Forum >> 159

Chianti20-09-2014 15:45:25 // 58883
Jól mutat, ügyes választás volt a felni... :o)
bizsó15920-09-2014 15:17:59 // 58882
Üdv itt vannak a képek ez lett az eredmény :)
yani🍀20-09-2014 14:34:43 // 58881
Ma megejtettük a bal első kerékcsapágy cseréjét. Igazából valóban nem nagy feladat, de sajnos a csapágyagy felfogató csavarokhoz nem nagyon férni hozzá hátulról, ezért ki kell buktatni a csonka állványt. Az alsó gömbfej nem akart szétjönni, ezért a felsővel próbálkoztunk. Azt gondolom a sors akarta így, mert amikor a felső gömbfej anyáját akartuk kilazítani azt tapasztaltuk, hogy nincs meghúzva rendesen. Ezen tovább is léptünk, mert a kerékcsapágy cseréje volt a lényeg. Összerakásnál, amikor a gömbfej anyáját akartuk meghúzni, akkor szembesültünk, hogy nem igazán lehet. Újra szétszedtük
és jobban megvizsgálva a gömbfej menetét láttuk, hogy a belső fele el van repedve.
Azt gondolom hálát adhatok a sorsnak, hogy nem országúton adta meg magát a csavar és nem tört ki menet közben a kerék.
Most cserélhetem a felső lengőkart is, de valamiért nem igazán bánom.
Vermacy20-09-2014 11:09:51 // 58880
Predator csirke?-)

Az nem ilyen?-)
Vermacy20-09-2014 11:06:23 // 58879
Az Enyém nem dönthető.
Vermacy20-09-2014 11:05:54 // 58878
NemTom! Nálam ennyi volt, mikor megvettem. Emlékeim szerint...
Giuntini19-09-2014 19:05:21 // 58877
Még nem tudok semmit az autóról, a hét elején fel akartam rakni néhány fotót, csak kisebb gondom is nagyobb volt annál. Múlt hét végén rendezték Balatonlellén a Yacht Clubban az Oldtimer találkozót. Felraknék néhány képet a minket érdeklő autókról. A Maserati GT nem tudom mit keresett ott. +egy gyönyörű SLK.
tdemeter19-09-2014 18:51:47 // 58876
Nem csirkelab az hanem ilyen predator krix-krax:)
tdemeter19-09-2014 18:49:12 // 58875
Az enyem pont ilyen, illetve a neten talaltam egy kepet amely total pont ilyen volt.
Azt gondolom, hogy amelyik ilyen dontheto uleses, ott masfajta van es azon tenyleg van ilyen kulso ajto feleseg, de amelyik fix, nem dontheto abban ilyen van.
Marpedig ez total ilyan mintha hianyos lenne, nekem tunt fel ez a multkor, en kerdeztem....
mizooo19-09-2014 15:17:42 // 58874
Ez kicsit hiányos nem? Az enyém nem így néz ki :) van egy zár is rajta.
yani🍀19-09-2014 15:13:47 // 58873
Vannak esetleg nyomatékértékeid a csavarok meghúzására?
Vermacy19-09-2014 13:43:52 // 58872
Valaki kérte múltkor a Berlina síalagútjának fényképét...

Vermacy19-09-2014 13:39:33 // 58871
Milyen gáz már a Lambo féklámpája? Mintha piros csirkék lennének a hátuljában...
.......................19-09-2014 10:18:20 // 58870
akkor csak a gumma szar
.......................19-09-2014 10:18:00 // 58869
ilyen a Droberto beállítása
http://alfaamore.hu/kepnezo/blog/17250?num=0
.......................19-09-2014 10:17:18 // 58868
az acél kerékcsapágy szívesen belegyúgyul az alu csonkállványba,(Fl után Volt alu)
akkor ki kell préselni ,vagy kalapálni

és az ABS senzort még véletlenül se próbáld kivenni
,nem fog kijönni ,csak beletörik

a többi csak a szokásos izommeló,nagy kulcsokkal
.......................19-09-2014 10:12:39 // 58867
"eléggé sportos"
mihez képest?

