Forum >> 159
Haddel20-12-2014 20:09:59 // 62517
Én azt hittem brutál a cucc: (
Shadin20-12-2014 20:05:49 // 62516
Én nem érzem. 8-as van benne. Hőterhelés? :-(
Egyetlen előnye, hogy tényleg nem lesz tőle tiszta mocsok az alufelni.
Egyetlen előnye, hogy tényleg nem lesz tőle tiszta mocsok az alufelni.
Csabi20-12-2014 20:04:10 // 62515
Melegen sem? Azért ezeknél hangsúlyozva is van , h hidegen úgy fognak mint a mezei betétek...pár száz foknál kezdenek harapni, vagy ez csak vetítés? :)
Csabi20-12-2014 20:00:19 // 62514
Hát eddig egy turbóhalálról sem tudunk itt a topicban (asszem)....talán Rossié az, de azért még nem száz...várjuk ki...
Haddel20-12-2014 19:50:08 // 62513
Kemény vagy druszám :-)
Shadin20-12-2014 19:48:45 // 62512
Ja és lefo.od a bokád amikor "szól" a groove tárcsa. Ez olyan mint a hangos kipufogó esete és a sebesség érzés :-D
Shadin20-12-2014 19:47:26 // 62511
Egy biztos, szerintem(!) túl van misztifikálva az EBC. Semmivel nem fog jobban mint a korábbi LPR és Remsa (gagyi) betétek a Textar tárcsákkal.
Pityukoma20-12-2014 19:41:12 // 62510
Haddel20-12-2014 18:10:14 // 62509
Most ez hogy van? Én is akartam Ebc féket venni.Tényleg ütnek? Nekem a Brembo is üt, azért is akarom lecserélni,pedig a vastagsága még teljesen jó.
GTPeti20-12-2014 17:27:04 // 62508
Engem az érdekelne, hogy akinek meghalt a turbója, milyen olajat használt?
(Kiváncsi lennék a statisztikára, hogy hányban volt 5W30.)
(Kiváncsi lennék a statisztikára, hogy hányban volt 5W30.)
tdemeter20-12-2014 17:00:20 // 62507
Az en turbom is futyul de csak hidegen kb 2-3 percig.
Elegge lehangolo, hogy mostanaban egyre tobb itt az ilyen halalozas....
Reszvetem.:(
Elegge lehangolo, hogy mostanaban egyre tobb itt az ilyen halalozas....
Reszvetem.:(
SilentSound20-12-2014 14:54:36 // 62506
Köszönöm a tanácsot! :)
mizooo20-12-2014 14:07:52 // 62505
Sziasztok :) mobilrol megy csak az amore. Otthonrol egyik geprol sem :(. Sajnalattal hallom a turbo problemarol. Az enyem is futyulget hidegen, lassan megvan a 230000 km . Jovore lerakom egy turbo felujitasra amig nem lesz nagy baj. Amugy teljesen hibamentes a gep imadom. A manky program teszi a dolgat 320d-k es 2.0tdi-k szepen maradnak le :)
.......................20-12-2014 13:37:53 // 62504
Ezek a tuning cuccok ilyenek,
Kétes a minőségük,
az ATE fék az rendben van
Kétes a minőségük,
az ATE fék az rendben van
.......................20-12-2014 13:34:17 // 62503
A loudlink nagyon rendben van,hangos,kristály tiszta hang,sd kártya és aux in van rajta
De Van bluetooth os verzió is
Én használtan vettem ebayon harmadáron,de csak azért mert megtartom a gyári navit és a Bose t,az új árát viszont sokallom a loudl nek
Ebay on kapható yatour és társai nem szólnak elég hangosan a minőségük is rossz
De Van bluetooth os verzió is
Én használtan vettem ebayon harmadáron,de csak azért mert megtartom a gyári navit és a Bose t,az új árát viszont sokallom a loudl nek
Ebay on kapható yatour és társai nem szólnak elég hangosan a minőségük is rossz
Marcox20-12-2014 13:02:07 // 62502
Köszönöm a javaslatokat, szépen sorra veszem mindet :) Aztán meglátjuk mint dob a szerencse.
Egy alkatrész bolt webshopjában találtam 22 950-ért újat. Lehet meglepem magam vele karácsonyra. Bár én szem.szerint a Vemo márkát nem ismerem.
Egy alkatrész bolt webshopjában találtam 22 950-ért újat. Lehet meglepem magam vele karácsonyra. Bár én szem.szerint a Vemo márkát nem ismerem.
SilentSound20-12-2014 12:52:28 // 62501
Beszerzési forrásra van esetleg javaslatod?
