Forum >> 159
Csabi23-09-2014 22:13:49 // 59066
Ilyenem nekem is van sok...:) Ez tök normális, a turbó és a rendszer tehetetlensége íródik ki a diagramban...Ahogy hirtelen eléri a kért turbónyomást, hirtelen visszavesz, így tovább végül kisimul...csökkenő amplitúdó....az én hullámzásomnál állandó, sőt vhol erősödő pulzálás volt, mondhatnám h saját magát gerjesztette a rendszer...ahogy csökkentve lett a max turbónyomás úgy csökkent a hullámzás is....
Ez az ugrálás ugyanúgy megfigyelhető a magasabb nyomásról kisebb nyomásra csökkented ergo hirtelen elveszed a gázt , de nem teljesen...pár ms míg újra ~állandó lesz a nyomás...a lengés ugyanúgy ott van, csak nem érzed...
Ez az ugrálás ugyanúgy megfigyelhető a magasabb nyomásról kisebb nyomásra csökkented ergo hirtelen elveszed a gázt , de nem teljesen...pár ms míg újra ~állandó lesz a nyomás...a lengés ugyanúgy ott van, csak nem érzed...
Dömpi (il dottore)23-09-2014 21:59:48 // 59065
Gratulálok kedves Nagypapa! :)
Shadin23-09-2014 21:59:07 // 59064
Tőle értél most haza?
Dömpi (il dottore)23-09-2014 21:49:39 // 59063
khm...90 fokra kell beállnia, nem 80-ra.
Ha nem megy fel 90-re, vagy a mutató fel-le mozog attól függően, hogy pl. állsza piros lámpánál, vagy éppen mész, akkor termosztát.
Ha nem megy fel 90-re, vagy a mutató fel-le mozog attól függően, hogy pl. állsza piros lámpánál, vagy éppen mész, akkor termosztát.
Dömpi (il dottore)23-09-2014 21:46:09 // 59062
féltengely
'''''23-09-2014 21:19:20 // 59060
Az pénzbe kerül! :-) Kérdezd Mankyt mert nekem lövésem nincs mit variáltak a progival.Eddig kb 25 progi volt rajta.Most kezd majd alakulni.
Piritu - 1.000.00023-09-2014 21:15:54 // 59059
Gratula! :-))
Piritu - 1.000.00023-09-2014 21:15:04 // 59058
Nem három, négy :-DD
Erhard 242 (Pure Energy)23-09-2014 21:14:35 // 59057
akkor igen...
Shadin23-09-2014 21:12:38 // 59054
Hát ez az, amit csatoltam az a gyári. Leng.
'''''23-09-2014 21:05:13 // 59053
Nekem látszik is a hullámzás a turbónyomásmérő órán.Meglett a gond.Most nem hullámzik és semmi füst nincs.Most fogunk feljebb menni mindennel csak sajna elb@sztuk az időt egy leugrott cooler csővel.Utána már sötét volt (15 perce értem haza) és úgy nem igazán látni a füstöt.
Erhard 242 (Pure Energy)23-09-2014 21:03:57 // 59052
kifújás lenne, akkor a gyári progival is hullámozna...
Pityukoma23-09-2014 20:24:03 // 59050
Gratulálok az uncsihoz :-))) Jó egészséget és sok boldogságot Babának, Mamának és az egész családnak :-)
Basszuskulcs hogy öregszünk...
Basszuskulcs hogy öregszünk...
Pityukoma23-09-2014 20:18:35 // 59049
Szerintem cseréld ki a gumigyűrűt ahol kifúj a turbó + alaposan nézd végig a csövezést, + a coolert. Hátha van valahol még kifújás és ez csapja be az ECU-t. Bár hogy beláss a coolerhez ahhoz le kell venni a lököst. Ha van kedved és időd gurulj el hétvégén hozzám és ha már lenn a lökös akkor befaragnánk a vízszint jelzőt is az ablakmosó tartályba.
Csabinak pedig ki kellene próbálni Tibcsi166 2.4-.re írt Ricsi féle progijával mit csinál a vas.
Csabinak pedig ki kellene próbálni Tibcsi166 2.4-.re írt Ricsi féle progijával mit csinál a vas.
Csincsy23-09-2014 20:17:55 // 59048
afla15923-09-2014 20:16:41 // 59047
]Tisztelt Cartársak!
Engedjétek meg, hogy megosszam Veletek nagy-nagy boldogságomat!