a Brera beállítás ilyen:
http://alfaamore.hu/kepnezo/blog/23884?num=0

nekem nem tünik sportosnak :
a kerékdölés még a -1 fokot Sem éri el

a Mito -1,5 fok kerékdöléssel már fürészfogazik a Pirellivel
tdemeter19-09-2014 10:12:08 // 58865
De nekem nem TI van, sima mezei 159-es:)
yani🍀19-09-2014 10:09:54 // 58864
Valaki cserélt már otthon első kerékcsapágyat?
Erősen gondolkodom, hogy nekiállok magam, ezért tudni szeretném van-e valamilyen buktatója a dolognak.
David | Centocinquantanove19-09-2014 09:21:26 // 58863
Hát igen, már szemre is látszik, hogy terpeszt a kerék, már úgy is hogy nem ül benne senki. Főleg hátulról látni.
Liquid19-09-2014 09:13:35 // 58862
igen ez jó kérdés. Annyit tudok hogy a TI futóművének mások az értékei, ez is okozhatja, nem tudom, a télieken nem vettem észre ilyesmit.
.......................19-09-2014 08:46:26 // 58861
Túl nagy a ti kerékdőlése valszeg ,és a gumitípus ezt nem tolerálja
A Breránkon minden Ok a kopással ,pedig én is 19 el járok
vannak gumiprofilok amik fürészfog nélkül simán kopnak
tdemeter19-09-2014 08:31:23 // 58860
Engem inkabb az erdekelne, hogy miert lesz fureszfogas a gumi?
Ez most ilyen alfa baj, vagy csak szimplan szar gumik voltak.
ValeRossi4619-09-2014 08:30:31 // 58859
tudna valaki fényképet csinálni nekem,vagy a számokat megírni a vákumpumpáról? Kettőt megnéztem és mindegyiken más van. Melyik számot kell nézni?

yani🍀19-09-2014 08:22:22 // 58858
Nekem sem tetszett a gumi hangja, ezért az elmúlt szombaton beugrottam egy ismerős gumishoz. Néhány grammot változtatni kellett minden keréken, de az első gumik belső peremén látszott, hogy a futómű terpeszt. Az addigi első gumikat eltettük hátra, hétfőre pedig bejelentkeztem a Gulykához futómű állításra. Amikor odaértem, és elmondtam a problémámat, azonnal mondta, hogy ez a probléma szinte mindegyik márkára jellemző mostanában. A lényeg, hogy egy kicsit a gyári értékeknél szűkebbre állította a futóművet.
Mivel a bal első kerékcsapágy picit morog ezért nem tudok igazán sok tapasztalatról beszámolni. Már megvettem az újat "csak"be kell szerelni.
Liquid19-09-2014 08:04:53 // 58857
tudsz ilyet mondani itt Győrben?
.......................19-09-2014 07:41:01 // 58856
""A jármű geometriájának, futóművének alkalmankénti ellenőrzése, beállítása.""
De ha gyárilag szar amit az alfa a könyvbe ír?

én azt mondom Liquid ,hogy olyan futómveshez vidd akinek NAGY tapasztalata van ültetett futóművekben
Pl az Audi A4 fórumban is érdemes lenne olvasgatni ,ki milyen geometriát állít az ültetéshez
Piritu - 1.000.00019-09-2014 06:49:03 // 58855
A szervóolaj adja magát a cserére. Megnézed a színét, ha már nem szép tiszta, csere. Anno a 146-omban a szakszervíz egyáltalán nem foglakozott vele, aztán a németeknél szerpentinen egy kanyarban elment a szervó. Volt meglepetés a kanyar közepén. Senkinek se kívánom.
Aztán hazáig random módon hol volt, hol nem. Mint a mesében.Egy olajcsere segített, a kosztól leragadtak a szelepek.
Chianti18-09-2014 23:34:59 // 58854
Nnna ezek mindenképp pozitív hírek, reméljük így is folytatódik a történet....
Pityukoma18-09-2014 22:34:23 // 58853
Semmiképpen ne fordítsd meg a forgásirányt a gumiknál, ahogy Piritu is írta. Az 58827HSZ-ben David által belinkelt oldal tulajdonosával Strausz Pistával napi kapcsolatban vagyok munka szinten. Egy jó hírű kiváló szakember. Amit a weblapjára kiír arra mérget lehet venni :-)
Dömpi (il dottore)18-09-2014 22:13:07 // 58852
Yani, te is a Gulykához vitted ugye?
Neked is egyedileg állította be a futóművet? Nem a gyári értékre, ugye?

