozhat. Ami a Seleniát illeti azt használd nyugodtan Én több mint húsz éve csak gyári FIAT olajakat használok. Az első Cromámat 91-ben vettem, még szívódízel volt, abba a VS ásványi olajat raktam bele, de azzal is sokkal különb volt, mint az előtte kipróbált nagynevű olajakkal. Aztán ahogy változtak az idők, jöttek a modernebb autók, mindig FIAT, és azokba a Seleniák kerültek bele. Én úgy tapasztalom, a 159 is nagyon finoman jár az első olajcsere óta, amit én csináltam. Viszont, azt hallottam a Seleniáról, ez még a második Cromám idejéből, hogy nem illik utána más márkájú olajat használni, mert a gyári FIAT olajakban van valami adalék, ami nem kompatibilis a többi olajjal. Igaz, vagy nem igaz, ki tudja?
Crea20-05-2014 09:23:24 // 53704
Nem akarok olaj vitát nyitni :) Az Seleniat egyszerű ok miatt veszem mert elégedett vagyok vele. ( lehet egy castrol,mobil 1 akármi is ugyanilyen jó lenne nincs rálátásom)
A motor pedig szerkezetileg érdekelt csak,h ne adj Isten az alfa erősített, változtatott rajta valamit vagy bármi ami az olasz mérnökök keze munkája lenne ( legalább egy kis finomhangolás)... de ezek szerint semmi :) újra elkönyvelem magamban,hogy egy opelom van szép köntösbe :D
A motor pedig szerkezetileg érdekelt csak,h ne adj Isten az alfa erősített, változtatott rajta valamit vagy bármi ami az olasz mérnökök keze munkája lenne ( legalább egy kis finomhangolás)... de ezek szerint semmi :) újra elkönyvelem magamban,hogy egy opelom van szép köntösbe :D
Erhard 242 (Pure Energy)20-05-2014 09:20:42 // 53703
attól technikailag tök ugyan az, mint pl az Opel 1.9 dejzele egy az egyben VM
David | Centocinquantanove20-05-2014 09:15:14 // 53702
Jajj ne menjünk már ebbe bele megint... Lerágott csont! :)
Erhard 242 (Pure Energy)20-05-2014 09:13:19 // 53701
maga a motor az egy az egyben opel ...igen érdekes az olaj kérdés, túl van lihegve mint minden más :)
Giuntini20-05-2014 09:11:42 // 53700
Azt nem tudom, hogy az 1.8-nál változtattak e valamit, de azt 2005-ben olvastam az első tesztekben, hogy a 2.2-nél a hengerfejen, és motorvezérlés terén sok változtatás volt.
Crea20-05-2014 08:53:40 // 53699
Rengeteg opel fórumot olvasok ( az 1.8 mpi (Z18XER) motor miatt ott találom a legtöbb infot) csak csupán kíváncsiság miatt szerintetek pl egy ilyen GM motornál, az alfa bármit is változtatott vagy egyszerűen átemelik a motort egy az egyben? ( ha az egész GM akkor viszont a marketingen kívül semmi ok nincs pl egy alfa specifikus dolog használatra, gondolok én itt pl a selenia olajra... ettől függetlenül csak az fog belekerülni minden esetben az autóba mert elégedett vagyok a minőséggel, de ez egy más kérdés)
Ákos (dewvil)20-05-2014 08:12:17 // 53698
jaja, xsak en ceges kocsikhoz vasaroltam.
ValeRossi4620-05-2014 07:15:20 // 53697
Gondolat szerint a júniusi számok,amiben az aktuális selénia rally élménybeszámolója volt. 2012- 2013
Imi20-05-2014 06:19:07 // 53696
Ird le pontosan melyik szám.Megnézem.A lányom gyűjti.
ValeRossi4620-05-2014 05:54:50 // 53695
Azt szeretnem kerdezno,h gyujti e valaki az alfissimo ujsagot? Tavaly es tavaly elotti kellene egy par cikk erejeig :)
Giuntini19-05-2014 22:42:06 // 53694
Te délután voltál?
Giuntini19-05-2014 22:39:47 // 53693
Ahol annak idején dolgoztam, az a cég adta el, a Police-nek a Multanova (svájci) radarokat. Emlékszel, a zöld Feliciákba volt berakva + kettő kékbe. Én voltam az egész üzletnek a felelőse, mivel én tudtam beszélni a cég főnökével aki szicíliai származású svájci volt. Határozottan emlékszem, hogy Budapesten 61-re állították a fényképezőgépet, viszont az tény, hogy pl. a lébényiek sokszor 155-re állították, mert egyszerűen nem bírták képpel. Manapság viszont a lézerek uralkodnak. Azok jó részét is az egykori cégem adta el. Nekem annyi előnyöm volt, hogy soha nem büntettek meg, hiszen akkoriban az összes kezelőt személyesen ismertem, és a tanfolyamokat is én tartottam, és vizsgáztattam őket.
Liquid19-05-2014 22:27:11 // 53692
Nem egészen. Az objektív határ + a műszer hibája fölé állítják, hogy ne legyenek vitás esetek. Ez pályán 155, városban kb 69.
Liquid19-05-2014 22:22:14 // 53691
Alapvetően 2 oka van szerintem is:
- drága a fotó
- sokat fogyaszt az autó, ha tolja neki
Ez utóbbi miatt van a pályán 100-as, városon kívül 70-es tötymörgés.
Azelőtt én is 160-190 között közlekedtem. Engem inkább a fotózás lassított le.