Tegnap reggel 8:00-kor megszületett első unokám Lilienn. Ausztriában Enns városban. 3750 gr és 50 cm és igazi kis vasgyúró. Természetesen alfácskával húztunk kifelé, mint a vadlibák és majdnem a szülésre meg is érkeztünk. Csak 1/2 órát "késtünk" pedig toltam neki rendesen. :)
Szóval anyuka és gyermek jól vannak és mi pedig repdesünk a boldogságtól.
Ugyanilyen szép napot és estét kívánok Nektek, mint amilyen nekem volt.
Engedjétek meg, hogy megosszam Veletek nagy-nagy boldogságomat!
Tegnap reggel 8:00-kor megszületett első unokám Lilienn. Ausztriában Enns városban. 3750 gr és 50 cm és igazi kis vasgyúró. Természetesen alfácskával húztunk kifelé, mint a vadlibák és majdnem a szülésre meg is érkeztünk. Csak 1/2 órát "késtünk" pedig toltam neki rendesen. :)
Szóval anyuka és gyermek jól vannak és mi pedig repdesünk a boldogságtól.
Ugyanilyen szép napot és estét kívánok Nektek, mint amilyen nekem volt.
[k i z z o]23-09-2014 20:01:26 // 59046
Ha a szerelő nem tud pontos diagnózist adni, mitől ment tönkre, ne engedd felújítani. Sok további kellemetlenségtől menthet meg. Mennyi egy bontott motor?
Vermacy23-09-2014 19:32:45 // 59045
(igazából inkább az u-val kezdődő és tálom-mal végződő szóval tudnám leírni a viszonyomat vele, de Alfás ilyen szót nem használ.)
Ez ilyenkor nem három Ú-val van?-)
Reggelre talaj menti fagyot makogtak a híradóban! Be prepared...
Ez ilyenkor nem három Ú-val van?-)
Reggelre talaj menti fagyot makogtak a híradóban! Be prepared...
Shadin23-09-2014 18:57:10 // 59044
Piritu - 1.000.00023-09-2014 17:38:23 // 59043
Reggel megvolt az első meglepetés.
Az esti eső, majd az éjszakai pára itt a Fekete-erdőben szépen ráfagyott a Párducra. Mi meg jövünk a nyárból, minden nélkül...
A műszerfalon meg virít a hópihe. Nagyon nem szeretem látni. (igazából inkább az u-val kezdődő és tálom-mal végződő szóval tudnám leírni a viszonyomat vele, de Alfás ilyen szót nem használ.)
Az ajtót is úgy kellett felszabni, attól féltem, hogy leszabom a kilincset.
Még szerencse, hogy eszembe jutott, hogy vagy három éve Ofitól nyertem valahol kártya alakú jégkaparót. Felszabtam a csomagtérajtót és ott is volt a pótkerék mellett. Ha nincs még várhattam volna fél órát, amíg kiolvad...
Aztán második csapásként vw oktatáson voltam. A Párductól meg is kérdeztem, hogy beszállhatok-e a kapott repi tollal....
Az esti eső, majd az éjszakai pára itt a Fekete-erdőben szépen ráfagyott a Párducra. Mi meg jövünk a nyárból, minden nélkül...
A műszerfalon meg virít a hópihe. Nagyon nem szeretem látni. (igazából inkább az u-val kezdődő és tálom-mal végződő szóval tudnám leírni a viszonyomat vele, de Alfás ilyen szót nem használ.)
Az ajtót is úgy kellett felszabni, attól féltem, hogy leszabom a kilincset.
Még szerencse, hogy eszembe jutott, hogy vagy három éve Ofitól nyertem valahol kártya alakú jégkaparót. Felszabtam a csomagtérajtót és ott is volt a pótkerék mellett. Ha nincs még várhattam volna fél órát, amíg kiolvad...
Aztán második csapásként vw oktatáson voltam. A Párductól meg is kérdeztem, hogy beszállhatok-e a kapott repi tollal....
Shadin23-09-2014 15:53:02 // 59042
Akkor az, most már hogy látom mit kell nézni, kimutatható. Este jelentkezem...
