Forum >> 159
droberto10-10-2014 22:56:35 // 59767
Azért hál' Istennek, ez még csak rém, főleg a 159-nél. Legalábbis remélem. :)
Piritu - 1.000.00010-10-2014 22:54:01 // 59766
A típushiba listához anno volt egy ötletem, de Halesz azt mondta, hogy ősszel jön az új AA, és abban már lesz ilyen lehetőség is. Kár, hogy nincs hír még róla :-(
GTPeti10-10-2014 22:52:24 // 59765
Még gyári. De az autó funkcionalitása nem egészen... Neki kéne már állnia, de húzódik a projekt...
Piritu - 1.000.00010-10-2014 22:52:23 // 59764
Egyenlőre csak a hagyományos módon akarom szétszedni, mert van benne valami rugó is. Aztán majd meglátom a fűrészes dolgot :-)
Piritu - 1.000.00010-10-2014 22:51:06 // 59763
Nem ilyenekre gondoltam, hanem az "írassuk ki az LMM-et, mert tönkrement és drága újat venni" fajtákra :-)
droberto10-10-2014 22:41:52 // 59762
Erre én is kíváncsi lennék....
Keretes fűrésszel kivágsz belőle egy negyedet?
Keretes fűrésszel kivágsz belőle egy negyedet?
droberto10-10-2014 22:39:56 // 59761
Klafa lenne.
Néhány tipp:
Dpf, egr, szívósor, aut. ablak, csipp/box...stb
Egyébként egy friss típushiba lista is kéne.
Néhány tipp:
Dpf, egr, szívósor, aut. ablak, csipp/box...stb
Egyébként egy friss típushiba lista is kéne.
Piritu - 1.000.00010-10-2014 22:31:23 // 59760
Liquid10-10-2014 22:31:09 // 59759
Peti úgy fest megvan a jó program :)
Cimbidnek gyári még?
Cimbidnek gyári még?
Liquid10-10-2014 22:30:00 // 59758
kíváncsian várjuk a listát :)
Piritu - 1.000.00010-10-2014 22:29:06 // 59757
Meg azt is hozzá kell venni, hogy a 159 a legfiatalabb "tömegmodell".
A mókolással kapcsolatban már felmerült bennem a top 20 összeállítása is :-))
A mókolással kapcsolatban már felmerült bennem a top 20 összeállítása is :-))
droberto10-10-2014 22:28:21 // 59756
Köszi. Az ilyenek erőt adnak. :)
GTPeti10-10-2014 22:24:03 // 59755
Nagyon jól nyomod, Robi! Respect!!!
droberto10-10-2014 22:22:31 // 59754
Egyébként szerintem büszkék lehetünk, hogy a legpörgősebb a topic a miénk. Hál' Istennek még nem "a szar az autóm hogyan tudnám megmókni" résznél tartunk. Ez azért sokat elmond a típus minőségéről!
Örülök, hogy több mint 40k hozzászólás óta közétek tartozhatok. :)
Örülök, hogy több mint 40k hozzászólás óta közétek tartozhatok. :)
droberto10-10-2014 22:14:34 // 59753
droberto10-10-2014 21:55:44 // 59751
Főleg, ha használati tárgyként tekintenek rá és elmulasztják az olajcserét.
Erhard 242 (Pure Energy)10-10-2014 21:31:26 // 59750
ez így van
Erhard 242 (Pure Energy)10-10-2014 21:03:53 // 59749
majdnem, nem a rendszert változtatták meg a fordnál, ha nem a motor beszállítót 2006-ig fos ford, utána meg HDI...
ValeRossi4610-10-2014 20:55:34 // 59748
Egyetertek ;) ha jo 159es vasat szeretnenk azt meg kell fizetni :)
Giuntini10-10-2014 20:45:42 // 59747
Gondoljatok bele az én esetembe. Az enyémnek a karosszériàja karcmentes törésmentes. Az enyém nem az 1,5 millàs kategória. Mégis ez történt velem. Most màr tudom mi történt. Ez a motor hengerfejes volt kint a sógorok megcsinàltàk eladàsra nem síkoltàk le bepasztàztàk a repedést és eddig tartott. Ezt a Szatmàri szerint is nem lehetett észrevenni. A 159-nél én azt mondom min. ki kell adni 12ezer €-t és még akkor sem biztos semmi. A 2,4-nél pedig ha hozzà kell nyúlni a költségek az egekben.
Liquid10-10-2014 20:38:34 // 59746
azaz, az enyémben is zörög valami bal elöl, kezd idegelni, hétvégén meg is nézem. Nem futómű gond, hanem valami műanyag elem elszabadulhatott.
Shadin10-10-2014 20:37:02 // 59745
Ja. Szarolasz. A csavar kiesik a futóműből.
