Forum >> 159

Dömpi (il dottore)02-09-2014 21:50:23 // 57999
az enyém nagy átlaga 8.0

és akkor mi van?

most komolyan, mennyibe fáj évi 20 k km esetén 1l plussz tankolásonként?

...bakker, ha jól számolok 90k HUF...hmmm
Dömpi (il dottore)02-09-2014 21:44:44 // 57997
én meg portyázó magyar vagyok :)
Piros Madaaar02-09-2014 21:44:01 // 57996
Az enyem 7alatt nem eszik...
Piritu - 1.000.00002-09-2014 21:42:22 // 57995
Gratula a k-hoz! :-))
Piros Madaaar02-09-2014 21:41:33 // 57994
Menyiert a nagy kerdes:-)
mizooo02-09-2014 20:59:40 // 57993
Basszus elvitték az autót amit haverral kinéztünk :(:(:(:(:(:(........... Tuti jó gép volt kíváncs vagyok regel e ide. Ha valaki lát valami épkézláb 2008 körüli 1.9 16V-t szóljon :)
Erhard 242 (Pure Energy)02-09-2014 20:36:08 // 57992
áhh neked ólomlábad van :) nekem mindig ugyan annyit eszik a gép nincs változás
bizsó15902-09-2014 20:20:51 // 57991
aha mindig ugyanúgy járok reggelente 25km és nem városban ezért fura, talán a dpf szűrő nem lehet eldugulva és ezért eszik többet?
Shadin02-09-2014 20:13:27 // 57990
Ma reggel 8,8 este meg 6.5 (kb. +0,4 mindegyikhez a valós)
tdemeter02-09-2014 20:11:04 // 57989
Szia!
Az enyem legutobb 8.5-ot evett, de volt mar 6.4-es fogyasztasom is.
Siman ossze lehet hozni ha csak varosban nyomod, rovideket mesz, nem varod meg h meleg legyen, stb...
Shadin02-09-2014 20:00:43 // 57988
Hát mer' iskolakezdés van :-D
bizsó15902-09-2014 19:48:39 // 57987
sziasztok valaki segítsen kitalálni mért eszik az autó az átlag 6,5l helyett 7,5 körül??? 1.9 jtdm 8v.
Vermacy02-09-2014 15:53:13 // 57986
Neeee....
Idén már nem szeretnék többet költeni karbantartásra! Még kell vennem téli gumit, meg Puntóra új tetőt...
Vermacy02-09-2014 15:51:35 // 57985
Ebben az olvasatban lehet! Miért? Érdekelne?

... labda lecsapva és nincs harag :o)
Csabi02-09-2014 15:47:13 // 57984
Sajna nem ennyire intelligens a rendszer...A generátoron túl azért lehet, csak egy testkábeled lazult le...nézzék át azért a kábelezést is, nehogy potyára vegyél generátort is.
magento02-09-2014 15:35:00 // 57983
OK, holnap többet tudok. A generátor-cserén átestem a 146-ossal is egyszer régen..

Nincs a fedcompnak külön hibaüzenete generátor hibára, csak az aksi ikon a kijelzőn?
Csabi02-09-2014 15:16:41 // 57982
Nem ismeretlen dolog a generátor halála....Itt is már elég sokan átestek rajta, és az 1.9eknél jellemzőbb...
magento02-09-2014 14:50:28 // 57981
Meg is jött az új aksi, be van szerelve, a "felesleges" hibaüzenetek el is tűntek indításnál.... viszont 1 perc alapjárat után megint alacsony töltést írt. Szoktak generátor problémák lenni a típussal?
Végül is megy holnap szerelőhöz, a hétre volt tervezve vezéműszíj csere - a töltés probléma csak épp közben jött...
David | Centocinquantanove02-09-2014 14:46:26 // 57980
Külföldre járóktől kérdezném, hogy ismeri valaki a mellékelt képen lévő pecséthez tartozó szervizt? Vajon tudnak az autóról visszamenőleg infóval szolgálni?
David | Centocinquantanove02-09-2014 14:39:50 // 57979
Lehet, hogy nem vagy 100%-ig hetero?! :)) Bocs a személyeskedő poénért, de magas volt a labda.
Vermacy02-09-2014 14:35:19 // 57978
Végig olvastam. Durva. Még jó, hogy Nekem nincs pótkerekem az Alfában! Puntóban van, de gyorsan rendelek oda egy nyári és egy téli gumit külön felnin... Vazze! Most belémb*szták az ideget, de ha nem kamu a cikk (miért is lenne az?), akkor a családban az összes kocsira tolom a pótkerékre az "új" gumit. Márkásat...
Vermacy02-09-2014 14:22:56 // 57977
"A tempomat remek opció. Tudom, hogy a heteroszexuális férfiak mindennél jobban érzik és szeretik a vezetést, szinte egybeolvadnak a vassal, mint portyázó magyarok a lovukkal, de nekem a kétszázadik kilométer autópálya után bizony jól jön, hogy robotpilótára kapcsolok - még ha csak a gázpedál szintjén, akkor is."