Erhard 242 (Pure Energy)20-12-2014 12:44:52 // 62500
szerintem vegyél komplett fejegységet egy navis, 2 dines usb-s, sd-kártyás 60-70e ft... ezek a cd tárra emulált cuccoknak nem olyan jó a minősége, amelyiknek meg igen 40 rugó....
Erhard 242 (Pure Energy)20-12-2014 12:42:10 // 62499
egy turbóhibának van előjele, csipegeti az olajat meg hangja is van a turbónak
SilentSound20-12-2014 12:15:32 // 62498
Sziasztok!
A gyári fejegységet szeretném kiegészíteni valami jól használható kütyüvel, ami tud mp3-at lejátszani SD kártyáról vagy pendrive-ról és bluetooth-os. Facebookon a loudlink-et javasolták, de ebay-en van kevesebb, mint fele annyiért is látszólag ugyanolyan... Akinek van hasonló kütyüvel tapasztalata, attól szívesen venném, ha megosztaná velem!
A gyári fejegységet szeretném kiegészíteni valami jól használható kütyüvel, ami tud mp3-at lejátszani SD kártyáról vagy pendrive-ról és bluetooth-os. Facebookon a loudlink-et javasolták, de ebay-en van kevesebb, mint fele annyiért is látszólag ugyanolyan... Akinek van hasonló kütyüvel tapasztalata, attól szívesen venném, ha megosztaná velem!
Wasco20-12-2014 10:09:00 // 62497
Lehet mindannyian azt gondoljuk 'velünk ez nem történhet meg' aztán egyszer mégis eljön az idő!
Egyszer már én is hittem ilyet és bizony minden gondoskodás ellenére (előző autóm) velem is megtörtént.....Ez van....:-(
Egyszer már én is hittem ilyet és bizony minden gondoskodás ellenére (előző autóm) velem is megtörtént.....Ez van....:-(
Shadin20-12-2014 09:57:07 // 62496
Köszönöm szépen, élnék vele januárban.
A bal elsővel van nagyobb gond, szétpofozza a betéteket és hirtelen fékezésnél az később reagál. Pedig a tárcsa felrakásakor szigorúan követtem az előírásokat :-D
Csak nem mértem meg az agyat :-(
A bal elsővel van nagyobb gond, szétpofozza a betéteket és hirtelen fékezésnél az később reagál. Pedig a tárcsa felrakásakor szigorúan követtem az előírásokat :-D
Csak nem mértem meg az agyat :-(
Shadin20-12-2014 09:37:59 // 62495
Sajnálom... Vajon mindannyian időzített bombán ülünk?
ValeRossi4620-12-2014 03:15:31 // 62494
Elvileg mar otthin van a vas.minmeg kint maradtunk remelem cdak turbo. :(
Pityukoma20-12-2014 00:07:55 // 62493
A féktárcsa ütését ki tudjuk mérni. Ha kell, szólj és kérek kölcsön órát. Az első fék blogomban látható. Igaz hogy a képen pont az agyat mérem, de ugyanígy a tárcsát is lehet.
Pityukoma20-12-2014 00:00:34 // 62492
Bakter :-( Sajnálom nagyon. Tudok segíteni valamiben?
Chianti19-12-2014 23:24:05 // 62491
Ez nagyon szomorú...Részvétem! :o(
ValeRossi4619-12-2014 22:21:24 // 62490
Nem tudom mennyi olajat egetett el emelkedon allok es igy nem mervado.de nem visit mikor gyujtast adok h keves lenne. Eloszor be sem akart indilni.mintha megszorult volna. Aztan elindult de dolt a fust es fura hangok jottek :( ha tenyleg csak turbo.akkkor nem kene anelkul mennie? Mondjik.az elejen jart alapjaraton siman.
forrasr19-12-2014 21:45:47 // 62489
JTD-nél még nem nagyon hallottam, hogy felkapta volna az olajat, décéí renóknál szokott jellemző lenni, ott is elsősorban az 1,9-nél.
mzo19-12-2014 21:38:33 // 62488
Ez így elsőre tényleg turbónak néz ki. :( Részvétem. És elégette az összes olajat?