Vermacy23-09-2014 15:40:14 // 59041
:o) Új motoron (használt) gondolkozom. Most már csak a motorkódot nézik a forgalmiban, a motorszámot fel sem jegyzik. Így elegendő egy működő X20DTH-s motort találnom... Széthajtani városban, építkezni ez is megfelel. Olcsó hozzá a 15-ös gumi :o)
Csabi23-09-2014 15:39:32 // 59040
szerintem a hiba a program mélyebb bugyraiban van, valamely térképpel van a gond...
mex8623-09-2014 15:38:29 // 59039
B Vectra ha jól emlékszem?
akkor egyértelmüen nem éri meg felujitani, egyenlö a GTK kategoriäval.
akkor egyértelmüen nem éri meg felujitani, egyenlö a GTK kategoriäval.
Shadin23-09-2014 15:27:00 // 59038
Ma hazafelé diagolom a gyári 136-os programot...
Shadin23-09-2014 15:25:51 // 59037
Hát ez az :-(
Shadin23-09-2014 15:24:55 // 59036
nekem ue. 6-osban is érezni pl. dombon felfelé.
Vermacy23-09-2014 15:09:00 // 59035
Vazze! Gondoljátok át a témát, mert a Vectrában motorcserén ill. felújításon gondolkozom...
Vermacy23-09-2014 15:08:09 // 59034
:o) Akkor jó. Mostanában még azt is kuplung hibának látom, ha kifogy az ablakmosó tartály :o)
Nem volt egy leányálom átélni, hogy egy fostos 325d is ott hagy!
Nem volt egy leányálom átélni, hogy egy fostos 325d is ott hagy!
Csabi23-09-2014 14:17:46 // 59033
Ez nem kuplung, az bírja :)
Erhard 242 (Pure Energy)23-09-2014 14:04:10 // 59032
az első része így ebben a formában nem igaz, nagyon sok blokkot újítanak fel jó eredménnyel ...inkább a felújítás értéke szab határokat és van garancia, bontott blokkra meg gyakorlatilag semmilyen garancia sincs...mérlegelni kell melyik a jobb. olcsóbb megoldás ha vennék bontott blokkot ott is levenném a HF-et és elvinném nyomáspróbára ...gyakorlatilag ugyan azok a tömítések kellenének, mint a felújításhoz... meg akkor bele lehet látni milyen állapotban vannak a dugók stb....
mex8623-09-2014 13:44:11 // 59031
meg lehet nem is létezik ehhez sem túlméretes cucc akkor meg úgyis bukta az egész.
mex8623-09-2014 13:43:22 // 59030
en sem újitanám fel.
régi motorokat sem minden esetben tudtak normälisan megcsinälin, persze garid annyi nem lesz rä hogy az idöben kiderüljön. (1évnél többet sztem nem adnak felujitäsra)
manapsäg egyre kevesebb motort ujitanak fel, nem lennék biztos benne hogy sok helyen birtokoljäk a kellö technológiät meg gépparkot.
egy biztos km-es garis bontott motor sztem jobb megoldás.
az meg hogy értékcsökkentö tényezö? amit päran szajkóztak. sztem baromsäg.
külföldön papirokban bent sincs a motorszäm... nem szämit födarabnak, egy nagyobb km-es autó esetében még értéknövelö tényezö is ha tudod bizonyitani valamivel hogy a motorban kevesebb van. nälad sem nehe´z még kevesebbet futottat talälni bele, igaz eladni nem akarod de akkor is jobb lenne.
régi motorokat sem minden esetben tudtak normälisan megcsinälin, persze garid annyi nem lesz rä hogy az idöben kiderüljön. (1évnél többet sztem nem adnak felujitäsra)
manapsäg egyre kevesebb motort ujitanak fel, nem lennék biztos benne hogy sok helyen birtokoljäk a kellö technológiät meg gépparkot.
egy biztos km-es garis bontott motor sztem jobb megoldás.
az meg hogy értékcsökkentö tényezö? amit päran szajkóztak. sztem baromsäg.
külföldön papirokban bent sincs a motorszäm... nem szämit födarabnak, egy nagyobb km-es autó esetében még értéknövelö tényezö is ha tudod bizonyitani valamivel hogy a motorban kevesebb van. nälad sem nehe´z még kevesebbet futottat talälni bele, igaz eladni nem akarod de akkor is jobb lenne.
Erhard 242 (Pure Energy)23-09-2014 13:36:14 // 59029
a legnagyobb gáz akkor van ha sérült a főtengely és köszörülni kell akkor biztos nem kérném a felújítást...
Giuntini23-09-2014 13:00:34 // 59028
Köszi, még átgondolom.
dev16623-09-2014 12:47:17 // 59027
:(((
Sajnálattal olvasom, amit írsz. Ez egyik legdurvább sztori eddig, itt a fórumon.