GTPeti10-10-2014 20:36:14 // 59744
"pl már az új E mercikben is Delphi van"
Vagy inkább még...
Vagy inkább még...
Liquid10-10-2014 20:35:17 // 59743
az olasz autók is szarok, mert sokan állítják :D
mzo10-10-2014 20:31:23 // 59742
A nyári Spanyol túránk alatt nekem is a Magyar normál MOL-al produkálta a legjobb átlagot az autó. Pedig tankoltam Olasz Francia Spanyol nyálat is. Különbséget én nem éreztem egyébként sem hangban sem erőben egyiknél sem. Persze ez a különbség nem volt hatalmas nagyjából 4 dl különbség volt a legjobb és legrosszabb átlag között.
Magában az üa rendszerben sztem is a Bosch a legjobb. Delphinél meg érdekessék, hogy egyre több típus vált át erre a márkára, pl már az új E mercikben is Delphi van.
A Mondeókban meg ha jól tudom pont fordított a folyamat, ott a jelenleg futó szériában már Bosch van míg a régi MK3-asokban Delphi volt. Na ezek alapozták meg a "jó hírét" a Mondeoknak. Pedig az újak az MK4-esek már megbízható autók, amennyire hallom nem szoktak gondok lenni a 2.0 TDCi-kkel.
Magában az üa rendszerben sztem is a Bosch a legjobb. Delphinél meg érdekessék, hogy egyre több típus vált át erre a márkára, pl már az új E mercikben is Delphi van.
A Mondeókban meg ha jól tudom pont fordított a folyamat, ott a jelenleg futó szériában már Bosch van míg a régi MK3-asokban Delphi volt. Na ezek alapozták meg a "jó hírét" a Mondeoknak. Pedig az újak az MK4-esek már megbízható autók, amennyire hallom nem szoktak gondok lenni a 2.0 TDCi-kkel.
David | Centocinquantanove10-10-2014 19:11:18 // 59741
Üzemanyagtól független témával kapcsolatban én is azt hallottam, hogy a delfi rendszerek elég ócskák, azt hiszem a mondeókban is olyan van és tényleg...
Simán lehet hogy az MSZ üzemanyag nem fekszik neki és amúgy nem lenne ócska...
Simán lehet hogy az MSZ üzemanyag nem fekszik neki és amúgy nem lenne ócska...
Piritu - 1.000.00010-10-2014 19:01:52 // 59740
Azt csak csendben kérdezném, ha tudjuk hogy a rönyó nem bírja, akkor miért nem tesz a gazdája/szerviz ellene? Miért várja meg, amíg beszarik? Vagy csak a egyszerűen szar a Delhpi rendszere?
"Delphi
Kisebb, gyorsabb rendszer mint a bosch. Valószínűleg olcsóbb is, legalábbis gyártói szinten, mert bővül azon autómárkák köre akik ilyen rendszert építenek be. Pl. a mindig bosch-ozó Mercedes is váltott.
Egy hátránya van.
NEM LENNE SZABAD MAGYARORSZÁGON FORGALOMBA HELYEZNI!
A probléma:
A Magyar Szabvány szerinti gázolaj minőség nem felel meg a delphi szivattyú kenési igényeinek. Hangsúlyozni kell hogy, a szabvánnyal és nem az olajtársaságokkal van a baj. Bolondok lennének jobb gázolajat csinálni, mint ami kötelező."
forrás
"Delphi
Kisebb, gyorsabb rendszer mint a bosch. Valószínűleg olcsóbb is, legalábbis gyártói szinten, mert bővül azon autómárkák köre akik ilyen rendszert építenek be. Pl. a mindig bosch-ozó Mercedes is váltott.
Egy hátránya van.
NEM LENNE SZABAD MAGYARORSZÁGON FORGALOMBA HELYEZNI!
A probléma:
A Magyar Szabvány szerinti gázolaj minőség nem felel meg a delphi szivattyú kenési igényeinek. Hangsúlyozni kell hogy, a szabvánnyal és nem az olajtársaságokkal van a baj. Bolondok lennének jobb gázolajat csinálni, mint ami kötelező."
forrás
Piritu - 1.000.00010-10-2014 18:50:51 // 59739
No, akkor keress vissza, hogy az olasz/német/osztrák gázolajjal mennyivel kevesebbet fogyaszt a verda. Meglepődsz, hogy hány ilyen bejegyzés lesz :-))
A rönyósok baja meg nem érdekel :-)
A rönyósok baja meg nem érdekel :-)
.......................10-10-2014 17:47:51 // 59738
ezek nam a gázolaj energiatartalmára vonatkoznak(tehát nem fog kebvesebbet enni)
hanem pl. a kenőképességre:
a MOL gázolaj legendásan szarul keni a diesel rendszer elemeit
csoda hogy a sok 1,5 dci renó spénes lesz
a furi hogy Franciában meg nem
hanem pl. a kenőképességre:
a MOL gázolaj legendásan szarul keni a diesel rendszer elemeit
csoda hogy a sok 1,5 dci renó spénes lesz
a furi hogy Franciában meg nem
Shadin10-10-2014 17:29:29 // 59737
Persze, placebó. Négy évig OMV extra nyálat tankoltam esküdözve, hogy milyen jó, keveset fogyaszt halk az autó stb. Most felváltva tankolgatom az OMV sima ill. prémium cuccát és tankról-tankra összességében semmi különbség.