Erhard 242 (Pure Energy)19-12-2014 21:32:32 // 62487
turbó elköszönt :(((
ValeRossi4619-12-2014 21:28:16 // 62486
Elozes az emelkedon azt ero semmi majd fust dogivel....es mar megse forgatja a motort :(
mzo19-12-2014 21:26:52 // 62485
Uhh, mi történt? :(
ValeRossi4619-12-2014 21:06:41 // 62484
Nagyom sajnaltam a cartarsakat akiknek motor gondjuk volt.de bealltam a sorba. Elgustolt a vas.szikra olaj nincs a motorba.varom a szallitot a szlovak hegyekbe :((((
Erhard 242 (Pure Energy)19-12-2014 20:40:56 // 62483
pedig én az 56-on szénné fékeztem...Te mit csinász? a kanyarban egyszerre nyomod a féket meg a gázt közben pattog az autó? :DDDDDD
Shadin19-12-2014 20:01:05 // 62482
Elöl-hátul yellow stuff betétek és (fekete) ultimax tárcsák :-(
Erhard 242 (Pure Energy)19-12-2014 19:51:10 // 62481
én sajnos nem ismerek ilyet....milyen betét van a tárcsához? az is EBC?
Shadin19-12-2014 19:49:38 // 62480
Tudsz valakit aki felszerelt tárcsát tud szabályozni?
Shadin19-12-2014 19:48:18 // 62479
Újra ki kellene olvasni, ha megint EGR hiba akkor pucolás helyett (ideiglenes) lefalazás, vagy a működtető tekercs lefordítása a stekker bontása nélkül:
Ha nem nyert, akkor javasolt egy közeli cartárs segítségét kérni és alkatrész cserével kiszűrni az evidens dolgokat, légtömegmérő, légmennyiségmérő, VGT szelep.
Ha nem nyert, akkor javasolt egy közeli cartárs segítségét kérni és alkatrész cserével kiszűrni az evidens dolgokat, légtömegmérő, légmennyiségmérő, VGT szelep.
Erhard 242 (Pure Energy)19-12-2014 19:46:42 // 62478
sose fogod legariztatni...semmilyen féket sem lehet legariztatni :(((
Wasco19-12-2014 19:42:55 // 62477
EGR-re tippelnék... ha már egyszer hibaként is bedobta akkor csere (nekem ugyan ez volt, vészüzembe kapcsol a gép azért ment úgy sztem). Ahogy írták is azt hiába pucolgatod!! Az elektromos része is elromolhat így el is romlik. Jómagam egy felújítottat tettem bele 10000 volt és a régit le kellett adni, ez fél éve volt azóta tökéletes (Pierburg gyári az is csak felújított). Meg tudom adni ha kell a szám, itt nem akarok reklámot neki.
Shadin19-12-2014 19:36:23 // 62476
Vépúderrel sokkal többet (10%) evett az autó. Azt is próbáltam.
Némá mit találtam ott ahol épp kerestem a garanciális feltételeket a tárcsáimra:
magyarázat
Szerinted 10k után van értelme garanciális igényeket támasztani az eladó felé?
Némá mit találtam ott ahol épp kerestem a garanciális feltételeket a tárcsáimra:
magyarázat
Szerinted 10k után van értelme garanciális igényeket támasztani az eladó felé?
Erhard 242 (Pure Energy)19-12-2014 19:30:36 // 62475
most csak irigykedsz? :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)19-12-2014 19:29:38 // 62474
a rossz EGR kb olyan mint a lyukas fog...hiába mosod 2 óránként be kell tömni vagy ki kell húzni :)
Marcox19-12-2014 19:27:34 // 62473
Egy kis segítséget kérnék jártasabb,tapasztaltabb emberkéktől.
A történet: Egy szép számomra hideg 1 fokos reggelen, elindultam a kocsival melóba. Közben megálltam a trafiknál. Indítás után nem volt turbó nyomás, vissza fordultam, haza vánszorogtam. Levettem a légszűrőt hátha vmi ott mászott be, és nem tud szívni rendesen. Mérgemben rányomtam kétszer a gázpedálra magas fordulatig és újra beindult a nyomás, majd dobot egy check engine feliratot. Kiolvasás után EGR szelepet jelzett. Nem is várakoztam tovább másnap kikaptam, kipucoltam. Húzósabb lett a gép, lazábban lépet, nem dadogott vissza ha 3-ban kanyarodtam. Aztán olajcsere, légszűrő csere, gázolajszűrő csere stb.... és most újra rázendített hasonló mókára csak most úgy csinálja, hogy turbónyomás megvan elvileg, emelkedik is a mutató, nem úgy mint ahogy kellene, viszont mint akinek be van húzva a fékje úgy gyorsul.Ma pl előzésnél kellemetlen volt, mert 70ről 80ra fellépet, viszont onnan nem volt tovább...de ugye ezt nem tudom magyarázni a szembe jövőnek, hogy várj egy picit, én így gyorsulok :D :D Visszaraktam és akkor megjött a nyomaték, felment a nyomás mutató is. Aztán ma már ezt adta: 1500 semmi, 20000 semmi...2300 nah valami...már majdnem mintha úgy gyorsulnánk mint ahogy kell. Viszont most mikor jöttem haza már 2500nél tovább nem is ment a giri mutató, ott megállt, mintha oda ragasztották volna. Mindegyik fokozatban. Kíváncsiság kedvéért megnéztem, hogy üresben is eddig pörög e fel. Ott 3000 girinél stop, és nincs tovább, mintha ott lenne a szabályzás. Az EGR szeleppel együtt lepucoltam óvatosan a MAP szenzort is. Most arra gondolok, hogy újra lekapom az EGR-t és ismét kipucolom. Vajon tényleg lehet ez az oka? Vagy valami másra tippelnétek?