Nem értek egyet a döntéseddel. Nyilván a motorcsere rizikó, de ne gondold, hogy a felújítás nem az. Egyáltalán nem mindegy az, hogy egy motort üzemszerű kopás miatt kell teljes generálozni (ekkor az eredmény akár hibátlan is lehet), vagy pedig túlmelegszik és szétkopik, mint a tied. nem hiszek abban, hogy bármi köze lenne a mostani problémádnak ahhoz, hogy előtte ki és hogyan használta az autód (leszámítva a olajat, de az más tészta). ha nem kímélték, az legfeljebb a szokásosnál minimálisan kopottabb gyűrűket, veztengelyt, csapágyakat, hengerfalat, stb. jelent, de semmiképpen sem lógó dugattyúkat és szélvészszerű kartergáz kifújást. Ez inkább amiatt lehet, h a motor minden alkatrésze túlmelegedett, az olaj nem tudta ellátni feladatát és rendellenes kopás lépett fel. Sok JTD-n nézegettem már kartergázt olajbeöntőn, nívópálca lyukon, kartergázcsövön keresztül és még az egészen magas futású motorokon sem jellemző, h érdemi kartergáz távozna (csak normális olajköd, de erős kifújás nincs).
Én a bontott motornál is megnézném beszerelés után a kertergázt és, ha erős a kifújás, akkor erre hivatkozva visszakérném a pénzt, de mivel ezek a bontott motorok jellemzően karambolos vagy bemutató autókból vannak (néha 20-30e-s futással), nem aggódnék emiatt, megy amúgy sem. Gondold át, nem csak a pénz miatt, hanem a felújítás kockázatai miatt is.
plusz ha veszel egy bontott motort, lesz egy csomó fontos és amúgy drága pótalkatrészed is.
u.i: nem árulok bontott motort :)
Sajnálattal olvasom, amit írsz. Ez egyik legdurvább sztori eddig, itt a fórumon.
Nem értek egyet a döntéseddel. Nyilván a motorcsere rizikó, de ne gondold, hogy a felújítás nem az. Egyáltalán nem mindegy az, hogy egy motort üzemszerű kopás miatt kell teljes generálozni (ekkor az eredmény akár hibátlan is lehet), vagy pedig túlmelegszik és szétkopik, mint a tied. nem hiszek abban, hogy bármi köze lenne a mostani problémádnak ahhoz, hogy előtte ki és hogyan használta az autód (leszámítva a olajat, de az más tészta). ha nem kímélték, az legfeljebb a szokásosnál minimálisan kopottabb gyűrűket, veztengelyt, csapágyakat, hengerfalat, stb. jelent, de semmiképpen sem lógó dugattyúkat és szélvészszerű kartergáz kifújást. Ez inkább amiatt lehet, h a motor minden alkatrésze túlmelegedett, az olaj nem tudta ellátni feladatát és rendellenes kopás lépett fel. Sok JTD-n nézegettem már kartergázt olajbeöntőn, nívópálca lyukon, kartergázcsövön keresztül és még az egészen magas futású motorokon sem jellemző, h érdemi kartergáz távozna (csak normális olajköd, de erős kifújás nincs).
Én a bontott motornál is megnézném beszerelés után a kertergázt és, ha erős a kifújás, akkor erre hivatkozva visszakérném a pénzt, de mivel ezek a bontott motorok jellemzően karambolos vagy bemutató autókból vannak (néha 20-30e-s futással), nem aggódnék emiatt, megy amúgy sem. Gondold át, nem csak a pénz miatt, hanem a felújítás kockázatai miatt is.
plusz ha veszel egy bontott motort, lesz egy csomó fontos és amúgy drága pótalkatrészed is.
u.i: nem árulok bontott motort :)
Giuntini23-09-2014 12:29:11 // 59026
A vízpumpa nem. A hengerfej körül lehetett a probléma.
.......................23-09-2014 12:21:36 // 59025
mi okozta végül a galibát ?
lehet tudni miért forrt fel a víz?
lehet tudni miért forrt fel a víz?
Giuntini23-09-2014 11:48:23 // 59024
Sziasztok!