Ami érdekes még, hogy amikor egyetlen egyszer tankoltam Vpúdert, akkor vagy fél literrel több lett a fogyi, de ezen kívűl semmit sem éreztem.
Ami érdekes még, hogy amikor egyetlen egyszer tankoltam Vpúdert, akkor vagy fél literrel több lett a fogyi, de ezen kívűl semmit sem éreztem.
GTPeti10-10-2014 16:32:33 // 59736
Jó nem veszek. :) Én nem voltam köztük.
(Azonban... ha többen állítják, hogy megjárták, akkor lehet benne valami.)
(Azonban... ha többen állítják, hogy megjárták, akkor lehet benne valami.)
Piritu - 1.000.00010-10-2014 16:23:24 // 59735
Azért erre ne vegyél mérget. Csak pár idézet a rend kedvedért:
"A MOL amúgyis elég gatyesz minőséget produkál"
"a szlovák sárga kúton kapható sima is jobb"
"Üzemanyag szar"
"Akármit mondanak, a kinti gázolaj még mindig sokkal jobb a magyarnál. "
"Jobb az osztrák gázolaj,"
"A MOL amúgyis elég gatyesz minőséget produkál"
"a szlovák sárga kúton kapható sima is jobb"
"Üzemanyag szar"
"Akármit mondanak, a kinti gázolaj még mindig sokkal jobb a magyarnál. "
"Jobb az osztrák gázolaj,"
GTPeti10-10-2014 16:03:05 // 59734
A pontosság végett: Sosem mondott senki olyat, hogy defacto sz@r a hazai nafta. Olyat viszont igen, hogy bele lehet futni egy-egy valamilyen módon "rosszabbá vált" eresztésbe.
Piritu - 1.000.00010-10-2014 15:49:34 // 59733
No, megtettük az utat visszafelé is a "jobb" kinti üzemanyaggal.
Odaút: 105-ös átlag 620 km 6,1 l/100 km
Vissza: 104-es átlag 631 km 6,5 l/100 km
Egyre inkább meg vagyok győződve, hogy szar a magyar nyál :-DD
Odaút: 105-ös átlag 620 km 6,1 l/100 km
Vissza: 104-es átlag 631 km 6,5 l/100 km
Egyre inkább meg vagyok győződve, hogy szar a magyar nyál :-DD
Shadin10-10-2014 15:09:33 // 59732
Mármint itthon. Szerintem elég nagy kontraszt a leharcolt és alulértékelt 159-esekhez képest, De szíp az autó :-D Miért kell mennie?
Shadin10-10-2014 15:06:00 // 59731
Az meg már tényleg eladhatatlan...
Akkor most mennyit ér a típus? Ua. évj. megkapható 1,7-ért is meg 2,5-ért is.
Akkor most mennyit ér a típus? Ua. évj. megkapható 1,7-ért is meg 2,5-ért is.
Shadin10-10-2014 15:03:20 // 59730
És egyre többen ignorálják az integetést...
Nagyon hamar szakadékká fog a típus avanzsálni.
Nagyon hamar szakadékká fog a típus avanzsálni.
Shadin10-10-2014 15:01:31 // 59729
Pont emiatt aggódom...
GTPeti10-10-2014 14:12:36 // 59728
Ha úgy érted a kendács-Matyit, hogy pénz híján kreatívkodnak a t. tulajok a javításnál, akkor egyetértek. 1M alatt megindul ez a folyamat, úgy mint a 156-nál. (Lásd az egykérdéses usereket és ami FB-n megy...)
GTPeti10-10-2014 14:03:35 // 59727
"Autónavigátor véleménye
Osztályzat:
4,0
Pozitív: Gyönyörű, szexis, igazi olaszos formaterv, betonmerev karosszéria, pontos vezethetőség, kiváló összkerékhajtás, élménydús vezethetőség, egész jó minőség
Negatív: Prémium germán riválisait azért egy fokkal jobb vezetni*, és azok bizony újraeladhatóságban is jobbak, sajnos még mindig be-becsúszhat megbízhatósági probléma"
Megj:
*: Főleg, ha az illető kopasz.