A történet: Egy szép számomra hideg 1 fokos reggelen, elindultam a kocsival melóba. Közben megálltam a trafiknál. Indítás után nem volt turbó nyomás, vissza fordultam, haza vánszorogtam. Levettem a légszűrőt hátha vmi ott mászott be, és nem tud szívni rendesen. Mérgemben rányomtam kétszer a gázpedálra magas fordulatig és újra beindult a nyomás, majd dobot egy check engine feliratot. Kiolvasás után EGR szelepet jelzett. Nem is várakoztam tovább másnap kikaptam, kipucoltam. Húzósabb lett a gép, lazábban lépet, nem dadogott vissza ha 3-ban kanyarodtam. Aztán olajcsere, légszűrő csere, gázolajszűrő csere stb.... és most újra rázendített hasonló mókára csak most úgy csinálja, hogy turbónyomás megvan elvileg, emelkedik is a mutató, nem úgy mint ahogy kellene, viszont mint akinek be van húzva a fékje úgy gyorsul.Ma pl előzésnél kellemetlen volt, mert 70ről 80ra fellépet, viszont onnan nem volt tovább...de ugye ezt nem tudom magyarázni a szembe jövőnek, hogy várj egy picit, én így gyorsulok :D :D Visszaraktam és akkor megjött a nyomaték, felment a nyomás mutató is. Aztán ma már ezt adta: 1500 semmi, 20000 semmi...2300 nah valami...már majdnem mintha úgy gyorsulnánk mint ahogy kell. Viszont most mikor jöttem haza már 2500nél tovább nem is ment a giri mutató, ott megállt, mintha oda ragasztották volna. Mindegyik fokozatban. Kíváncsiság kedvéért megnéztem, hogy üresben is eddig pörög e fel. Ott 3000 girinél stop, és nincs tovább, mintha ott lenne a szabályzás. Az EGR szeleppel együtt lepucoltam óvatosan a MAP szenzort is. Most arra gondolok, hogy újra lekapom az EGR-t és ismét kipucolom. Vajon tényleg lehet ez az oka? Vagy valami másra tippelnétek?
Shadin19-12-2014 19:26:54 // 62472
Hiba volt :-D Az OMV extranyál a befutó :-D
Erhard 242 (Pure Energy)19-12-2014 19:21:19 // 62471
Űristen mi történt velem....ma tankoltam V púdert.: )))) ...eddig nem megy jobban, nem is halkabb...Olyan occsó az üzemenyag, ha így maradna vissza ülnék benyásba...
Erhard 242 (Pure Energy)19-12-2014 19:19:33 // 62470
féktárcsa....
Shadin19-12-2014 18:35:07 // 62469
Skacok!
Fel kell tegyek egy amatőr kérdést, mert mindenhez én sem érthetek :-D
Fékezéskor rázkódik a kocsi eleje. Kerekeket kicentríroztattam 0-ásra. Kétszer is :-D
A kérdés: amennyiben a kerékcsapágy lóg okozhatja-e a jelenséget?
Mert, ha nem akkor 8-as van az EBC-kben :-(
Kigyorsításkor v. motorféknél nem jelentkezik, csak üzemi fékezésnél, intenzitása egyenesen arányos a sebességgel.
Köszi!
Fel kell tegyek egy amatőr kérdést, mert mindenhez én sem érthetek :-D
Fékezéskor rázkódik a kocsi eleje. Kerekeket kicentríroztattam 0-ásra. Kétszer is :-D
A kérdés: amennyiben a kerékcsapágy lóg okozhatja-e a jelenséget?
Mert, ha nem akkor 8-as van az EBC-kben :-(
Kigyorsításkor v. motorféknél nem jelentkezik, csak üzemi fékezésnél, intenzitása egyenesen arányos a sebességgel.
Köszi!
Shadin19-12-2014 18:29:57 // 62468
... de szerintem azt is eltekerném.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
522
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?