Hát nem túl jók a fejlemények. Szatmáriék levették a hengerfejet, elküldik nyomáspróbára. A nagyobb baj, hogy lógnak a dugattyúk is. Ez pedig egy komplett motorfelújítást jelent. Tehát két verzió van. Vagy veszek egy bontott motort, vagy felújítjuk ezt. Én a másodi verzió mellett döntöttem. Tudom, hogy ez lesz a költségesebb, de egyszersmint a biztosabb. Ahogy egy használt autó vásárlásánál sem látsz bele a motorba, egy bontott motor még rosszabb, hiszen ki sem lehet próbálni. Én azt szeretném, hogy ez az autó tényleg jó legyen. Ha felújítják erre garanciát kapok, egy bontott motornál azon remegnék, mikor esik szét újra. Az autómban Szatmári szerint is a kilométer valós, sajnos nálam bejött az, hogy nem lehet tudni ki hogy használta. Sajnos ez az autó egy üzletemberé volt, tolta neki, gondolom mindenhová időre kellett érni, az olajat jó esetben 30000km-enként cserélte. Valóban ezekkel az autókkal 200000-ig nincs gond, utána jön ki, hogy előzőleg hogy használták. Ez a legnagyobb szemétség az autógyártók részéről (ebben a németek is ugyanúgy benne vannak), hogy használtan már a gatyánkat is rá lehet költeni. Én nagyon megszerettem ezt az autót, most is azt mondom egy fantasztikus gép, és alig várom, hogy ismét a kormánya mögé ülhessek. csak sajnos egy valag pénzbe fog kerülni. És ha 200000km-nél történik valami a motorral sajnos egy év után sehova se mehetek. Meg elég bonyolult a helyzet, nem szeretném tovább bonyolítani. Normálisan akarok autózni.
Hát nem túl jók a fejlemények. Szatmáriék levették a hengerfejet, elküldik nyomáspróbára. A nagyobb baj, hogy lógnak a dugattyúk is. Ez pedig egy komplett motorfelújítást jelent. Tehát két verzió van. Vagy veszek egy bontott motort, vagy felújítjuk ezt. Én a másodi verzió mellett döntöttem. Tudom, hogy ez lesz a költségesebb, de egyszersmint a biztosabb. Ahogy egy használt autó vásárlásánál sem látsz bele a motorba, egy bontott motor még rosszabb, hiszen ki sem lehet próbálni. Én azt szeretném, hogy ez az autó tényleg jó legyen. Ha felújítják erre garanciát kapok, egy bontott motornál azon remegnék, mikor esik szét újra. Az autómban Szatmári szerint is a kilométer valós, sajnos nálam bejött az, hogy nem lehet tudni ki hogy használta. Sajnos ez az autó egy üzletemberé volt, tolta neki, gondolom mindenhová időre kellett érni, az olajat jó esetben 30000km-enként cserélte. Valóban ezekkel az autókkal 200000-ig nincs gond, utána jön ki, hogy előzőleg hogy használták. Ez a legnagyobb szemétség az autógyártók részéről (ebben a németek is ugyanúgy benne vannak), hogy használtan már a gatyánkat is rá lehet költeni. Én nagyon megszerettem ezt az autót, most is azt mondom egy fantasztikus gép, és alig várom, hogy ismét a kormánya mögé ülhessek. csak sajnos egy valag pénzbe fog kerülni. És ha 200000km-nél történik valami a motorral sajnos egy év után sehova se mehetek. Meg elég bonyolult a helyzet, nem szeretném tovább bonyolítani. Normálisan akarok autózni.
Vermacy23-09-2014 11:14:40 // 59023
Kuplung gyengül?
Vermacy23-09-2014 11:13:49 // 59022
Mostanában hűvösebb van...
Erhard 242 (Pure Energy)23-09-2014 11:11:02 // 59020
akkor pedig a gyári progiban van valami ami vissza szabályoz...
Csabi23-09-2014 10:50:43 // 59019
Box-al nem volt hullámzás, viszont a rövid tesztidő alatt azért feltűnt, h padlógázra ott is csapkodott a turbónyomás mérő, csak ott 1-2 s-ig aztán kisimult, +nem volt érezhető gyorsulásban
.......................23-09-2014 10:40:30 // 59018
lehet,
de ha visszagondolok nekem is Volt hullámzás,
aztán lett leömlö cserélve ,akkor a Turbo geom rendesen mozgott így a Turbo nem lett bántva
de ha visszagondolok nekem is Volt hullámzás,
aztán lett leömlö cserélve ,akkor a Turbo geom rendesen mozgott így a Turbo nem lett bántva
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
458
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?