:o) Ezt mondom Én is! Már városban is bekapcsolom a tempomatot, ha tehetem ;-)
Vermacy02-09-2014 14:09:57 // 57976
Hát ezaz! Szoktam "trollkodni" a vezess.hu hozzászólásaiban és ezt nem volt hajlandó megérteni/felfogni egy S-Cross fun! Mármint, hogy egy "sedan" hiába kevesebb csillagos, mint egy SUV, Én akkor is a sedanban ülnék :o)
Vermacy02-09-2014 14:08:04 // 57975
:o) Sajnos, manapság csak jogok vannak, kötelezettségek meg nincsenek...
DE! Én lehet, ezért is kedvelem a '80-as évek autótermését. Azok még őszinte járgányok voltak mindenféle sallangtól mentesek...
vzsiros02-09-2014 13:42:42 // 57974
Így igaz. Mert lehet, hogy a ajudi q7 csak 3 csillagot kapott anno a töréstesztre, a honda jazz meg 5-öt, attól még egy ütközésnél kicsit egyenlőtlen lesz a helyzet... Ebben nem áll rosszul a 159!
David | Centocinquantanove02-09-2014 13:34:59 // 57973
Attól még jogod van hülyének lenni... :)
David | Centocinquantanove02-09-2014 13:34:38 // 57972
Ááá nem csak, ahogy Alfa-GT Csaba cartárs is mondta, lehet hogy le akartak húzni, és lehet nem tetszett, hogy célirányosan kértem a dolgot.
Vermacy02-09-2014 13:32:54 // 57971
Mert a gép és a mérnök "dolga", hogy túlélj és megvedd a következő modellt is... :o)
Vermacy02-09-2014 13:32:12 // 57970
DE! Legalább a japán nem romlik el és keveset eszik. Bár itt az Audis volt a "bűnös", ahogyan végigfutottam a cikket, de pont ezért nézegettem Én is másfél tonna feletti verdákat. A fizikával lehet szórakozni, de ütközésnél a súly sokat számít!
Vermacy02-09-2014 13:28:44 // 57969
Sztem üzemanyag lehet a ludas. Nekem alapjáraton volt ingadozás Madaras Tesco kút után. Gyorsan nyomtam is bele prémium dízelt...
David | Centocinquantanove02-09-2014 13:27:26 // 57968
Amit továbbra sem értek... Ha azt akarod, hogy ne avatkozzon be (pl. pályanapokon egy zárt pályán ahol lehet randalírozni, stb), akkor mégis miért avatkozik be?
Vermacy02-09-2014 13:23:47 // 57967
"Közben nézett rám furcsán és ferdeszemmel :)"

Kínai szervizesnél voltál?-)
Vermacy02-09-2014 13:21:38 // 57966
Pl. Ferrariban van oly opció, hogy kikapcsolod a "felügyeleti szervet", de vészhelyzet "végén" bekapcsol. Nem saját Ferrari sajnos, hanem még pár éve olvastam neten...
Vermacy02-09-2014 13:20:04 // 57965
2. Elvileg EGR tömődik...
Vermacy02-09-2014 13:19:01 // 57964
:o) Nagyszülőknél szabad a vásár, ott nem Én altatok... >:-)
David | Centocinquantanove02-09-2014 12:56:52 // 57963
Én eleve felelőtlenségnek tartom, azt hogy szeptemberben téligumival járkálnak az emberek, pláne azt, hogy 3 téli + 1 nyári kombinációval.
Persze lehet menni, de akkor ne tessék csodálkozni semmin...
vzsiros02-09-2014 12:42:57 // 57962
uff, hogy a Civic-ből semmisesoksenem maradt... Basszus. Tragédia.
totalcar cikk a balesetről...