Osztályzat:
4,0
Pozitív: Gyönyörű, szexis, igazi olaszos formaterv, betonmerev karosszéria, pontos vezethetőség, kiváló összkerékhajtás, élménydús vezethetőség, egész jó minőség
Negatív: Prémium germán riválisait azért egy fokkal jobb vezetni*, és azok bizony újraeladhatóságban is jobbak, sajnos még mindig be-becsúszhat megbízhatósági probléma"
Megj:
*: Főleg, ha az illető kopasz.
ValeRossi4610-10-2014 12:02:02 // 59726
Tényleg az a baj,hogy amit behoznak,az majdnem mind "hulladék" és úgy árulják őket,mintha tipp-topp lenne. Leírtam a 147-es vásárlási mizériánkat. Hihetetlen miket láttam! Sajnos tényleg lehúzza az árakat. Ott van pl Kublik cartárs. nem tudom eladta e már a gépét,de majdnem mindent felújított rajta,és nem jelentkezett rá senki .
Ma beálltam egy szürke 159 sedán mellé,nem tag itt. 2007es gép,de látszik rajta,hogy nem szerető gazdája van,vagy csak nincs rá keret. Lelakott,kopott stb...gondolom ez is a 1,5 millás tábort erősítette....
Ma beálltam egy szürke 159 sedán mellé,nem tag itt. 2007es gép,de látszik rajta,hogy nem szerető gazdája van,vagy csak nincs rá keret. Lelakott,kopott stb...gondolom ez is a 1,5 millás tábort erősítette....
.......................10-10-2014 09:18:02 // 59725
az automata váltó bontottan 2000 euro ,
ha felújíttatod rálocsolsz 600eFt ot simán csak a váltóra
a 2,4 sem a spórolósabb fajta
szóval 221 435 km nél már szoktak automata gondok lenni Opelben,ami ugyanez a vátó
ha felújíttatod rálocsolsz 600eFt ot simán csak a váltóra
a 2,4 sem a spórolósabb fajta
szóval 221 435 km nél már szoktak automata gondok lenni Opelben,ami ugyanez a vátó
David | Centocinquantanove10-10-2014 09:16:11 // 59724
A német technikusokba ne menjünk bele... sajnos napi szinten van dolgom velük és sokszor nincsenek a helyzet magaslatán... :) Az van, hogy okosnak és felsőbbrendűnek hiszik magukat és ehhez még arogánsak is.
De amúgy király szösszenet! :)
De amúgy király szösszenet! :)
gpek10-10-2014 08:58:42 // 59723
Kell egy Like gomb, óriási...
tdemeter10-10-2014 08:53:43 // 59722
A mennyország az, ahol az angolok a rendőrök, a franciák a szakácsok, a németek a technikusok, az olaszok a szeretők, és az egészet a svájciak szervezik. A pokol az, ahol a németek a rendőrök, az angolok a szakácsok, a franciák a technikusok, a svájciak a szeretők, és az egészet az olaszok szervezik.
:)
:)
David | Centocinquantanove10-10-2014 08:42:56 // 59721
Jajaja nemrég csinálták meg az aszfaltot is.... Csak ha hibázol nagyon büntet :)
gpek10-10-2014 08:37:04 // 59720
"Ha én gazdag lennék..."
gpek10-10-2014 08:34:48 // 59719
A rengeteg az mindig viszonyítás kérdése, mert malac orrú TDI még mindig több van. Amúgy nagyon rossz sajnos az olasz autók megítélése a köztudatban és ez bizonyos árnyékot vet a márkára. Mikor Bravoval jártam akkor is volt egy 5 év amikor seperni lehetett, aztán kikopik olyan gyorsan amilyen gyorsan jött, előjönnek a visszatekert külföldi autókba a problémák, (fórumba már most olvasni ilyet) meg a ránem költés, csillaggarázs stb, és megint egy vacak olasz lesz. amiből minden vidéki falusi ház udvarán fog állni egy-egy.
Szerintem még egy hullám lesz kb.: 2 év múlva ha tényleg jön a Gulia, akkor az utolsó német is eladja, pláne ha formára nagyon eltalálják. Akkor lemegy 1M-re az ára. Az után megindul a típus szűrése. A jó állapotúak, gondos gazdánál maradnak. Párat kiflire törnek sajnos. A nagy többségét meg bontják. (de ez kb. még 5-6 év szerintem)
Szerintem még egy hullám lesz kb.: 2 év múlva ha tényleg jön a Gulia, akkor az utolsó német is eladja, pláne ha formára nagyon eltalálják. Akkor lemegy 1M-re az ára. Az után megindul a típus szűrése. A jó állapotúak, gondos gazdánál maradnak. Párat kiflire törnek sajnos. A nagy többségét meg bontják. (de ez kb. még 5-6 év szerintem)
tdemeter10-10-2014 07:06:42 // 59718
Ilyen gyonyoruseget hogy lehet eladni?:)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
5
Guests5
536
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?