Csak kivi vagyok.
Dömpi (il dottore)18-09-2014 22:02:30 // 58851
A 159 gyári futóműbeállítása eléggé sportos, de pont ezért a gumik belső fele jobban kopik.
Nekem pont ezért van picit máshogy beállítva.
Dömpi (il dottore)18-09-2014 22:00:59 // 58850
A 120-140 közötti rázás és remegés támában asszem én vagyok a legtapasztaltabb :(
Javaslom olvasd el a vonatkozó blogjaim.

(Mellesleg én a helyedben az első alsó lengőkar szilentjét nézném meg először)
Dömpi (il dottore)18-09-2014 21:56:03 // 58849
Szevóolajat én a szervószivattyú cserekor, majd a régi visszarakásakor cseréltem :)

Minden esetre a könyv csak utántöltést ír elő.


(én azért 60-90-ezrenként lecserélném)
.......................18-09-2014 21:54:12 // 58848
Én nem adnék egy kínai cuccért 500 dollárt,még a felét sem
yani🍀18-09-2014 21:27:44 // 58847
Igen. Elvileg simán bemegy a kisebb helyére, így nem kell beépítőkeret, vagy másik középkonzol ha gyári navira cserélném. Arról nem is beszélve, hogy Igo fut rajta.
Tud kezelni külső video bemenetet, így köthető rá tolatókamera is.
Igazából a hangja érdekelne.
.......................18-09-2014 21:17:06 // 58846
A GYÁRI színes CONNECT Nav előlapja 5 mm el nagyobb mint a sima dupla din es cd a 159 ben
gondolom ez kisebbhez passzol,de valahogy nemártana informálódni
.......................18-09-2014 21:13:10 // 58845
A mito a gyári Pirelli fűrészfogasra kopik,
Érdekes ugyanott ugyanolyan futóműbeáll al a Nokian nem

a profil nagyban hibás a fűrészfogas kopásért

Ezt tudták a gyárban is ,de szartak rá mert a pirelli haszna fontosabb mint a vevőelégedettség
Liquid18-09-2014 21:07:13 // 58844
így van, neked néne váltanod 4lábra, 300lóhoz már elférne
yani🍀18-09-2014 21:03:36 // 58843
Esetleg valaki cserélte már ilyen típusra a gyári hifit?
Hifi
'''''18-09-2014 21:03:09 // 58842
Mert kevés a 220-240le!
Liquid18-09-2014 21:00:38 // 58841
cserélgetem évszakonként, meg próbaképpen 1 hete megcseréltem ismét, de ugyanúgy kaksi. Amúgy meg pont az a baj hogy nem pörög el :)
.......................18-09-2014 21:00:29 // 58840
Elsősorban az 1 fok feletti kerékdőlés az oka hogy a gumi belső fogai túlterhelődnek,
Bár ez a kerékdőlést szinte minden eljőkerekes elöl hátul használja
Tehát olyan gumma kell ami ezt bírja,
Magyarul a gumi belsö oldalán a fogakat ki kell támasztani eldőlés ellen,
Azt pedig egy az abroncson körbefutó váll teszi meg,
Egyszerübben amerre dől a kerék azon az oldalon nem lehetnek nyitott fogak ,mert kidőlnek a nagy nyomóerő miatt

A Ti ültetén nem javít eze
én azt tanácsolnám cseréld a futóműben szériarugókra ,amik nem ültetnek semmit
'''''18-09-2014 20:57:24 // 58839
Szar a q4 mert nem egyformán pörög el.Cserélned kell majd őket előröl-hátulra. :-P
Liquid18-09-2014 20:55:00 // 58838
dolgozom rajta :D
'''''18-09-2014 20:54:06 // 58837
Kapartasd le egyformán! :-)
Liquid18-09-2014 20:52:43 // 58836
amúgy pont megállapítottam, hogy rohadtul agresszív tudok lenni mostanában ha az Alfában ülök :)
Liquid18-09-2014 20:52:00 // 58835
úgy-úgy, meg gyorsan kell menni és akkor a motorhang, meg egyebek elnyomják :)
Piritu - 1.000.00018-09-2014 20:50:20 // 58834
Fel kell hangosítani a rádiót :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.