Az viszont tény, hogy a 159 nem adta volna meg magát ilyen könnyen, mint a Civic.
Norby02-09-2014 12:06:20 // 57961
Ilyet nekem is csinál a regenerálás bizonyos szakaszában.
De csak a 159 találkozó óta :(
Liquid02-09-2014 10:57:32 // 57960
az ülőlapot fel tudod emelni, már nem emlékezem pontosan mi hogy tartja, de nekem is alatta van.
Piros Madaaar02-09-2014 10:47:01 // 57959
Koszi sracok..ehhez gondolom kikell valahogy szedni az ulest.mert amugy nincs:-)
vzsiros02-09-2014 10:30:11 // 57958
igen? vigyem el manuális takaríttatásra, vagy a DPF égetést csinálta, kicsit csúnyán?

megvan a kocsi 9000 km-e, és még egyszer sem csinált ilyet, hogy az erő eltűnt volna, és a fordulatszám meg ingadozik...

De mondjuk egy ideje nézem, hogy mikor látok már DPF kiégetést, és amiket írtatok, hogy hogy lehet észrevenni, nekem még nem jött... Pedig főleg országút / autópályán használom a gépet (a városban biciklivel járok, főleg...)
norbi040902-09-2014 10:18:36 // 57957
Vasárnap este munkából hazafelé a szakadó esőben végre tapasztaltam DPF regent...ha minden igaz. :) (Biztos volt már több is, csak nem vettem észre :D)
Munkatársamat vittem haza, menet közben nem éreztem/láttam semmi erre utaló jelet. Aztán amikor megérkeztünk hozzá akkor vettem észre hogy alapjárat megemelkedett kicsit, plusz a turbónyomás sem a nullán volt alapjáratnál. A 2. piros lámpás várakozásnál már az alapjárat és a turbónyomás is a megszokott volt.
Ez az lehetett? :)
vzsiros02-09-2014 09:56:11 // 57954
Nektek volt már ilyen? Van valakinek ötlete mi a frász volt ez?

Megyek tempomattal a pályán, 140-el, 1800-1900 fordulaton. Egyszer csak elkezd a fordulat fel és alá szánkázni, olyan 1200-2200 közt ugrált. Elkezdte veszíteni a sebességet. Egyszer csak kiírta, "cruise control off" (tempomatnak annyi ;-) ). Ekkor már ideges voltam, hogy mi a frász lehetett. Hibaüzenet, check engine semmi. Gondoltam, kitisztítom a rencert, nyomtam neki egy kövéret, felkúsztunk 3500-4000 fordulatig - itt kisimult a rángatás. Visszaengedtem 140-re, be a tempomatot - és mint ha semmi sem történt volna, mentünk tovább.
(1.9 JTDm 150 harcipaci, Q-tronic)

Vajon mi lehetett? (életében előszöt kényszerből lukoil-nál tankoltam - üzemanyag minőség - ez lehet ok?
David | Centocinquantanove02-09-2014 09:55:18 // 57953
Van egy madzag hátul a hátsó ülésnél, azt húzd meg és nyílik manuálisan.
Piros Madaaar02-09-2014 09:53:34 // 57952
Sziasztok kellene segitseg s.o.s.:-)
Nem nyilik a csomagter.sem kulcsrol sem pedig a gomb nem reagal.relet vagy hasonlot lehet hallani kattogni haba kulcsot hasznalom..kilehet ezt valahogy maskent nyitni??
Csabi02-09-2014 09:44:19 // 57951
Beázás kapcsán, szerintem neked is ugyanaz a problémád mint nekem...57765. számú hozzászólásomban írtam róla...
Kiegészítésként annyi, h tegnap csináltam meg, kapott öntapadós szilikon ajtótömítőt, +a fém burkolat visszacsavarozása után még szilikon tömítőt is...
tuti megoldás, tegnap este elég sok eső esett , és egy csepp víz sem jött be...
David | Centocinquantanove02-09-2014 09:19:37 // 57950
Jajaja tutira, bár ettől eltekintve elég korrekt szervizecske volt. Ott állhattam végig az autó mellet, nézhettem mit csinálnak, manapság már egyre ritkább az ilyen.
Jó mondjuk egy egr tisztítás nem egy nagy cucc, de van ahol az olajcseréhez sem engednek be a szerviz részre.

Ja és nagy köszönet mindenkinek aki tolta nekem az infót, akárcsak tippet is, mert most megmentettek egy jó 50k felesleges kiadástól..

Már csak egy dolog lesz ami aggaszt. Nálunk szakad az eső reggel óta, nem is kicsit, megint attól félek, hogy csordogálni fog a víz az anyósülés alá...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.