- drága a fotó
- sokat fogyaszt az autó, ha tolja neki
Ez utóbbi miatt van a pályán 100-as, városon kívül 70-es tötymörgés.
Azelőtt én is 160-190 között közlekedtem. Engem inkább a fotózás lassított le.
Ákos (dewvil)19-05-2014 22:21:35 // 53690
csakmert ma voltam ott akkor ea volt masik vevo ablakemelovel ott. en is vasarolgattam
:-)
:-)
Giuntini19-05-2014 22:15:15 // 53689
Nem, délelőtt 11 körül voltam.
Ákos (dewvil)19-05-2014 22:09:26 // 53688
Nem te voltal ma 4 korul az alfadepoban?
mizooo19-05-2014 21:41:29 // 53687
Érdekes, hogy ez a hiba kinél/mikor jön elő. Lassan én is 20K-t mentem a géppel mióta meg van, a kíváncsiság miatt szedtem szét az EGR-t az elején mivel mindenki erről beszél/t, de nem nagyon volt kormos. Kicsit kitisztítottam ha már kint volt és visszaraktam. Azóta sem volt vele gond, kopp kopp remélem nem is lesz :)
zoltankublik19-05-2014 21:37:06 // 53686
Csabi19-05-2014 21:23:59 // 53685
EGR ON
Nálam az EGR került üzemen kívül (csak, hogy GTPeti-nek se legyen hiányérzete :) )
Megkapta a végleges 'szűkítést'...

Ok:-A gyári új szelep ~20e km-t bírt(tisztítás nélkül), és újra akadozva működött...indítás után a sokadik erőlködésre nyitott ki, és utána is akadozott( a pucolás biztos segítene, de már beleuntam)
- az egyre erősödő rángatás miatt, már féltettem a hajtáslánc elemeit...
megjegyzés: a korom nem érdekelt, alig volt kormos a szelep, de mégis szorult...
Jövő héten kiírják, addig meg nézegetem a sárga lámpát...
Persze a rángatás megszűnt...
EGR OFF
Nálam az EGR került üzemen kívül (csak, hogy GTPeti-nek se legyen hiányérzete :) )
Megkapta a végleges 'szűkítést'...

Ok:-A gyári új szelep ~20e km-t bírt(tisztítás nélkül), és újra akadozva működött...indítás után a sokadik erőlködésre nyitott ki, és utána is akadozott( a pucolás biztos segítene, de már beleuntam)
- az egyre erősödő rángatás miatt, már féltettem a hajtáslánc elemeit...
megjegyzés: a korom nem érdekelt, alig volt kormos a szelep, de mégis szorult...
Jövő héten kiírják, addig meg nézegetem a sárga lámpát...
Persze a rángatás megszűnt...
EGR OFF
Giuntini19-05-2014 20:28:05 // 53684
Ma megtörtént az ablakemelő orvoslása, a motor volt, jobban mondva a rajta lévő fogaskerék. Van egy Alfa Depo bontó (Bp, XIII. Szent László u. 76. Tel.06209437307) ott kaptam egy komplett motort 10ezerért. A régit elraktam hátha egyszer a motorra szükség lesz.
Giuntini19-05-2014 20:19:59 // 53683
Az tény, hogy az eddig nagyon villogó BMW-k, Mercik Audik, nagyon visszavettek magukból, tulajdonképpen még a SUV-ok tartják magukat. A rohadt bunkó cégautósok nem bírnak még mindig magukkal, Octaviások, Focus, Mondeo. Apropó Mondeo: szombaton egy eléggé nagy barom próbálkozott velem, Érdi emelkedőn 145-el megyek felfelé, belémáll egy Mondeós, előttem egy BMW. A BMW félreáll előlem, majd a Mondeós rámáll, én elmegyek előle, majd előzés után lelassít előttem. Az érdi emelkedő tetején rágyorsít, és utána mutatja visszafelé nekem, hogy én is csapjak a gyeplők közé. Idióta! Mióta Alfám van, azt tapasztalom, hogy néhány autós társunknak a 159-es olyan mint a vörös posztó. Ami a méréseket illeti, autópályán 143-ra van állítva az alatt nem büntetnek. Mostanában az M 7-esen a hídakról nem mérnek. Lakott területen belül ahol 50km/h a megengedett sebesség 61-re állítják a radart.
Pityukoma19-05-2014 19:55:32 // 53682
Kapják be :-(
Remélem megy az autó képei közé:-)
Remélem megy az autó képei közé:-)
Pityukoma19-05-2014 19:52:29 // 53681
tdemeter19-05-2014 19:27:39 // 53680
m0-an a dunakeszi lehajtonal szoktak eleg gyakran lezeragyuzni
mizooo19-05-2014 18:57:24 // 53679
Mostanában reggelente kint vannak az M0-n is. Nem tudom mi van velük, soha nem mértek ott. Meg is csappantak a 150-180 -al elsuhanó autók :)
David | Centocinquantanove19-05-2014 17:16:20 // 53678
Én minden héten megnézem a police.hu-n, hogy a munkábamenős oda vissza szakaszon az adott idősávokban lesz e mérés. Igaz hogy csak egy terv, de 10-ből 9-szer full máshol mérnek, legalábbis a tervben szereplő helyszínen még véletlenül sincsenek. Vagy akkor mérnek ott ahol járok, amikor terv szerint full másik települèsen kéne mérniük. Akkor most hogy is van ez?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
650
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?